Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

سیاه قلم در تورنتو

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی# تبلیغات# فارسی زبانان

آموزش نقاشی

آموزش مجازی طراحی ، سیاه قلم ، رنگ و روغن ساعتی ۵ دلار

کانادا تورنتو

ندا خورشاهیان

شماره تماس: 16479793015+

https://www.fanofa.com/painting-training-fanofa0002025.htm


سیاه قلم به طرح و نقاشیی گفته می شود  که قلم و مرکب سیاه، ذغال یا مداد  در آن به کار رقته باشد. و فاقد رنگ آمیزی باشد.  

طراحی چیست؟

طراحی شکلی از هنر تجسمی است که هنرمند از ابزار های طراحی متفاوتی برای ایجاد طرح بر روی کاغذ ، مقوا ، شیشه ، پلاستیک و..استفاده می کند .

ابزار های  طراحی عبارتند از  مداد های گرافیکی (طراحی) خودکار ، جوهر (مرکب ) مداد رنگی ، مداد شمعی ، رنگ روغن ، آبرنگ ، زغال ، گچ ، پاستل ،انواع متفاوتی از پاک کن ها ، محو کن ها ، قلم ها ، قلم موها و

نقاشی سیاه قلم در نگارگری ایران تاریخی کهن دارد. سیاه قلم به شکل خاص به استفاده از زغال یا مداد زغالی در کشیدن طرح و خصوصا طراحی چهره گفته می شود. در قدیم از ترکیب زغال با پودر کربنات کلسیم موسوم به پودر مل که به اصطلاح به آن ” زغال مل ” می گفتند, و  با استفاده از قلم مو بر روی بوم جهت طراحی استفاده می شد . این سبک از  طراحی در میان شاگردان کمال الملک شایع بود و  امروزه نیز طرفداران بسیاری دارد .


سیاه قلم  از  جمله جذاب ترین تکنیک های نقاشی است که بسیار مورد استقبال قرار می گیردو طرفداران زیادی نیز دارد.تکنیک سیاه قلم به دلیل جذاب بودنش  و اینکه هنرجو به راحتی با آن ارتباط برقرار می کند
از بهترین تکنیک ها برای شروع اصولی نقاشی وسرآغاز زندگی در جهان  جذاب هنرهای تجسمی است .

در این تکنیک هنرجو با طیف رنگ های خاکستری و مشکی سروکار دارد و خود را از ابتدا درگیر رنگ سازی های بیشمار نقاشی رنگ و روغن نمی کند .این باعث می شود تمرکز هنرجو روی سایه روشن خطوط و ترکیب بندی کار بیشتر باشد و به این شکل با این تمرکز به راحتی یک نقاشی زیبا را خلق کند .


سیاه قلم هنری برای به تصویر کشیدن احساسات و ایده های درونی به شمار می رود که از آن می توانید برای طراحی چهره افراد و مناظر گوناگون نیز بهره بگیرید. همچنین می توانید اشیای مختلف را طراحی کرده و سایه و روشن را به خوبی در آثار خود به نمایش درآورید. می گویند شخصیت های درونگرا به هنر طراحی و سیاه قلم علاقه ی وافری نشان می دهند. برای موفقیت در رشته سیاه قلم لازم است تا  مهارت ها و خلاقیت های  فردی خود را به هنگام  طراحی اثر هنری زیبا به کار بگیرید. به خاطر داشته باشید مهارت ها و خلاقیت ها به مرور تمرین در ناخوداگاه شما نقش خواهد بست.از جمله رموز پیشرفت و  موفقیت  در این حرفه  داشتن خصوصیت های روحی و جسمی مناسب برای به تصویر کشیدن تفکرات و ایده های ذهنی است. به بیان ساده تر طراحی بدون شناخت پیچیدگی های افراد نتیجه ی چندان مطلوبی در بر نخواهد داشت.

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#تورنتو#سیاه_قلم#طراحی#خطاطی#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد