Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

کیک در ترکیه

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی# تبلیغات# فارسی زبانان

کیک

#94 سفارش انواع کیک تولد, نامزدی و ... در آنکارا پذیرفته میشود. با طرح و طعم دلخواه حداقل یک هفته قبل سفارشتون رو قطعی کنین. تماس : پی وی : @ElvaButikPastaAnkara whats app: 5531583436

ترکیه آنکارا

Elvajoorabduze

شماره تماس: 905531583436+

https://www.fanofa.com/cake-fanofa0001938.htm#



کیک از جمله شیرینی های است که نخستین بار در اروپا تهیه و به مرور در سراسر جهان منتشر شد.  چهار ماده ی اصلی بنیادین کیک عبارتند از   آرد، شکر، تخم مرغ و کره. در بعضی از نمونه کیک ها  موادی مانند نشاسته، روغن، انواع میوه ، خشکبار و فرآورده های لبنی همچون شیر، پنیر، آب یا آب‌میوه و ادویه‌جات گوناگون و همچنین بیکینگ پودر به منظور حجم سازی  یا خمیرترش نیز استفاده می‌شود


 برخی منشأ کیک و نان را یکی می دانند و به همین سبب تاریخچه ی  تولید کیک و نان تاریخی واحد به شمار می رود.به عبارت ساده تر؛ کیک فرزند خلف نان است. که خوش طعم تر و لذیذ تر از نان است و به نسبت نان ترکیبات متنوعی در آن به کار رفته. از جمله تفاوت های نان و کیک می توان به شکل ظاهری آن و عدم بکار گیری مخمر نان در کیک اشاره کرد. علاوه بر آن  مواد تشکیل دهنده ی یک کیک متنوع تر از مواد تشکیل دهنده ی نان است. برخس اسناد حکایت از ان دارد که نخستین دستور العمل پخت کیک سال ۱۷۲۷ میلادی در یکی از کتاب های آشپزی منتشر شده. در این دستور اعمل تنها از تخم مرغ برای پف دادن به کیک استفاده شده‌است. برخی بر این باورند  که هر چه   مقدار تخم مرغ به کار رفته در خمیر کیک را افزایش دهیم، دیگر  نیاز به استفاده از  مخمر نخواهد بود. اجاق های کیک پزی پیشرفته که کیک پز قادر به کنترل دمای بود کمک شایانی به کیک پزی نمود. سال ۱۷۸۰ اجاق‌های فردار به بازار آمد و این سرآغاز تحولی عظیم در کیک پزی بود. با آمدن اجاق های فر دار به بازار؛  تولید کیک های اسفنجی توسعه یافت. در نخستین سال های  قرن نوزدهم نوع جدیدی از  کیک رواج پیدا کرد که اصطلاحا به آن کیک پوند یا کیک یک پوندی می گفتند.  وجه تسمیه ی کیک یک پوندی وزن آن بود که معادل یک پوند برآورد شده بود.


 

طعم و مزه ی یک کیک صرف نظر از  مرغوبیت ترکیبات و مواد تشکیل دهنده ی آن تا حد زیادی به نحوه ی پخت، مدت زمان طبخ و دمایی که خمیر کیک در آن به کیک تبدیل می  شود دارد. هر گاه  سطح بیرونی کیک  طلایی  مایل به قهوه ای شده باشد و کیک به خوبی پف کرده باشد و تا حدودی از دهانه ی قالب بیرون زده  باشد نشان میدهد که کیک کاملا  پخته است . برای حصول اطمینا از پخت  کیک می توانید یک سیخ چوبی یا فلزی یا چنگال را در کیک فرو کنید. اگر خمیر یا ذرات کیک به آن نچسبد یعنی پخت  کیک به انجام رسید ه است. امروزه کیک ها با طعم ها و شکل های گونا گون تهیه و تزئین می شود و کم تر جشن و مهمانی و  مناسبتی می توان سراغ گرفت  که در آن با این شیرینی محبوب از مهمانان پذیرایی نشود.



 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#کیک#دسر#کاپ_کیک#تولد#ترکیه#fanofa

کیک در تورنتو

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی# تبلیغات# فارسی زبانان

کیک

کیک های خوشکل و ساده که با طعم خونگی مطابق ذایقه ی ایرانی تهیه شدن را دیدید ؟ نه ! پس پیج ما رو فالو کنید و از کارهای ما دیدن کنید https://www.instagram.com/p/CGNMSjpJHHl/?igshid=5zn30aniweqb

کانادا تورنتو

Raja sobhani

https://www.fanofa.com/cake-fanofa0002060.htm



کیک از جمله  شیرینی‌های محبوبی است که از اروپا به سراسر جهان انتشار یافته است. برخی قدمت کیک را متعلق به دوران باستان می دانند، اما کیکی که  امروزه به عنوان شیرنی ای سبک، اسفنجی و شیرین می شناسیم؛ از قرت هجدهم به بعد طبخ و تهیه شد.. آرد، شکر، تخم مرغ و کره چهار ماده ی تشکیل دهنده ی کیک هستند. کیک‌ها عموما به دو خانواده ی  بزرگ کم چرب و پر چرب تقسیم می‌شوند. تفاوت کیک‌های چرب یا  کره‌ای با کیک‌های کم چرب یا  اسفنجی در اینست که برخلاف کیک‌های اسفنجی حباب داخل این نوع کیک در اثر وارد کردن هوا توسط به‌هم‌زدن شکر و تخم مرغ به وجود نیامده‌است بلکه عامل اصلی در به وجود آمدن حباب در این نوع کیک‌ها، ایجاد گاز در داخل کیک، به علت  استفاده از بیکینگ پودر است. همچنین کیک کره‌ای سنگین وزن تر از کیک اسفنجی است. کیک در مجاورت  با هوا خشک می‌شود و به همین علت در روش‌های کیک آرایی سطح کیک  را با موادی مانند خامهف کاکائو، کارامل وامثال آن پوشش می دهند. بدین ترتیب  بر روی کیک عایقی  در برابر عبور هوا به وجود آمده و باعث خشک نشدن یا دیر خشک شدن کیک می شود. کیک‌ها بر اساس  مناسبت ها طرح و طعم و مدل متفاوتی دارند.  و گاه نام مناسبت را که برای آن طبخ و تهیه شده اند به خود می گیرند مانند کیک عروسی، کیک تولد و امثال آن.


در تهیه ی تمامی  کیک ها از آرد استفاده می شود. اکنون  این سوال مطرح می شود که  چه نوع آردی باری تهیه ی کیک مناسب است؟ در نظر داشته باشید که  آردها انواع گوناگونی دارند. آرد گندم ، آرد سفید، آرد ذرت، آرد نشاسته، آرد سبوس دار، نمونه هایی از آردهای رایج  در بازار است که برای مصارف گوناگونی استفاده می شود.

خوب می دانید که برای پختن کیک هر نوع آردی مناسب نیست. آرد شیرینی پزی و کیک پزی باید آرد سفید باشد. این آرد باید بدون سبوس بوده و به خوبی آسیاب و نرم شده باشد. نوع آرد تاثیر بسیار زیادی در  کیفیت کیک دارد.حتی اگر به تمامی  دستور العمل های کیک پای بند باشید؛  اما  آرد با کیفیتی در اختیار نداشته باشید؛ نمی توانید کیک ترد و خوشمزه ای تهیه کنید. برای کیک پزهای مبتدی  بهترین راه؛  تهیه آرد مخصوص شیرینی پزی است که در تمامی فروشگاه ها به فروش می رسد.



توجه داشته باشید به  هنگام استفاده از آرد باید از الک استفاده کنید و آرد را دو  بار الک کنید تا هم  ذرات اضافی آرد از آن جدا شود و هم  هوادهی مورد نیاز در  آرد نیز انجام بشود. آردی الک شده برپخت کیک و ترد شدن آن اثر گذار است.

به منظور  پخت کیک در منزل، از تخم مرغ تازه استفاده کنید. تخم مرغ ها را پیش  از مصرف در  مجاورت هوای اتاق بگذارید  تا دمای آن با دامی محیط یکسان شود. برای مخلوط کردن  تخم مرغ ها از هم زن برقی و یا دستی با سرعت زیاد استفاده کنید تا  حین هم زدن؛ بوی بد تخم مرغ از بین برود.


https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#کیک#دسر#کاپ_کیک#تولد#تورنتو#fanofa

روغن حیوانی کانادا

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی# تبلیغات# فارسی زبانان

Desi Ghee

روغن حیوانی Desi Ghee جالب است بدانیم که روغن دسیگى در طب سنتى اسیا جایگاه دارویىِ مهمى دارد و مکمل هاى دارویىِ گوناگونى به وسیله ى روغن دسیگى ساخته و عرضه میشود .روغن دسیگى ، یک روغن همه کاره در آشپزخانه و طب سنتی است روغن دسیگى باعث افزایش طول عمر، افزایش قدرت فیزیکى، افزایش قدرت بینایى، شفافیت و زیبایى رنگ رخسار، تقویت صدا، تقویت قواى جنسى، تقویت هوش و حافظه، نرمى بافت هاى بدنى و تقویت عملکرد اندام هاى حسى میشود. روغن دسیگى با برافروختن آنزیم هاى گوارشى باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش شده،همچنین باعث افزایش انرژى اوجاس که در واقع همان انرژى نگهدارنده ى زندگى در در بدن ماست میشود و از این طریق سیستم ایمنى را تقویت میکند. شرکت گلدن سیدز با ارائه محصولات: Oila Canada و Dr. Ra ، در خدمت سلامتی هموطنان www.oila.ca 604-770-3377 823-15th St. W, Marine drive North Vancouver, BC V7P 1M5

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16047703377+

Dr Rahim

https://www.fanofa.com/desi-ghee-fanofa0002081.htm



روغن حیوانی که در زبان انگلیسی Clarified butter یا Ghee نامیده می‌شود، از جمله  بهترین و سالم ترین روغن خوراکی و آشپزی در میان روغن های خوراکی در سراسر جهان است. روغن حیوانی از شیر گاو، گاومیش، بز، گوسفند و در خارج از ایران از شیر بوفالو نیز ساخته می‌شود، اما در اغلب نقاط دنیا از شیر گاو وگوسفند تهیه می‌شود.

روغن حیوانی از نوعی کره محلی به‌دست می‌آید. برای تهیه روغن حیوانی، دوغ را درون مشک بهم میزنند برای همین در ابتدا دوغ تهیه شده از ماست را درون مشک ریخته و پس از تکان دادن مشک، کره را از دوغ جدا می‌کنند. سپس کره را درون دیگ‌های بزرگ ریخته و با ملایمت حرارت می‌دهند. در اثر حرارت، آب کره تبخیر شده و روغن آن که چربی حیوانی است به جا می‌ماند.

 

روغن حیوانی در حقیقت  چربی‌ای است که از شیر حیوانات و یا ماست تهیه می شود. و بهترین آن روغن گاو و گوسفند و بز است.

روغن گاو از همه روغن ها بهتر و لطیف تر بوده و هر چه کهنه تر شود، حرارتش بیشتر و رطوبت آن کمتر می‌شود. همانطور که گفتیم روغن گاو از دیگر روغن‌های حیوانی لطیف‌تر است و روغن میش و گاومیش و خصوصا گاومیش جنگلی از دیگر روغن‌های حیوانی غلیظ‌تر است.


روغن گاو در بهبود و تقویت پوست موثر. برای مثال مطالعات متعددی نشان داده که استفاده از مواد طبیعی و داروهای سنتی مانند روغن حیوانی گاوی باعث تسریع در روند بهبود زخم‌ها می‌شود. همچنین مطالعات زیادی در راستای اثر بخشی ترکیب زردچوبه با روغن حیوانی گاوی در روند التیام زخم‏های پوستی انجام گرفته است.

چنانچه با کلسترول مشکل دارید, کره حیوانی به مراتب سالم تر از کره است چون دارای چربی پایین است.هضمش به همین دلیل آسان تر است. تحقیقات نشان داده است که روغن می تواند کلسترول را کاهش دهد. کره حیوانی یک منبع غنی از اسید بوتیریک است. این اسید می تواند به کاهش التهاب و بهبود سیستم گوارشی یاری برساند. روغن حیوانی در  ترشح اسید معده نقش به سزایی دارد  و به همین دلیل در  هضم غذا کمک موثر است. . کره حیوانی غنی از ویتامین a, d, e و k است که ویتامین های محلول در چربی هستند. آن ها نقش مهمی در عملکرد سیستم ایمنی قلب, مغز و استخوان دارند.

بدن شما به چربی های ویژه ای نیاز دارد که عمدتا با مصرف روغن حیوانی تأمین می شود. خوردن کره حیوانی می تواند منجر به بهبود  بینایی بشود. برخی بر این باورند  که کره حیوانی تاثیر حیرت آوری  بر سیستم  عصبی مغز ما دارد که موجب شادی و سرخوشی مصرف کننده می شود.

به خاطر داشته باشید؛  کره حیوانی را می توان در دمای اتاق به مدت 1 تا 2 ماه و 2 تا 3ماه در یخچال نگه داشت بدون اینکه خراب شود.دو عامل بر  روغن و کره حیوانی اثر سوء دارد.، آب و نور خورشید است.

روغن  حیوانی را همواره در ظرف در بسته نگه دارید.


 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#روغن#حیوانی#روغن_حیوانی#تورنتو#fanofa

فروش دستگاهای ضدعفونی کننده اتوماتیک در کانادا

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی# تبلیغات# فارسی زبانان

فروش دستگاهای ضدعفونی کننده اتوماتیک

قابل توجه بیمارستانها، کلینیک ها، مطب ها و شرکت ها,مجتمع های مسکونی،کارخانه ها،فروشگاه و مدارس طراحی جدید تولید کننده دستگاه ضدعفونی اتوماتیک بدون دخالت دست دارای یکسال گارانتی و نصب راحت ورق گالوانیزه با پوشش رنگ پودری دارای مخزن ۲ لیتر ۱۷۰۰ بار اسپری صرفه جویی در مواد ضدعفونی ارتباط با فروش خط ویژه دفترمرکزی:

00 1647 907-3562

کانادا تورنتو

16479073562+

Aranj A

https://www.fanofa.com/sales-of-automatic-disinfectants-fanofa0001995.htm


تا همین یکسال پیش هم، به مخیله ی خیلی ها خطور نمی کرد که روزی برسد که  به  تجهیزی به نام  دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک نیاز مبرم پیدا کنیم. اما امروزه روز ضد عفونی دست ها به منظور مهم ترین روش مبارزه با ورود ویروس ها به سیستم داخلی بدن؛ از موضوعات مهم فرد فرد اجتماع از هر طبقه و گروه سنی است. با آمدن ویروس کوئید نوزده  به کره ی خاکی و موج فراگیری  آن در سراسر جهان، هراس ابتلا به این بیماری سبب شده تا روند زندگی همه‌ی انسان‌های کره‌ی زمین دست خوش تغییراتی شده و مردم جهان بیش از پیش برای ضد عفونی به ویژه ضد عفونی  دست‌ها از خود جدیت نشان دهند.

در طول روز دست های ما  با  اجسام و اشیاء گوناگونی تماس دارد. اشیایی که از   پاک بودن آن ها  چندان مطمئن نیستیم.  اگرچه ویروس کووید_19 یا همان کرونا ویروس از طریق چشم، دهان، بینی و گوش هم  انتقال می‌یابد اما دست‌ها مهمترین‌ بخش از بدنمان هستند که در تماس مستقیم با ابزار و وسایل‌ها بوده و باعث گسترش بیماری می‌شوند. پس برای اینکه بیمار نشویم پیوسته باید دست‌های خود را ضد عفونی کنیم. بنابراین ضد عفونی دست اهمیت زیادی دارد و داشتن یک دستگاه ضد عفونی کننده دست باعث می‌شود دست‌های شما عاری از هر نوع آلودگی شود.


برای اطمینان خاطر لازم است از روشی جهت ضد عفونی استفاده کرد که به هنگام ضدعفونی کردن دست نیازی به لمس اشیاء خارجی نباشد. دستگاه‌های ضدعفونی کننده اتوماتیک (پدالی و سنسور‌دار)  به همین منظور طراحی  و تولید شده اند. نحوه‌ی استفاده از این  نوع دستگاهها  ساده است، دستتان را مقابل نازل  دستگاه قرار دهید و  با پا پدال  را فشار دهید. مواد ضدعفونی کننده بر سطح  دستتان پاشیده می شود و مادامی که پای شما  روی پدال است این عمل ادامه می یابد. برای اطمینان از ضدعفونی کامل دست‌ها، یک لامپ نیز کنار نازل دستگاه تعبیه شده است که همزمان با عمل اسپری شدن، روشن می‌شود تا اگر نور فضا به میزان کافی نبود، شما دست‌های خود را به وضوح ببینید. و از ضد عفونی شدن تمام سطوح دست اطمینان حاصل کنید. این قبیل  تجهیزات در فروشگاه هاف ادارات، هتل ها، رستوران ها، آپارتمان ها و .... کاربرد مفیدی دارد. طراحی ساده و سهولت در بهره برداری، کاربرد فراوان دستگاه های ضد عفونی کننده دست از جمله محاسن این نوع تجهیز به شمار می رود.

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک از روزآمدترین نمونه های دستگاه های ضد عفونی است  که در سه شکل اتوماتیک رومیزی، دیواری و ایستاده تولید ودر بازار عرضه شده است.  کاربری دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک کارایی آسانی داشته و سریعتر  از نوع پدالی آن فرآیند ضدعفونی دستها را انجام می دهد.

 دستگاه ضد عفونی اتوماتیک با  پاشیدن مواد ضدعفونی کننده بدون نیاز به پدال و دست، تنها با شناسایی دست‌های شما به وسیله‌ی سنسور، دستگاه عملیات ضد عفونی دست‌ها را انجام می‌دهد. این نوع  دستگاه در تمامی  مکان ها قابل  استفاده است. تفاوت  این سیستم  با دیگر  سیستم های ضد عفونی دست عملکرد اتومات سنسور آن است و این نکته در  مکان‌های عمومی حائز اهمیت است؛ زیرا  اشخاص زیادی طی  روز از دستگاه استفاده می‌کنند و چنانچه  به جای سنسور ازشاسی، کلید و یا دیگر کنترل کننده های دستی استفاده شود؛ نه تنها ضد عفونی اصولی انجام نخواهد شد بلکه ویروس با سرعت  بیشتری منتشر خواهد شد.

 

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#فروش#بهداشتی#ضدعفونی#دستگاه#اتوماتیک#تورنتو#fanofa

 

سیاه قلم در تورنتو

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی# تبلیغات# فارسی زبانان

آموزش نقاشی

آموزش مجازی طراحی ، سیاه قلم ، رنگ و روغن ساعتی ۵ دلار

کانادا تورنتو

ندا خورشاهیان

شماره تماس: 16479793015+

https://www.fanofa.com/painting-training-fanofa0002025.htm


سیاه قلم به طرح و نقاشیی گفته می شود  که قلم و مرکب سیاه، ذغال یا مداد  در آن به کار رقته باشد. و فاقد رنگ آمیزی باشد.  

طراحی چیست؟

طراحی شکلی از هنر تجسمی است که هنرمند از ابزار های طراحی متفاوتی برای ایجاد طرح بر روی کاغذ ، مقوا ، شیشه ، پلاستیک و..استفاده می کند .

ابزار های  طراحی عبارتند از  مداد های گرافیکی (طراحی) خودکار ، جوهر (مرکب ) مداد رنگی ، مداد شمعی ، رنگ روغن ، آبرنگ ، زغال ، گچ ، پاستل ،انواع متفاوتی از پاک کن ها ، محو کن ها ، قلم ها ، قلم موها و

نقاشی سیاه قلم در نگارگری ایران تاریخی کهن دارد. سیاه قلم به شکل خاص به استفاده از زغال یا مداد زغالی در کشیدن طرح و خصوصا طراحی چهره گفته می شود. در قدیم از ترکیب زغال با پودر کربنات کلسیم موسوم به پودر مل که به اصطلاح به آن ” زغال مل ” می گفتند, و  با استفاده از قلم مو بر روی بوم جهت طراحی استفاده می شد . این سبک از  طراحی در میان شاگردان کمال الملک شایع بود و  امروزه نیز طرفداران بسیاری دارد .


سیاه قلم  از  جمله جذاب ترین تکنیک های نقاشی است که بسیار مورد استقبال قرار می گیردو طرفداران زیادی نیز دارد.تکنیک سیاه قلم به دلیل جذاب بودنش  و اینکه هنرجو به راحتی با آن ارتباط برقرار می کند
از بهترین تکنیک ها برای شروع اصولی نقاشی وسرآغاز زندگی در جهان  جذاب هنرهای تجسمی است .

در این تکنیک هنرجو با طیف رنگ های خاکستری و مشکی سروکار دارد و خود را از ابتدا درگیر رنگ سازی های بیشمار نقاشی رنگ و روغن نمی کند .این باعث می شود تمرکز هنرجو روی سایه روشن خطوط و ترکیب بندی کار بیشتر باشد و به این شکل با این تمرکز به راحتی یک نقاشی زیبا را خلق کند .


سیاه قلم هنری برای به تصویر کشیدن احساسات و ایده های درونی به شمار می رود که از آن می توانید برای طراحی چهره افراد و مناظر گوناگون نیز بهره بگیرید. همچنین می توانید اشیای مختلف را طراحی کرده و سایه و روشن را به خوبی در آثار خود به نمایش درآورید. می گویند شخصیت های درونگرا به هنر طراحی و سیاه قلم علاقه ی وافری نشان می دهند. برای موفقیت در رشته سیاه قلم لازم است تا  مهارت ها و خلاقیت های  فردی خود را به هنگام  طراحی اثر هنری زیبا به کار بگیرید. به خاطر داشته باشید مهارت ها و خلاقیت ها به مرور تمرین در ناخوداگاه شما نقش خواهد بست.از جمله رموز پیشرفت و  موفقیت  در این حرفه  داشتن خصوصیت های روحی و جسمی مناسب برای به تصویر کشیدن تفکرات و ایده های ذهنی است. به بیان ساده تر طراحی بدون شناخت پیچیدگی های افراد نتیجه ی چندان مطلوبی در بر نخواهد داشت.

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#تورنتو#سیاه_قلم#طراحی#خطاطی#fanofa