Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

فروش فرش در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

فروش فرش

قالیچه ۳ متری دستباف گل ابریشم خطیبی تبریز ۲۸۰۰ دلار فروشی

کانادا ونکوور

شماره تماس: 16047235706                 جلال حسینی

https://www.fanofa.com/carpet-fanofa0003898.htm




بشر از زمانی که خود را شناخت و ضرورت وجود ملزومات زندگی را احساس کرد، به فکر داشتن منسوجی بود تا او را در برابر سرما و سختی زمین محافظت نماید. پشم و موی حیوانات اولین یافته‌های بشر برای برآوردن این نیاز بود و متعاقباً پوست این حیوانات اولین زیرانداز یا به عبارت دیگر، فرش آنها بود.

 

 

 

به دنبال تحول ، بشر آموخت که می تواند با در هم نمودن و فشردن الیاف پشم، زیراندازی ضخیم‌تر و گرم‌تر به نام نمد تهیه نماید و با فراگیری فنون ریسندگی ، نخ‌های پشمی را تولید نمود و برای اولین بار با ادغام رشته نخ‌های افقی و عمودی نخ‌های پشم، گلیم را ابداع کرد و این سرآغازی بود برای ابداع فرش گره‌دار یا پرزدار که هنر و فنی پیشرفته‌تر بود.

 

 

 

در سال ۱۳۲۸ شمسی اولین فرش‌های گره‌دار به عنوان پوشش اسب و یا در چادر صحرانشینان مورد استفاده قرار گرفته است و سپس در تولید این محصول پیشرفت‌های زیادی حاصل شده پژوهشگران اعتقاد دارند که آغاز شکوفایی هنر فرشبافی در ایران به قرن ۱۶ و ۱۷ میلادی بر می‌گردد.

فرش ایرانی از دیرباز معروف و مورد استفاده بوده، سند آن نیز گزنفون تاریخ‌نگار یونانی در کتاب سیرت کوروش، در بین سال‌های ۴۳۰ تا ۳۴۵ پیش از میلاد می‌نویسد: «ایرانیان برای این‌که بسترشان نرم باشد قالیچه زیر بستر خود می‌گسترند.»

تنوع در روش تولید، اندازه، جنس، رنگ و تفاوت‌های ظاهری و ساختاری همگی باعث شده است که فرش دست‌باف ایران دارای انواع مختلفی باشد که هر یک نام مشخصی دارد.

انواع فرش دستبافت از نظر اندازه

متداول ترین اندازه های فرش دستبافت ایرانی 6متر، 9متر، 12 متر و 24 متر است که با توجه به فضای محیط انتخاب می شود.

قالی: به فرشهایی که در اندازه های ۳×۲ متر،۵/۳×۵/۲ متر،۴×۳ متر،۴×۶ متر باشد، گفته می شود.

قالیچه: به فرشهایی گفته می شود که مساحت آن از ۴ متر مربع کمتر باشد. اندازه قالیچه های متعارف شامل ۲۰/۲×۴۰/۱ و ۵/۲×۵/۱ متر می باشد.

کلّگی: به فرش هایی می گویند که از نظر عرض از قالی کم عرض تر و از نظر درازا از ۴ متر کمتر باشد که در اندازه های ۳×۵/۱ متر،۳×۷/۱ متر و ۷/۳×۲ متر بافته می شود.

کناره: فرشی است که برای راهروها و راه پله ها استفاده می شود و پهنای آن از ۷۰/۱ تا ۵/۰ متر و طول آنها از ۱۰-۳ متر متفاوت است و در بعضی از موارد استثنائی نیز تا ۱۵ متر و بیشتر بافته شده است.

ذرع و نیم و ذرع چارک: به فرشهایی که ابعاد آن ۵/۱×۰۴/۱ و ۶۰/۱×۱۰/۱ متر باشد ذرع و نیم گفته می شود. همچنین به فرشهایی که ۳۰/۱×۸۰/۰ متر باشد ذرع و چارک گفته می شود.

پشتی: به قالیچه هایی که مساحت آنها کمتر از یک متر مربع باشد. متداولترین اندازه پشتی ۹۰×۶۰ سانتی متر می باشد.

انواع فرش دستبافت از نظر سبک محلی

فرش شهری: یعنی فرشی که در شهرها بافته می‌شود. فرش شهری‌باف که به وسیله‌ی بافنده‌ی شهرنشین بافته می‌شود، ظریف است و رج‌شمار آن بالاست و دارای نقشه و طرح ویژه‌ای است.

فرش روستایی: فرشی است که به صورت ساده و ابتدایی در روستاها می‌بافند. فرش روستایی اکثراً بدون نقشه (ذهنی باف) بافته می‌شود.

فرش عشایری: فرش عشایری و ایلی مثل فرش روستایی، ساده و ابتدایی است با نقوش برخاسته از محیط و زندگی ایل نشینان. فرش ایلی در اندازه‌های کوچک به صورت زمخت و درشت‌باف عرضه می‌شود. کناره‌ی فرش ایلی، بافتی پیچیده دارد که اغلب در فاصله‌های معین منگوله‌های کوتاه پشمی به آن وصل می‌کنند.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#فرش#فروش_فرش#ونکور#کانادا#خرید_فرش

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

همراهان عزیز، فعالان اقتصادی، صاحبان کسب  و کارهای خرد و کلان، گروه تبلیغاتی فانوفا همچون گذشته افتخار دارد در پیشرفت و پیشبرد اهداف خرد و کلان اقتصادی شما همگام و همدوش شما در خدمت شما عزیزان باشد. همچون ادوار گذشته چند کلامی در خصوص اهمیت و فوائد تبلیغات فضای مجازی با شما عزیزان سخن خواهیم گفت و در وبسایت گروه تبلیغاتی فانوفا به آدرس www.fanofa.com چشم به راه شما هستیم.

 


تبلیغات در فضای مجازی

میزان ضریب نفوذ و اثرگذاری شبکه های اجتماعی در زندگی انسان مدرن تا بدان حد بالا رفته  که هر تولید کننده کالا یا  فعال اقتصادی را به منظور ترویج فروش و ترغیب مخاطبان به سوی خود جلب می کند. گرچه شمار فراوانی  از شبکه های اجتماعی و  دیگر برنامه های فضای مجازی، مختص دنیای مدرن ساخته شده و در این جوامع رشد و رونق دارد، لیکن حضور شبکه های اجتماعی در قشر شهرنشین کشورهایی که تا ترقی و پیشرفت راه زیادی در پیش دارند نیز به حد قابل توجهی بالا رفته است؛ تا  آن حد که طبق برخی از آمار، ساعتهای زیادی  از زندگی شهرنشینان ایرانی در شبکه های اجتماعی اینترنتی و موبایلی می گذرد!

متاسفانه در برخی کشورها ، نه آمار دقیقی از میزان نفوذ شبکه های اجتماعی در جمعیت کشور در دست  داریم و نه آماری مورد اطمینان  از میزان نفوذ این ابزار در تصمیم گیری های ایرانیان. اما چند واقعیت انکار ناشدنی در این میان وجود دارد:

  • شمار قابل توجهی از مردم کشورهای پیشرفته و حتی عقب مانده در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، یوتیوب، واتس اپ، وایبر، تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، گوگل پلاس، کلوب، آپارات و حضور دارند و روز به روز بر این افزوده  می‌شود.
  • بسیاری از کاربران  شبکه های اجتماعی، بخش پیشرو و آوانگارد اجتماع بوده و تاثیر بسزایی بر سلایق، علایق، انگیزه ها و سبک و سیاق خرید اقشار جامعه و خانواده خود دارند.
  • بخش عمده ای از جامعه  که تا کنون  در فضای مجازی حضور نیافته‌اند، در حال پیوستن به شبکه های اجتماعی هستند تا از  این قافله‌ی پر سرعت عقب نمانند!
  • تا چندسال آینده ضریب نفوذ شبکه های مجازی  در تمامی کشورها  افزایش خواهد یافت.

ویژگی ها و اهمیت شبکه های اجتماعی در جهان امروز

  • آگهی های منتشر شده در  شبکه های اجتماعی تا ۷۸ درصد بر  خرید، تاثیرگذار است.
  • مطالب منتشره در  شبکه های اجتماعی می‌تواند  تا ۸۵ درصد به تغییر سلیقه‌ی انسان منجرشود.
  •  در برخی از نظر سنجی‌ها؛ اعتماد و التفات  به مطالب شبکه های اجتماعی تا ۴۶ درصد برآورد شده است.
  • بنا بر نظر کارشناسان فضای مجازی امروزه  بیش از  ۳۳ درصد افراد به کمک  شبکه های اجتماعی با برندها و محصولات و خدمات جدید آشنا می شوند.
  • میزان دستیابی به یکهزار نفر مخاطب در یک روزنامه بیش از یکصد برابر هزینه در برابر دستیابی به همین تعداد مخاطب در شبکه هایی اجتماعی به مانند فیس بوک است.
  • مخاطبان بسیاری در این عرصه حضور دارند و بر خلاف دیگر رسانه ها، هر روز بر تعداد مخاطبین افزوده می شود. پس آمار و اخباری که  در این کتاب یا در آن روزنامه  ارائه شود، فوراً، قدیمی و تاریخ گذشته خواهد شد.
  • مخاطبان فضای مجازی  در همین فضا می توانند محصول و اجناس و کالای مورد نیاز خود را  خریداری  نمایند و هزینه ی خرید خود را به صورت  آنلاین پرداخت نمایند.
  • تبلیغات در فضای مجازی  بسیار ارزان و ارزنده است.
  • تبلیغات در این فضا چند رسانه ای و مولتی مدیا است و از متن، صدا، تصویر، فیلم و می توان به منظور تبلیغات بهره برد.
  • در فضای دیجیتال، همراه با تبلیغات، امور روابط عمومی و ایجاد باشگاه مشتریان نیز امکان پذیر است.
  • تبلیغات  در فضای مجازی ، آزاردهنده و حوصله سربر نیست و مخاطب را نمی آزارد.
  • اثر بخشی و ثمر بخشی تبلیغات در فضای دیجیتالی به مراتب  بیشتراز دیگر فضاهای تبلیغاتی است.
  • ارزیابی تبلیغات و میزان اثربخشی آن در فضای مجازی  به سهولت  قابل بررسی و اندازه گیری است.
  • در تبلیغات فضای مجازی می توان مخاطب را درگیر کرد و با لایک و کامنت به نظرخواهی و انجام اقدامات تعاملی دست زد.
  •  در تبلیغات درفضای مجازی می توان در خصوص  مخاطب هر منطقه و  بر اساس فرهنگ و ویژگی های جمعیت شناسی  آن، تبلیغات کرد.
  • برنامه های پیشبرد فروش و جشنواره ها و اخبار و اطلاعات به سرعت در فضای مجازی ، قابل اطلاع رسانی و اجراست.

آمارهای کارشناسان تبلیغات در فضای مجازی در خصوص  تبلیغات برندها ی معتبر جهانی در شبکه های اجتماعی حکایت ازآن دارد  که  درآمد حاصل از تبلیغات در این فضا در سال ۲۰۱۲ حدود ۵ میلیارد دلار بوده، در سال ۲۱۰۴ به بیش از ۷ میلیارد دلار،  در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسیده است!  و پیش بینی می شود هر روز، هزینه های تبلیغات و شیوه های تبلیغاتی در این عرصه بیش از پیش شود.

نکته اینجاست که به طور کلی این فضا برای همه‌ی  برندها مفید فایده و اثرگذار نیست و نظارت و کنترل بر آن نیز تا حدودی محدود است و در عین حال باید توجه کنیم که در ایران، میزان حضور و نفوذ شبکه های اجتماعی کمتر از غرب است، و فرهنگ استفاده و بهره مندی از فضای اینترنت هنوز به طور کامل جا نیفتاده است، اما بسیاری از برندها فضا را برای تبلیغ و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مناسب دیده اند و اقداماتی را آغاز نموده اند و به مرور، تمامی برندها و تولید کنندگان و عرضه کنندگان خدمات می توانند از فضای شبکه های اجتماعی برای تبلیغ و اطلاع رسانی و بهره گیری از مزایای گسترده آن استفاده کنند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

شورولت در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

شورولت

شورولت اکوناکس٢٠١٠ . ٤ سیلندر. کیلومتر ٢٤٢،٠٠٠. همه سرویسها انجام شده در موقعیت عالی. قیمت ٤،٧٥٠

کانادا ونکوور

شماره تماس: 16046537276          امیر

https://www.fanofa.com/chevrolet-fanofa0003454.htm

 

 

شِورِلِت که با نام شورولت نیز شناخته می‌شود، شرکت خودروسازی آمریکایی است، که هم‌اکنون نام برند گروهی از خودروهایی می‌باشد که توسط جنرال موتورز تولید می‌شوند.

این شرکت، در سال ۱۹۱۱ توسط لوئیس شورلت و ویلیام سی. دورانت تأسیس شد. شرکت شورلت در سال ۱۹۱۸ توسط جنرال موتورز خریداری گردید.

