Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

روغن حیوانی کانادا

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی# تبلیغات# فارسی زبانان

Desi Ghee

روغن حیوانی Desi Ghee جالب است بدانیم که روغن دسیگى در طب سنتى اسیا جایگاه دارویىِ مهمى دارد و مکمل هاى دارویىِ گوناگونى به وسیله ى روغن دسیگى ساخته و عرضه میشود .روغن دسیگى ، یک روغن همه کاره در آشپزخانه و طب سنتی است روغن دسیگى باعث افزایش طول عمر، افزایش قدرت فیزیکى، افزایش قدرت بینایى، شفافیت و زیبایى رنگ رخسار، تقویت صدا، تقویت قواى جنسى، تقویت هوش و حافظه، نرمى بافت هاى بدنى و تقویت عملکرد اندام هاى حسى میشود. روغن دسیگى با برافروختن آنزیم هاى گوارشى باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش شده،همچنین باعث افزایش انرژى اوجاس که در واقع همان انرژى نگهدارنده ى زندگى در در بدن ماست میشود و از این طریق سیستم ایمنى را تقویت میکند. شرکت گلدن سیدز با ارائه محصولات: Oila Canada و Dr. Ra ، در خدمت سلامتی هموطنان www.oila.ca 604-770-3377 823-15th St. W, Marine drive North Vancouver, BC V7P 1M5

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16047703377+

Dr Rahim

https://www.fanofa.com/desi-ghee-fanofa0002081.htm



روغن حیوانی که در زبان انگلیسی Clarified butter یا Ghee نامیده می‌شود، از جمله  بهترین و سالم ترین روغن خوراکی و آشپزی در میان روغن های خوراکی در سراسر جهان است. روغن حیوانی از شیر گاو، گاومیش، بز، گوسفند و در خارج از ایران از شیر بوفالو نیز ساخته می‌شود، اما در اغلب نقاط دنیا از شیر گاو وگوسفند تهیه می‌شود.

روغن حیوانی از نوعی کره محلی به‌دست می‌آید. برای تهیه روغن حیوانی، دوغ را درون مشک بهم میزنند برای همین در ابتدا دوغ تهیه شده از ماست را درون مشک ریخته و پس از تکان دادن مشک، کره را از دوغ جدا می‌کنند. سپس کره را درون دیگ‌های بزرگ ریخته و با ملایمت حرارت می‌دهند. در اثر حرارت، آب کره تبخیر شده و روغن آن که چربی حیوانی است به جا می‌ماند.

 

روغن حیوانی در حقیقت  چربی‌ای است که از شیر حیوانات و یا ماست تهیه می شود. و بهترین آن روغن گاو و گوسفند و بز است.

روغن گاو از همه روغن ها بهتر و لطیف تر بوده و هر چه کهنه تر شود، حرارتش بیشتر و رطوبت آن کمتر می‌شود. همانطور که گفتیم روغن گاو از دیگر روغن‌های حیوانی لطیف‌تر است و روغن میش و گاومیش و خصوصا گاومیش جنگلی از دیگر روغن‌های حیوانی غلیظ‌تر است.


روغن گاو در بهبود و تقویت پوست موثر. برای مثال مطالعات متعددی نشان داده که استفاده از مواد طبیعی و داروهای سنتی مانند روغن حیوانی گاوی باعث تسریع در روند بهبود زخم‌ها می‌شود. همچنین مطالعات زیادی در راستای اثر بخشی ترکیب زردچوبه با روغن حیوانی گاوی در روند التیام زخم‏های پوستی انجام گرفته است.

چنانچه با کلسترول مشکل دارید, کره حیوانی به مراتب سالم تر از کره است چون دارای چربی پایین است.هضمش به همین دلیل آسان تر است. تحقیقات نشان داده است که روغن می تواند کلسترول را کاهش دهد. کره حیوانی یک منبع غنی از اسید بوتیریک است. این اسید می تواند به کاهش التهاب و بهبود سیستم گوارشی یاری برساند. روغن حیوانی در  ترشح اسید معده نقش به سزایی دارد  و به همین دلیل در  هضم غذا کمک موثر است. . کره حیوانی غنی از ویتامین a, d, e و k است که ویتامین های محلول در چربی هستند. آن ها نقش مهمی در عملکرد سیستم ایمنی قلب, مغز و استخوان دارند.

بدن شما به چربی های ویژه ای نیاز دارد که عمدتا با مصرف روغن حیوانی تأمین می شود. خوردن کره حیوانی می تواند منجر به بهبود  بینایی بشود. برخی بر این باورند  که کره حیوانی تاثیر حیرت آوری  بر سیستم  عصبی مغز ما دارد که موجب شادی و سرخوشی مصرف کننده می شود.

به خاطر داشته باشید؛  کره حیوانی را می توان در دمای اتاق به مدت 1 تا 2 ماه و 2 تا 3ماه در یخچال نگه داشت بدون اینکه خراب شود.دو عامل بر  روغن و کره حیوانی اثر سوء دارد.، آب و نور خورشید است.

روغن  حیوانی را همواره در ظرف در بسته نگه دارید.


 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#روغن#حیوانی#روغن_حیوانی#تورنتو#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد