Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

دریافت اقامت دائم اسپانیا

http://www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دریافت اقامت دائم اسپانیا دارای چه شرایطی می باشد؟ اصلا می دانید که شما بدون نیاز به تمکن مالی و یا حتی خرید ملک نیز می توانید به صورت دائم در اسپانیا اقامت بگیرید؟ البته این کار احتیاج به شروطی دارد که باید حتما انجام بگیرد. به عنوان مثال شخصی که قرار است برای دریافت اقامت دائم اسپانیا به سفارت مراجعه کند باید حداقل مبلغ ۲ میلیارد تومان در حساب خود داشته باشد. البته پس از خروج از سفارت این مبلغ را می تواند برداشت کرده و خرج کند.

افراد زیادی هستند که به دنبال اقامت دائم در کشور هایی مانند اسپانیا می باشند. اما برای این که بتوانید تابعیت این کشور را داشته باشید، نیاز است که مدارک خاصی را ارائه کنید. بیشتر افراد برای این که اقامت دائمی در کشور اسپانیا را داشته باشند از طریق کار اقدام می کنند. چرا که اگر کسب و کاری در این کشور راه اندازی کرده باشید، می توانید به راحتی در اسپانیا اقامت کنید.

فراموش نکنید که یکی از وب سایت های فعال که توانسته تمامی خدمات افراد فعال در کشور اسپانیا را در معرض دید تمامی افراد قرار دهد وبسایت فانوفا به شمار می‌رود. فانوفا توانسته بستر مناسبی را ایجاد کند تا تمامی افراد ساکن در سراسردنیا بتوانند خدمات خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای در این وب سایت ثبت کرده و از چندین برابر شدن درآمدشان لذت ببرند. این موضوع را فراموش نکنید که شما می توانید به راحتی خدمات خود را برای پشتیبان وبسایت fanofa ارسال کنید و منتظر بمانید تا در وب سایت ثبت و درج شود.

مدارک لازم برای اقامت دائمی در اسپانیا

برای این که بتوانید به صورت دائم در کشور اسپانیا اقامت کنید، احتیاج است که مدارک خاصی را به سفارت تحویل بدهید. یکی از مهم ترین مدارک لازم برای دریافت اقامت دائم اسپانیا پاسپورت می باشد. البته پاسپورت برای ورود به هر کشوری الزامی می باشد و فقط برای اسپانیا نیست. از دیگر مدارک لازم برای اخذ اقامت اسپانیا، موجودی ۲ میلیارد تومان پول در حساب می باشد. البته پس از مراجعه به سفارت این مبلغ قابل برداشت است.

سایر مدارک لازم برای اقامت، کاملا به نوع مهاجرت شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر از طریق کار به کشور اسپانیا مهاجرت می کنید، باید حتما مدارک قرارداد کاری خود را ارائه نمایید. اگر قصد دارید که از طریق مهاجرت به اسپانیا بروید، می توانید که با مدارکی مانند دعوت نامه از سوی دانشگاه، اقامت خود را در این کشور تایید کنید. فرم درخواست ویزای ملی نیز از مدارک مهم بوده که باید برای این کار به سفارت تحویل داده شود.

امتیازات اقامت دائمی در اسپانیا

افرادی که موفق می شوند در کشور اسپانیا اقامت بگیرند، دارای امتیازات خاصی خواهند شد. آن ها به علت این که تابعیت اسپانیایی گرفته اند می توانند که از امکانات و امتیازات موجود در این کشور استفاده کنند. برخی از مهم ترین امتیازات دریافت اقامت دائم اسپانیا در ادامه مطلب ذکر شده است.

۱. اقامت انفرادی یا خانوادگی

۲. استفاده از بیمه های رایگان دولتی

۳‌. بازنشستگی

۴. حق تحصیل خانواده و فرزندان

۵. اجازه کار به صورت کارمندی

۶. راه اندازی تجارت و بیزینس بدون انجام تعهد

۷. بیزینس پلان مالی

تمامی موارد گفته شده، برخی از ویژگی هایی بوده که هر شخص مقیم اسپانیا می تواند از آن ها بهره مند شود. در پایان این وبلاگ لینکی را برای شما قرار داده ایم که مهم ترین اطلاعات را در رابطه با دریافت اقامت دائم اسپانیا به شما ارائه کرده است. شما می‌توانید به صورت روزانه با چک نمودن وب سایت fanofa  از خدماتی که در کشور محل زندگی تان مانند اسپانیا ارائه می‌شود مطلع شده و به راحتی آنها را از افراد متخصص دریافت کنید.

شما می توانید به راحتی خدمات خود را در هر جای دنیا که هستید در وبسایت fanofa به راحتی و به صورت کاملاً رایگان ثبت کنید و از امکانی که این وبسایت در اختیار شما قرار داده استفاده کنید تا بتوانید کسب و کارتان را در معرض دید هزاران هزار مخاطب فعال در وبسایت فانوفا قرار دهید. همین الان جهت درج آگهی اقدام کنید.

http://www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

https://fanofa.com/permanent-residence-fanofa0005460.htm

#اسپانیا#ایرانیان#ساکن_اسپانیا#فانوفا#اقامت#اقامت_اسپانیا#اقامت_دائم#کسب_درآمد

#مسافرت#مسافرتی#فانوفا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد