Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

فرش هالیسن در کانادا

tps://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی# تبلیغات# فارسی زبانان

 

فرش هالیسن

کانادا- انتاریو- تورنتو

Shawn

شماره تماس: 14168881451+

https://www.fanofa.com/halisen-carpet-fanofa0001696.htm



فرش ماشینی نوعی زیر انداز یا همان  قالی است که بر خلاف نوع دست بافش  به وسیله ی  ماشین های صنعتی بافته می‌شود. سرعت تولید فرش ماشینی  و ارزانی قیمت  مواد اولیه ی آن  نسبت به نوع دستباف  باعث شده تا این نوع فرش به نسبت نوع دستباف آنقیمت ارزانتری داشته باشد.

ماشین آلات تولید فرش ماشنی گونه های مختلفی هستند. از جمله ی این دستگاهها  می‌توان به دستگاه‌های تکسیما، واندویل، شونهر، Alpha ,CRX, ASR, VTR و اشاره کرد. جنس هر فرش نیز می‌تواند آکریلیک یا BCF و مخلوطی از این دو، یا الیاف جدید ابریشم مصنوعی (پلی استر) باشد. گفتنی است  فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتر و طبعا  قیمت بالاتری دارند. از میان گونه های گوناگون فرش ، این روزها  فرش‌های ابریشم مصنوعی به دلیل عدم پرزدهی شان و سهولت شستشو و شفافیت در بازارهای جهانی به عنوان بهترینها جای خود را میان مشتریان به خوبی باز نموده. فرش‌ها بر اساس شانه به فرشهای  ۳۵۰، ۴۴۰، ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰و ۱۵۰۰ شانه دسته بندی می‌شوند. تراکم فرش‌ها نیز می‌تواند براساس نوع ماشین و شانه بین ۷۰۰ تا ۴۵۰۰ باشد.

 


کارخانجات  تولید فرش ماشینی در بیشتر  شهرها وجود دارند ولی  در برخی شهرها مانند کاشان  کارخانه های بیشتری دائر گردیده است. پس از کاشان؛ تولید فرش ماشینی در شهرهایی همچون   مشهد، دلیجان، یزد، اصفهان و تهران،  نیز قابل توجه  است.

طرحهای فرش ایران به 19 گروه اصلی تقسیم بندی میشود: گروه اول:طرح های آثار باستانی و ابنیه اسلامی. گروه دوم:طرحهای شاه عباسی. گروه سوم:طرح های اسلیمی. گروه چهارم:طرح های اقتباسی. گروه پنجم:طرح های افشان. گروه ششم:طرح واگیره ای یا بندی. گروه هفتم:طرح بته ای یا بُته جقه. گروه هشتم:طرح درختی. گروه نهم:طرح ترکمن. گروه دهم :طرح شکارگاه. گروه یازدهم:طرح گل فرنگ. گروه دوازدهم:طرح های قابی (خشتی). گروه سیزدهم:طرح گلدانی. گروه چهاردهم:طرح ماهی در هم. گروه پانزدهم:طرح محرابی. گروه شانزدهم:طرح محرمات. گروه هفدهم: طرحهای هندسی. گروه هجدهم:طرح های ایلی و عشایری. گروه نوزدهم:طرحهای تلفیقی.



 فرش یا قالی از اجزایی بدین شرح  ساخته می شود:

زمینه فرش :بوم فرش همان زمینه ای است که تمامی اجزای فرش بر روی آن  و در کنار هم جای میگیرند . رنگ بوم فرش؛ همان  رنگ اصلی فرش است که اجزا  دیگر با آن باید  همخوان باشند.

 

حاشیه فرش : از جمله  مهمترین و اساسی ترین  قسمت های یک  فرش حاشیه فرش  است که مثل یک قاب فرش را در دل خود جای داده است. حاشیه فرش به دو صورت پهن و باریک است.در حاشیه های پهن از نقش های گوناگون  استفاده می شود.

لچک فرش :

چهار گوشه یا کنج فرش، لچک فرش  نام دارد. اگر بین لچک و ترنج هماهنگی باشد و طرحشان شبیه هم باشد اصطلاحا به آن لچک ترنج گویند.

 

کلاله فرش :

بیشتر فرشها کُلاله دار است. به ُجز برخی طرحهای جدید فرش ماشینی و همچنین فرش دستبافت که ترنج و کلاله از نقشه حذفگردیده .

 

کتیبه فرش :

بین ترنج و سر ترنج قرار می گیرد و  اسم طراحان  با نقش فرش در آن طراحی و ثبت میشود.

 

ترنج فرش :

در مرکز فرش قرار دارد  و اغلب دایره یا  لوزی و یا  بیضی است.  و البته متصل به سرترنج و زینت فرش را دوچندان می سازد. اندازه ترنچ بستگی  به نوع و نقش فرش دارد.

گلیم باف فرش :در بالا و پایین فرش و به منظور دوام و قوام  بیشتر،  قالی زنجیره بافی میشود که در اصطلاح به  آن گلیم باف می گویند.


https://fanofa-world.blogsky.com/

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#فرش#فروش#قالی#قالیچه#انتاریو#fanofa

www.fanofa.com

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#سنجش#آموزش#گروه#fanofa

بیماری مهلک و ماندگار کرونا چهار چرخ صنعت و اقتصاد و تجارت و خدمات را پنچر کرده است. سوال اینجاست. شما صاحبان صنایع و کسب وکار، شما که و یروس مهلک و خطرناک کوئید19 بازار تان را کسب و کار تان  را از رونق انداخته است؛ شما برای راه اندازی مجدد  کسب و کار خود چه برنامه ای دارید؟ می خواهید کسب و کار تان همچون زمان پیش از کرونا سکه باشد؟ خب به راحتی در گروه تبلیغاتی فانوفا به آدرس www.fanofa.com کار و فعالیت خود را تبلیغ کنید. ما را در ضرر و زیان خود شریک بدانید. هزینه های هنگفت تبلیغات را در اوضاع اقتصادی نابسامان امروز صرف بخش  دیگر کسب و کار خود کنید و از تبلیغات رایگان در www.fanofa.com بهره مند شوید.


در چند و چون  شناساندن کار و تولید خود، در شناساندن مشاغل خود، در معرفی خدمات خود به مشتریان و متقاضیان مُردد هستید؟ راه حل شما در دستان ماست. به راحتی و به رایگان  در گروه تبلیغاتی فانوفا به آدرس www.fanofa.com کار و فعالیت خود را تبلیغ کنید. و خود را و کسب و کار خود را با یک کلیک به فارسی زبانان سراسر جهان بشناسایید.


هزینه ی تبلیغات وآگهی های تبلیغاتی شما سر به فلک گذاشته؟ همه شما را به دلیل سیر فزاینده ی مخارج تبلیغاتی سرزنش می کنند؟ از چاپ پوستر و بروشور و تراکت و کارت و یزیت و امثال آن خسته و دلزده شده اید؟ به راحتی  و به رایگان در گروه تبلیغاتی فانوفا به آدرس www.fanofa.com کار و فعالیت خود را تبلیغ کنید. و خود را و کسب و کار خود را با یک کلیک به فارسی زبانان سراسر جهان معرفی کنید.


دولینگو تست در مالزی

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی# تبلیغات# فارسی زبانان

دولینگو تست

برگذاری کلاس های آموزشی آزمون دولینگو تنها جایگزین آزمون آیلتس و تافل در دوران کرونا

مالزی کوالالامپور

شماره تماس: 601869941607+

زهرا نصیری

 

https://www.fanofa.com/duolingo-english-test-fanofa0001999.htm



این روزها بدلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تمام آزمون­های انگلیسی، فرصت مناسبی است، که مهارت  خود را دز زبان محک بزنید و به سراغ آزمون انگلیسی Duolingo بروید! دولینگو  سنجش مهارت زبان انگلیسی آنلاین است، که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۳۶۵ روز سال در دسترس است. مدت زمان این آزمون کمتر از یک ساعت است. نمرات این آزمون برای دو سال معتبر است.

دولینگو  آزمونی آنلاین و  معتبر است که در تمامی ساعات و مکان ها  می تواند برگزار شود. این آزمون مانند TOEFL و IELTS، شامل چهار مهارت زبانی: خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن است. شیوه ی برگزاری آزمون دولینگو را تطبیقی می گویند. بدین معنی  که  اگر به سؤالی در آزمون  پاسخ‌  درست داده شود ، سؤال بعدی سخت‌تر خواهد بود  و چنانچه  به آن اشتباه پاسخ ‌دهید، پرسش  بعدی آسان‌تر می‌شود. این بدان معناست که، امتحان می‌تواند با سؤالات نسبتاً کمی، سطح توانایی شما را به‌سرعت و به درستی  مشخص نماید.


سهولت در برگزاری  آزمون دولینگو و  هزینه ی  مناسب آن ، نظر  متقاضیان متعددی را  برای شرکت در این آزمون به خود جلب نموده. اما، از آنجا که بیشتر موسسات، آزمون TOEFL و IELTS را ملاک پذیرش خود قرار داده اند، باید  از قابل قبول بودن مدرک این آزمون در موسسه و یا دانشگاهی که قصد فعالیت و ادامه تحصیل در آن دارید؛  اطمینان حاصل کنید.

به خاطر داشته باشید  هزینه ی آزمون دولینگو  نسبت به دو آزمون آیلتس و تافل  ارزان تر است. سؤالات آزمایشی Duolingo آزمون دولینگودر نظر بسیاری از شرکت کنندگان تازگی دارد. این آزمایش‌ها عبارتند از:

گوش دادن به کلمات گفتاری و انتخاب موارد صحیح، مرور کلمات نوشتاری و انتخاب موارد درست، تکمیل حروف گمشده در یک متن، توصیف یک تصویر به‌صورت مکتوب یا با صدای بلند، ضبط کردن صدای خودتان با گفتن جملاتی که نوشته شده، پاسخ شفاهی به یک سؤال گفتاری، پاسخ به یک سؤال کتبی به صورت نوشتاری.  و تایپ جملاتی که در جلسه ی  آزمون خواهید شنید.

به غیر از  موارد امتحانی فوق الاشاره؛  در این آزمون مصاحبه ویدیویی هم برگزار می شود، در آزمون ویدئویی شما  باید 1 تا 3 دقیقه درباره  موضوعی که از بین دو پیشنهاد انتخاب کرده اید صحبت کنید. نتیجه این مصاحبه همزمان  با نمرات بخش های دیگر  به شرکت کنندگان  منعکس خواهد شد.

نخستین ذهنیتی که  از امتحان های آنلاین، در ذهن متقاضیان نقش می بندد؛  امکان  تقلب کردن  در این آزمون است.  اما  بدانید در آزمون دولینگو فرصت تقلب نیست و آزمون گیرنده ها مقررات دقیق و سختی را در نظر گرفته اند تا از صحت نمرات شما اطمینان حاصل کنند.

شرط اول و بدیهی آزمون دولینگو این است که تنها باشید، همانطور که در آزمون حضوری به تنهایی امتحان می دهید. هیچکسی نمی تواند در طول امتحانبا  شما دیدار کند و  یا با شما  صحبت کند. نباید از  قاب پنجره مربوط به امتحان در مرورگر خود خارج شوید. پیش  از آزمون دستورالعمل آزمون را باید مطالعه کنید.

نکته دیگر آنکه  که شرکت کننده حق یادداشت برداری را در طول مدت  امتحان ندارد، زیرا  سوالات کوتاه هستند و به یادداشت نیازی نیست.

شما می توانید  در هر ماه دوبار در  این آزمون شرکت کنید  اما اگر در حین امتحان با  مشکل مواجه شدید  و اینترنت شما قطع شد و یا مشکلی از سرور به وجود بیاید، آزمون مشکل دار به حساب شما گذاشته  نخواهد شد.

پس از ثبت نمرات، شرکت کنندگان می توانند نتایج آزمون را  به مؤسسات و دانشگاه‌های دلخواه خود  ارسال نمایند.

 

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#دولینگو#تست#آزمون#زبان#آیلتس#مالزی#fanofa 

فینگر فود در کانادا

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان # فینگر فود

فینگر فود

سلام! در ناحیه تورنتو و محدوده ی نیاگارا کار پخت فینگرفود و غذای سرد و گرم ،عصرانه،صبحانه و اجرای میزهای دسر تولدها و مهمانی و ایونت شامل (فینگرفود ،دسر،کیک) ......با سپاس

کانادا، انتاریو، تورنتو

مریم طغرایی

شماره تماس: 14379842621+

https://www.fanofa.com/finger-food-fanofa0001698.htm



این روزها غذاها تنها  محدود به چلو و پلو و  فسنجان و کوبیده و برگ و چنجه نیست .ده ها و صدها غذا از کشور ها و ملل مختلف به وجودآمده  و جای خود را در میان مردم باز کرده است در میان  این همه غذا فینگر فود ها به دلیل سهولت مصرف و سادگی پذیرایی و تنوع با سرعت حیرت آوری محبوب و رایج شده اند. هر غذایی که بتوان به راحتی و بدون نیاز  به قاشق و کارد و چنگال و با  استفاده از انگشت میل شود؛ گونه ای از  فینگر فود است و به علت سهولت در سرو ، جای خودش را در مهمانی ها به خوبی باز کرده است . دلیل استقبال از  این مدل غذا  عدم  نیاز به سفره انداختن و کثیف کردن یک عالمه ظرف و ظروف  و بدتر از آن شستن ظرف بعد از غذا ست. در جشن تولد هاو دیگر مناسبات و دورهمی ها رواج یافته است. حال بیایید فینگر فود ار بهتر بشناسیم. فینگرفود معانی متعددی به مانند :غذای انگشتی، غذای لقمه ای، لقمه های کوچک و... دارد. برخی گمان می کنند فینگرفود غذایی جدید است ولی اینطور نیست.فینگرفود قبلا نیز به صورت نان و پنیر و سبزی، نان و پنیر و گوجه، انواع کوکوها و .... وجود داشت ومدل   امروزی آن  با عنوان  فینگرفود سرو می شود. تنوع فینگرفودها به اندازه ای است که گروه  بندی آن ها مشکل است. اما  از رایج ترین ترین دسته بندی ها فینگرفود می توان به فینگرفودهای گرم و فینگرفودهای سرد اشاره کرد. فینگرفودهای گرم بهتر است در مکانبرگزاری جشن یا مهمانی  آماده شوند.  سرو آنها در ظروف  زیبا و شیک انجام می شود. ازفینگرفودهای گرم  پرطرفدار می توان به کباب کنتاکی،اسپایسی و...اشاره کرد.


فینگرفودهای سرد بالطبع  در  یخچال نگه داری می شوند و برای مهمانی های کم تعداد انتخاب مناسبی به نظر می رسد.  انواع پرطرفدار این نوع فینگرفود عبارتست از: تارت الویه، کوکو،والوان و....
فینگرفود دریایی نوع دیگر فینگرفودهای پرطرفدار است. این نوع فینگرفود از انواع سوشی، ماهی، میگو و ... تهیه می شود.
این موضوع که کدام نوع فینگرفود برای چه محفلی  مناسب است  برای اکثر ما  موضوعی مهم است. البته محدودیت مشخصی در این خصوص  وجود ندارد. اما غالبا  برای مهمانی هایی که امکان تهیه فینگرفود گرم ندارند از فینگرفود سرد استفاده می شود. همچنین در فصل های سرد سال فینگرفودهای گرم متقاضیان بیشتری دارد.


فینگر فودها رقبای  غذاهای چرب و سنگین و پرکالری هستند  و با چاقو و چنگال سرو می شود.
دربرخی از  کشورهای غربی فینگر فود به عنوان پیش غذا سرو می شود.فینگرفودها در عروسی ها، جشن ها، تولدها و نامزدی ها طرفداران بفراوانی دارد. فینگر فودها پس از بخ و  تهیه در سینی های بزرگ و در مهمانی ها سرو می شود. رول سوسیس،سوسیس سیخی، بُرشهای کوچک گوشت، سنبوسه،سیخ پنیر و زیتون، نان پیتزا،ساندویچ پیتزا و... از جمله قالب فینگرفودهای  متداول هستند.

 


 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa 

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#فینگرفود#غذا#فست_فود#انتاریو#fanofa

عکاسی در آمریکا

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # عکس # عکاسی #عکاسی مُد


عکاس

LUX GRAPHY عکس: مرسده مطهری _lux_graphy عکاس حرفه ای مجاز از IAP عکاسی در فضای باز متخصص در عکاسی مد ، پرتره و سبک زندگی در جورجیا ، ATL

آمریکا، آتلانتا،جورجیا

شماره تماس: 19492933291+

مرسده مطهری



شاید ابتدایی ترین تعریفی که می توان از عکاسی مد (عکاسی مدلینگ اصطلاح غلطی است که در ایران رایج شده و بسیار استفاده میشود. هر چند به زعم برخی ازاهل زبان؛ غلط عوام درزبان درست است.) به دست داداین گونه باشد؛ ساخت یک تصویر که شرحی بصری از بافتار و ساختار وظاهر یک لباس و یا جواهر و یا کیف و را به بیننده اش تبیین کند.


عکاسی مد در انواع مختلف همچون مجله، کتاب، پوستر و همچنین به صورت آنلاین و هر لحظه بر زندگی ما اثر می‌گذارد؛ بادیدن  عکس تاثیر آنچه که می‌بینیم چندین برابر است و این یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت عکاسی وعکس در دهه اخیر به شمار می رود. شاید بتوان تاریخچه ی  مختصر عکاسیِ مد را به این ترتیب بیان کرد. عکاسی درآغاز کار خود در 1839 برای نخستین بار به منظور تبلیغات ورونق فروش محصولات و کالاهای مختلف فعالیت خود را آغاز کرد. طی سالیان بسیار و گذشت زمان از آن سالها امروزه عکس و عکاسی مد هدف‌های دیگری را به غیر از تبلیغ و یا فروش محصولات مختلف پی گرفته است.این سبک از عکاسی؛  سبک زندگی، نگرش، سوژه‌های مختلف، مکان‌های متعدد، سبک‌های هنری، بزک و آرایش و پیرایش مو و نوع نگاه و حتی سواد بصری عکاس را  به بیننده باز می نمایاند. به خاطر داشته باشید هدف از  عکاسی مد،  غالباً ایجاد وسوسه و ترغیب بیننده به تمایل برای به دست آوردن  یک محصول استعکاسی مد می تواند  بیانگر سبک و سیاق  زندگی نیز  باشد. طی گذشت سالیان معنا و مفهوم عکاسی مدبه  مانند دیگر  مفاهیم واقعی و انتزاعی  دستخوش تغییرات  شده  است و این روند با سرعت سرسام آوری  همچنان ادامه دارد. شناخت زیبایی های تازه وتغییر  تعریف زیبایی در ذهن عکاس شاید  اساسی ترین رویداد و دگرگونی در سبک و سیاق کار یک عکاس باشد.



عکس های مد گاهی نهفته و نهان و گاه عیان و آشکار بخشی از ذهن بیننده را به خود مشغول می دارد؛  درجهان پیرامون ما عکس های مد  به وفور به چشم می آید و به جزئی از زندگی ما بدل  شده است. عکس های مد به جای ما انتخاب می کنند، تصمیم می گیرند و برسلیقه ی ما اثر می گذارند. بسیاریازقضاوت ها وشناخت ها در ذهنیت ما تحت تاثیر ایتن قبیل عکس ها هستند.

 عکس های عکاسی مد عمرچندانی زیادی ندارند.  بلندای عمر این عکس ها گاه می تواند به  کوتاهی یک روز، یک ماه و یا نهایتا یک فصل باشد و پس از آن، باید در فکر تولید تصویری  جدید بود  چرا که در غیر اینصورت از بازار تبلیغات  دیگر برند ها و یا از تغییرات به وجود آمده در جهان  مد و عکاسی عقب خواهیم ماند.

یکی دیگر از خصوصیات اصلی عکاسی مد این است که در مجلات و صفحه بندی ها از آنها بسیار استفاده میشود و عکاس باید این موضوع را در هنگام عکاسی در نظر بگیرد تا طراح و صفحه بند  بتواند در مرحله صفحه بندی نوشته های لازم را  به راحتی در عکس ویا در حواشی آن  ثبت نماید.  

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa 

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#عکاس#عکاسی#عکس#مد#آمریکا#fanofa