Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

گروه تبلیغاتی فانوفا

تا به حال اندیشیده اید که چرا در دنیای انبوه تبلیغات، برخی موفق و برخی با شکست مواجه می شوند؟ چرا تبلیغات بعضی از کسب و کارها بیشتر از بعضی دیگر دیده می شود؟ پاسخ این سوالات در مفهومی به نام استراتژی تبلیغات نهفته است.

حال اینکه استراتژی تبلیغات دقیقا چیست و به چه کار می آید، موضوعی است که در این جستار بررسی شده است. همچنین شما می توانید در اینجا با شش استراتژی تبلیغات آشنا شوید.

به گزارش برخی منابع، استراتژی تبلیغات برنامه ای است که برای قانع کردن مشتری به خرید کالا یا خدمات به کار می رود. عناصر اصلی این برنامه موارد زیر هستند:

 

خود محصول و مزایای آن

مشتریان و خصوصیات  آنها

مسیرهای جایگزین برای آگاه کردن مشتریان از محصول

         بهینه سازی انتخاب مشتریان با توجه به بودجه 

استراتژی های رسمی تبلیغات، بر مبنای «بیانیه جایگاه» هستند. بیانیه جایگاه، واژه ای تخصصی در حوزه بازاریابی و تبلیغات است و به این معناست که محصول شرکت در کجا قرار دارد، چه تفاوتی با کالا و خدمات رقیبان دارد و چگونه در اختیار مشتری قرار می گیرد.

 







مفهومی را که در بیانیه جایگاه نهفته است، مفهوم محصول می نامیم. مفهوم محصول، ارزش هایی که کالا یا خدمات ارائه می دهد و چارچوبی را که در آن جا می گیرد معرفی می کند. بنابراین مفهوم محصول برای چاقوی شکار، با دمپایی روفرشی ابریشمی صورتی که در تاریکی برق می زند، خیلی فرق می کند! مفهوم محصول، انتخاب متن، تصویر و پیامی را که باید در تبلیغات از آنها استفاده شود، مشخص می کند. تعریفی از مشتری هدف و دلیل انتخاب و خرید کالا نیز باید به طور نهفته در بیانیه جایگاه وجود داشته باشد.

مشتری هدف، ترکیبی گیج کننده از افراد زیادی است. در مرحله اول شامل فردی است که در نهایت محصول ما را می خرد. بعد از آن، شامل افرادی می شود که در شرایط خاصی تصمیم می گیرند که چه محصولی باید خریداری شود (اما خودشان آن را نمی خرند). و در آخر، شامل کسانی است که بر خرید محصول تاثیر می گذارند (بچه ها، همسر و دوستان). در حقیقت، صاحبان مشاغل کوچک که به مشتریان  خود نزدیک هستند، احتمالا می  دانند دقیقا چطور آژانس تبلیغاتی را در مورد مشتری هدف راهنمایی کنند.

بعد از اینکه محصول، محیط مربوط به آن و مشتری هدف مشخص شدند، مسیرهایی که می توان به مشتری دسترسی داشت (یعنی رسانه های ارتباطی) باید ارزیابی شوند. پنج کانال اصلی در اختیار صاحبان مشاغل قرار دارند:

 

چاپی: روزنامه  ها (روزانه یا هفتگی) یا مجلات

شنیداری: رادیو ی FM و AM

ویدئویی: ویدئوهای تبلیغاتی، فروش تلویزیونی

شبکه جهانی اینترنت

ایمیل مستقیم

تبلیغات محیطی: بیلبورد، تبلیغات روی وسایل حمل و نقل عمومی (تاکسی و اتوبوس)

هر کدام از این کانال ها مزایا و معایب و الگوهای قیمت مخصوص به خود را دارند. بنابراین مرحله ای مهم در استراتژی تبلیغات، توجه به این نکته بسیار مهم است: چطور با توجه به بودجه ای که در اختیار داریم بهترین ابزار را انتخاب کنیم تا مناسب ترین پیام را به بیشترین تعداد مشتریان برسانیم.

گروه تبلیغاتی فانوفا با در نظر گرفتن استراتژی های تبلیغاتی گامی موثر درراستای ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات کسب و کار و فعالیت های اقتصادی فارسی زبانان گرداگرد جهان فراهم آورده است. به منظور راستی آزمایی این موضوع کافی است آگهی تبلیغاتی خود را در وبسایت فانوفا به  آدرس www.fanofa.com ثبت نمایید و روند توسعه ی فعالیت خود را مشاهد کنید. به خاطر داشته باشید که تبلیغ و انتشار اگهی در وبسایت فانوفا رایگان است.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #گروه_تبلیغاتی #سنجش #آزمون#fanofa 

اخبار و تحلیل رمز ارزها در مالزی

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

اخبار و تحلیل رمز ارزها

برنامه اخبار و تحلیل رمز ارزها هر شنبه در رادیو آکادمی ویندانجل

مالزی

شماره تماس: 60260181500

https://www.fanofa.com/the-news-of-cryptocurrency-fanofa0004142.htm




بازار رمزارزها با نوسانات متعددی روبه‌رو است و از این رو تحلیل بازار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که فعالان عرصه کریپتوکارنسی باید انجام دهند.تحلیل‌گران مطرح زیادی در سراسر جهان با روش‌های مختلف به بررسی بازار ارزهای رمزنگاری شده می‌پردازند و حتی برخی از مشهورترین آنها تحلیل‌های خود را به فروش می‌رسانند و از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کرده‌اند.

سوالی که مطرح می‌شود این است که تحلیل بازار ارزهای رمزنگاری شده از چه طریقی امکان پذیر است. هر بازار مالی از دو رکن اصلی عرضه وتقاضا تشکیل شده است. هر شخص حقیقی یا حقوقی که در این بازار به مبادله می‌پردازد «تریدر» نامیده می‌شود.

 

در این بین تحلیل‌گر کسی است که دانش و اطلاعات کافی از بازار را در اختیار دارد و با استفاده از آن‌ها وضعیت بازار را پیش‌بینی و پیشنهادهایی جهت کسب سود بیشتر از بازار را مطرح می‌کند.

یک تریدر می‌تواند خود یک تحلیل‌گر باشد یا اینکه از نظرات وتحلیل تحلیل‌گران حرفه‌ای در کنار استنباط‌های خود استفاده کند.

برای تحلیل بازار رمزارز و سایر بازارها روش‌های مختلفی وجود دارد در یک تقسیم‌بندی کلی عوامل تاثیرگذار در بازارها را به دو بخش عمده تقسیم می‌کنند که دو مکتب اصلی در بازار سرمایه شکل داده‌اند:

 

۱. عوامل تکنیکال

وضعیت گذشته بازار رمزارز را بررسی و بر اساس موقعیت‌های مشابهی که در گذشته در بازار رخ داده پیش‌بینی می‌کند درآینده چه اتفاق‌هایی در بازار ممکن است رخ دهد.

بررسی عوامل تکنیکال سبب می‌شود تحلیل‌گر، هر بازاری که تمایل داشته باشد را بررسی کند و از انعطاف‌پذیری و سازگاری تحلیل تکنیکال در همه بازارها استفاده کند.

بررسی بازه‌های زمانی مختلف بر روی چارت تحلیل تکنیکال به سادگی انجام می‌شود و به تحلیل‌گر این اعتماد به نفس را می‌دهد که با تکیه بر داده‌ها وضعیت بازار را پیش بینی کند.

.2عوامل فاندامنتال

هر زمان و مکان مقتضیات خاص خود را دارد و از این رو تنها نمی‌توان بر روی عوامل تکنیکال تکیه کرد اینجا است که پای عوامل فاندامنتال و شکل دیگری از تحلیل هم به بررسی‌های تحلیل‌گران باز می‌شود.علمی که به بررسی متغیرهای اقتصادی، مالی و دیگر موارد تغییرپذیر درباره رمزارز می‌پردازد تحلیل فاندامنتال است.

بررسی اخبار و رویدادهای مهم مرتبط با رمزارز و آنالیز تمامی عواملی که می‌تواند روی بازار تأثیر مستقیم داشته باشد برعهده تحلیل‌گر است و تک‌تک این عوامل تحت عنوان عوامل فاندامنتال شناسایی می‌شوند.هدف از معامله‌گری در بازارهای رمزارز دستیابی به سود است و تریدر حرفه‌ای برای دستیابی به این هدف از انواع مختلفی از تحلیل‌ها مثل تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و روانشناسی بازار سود می‌برد.هر تحلیل‌گری که بتواند عوامل تاثیرگذار بیشتری را شناسایی کرده و در تحلیل خود لحاظ کند به نتایج مطلوب‌تری هم دست پیدا خواهد کرد. از این رو نباید نقش عوامل روانشناختی را در تحلیل‌ها نادیده گرفت.احساس کلی‌ای که فعالان بازار در یک مقطع زمانی تجربه می‌کنند روانشناسی بازار است و روی قیمت‌ها و وضعیت هر بازاری به ویژه بازار رمزارز تأثیر مستقیم خواهد داشت.از آنجا که رمزارزها کالاهای فیزیکی نیستند و پشتوانه مالی فیزیکی‌ای هم ندارند، بزرگ‌ترین سرمایه آن‌ها فعالان بازار هستند از این رو روانشناسی بازار در قیمت‌ها و وضعیت مبادلات تأثیر مستقیم دارد.

ترید و سرمایه‌گذاری دو مبحث کاملاً مجزا هستند و روش کار متفاوتی دارند تریدرها ریسک بیشتری را متحمل می‌شوند و از داده‌های تحلیل‌گران استفاده می‌کنند و در صرافی‌های ارزدیجیتال با خریدوفروش لحظه‌ای رمزارزها و تبدیل آنها به یکدیگر برای کسب سود استفاده می‌کنند.

این کار ریسک بسیار بالایی دارد و اغلب، کسانی وارد این روند کار می‌شوند که از قبل با بازارهای مالی آشنایی داشته باشند و اصول تحلیل را به خوبی بشناسند. یک تریدر لازم است به مرور زمان و کسب دانش کافی به یک تحلیل‌گر حرفه‌ای تبدیل شود و در عین حال از تحلیل کارشناسان توانمند هم استفاده کند.در عین حال برای ترید در بازار رمزارز روش‌های مختلفی وجود دارد که یک تریدر باید آنها را بشناسد و ضمن آگاهی کافی از بین آنها روشی برای مبادلات خود انتخاب کند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#تبلیغات_رایگان#فانوفا#رمز_ارز#درآمد_دلاری#درآمد_مشخص#ترید#مالزی#fanofa

 

آموزش زبان آلمانی در شیراز

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آموزش زبان آلمانی

دیگر منتظر نباشید.

فرصت کاملا مناسب هیچگاه فرا نمی‌رسد. از همین امروز شروع کنید به آموختن زبان آلمانی و کلید موفقیت در سرزمین های آلمانی زبان را به دست آورید.تدریس خصوصی و آنلاین زبان آلمانی توسط راهنمای تور آلمانی زبان و کارشناسی ارشد مطالعات آلمان.با کمترین هزینه جهت تعیین نوبت و تعیین سطح پیام دهید.

برزو

+989174507458

ایران شیراز

شماره تماس: 989174507458                        محمد برزو

https://www.fanofa.com/-fanofa0004146.htm








امروزه زبان آلمانی از محبوبیت بیشتری میان زبان آموزان و دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی برخوردار شده است. یادگیری زبان آلمانی کار بسیار دشواری نیست و اگر شما با زبان انگلیسی نیز تا حدودی آشنا باشید، کار آسانتر خواهد بود . به این دلیل که آلمانی و انگلیسی ریشه ی یکسانی دارند. در نتیجه، هزاران کلمه‌ای وجود دارد که مشابه یکدیگر هستند. برای مثال، کلمه انگلیسی chin در زبان آلمانی Kinn است.  Water در آلمانی به صورت   Wasser و father به شکل Vater است. پس یادگیری زبان آلمانی خیلی سخت نیست. گفته می‌شود که آلمان کشور شاعران و اندیشمندان است. درصد زیادی از دستاوردهای جهان اولین بار در زبان آلمانی به دست آمده است. بنابراین آشنایی با آثار این افراد و خواندن کتاب های زبان اصلی آن ها از مزایای زبان آلمانی می باشد.بیش از صد جایزه نوبل برای دستاوردهای فیزیک، پزشکی، شیمی، ادبیات و سایر زمینه‌ها به آلمانی ها تعلق دارد. علاوه بر آن، بسیاری از برندگان جایزه نوبل از کشورهای دیگر، در دانشگاه‌های آلمان آموزش دیده اند.بنابراین اگر به دنبال اضافه کردن یک جایزه نوبل به رزومه خود هستید، یادگیری زبان آلمانی جای بدی برای شروع نیست. شاید شما اهداف کوچکتری داشته باشید، و تنها به دنبال خواندن کتاب های برخی از این نابغه ها به زبان آلمانی باشید.

در حقیقت، آلمانی دومین زبان به عنوان متداول‌ترین زبان علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایل این موضوع این است که بازار کتاب آلمان سومین بازار بزرگ جهان پس از صنایع چاپ و نشر چینی و انگلیسی است. از آنجا که درصد کمی از این کتاب‌ها به زبان‌های دیگر ترجمه می‌شوند، تنها یادگیری زبان آلمانی به شما امکان دسترسی به آن‌ها را می‌دهد ، پس این می تواند یکی از مزایای زبان آلمانی باشد. یکی از دلایلی که زبان آلمانی چنین جایگاه بالایی در جامعه علمی دارد این واقعیت است که دانشگاه‌های آلمان شهرت جهانی بسیار خوبی دارند. علاوه بر آن در کشور آلمان برای تحصیلات تکمیلی، تعدادی دانشگاه‌ با هزینه بسیار پایین یا عدم وجود شهریه وجود دارد. هیچ تعجبی ندارد که محققان و پژوهشگران در آنجا گرد آمده‌اند!  یادگیری زبان آلمانی برای صرفه‌جویی در هزینه های دانشجویی راه حل بسیار خوبی است.

آلمان تنها یک گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال ادامه تحصیل هستند، نمی باشد، بلکه آن‌هایی هم که در دنیای کسب‌وکار هستند، می توانند این کشور را مورد توجه قرار دهند. آلمان بزرگ‌ترین اقتصاد در اتحادیه اروپا و چهارمین اقتصاد جهان است. این کشور مهد بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی و خط مقدم فن‌آوری‌های جدید است.در حالی که سیستم آموزشی در آلمان به گونه‌ای تنظیم شده‌است که هر شهروند آلمانی تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی دارد، اما ارتباط با کسی که به زبان مادری آن ها صحبت می کند، حس خوبی در آن ها ایجاد می کند که همه جا مورد قدردانی قرار می‌گیرد. دانستن زبان شرکای تجاری آلمان می‌تواند به شدت شانس شما را برای ارتباطات موثر و روابط حرفه‌ای موفق افزایش دهد و این از مهمترین مزایای زبان آلمانی می باشد.

 

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

 

#تبلیغات#شیراز#ایران#فانوفا#زبان #آموزش_زبان #آلمانی #زبان_آلمانی#آموزشگاه #آزمون#fanofa 

فروش واحد مسکونی در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آریا پارس

فروش واحد های مسکونی در غرب استانبول سیته ، رزیدانس ، آپارتمان نرمال مناسب برای اقامت ترکیه 1+1 1+2 1+3 شروع قیمت ها از 200,000 لیر برای کسب آگاهی بیشتر در واتس آپ در تماس باشید. +905539176514 +905541863579

ترکیه استانبول

شماره تماس: 905539176514

https://www.fanofa.com/arya-pars-fanofa0004141.htm

 





امروزه اتباع ایرانی فراوانی برای خرید ملک در ترکیه به این کشور مهاجرت میکنند. عده ای از این اتباع ایرانی و خارجی اقدام به خرید ملک در ترکیه به قصد زندگی و عده ای نیز به مقصد سرمایه گذاری در ترکیه خانه خریداری میکنند.در این میان یکی از بیشترین نکته ها و سوالات مشتری ها که میخواهند در ترکیه ملکی را خریداری کنند این است که آیا در رزیدانس در ترکیه و یا آپارتمان ملکی را خریداری کنند؟

به دلیل بالا رفتن میزان درخواست خریداران به زندگی و خرید رزیدانس در ترکیه، تعداد رزیدانس Residence در شهر استانبول رو به افزایش میباشد.یکی از بارزترین تفاوت بین خرید ملک در رزیدانس Residence با آپارتمان در ترکیه این است که، رزیدانس ها خدمات و کیفیت زندگی در یک هتل را برای ساکنین خود فراهم می آورد، برای مثال خدماتی مانند نظافت، امکانات اجتماعی، لابی و سیستم امنیتی 24 ساعته در رزیدانس ها موجود میباشد.

رزیدانس دارای سیستم امنیتی 24 ساعته و دوربین های مدار بسته میباشد، همچنین سیستم امنیتی در رزیدانس در ترکیه بسیار پروفشنال و بیشتر از آپارتمان ها میباشد.

هرگز در زیدانس های ترکیه به مشکل قطع آب و یا برق بر نخواهید خورد

یکی از بزرگ ترین تفاوت بین خرید ملک در رزیدانس Residence با آپارتمان در ترکیه این است که رزیدانس ها در ترکیه دارای خدمات لابی میباشند.

رزیدانس ها در ترکیه دارای سیستم هوشمند میباشند.

در رزیدانس ها خدماتی مانند نظافت و اتاق مخصوص انتظار برای مهمانان وجود دارد.

در رزیدانس ها Residence در ترکیه هرگز به مشکل کمبود جا برای پارکینگ برای خود و مهمانان خود بر نخواهید خورد.

تمامی واحدها در رزیدانس ها دارای سیستم گرمایشی مسترک و سیستم عایق صوتی میباشند.

رزیدانس در ترکیه ساخته شده بر اساس استانداردهای بین المللی و مقاوم در برابر زلزله میباشند.

خدمات فنی در رزیدانس ها به صورت 24 ساعنه وجود دارد، در صورت احتیاج ساکنین مراجعه میکنند و خرابی های داخلی رزیدانس مانند خرابی آسانسور و سایر را به صورت اضطراری بر طرف میکنند.

رزیدانس ها در ترکیه معمولا در نقاط مرکزی با دسترسی عالی به سیستم حمل و نقل عمومی و مراکز خرید واقع شده اند.

یکی دیگر از تفاوت بین خرید ملک در رزیدانس Residence با آپارتمان در ترکیه این است که اگر قصد کسب درآمد از طریق خرید ملک در ترکیه دارید، برای مثال میخواهید ملک خود را اجاره داده و از اجاره بهای آن سود ببرید و یا ملک را به دفترکاری تبدیل کنید، رزیدانس گزینه ای بسیار ایده آل برای شما میباشد.

دارای خدمات رفاهی بسیار کامل مانند استخر، سالن فیتنس، حمام، سونا و فضای بیشتر و بزرگ تری برای گشتن در سیته و یا همان مجتمع میباشد.

به غیر از شرایط خاص، سندهای اکثر واحدهای رزیدانس  آماده تحویل میباشد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#فروش #ملک #املاک #خرید #ترکیه #استانبول#fanofa

باشگاه بدنسازی در اصفهان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

Home GYM

Home GYM تمرین در تایم خصوصی در هر سانس یک نفر یا ۲ الی ۴ نفر که با هم باشن با تمامی امکانات با مربیان حرفه ای اقا و خانم مجهز به سالن ماساژ بدنسازی ، فیتنس ، ایرو بیک ، TRX برنامه بدنسازی برنامه فیتنس برنامه تناسب اندام رژیم غذایی چاقی و لاغری تناسب اندام

اصفهان ایران

شماره تماس: 989133405736                        سهراب محمدی

https://www.fanofa.com/home-gym-fanofa0004106.htm

 





ورزش TRX برای اولین بار توسط نیروی دریایی ارتش امریکا به نام SEAL مورداستفاده قرار گرفت، هدف آن‌ها آموزش و تمرین نیروهای ارتشی مستقر در خارج کشور در یک فضای کوچک با حداقل تجهیزات بود.در سال 1997 آقای Randy Hetrick یکی از فرماندهان نیروی ارتش، فقط با استفاده از یک کمربند جوجیتسو (جوجیستو نوعی ورزش رزمی است) و طناب چتر نجات اولین ورژن از ورزش TRX را ابداع کرد. سپس به‌سرعت این ورزش توجه بسیاری از ورزشکاران و مربیان را به خود جلب کرد.

به‌طورکلی تمرینات TRX ازجمله تمرینات معلق (ناپایدار) است که با استفاده از طناب یا بند انجام می‌شود. دو انتهای طناب به دسته‌هایی متصل است. این طناب یا بند توسط قلاب به دیوار یا سقف متصل می‌شود. معمولاً تجهیزات TRX قابل‌حمل هستند و شما می‌توانید آن‌ها را در مکان‌های مختلف استفاده کنید، یعنی هر جا که در، دیوار یا سقفی وجود دارد.

کلمه TRX مخفف عبارت Total Body Resistance Exercise است که بیانگر مفهوم ویژگی مقاومتی این ورزش برای کل بدن است. درواقع برخلاف اغلب تمرین‌های مقاومتی سنتی که فشار تمرین به یک گروه عضلات وارد می‌شود، تمرینات TRX هم‌زمان بر روی چندین عضله و مفاصل کار می‌کند.

 

ویژگی مهم تمرینات TRX عبارت‌اند از:

 

به کار گرفتن هم‌زمان طیف عظیم عضلانی

تمرینات پایین‌تنه و بالاتنه متعدد (بیش از ۳۰۰ حرکت)

استفاده از وزن بدن فرد به‌عنوان مقاومت

کاربرد گسترده از آماده‌سازی ورزشکاران تا استفاده عمومی و توان‌بخشی

بهبود تعادل و انعطاف‌پذیری

افزایش پایداری مرکزی بدن

افزایش قدرت و استقامت

کاهش و افزایش وزن

حفظ تناسب‌اندام

تجهیزات کم و قابل‌حمل

در تمرینات مقاومتی سنتی اگر وزنه‌ای سنگین است و فرد تحمل وزن و نگهداری آن را ندارد، باید وزنه را زمین بگذارد، کمی استراحت کند و یا وزنه‌ای سبک‌تر انتخاب کند اما در تمرینات تی آر ایکس اگر یک تمرین بیش‌ازحد سخت یا خیلی راحت باشد، فرد می‌تواند با تغییر زاویه بدن، حرکت آسان‌تر یا با شدت بیشتر انجام دهد.

ازآنجایی‌که تمرین تی‌ آر ایکس از نوع تمرینات مقاومتی هستند، باعث افزایش سوخت‌وساز بدن و کاهش درصد چربی بدن می‌شوند. در اکثر تمرینات تی ‌آر ایکس بیشتر بدن درگیر می‌شود و به فرد کمک می‌کند که کالری بیشتری در زمان کمتری بسوزاند.تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که از تمرینات مقاومتی در برنامه کاهش وزن خود استفاده می‌کنند، ۳۵-۴۵٪ بیشتر از کسانی که فقط رژیم می‌گیرند، وزن کم می‌کنند.این نکته را باید در نظر داشت که برای مشاهده نتایج پایدار باید قبل و بعد از تمرین تغذیه مناسب داشت. گرسنگی پیش از تمرین باعث بی‌حالی بدن و بدخلقی می‌شود، بنابراین سرعت متابولیسم بدن را کاهش می‌دهد.بهتر است بعد از تمرینات بدن را با مصرف پروتئین بدون چربی کربوهیدرات و آب سوخت‌رسانی کرد. هرچه تغذیه بعد از تمرین شما بهتر باشد، سریع‌تر قادر خواهید بود برای تمرینات بعدی آماده شوید.

در حالت ایدئال، هرکس باید حداقل سه بار در هفته ورزش کند و سه جلسه TRX در هفته متناسب با نیاز فرد می‌تواند پیشرفت‌های خوبی در سلامت و تناسب‌اندام وی ایجاد کند. بااین‌وجود، اگر یک ورزشکار هستید، فقط یک جلسه در هفته تمرین تی آر ایکس علاوه بر فعالیت‌های ورزشی عادی می‌تواند عملکرد شما را بهبود بخشد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#ورزش#تناسب_اندام#ورزش_در_خانه#باشگاه#اصفهان#ایران #fanofa