Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

خدمات گرافیک در دبی

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی

# تبلیغات

# فارسی زبانان

هونچ گرافیک

خدمات طراحی ساخت کاتالوگ ،لوگو،بیلبورد تبلیغاتی، ست اداری، بروشور،کارت ویزیت،تراکت

امارات متحده عربی، دُبی

شماره تماس: 9710552459122+

رایان فلاح

https://www.fanofa.com/honch-graphic-fanofa0001542.htm     



تراکت های  تبلیغاتی  تک برگه‌ای چاپ شده اند؛ که به منظور تمرکز  توجه مخاطبان  به اتفاقی تازه ، خدماتی خاص و یا معرفی ی محصول  به کار می روند. تراکت ها  تبلیغاتی پیام صریح و  ساده‌ای را به مخاطب منتقل می کنند. تراکت معمولا بر روی کاغذی به اندازه‌ی بیست ویک سانت دربیست وهفت سانت چاپ می‌شود. البته،  نمی توان برای  انتشار تراکت های  تبلیغاتی ابعاد  ثابتی در نظر گرفت. تراکت ها ی تبلیغاتی بسته به محتوا و حجم پیام می توانند ابعاد متغیری داشته باشند. به طور معمول محتوای تراکت های تبلیغاتی در یک طرف برگه چاپ می شود. هرچند برخی بنابر معذوراتی از قبیل مدیریت مصرف کاغذ  از هر دو روی تراکت برای چاپ استفاده می کنند.


تراکت‌ها اغلب  در مکان‌های پر  رفت‌و‌آمد و شلوغ به دست مردم رسانده می شود. و یا در اجتماعاتی  به مانند نمایشگاه ها، راه پیمایی ها ، سمینار ها و...که شماری از مردم گرد هم گرد تجمع کرده اند. تراکت تبلیغاتی می‌تواند با رنگ هی گوناگون چاپ شود، با این حال، تجربه نشان داده رنگی بودن تمام صفحه ی تراکت  اثرگذارتر است زیرا صفحات تمام رنگی جذابیت بیشتری دارند.


 

عمر تراکت های  تبلیغاتی کوتاه است. تراکت ها به منظور  اطلاع رسانی  یک رویداد یا اتفاق مانند افتتاح یک مکان تجاری، افتتاح یک تعمیرگاه یا یک رستوران یا فروش ویژه استفاده می‌شود. به همین علت  نیازی نیست کاغذی که برای تراکت تبلیغاتی استفاده می‌شود چندان مرغوب و گرانقیمت باشد،  البته چنانچه کاغذ تراکت از نوع ضخیم آن انتخاب گردد؛ عمر تراکت را افزایش خواهد داد. مثلا ممکن است شما هر روز به تراکتی که منوی غذای یک رستوران در آن  ثبت شده مراجعه کنید و چنانچه کاغذ منو از جنس نازک و نامرغوب باشد، تراکت مورد نیاز شما  به مرور مراجعه از بین خواهد رفت.

تراکت‌های تبلیغاتی معمولا به وسیله ی  توسط افراد، شرکت‌ها یا سازمان‌های غیر‌انتفاعی و دولتی و اشخاص حقیقی مورد استفاده قرارمی گیرند. اهداف استفاده از تراکت تبلیغاتی بدین ترتیب است:

تبلیغ رویدادی موقت به برگزاری همایش یا جشنواره،.تبلیغ فروش کالا.انتقال پیامی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که می‌تواند منجر به برپاییِ کمپین یا تشکلی صنفی گردد..استخدام های موقت برای شرکت‌ها ی خصوصی و مراکز خدماتی کوچک از قبیل؛ فروشگاه، رستوران و...

 همانگونه که گفته شد؛ تراکت‌های تبلیغاتی معمولا به چندین روش‌ توزیع و پخش می‌شوند از  آن جمله می‌توان به توزیع تراکت  بین مردم در خیابان‌ها،ارسال تراکت به آدرس گیرنده  از طریق پُست، به داخل حیاط خانه یا لای در آپارتمان انداختن،  گذاشتن در زیر برف‌پاک‌کن ماشین‌ها، و یا چسباندن بر روی دیوارها اشاره کرد. گاه گاهی  تراکت‌ها بر روی بولتن‌هایی که در کافی‌شاپ‌ها، دانشگاه‌ها یا مکان‌هایی از این دست نیز گذاشته می‌شوند، گذاشته می شود.

این روزها  برخی از افراد یا سازمان‌ها، تراکت‌های تبلیغاتی را با  ایمیل ارسال می‌کنند. که بدین ترتیب  هزینه‌های چاپ و پُست یا استخدام توزیع کننده  تراکت‌ در بین مردم از میان برداشته می شود. تراکت الکترونیکی می‌تواند در متن ایمیل گنجانده شود و  یا به آن الحاق گردد.

 

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#دبی#امارات#گرافیک#کارت_ویزیت#fanofa

طراحی وبسایت در کانادا

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی

# تبلیغات

# فارسی زبانان

طراحی وبسایت

طراحی انواع وبسایت - سئو - مارکتینگ

 

 هر نوع وبسایتی که لازم داشته باشید تیم ما قادر به ساختن و پشتیبانی آن هستیم.

  وب سایت شرکتی، مشاور املاک، نیازمندی های اینترنتی،فروشگاه اینترنتی،وب سایت خبری، وب سایت خدماتی، وب سایت شخصی، وبسایت اختصاصی و سفارشی،اپلیکیشن اندروید و آی او اس. 

 طراحی وبازسازی مجدد وبسایت، خدمات پشتیبانی از وب سایت های شما، خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ

مدیریت شبکه های اجتماعی.

 کانادا ونکوور

بابک برادران

12369878636+

 digitalascent.ca -@iranadmin

شماره تماس:  236-987-8636


https://www.fanofa.com/digital-ascent-fanofa0001821.htm



طراحی سایت به معنا ی طراحی وخلق  یک وب سایت یا بهینه سازی یک سایت قدیمی در فضای اینترنتی است. همانگونه که در زندگی رئال و واقعی خودمان نقطه ای  از  کره زمین را به مثابه ی مکانی برای زندگی  و یا  محلی برای کسب و کار اجاره میکنیم، در فضای مجازی اینترنتی  هم میتوانیم چنین مختصاتی را فراهم کنیم. یعنی محدوده ای از  از اینترنت را به تملک موقت  خود درآوریم. به محدوده ی استیجاری ما  در سرزمین  اجاره میکنیم وب سایت می گویند. وب سایت ها، در حقیقت مایملک موقت ما در زمین های  کره ی اینترنتی است  هستند که میتوانیم از آن هاکاربری های مختلفی داشته باشیم

  


به همان ترتیبی  که در یک ساختمان  از  تجهیزات و تزئیناتی مانند در و پنجره و کابینت و کناف و گچ بری  به منظور  زیبا سازی  خانه استفاده میکنیم، در اینترنت هم میتوانیم از ابزارهایی به منظور  زیبایی و جذابیت  نمای سایت‌مان بهره بگیریم. به عبارت دیگر، در دنیای مجازی  ابزارهایی در اختیار ما قرار می گیرد ، که با استفاده از آن‌ها میتوانیم سایت‌مان را بنا و سپس  آذین کنیم.

پس طراحی وب طراحی امکاناتی است  که کمک میکند وبسایت ما بهتر و زیباتر دیده شود.طراح وب مشخص میکند که المان های موجود در یک وبسایت مانند نوشته  ها، تصویر ها، لینک ها و به چه شکل نمایش داده شوند و محل هرکدام از بخش های سایت مثل لوگو، مقالات، منو و در کجای صفحه وب مستقر شود.


برای طراحی صفحات وب از تکنولوژی ها و زبان های مختص  برنامه نویسی استفاده می شود.

یک طراح وب، به منظور طراحی به  تکنولوژی هایHTMLی  (یا HTML5)و CSS (یا CSS3) و جاوا اسکریپت و جی کوئری نیاز دارد. این موارد  کم ترین  دانسته هایی است  که شما به منظور  طراحی صفحات وب و تبدیل شدن به یک طراح وب نیاز دارید. البته فقط با ۲ مورد اول یعنی HTML و CSS نیز می توان برخی  سایت ها را طراحی نمود،‌ اما امکاناتی به مانند  جاوا اسکریپت و جی کوئری مایه ی قوام و قدرتمندی طراحی شما خواهند شد.

پس از طراحی و بسایت و نصب آن می توان گفت خانه یا دفتر کار شما در فضای مجازی مهیاست اما این فضا باید به دیگران شناسانده شود و به عبارت ساده تر مخاطبان شما باید آدرس مکان مجازی شما را به سرعت بیابند. اینجاست که پای سئو به کارزار طراحی و بسایت باز می شود. سئو راهکاریست در جهت افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت با استفاده از نمایش وب سایت شما در نتایج طبیعی جستجو.



با اینکه تبلیغات، شبکه های اجتماعی و دیگر گونه های تبلیغاتی می توانند در ایجاد ترافیک برای وب سایت موثر باشند، اما منبع اصلی ترافیک سایت ها موتورهای جستجو هستند.

سئو روش بازاریابیست که در صورت پیاده سازی صحیح، تاثیر آن در طول زمان افزایش نیز می یابد. چنانچه شما محتوایی در وب سایت داشته  باشید که واجد شرایط  کسب رتبه باشد، ترافیک کسب شده از این محتوا در طول زمان افزایش می یابد.

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#طراحی#وب#سایت#وبسایت#سئو#ونکوور#fanofa

نان و شیرینی تبریز در کانادا

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی

# تبلیغات

# فارسی زبانان

نان و شیرینی تبریز

تولید و عرضه‌ی انواع شیرینی تبریز  ونان‌های مخصوص

کانادا،  ُانتاریو، ریچموند هیل

شماره تماس: 14162308370+

Reza R


https://www.fanofa.com/tabrizbakery-fanofa0001457.htm          


اگر از شیفتگان و علاقه مندان به  شیرینی جات هستید؛ بی تردید   شیرینی های تبریز از شیرینی های لذیذ و دوست داشتنی است. انواع شیرینی های تبریزی را بچشید. مطمئناً  طعم هر یک از  آن ها با دیگری متفاوت است.  نوقا از جمله  مشهورترین شیرینی های تبریزی است  .  نوقا یکی از شیرینی های سنتی است به شکل  مکعب مستطیل با   ترکیباتی  از قبیل  نان میکادو، شکر و  یا عسل.. مغزهایی ازقبیل مغز پسته و بادام  در شیرینی نوقا نیز  به کار می‌رود؛ این شیرینی خوشمزه  از خانواده گزها بوده و  سرشار از   مواد مغذی و پر انرژی است. نوقا با طعم های متفاوتی از قبیل  وانیلی، کاکائویی، گردویی، شکلاتی و آجیلی تهیه می شود.


راحت الحلقوم شیرینی لذیذی است که در بسیاری از نقاط ایران تهیه می شود و بسیاری از مردم  به ویژه کودکان، به این شیرینی علاقه ی وصف ناپذیری دارند. این شیرینی از  شیرینی های معروف تبریز است و از ترکیباتی از قبیل  شکر، آب، گلاب، جوهر لیمو، آرد و تهیه می شود. در بیشتر  شیرینی فروشی  ها و آجیل فروشی ها ی تبریز راحت الحلقوم به مشتریان عرضه می شودراحت الحلقوم از جمله  خوراکی ها ی  شب یلدا و  دیگر اعیاد به شمار می رود و اغلب اوقات همراه  آجیل از مهمان پذیرایی می کند.



باقلوای تبریزی از  جمله باقلواهای لذیذی است که در ایران تهیه می شود.  . باقلوا یکی از گزینه ها برای پذیرایی ایام  عید نوروز و پذیرایی از مهمان  است. برخی؛ باقلوا را به عنوان سوغات تبریز می‌شناسند.  در باقلوا مقادیر زیادی بادام، پسته و دیگر  مغزها به کار می رود.  



لوز  از دیگر  شیرینیهای لذیذ  تبریزی است . از میان  لوزهای وانیلی، شکری، پسته ای و بادامی لوز زعفرانی از پرطرفدارترین لوزهای  تبریزی است. عطر خوش لوزهای تازه طبخ شده  شامه ی هر رهگذر را می نوازد.



اریس یکی دیگر از  شیرینیهای تبریزی است  که نه تنها توجه  مردم تبریز را بلکه مسافران هر شهر و دیاری را که به تبریز سفر می کنند؛  شیفته و شیدای خود کرده است. اریس ها در اشکال متنوعی  تهیه می شوند که اریس تسبیحی از این  جمله است. این شیرینی از ترکیباتی به مانند  شیر، شکر، کاکائو، روغن، کره، نمک، جوش شیرین و پسته تهیه می شود  و به عنوان شیرینی عصرانه مشهور است.  جدای از شیرینی های تبریز، در تبریز انواع و اقسام نان تبریزی نیز طبخ می شود. از آن جمله می توان نان فطیر تبریز،نان روغنی صبحانه تبریز، نان مغزدار تبریز، نان زنجبیلی تبریز، نان رمضان تبریزو... نام برد.


 

شیرینی های تبریز در کنار فرش و چرم تبریز یکی از سوغاتی های پر طرفدار این شهر به شمار می رود. ما در کشور کانادا، در ریچموند هیل کانادا، یعنی فرسنگ ها فرسنگ دور از شهر تبریز؛ خوشمزه ترین نان ها و شیرینی های تبریز را به  شما تقدیم می کنیم. با محصولات ما دوباره و هرباره طعم لذیذ مشهور ترین و دلچسب ترین سوغاتی های شهر  تبریز  را بچشید و با شیرینی  شیرینهای ماندگار این شهر خاطرات گذشته را به شیرینی مرور کنید.



https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#نان#شیرینی#غذا#دسر#تورنتو#ونکوور#fanofa

فیتنس کلاب در مالزی

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی

# تبلیغات

# فارسی زبانان

 

فیتنس کلاب

برنامه دقیق بدن سازی لاغری و از دست دادن چربی ساختن عضله و به دست آوردن مهارت بدن سازی با برنامه ی دقیق مخصوص شما

مالزی –کوآلالامپور

شماره تماس: 601112295761+

سروش عزیزی

 


 




فیتنس از وازگان Fit به مفهوم متناسب و هم اندازه و Ness به معنای بالا بودن و برتری تشکیل‌شده است.  در زبان فارسی این  واژه ی لاتین را معادلب برای ترکیب تناسب‌اندام  به کار می برند.این روزها ، نام این رشته ورزشی بین ورزشکاران و غیرورزشکاران رونق بالای  گرفته و افراد پر شماری در دنیا به این رشته جذب شده اند  مسابقات این رشته نیز برگزار می شود.

درست ترین و سریع‌ترین روش دست یابی به فیتنس، اجرای  برنامه های  اصولی ورزشی و  تغذیه‌ای مناسب است . هرگاه شخصی  به میزان  مشخصی از چربی، پروتئین، آب، کلسترول و وزن کلی بدن برسد، می‌توان گفت  آن شخص به تناسب‌اندام دست یافته است.

تفاوت ورزشکاران  این رشته با افراد عادی برای رسیدن به تناسب اندام  در این است که ورزشکاران فیتنس، از برنامه های  ورزشی و تغذیه‌ای سخت‌ گیرانه تری  نسبت به عوام  بهره می گیرند، بالطبع ورزشکاران  حرفه ای باید به کمترین میزان چربی و آب بدن مطلوب ، در بازه زمانی مشخصی برسند، اما چنانچه  افراد عادی چربی خود را به میزان مشخصی کاهش دهند  و آزمایشات مشکل خاصی را نشان ندهند، می‌توانند در سطحی که هستند تمرین های خود را پی بگیرند.


همانطور که گفته شد، انجام این تمرینات برای مدت طولانی و به سبک حرفه‌ای، از لحاظ هورمونی آسیب‌هایی را به بدن وارد می‌کند که برای جلوگیری از این آسیب‌ها، بدن باید مدتی را استراحت کند و بعد مجدد وارد تمرینات حرفه‌ای شود.

افرادی که ورزش تناسب اندام  را مستمر پی می گیرند و  از دارو استفاده نمی کنند، به بدن خود بیش از اندازه فشار نمی آورند،  و به طور کلی مراقب سلامت اندام خود هستند ادامه دادن به  ورزش تناسب اندام را به طور همیشگی  توصیه می‌کنیم البته توجه داشته باشید که  تمرین اصولی و تغذیه ی  مناسب باید بخش  جدانشدنی زندگی این افراد باشد.



تفاوت بدنسازی و فیتنس در چیست؟

اکنون بد نیست اشاره ای گذرا به تفاوت دو رشته ی نسبتا به هم شبیه یعنی فیتنس و پرورش اندام  داشته باشیم.  ورزشکاران رشته ی بدنسازی  آنچنان  زدن وزنه را تکرار می‌کنند که قدرت  انجام تکرار بیشتر را ندارند و دستاورد این نوع تمرین  ماهیچه‌هایی قوی و حجیم است و تمرکز آن‌ها نیز  تنها بر همین  خواهد بود. اما فیتنس کاران   تمرکزی بر ساخت ماهیچه ندارند و تنها به فرم دادن  و زیبایی آن اهمیت می دهند و بر این اساس حرکات ورزشی را تنظیم می‌کنند. البته این به معنای داشتن عضلات کوچک و یا قدرت بدنی پایین  فیتنس کاران  نیست.

فیتنس  کاران بر چربی سوزی تکیه دارند؛ و بدنسازان بیشتر در تلاش هستند که چربی های بدن  را به ماهیچه تبدیل کنند و به همین دلیل در دریافت کالری محدودیت چندانی  ندارند.

تعداد جلسات تمرین  بدنسازی و فیتنس نیز با هم متفاوت است. تمرکز بدنسازان بر انجام حرکات وزنه برداری است و طول جلسات آن‌ها معمولا بیشتر از جلسات ورزشکاران فیتنس است.  همچنین ورزشکارانی که  فیتنس کار می‌کنند به افزایش حجم عضلات اهمیتی نمی دهند بلکه با انجام تمرین های گوناگون  سعی در سامان دهی به ماهیچه‌ها را دارند. در رشته ی بدنسازی ورزشکاران به ندرت تمرین های  هوازی انجام می‌دهند و به تمریناتی که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند کمتر می پردازند.

بدنسازان همواره  به عنوان مردان قدرتمند با عضلاتی بزرگ در اذهان می مانند؛ اما هدف فیتنس فعال بودن، حفظ سلامتی و به اصطلاح در  فرم ماندن است. فیتنس چیزی نیست جز سوزاندن کالری‌های اضافی روزانه برای حفظ تناسب اندام. بدنسازی یک راه برای زیاد کردن وزن است. فیتنس به رشد عضلات توجه چندانی  ندارد . بررسی آمار علاقه مندان  این دو رشته بیانگر    علاقه‌ی  مردان به بدنسازی و بانوان به فیتنس است.

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#فیتنس#کلاب#بدنسازی#مالزی#fanofa




میکروبلیدینگ ابرو در آمریکا

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی

# تبلیغات

# فارسی زبانان

میکروبلیدینگ ابرو

با سلام دوستان برای امور میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز و جدید ترین خدمات تتو ابرو به صورت پودری ، سایه ، هاشور و بن مژه ، با ۳ سال کار حرفه ای در سالن ها ی ایران اکنون در منطقه وودلندهیلز در خدمت هستم لطفا خصوصی پیام بدید

آمریکا- لس آنجلس

فرنوش یوسفی

شماره تماس: 18188187572+

https://www.fanofa.com/microblading-fanofa0001793.htm


ابرو همین موضع به ظاهر ساده و بی اهمیت از مهمترین اعضا چهره وبه خصوص در زیبایی به شما می رود. اگر از شکل و شمایل  ابروهای تان رضایت ندارید، می توان ساز و کاری ارائه نمود تا  ابروهای شما به مدل مورد علاقه تان تبدیل بشود. از جمله این ساز وکارها می توان به  ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن اشاره کرد. علاوه بر این ها  امروزه راه حل تغییر شکل ابرو متداول است که به آن  دوام و قوامی دائمی دارد. به این روش  میکروبلیدینگ ابرو  گفته می شود.   میکروبلیدینگ  جامع تر و کامل تر ا از نقاشی ابرو  یا ابرونگاری با  مداد است و ماحصل کار  درست شبیه به ابروی واقعی به نظر میرسد .میکروبلیدینگ شیوه ای  با دوام  برای طراحی و فرم دادن به ابروها ست. این فرآیند به واسطه ی یک  قلم که از چند سوزن تشکیل شده است، خطوط نازک را به نازکای تار موهای طبیعی ابرو با استفاده از رنگدانه دررستنگاه رشدطبیعی ابرو به وجود می آورند. این روش ابروهاراپر پشت تر نشان می دهد.  و البته  زیبایی آن را دو چندان خواهد نمود. میکروبلیدینگ ابرو این  روزها اصطلاحی است که تقریبا تمامی زنان و دختران با آن آشنایی دارند. تعداد زیادی از خانم ها ابروهای نازک وکم پشت دارند.  که جهت پر جلوه کردن و طبیعی نشان دادن آن میکروبلیدینگ راه حلی ماندگار و محبوب است.


میکروبلیدینگ ابرو یکی از شیوه های مدرن برای پر کردن ابرو به شمار می رود که می تواند به فرد چهره جدیدی ببخشد. ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت هر فردی محسوب می شود و افرادی که از ابروهای خود راضی نیستند، با استفاده از این روش که چیزی فراتر از یک نقاشی است و مانند موهای طبیعی، فرم جدیدی به ابروهایشان می دهد.

 

در میکروبلیدینگ، رنگ به ترتیب و  خط به خط، مشابه با تار موهای ابرو و هم جهت رسم می شود. از این همین رو  جلوه ای طبیعی تر به ابرو ها می بخشد.


با توجه به تزریق مواد در سطح پوست در فرآیند  میکروبلیدینگ ابرو، میتوان گفت میکروبلیدینگ روشی نیمه دائم به منظور زیبایی ابروها به حساب می آید.   در روزی که قصد  انجام فرآیند میکروبلیدینگ را داریدبه این توصیه ها توجه کنید؛ ورزش نکنید،آفتاب نگیرید، با صورت افتاب سوختگ به لابراتوار انجام میکروبلیدینگ نروید. یک  ساعت پیش از میکروبلیدینگ  از مصرف بعضی داروها، مانند  آسپیرین، نیاسین، ویتامین Eیا ایبوپروفن خودداری کنید. در روز انجام فرآیند الکل و کافئین مصرف نکنید. یک روز پیش از میکروبلیدینگ ابروهایتان را رنگ نکنید.


حال که مختصری با میکروبلیدینگ آشناشدیم نوبت به پاسخ این  پرسش می رسد که میکروبلیدینگ برای چه اشخاصی مضر است؟ زنان باردار ، زنانی که از داروهای بی حسی استفاده میکنند. زنان شیرده، بیماران مبتلا به آفتاب سوختگی، مبتلایان به صرع و بیماری های اتو ایمن

ازانجام میکروبلیدینگ ابرو پرهیزکنند.

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#میکروبیلدینگ#ابرو#آرایش#میکاپ#آمریکا#fanofa