شورلت در طول سال‌ها فعالیت در صنعت خودروسازی، مدل‌های مشهوری را به بازار خودروی جهان عرضه کرد، که از شناخته شده‌ترین آن‌ها می‌توان به: ایمپالا، کامارو، تاهو، اکسپرس، ولت، کروز، کلرادو، تاورا، تراکر، بلیزر، سابربن، سلبریتی، نوا، لومینا، مونت کارلو، مونتانا، ون، وگا، کاوالیر، کاپریس، کودیاک و کوروت اشاره نمود.

نام خودروهای این شرکت، از نام راننده موفق سوئیسی؛ لوئیس شورلت گرفته شده‌است. او در کشور سوئیس از پدر و مادر فرانسوی زاده شد و سپس در آنجا به کار در یک شرکت مورس پرداخته و سپس با برادران خود، بنام‌های آرتور و گاستون تصمیم گرفت به کانادا مهاجرت کند.

 


وی سپس وارد ایالات متحده گردید. در شهر نیویورک امکان کار بر روی خودروها و کامیون‌های کارخانه ویلیام والتر برای لوئیس فراهم آمد. او سپس شروع به کار در کارخانه‌های پرشمار کرد و توانست خود را به‌عنوان یکی از بهترین رانندگان مسابقات نشان دهد و همین امر باعث شد، تا توجه ویلیام سی. دورانت - مؤسس شرکت جنرال موتورز - به وی جلب شده و دورانت او را به عنوان راننده جنرال موتورز استخدام کند.

 

لوئیس شورلت و ویلیام دورانت، خودرو جدیدی به سبک خودروهای فرانسوی طراحی نموده و نام آن را شورلت گذاشتند. در سال ۱۹۱۱ نمونه کلاسیک و شش سیلندر این مدل برای عرضه به بازار ایالات متحده، تولید شد. در سوم نوامبر آن سال، کارخانه شورلت موتور تأسیس شد و ۲٫۹۹۹ دستگاه از این خودرو را، در همان سال تولید کرد.

شرکت میسون موتور که پیش‌تر تحت نظارت دورانت بود، به شورلت واگذار گردید و در سال ۱۹۱۳ این دو شرکت در هم ادغام شدند. در ۱۹۱۳ خودرو چهار سیلندر بی‌بی در دو مدل یک سرنشینه و مدل سلطنتی، در رنگ‌های آبی و سفید تولید شد. طرح رنگ آمیزی این خودرو، از روی کاغذ دیواری هتلی که دورانت در فرانسه در آن اقامت داشت، الهام گرفته شده بود.در سال ۱۹۱۳ لوئیس شورلت و دو نفر دیگر، بنام‌های وی. آر هفلر و جی‌بویز تصمیم گرفتند، تا کارخانه تولید موتورهای هوایی شورلت را تأسیس کنند. اما این کارخانه در همان آغاز کار، ورشکست گردید و در سال ۱۹۴۱، لوئیس شورلت به صورتی مرموز، کشته شد و راز قتل او در پرده‌ای از ابهام باقی‌ماند.

در سال ۱۹۱۴ نام شرکت به مکس‌ول موتور تغییر کرد و در شهر نیویورک تعداد ۵٫۰۰۵ دستگاه خودرو تولید شد و در همین سال، مدل دیگری نیز به نام شورلت ۴۹۰ و با قیمت ۴۹۰ دلار به بازار عرضه شد.طی دو سال شمار ۷۰٫۷۰۱ دستگاه از این خودرو به فروش رفت و در سال ۱۹۱۷ اولین خودرو اسپورت بدون سقف این شرکت نیز ساخته شد. در ۱۹۱۸ شورلت شروع به تولیدات تجاری مانند کامیون کرد.در ۱۹۱۹ شرکت شورلت به دو بخش شرکت دورانت و بخش جنرال موتورز تقسیم شد و تا قبل از جنگ جهانی دوم، معادل ۱۴۹٫۹۰۴ دستگاه خودرو تولید نمود.در ۱۹۲۱ یعنی پس از جنگ به علت کمبود سرمایه پنج میلیونی، شرکت شورلت تا مرز سقوط و ورشکستگی پیش رفت، اما پیش از آن در سال ۱۹۱۱ نیز با این وضع مواجه شده بود، که با مدیریت خوب ویلیام دورانت در مدتی کمتر از ده سال، به یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات خودروسازی جهان تبدیل گشت.

 

در سال ۱۹۳۵ شورلت، تولید ده میلیونمین خودرو خود را جشن گرفت. در ۱۹۳۶ سامانه ترمزهای شورلت به صورت هیدرولیک درآمد. در ۱۹۳۹ شرکت با تولید ۱۵ میلیون‌امین خودروی خود، شورلت سایتیشن را به بازار عرضه کرد.

 

قبل از آغاز جنگ جهانی دوم، شرکت رکورد فروش خودرو در سال را، شکسته و در ۱۹۴۱ رقمی معادل ۱٫۴ میلیون فروش را، در بازارهای جهانی خودرو، به نام خود ثبت کرد.

 

در آن سال، یکی از خودروهای کوپه شرکت نیز، در چند مسابقه اتومبیل‌رانی، موفق به کسب مقام شد. در سال ۱۹۴۸ دبلیو. اف آرمسترانگ، یکی از مدیران موفق جنرال موتورز سرپرستی شورلت را به عهده گرفت.با ورود این مدیر جدید، سبک تولید خودروها، در کارخانجات شورلت دوباره تغییر و مدل‌های دیگری از آن، را در ۱۹۵۰ به بازار عرضه کرد. بر اثر این سبک جدید، غیر از تغییرات در بدنه خودرو، تغییرات عمده‌ای در ساختار موتور و همچنین قیمت آن، حاصل شد.

 

از سال ۱۹۵۰ به بعد، بیشتر مدل‌های شورلت، با گیربکس تمام خودکار بودند. یکی از کارهای مهم آرمسترانگ، تولید مدل‌های بسیار ارزان قیمت بود، که در رشد اقتصادی شرکت شورلت اهمیت بسیار داشت.

 

همچنین در ۱۹۵۰ مهندس هارلی جی. ایرل، مدل شورلت کوروت را، طراحی و تولید کرد، که در سال ۱۹۵۹ در مدل‌های شورلت کودیاک و شورلت ایمپالا، به بازار عرضه شدند.

علی‌رغم اینکه این دو مدل، نتوانستند مانند خودروهای مطرح این شرکت، فروش بالایی داشته باشند، اما با این حال تا سال ۱۹۶۹ تولید آن‌ها ادامه داشت.

 

در ۱۹۶۲ شورلت نوا به عنوان مدلی برگرفته از شورلت کورن‌ویر و ایمپالا طراحی و ساخته شد، در ۱۹۶۴ مدلی بزرگتر از آن، به بازار عرضه گردید. همچنین در همان سال، شورلت کاپریس با قیمت ۳٫۳۴۷ دلار در کنار شورلت نوا که قیمتی معادل ۲٫۰۲۸ دلار داشت، به معرض فروش گذاشته شد. در سال ۱۹۶۳ شرکت شورلت آنچنان پیشرفت کرده بود، که از هر ۱۰ خودروی تولید شده در ایالات متحده، یک خودرو از تولیدات شورلت اختصاص داشت.

در سال ۱۹۶۷ مدلی اسپورت و کوپه بنام شورلت کامارو ساخته و تا دو دهه، به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین خودروهای اسپورت، که نظر تمام حادثه جویان را به خود جلب کرده بود، تولید می‌شد.

یکی از مطرح‌ترین مدل‌های کامارو مدل زد، با حجم موتور ۵۷۰۰ سی‌سی، که با موتور کوروت، در سال ۱۹۸۹ به بازار عرضه شد. در دهه ۱۹۷۰، از موتورهای شرکت شورلت، توسط بسیاری از کارخانه‌های دیگر مانند اوپل و اولدزموبیل، که موتور خودروهای شش و هشت سیلندر خود را، از این شرکت خریداری می‌کردند، استفاده می‌شد.

 

در آغاز دهه ۱۹۷۰ قراردادی بین دو شرکت شورلت و ایسوزو منعقد و بنابر آن مقرر شد، که شورلت تمام تجهیزات خودروسازی این کارخانه را، تأمین نماید.

شورلت در سال ۱۹۷۱ مدل‌های شورلت نوا، شورلت مونت کارلو، شورلت بل ایر، شورلت بلیزر و شورلت سابربن را، به مرحله تولید رساند و در همین سال، مدل لوکسی از کاپریس نیز، به بازار عرضه کرد، که فروش فوق‌العاده‌ای را برای این شرکت رقم زد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#استخدام#شورولت#فروش_شورولت#ونکور#کانادا

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

نیسانRouge در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

نیسانRouge

لیز ترانسفر Nissan Rouge SV AWD 2019 CASH INCENTIVE: $2000 CAD مبلغ ماهانه ۳۷۸ دلار پلاس تکس ( با احتساب مبلغ نقدی، مقدار پرداختی ماهانه ۳۳۲ دلار پلاس تکس). تماس : ۶۴۷۸۸۷۷۱۵۴ با مشخصات زیر Total Kilometre allowance = 100000 Excess km charge = 10 cents Original lease term (months) = 60 Lease expires = 38 months Current Mileage = 4190 km total Remaining free km =95810 km Available km now: 29480 km/year Purchase Option at end of lease = $12963 Excellent condition, Very low mileage, Low monthly payment, Includes Wear and Tear Warranty 6478877154

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16478877154

https://www.fanofa.com/nissan-rouge-fanofa0003822.htm

 

نیسان روگ یک خودروی کراس‌اوور کوچک است که توسط شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان تولید شده‌است. این خودرو از اکتبر سال ۲۰۰۷ برای مدل سال ۲۰۰۸ تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، محور جلو، و چهارچرخ محرک بوده طول آن در حالت طبیعی ۱۸۲٫۹ اینچ، عرض آن در حالت طبیعی ۷۰٫۹ اینچ و وزن آن در حالت طبیعی ۳٬۵۲۹ پوند (۱٬۶۰۱ کیلوگرم) است. از سال ۲۰۱۳، این مدل با ایکس-تریل برابری می‌کند که در خارج از آمریکای شمالی به فروش می‌رسد، و این موضوع در اصل آن‌ها را یکسان می‌کند. در حال حاضر این خودرو پرفروش‌ترین وسیله نقلیه مدل نیسان در ایالات متحده به‌شمار می‌رود.

 

 

نیسان پس از وعده‌ووعیدهای فراوان سرانجام رسماً نسل جدید کراس‌اوور روگ (در بازارهای خارج از ایالات‌متحده ایکس‌تریل) را معرفی کرده است. هرچند نسل جدید این خودرو بر اساس فرمول موفق نسل کنونی ساخته شده اما نیسان وعده داده است که روگ جدید ایمن‌تر و کاربردی‌تر خواهد بود. نسل قبلی روگ سال گذشته در کلاس خود سومین کراس‌اوور پرفروش بازار آمریکا بود اما این نسل کاملاً سالخورده شده و حالا نسل جدید با بهبود راحتی داخلی و برخورداری از تکنولوژی‌های مدرن می‌خواهد راه موفق سلف خود را ادامه دهد.

نسل جدید روگ اما کمی کوچک‌تر از نسل کنونی شده است به‌گونه‌ای که از طول آن ۴۳.۲ میلی‌متر، از فاصلهٔ محوری ۲.۵ میلی‌متر و از ارتفاع آن ۵۳.۳ میلی‌متر کاسته شده است. این کراس‌اوور جدید بر اساس نسخهٔ جدیدی از پلت‌فرم CMF-C/D نیسان ساخته شده و به‌وضوح بیشتر روی جذب خانواده‌ها تمرکز دارد تا راننده‌ها فردی. بااین‌حال روگ مدل ۲۰۲۱ رانندگی سرگرم‌کننده‌تری نسبت به نسل قبلی دارد چراکه سیستم فرمان آن سریع‌تر شده و سیستم تعلیق چند اتصالی عقب آن اصلاح شده است.


علیرغم فاصلهٔ محوری کوتاه‌تر، روگ در داخل جادارتر شده است به‌گونه‌ای که حالا در عقب ۱۵.۲ میلی‌متر فضای پا و ۱۷.۸ میلی‌متر فضای سر بیشتری ارائه می‌کند. در نسل جدید اما دیگر خبری از صندلی‌های ردیف سوم نیست و روگ صرفاً به‌صورت پنج‌نفره و با دو ردیف صندلی ارائه می‌شود. همچنین در این نسل حجم صندوق بار هم از ۱۱۱۳ لیتر قبل به ۱۰۳۳ لیتر کاهش پیدا کرده است اما اگر صندلی‌های عقب خوابانده شوند، حجم کل صندوق به ۲۱۰۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند که از ۱۹۸۰ لیتر قبل بیشتر است. همچنین دهانهٔ صندوق بار هم بزرگ‌تر و مربع‌تر از قبل شده است. چه صندلی‌های عقب باز باشند چه خوابیده، روگ جدید بعد از هوندا CR-V و تویوتا رافور، سومین صندوق بار بزرگ در کلاس خود را ارائه می‌کند.

در داخل روگ مدل ۲۰۲۱ یک صفحه‌نمایش هشت اینچی به‌صورت استاندارد برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ارائه می‌شود که از اپل کارپلی و اندروید اتو هم پشتیبانی می‌کند درحالی‌که یک نمایشگر نُه اینچی با وضوح بالاتر هم قابل سفارش خواهد بود که از ناوبری ماهواره‌ای داخلی هم برخوردار است. علاوه بر این، صفحه آمپر استاندارد خودرو نیز بزرگ‌تر شده و حالا یک نمونهٔ هفت اینچی جایگزین نمونهٔ پنج اینچی قبلی شده است. در همین حال، در تیپ‌های پلاتینوم، یک صفحه آمپر تمام دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی به همراه نمایشگر سربالای ۱۰.۸ اینچی ارائه می‌شود. در کنسول مرکزی روگ هم یک شیفتر دندهٔ الکترونیکی کوچک به همراه پورت‌های USB تایپ A و C جای گرفته‌اند.

پرچم‌دار خانوادهٔ نسل جدید روگ تیپ جدید پلاتینوم است که به تودوزی چرمی، دوخت لوزی شکل، رنگ داخلی منحصربه‌فرد، دستیار ProPilot، اپل کارپلی بی‌سیم، پد شارژ بی‌سیم، سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو، نورپردازی داخلی و مجهز است. تیپ‌های پایین‌تر مثل SL و SV هم از رینگ‌های ۱۹ اینچی، صندلی‌های چرمی، سقف پانورامیک و درب صندوق اتوماتیک برخوردار هستند. جدیدترین نسخه از سیستم ایمنی ProPilot که در روگ ارائه شده از راداری با بُرد بیشتر و دوربینی با حوزهٔ دید گسترده‌تر سود می‌برد و به لطف به‌روزرسانی سیستم دنبال کنندهٔ خطوط جاده، حالا بهتر می‌تواند خودرو را بین خطوط نگه دارد.

نیسان برای نسل جدید روگ یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی را در نظر گرفته که برای اولین بار در نسل جدید سدان آلتیما مدل ۲۰۱۹ معرفی شد. این موتور که ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد، به یک گیربکس CVT متصل شده است. گفته شده روگ با این قوای محرکه در نسخهٔ دیفرانسیل جلو در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی بین ۷.۸ تا ۸.۱ لیتر و در نسخهٔ چهارچرخ محرک بین ۸.۱ تا ۸.۴ لیتر بنزین مصرف می‌کند. این کراس‌اوور کامپکت جدید ظرفیت بکسل ۶۱۰ کیلوگرم را دارد که در کلاس خود کمترین است. نسل جدید نیسان روگ مدل ۲۰۲۱ از پاییز آینده راهی نمایندگی‌های فروش در سراسر ایالات‌متحده خواهد شد.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#استخدام#فروش_نیسان#نیسان#تورنتو#کانادا

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

 

 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/




هر فعالیتی الزاماتی دارد که برای رسیدن به موفقیت در آن باید به آنها توجه شود، برای هدایت وسیله ی نقلیه ی سنگین در بزرگراه، شخص باید گواهینامه ی پایه یک داشته باشد، برای موفقیت در ورزش باید آموزش ببیند و تمرین کند، یا برای رسیدن به دوران بازنشستگیِ راحت، شخص باید با آگاهی سرمایه گذاری کند. و اگر شما می خواهید در کسب و کار موفق باشید.

اصول کسب و کار موفق و فرمول آن متفاوت است. الزامات قطعی وجود دارند که باید شناخته، پیاده سازی و مدیریت شوند تا کسب و کار شما به موفقیت برسد.

 

بایدهای زیادی وجود دارند اما این مقاله شامل مهم ترین آنهاست که برای آغاز، پیشبرد و رشد یک کسب و کار کوچک سود آور، ضروری هستند.

ویژگی های صاحبان کسب و کار موفق

عشق ، شور و انگیزه

 

این کلمه شرط اساسی پروژه های کسب و کار و کارآفرینی را توصیف می کند ” عشق

 

آیا کاری وجود دارد که بارها آن را تکرار کنید بدون اینکه خسته شوید؟

آیا شده نخوابید زیرا کاری که دوست داشتید را به پایان نرسانده باشید؟

آیا شده بارها از چیزی تعریف کنید بدون اینکه خسته شوید؟

آیا کاری وجود دارد که حاضر باشید همچنان و تا پایان زندگی آن را ادامه دهید؟

 

داشتن عشق و انگیزه باعث موفقیت شما در هر کسب و کاریست این کار از شروع پروژه شما تا عملی شدن پروژه و دادن حقوق به کارمندان ادامه پیدا می کند همه این انرژی نتیجه عشق به کسب و کار است.

ریسک

 

صاحبان کسب و کار آماده ریسک پذیری و شنا در دریای خطرات برای آینده هستند اما همه کسانی که حاضر هستند دست به ریسک بزنند کارآفرین نیستند. آیا چیزی که کارآفرینان را از هم برتر نشان می دهد ریسک پذیریست؟

صاحبان کسب و کار موفق علاقه زیادی به ریسک و خطر پذیری دارند کارآفرین موفق همیشه از خود می پرسد که آیا این خطرات استحقاق این کسب و کار را دارد؟ و اگر کسب و کار من نتیجه مثبتی نداشت تکلیف چیست؟

مدیریت پول

پیروزی در هر کسب و کاری زمان زیادی را می طلبد اگر سرمایه کم و محدودی دارید باید با درایت از آن استفاده کنید صاحبان کسب و کار این رکن از کسب و کار را باید خیلی جدی بگیرند زیرا همه برنامه ها و نقشه های آن بر پایه آن استوار است حتی بعد از شروع کار و عملی کردن پروژه های خود.

کارآفرینان به خود شک می کنند اما نه بیش از حد

 

ممکن است از خود بپرسید که من یک کارآفرین هستم؟ و پاسخ این سوال ممکن است باعث شود به خود شک کنید.

 

اگر شجاعت آن را دارید که از خود این سوالات ترسناک را بپرسید_ آیا من می توانم این کار را انجام دهم؟ آیا می خواهم این کار را انجام دهم؟ به جای نگرانی درباره آنچه می خواهید انجام دهید حدس بزنید که آیا حس شما آنچه را که می خواهید به شما می رساند.

برای فروش تقاضا کنید.

یک کارآفرین کسب و کار، باید همیشه به یاد داشته باشد که بازاریابی، تبلیغات، فعالیت های تبلیغاتی بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر هوشمندانه، گران، یا هدفمند باشند کاملاً بی ارزش هستند مگر اینکه یک چیز تحقق یافته شده باشد و آن چیزی نیست جز تقاضای فروش.

 

این به این معنی نیست که یک مذاکره کننده ی عالی بودن، تبلیغات خوب و یا یک متخصص روابط عمومی یک دارایی فوق العاده ای برای کسب و کار شما نیست بلکه همه این مهارت ها بی ارزش خواهد بود اگر شما به طور فعال از مردم درخواست نکنید که آنچه را تولید می کنید بخرند.

همیشه در دسترس باشید.

ما در زمانی زندگی می کنیم که انتظار داریم فست فودی که سفارش می دهیم تنها در عرض چند دقیقه آماده شود، لباسی که به خشک شویی می دهیم در همان روز آماده شود و پولمان به راحتی از دستگاه های خود پرداز پرداخت شود.

 

همانطورکه این الگوی در حال توسعه را می بینید شما هم بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار کوچک خود که اداره می کنید، باید آسان ترین راه را برای دستیابی مردم به کسب و کارتان فراهم کنید. شما باید از این واقعیت آگاه باشید که مردم به سختی کار می کنند و پولی که به سختی در می آورند را به راحتی خرج نمی کنند، شما باید قادر باشید به مشتریان آنچه که می خواهند ارائه دهید در زمانی که آن را می خواهند.

جلب توجه کنید.

صاحبان کسب و کارهای کوچک نمی توانند زمان، پول و انرژی در فعالیت های تبلیغاتی را با هدف ایجاد آگاهی صرفاً از طریق قرار گرفتن در معرض نمایش و به طور مکرر و در بلند مدت، هدر دهند.

 



اگر چنین عمل کنید خیلی قبل ازین که به اهدافتان برسید شکست می خورید. در عوض، هر فعالیت تبلیغاتی که در آن شرکت می کنید باید پولتان را به جیبتان برگرداند بنابراین می توانید همچنان به جلب کردن توجهات و رشد کارتان ادامه دهید.

نکته‌ی قابل تامل دیگری که بر کسب و کار تاثیر بسزایی دارد؛ تبلیغات است. تبلیغاتی که فراگیر باشد، در هر ساعتی از شبانه روز قابل مشاهده باشد، به رویت علاقه مندان و نیازمندان برسد و مقرون به صرفه باشد. گروه تبلیغاتی فانوفا تمامی شرایط مطلوب و مناسب تبلیغات را در وبسایت خود فراهم آورده است.     www.fanofa.com    شما می توانید بصورت رایگان آگهی های تبلیغاتی خود را در وبسایت گروه تبلیغاتی فانوفا منتشر کنید. www.fanofa.com    و پیام خود را به گوش مخاطبان و متقاضیان فارسی زبان سراسر جهان برسانید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa