Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

خدمات طراحی گرافیک در مازندران

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

خدمات طراحی گرافیک

سلام دوستان وقتتون بخیر هر کاری که ما میکنیم به تغییر وضعیت موجود باور داریم ما به متفاوت فکر کردن باور داریم روش ما برای برند شما و تبلیغاتتون به چالش کشیدن وضعیت موجود با ساختن هویت بصری زیباست ، کافیه از طریق لندینگ پیج ما به وب سایت ، ایمیل و شبکه های اجتماعی متصل بشید و با ما در ارتباط باشید.

ایران آمل             شماره تماس: 98989376102922

مجتبی احمدی


https://www.fanofa.com/-fanofa0003329.htm




گرافیک به این معنی که طراحی گرافیک، نمایشی بصری بر روی یک سطح اطلاق میشود.همانند

دیوارها، کاغذها، صفحه نمایش کامپیوتر و یا حتی یک سنگ و که در آن نوعی اطلاع رسانی،چهره نگاری یا سرگرمی وجود دارد.از  لحاظ فنی می توان گفت که طراحی گرافیک یعنی هنر برقراری ارتباط بصری ازطریق عکس های متنی، نمادها و کارهای هنری که وظیفه انجام آن ها بر عهده ی یک طراح گرفیک است.باید بگوییم که طراحی گرافیک چیزی نیست که در سال های اخیر بوجود آمده باشدبلکه در گذشته هم نیز وجود داشته است اما امروزه به اوج شکوفایی خود رسیده است.موضوع مهم در هنر طراحی گرافیک، وسعت اثر گذاری در مخاطبین است.مقدار تأثیر گذاری چه در ابعادکوچک، مانند فروش کالا، و چه در ابعاد بزرگ، همانند مقبول جلوه دادن یک سازمان بین المللی، نه تنها به محتوی بلکه به کیفیت کار طراح گرافیک هم بستگی دارد.با شناخت درست و کامل بازارهای جهانی وضوابط حاکم بر آن ها، کشور ما نیزمی تواند به گروه های صادر کنندگان طراحی گرافیک بپیوندد و از این روش، در آمدی ارزی تأمین کند.

گفته می شود که طراحی گرافیک از زمان های خیلی دور در میان بشر وجود داشتهو برای تزئین وسایل،ساختمان ها و پارچه ها بکار برده می شد.اصطلاح طراحی گرافیک و شغل مرتبط با آن با ورود صنایعی همچون عکاسی، چاپ و ویدئورونق فراوانی پیدا کرد و امروزه به کار افرادی اتلاق می گردد که در طراحی چاپ عمومی و صنعت چاپ کتاب مورد استفاده قرار می گیرد.از همان ابتدای تمدن بشر، انسان ها به طراحی گرافیک علاقه مند بودندو از آن بعنوان نماد قدرت استفاده می کردند.

یک برند، رابطه مستقیم بین یک کسب و کار یا سازمان با مخاطبان آن است.هویتِ یک برند، نحوه ی برقرای ارتباط برقراری یک سازمان با شخصیت، لحن و ذات،همینطور خاطرات، احساسات و تجربه هایش است.

طراحی گرافیک هویت بصری، دقیقاً به این شکل است:عناصر بصری هویت برند که به عنوان وجه ی یک برند در برقراری ارتباط باخصوصیاتی نامشهود از طریق تصاویر، اشکال و رنگ ها، عمل می کند.

هنر های بصری: شامل چیزهایی مثل عکاسی و تصویر برداری می شود.

تایپوگرافی: هنر و یا فرآیند تنظیم، ترتیب بندی و یا طراحی حروف می گردد.

صفحه آرایی: تنظیم المنت های بصری در یک صفحه چاپ شده می باشد.

از هرکدام از این سه مهارت مدت ها است که استفاده می شود.در واقع تاریخ پیدایش طراحی گرافیک به خیلی قبل تراز آنچه

که فکر می کنید بر می گردد.شاید جذاب ترین شاخه های رشته طراحی گرافیک برای یک نقاش، تصویر سازی باشد.مصور سازی و یا همان تصویر سازی یا ایلستراسیون، از گرایش های نقاشی در حیطه ی گرافیک است. ایلستراتور باتوجه به تکنیک های مخصوص، در زمینه طراحی، به موضوعاتی که به نوعیبا گرافیک در ارتباط هستند،می پردازد. همانند طراحی کتاب کودک.تصویر تجسم یافته هر پدیده و کار تصویرگر تجسم نمودن یک پدیده ویا موضوع به وسیله تصویر برای نمایش بهتر فضای مطالب و در نهایت برای درک بهتر آن است.هدف اصلی یک مصورساز یا یک طراح ایلوستراسیون، راهنمایی بینندگان درباره مطالبی استکه فهم ویا تجسم آن از طریق نوشتن و یا گفتار مشکل می باشد.

به طور کلی، اکثر افراد، کلمه (آرم) را به جای (نشانه) می شناسند.نشانه از واژه یونانیsemeion

 

گرفته شده است که دو واژه و معمولا برای مطالعه زبان هایی ویژه با نظام های نشانه ای غیرزبانی

اعم از تصویر- ایماء و اشاره- تئاتر و به کار می رود.نشانه یا آرم  بیان مفهوم چیزی است که درقالب شکل دیگری در ذهن تجلی میابد.  نماد را باید روی کاغذ ثبت نمود.نماد باید تماماَ بیانگر چیزی باشد که عینیت پیدا کرده است.در طراحی نشانه، ریتم، فرم، تکنیک و قدرت اجرایی، یکجا به نمایش در می آید.

عنوان اصلی و نوشته ها از عوامل بصری اصلی در طراحی به چشم می آیند، وجود آنها در صفحه یک موضوع ضروری برای هدایت چشم به موضوع مورد نظر است. نوشته باید در صفحه خوانا باشد و مزاحم عناصری دیگر نباشد. آرایش و تخصیص حروف در مرحله ی آماده سازی قبل از چاپ است که به چاپ ازنوع فلزی و یا لترپرس مربوط می گردد . برای انواع حروف چینی که با هر نوع سیستم حروف چینی انجام شده باشد نیز طراحی حروف اطلاق می گردد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#طراحی#گرافیک#آمل#تهران#خدمات_طراحی#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

سرویسهای کمپانی RD در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

 

سرویسهای کمپانی RD

سرویسهای کمپانی RD با کیفیت و قیمت باورنکردنی طراحی وبسایت و نگهداری طراحی پوستر، بنر ، بروشور، بیزینس کارت

کانادا ونکور

شماره تماس:  19023555623           میثم

https://www.fanofa.com/rd-company-services-fanofa0003339.htm



بنر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد و شامل تصویر و متن است . امروزه بنرهای تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و موثرترین روشهای تبلیغات است . ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری ، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند.

 

متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزانتر هستند. بنر بیشتر استفاده تبلیغاتی و از نوع بیرونی دارد.

 

 کاربرد های بنر

امروزه بنر به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغات شناخته شده است . بنر به علت داشتن مزایایی همچون ارزان بودن نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی ، چاپ سریع ، دسترسی آسان و تنوع زیاد ، کاربردهای زیادی دارد

تفاوت بنر و فلکسی

فلکس یا به عبارت صحیح تر "فلکسی فیس" متریالی است که برای تابلوهای سردر مغازه ها، فروشگاه ها، تابلوهای عابر پیاده، برخی از بیلبوردها و به طور خلاصه برای تابلوهایی که لامپ مهتابی دارند استفاده می شود. متریال فلکسی به جنسی اطلاق می شود که نور را از خود عبور می دهد در حالی که بنر این قابلیت را ندارد و معمولا نور از جلو به آن تابانده می شود.

بنر نیز مثل فلکسی دو نوع چینی و کُره ای دارد و هر دو نوع آن گراماژی بین هشت اُنس تا سیزده اُنس را دارند، تفاوت بنر چینی با بنر کُره ای در کیفیت چاپ و مقاومت بنر است. بنر کُره ای از کیفیت چاپ و مقاومت بالاتری نسبت به بنر چینی برخوردار است. بنرهایی که برای استفاده معمولی می باشد معمولا ده اُنس چاپ می شوند ولی اگر از بنر برای تابلوهای سر در فروشگاه استفاده شودکه قرار است نور از جلو داشته باشند، توصیه می شود از بنر سیزده اُنس استفاده گردد.

همچنین در نظر داشته باشید که فلکسی معمولا کمی تیره تر از بنر چاپ می شود، دلیلش هم به خاطر وجود لامپ مهتابی داخل تابلو است، اگر فلکسی مانند بنر چاپ شود، در طول شب که مهتابی داخل تابلو روشن می شود، کار چاپ شده تا حد زیادی بی رنگ و رو خواهد شد.

تفاوت های بنر و پوستر

پوستر و بنر را می توان هر جایی که افراد گردهم جمع می شوند و در محل هایی که عبور و مرور مردم زیاد است، مثلا در خیابان، مکان های ورزشی و آموزشگاه ها نصب کرد. به همین دلیل شرکت های تبلیغاتی از آنها برای بالابردن موفقیتشان استفاده می کنند و در واقع از پر مصرف ترین و پر بازده ترین ابزار تبلیغات محسوب می شود.

پوستر و بنر از نظر عملکرد و هدف هیچ تفاوتی باهم ندارند. در یک نگاه کلی شاید تفاوت آن ها تنها در فواید و مضرات شان باشد. پوستر روی کاغذ چاپ می شود ودر نتیجه گران تر است. پوستر ها به جز در موارد خاص (کاغذهای با دوام وخاص) با دوام و خاص نیستند، در حالی که بنر از نظر مورد استفاده قرار گرفتن در محیط های باز و وسیع، بادوام تر و ارزان تر است. همچنین می توان بنر را در سایزهای بزرگ هم چاپ کرد.

بنابراین در مواردی که نیازی به دوام و ماندگاری تبلیغات نباشد، پوستر گزینه بهتری است. ولی وقتی مخاطبان وسیع تر می باشند، مثلا در کنسرت ها، بنر گزینه بهتری است. در نتیجه اصلا لازم نیست بین پوستر و بنر یکی را انتخاب کرد و می توان از هر دوی آن ها استفاده نمود. در محیط های باز از بنر و در محیط های کوچک و بسته از پوستر استفاده شود، زیرا بهترین بازده را خواهد داشت.

بنر با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال ابتدایی به وجود می آید، اما برای چاپ پوستر از چندین کاغذ و معمولا از کاغذهای رول استفاده می کنند.

معمولا بنر عریض تر از پوستر است، ولی در مقابل پوستر طویل تر از بنر است.

تفاوت بنر و پلات

چاپ پلات و چاپ بنر، هر دو در دسته چاپ عریض قرار دارند. یعنی چاپ تصاویر با عرض بالا بوسیله این دو نوع چاپ امکان پذیر است.

هزینه چاپ بنر با بهترین کیفیت تقریبا نصف چاپ پلات با لمینیت می باشد. سرعت چاپ بنر با احتساب این نکته که رنگ های چاپ شده روی بنر برخلاف پلات بلافاصله خشک نمی شود، تقریبا سه برابر چاپ پلات است. عرض بنر تا 320 سانتیمتر می باشد درحالیکه پلات حداکثر 100 سانتیمتر می باشد. طول بنر بدون محدودیت می باشد درحالیکه چاپ پلات با طول حداکثر 250 سانتیمتر امکان پذیر می باشد.

جنس پلات کاغذ مقوا می باشد که معمولا با لمینیت پوشانده می شود.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#سرویس#کمپانی#پلات_کاغذ#سرویسهای_کمپانی#ونکور#کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

گروه تبلیغاتی فانوفا


www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

گاهی ممکن است یک فروشنده حرفه ای محصولی را بخواهد به شما معرفی کند اما در این کار موفق نباشد. در این مواقع پیشنهاد میشود از او بخواهید که دیگر ادامه کار را پیش نرود. اما اگر قرار بود افراد موفق در تجارت، راز و رمز موفقیتشان را به ما بگویند، چه خواهند گفت؟در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.وقتی به خوبی از اوضاع یک کسب و کار و مشکلات موجود در آن اطلاع دارید، چالش های آن را نیز درک می کنید و می دانید که چطور می شود این چالش ها را از سر راه برداشت.

کریستوفر ون دکار مدیرعامل شرکت هومیک هاروست می گوید:

اینکه شما چالش های پیش روی کسب و کار خود را به طور کامل درک کنید، می توانید به اعتماد به نفس لازم برای ادامه کار برسید. وقتی شما اعتماد به نفس داشته باشید می توانید آن را چه از طریق تماس تلفنی و چه از طریق گفتگوی حضوری، به مشتری منتقل کنید.

 

شما باید برای یادگیری مسائل مربوط به شرکت های B2B و نقاط ضعف آنها زمان بگذارید و پیشنهاداتی برای رفع مشکلات ارائه دهید. این کار به شما کمک می کند تا همواره برای هر شرایطی آماده باشید. سعی کنید به راه حل هایی فکر کنید که هزینه ها را کاهش می دهند و یا منجر به افزایش درآمد شما می گردند.

هرگز از قیمت خود کوتاه نیایید. آیا فکر می کنید اگر به مشتری تخفیف بدهید و محصول خود را با قیمت پایین ارائه دهید، او دیگر به سراغ رقبای شما نمی رود؟ اگر اینطور فکر می کنید بهتر است بدانید که در اشتباه هستید.همان طور که پیش از این نیز گفته شد، شما می توانید با شناسایی چالش های پیش رو زمینه فروش را طبق قیمتی که ارائه داده اید، به سادگی فراهم کنید.

 

مت استیسی، موسسه شرکت هوستون می گوید:

 

خیلی بعید است که یک مشتری فقط به خاطر قیمت، محصول شما را نخواهد. اگر از کیفیت محصول خود اطمینان دارید، پای قیمتی که برای آن تعیین کرده اید، بایستید.

 

تخفیفی که شما بر روی محصول خود اعمال می کنید نه تنها به جذب مشتری کمک نمی کند بلکه به شرکت شما نیز آسیب می رساند.

بهترین فروشندگان آنهایی هستند که بیشتر بر روی نتایج حاصل از فروش تمرکز می کنند. این کار باعث می شود که شما بیشتر به محصول و کیفیت آن توجه کنید.

 

مطمئن باشید که شما هرچه بیشتر ارزش محصول و خدماتتان را درک کنید، در فروش آن موفق تر خواهید بود.

 

اما این بدین معنا نیست که درک شما از ارزش محصولتان می تواند به فروش آن به تمام کسب و کارها کمک کند. جان استیسی، مدیرعامل دالاس، می گوید:

 

« هنگامی که یک کسب و کار برای حل مشکلش به سراغ شما می آید، بدون شک از شما توقع دارد تا مشکلش را حل کنید، شما می توانید با یک پیشنهاد جذاب آنها را خوشحال کنید. به عنوان مثال برای آنها توضیح دهید که تا مدت ها نیازی به جایگزین کردن محصول ندارد.»

حتما می دانید که گفتگوی حضوری با مشتریان می تواند احتمال به موفقیت رسیدن معامله را بالا ببرد.

 

رایان هالند، رییس نت فلور آمریکا، می گوید:

 

بسیاری از فروشندگان با فروش حضوری مشکل دارند، آنها معتقدند که تنها درصورتی می توان موفق به فروش حضوری شد که مشتری در همان شهر حضور داشته باشد. اما حقیقت این است که شما باید به خاطر مشتری تان رنج سفر را به جان بخرید و به دیدار مشتری بروید.

 

اگر محصول شما قیمت بالایی دارد و شما نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارید باید به فکر برقراری روابط بلند مدت باشید، پس سعی کنید بلندپروازانه فکر کنید.

به نظر شما چرا فروشندگان B2B به فروش موفق دست نمی یابند؟ یکی از دلایل اصلی این است که آنها خود را به طور کامل از رقبا جدا می کنند.

 

زمانی که ارزش محصولتان را درک کنید، به همان مقدار فروش محصول به کمپانی های بزرگتر بیشتر می شود. بلیک براسمن، موسس کمپانی پتریک آرایکس می گوید: به میزان اعتمادی که به گزاره ارزش خود دارید، فروش تان افزایش می یابد.» اگر گزاره ارزش محصول را منطبق با مشتریان تان تعریف بکنید، بر فروش کلی شرکت خود تاثیر آن را خواهید بود.

تام تیلوایر که بیش ازسی دهه در امر تبلیغات بیزینس و صنایع گوناگون فعالیت داشته می گوید مدیران و صاحبان صنایع و کسب و کارهای خرد به میزان قابل توجهی در طول تاریخ فعالیت خود از عدم تبلیغات یا تبلیغات فصلی و موقتی ضرر و زیان دیده اند. او می گوید بهترین شکل تبلیغات تبلیغات مستمر و پی در پی است . زیرا در  این مدل از  تبلیغات  مشتریان و متقاضیان به مانند یک دانش آموز در سر کلاس در س به دلیل تکرار مکرر محصول ، خدمات و کالای شما را به ذهن می سپاند و حتی به اطرافیان خود پیشنهاد می دهند. گروه تبلیغاتی فانوفا در همین راستا پذیرای اگهی های شما دروبسایت خود بوده هست و خواهد بود. اگهی از شما تفصیل و توسعه ی آن در وبلاگ های انحصاری گروه تبلیغاتی فانوفا با ما . www.fanofa.com

 را به خاطرداشته باشید.


#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

کلینیک Medelle

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

کلینیک Medelle

با سلام و آرزوی روزی خوش، به اطلاع عزیزان میرساند، کلینیک Medelle بعلت پاره ای تغییرات ، درنظر دارد خدمات لیزر را با تخفیف قابل توجه برایمدتی کوتاه انجام دهد.

.طب سوزنی -جلسه ۳۰ دقیقه ای: 6,000 AMD -جلسه ۶۰ دقیقه ای: 8,000 AMD

.لیزر - کل بدن: AMD 30,000 - صورت: AMD 4,000 - بیکینی: AMD 6,000 - هر دو دست کامل: AMD 8,000 - هر دو پا کامل: AMD 18,000 .ار اف: 8,000 AMD

.لاغری موضعی بسته به پکیج مورد نیاز .مزوتراپی: 15,000 .پلاسماتراپی: 26,000 .پی ار پی(PRP)

- ریزش مو: 26,000 AMD - اسکار(جای زخم، ترک پوست): 20,000 AMD

- پی ار پی مفاصل: 26,000 AMD .

درضمن کلیه موارد مشاوره شامل بخشهای قلب، غدد، گوش وحلق وبینی، بیماریهای استخوان ومفاصل، پوست، داخلی و مشاوره جهت طب سوزنی رایگان میباشد.

ارمنستان ایروان

علی شامیار

شماره تماس: 37494697872

https://www.fanofa.com/-fanofa0002841.htm






طب سوزنی نوعی درمان است که در آن از سوزن های ریز بر روی پوست فرد استفاده می شود.

این سوزن های ریز در نواحی خاصی از بدن قرار می گیرد و در عمق های متعددی وارد بدن می شود.تحقیقات انجام شده نشان می دهد طب سوزنی اگر به درستی استفاده شود می تواند به تسکین درد کمک کند و برای شرایط مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.بر اساس گفته های موجود، شواهد محدودی برای موثر بودن طب سوزنی در شرایط دیگری به جز بهبود درد، وجود دارد. اینکه طب سوزنی چگونه کار می کند هنوز مشخص نیست.

 

برخی از افراد بر این باورند که این طب باعث متعادل شدن انرژی های حیاتی بدن می شود و برخی نیز ادعا می کنند طب سوزنی اثر نورولوژیکی دارد. طب سوزنی در میان  پزشکان و دانشمندان بحث های زیادی ایجاد کرده است.طب سوزنی به معنای قرار دادن سوزن های ریز در بدن فرد است تا انرژی های درون بدنش متعادل گردد. طرفداران این طب ادعا می کنند چنین روشی می تواند سلامت بدن فرد را بیشتر کند و در عین حال برخی از بیماری ها را درمان نماید.

شرایطی که طب سوزنی برای بهبود آن به کار می رود دربرگیرنده  انواع مختلفی از دردها همچون سردرد، مشکلات فشار خون و سرفه های شدید است.طب سنتی چینی توضیح می دهد که سلامت، نتیجه تعادل در انرژی های مختلفی است که در بدن وجود دارد.

 

متخصصان طب سنتی چینی معتقدند که بیماری هایی که انسان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند نتیجه عدم تعادل این نیروهاست. Qi از طریق مسیرهای موجود در بدن انسان جریان پیدا می کند. این مسیرها و جریانات انرژی از طریق ۳۵۰ نقطه در طب سوزنی در بدن در دسترس هستند.قرار دادن سوزن ها در نقاط مناسب بدن  می تواند جریان انرژی را دوباره به حالت تعادل بازگرداند.البته هیچ شاهد علمی برای اینکه نقطه ای در بدن به نام نقطه های طب سوزنی وجود داشته باشد، نیست.مطالعات متعدد انجام شده نشان می دهد طب سوزنی فقط برای برخی از شرایط می تواند مفید و کارساز باشد.برخی از متخصصان از علم اعصاب برای توضیح طب‌سوزنی استفاده می کنند.نقاطی که در این طب به کار می رود به نظر جایگاهی است که اعصاب، عضلات و بافت های همبند تحریک می شوند.

این تحریک باعث افزایش جریان خون می شود و موجب می گردد مسکن های طبیعی بدن به کار بیفتد.به خاطر ماهیت گسترده ای که طب سوزنی دارد تنظیم و اجرای بررسی های علمی کمی دشوار خواهد بود.در یک مطالعه بالینی، گروه کنترلی از درمان های پلاسبو یا دارونما استفاده کردند تا نتایجشان با گروهی که از طب سوزنی بهره برده بودند مقایسه شود.

برخی از مطالعات نشان می دهد طب سوزنی همان مزایای داروهای پلاسیبو را دارد اما برخی بیان می کند که چنین طبی واقعا کارساز و مفید است و می تواند شرایط بیماران را به خوبی درمان کند.مطالعاتی که در آلمان انجام شده است نشان می دهد طب سوزنی می تواند تنش  مرتبط با سردرد و میگرن را کاهش دهد. NCCIH بیان می کند طب سوزنی، به درمان شرایطی همچون موارد زیر کمک خواهد کرد:

 

کمردرد

درد گردن

استئوآرتریت

درد زانو

سردرد و میگرن




آن ها اختلالات دیگری که ممکن است با طب سوزنی بهبود یابند را هم فهرست کرده اند اما تایید این مزایا به تحقیقات علمی بیشتری نیاز دارد.در سال ۲۰۰۳،  سازمان بهداشت جهانی شرایط یکه طب سوزنی ادعا می کند می تواند بهبود ببخشد را فهرست کرد. این شرایط در برگیرنده موارد زیر خواهد بود:

 

فشار خون بالا و فشار خون پایین

حالت تهوع و استفراغ ناشی از شیمی درمانی

برخی از شرایط مرتبط با معده

دوره های قاعدگی دردناک

اسهال خونی

درد صورت

بیماری صبحگاهی

آرتریت روماتوئید

رگ برگ شدن

زانوی ورزشکاران

درد دندان

سیاتیک

کاهش خطر ابتلا به سکته

تحریک درد زایمان





سایر شرایطی که به نظر سازمان بهداشت جهانی طب سوزنی در درمان آن می تواند کمک کننده باشد اما برای تاییدش به شواهد بیشتری نیاز هست، عبارتند از:

 

فیبرومیالژیا

وابستگی به مواد مخدر، تنباکو و الکل

درد ستون فقرات

گرفتگی و سفتی گردن

سرفه های شدید

سندرم توره

دمانس عروقی

دوره نقاهت بعد از جراحی

سازمان جهانی بهداشت  معتقد است طب سوزنی در درمان برخی از عفونت ها همچون عفونت مجاری ادرار و تب خونریزی دهنده مفید باشد. با اینحال این سازمان بیان می کند که شرکت ها و سازمان های مسئول بهداشت ملی باید بیماری ها ، نشانه ها و شرایطی که درمان طب سوزنی می تواند مفید واقع گردد را شناسایی و تعریف کنند. طب سوزنی می تواند مزایایی هم برای بدن داشته باشد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

اگر به درستی انجام شود طب امنی است

عوارض جانبی اندکی دارد

می توان آن را به درستی با سایر درمان ها ترکیب نمود

می تواند دردهای مختلفی را کنترل کند.

برای کمک به بیمارانی که دارو برایشان مناسب نیست، مفید خواهد بود.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

یروان#ارمنستان#لیزر#موهای_زائد#مو_زائد#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

آموزش پیانو در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 

آموزش پیانو

آموزش پیانو به صورت آنلاین و حضوری توسط فارق التحصیل هنرستان موسیقی و نوازنده گرو کر سمفونیک تهران بهزاد داداشی

کانادا تورنتو

شماره تماس: 12898288160

بهزاد داداشی

https://www.fanofa.com/-fanofa0003335.htm





پیانو توسط بارتولومئو کریستو فری در سال 1709 در ایتالیا اختراع شد.

 

او این ساز را " گراوی چمبالو کول پیانو اِ فورته " نامید که به Piano Forte یعنی (قوی و ملایم) مشهور شد اما کم کم نام اختصاری پیانو را به خود گرفت .

 

پیانوهای اولیه فاقد پدال بودند و در طول قرن هجده میلادی شکل کاملتری به خود گرفتند . پیانوهای جدید به صورتهای آکوستیک یا دیواری و گرند یا رویال ساخته شده و به بازار راه یافته اند . در دو قرن آخر آثار برجسته ای ساخته شده برای پیانو بیش از هر ساز تکنواز دیگر بوده است و این بخاطر توانایی های اجرایی بی همتا و متنوع و گستره صوتی که بیش از هفت اکتاو می باشد ،است.

 

گستره دینامیکی پیانو نیز پهناور است ، یعنی قابلیت ایجاد صدایی بسیار ملایم تا صدایی بسیار پر قدرت را دارد.

 

آهنگسازان بزرگ پیانو بسیارند ولی می توان به (لودویک وان بتهوون)،(آمادئوس موتزارت)،(فردریک شوپن) و (فرانس لیست) اشاره کرد که همگی از بزرگترین آهنگسازان جهان به شمار می روند.

 

انواع پیانو :

 

تا چند سال قبل اگر انواع پیانو دو نوع بود امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع پیانو به سه نوع افزایش یافته اند:

 

1.رویال یا گرند پیانو (Royal or Grand Piano)

 

این نوع پیانو ها هم نسبت به اندازه به سه نوع تقسیم میشوند:

 

Small,Medium,Larg که از یک متر و هشتاد سانتیمتر که کوچکترین آنها است تا سه متر و گاها بیشتر میرسند.

 

این نوع پیانو بیشتر برای اجرای کنسرت استفاده میشوند.

 

2.آکوستیک یا دیواری ( up right or Acoustic)

 

این نوع پیانو ها یک نوع اند و بیشتر برای خانه یا هنرستان ها و دانشگاه ها استفاده می شوند.

 

و تنها فرقشان با گرند پیانو این است که در گرند پیانو چکش به صورت خوابیده به سیم میخورد ولی در آکوستیک چکش به صورت ایستاده به سیم میخورد.

 

3. پیانوی برقی (Electric Piano)

 

این پیانو ها شاید از ظاهرا مصنوعی به نظر برسند ولی این نوع پیانو ها شبیه ترین نوع ها به پیانوی طبیعی هستند و تنها فرقشان با پیانوی طبیعی این است که چکش به سنسور برخورد میکند و صدا را از طریق بلندگوهای بسیار دقیق به گوش ما میرسانند.

تاریخچه اجتماعی پیانو

 

منظور از اصطلاح تاریخچه اجتماعی پیانو، بررسی نقش این ساز در فعالیت های اجتماعی و زندگی روزمره مردم است. پیانو در اوایل قرن هجدهم اختراع شد و امروزه به عنوان سازی پرطرفدار در اقصی نقاط جهان به چشم می خورد.

 

در قرن هجدهم و اوایل قرن نوزدهم، پیانو در زمره سازهایی بود که خریداری آن برای قشر متوسط جامعه ممکن نبود و تنها خانواده های اصیل و طبقه اشراف، امکان در اختیار داشتن این ساز را دارا بودند. اساتید موسیقی به فرزندان دختر خانواده های اشرافی پیانو درس می دادند. در آن زمان تفکر عمومی بر این اصل استوار بود که مهارت در نواختن پیانو، برای هر زن جوان یک ویژگی برجسته به هنگام ازدواج محسوب می شود.

 

شوپن معلم پیانو همسر چارلز داروین

 

دختران جوانی که در سنین کودکی مشق پیانو می گرفتند، در بزرگسالی نواختن پیانو، سرگرمی اوقات فراغت آنها در خانه به شمار می رفت. به عنوان مثال استاد پیانوی اما وجوود (1808-1896 Emma Wedgwood) همسر چارلز داروین (Charles Darwin تئوریسین نظریه تکامل) و نواده کارخانه دار متمولی با نام جاشوآ وجوود (Josiah Wedgwood)، کسی نبود جز موسیقیدان نامدار دوران رمانتیک فردریک شوپن! اما (Emma) حتی پس از ازدواجش با چارلز، پیانو را با مهارت کامل می نواخت.

 

بسیاری از دختران جوان اروپا در دوران مختلف تحت تاثیر اساتیدی چون هایدن، موتسارت و بتهوون و ... در آینده به نوازندگان برجسته ای تبدیل شدند. اما برگزاری کنسرت و حضور در مجامع حرفه ای تنها مختص مردان جامعه بود.

 

ورود پیانو به منازل قشر متوسط

 

در طول قرن های نوزده و بیست که طیف گسترده ای از جمعیت کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی را طبقه متوسط تشکیل می داد؛ این قشر از جامعه به موفقیت های بیشتری در جامعه دست پیدا کردند، همین قضیه سبب ورود پیانو به منازل آنها شد و به تدریج تعداد خانواده هایی که استطاعت خرید این ساز را داشتند بیشتر و بیشتر شد.

 

به علاوه حضور پیانو در مکان های عمومی مانند مدارس، هتل ها و رستوران ها پر رنگ تر از قبل شد. عنصری که سمبل طبقه متوسط جوامع غربی بود به تدریج به کشورها و اقوام دیگر نیز وارد شده و در بین آنها رواج یافت. کشور ژاپن مثال روشنی از این قضیه است.

 

امروزه در قرن 21 هنوز بسیاری از والدین معتقدند یادگیری نواختن پیانو به کودکانشان تمرکز و انضباط می آموزد.

 

رواج پیانو در میان طبقه متوسط تاثیر بسزایی بر عرصه موسیقی و پیشرفت آن به جا گذاشت، به منظور درک بهتر این موضوع بد نیست به دورانی نظر بی افکنیم که هنوز تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی ساخته نشده بود. در آن زمان موسیقی و آواز در بین عوام و کارگران کارخانه ها به صورت سینه به سینه و از طریق شنیداری از نسلی به نسل دیگر منتقل می شد.

 

به عنوان مثال خانواده ژوزف هایدن (1732-1809 Joseph Haydn) که سواد موسیقی آکادمیک نداشتند، پدرش چنگ می نواخت و اعضای خانواده معمولا به صورت دسته جمعی ساز می زدند و آواز می خواندند. با بهبود وضعیت اقتصادی قشر متوسط، پیانو به عنوان سازی جدید به منازل کلیه خانواده هایی که علایق موسیقیایی داشتند، وارد شد و تبدیل به منبع اصلی موسیقی در خانه ها شد.

 

نوازندگان تازه کار پیانو، معمولا آثار آهنگسازان هم عصر خود را اجرا می نمودند. اساتید موسیقی معاصر، کتاب ها و متدهای مختلفی برای هنرجویان پیانو، که تعدادشان به شدت افزایش یافته بود تنظیم می کردند. به علاوه هر استاد، نمونه هایی از آثار کلاسیک را اجرا می نمود که کارآموزان بتوانند آنها را به عنوان الگوی اجرایی مورد استفاده قرار دهند. بدین ترتیب هر نوازنده تازه کار می توانست درک کاملی از اجرای درست اثر در اختیار داشته باشد، حتی اگر نمی توانست اثر مربوطه را از ابتدا تا انتها به طور کامل اجرا نماید.

 

در آن زمان بزرگترین تفریح در منازل نواختن پیانو به صورت دو نفره بود، بدین ترتیب که دو تن از اعضای خانواده در مقابل یک پیانو می نشستند و آهنگی را می نواختند، در بسیاری از موارد افراد دیگر فامیل با سازهای دیگر یا آواز، نوازندگان پیانو را همراهی می کردند.

 

در این میان، والدینی که فرزندانشان استعداد خارق العاده ای در این زمینه از خود نشان می دادند، آنها را به ادامه فعالیت های موسیقی به صورت حرفه ای تشویق می نمودند، در موارد بسیاری نیز خانواده برای مهیا نمودن شرایط لازم جهت عملی نمودن چنین تصمیمی، ناچار به فداکاری و از خودگذشتگی های بسیاری می شد.

 

آرتور اشنبل (Artur Schnabel) در کتاب "زندگی من و موسیقی (My Life and Music)" تجربیات شخصی زندگی اش را در این زمینه، در شرایط حاکم بر اواخر قرن نوزدهم، به طور کامل شرح داده است.

 

"تا زمانی که پیشرفت تکنولوژی امکان گوش دادن به موسیقی غیر زنده را فراهم نمود، پیانو جایگاه خود را در بین خانواده ها حفظ کرد. player piano یا پیانوی اتوماتیک، اولین وسیله ای بود که در این زمینه ساخته شد. به دنبال آن دستگاههای گرامافون به بازار آمد و در دهه پیش از شروع جنگ جهانی اول به شدت رواج یافت."

 

"پس از آن در دهه 1920 با اختراع رادیو تحول بزرگی در دنیای موسیقی پدیدار گشت. در دهه 1930 در زمان رکود اقتصادی (Great Depression)، فروش دستگاههای پیانو به شدت کاهش یافت و بسیاری از کارخانه های سازنده این ساز ورشکست شدند."

 

در اواخر قرن بیستم نیز با به روی کار آمدن کیبوردهای الکترونیک و استقبال عمومی از این وسیله، ضربه دیگری بر بازار فروش پیانو وارد شد. هر چند این ساز جدید که به مراتب ارزانتر از پیانو نیز بود، جایگزین بسیار ضعیفی برای کیفیت صدای بسیار بالای پیانو محسوب می شد، اما به دلیل انعطاف پذیری بیشتر و سهولت یادگیری برای اجرای آهنگ های مردمی، انتخاب مناسب تری برای کاربران به شمار می رفت.

 

به هر ترتیب، تا به امروز نیز پیانو جای خود را در بسیاری از منازل قرن بیستم و بیست و یکم حفظ نموده است. پیانو هایی که امروزه خریداری می شوند در مقایسه با چندین دهه قبل از کیفیت بسیار بالاتری برخوردارند و قیمتشان نیز بسیار گرانتر است. شاید بتوان گفت امروزه نواختن پیانو مختص خانواده های تحصیل کرده و یا مرفه از طبقه متوسط اقتصادی است.

 

بدون شک امروزه دیگر مهارت در نوازندگی پیانو از خصوصیات بارز یک دختر جوان به هنگام ازدواج محسوب نمی گردد، اما هنوز نیز بسیاری از والدین معتقدند یادگیری نواختن پیانو به کودکانشان تمرکز و انضباط می آموزد و دری را برای ورود آنان به عرصه موسیقی کلاسیک می گشاید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تورنتو#آموزش_پیانو#پیانو#ساز#موسیقی#کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa