Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

زعفران در هلند

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

زعفران

زعفران یک مثقالی کشمون قیمت 12 یورو شماره: +31657867170

هلند آمستردام

شماره تماس: 3131657867170                  بهزاد نیک بین

https://www.fanofa.com/saffron-fanofa0003974.htm

 


زعفران گیاهی است که از طریق پیاز زعفران رشد می‌کند. پیاز این گیاه، یک پوشال قهوه‌ای رنگ دارد که از آن محافظت می‌کند. بعد از این که پیاز این گیاه کاشته می‌شود، شروع به رشد می‌کند و یک ساقه(تیج) ایجاد می‌کند که در انتهای آن یک غنچه ایجاد می‌شود. بعد از گلدهی، شما با یک گل بنفش با ۶ گلبرگ زیبا مواجه می‌شوید که از ۳ کلاله قرمز رنگ محافظت می‌کنند. این سه کلاله قرمز همان ماده خوش طعم است که با زحمت فراوان تهیه می‌شود.

زعفران دارای ترکیباتی است که این گیاه ارزشمند را از سایر گیاه ها متمایز ساخته است. کیفیت زعفران از طریق این ترکیبات در آزمایشگاه و لابراتور ها سنجیده می‌شود که هر چقدر درصد این ترکیبات بیشتر باشد زعفران با کیفیت تر و در نتیجه تاثیر زیادی روی خواص زعفران دارد.

 

این ترکیبات شامل:

 

کروسین عامل قدرت رنگ

پیکروسین عامل قدرت طعم

سافرانال عامل قدرت عطر و بو

زعفران برخلاف سایر ادویه‌ها انواع مختلفی دارد که در هر نوع آن، رشته‌های زعفران شبیه هم نیستند و این تفاوت بستگی به نوع برداشت، جدا سازی(پر کردن) گل زعفران، آب و هوای منطقه و درنهایت کیفیت آن دارد.

 

انواع زعفران را از بالاترین کیفیت به پایین ترین کیفیت لیست بندی کرده‌ایم.

 

۱) زعفران سوپر نگین: در زعفران سوپر نگین درصد سافرانال و کروسین بالاترین مقدار خود را دارد و رنگدهی و عطر بسیار بالایی نسبت به انواع دیگر زعفران دارد.

 

۲) زعفران شبه نگین: رنگدهی این نوع زعفران به مراتب بیشتر از انواع دیگر زعفران است ولی به زعفران سوپر نگین نمی رسد.

 

۳) زعفران نگین: در زعفران نگین فرخوردگی و خمیدگی رشته های زعفران وجود ندارد و سرشاخه‌ها به صورت جدا از هم و تماماً قرمز هستند.

 

۴) زعفران سرگل: هیچ خبری از زردی زعفران و سفیدی زعفران(ریشه) در زعفران سرگل دیده نمی‌شود و پراستفاده ترین نوع زعفران می‌باشد.

 

۵) زعفران پوشال: زعفران پوشال، زعفرانی است که دارای کلاله هایی به رنگ قرمز، همراه با مقداری خامه(ریشه) میباشد.

 

۶) زعفران دسته: در این نوع زعفران، کلاله های زعفران بدین نحو که کنار هم چیده می شود خشک می‌شود.

 

۷) ریشه زعفران: به قسمت سفید رنگ زعفران که در انتهای کلاله زعفران وجود دارد ریشه زعفران می‌گویند.

مهم‌ترین خواص زعفران

قبل از این که بخواهیم جز به جز به خواص زعفران پی ببریم، خوب است به صورتی لیستی به شما بگوییم که زعفران تا کنون برای چه چیزهایی مفید است:

 

ضد افسردگی

کاهش درد

جلوگیری از ریزش مو

بهبود سلامت تنفسی

بهبود سلامت قلبی

بهبود سلامت روانی

بهبود سلامت پوستی

تقویت سیستم گوارشی

 افزایش هوش

اما به طور خلاصه برای هر یک از این خواص توضیحاتی داریم که می‌تواند دیدگاه شما را در رابطه با زعفران تغییر دهد.

 

۱) درمان افسردگی و افزایش شادی

یکی از مهم‌ترین عوامل که در درمان افسردگی موثر واقع شده اند، هورمون‌های خاصی هستند که عملیات کنترل عصبی را بر عهده دارند. این هورمون‌ها دوپامین و سرتونین نام دارند. با یک تحقیق جامع دانشمندان به این نتیجه رسیدند که زعفران قادر به کنترل مثبت این دو هورمون است و کمک می‌کند که فرد افسرده، سریع‌تر بهبود یابد و طعم شادی را بچشد.

 

 

 

۲) خاصیت افزایش هوش و قدرت حافظه

هر چند گفته شده که هوش هر انسان تا حد زیادی به جنبه‌های ارثی و تلاش‌های تجربی وی ربط دارد اما گیاه زعفران، این قاعده را کمی تغییر داده است. گفته شده که مواد معدنی خاص، موجب افزایش هوش و ذکاوت افراد می‌شوند. بعد از تحقیق‌هایی که محققان داشته‌اند، به این نتیجه رسیدند که این مواد معدنی که در زیر آمده است به طور کامل در زعفران یافت می‌شود.

 

منگنز

مس

آهن

سلنیوم

روی

منیزیم

البته باید توجه داشت که مصرف بیش از حد این مواد موجب افزایش بیش از حد هوش نمی‌شود بلکه مسمومیت به بار می‌آورد. این مواد به طور موثری به افزایش قدرت حافظه نیز کمک می‌کنند. در واقع این عناصر در بدن انسان به عنوان کوفاکتور واکنش‌های آنزیمی عمل می‌کنند و منجر به بهبود متابولیسم و عملکرد سیستم‌های بدن می‌شوند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان#زعفران#هلند#فروش_زعفران#آمستردام#fanofa 

خرید رایگان از وبسایت آمازون در آمریکا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

خرید رایگان از وبسایت آمازون

پیشنهاد ویژه برای ایرانیان خارج از کشور، می‌توانید بسیاری از وسایل کاربردی خودتان را

آمریکا فلوریدا

شماره تماس: 14412455345                  سهراب راد

https://www.fanofa.com/-fanofa0003983.htm

 



شرکت امازون  فعالیت خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آفلاین کتاب آغاز، و سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت کرد. شرکت آمازون هم‌اکنون طیف گسترده‌ای از کالاها و محصولات را توزیع می‌کند که از کتاب، سی‌دی و دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری تا تجهیزات الکترونیکی و وسایل خانگی، کیف، کفش و انواع لباس را در برمی‌گیرد و امروزه از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان به‌شمار می‌آید.

جف بیزس بنیان‌گذار و مدیرعامل فعلی این شرکت با در اختیار داشتن ۱۷٪ از سهام و کپیتال گروپ با مالکیت ۶٪ از سهام آمازون، بزرگترین سهام‌داران آن محسوب می‌شوند. بخشی از سهام شرکت آمازون نیز در بازار بورس نزدک معامله می‌شود و بخشی از شاخص‌های اس اند پی ۵۰۰ و نزدک-۱۰۰ محسوب می‌شود. وبگاه‌های Alexa Internet، دیجیتال فتوگرافی رویو، گودریدز و بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها، متعلق به آمازون هستند.

در واقع فروشگاه آمازون Amazon Go می خواهد مفهوم جدیدی از فروشگاه ها را ارائه بدهد و به یاری شهرت و تبلیغی که از طریق این فروشگاه از آن خود می کند، عده بیشتری از مردم را به فروشگاه های آنلاین خود بکشاند.

به تازگی آمازون در سیاتل فروشگاهی با نام Amazon Go را افتتاح کرده است. نکته جالب و متمایزکننده در مورد این فروشگاه این است که این فروشگاه هیچ صندوقداری ندارد، خبری از نیروهای امنیتی هم که در محل حضور داشته باشند و برداشته شدن اجناس را پایش کنند، نیست.

در واقع فروشگاه Amazon Go می خواهد مفهوم جدیدی از فروشگاه ها را ارائه بدهد و به یاری شهرت و تبلیغی که از طریق این فروشگاه از آن خود می کند، عده بیشتری از مردم را به فروشگاه های آنلاین خود بکشاند.

 

اما این مطلب به معنی آن نیست که آمازون هیچ تمهیدی به کار نبرده باشد. در واقع در جای جای این فروشگاه دوربین و حسگر قرار داده شد. آنها به طور پیوسته قفسه ها و مشتری ها را می پایند و متوجه می شوند که چه اجناسی برداشته شده اند. وقتی یک مشتری به نقطه چک خروج از فروشگاه می رسد، از طریق گوشی اش که بایستی از طریق آن در اکانت آمازون پرایم رجیستر کرده باشد، اعلام حضور می کند و هزینه به صورت خودکار از او کم می شود.

پس اصلا به این صورت نیست که هر کسی بتواند وارد این فروشگاه بشود و به راحتی هر کالایی را برداد و بهایش را هم نپردازد.

با این همه نبود صندوقداری انسانی در این فروشگاه این احتمال و امکان را فراهم می آورد که یک فرد به خاطر فراموشی و غفلت و یا از روی عمد کالایی را بتواند بردارد و بهایش را هم نپردازد.

 

مثلا گزارشگر فناوری شبکه CNBC که به این فروشگاه رفته بود، برای آزمایش، یک عدد ماست برداشت و بدون پرداخت هزینه اش توانست خارج شود. بعد از آن مقام مسئول این فروشگاه خواست که در مورد این مطلب توضیح بدهد.

 

جیانا پوریری در این مورد گفت، این گونه برداشته شدن بدون پرداخت هزینه، در این فروشگاه آنقدر نادر است که آمازون اصلا نگران مسأله نیست و پی اش را نمی گیرد. در واقع سامانه آمازون در این فروشگاه آنقدر کارآمد است که آمازون اصلا برایش صرف نمی کند، موارد نادر اینچنینی را دنبال کند. به علاوه آمازون چنان شرکت بزرگی با سرمایه و درآمد عظیم است که چنین مبالغ اندکی اصلا زیانی به شرکت وارد نمی کند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#آمریکا#فانوفا#آگهی_رایگان#آمازون #خرید #خریدـرایگان#fanofa 

فروش پروژه های شهر استانبول و آنتالیا ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

# #fanofa

فروش پروژه های شهر استانبول و آنتالیا ترکیه

فروش استانبول اسنیورت ظفر یک خواب 1+1 72 متر کلید نخورده طبقه 6 فول امکانات مدرن و پیشرفته حمام ترکی استخر سونا سالن ورزشی نگهبانی ۲۴ ساعته

ترکیه استانبول

شماره تماس: 905050073118             پرهام طهماسبی

https://www.fanofa.com/sale-of-projects-in-istanbul-and-antalya-turkey-fanofa0003879.htm




استانبول شهر مساجد عثمانی و بازمانده‌ باشکوه قسطنطنیه از لحاظ جغرافیایی به گونه ای می باشد که بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی دیگر از آن در قاره اروپا واقع شده است و این دو بخش توسط پل معروف بسفر به یکدیگر متصل شده است و به همین دلیل ، شهر استانبول را در اصطلاح پلی میان دو قاره می‌ نامند. شهر استانبول پر جمعیت ترین شهر ترکیه و همچنین مرکز فرهنگی ، تاریخی و اقتصادی ترکیه نیز محسوب می ‌شود ، دین اکثریت مردمان ترکیه و استانبول اسلام و مذهب سنی می باشد و به همین دلیل ، استانبول می ‌تواند مقصد بسیار دلپذیر و مناسبی برای شما مسافران باشد ، شهری با تلفیقی از المان‌های مذهبی ، سنتی و توام با ظاهری به روز و شیک که چشم هر گردشگری را خیره می کند .



استانبول شهری با تاریخ ۲۵۰۰ ساله است که در جهان باستان با نام قسطنطنیه شناخته می شود و پرجمعیت ترین شهر کشور ترکیه است و همچنین استانبول مرکز اقتصادی ، فرهنگی و تاریخی این کشور محسوب می شود و ۱۴.۱ میلیون نفر در شهر وسیع و پرهیاهو استانبول اقامت دارند که این جمعیت استانبول را به هفتمین شهر بزرگ و پرجمعیت اروپا تبدیل کرده است و همان طور که قبلا اشاره کرده بودیم بخشی از شهر استانبول در آسیا و بخشی از آن در قاره اروپا قرار دارد و شهری میان قاره ای نام گرفته است ، شهر استانبول از لحاظ جغرافیایی بین دو دریای مرمره و دریای سیاه واقع شده و از آن جا که  مراکز تاریخی و تجاری شهر استانبول در بخش اروپایی شهر واقع شده ، بیش از دو سوم جمعیت مردم شهر نیز ساکن بخش اروپایی استابول هستند و سالیانه هزاران گردشگر به این شهر سفر می کنند.

برای گردشگران و افرادی در سراسر دنیا که می خواهند در این شهر مهاجرت تحصیلی و یا اقامت در استانبول را داشته باشند به دقت به این مطالب گوش دهند چراکه این مسائل ، موارد تاثیرات بسزایی در کیفیت زندگی شما در کشوری دیگر خواهد گذاشت که از جمله آنها می توان به مذهب مردم استانبول و یا حمل نقل در استانبول اشاره نمود که به صورت روزمره ساختار زندگیتان را به گونه ای شیرین و یا شاید خسته کننده تغییر دهد و همچنین فرهنگ ملت ها ، ریشه در تاریخ و گذشته آن کشور دارد ، فرهنگ ها از زمان پیدایش اولین اجتماعات بشری شکل گرفته و با گسترده شدن جوامع در طول تاریخ قوانین و مقررات بیشتری را در خود جای داده اند . فرهنگ مهمترین بخش وجودی هر شهر یا کشور است زیرا نشان دهنده چگونگی حضور پیشینیان آن سرزمین می باشد و جالب است بدانید که موقعیت جغرافیایی ترکیه و همجواری آن با کشورهای اروپایی بر روی فرهنگ و آداب و رسوم مردم  ترکیه نقش بسیار مهم و بسزایی گذاشته است و نیز ترک ها مردمی خانواده دوست و خونگرم هستند و اینکه مرد رئیس خانواده محسوب می شود و زن طبق قانون، بعد از ازدواج از نام خانوادگی شوهرش استفاده می کند و همچنین مراسم ازدواج در ترکیه همراه با آداب و رسوم و فرهنگ خاصی انجام می گیرد ، مثلا هنگامی که دختری ازدواج می کند تمام دوستان وی نامشان را درون کفش عروس می نویسند و در پایان مراسم ازدواج اگرکسی نامش از داخل کفش پاک شده باشد به این معنی است که به زودی ازدواج خواهد کرد.

بهار استانبول : استانبول در این زمان روزها گرمی را دارد و شب‌ ها هوای خنک و ملایم و دوست داشتنی را تجربه می کند و گاه گاهی باران  بهاری نیز شروع به باریدن می کند پس شما در این فصل ، این شهر را رنگین تر و زنده تر از هر زمان دیگری می بینید و میانگین دمای آن در این فصل بین  ۱۸ تا ۲۷ درجه سانتیگراد است.

تابستان استانبول : روزهای تابستانی استانبول گرم و مرطوب می باشد ، گرچه اغلب ساکنین شهر برای فرار از دست گرما به جزایر نزدیک و سواحل استانبول هجوم می آورند با این حال بیش ‌تر تابستان را برای مسافرت به استانبول برمی گزینند ، بنابراین در اغلب مکان‌ ها و جاذبه های تفریحی و دیدنی با حجم زیاد بالایی از گردشگران و صف‌ های طولانی آن ها رو به رو خواهید شد و نیز میانگین دمای تابستان در استانبول بین  ۲۸ تا ۳۰ درجه سانتیگراد است و بهترین وجه مسافرت به استانبول در تابستان، وضعیت مطلوب کشتی های کروز بسفر و گردش با آن ها است .

پاییز استانبول : دمای هوا در فصل طلایی برگ ‌ریز استانبول بسیار دلپسند و جذاب می باشد ، یعنی در حدود ۲۳ درجه اما منتظر غافلگیری‌ های گاه و بیگاه طبیعت نیز باشید که شما را واقعا سوپرایز خواهد کرد یعنی یک روز ممکن است گرم و خشک باشد و روز دیگر ، بسیار خنک با دمای ۱۵ درجه و یا باران ‌های کوتاه و شدید که لذت دو چندانی را به شما می دهد .

زمستان استانبول  :  روزهای زمستانی استانبول سرد و برفی هستند و میانگین دمای روزانه بین ۸ تا ۱۲ درجه است و اغلب بارش ملایم برف هم دور از انتظار نیست .

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان#آنتالیا #استانبول #فروش_پروژه #fanofa 

فروش ویلا در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

# #fanofa

فروش ویلا

فروش ویلاهای سوپرلوکس، در بهترین مناطق انتالیا،با تمام امکانات لوکس،استخر، سونا، جکوزی و.... خرید مستقیم از سازنده واتساپ:05313544573 تلفن :05396335608

ترکیه آنتالیا

شماره تماس: 9005396335608            محمد عیوضی

https://www.fanofa.com/sale-of-super-luxury-villas-fanofa0003957.htm

 


شهر آنتالیا در سواحل جنوب غربی کشور ترکیه، در منطقه مدیترانه قرار دارد. شهرهای نزدیک به آنتالیا، فتحیه در 200 کیلومتری غرب، مرسین در 480 کیلومتری شرق و قونیه در 320 کیلومتری شمال شرقی آن واقع است. مناظر شهر آنتالیا متنوع هستند، از کوهستان گرفته تا دشت های مسطح. با توجه به مناظر متنوع این شهر، برخی از شهرهای آنتالیا مانند ساید منظره دریایی ندارند. بهترین مناطق برای دیدن مناظر دریایی، کاس و کالکان است. این مناطق تنوع بسیار خوبی دارند.

 

مردم ترکیه و به ویژه آنتالیا به تدریج با سبک لباس غربی سازگار شده اند. زنان و مردان طبقه اجتماعی بالا و متوسط، پیراهن، کاپشن و شلوار می پوشند. با این حال، افراد طبقه کارگر پایین همچنان به پوشیدن لباس های سنتی راغب هستند. زنان حتی در اوج تابستان، روسری و لباس های بلند می پوشند. در ضمن به یاد داشته باشید، اگر مایل به بازدید از یکی از مساجد بسیار زیبا در این شهر هستید، مهم است که زنان روسری سر کنند، چرا که ورود بدون حجاب، نشانه بی احترامی است.

شهر آنتالیا به دلیل تابستان های طولانی و زمستان های کوتاه، با حدود 300 روز آفتابی در سال مشهور است. در طی ماه های تابستان، هوا تا دمای بیش از 40 درجه سانتی گراد افزایش می یابد. ماه های زمستان، از دسامبر تا مارس، میانگین دما در حدود دوازده و سیزده درجه است. در اوایل بهار و اواخر پاییز نیز، ممکن است بارندگی های پراکنده‌ای نیز  رخ دهد.

شهر آنتالیا به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری ترکیه مستقر شده است. این شهر از طرف مهاجران نیز به عنوان یکی از بهترین مناطق برای زندگی در ترکیه مورد استقبال قرار می گیرد. اما در مورد زندگی در شهر آنتالیا چه می توان گفت؟ آیا این مقصد گردشگری همیشه پویا می تواند میزان رضایت بازدید کنندگان را در بلند مدت در پی داشته باشد؟ آیا شهر آنتالیا مکان مناسبی برای زندگی است؟ وقتی صحبت از زندگی دائمی در شهر آنتالیا می شود، قطعا به درجه خاصی از آشنایی با زیرساخت های مدرن این شهر و میزان هزینه ها و مخارج نیاز داریم تا به بهترین نحو خود را با نوع زندگی روزمره در شهر آنتالیا وفق دهیم.

 

 منطقه آنتالیا دومین مکان محبوب در ترکیه برای خریداران املاک خارجی است. در این شهر افرادی را از سراسر جهان پیدا می کنید که در آن زندگی می کنند. این امر باعث می شود شهر آنتالیا کاملا جهانی باشد و به ندرت جمعیت کثیر ترک و اروپایی در آن پیدا شود. لازم نیست در خود شهر زندگی کنید، بسیاری از شهرها و دهکده های کوچکتر ساحلی نیز وجود دارند که به کانون های مهاجرتی بزرگی تبدیل شده اند. اما اگر سبک زندگی شهری را می پسندید، پس خود آنتالیا جایی است که باید زندگی کنید.

 

در شهر آنتالیا سینماهای بسیار خوبی وجود دارد که غالبا فیلم ها را با نسخه های جدید به زبان انگلیسی و همچنین ترکی نمایش می دهد. شما می توانید در مرکز آنتالیا زندگی کنید و به یکی از بهترین سواحل ترکیه و فراتر از آن دسترسی آسان داشته باشید. ساحل لارا یکی از طولانی ترین سواحل ترکیه است که حدود 12 کیلومتر امتداد دارد. در حالی که قیمت ملک در منطقه مسکونی لارا بالاتر از سایر محلات است اما ساکنان از این که هزینه زندگی شهری را در کنار یک فضای ساحلی شیک می پردازند، از خرید ملک در این منطقه بسیار استقبال می کنند.

هداشت و درمان در شهر آنتالیا در وضعیت خوبی است. شما از استاندارد مراقبت های پزشکی که در سراسر ترکیه وجود دارد، قطعا راضی خواهید بود و هر ساله تعداد زیادی از خارجی ها به این کشور مراجعه می کنند تا از آخرین خدمات مراقبت های بهداشتی با قیمت های بسیار کم تر نسبت به کشور خود بهره مند شوند.

چه خرید کردن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، همه ما باید این کار را انجام دهیم و در حالی که اگر می خواهید برای مدت طولانی در هر مکانی زندگی کنید، فروشگاه ها گزینه خوبی برای صرف گذران اوقات فراغت و تعطیلات هستند.

 

خرید در شهر آنتالیا با طیف وسیعی از مراکز خرید جدید، ارائه جدیدترین مارک ها و محصولات تجاری، بازارهای بزرگ که محصولات متنوعی ارائه می دهند که عموما در مقایسه با انگلستان و سایر مناطق اروپایی بسیار ارزان تر است، قطعا برایتان حیرت انگیز است. همچنین فروشگاه های سنتی در سطح شهر نیز وجود دارد که همه چیز از فرش های سنتی فوق العاده زیبا که از مواد طبیعی تولید شده اند تا مرباها و ژله های میوه ای و می فروشند.

آنتالیا با رستوران های مجهز، دانشگاههای معتبر و اماکن تاریخی و توریستی مکانی مناسب و جذاب برای زندگی است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان#فروش #سوپرلوکس #فروش_ویلا#fanofa 

تلویزیون در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

تلویزیون

تلویزیون ۵۰ اینچ tcl مصرف شده برای ۱ ماه فروش به دلیل جابجایی ۳۵۰ دلار

کانادا ونکوور

شماره تماس: 12366668628                     امیر

https://www.fanofa.com/tv-fanofa0003978.htm





برند tcl یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی است که مقر آن در هویژو در استان گوانگدونگاست. شرکت تی‌سی‌ال طراحی، توسعه، تولید و فروش محصولات از جمله تلویزیون، تلفن همراه، سیستم‌های تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و لوازم الکتریکی کوچک را انجام می‌دهد. در سال ۲۰۱۰ شرکت تی‌سی‌ال ۲۵مین تولید کننده بزرگ لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان بود. و در سال ۲۰۱۳ سومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در بازار جهانی بود. این شرکت در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان چهارمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد.

تلویزیون های TCL نشان می دهد که در طول چند سال گذشته ارزش زیادی به ارمغان آورده اند. آنها اگر چه تازه وارد   هستند، اما  با تقلید کاملا قوی با همکاری خود با Roku و ویژگی های هوشمند خود وارد بازار  شده اند.

ویژگی ها نسبت به سایرین، مزایا و معایب تلویزیون تی سی ال

 

مزایا

سیستم عامل تلویزیون تی سی ال هوشمند و خوب می باشد. همه تلویزیون های هوشمند TCL از تلویزیون Roku استفاده می کنند. Roku بصری، سریع، کاملا برجسته و دارای تمام برنامه هایی است که اکثر مردم می خواهند.

انواع تلویزیون های TCL

1. تلویزیون تی سی ال ( TCL P607) - بهترین تلویزیون HDR از TCL

بهترین مدل تلویزیون tcl که تا کنون بررسی شده ، تلویزیون LED P607 P سری 4k است. کیفیت تلویزیون تی سی ال از نظر تصویر آن یک قدم بالاتر از مدل های  رقابتی های آن است، و همچنین یک تلویزیون مناسب  بازی با ویژگی های غیر معمول در این  محدوده قیمت است.

 

با توجه به ویژگی نور کم این نمونه، کیفیت عکس P-Series بسیار عالی است. این  ویژگی کمک می کند تا عمق  تصویر در تلویزیون  افزایش یابد . کنتراست تنها خصیصه‌ی بزرگ در مورد این تلویزیون نیست، گرچه این مدل  می تواند طیف وسیعی از رنگ ها را تولید و روشن تر  کند.

اگر شما  نگران زاویه دید باریک و ساختار  پلاستیکی  جعبه ی تلویزیون نباشید، TCL P607 یک انتخاب عالی در محدوده قیمت آن است.

2. تلویزیون تی سی ال ( TCL S405) - بهترین تلویزیون تی سی ال 4K

اگر شما به دنبال یک تلویزیون 4K کامل با بودجه محدود هستید، به هیچ وجه غیر از تلویزیون LED سری TCL S405 S از تلوبزیون های دیگر استفاده نکنید. این مدل تلویزیون عالی در سطح ابتدایی است و با پلت فرم عالی Roku بسته بندی می شود.

 

این تلویزیون  یک گام پایین تر از  مدل P607 است، اما این بدان معنا نیست که از ویژگی های HDR فانتزی مانند طیف رنگی گسترده و روشنایی بالا در اوبونتو بی بهره است. کیفیت تصویر  آن  کاملا خوب است، و اغلب  آن را انتخابی مناسب و حتی  ایده آل برای علاقه مندان به بازی  و به نسبت  بودجه ی هزینه شده می دانند. 

3. تلویزیون تی سی ال ( TCL S305)- بهترین مدل تلویزیون تی سی ال 1080P

اگر بخواهید چیزی واقعا ارزان قیمت داشته باشید که دارای ویژگی های عالی است، و به دنبال تلویزیون LED S305 1080p هستید.  باید گفت کیفیت عکس آن با P607 بالا مطابقت ندارد، اما می توان آن را به طور قابل توجهی ارزان تر پیدا کرد. این مدل کامل برای کسانی است که به دنبال یک تلویزیون ساده برای یک اتاق خواب هستند. ، از آنجایی که تلویزیون اتاق خواب  مدام  روشن نیست، لذا این  تلویزیون  می تواند گزینه‌ا ی مناسب با قیمت   مناسب  و عملکرد متوسط باشد. 

4. تلویزیون تی سی ال ( TCL UP130)

TCL UP130 یک تلویزیون LCD 4K است که با کیفیت تصویر بالاتر از حد متوسط است. این  مدل نمیتواند  نمونه ای برای مدل های رقیب به شمار آید. هر چند  پلتفرم هوشمند Roku ، عالی عمل می کند .

5. تلویزیون تی سی ال ( TCL US5800)

LED TCL US5800 Series UHD دارای کیفیت تصویر متوسط برای تلویزیون 4K است.  صفحه نمایش US5800 آن انعکاس های سخت و ویژه ای  را تولید می کند که نمی توان آن را با نور کم TV تلویزیون مقابله کرد. پلتفرم هوشمند Roku عالی است و به طور کلی  عملیات تلویزیون نیز کاربر پسند است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#تلویزیون #فروش_تلویزیون#تلویزیون_هوشمند#fanofa