Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

آموزش و افزایش راهبردهای مثبت نگر دانمارک

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آموزش و افزایش راهبردهای مثبت نگر

با عرض سلام و درود حضور محترم فارسی زبانان  گرامی و تبریک سال نو میلادی، در راستای یک پژوهش علمی/ دانشگاهی در زمینه نوجوانان با موضوع «آموزش و افزایش راهبردهای مثبت نگر( روانشناسی مثبت) در زندگی تحصیلی نوجوانان دختر و پسر 12-18 ساله»، یک بسته آموزشی(پُروتُکل) برای 10 جلسه  تهیه شده است.. هدف این بسته ایجاد معنای زندگی تحصیلی(مبتنی بر روانشناسی مثبت)در نوجوانان و دانش آموزان است تا خودشان مسیر زندگی آینده را با نگرشی مثبت و خوش بینانه و امیدوار ، ترسیم کرده و با ایجادمعنای زندگی خود، و معنای تحصیلی خویش، بطور خودکار مسیر خود را طی نمایند؛ و شما والدین عزیز از درگیری مداوم با فرزندان(در زمینه درس خواندن آنها) آسوده شوید. این بسته آموزشی برای همه دانش آموزان و نوجوانان راه روشنی را رو به آینده باز خواهد کرد؛ بویژه برای کسانی که در مدرسه کم انگیزه یا بی انگیزه اند، بی علاقه به درس و مدرسه، بی علاقه به تکالیف درسی هستند، یا از روی اجبار و با تذکر مستمر و یادآوری انجام می دهند یا اهمال کاری و به تاخیر اندازی دارند. طی این بسته آموزش حدود 45 تکنیک روانشناسی به آنان آموزش داده می شود از جمله تکنیک تقویت اراده، خوش بینی، مسئولیت پذیری، تقویت انگیزه و اشتیاق و غیره. لذا از والدینی گرامی که تمایل دارند فرزندان آنها در این 10 جلسه آموزش شرکت کرده و از مزایای آن بهره مند شوند؛ تقاضا می شودثبت نام کنند. لطفا به شماره 21869093 +45 پیامک داده یا در تلگرام id: @M2040پیام ارسال فرمایید. همچنین ایمیل. ایمیل msadr3353@gmail.com با توجه به وضعیت کرونا، برگزاری کلاس ها بصورت آنلاین می باشد. اگر مشکلی نبود شاید حضوری هم باشد. زبان آموزش فارسی است. لذا دانش آموزان باید فارسی متوجه بشوند. کل جلسات حدود یک تا یک ماه ونیم می باشد(هفته ای یک تا دو جلسه آنلاین  با توافق بچه ها). کلاسها رایگان برگزار می گردد و مشمول هیچ هزینه ای نیست. لطفا نام و نام خانوادگی و شماره تلفن خود را در صورت علاقه مندی اعلام فرمایید. هرگونه سوالی داشتید در خدمت هستیم؛ دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی Ph.D، محمدرضا

دانمارک کپنهاک

شماره تماس: 4521869093                  مهرداد

https://www.fanofa.com/teaching-and-increasing-positive-strategies-positive-fanofa0002940.htm

 


مثبت اندیشی یکی از الگوهای رفتاری سالم در جامعه است. با توجه به اینکه آینده هر شخص تا حد بالایی به نگرش او بستگی دارد مثبت اندیشیدن می تواند مقدمات موفقیت و کامیابی را برای او فراهم کند. البته لازم به ذکر است که تنها مثبت اندیشی لازمه کار نیست بلکه به این معنی می باشد که نگرش مثبت در زندگی می تواند انسان را به سمت کامیابی سوق دهد. یکی دیگر از بازخوردهای مثبت اندیشی داشتن روان سالم است. اگر این توانایی در ما وجود ندارد و یا بواسطه عواملی کمرنگ شده، می بایست این موضوع به کمک روشهای موثر و نوین علم روانشناسی توسط روانشناس مورد بررسی و تحت درمان قرار گیرد.

مثبت اندیشی اثرات بسیار خوبی بر روی زندگی و حتی بدن ما دارد. با توجه به اینکه ذهن قدرت بالایی دارد مثبت اندیشی در بسیاری از مواقع غیرممکن ها را ممکن می کند! طبق تحقیقات، نگرش و تفکرات ما تکلیف آینده مان را مشخص می کند. به این معنی که مثبت اندیشی می تواند زمینه های اتفاقات مثبت در زندگی ما را فراهم کند. در زیر به چند مورد از اثرات مثبت اندیشی اشاره شده است:

 

وجود آرامش و اطمینان خاطر در زندگی

تمرکز بیشتر و بهتر بر روی موفقیت و کامیابی

بسیج شدن فکر و اعضای بدن برای اتفاق های خوب

عدم وجود مشکلات حاصل از افکار منفی مانند استرس، اضطراب و افسردگی

اگر شخص منفی نگری هستید بهترین کار ممکن این است که به یک روانشناس مجرب مراجعه کنیم. روانشناس با استفاده از تکنیک های علمی و عملی به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم مثبت بیاندیشیم. یکی از مهمترین اقدامات پیش رو، ریشه یابی و علت یابی این موضوع است که شخص چرا می تواند مثبت فکر کند؟ مواردی همچون شرایط و محیط ناسالم از نظر روانشناختی، یا عدم سلامت روانی و شخصیتی و مانند آنها می توانند جزو دلایل اصلی تفکرات منفی باشند. بازنگری افکار با کمک خود شخص کمک بسیاری به ریشه یابی موضوع خواهد کرد. پس از این مرحله امکان ارائه راهکار مناسب وجود خواهد داشت.

یکی از مهمترین اقدامات برای اصلاح تفکرات نادرست و منفی، مرور و مشخص کردن واقعیات و تحریفات است. ممکن است بخشی یا بسیاری از نگرش های ما نسبت به محیط اشتباه باشد که با تصحیح خطاهای شناختی و تعمیم دادن آنها می توان قدمی بزرگی در این زمینه برداشت. همچنین لازم به ذکر است با مرور و بررسی دیدگاه های شخصی نسبت به مسائل مختلف این مشکل قابل حل است.

اگر شخصی امید به زندگی داشته باشد حتما دارای زمینه فکری مثبت می باشد. در ادامه به مجموعه راهکارهای افزایش امید به زندگی خواهیم پرداخت.

 

رویا پردازی و به تصویر کشیدن زندگی: اگر از خیلی از افراد بپرسید برای چه چیزی تلاش می کنید؟ می گویند که برای رسیدن به فردایی بهتر و آینده ای زیباتر تلاش می کنند. اما اگر از آنها بپرسید این آینده زیبا از نظر شما چه ویژگی هایی دارد؟ جوابی ندارند که، به شما بدهند. برای اینکه امید به زندگی در شما قوی تر شود، باید آینده ای که انتظارش را دارید، در ذهن خود به تصویر بکشید.

بررسی انتظارات خود از زندگی: ببینید که چه آینده ای را در نظر خود دوست دارید؟ چه اهدافی دارید؟ انتظارات خود را از زندگی بشناسید. در این صورت می توانید برای رسیدن به آنها با امید و انگیزه بیشتری تلاش کنید. نوشتن می تواند یک کمکی بسیار موثر باشد. انتظارات خود را از یک زندگی ایده آل بنویسید. سپس با اولویت بندی کردن آنها، برای رسیدن به آنها تلاش کنید.

تقویت کردن ارتباطات اجتماعی: یکی از علائم ناامیدی در زندگی، گوشه گیری و ترجیح تنهایی است. بنابراین اگر می خواهید امید به زندگی را در خود تقویت کنید، بهتر است روابط اجتماعی خود را گسترش دهید و تقویت نمایید.

بررسی تفاوت زندگی ایده آل در کنار زندگی فعلی: به تفاوت های زندگی فعلی و زندگی ایده آلی که در ذهن دارید، فکر کنید. اینکار در تقویت امید به زندگی و همچنین تقویت اراده شما برای رسیدن به زندگی ایده آل بسیار موثر است.

شرکت در فعالیت های لذت بخش: کارهایی که به آنها علاقه مند هستید را کشف کنید. ببینید دوست دارید در چه فعالیت هایی شرکت کنید؟ انجام چه کارهایی را لذت بخش تلقی می کنید؟ که می تواند حال شما را خوب کند. شرکت کردن در این فعالیت ها می تواند تاثیر گذاری بسیار زیادی در تقویت امید به زندگی در شما داشته باشد.

پی بردن به معنای زندگی: معنای زندگی را به طور کامل درک نمایید. از نظر شما زندگی در دنیا به چه معنایی می باشد. شاید این راهکار فلسفی و معنوی به نظر بیاید. اما یک واقعیت انکار ناپذیر است. امید زمانی در زندگی شما جریان پیدا می کند، که بدانید به چه دلیلی از رختخواب بلند می شوید، سرکار می روید، غذا می خورید و .

تعیین هدف و تلاش برای رسیدن به آن، یکی از مهم ترین دلایل زندگی می باشد. بنابراین سعی کنید معنای زندگی ایده آل و خوشبخت را به درستی درک کنید. در این صورت می توانید امید بیشتری در زندگی داشته باشید.

شناخت نقاط قوت و نقاط ضعف: از دیگر راهکارهای تقویت امید به زندگی، شناخت ویژگی های فردی خود است. یکی از دلایل اصلی ناامیدی، احساس ضعف و ناکارآمدی در زندگی است. که ناشی از عدم شناخت نقاط مثبت و منفی افراد است. برای اینکه فردی امیدوارتر باشید، نیاز است تا نقاط قوت خود را بشناسید و در کارهایی شرکت کنید که در آن مهارت دارید.

همچنین با شناخت نقاط ضعف خود می توانید، برای تقویت آنها اقدام نمایید. تا دیگر نقاط ضعف تلقی نشوند.

نوشتن خواسته ها و دنبال کردن آنها: یکی دیگر از راهکارهای تقویت امید در زندگی هر انسانی مشخص کردن خواسته های او از زندگی است. خواسته های خود را از زندگی بنویسید و برای انجام هر کدام تلاش کنید. نوشتن خواسته ها و قرار دادن آنها در معرض دید، می تواند انگیزه و امید شما را در زندگی برای رسیدن به آنها تقویت نماید.

مراقبت از خود: از سلامت خود مراقبت نمایید. چکاپ های سلامتی را دست کم نگیرید. در صورتی که بیمار شدید، به سرعت برای درمان آن اقدام نمایید. یکی از مواردی که موجب کاهش امید به زندگی می شود، وجود بیماری و عدم وجود سلامت کامل انسان می باشد. سلامتی یکی از مهم ترین دارایی های هر انسان در زندگی است. سعی کنید تمام تلاش خود را برای حفظ آن انجام دهید.

عدم توجه به امید کاذب: رویاهای غیر قابل باور و کاذب از دلایل اصلی ناامیدی در زندگی هر انسان است. بنابراین تمرکز خود را از روی رویاهای غیر قابل باور و خیالی بردارید. فکر کردن و تلاش برای خواسته های غیر واقعی که در نهایت با شکست روبه رو خواهد شد، می تواند تمامی امید و انگیزه شما را در زندگی از بین ببرد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#فانوفا#آگهی_رایگان#راخبرد#مثبت_نگر#دانمارک#مشاور#روانشناس

#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

 

 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/


شرکت های بزرگ دنیا از ایده های بسیار جالب تبلیغاتی استفاده می کنند، دیدن تبلیغات جالب برای مردم بسیار سرگرم کننده است و در نهایت می تواند منجر به ایجاد یک برند محبوب شود. برندسازی رابطه مستقیم با خلاقیت دارد که مدیران موفق تبلیغاتی از آن بهره می برند. وقتی می‌گوییم تبلیغات یک صنعت است، طبیعتاً حتما شنیده‌اید که تبلیغات نیز نوعی صنعت است. پس شایسته است تمام آنچه در مورد صنایع مطرح می‌شود و مدنظر قرار می‌گیرد، در مورد تبلیغات هم مصداق د%

#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

وارد کننده بزرگ مبلمان سلطنتی ،فرش کاشان،... در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

وارد کننده بزرگ مبلمان سلطنتی ،فرش کاشان،پرده ، سر تختی،ظروف آشپزخانه،سیت غذا خوری، لباس (گند افغانی ، پیرهن تنبان ، ساری ، سر پطلونی .....)

وارد کننده بزرگ مبلمان سلطنتی ،فرش کاشان،پرده ، سر تختی،ظروف آشپزخانه،سیت غذا خوری، لباس (گند افغانی ، پیرهن تنبان ، ساری ، سر پطلونی .....) Dong xuan center Vulkan str 12c Halle 12 Berlin 10367 shop number 1231 @kabulbazar2021

آلمان برلین

شماره تماس: 4901789224276

مهدی احمدی

https://www.fanofa.com/dong-xuan-center-fanofa0003574.htm

 

قالی کاشان گونه‌ای قالی ایرانی است که در کاشان تولید می‌شود. سالانه بیش از ۱۵۰۰ متر فرش دستباف در کاشان تولید می‌شود. بناست موزهٔ فرش نیز در کاشان پایه‌گذاری شود. ۶۵ درصد تولید فرش ماشینی ایران در کاشان و ۷۰ درصد صادرات فرش ماشینی ایران از کاشان صورت می‌گیرد

در کاشان نقشه‌های مختلفی بافته می‌شود که ممکن است این طرح‌ها، اصالتاً از نقاط دیگر کشور وارد کاشان شده باشد، اما به‌طور کلی و بررسی‌های صورت گرفته بر نقشه‌های قدیمی و جدید، عمده فرش‌های بافته‌شده در کاشان به ۸ سبک اصلی تقسیم می‌شود.

این طرح به احتمال زیاد از نقش جلدهای چرمی کتاب‌های قدیمی و برخی کاشی کاری‌های مساجد و مدارس الهام گرفته شده‌است و حداقل از دوره صفویه در طراحی فرش ایران مرسوم بوده و یکی از عمومی‌ترین سبک‌های نقشه فرش در کاشان است که در مناطق دیگری همچون یزد، کاشمر، اردستان و کشور مصر نیز از آن تقلید کرده‌اند.

طرح افشان نقشه خاص و محبوبی است که بدون ترنج و محراب یا لچک بوده و از گل و بوته‌های بزرگ و کوچک و خطوط منحنی اسلیمی در متن تشکیل شده و با نوار حاشیه احاطه شده‌است. طرح افشان که از طرح‌های فرعی شاه عباسی است، به طرح سرتاسری شاه عباسی نیز معروف است. از نوع‌های ویژه آن می‌توان افشان شکسته، افشان دسته گلی، افشان حیوان دار، افشان اسلیمی و افشان ترنج دار را نام برد. از نامداران نقشه‌کش این طرح به میرزا عباس صنیعی و پسرش محمد صنیعی می‌توان اشاره کرد.

طرح گلدانی و درختی یکی از اصیل‌ترین نقشه‌های کاشان است که پیشینه ای دراز دارد. قالی‌های طرح گلدانی معروف دوران صفویه منسوب به جوشقان کاشان است. در حال حاضر این طرح در کاشان و منطقه ابوزیدآباد و بیشتر به صورت قالیچه بافته می‌شود. نوعی از این طرح به نام «حاج خانمی» نیز در کاشان و نطنز بافته می‌شود. این طرح انواع مختلف دارد و از ویژگی‌های آن این است که تکراری نبوده و سرتاسر بوم را گلدان یا درختی می‌پوشاند. برخی نقشه‌های دبیرالصنایع از این نوع است. نقشه‌های شادسر ابوزید آباد نیز عمدتاً گلدانی و درختی است.

طرح محرابی از آن جهت که تداعی کننده محراب مسجد است، به آن نام مشهور گردیده‌ و بیشترین کاربرد آن نیز استفاده در مساجد می‌باشد. قسمت بالای بوم یا زمینه، قوس محراب طراحی می‌گردد که عمدتاً حالت دوم لچک را دارد و نوار حاشیه نیز زمینه فرش را احاطه می‌کند. ممکن است خطی از قرآن، حدیث یا اسماء متبرکه در قوس محراب یا جای سجده و بعضاً در حاشیه فوقانی یا تا نیمه حاشیه‌های راست و چپ نیز نوشته شود. در متن و حاشیه نیز از نگاره‌های جانوران، پرندگان و انسان به هیچ رو استفاده نمی‌شود تا برای نمازگزار اشکالی ایجاد نکند.

 

در نقشه محرابی کاشان، انواع محرابی گلدانی، ستوندار، قندیلی و درختی با نگاره‌ها و قوس‌های گردان در قالیچه طراحی می‌گردد و در انواع ابریشمی و کرکی بافته می‌شود.

نقشه‌های طرح شکارگاه در کاشان مربوط به دوره صفویه می‌شود. سرتاسر زمینه یا بوم طرح شکارگاه شامل منظره ای از شکارگاه شامل حیوانات، شکارچی و گیاهان مختلف بوده و دارای نقشه سراسری است. امروزه این طرح به گونه ای محدود و بیشتر به صورت قالیچه و با خامه ابریشم یا کرک در کاشان و ابوزیدآباد بافته می‌شود. از طراحان معاصر می‌توان به سید محمد افسری در این خصوص اشاره کرد.

طرح‌های واگیره‌ای شامل قسمتی از کل فرش (مثلاً یک‌هشتم، یک شانزدهم و یک سی و دوم) است و در بوم تکرار می‌گردد و انواع مختلف دارد که سه طرح اصلی آن که در کاشان بافته می‌شود عبارتند از:

 

طرح خشتی یا قابی

طرح خشتی یا قابی

طرح بته ای (بته جقه)

در طرح‌های تصویری نقشه به صورت سراسری است و در کاشان سابقه طویلی دارد.

 

در دوران معاصر نیز خانواده افسری به ویژه سید امیرحسین افسری کاشانی که اکثرا فرش‌های دربار محمد رضا شاه پهلوی را به صورت سفارشی می‌بافتند و همچنین برادران ایشان به نام‌های سید محمد افسری و سید نظام الدین افسری و کسانی چون کاشف و محمد آقا قاسمی و محمد سعید به این طرح‌ها پرداخته‌اند. این طرح‌ها که به مینیاتوری یا نگاه گری نیز معروف می‌باشند به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

 

منظره ای

شمایلی

چهره ای

طرح محتشم نقوش تلفیقی هندسی و گردان دارد و قالب کلی آن، لچک ترنج است. دو تفاوت اصلی این طرح که باعث جذابیت آن شده، حاشیه پهن بسیار زیبای آن و نیز طرح ساده شده درخت بید مجنون، گل‌ها و برگ‌ها و ساقه هماهنگ آن است که لچک‌های فرش، درختان بید را نشان می‌دهد. در حاشیه بزرگ و پهن آن نیز گل‌های شاه‌عباسی و بند گره وجود دارد. عمدتاً گل‌های فرش، قابی شکل بوده و در داخل آنها شاخ و برگ تنظیم شده‌است.

حاج ملاحسن محتشمی، از قالی‌بافان کاشانی در عصر قاجار است که در بافتن قالی‌های نقش‌برجسته استاد بوده‌است. حاج ملّا حسن در سنّ هفتاد سالگی به تاریخ ۱۱ رجب ۱۳۳۵ درگذشت.

«قالی‌خانه» نامی است که بر خانه حاج باب قربان علی عدالت، از بزرگترین تاجران و تولیدکنندگان فرش کاشان در زمان قاجار، گذاشته شده‌است. در قالی‌خانه ۲۸ تخته فرش از دوره صفویه تا قاجاریه به نمایش گذاشته شده‌است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#فانوفا#وارد_کننده#مبلمان#مبل_سلطنتی#برلین#آلمان#مبل_شیک

#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

لوازم ارایشی و سلامت شرکت ال ار در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

لوازم آرایشی و سلامت شرکت ال ار

آلمان

شماره تماس: 4901636352748                       پرستو منوچهری

https://www.fanofa.com/lr-fanofa0003598.htm


پوست سالم و شاداب بیشترین تاثیر را در زیبایی انسان دارد. اگر زیبایی برایتان مهم باشد قطعا بیشترین توجه را باید به پوستتان داشته باشید.رنگ پوست هیچ اهمیتی در جذابیت یک خانم ندارد و تنها چیزی که مورد توجه است سلامت و زیبایی پوست است. اکثر خانمها آرزوی داشتن پوستی زیبا دارند اما راه های دست یابی به آن را نمی دانند.

 

شیوه زندگی و عادتهای انسان مستقیما روی ظاهر او تاثیر می گذارد. برای نمونه تغذیه نامناسب و عدم تحرک موجب چاقی مفرط می شود. این مساله در مقوله پوست نیز صدق می کند و برای داشتن پوست سالم باید عادتهای خوب وسالم را جایگزین عادتهای بد و خطرناک کنیم. در زندگی با افراد زیادی مواجه می شویم که با داشتن سن زیاد دارای پوستی جوان هستند و هنگامی که علتش را جویا می شویم به نکاتی مثل تغذیه و سلامت روانی و می رسیم.موارد زیادی می تواند در جوان ماندن و یا پیری زود رس پوست تاثیر دارد که به نمونه هایی از آن اشاره میکنیم.

روشهای مراقبت از پوست

۱_ عدم استعمال دخانیات

کشیدن سیگار, قلیان و یکی از بزرگترین دلایل شل و کدر شدن پوست صورت است.

 

۲_ کمتر فست فود بخورید.

خوردن فست فود را به حداقل ممکن برسانید زیرا یکی از دلایل مهم جوش زدن صورت است.

 

۳_میوه و سبزیجات بخورید.

همه میدانیم که ویتامین های لازم برای شادابی پوست را تنها در میوه و سبزی میتوان پیدا کرد اما بازهم در مصرف آن کوتاهی میکنیم.

۴_ ماسک میوه درست کنید.

این کار را زیاد سخت نگیرید, شما می توانید تنها با رنده کردن میوه هایی مثل خیار, سیب و ماسک تهیه کنید و آن را ۱۵ دقیقه روی صورت خود بگذارید, اگر فرصت انجام این کار را ندارید کافیست پوست میوه هایی را که میل کرده اید چند دقیقه روی صورت بگذارید.این کار باعث نشاط و روشن شدن پوست میشود.

 

۵_هیچوقت با آرایش نخوابید.

 قبل از خواب حتما صورت خود را کاملا تمیز کنید.آرایش تنها با آب پاک نمی شود, شما می توانید با استفاده از شامپو صورت و یا ژل شستشوی صورت پوستتان را عمیقا تمیز کنید.به خاطر داشته باشید که صورت را لیف نزنید و شستشو را فقط با دست انجام دهید.

۶_ خواب کافی داشته باشید.

کم خوابی از دلایل مهم پیری زودرس است. پوست در خواب ریکاوری شده و ترمیم میشود, خود را از این نعمت محروم نکنید, شبانه روز ۸ ساعت بخوابید.

۷_ از لوازم آرایش با کیفیت و استاندارد استفاده کنید.

۸_ ضد آفتاب را فراموش نکنید, نور مستقیم آفتاب باعث ایجاد لکه روی پوست می شود.

۹_ همیشه صورت خود را مرطوب نگه دارید

همیشه صورت خود را مرطوب نگه دارید. آب پوست را خشک میکند و فصل سرما نیز خشکی پوست افزایش پیدا میکند. با استفاده از کرم ها و لوسیونهای مرطوب کننده از خشکی پوست جلوگیری کنید.

 

۱۰_ هنگام شستشوی صورت پوست را به طرف پایین نکشید. این کار باعث افتادگی میشود.

۱۱_ از استرس دوری کنید و اضطراب خود را کنترل کنید, با داشتن زندگی پر استرس چروک و جوش های عصبی خیلی زود به سراغتان می آید.

رعایت نکات بالا هیچ وقت و هزینه ای لازم ندارد, کافی است چند روز این کارها را انجام دهید بعد از مدتی به عادتهای روزمره تان تبدیل می شود که در نتیجه آن صاحب پوستی زیبا خواهید شد.

مراقبت از مو

مسایلی مانند ریزش مو, کم پشتی , موخوره, خشک شدن مو و امروزه برای اکثر مردم پیش می آید. بهترین مراقبت برای مو پیشگیری از به وجود آمدن این مشکلات است و قطعا وقت و هزینه ای که برای پیشگیری صرف میشود خیلی کمتر از وقت و هزینه ای است که برای درمان خواهد شد.

 

امروزه مشکلاتی مانند تغذیه نامناسب, آلودگی آب و هوا, فشار و استرس روزانه و.روی همه اعضای بدن تاثیر میگذارد که یکی از شایعترین آنها مشکلات مو میباشد.

دلایل ریزش مو

چنانچه دچار ریزش مو شدید شده اید توصیه می شود که قبل از هر کاری از وضعیت خونی خود مطلع شوید و در صورت داشتن کم خونی, آن را به صورت جدی درمان کنید زیرا یکی از دلایل عمده ریزش و کم پشت شدن مو کمبود آهن, روی و زینک می باشد.

 

یکی دیگر از عوامل عمده ریزش مو فشار روانی است که در محیط خانواده با فضای کاری برای اکثر افراد پیش می آید و مستقیما روی روند رشد و ریزش موها تاثیر میگذارد. سعی کنید اضطراب را تاحد ممکن از خود دور نگه دارید و آرامش خود را به دست بیاورید, برای این امر نیز می توانید از پزشک و یا مشاوره کمک بگیرید.

عادتهای بد باعث ریزش مو

اما در خصوص عادتهای بدی که به صورت مداوم انجام می دهید و متوجه تاثیر آنها بروی موهایتان نیستید نیز نکاتی وجود دارد که باید بسیار رعایت کنید.

 

یکی از عادتهای شایع هر روز شستن موها است. این کار به شدت به ریشه موها آسیب می زند چرا که برای شستشو از شامپو استفاده می شود و همین شامپو که از مواد شیمیایی تشکیل شده است به مرور موجب ضعیف شدن موها و ریزش موها می شود, علاوه بر اینکه فرآیند شستشو نیز به تنهایی هر بار باعث ریزش تعداد زیادی مو می شود. پس سعی کنید موهایتان را حداکثر سه بار در هفته بشویید و برای این کار از شامپوهای ملایم استفاده کنید.

تغذیه

مراقب تغذیه تان باشید. مواد غذایی کم ارزش و صرفا سیر کننده جای مواد غذایی ارزشمند را نگیرد. میوه, سبزیجات, حبوبات و پروتین هر یک به نوعی موها را تغذیه می کند. مواد غذایی سرشار از آهن, ویتامین c, زینک و روی را فراموش نکنید.

نحوه استفاده از نرم کننده های مو

سعی کنید کمتر از نرم کننده های مو استفاده کنید و در صورتی که موهای خشکی دارید و مجبور به استفاده از نرم کننده هستید, به هیچ عنوان نرم کننده یا ماسک مو را به کف سر و ریشه موها نزنید و فقط ساقه و نوک موها را آغشته کنید. در غیر اینصورت ریشه مو مقاومت و ضخامت خود را از دست می دهد و ریزش پیدا میکند.

 

همچنین برای شستشوی موها از آب داغ دوری و از آب ولرم استفاده کنید.

 

سعی کنید موهایتان را زیاد مواد نگه دارنده مانند اسپری,چسب مو یا ژل نزنید و در صورت استفاده. شب با موی کثیف نخوابید و حمام کنید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#آگهی#تبلیغات#لوازم#آرایشی#آرایش#لوازم_آرایش#سلامت#آلمان

#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

فیلمبرداری 360 درجه از رستوران , هتل و...... در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

فیلمبرداری 360 درجه از رستوران , هتل و......

امکان فیلمبرداری 360 درجه از رستوران و هتل و ..... که میتونین تو یوتیوب بارگذاری کنین و به مشتریانتون اون مکانرو به صورت کامل معرفی کنین. نمونه های ویدئو رو میتونین از کانالمون تماشا کنین. https://www.youtube.com/channel/UCpG5p41JSbHoOzQNdm69jkA/videos

ترکیه استانبول

شماره تماس: 905350836321

آیدین همتی

https://www.fanofa.com/-fanofa0003566.htm

 

 

فیلمبرداری 360 درجه چیست ؟

فیلمبرداری 360 درجه نوعی از فیلمبرداری مدرن است که محصول نهایی آن فیلم های 360 درجه هستند. فیلم های 360درجه که به عنوان فیلم های غوطه وری، فیلم های کروی و یا فیلم های همه جانبه شناخته می شوند، فیلم هایی هستند که در آن یک منظره از هر جهت به طور هم زمان فیلمبرداری می شود. فیلمبرداری 360 درجه توسط دوربین های همه کاره یا 360 درجه انجام می شود. برای تسلط به موارد مربوط به فیلمبرداری 360 درجه می توانید به یک آموزشگاه فیلمبرداری مراجعه و در کلاس های آن شرکت نمایید.

دوربین مناسب برای فیلمبرداری 360 درجه

دوربین های 360 درجه با دو لنز، مناسب ترین دوربین برای فیلمبرداری 360 درجه می باشند،  زیرا می توانند یک زاویه کامل 360درجه و دو لنز را در کنار هم جای دهند. البته با دوربینی که با زاویه ای بیش از 180 درجه، به عنوان مثال 220 درجه، عکس و فیلم می گیرد نیز می توان به وسیله نرم افزار فیلم های 360درجه ایجاد کرد، اما این کار دردسر و پیچیدگی های خاص خود را دارد.

مزایای فیلمبرداری 360 درجه

به جای نمایش زاویه دید عادی بیننده از یک محیط، می تواند محیط کاملی را در همه زوایا به تصویر بکشد.

فیلمبرداری 360 درجه به انسان احساس غوطه وری و حضور در محیط را می دهد و کاملا طبیعی می باشد.

به دلیل کیفیت بالای آن، می تواند به بیننده کمک کند تا با روشی معنی دار و عاطفی با محتوا ارتباط برقرار کنند.

یک روش مدرن فیلمبرداری است و فرصت هایی را برای کشف تکنیک های تازه و خلاقانه ارائه می دهد.

چالش های فیلمبرداری 360 درجه

برای مخفی کردن یک محیط یا قسمتی از کادر، نمی توان اقدامی انجام داد.

اگر تصمیم به جابجایی دکل دوربین دارید، باید این کار بدون لرزش و تکان خوردن انجام شود، در غیر این صورت بیننده دچار سرگیجه می شود.

برای جلوگیری از نامتعارف شدن تصویر، اشیاء باید حداقل 1 متر فاصله از دکل دوربین داشته باشند.

اشیاء با فاصله بیشتر از 6 متر از دوربین، عمق استریوسکوپی خود را از دست می دهند.

فناوری فعلی به اندازه کافی پیشرفته نیست که انتظارات بالای مردم را برآورده کند و تا زمانی که تلفن ها، رایانه ها، مانیتورها، دیسک های سخت و HMD ها نتوانند از ویدئوهای 8K پشتیبانی کنند، کیفیت واقعی این نوع فیلمبرداری مشخص نمی شود.

تجهیزات لازم برای فیلمبرداری 360 درجه

دوربین 360 درجه : جهت فیلمبرداری

تلفن هوشمند: برای کنترل دوربین از راه دور

سه پایه : برای تثبیت دوربین

مونوپاد: برای تنظیم زاویه دوربین

میکروفون: برای ضبط صدای محیط

نرم افزار ویرایش فیلم: جهت ویرایش و آماده سازی فیلم پس از اتمام فیلمبرداری

2- مکان مناسب را برای فیلمبرداری انتخاب کنید

در فیلمبرداری 360درجه، امکان قاب بندی تصاویر وجود ندارد و شما هیچ کنترلی روی این امر ندارید. پس سعی کنید منطقه ای را برای فیلمبرداری انتخاب کنید که در همه زوایا برای مخاطب ایده آل باشد تا دغدغه حذف قسمت های اضافی و بیربط را نداشته باشید.

 

 

 

3- در هوای روشن و آفتابی فیلم بگیرید

متأسفانه اکثر دوربین های 360درجه قابلیت فیلم برداری در شرایط با نور کم را ندارند و فقط در شرایط پر نور می توانند فیلم های با کیفیتی را ارائه دهند. پس هنگام انتخاب مکان مناسب برای فیلمبرداری، به آب و هوای منطقه نیز دقت کنید، چرا که یک روز ابری می تواند شرایط را برای ثبت تصاویر با کیفیت دشوار کند.

 

 

 

4- نورپردازی مصنوعی

در صورتی که از لحاظ زمانی در تنگنا هستید و باید فیلم خود را هرچه زودتر تهیه یا آماده کنید و فرصت صبر کردن برای دستیابی به بهترین وضعیت روشنایی را برای فیلمبرداری ندارید، می توانید از نورپردازی مصنوعی استفاده کنید. این اولین و آسانترین کاری که می توانید برای بهبود روشنایی شات خود انجام دهید، استفاده از چراغ ها و لامپ ها، می تواند وضعیت روشنایی را بهبود ببخشد.

 

 

 

5- تنظیم فاصله اشیاء با دوربین

هر دوربین 360درجه دارای یک حداقل فاصله توصیه شده با اشیاء مورد فیلم برداری است که اغلب این فاصله به نوع دوربین بستگی دارد. این که آیا دوربین مونوسکوپی است و یا استریوسکوپی نیز نکته مهمی است.  اما یک قاعده کلی وجود دارد و آن این است که هرچه تعداد لنزهای بیشتری در یک دوربین وجود داشته باشد، فاصله دوربین از اشیاء باید بیشتر باشد.

 

 

 

6- استفاده از سه پایه

سه پایه یکی از مهمترین ابزار در فیلمبرداری 360درجه است. استفاده از سه پایه به فیکس شدن دوربین وعدم لرزش وتکان خوردن آن کمک می کند و کیفیت فیلم را افزایش می دهد. ثبات تنها چیزی نیست که باید در نظر بگیرید، ممکن است گاهی بخواهید حرکتی ثابت و راحت داشته باشید، پس سه پایه رافراموش نکنید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#فیلمبرداری#تصویربرداری#هتل#رستوران#استانبول#ترکیه

کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa