Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

صفر شویی سیار (( کاروکسی )) کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

صفر شویی سیار (( کاروکسی )) ؛

CAROXY AUTO DETAILING ماشین خود را در درب منزل خود، بدون اتلاف وقت، با بهترین کیفیت و قیمت صفرشویی نمائید و همچنین جهت رفاه حال مشتریان عزیزی که در کاندو ساکن هستند، مکانی را در تقاطع خیابان یانگ و استیلز فراهم نموده تا همچنان بتوانیم به خدمت رسانی به شما عزیزان، با بهترین کیفیت ادامه دهد. -جاروبرقی فرش ، کفی ها ، صندلی و صندوق عقب -تمیزکردن و گردگیری دریچه های کولر ، داشبورد و کنسول مرکزی و درها -شستشو کامل داخل خودرو با بخار -شامپو و شستشو کامل صندلی ها و ضد عفونی با بخار -محافظ ‌UV برای داخل -شستشوی بدنه -تمیز کردن و‌ شامپو کفی ها -شامپو ، بخار و شستشوی فرش -تمیز کردن قاب درها -شستشو و واکس تایر و رینگ -تمیز کردن پنجره ها -تمیز کننده و نرم کننده برای روکش چرم -حذف نمک -خوشبو کننده -شستشوی موتور -زدودن موی حیوانات -زدودن لکه از صندلی -اسپری سرامیک واکس بدنه رفع خط و خطوط بدنه (تخفیف ۲۰٪ برای اولین سرویس به تمامی مشتریان عزیز) برای اطلاع بیشتر لطفا به وب سایت ما مراجعه نمایید. امیر شیرافکن 647-917-4447 کانال اینستاگرام؛ ‏caroxy.auto.detailing وبسایت؛ ‏www.caroxy.ca

کانادا ریچموند هیل        شماره تماس: 16479174447      امیر شیرافکن

https://www.fanofa.com/caroxy-mobile-auto-detailing-fanofa0003160.htm



خودرو هرکس، جلوه ای از شخصیت اوست. افراد بی نظم و افرادی که ذهن آشفته ای دارند، معمولا به ماشین خود رسیدگی نمی کنند و خودروی آنها همیشه کثیف و شلخته است؛ اما افرادی که به کار و جایگاه خود اهمیت می دهند، ماشینشان را تمیز نگه می دارند. واقعیت این است که تمیز بودن ماشین شما، باعث می شود که جایگاه اجتماعی شما بالاتر برود. به علاوه داشتن خودرویی تمیز باعث می شو که از نشستن در آن و رانندگی کردن لذت بیشتری ببرید. پس واجب است که به خودروی خود برسید و آن را تمیز نگه دارید.

اگر می خواهید ماشین شما واقعا تمیز شود، باید علاوه بر شستشوی کامل ماشین، عملیات صفرشویی خودرو را انجام دهید.صفرشویی خودرو، عملیات شستشوی ماشین است که در آن تمام قطعات داخل اتاقک های ماشین، بدنه خودرو، رودری ها و کاپوت ماشین شسته می شود.

 

به مجموعه کارهایی که برای تمیزکاری داخل خودرو بعد از شستشوی اولیه خودرو انجام می شود، صفرشویی گفته می شود. هدف از صفرشویی ماشین این است که نواقص و مشکلات خودرو برطرف شود و داخل خودرو مانند بیرون آن تمیز شود. با صفرشویی خودرو ، جلوه و زیبایی داخلی خودروی شما چند برابر می شود. شما می توانید یک بار در ماه عملیات صفرشویی خودرو را انجام دهید تا ماشین شما تمیز و براق شود.

 

 

انتخاب تیم حرفه ای برای نظافت و صفرشویی خودرو بسیار اهمیت دارد. اگر صفرشویی خودرو را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید، آنها کار نظافت خودروی شما را با توجه به متریال های داخلی ماشین شما انجام می دهند. هم چنین قطعات داخلی ماشین شما را با مواد شوینده مناسب شستشو می دهند.

 

مثلا اگر خودروی شما وارداتی و لوکس باشد، باید از مواد شوینده خاصی برای صفرشویی آن استفاده شود؛ زیرا متریال های چنین خودروهایی حساس و باکیفیت است و باید با دقت شسته شوند.

مواد شوینده خودرو

برای اینکه ماشینها بهتر شسته و تمیز شوند، باید از مواد شوینده خاص استفاده شود. در کارواش های حرفه ای از مواد شیمیایی عالی برای شستن و خشک کردن خودرو استفاده می شود. مواد شوینده خودرو باید به درستی انتخاب شود تا انواع آلودگی ها را از روی بدنه و داخل ماشین پاکسازی کند و به بدنه خودرو جلا و درخشندگی بدهد. با این کار ظاهر خودرو و درون آن درخشان تر و زیباتر خواهد شد. مواد شوینده خودرو در ۴ دسته زیر قرار می گیرد که هرکدام از آنها ویژگی های خاصی دارند:

 

شامپوی مخصوص شستشوی خودرو

شامپوها برای شستشوی خودرو به کار می روند و انواع آلودگی مانند لکه های چربی، قیر، رد حشرات و پشه و آلودگی های الکترواستاتیک را از بین می برد. شامپوی ماشین، اصلی ترین ماده شوینده در عملیات صفرشویی است. در کارواش های اتوماتیک، شامپوی ماشین با برس به خودرو مالیده می شود تا بهتر بتواند آلودگی ها را از بدنه خودرو تمیز کند.

 

فوم مخصوص شستشوی خودرو

فوم باعث از بین رفتن آلودگی های به جای مانده روی خودرو می شود و ظاهر جذابی به خودرو می دهد. فوم محصولی با قابلیت کف کنندگی فراوان است که خودروی شما را بسیار تمیز می کند. شما می توانید خودتان رایحه و رنگ فوم شستشو را انتخاب کنید. برای اینکه تاثیرگذاری فوم بیشتر شود، لازم است بعد از ریختن آن روی بدنه خودرو، به آن زمان بدهید تا فوم به بهترین شکل عمل کند.

 

واکس خودرو

واکس ها را می توان مواد شیمیایی خاصی دانست که قدرت پاک کنندگی ندارند؛ اما در روند شستشوی خودرو بسیار پرکاربرد هستند. واکس خودرو روی خشک شدن خودرو تاثیر می گذارد و کاری می کند که خودروی تازه شسته شده زودتر خشک شود. هم چنین استفاده از واکس خودرو باعث براق شدن و درخشان شدن ظاهر خودروی شما می شود. واکس ها میزان جذب آلودگی ها را کاهش دهد و یک لایه محافظ روی بدنه خودرو ایجاد می کند. علاوه بر براق شدن و درخشان شدن رنگ خودرو، واکس خودرو از رنگ خودرو در برابر نور خورشید و سایر عوامل محیطی محافظت می کند.

 

اسپری تخصصی

یکی دیگر از مواد شوینده خودرو، به صورت اسپری های تخصصی هستند که برای شستشوی بخش های خاصی از خودرو تولید و ارائه می شوند و برای خدمات نظافت و شستشوی بخش های خاصی از خودرو استفاده خواهد شد. اسپری شیشه پاک کن، اسپری رینگ شوی، اسپری تمیز کننده داشبورد، اسپری موتور شوی، چرم مصنوعی و از جمله اسپری های تخصصی هستند.

 

استفاده از مواد شوینده خودرو مزایای زیادی دارد. استفاده از این مواد شوینده باعث افزایش کیفیت شستشو می شود و فرآیند شستشو و صفرشویی خودرو را سرعت می دهد. همچنین میزان مصرف آب را کاهش می دهد. برای انتخاب مواد شوینده خودرو به سراغ محصولاتی بروید که قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد، با محیط زیست سازگار است و به مصرف بالای آب نیاز نداشته باشد.



www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#کارواش#صفرشویی#شست_و_شو#ماشین#fanofa


دکتر فاطمه بهرامی کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

دکتر فاطمه بهرامی

دکتر فاطمه بهرامی .مشاور و روان درمانگر، محقق و پروفسور دانشگاه .دارای پروانه رسمی از کالج روان درمانگران اونتاریو (RP) ..ارائه خدمات مشاوره و روان درمانی برای پناهندگان فارسی زبان رایگان میباشد f.bahrami26@yahoo.com 4168353686

کانادا تورنتو        شماره تماس: 114168353686       دکتر فاطمه بهرامی

https://www.fanofa.com/dr.-fatemeh-bahrami-fanofa0003140.htm



روان درمانی به مجموعه فعالیت هایی می‌گویند که روانشناسان با استفاده از روش‌های مبتنی بر پژوهش به کار می‌برند تا مشکلات مراجعین را درمان و رفع کنند.روانشناسان مختلف دارای رویکردهای متفاوتی نسبت به درمان هستند.   روانشناسان از طریق روان درمانی به افراد در سنین مختلف کمک می‌کند که زندگی شادتر، سالم‌تر و پربارتری داشته باشند.روان درمانی یک درمان مشارکتی و تعاملی است که مبتنی بر رابطه بین فرد مراجع و روانشناس است.یک روانشناس خوب، محیطی پشتیبان را فراهم می‌کند و از طریق گفتگو به شما اجازه می‌دهد به صورت بی پرده با کسی صحبت کنید که بی‌طرف است و شما را نقد نمی‌کند.شما و روانشناس‌تان با هم کار خواهید کرد تا الگوهای فکری و رفتاری را که باعث ناراحتی شما شده‌اند شناسایی کرده و تغییرشان دهید.وقتی کارتان پایان یافت، نه تنها متوجه می‌شوید که مشکل خود را حل کرده‌اید، بلکه مهارت‌های جدیدی را برای مقابله با چالش‌های آتی فرا خواهید گرفت.



چه زمانی بهتر است به سراغ روان درمانی برویم؟

به دلیل تصورات غلط بسیاری که در مورد روان درمانی وجود دارد، ممکن است تمایلی به امتحان کردن این متد درمانی نداشته باشید.حتی اگر از واقعیت امر و وجود مشکل آگاه باشید، ممکن است برای شروع درمان احساس تردید و اضطراب کنید.احساس افسردگی، اضطراب یا عصبانیت خوش‌آیند نیست.غلبه بر این احساسات ارزشش را دارد که یه روان درمانگر مراجعه کنید. اگر کیفیت زندگی شما آنطور نیست که انتظارش را دارید، روان درمانی می‌تواند به شما کمک کند.

 

برخی افراد نیز بعد از اینکه یک مدت طولانی احساس افسردگی، اضطراب یا عصبانیت داشته‌اند، سراغ روان درمانی می‌روند.برخی نیز برای درمان یک بیماری مزمن که سلامت عاطفی یا جسمی آنها را به خطر انداخته سراغ این درمان می‌روند.با این حال، مشکلات کوتاه‌مدت دیگری نیز وجود دارد که نیازمند درمان هستند:

طلاق

 تنهایی

احساس درماندگی در محل کار جدید

یا غمِ از دست دادن یکی از عزیزان

علائمی که نشان می‌دهند به کمک روان درمانگر نیاز داریم:

چه زمانی به روانشناس مراجعه کنیم؟ به هنگام احساس درماندگی و غم و اندوه طولانی‌مدت.

 به هنگام ناتوانی در حل مشکلات شخصی علیرغم کمک خانواده و دوستان. در موقع عدم تمرکز بر وظایف کاری یا انجام سایر کارهای روزمره.نگرانی مفرط، انتظار وقایع ناگوار و احساسِ قرار داشتن در لبه پرتگاه.نوشیدن زیاد الکل، سوءمصرف مواد مخدر یا پرخاشگری، به صورتی که به شما یا اطرافیان‌تان آسیب می‌زند.

نکته مهمی که بهتر است بدانید این است که روانشناسان به طور کلی از یک یا چند رویکرد بهره می‌گیرند و رویکرد هر روانشناس ممکن است با دیگری متفاوت باشد.هر دیدگاه نظری به عنوان یک نقشه‌راه عمل می‌کند تا روانشناس بتواند بیمار و مشکلات او را بشناسد و راه‌حل‌های خود را ارائه دهد.نوع درمانی که دریافت می‌کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد:

 

پژوهش‌های روانشناختی فعلی، گرایش نظری روانشناس شما و آنچه که حال شما را بهبود می‌بخشد.بنابراین بهتر است در انتخاب روانشناس خود دقت کنید. مراجعه به اولین روانشناس در دسترس همیشه هم بهترین راه نیست.دیدگاه نظری روانشناس بر آنچه که در مطب اتفاق می‌افتد تأثیر می‌گذارد .برای مثال، روانشناسانی که از متد شناختی-رفتاری استفاده می‌کنند، رویکرد عملی خاص خودشان را برای درمان دارند. روانشناس ممکن است از شما بخواهد کارهای خاصی را انجام دهید تا مهارت‌های مقابله‌ای خود را تقویت کنید. این رویکرد اغلب شامل تکالیفی است که باید در خانه انجام دهید.روانشناس شناختی رفتاری ممکن است از شما بخواهد اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کنید.برای مثال، از شما می‌خواهد واکنش‌های خود نسبت به موقعیت های مختلف را به صورت آنی ثبت کنید. یا ممکن است از شما بخواهد مهارت‌های جدیدی را بین جلسات تمرین کنید.مثلا ممکن است از فردی که فوبیای آسانسور دارد؛ بخواهد دکمه آسانسور را فشار دهد. همچنین ممکن است از شما بخواهد  تکالیفی انجام دهید و یا  مطالعه داشته باشید تا با یک موضوع خاص بیشتر آشنا شوید.

رویکردهای روانکاوی و انسان‌گرایانه بیشتر بر صحبت کردن تمرکز دارند تا فعالیت کردن. ممکن است جلسات ابتدایی با بحث در مورد تجربیات اولیه شما سپری شوند تا روانشناس دلایل اصلی مشکلات فعلی شما را دریابد.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#دکتر#پزشک#درمان#روان#fanofa


 

پاسخگویی و مشاوره رایگان به سوالات شخصی شما در زمینه های مالی کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

پاسخگویی و مشاوره رایگان به سوالات شخصی شما در زمینه های مالی

پرداخت مالیات کمتر *بهترین برنامه ریزی مالی برای آینده فرزندانمان *بازنشستگی بهتر *مدیریت بدهی چطور یک کارآفرین باشیم.

کانادا تورنتو          شماره تماس: 16472915898  نگار الهی مهر

https://www.fanofa.com/-fanofa0003139.htm



احتمالاً تا کنون  بارها  و بارها با اسم مالیات مواجه شده  اید. زمانی که حقوق گرفته اید و یا وقتی اجاره ی ملک خود را دریافت کردید، این مالیات بوده که شما را ناراحت کرده است. در واقع به ندرت پیدا می شوند افرادی که از شنیدن کلمه ی مالیات حس خوبی داشته باشند. اما آشنایی با مفهوم مالیات و انواع آن می تواند در هنگام پرداخت آن حس بهتری به شما القا کند.

تعریف مالیات به زبان ساده همان هزینه ی اجتماعی است که افراد در یک جامعه و در راستای بهره مندی خدمات و منابع یک کشور موظف به پرداخت آن هستند. سازمان همکاری و توسعه ی اقتصادی نیز تعریفی از مفهوم مالیات ارائه داده است که شاید بتوان آن را جامع ترین تعریف از مالیات دانست. در این تعریف آمده است: « مالیات، پرداختی است الزامی و بلاعوض که به اشخاص، موسسات، دارایی ها و تعلق می گیرد.»



منابع مالیاتی در ایران به طور کلی به دو دسته ی مالیات مستقیم و مالیات غیر مستقیم، تقسیم می شود. در صورتی که مؤدی مالیاتی و پرداخت‌کننده مالیات یک نفر باشند آن مالیات مستقیم محسوب می‌‌شود وگرنه مالیات غیرمستقیم خواهد بود.

مالیات بر در آمد و مالیات بر دارایی دو زیر مجموعه ی مالیات مستقیم هستند. همچنان که از نام عبارت های “مالیات بر دارایی” و “مالیات بر درآمد” پیداست مبنای محاسبه ی مالیات بر دارایی، مجموع ثروتی است که یک فرد دارا می باشد. اما برای محاسبه ی مالیات بردرآمد، درآمد یک فرد یا شرکت، در نظر گرفته می شود.

مالیات بر دارایی:

همه ی حقوقی که یک شخص حقیقی یا حقوقی نسبت به اشیا، اموال، املاک و سایر دارایی هایش دارد و به او اجازه تصرف مالکانه در این موارد را می دهد دارایی های آن فرد است و مالیات بر دارایی شامل تمام موارد مذکور که با  عنوان دارایی شناخته می شوند خواهد بود. مالیات بر دارایی خود به دو دسته ی حق تمبر و مالیات بر ارث تقسیم می شود.

پراهمیت ترین بخش مالیات بر دارایی، مالیات بر ارث است و زمانی دریافت می شود که شخصی فوت می  کند و اموال او در میان وارثین تقسیم می شود. دولت نیز در این هنگام بخشی از دارایی فرد متوفی را دریافت می کند و این همان مالیات بر ارث است.

مالیات حق تمبر، از انواع مالیات‌های مستقیم است که از طریق الصاق و ابطال تمبر بر اسناد، اوراق و مدارک به‌منظور رسمیت بخشیدن یا لازم‌الاجرا نمودن آن‌ها، از فرد گرفته می‌شود.

مالیات بر درآمد:

همان طور که در استاندارد حسابداری شماره ۳۵ آمده است، مالیات بر درآمد خود شامل هفت دسته است. چنین به نظر می رسد که هر شخص حقیقی یا حقوقی دست کم با یکی از دسته های مالیات بردرآمد مواجه شده باشد. هفت دسته ای که درون مالیات بر درآمد قرار دارند در جدول ذیل آمده است:

 

۱        مالیات بر درآمد حقوق

۲        مالیات بر درآمد مشاغل

۳        مالیات بر درآمد املاک

۴        مالیات بر درآمد کشاورزی

۵        مالیات بر درآمد اتفاقی

۶        مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی

۷          مالیات بر جمع درآمد ناشی از منابع مختلف درآمدی

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#مشاور#مشاوره#مالی#ارز#مشاورمالی#fanofa


 

باز سازی ساختمانی در مالزی

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

باز سازی ساختمانی

خدمات بازسازی مسکونی

مالزی سلانگور

شماره تماس: 601128953395               جواد حسینی

https://www.fanofa.com/renovation-fanofa0001170.htm



تفاوت اصلی کاشی با سرامیک

کاشی به اقلامی گفته می شود که فقط برای کار بر روی دیوار است و  نمی توان به هیچ وجه از آن برای کف استفاده کرد زیرا استحکام لازم برای  کف را دارا نیست.مقاومت کاشی در برابر فشار و سرما و گرما  بسیار کم بوده و لذا فقط باید از آن ها برای محیط های بسته و دیوار هایی که از پشت رطوبت ندارند (اصطلاحا نمکش ندارند) استفاده نمود. استفاده کاشی در مواردی که نام برده شد موجب آسیب رسیدن به کاشی می شود.

اما با این وجود کاشی ها دارای طراحی های بسیار زیبا و تنوع بسیار بالایی نسبت به سرامیک ها هستند. بهترین محیط های استفاده از کاشی دیوارهای سرویس های بهداشتی و حمام و آشپزخانه و اتاق ها و پارکینگ و راهرو ها می باشد.کاشی به خاطر درصد جذب آب بالایی که نسبت به سرامیک دارد برای کار کردن بر روی دیوار و ارتفاع بسیار مناسب  و راحت تر است.سرامیک به اقلامی گفته می شود که هم برای دیوار و هم برای کف میتوان از آن استفاده نمود ولی به خاطر استحکامی که دارد بیشتر برای کف استفاده می شود.مقاومت سرامیک در برابر فشار و سرما و گرمای  شدید و رطوبت نسبت به کاشی بیشتر بوده ولی تنها نوع خاصی از سرامیک ها که اصطلاحا به آنها پرسلان گفته می شود را می توان در محیط های باز استفاده کرد.پرسلان ها کاملا در برابر فشار و سرما و گرما و رطوبت مقاوم هستند.به همین دلیل در محیط های باز و تحت فشار و سرما و گرما و رطوبت همانند نمای ساختمان ها و کف حیاط و کف پارکینگ  و دیوارهایی که نمکش دارند  مورد استفاده قرار می گیرد.

مقاومت سرامیک در برابر فشار، سرما و گرمای شدید و رطوبت نسبت به کاشی بیشتر است و به همین دلیل برای کف کاربرد دارند. اما نوع خاصی از سرامیک به نام پرسلان را میتوان در محیط‌های باز نیز استفاده کرد. جذب آب سرامیک بسیار کم و پرسلان در حدود صفر است. به همین دلیل استفاده آنها بر روی دیوار و ارتفاع کار بسیار سختی است.

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از کاشی در معماری ساختمان بهداشتی بودن آن نسبت به سنگ و سیمان و سایر مصالح است و دیگر اینکه کاشی و سرامیک عایق رطوبت هم هستند.یک کاشی خوب باید به نحوی باشد که تغییرات ناگهانی درجه حرارت را بین ۲۰ تا ۱۰۰ درجه به خوبی تحمل کرده و دچار ترک در بدنه یا لعاب نشود در غیر این صورت این کاشی کیفیت مناسبی ندارد. اندازه کاشی هم در صورتی که برای کف و دیوار مورد استفاده قرار گیرد، باید در ابعادی کمتر از ۲۰×۲۰ و یا ۱۰×۲۰ تا ۵۰ در ۵۰ سانتی متر تولید شوند. یکی از جذابیت‌های بصری کاشی و سرامیک تنوع بی نظیر طرح و رنگ آن است که شما از این حیث حتی ممکن است دچار سردرگمی هم بشوید.



دیوارها را برای حفظ بهداشت بیشتر و به خاطر محافظت در برابر رطوبت در آشپزخانه، محیط‌های بهداشتی، حمام و دستشویی استفاده می‌کنند، چرا که نظافت آنها هم بسیار راحت‌تر از سایر دیوارپوش‌ها می‌باشد و هزینه نگهداری را پایین می‌آورد. در کف هم به دلیل ضد سایش بودن، مقاومت حرارتی و الکتریکی بالا در آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود.

 

کاشی لعاب دار یکی از انواع قدیمی کاشی است که بیشتر برای مقاصد تزئینی به کار می‌رود در ایران صنعتگران از اکسید فلزهایی چون قلع، مس، کبالت، منیزیم و آنتیمون برای لعاب

 کاری کاشی استفاده می‌کردند.این نوع کاشی در سراسر آسیاس جنوبی، آفریقای شمالی، اسپانیا و سایر نقاط اروپا و چین هم تولید و استفاده می‌شود. ایتالیا نیز یکی از پیشگامان این صنعت است. در اصل دلیل لعاب کاری کاشی این است که سطحی درخشنده، صاف، زیبا، ضدآب و ضدمواد شیمیایی داشته باشد. نوعی سرامیک به نام مینیاتوری وجود دارد که در اندازه‌های ۵/۲ در ۵/۲ سانتی‌متر ساخته می‌شوند دارای رنگ‌بندی متنوع هستند و نصب آنها بسیار آسان است و در هر مکانی قابل استفاده‌اند اما مهم‌ترین کاربردشان در استخر و سونا و محیط‌های بهداشتی است.امروزه اغلب شرکت‌های سازنده کاشی و سرامیک از روش‌های پرس خاک استفاده می‌کنند و مخلوط مواد کاشی را پرس می‌کنند و سپس لعاب زده و در کوره پخت می‌شود، این روش تهیه مدرن کاشی و سرامیک است.

به تازگی پژوهشگران موفق شده‌اند با استفاده از نانو ذرات نقره نوعی از کاشی و سرامیک آنتی باکتریال تولید کنند که برای استفاده در مکان‌های بهداشتی ساختمان بسیار مناسب است و از رشد باکتری و قارچ‌ها جلوگیری می‌کند. این نانو ذرات در لعاب کاشی و سرامیک ترکیب شده و پوشش آنتی باکتریال به کاشی و سرامیک می‌دهند و در مکان‌های مرطوب استفاده از آنها تا حد قابل توجهی رشد باکتری و میکروب را کاهش می‌دهد. جذب آب سرامیک ها بسیار کم و پرسلان ها در حدود صفر است. به همین دلیل استفاده آن ها بر روی دیوار وارتفاع  کار بسیار سختی می باشد که برای حل این مشکل از اسکپ بندی استفاده می شود.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #مالزی#سلانگو#بازسازی#ساختمان#تعمیر#fanofa


 

پاپی نژاد مالتیز در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

پاپی نژاد مالتیز

چهار قلاده پاپی بسیار زیبا از نژاد مالتیز . پسر و دختر . تاریخ تولد نوامبر ۲۰۲۰ . شماره تماس ۶۰۴۶۵۵۳۵۳۵ لطفا برای قیمت و سایر اطلاعات تماس بگیرید .

کانادا ونکور              شماره تماس: 16046553535           فرزانه بقا

https://www.fanofa.com/puppy-dogs-fanofa0003080.htm



نژاد سگ مالتیز (maltese) یک سگ کوچک خانگی است، این پت خلق و خوی ملایم و بی خطری دارد. سگ مالتیز عروسکی با همه همانند یک دوست صمیمی رفتار می کند. مالتیز جزو گروه سگ های عروسکی است.این سگ پوستی سفید رنگ دارد، که زیبایی خاصی به این سگ عروسکی بخشیده است، بطوریکه برخی از افراد مالتیز را به عنوان سگ سفید برفی می نامند.سگ مالتیز اصیل با اینکه جثه کوچکی دارد، اما یک سگ نیرومند و قوی می باشد، این سگ توانایی شرکت و کسب مقام در مسابقه هایی همچون چابکی، عملکرد و جست و جو کردن یک شئ گم شده را دارد.

این سگ کوچولو تاریخچه دراز و طولانی مدتی دارد، به گونه ای که این نژاد سگ را برخی از نویسندگان و شاعران قدیم یونانی در کتاب ها و اشعاری که نوشته اند، به نشانه هایی از سگ کوچک عروسکی اشاره کرده اند..برخی از نژادهای مالتیز همانند سگ شیتزو می تواند موهای دراز و برخی دیگر همانند سگ پودل مینیاتوری می تواند موهای کوتاه و فری داشته باشد. که هر کدام از آنها زیبایی خاصی دارد.پت های زیادی حاصل از جفت گیری این سگ با دیگر نژاد های هم رده مالتیز وجود دارد.

ویژگی‌های مثبت سگ:

به طور ذاتی سگ‌های مطیع و رامی هستن.

سگ نژاد مالتیز خیلی سریع همه چیزو یاد می‌گیره.

ریزش موی کمی دارن.

هایپوآلرژیک هستن و برای افرادی که به سگ‌ها حساسیت دارن انتخاب ایده‌آلی به شمار میان.

برای درمان بیماری‌ها مفیدن.

به راحتی می‌شه از اون‌ها در آپارتمان نگهداری کرد.

سگ خوبی برای افراد تازه‌کاره که برای اولین بار می‌خوان از یک سگ نگهداری کنن.

با انواع حیوانات سازگارند.

با آدم‌ها رابطه خوبی دارند.

نگهبان خوبی هستند.

ویژگی‌های منفی سگ

سگ‌های حساسی هستن.

 به توجه زیاد نیاز دارن.

نباید مدت زیادی در خونه تنها بمونن.

نمی‌شه از اون‌ها در کنار بچه‌های کوچک نگهداری کرد.

حسودن و دوست ندارن رقیب داشته باشن.

سیستم گوارشی حساسی دارن.

مستعد ابتلا به بیماری‌های دهان و دندان هستن.

نسبت به سرما، گرما و رطوبت زیاد حساسن.

بعضی از اون‌ها دارای اضطراب جدایی هستن.



یکی از نکته‌های جالب در سگ های مالتیز (Maltese) این است که می توانید با تغییر در نحوه اصلاح مو، آن‌ها را به شکل‌ها و فرم‌هایی جذاب و زیبا درآورید . در سال های اخیر نژاد مالتیز بسیار پرطرفدار شده است و البته این نژاد نیز ثابت کرده است که می‌تواند برای بیشتر خانواده‌ها و افرادی که می خواهند سگ را به عنوان حیوان خانگی داشته باشند، گزینه ای بسیار مناسب است.

سگ های مالتیز پرانرژی و نیرومند هستند. دوست دارند تحرک داشته باشند، به اطراف دویده و بازی کنند تا کاملا خسته شوند (که معمولا بسیار طول می کشد تا به مرحله خستگی برسند) و پس از آن نزد صاحبانشان باز می گردند و انتظار دارند در حالی که در آغوش گرفته شده اند، موهایشان نوازش شود.

سگ های نژاد مالتیز می‌توانند همدم و همراهانی بسیار خوب باشند. به همین علت یکی از مناسب ترین نژاد ها برای استفاده در سگ درمانی هستند. همچنین از نظر مطیع بودن، چابکی و مهارت های ردیابی، در رده بالایی قرار می گیرند. سگ های این نژاد زیبا و دوست داشتنی که علاقه و وفاداری زیادی به صاحبان خود دارند، می توانند یک انتخاب مناسب برای بسیاری از افراد باشند.

مالتیزها برخلاف ماهیت پرانرژی، اندازه بسیار کوچکی دارند بنابراین حتی آپارتمان‌ها و ساختمان‌های کوچک نیز برای آن‌ها مناسب است. همچنین سگ های مالتیز با این که موهایی بسیار زیادی دارند اما موی زیر لایه (پشم زیرین) ندارند و ریزش موی آن ها بسیار کم است و این موضوع نیز یکی از نکات مثبت برای نگه داری از آن‌ها در آپارتمان می باشد.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#سگ#پاپی#حیوان#حیوان_خانگی#fanofa