Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

فروش دستگاهای ضدعفونی کننده اتوماتیک در کانادا

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی# تبلیغات# فارسی زبانان

فروش دستگاهای ضدعفونی کننده اتوماتیک

قابل توجه بیمارستانها، کلینیک ها، مطب ها و شرکت ها,مجتمع های مسکونی،کارخانه ها،فروشگاه و مدارس طراحی جدید تولید کننده دستگاه ضدعفونی اتوماتیک بدون دخالت دست دارای یکسال گارانتی و نصب راحت ورق گالوانیزه با پوشش رنگ پودری دارای مخزن ۲ لیتر ۱۷۰۰ بار اسپری صرفه جویی در مواد ضدعفونی ارتباط با فروش خط ویژه دفترمرکزی:

00 1647 907-3562

کانادا تورنتو

16479073562+

Aranj A

https://www.fanofa.com/sales-of-automatic-disinfectants-fanofa0001995.htm


تا همین یکسال پیش هم، به مخیله ی خیلی ها خطور نمی کرد که روزی برسد که  به  تجهیزی به نام  دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک نیاز مبرم پیدا کنیم. اما امروزه روز ضد عفونی دست ها به منظور مهم ترین روش مبارزه با ورود ویروس ها به سیستم داخلی بدن؛ از موضوعات مهم فرد فرد اجتماع از هر طبقه و گروه سنی است. با آمدن ویروس کوئید نوزده  به کره ی خاکی و موج فراگیری  آن در سراسر جهان، هراس ابتلا به این بیماری سبب شده تا روند زندگی همه‌ی انسان‌های کره‌ی زمین دست خوش تغییراتی شده و مردم جهان بیش از پیش برای ضد عفونی به ویژه ضد عفونی  دست‌ها از خود جدیت نشان دهند.

در طول روز دست های ما  با  اجسام و اشیاء گوناگونی تماس دارد. اشیایی که از   پاک بودن آن ها  چندان مطمئن نیستیم.  اگرچه ویروس کووید_19 یا همان کرونا ویروس از طریق چشم، دهان، بینی و گوش هم  انتقال می‌یابد اما دست‌ها مهمترین‌ بخش از بدنمان هستند که در تماس مستقیم با ابزار و وسایل‌ها بوده و باعث گسترش بیماری می‌شوند. پس برای اینکه بیمار نشویم پیوسته باید دست‌های خود را ضد عفونی کنیم. بنابراین ضد عفونی دست اهمیت زیادی دارد و داشتن یک دستگاه ضد عفونی کننده دست باعث می‌شود دست‌های شما عاری از هر نوع آلودگی شود.


برای اطمینان خاطر لازم است از روشی جهت ضد عفونی استفاده کرد که به هنگام ضدعفونی کردن دست نیازی به لمس اشیاء خارجی نباشد. دستگاه‌های ضدعفونی کننده اتوماتیک (پدالی و سنسور‌دار)  به همین منظور طراحی  و تولید شده اند. نحوه‌ی استفاده از این  نوع دستگاهها  ساده است، دستتان را مقابل نازل  دستگاه قرار دهید و  با پا پدال  را فشار دهید. مواد ضدعفونی کننده بر سطح  دستتان پاشیده می شود و مادامی که پای شما  روی پدال است این عمل ادامه می یابد. برای اطمینان از ضدعفونی کامل دست‌ها، یک لامپ نیز کنار نازل دستگاه تعبیه شده است که همزمان با عمل اسپری شدن، روشن می‌شود تا اگر نور فضا به میزان کافی نبود، شما دست‌های خود را به وضوح ببینید. و از ضد عفونی شدن تمام سطوح دست اطمینان حاصل کنید. این قبیل  تجهیزات در فروشگاه هاف ادارات، هتل ها، رستوران ها، آپارتمان ها و .... کاربرد مفیدی دارد. طراحی ساده و سهولت در بهره برداری، کاربرد فراوان دستگاه های ضد عفونی کننده دست از جمله محاسن این نوع تجهیز به شمار می رود.

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک از روزآمدترین نمونه های دستگاه های ضد عفونی است  که در سه شکل اتوماتیک رومیزی، دیواری و ایستاده تولید ودر بازار عرضه شده است.  کاربری دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک کارایی آسانی داشته و سریعتر  از نوع پدالی آن فرآیند ضدعفونی دستها را انجام می دهد.

 دستگاه ضد عفونی اتوماتیک با  پاشیدن مواد ضدعفونی کننده بدون نیاز به پدال و دست، تنها با شناسایی دست‌های شما به وسیله‌ی سنسور، دستگاه عملیات ضد عفونی دست‌ها را انجام می‌دهد. این نوع  دستگاه در تمامی  مکان ها قابل  استفاده است. تفاوت  این سیستم  با دیگر  سیستم های ضد عفونی دست عملکرد اتومات سنسور آن است و این نکته در  مکان‌های عمومی حائز اهمیت است؛ زیرا  اشخاص زیادی طی  روز از دستگاه استفاده می‌کنند و چنانچه  به جای سنسور ازشاسی، کلید و یا دیگر کنترل کننده های دستی استفاده شود؛ نه تنها ضد عفونی اصولی انجام نخواهد شد بلکه ویروس با سرعت  بیشتری منتشر خواهد شد.

 

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#فروش#بهداشتی#ضدعفونی#دستگاه#اتوماتیک#تورنتو#fanofa

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد