Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

ماهواره اینترنتی در پاریس

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

ماهواره اینترنتی

با درود دوستان . ماهواره اینترنتی یا IPTV با بازگشایی هزاران هزار کانال پولی وتمام کانالهای مهم دنیاو از جمله ایران.سالیانه فقط 59 یورو(کیفیت VIP).قابل بازگشایی روی تلویزیونهای اسمارت وکامپیوتر ولپ تاپ وتبلت وموبایل وغیره... با تست مجانی 24 ساعته .اگر کسی خواست به من پیام دهید. در خدمتم آیدی تلگرام @bestlover20

پاریس فرانسه

شماره تماس: 33695956584

https://www.fanofa.com/satellite-fanofa0001917.htm

 



اگر از فعالان رسانه ای نباشید شاید چیزی از آی پی تی وی نشنیده باشید. در حالی که ممکن است چند باری از آن استفاده کرده باشید. مفهوم  IPTV با معرفی خدمات جدید و سرمایه گذاری های بیشتر به سرعت در حال رشد است. اما اصلا IPTV به چه معناست؟ تلویزیون آی پی تی وی چگونه کار می کند و چگونه می توان با تهیه اشتراک از آن برای بهبود تجربه تماشای تلویزیون بهره برد؟ در این مطلب انزل وب به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد.

IPTV مخفف Internet Protocol Television به معنی تلویزیون مبتنی بر پروتکل اینترنت است. در واقع در این فناوری، تلویزیون به گونه ای برنامه نویسی شده است که با استفاده از پروتکل معروف IP با اینترنت ارتباط برقرار کند. پیش از این در انزل وب به بررسی دقیق تلویزیون اسمارت پرداخته شده است. در این مطلب می خواهیم به مبحث تلویزیون آی پی تی وی و چگونگی عملکرد آن بپردازیم.

همانطور که گفته شد IPTV به معنی تلویزیون مبتنی بر پروتکل اینترنت است. شاید برای درک بهتر شیوه کار IPTV بهتر باشد در ابتدا با نحوه عملکرد تلویزیون های معمولی آشنا شویم. در تلویزیون های کابلی یا ماهواره ای، ایستگاه های پخش کننده سیگنال های مدنظر را برای بینندگان می فرستد و شما تنها قادر به تماشای چیزی هستید که در تلویزیون نمایش داده می شود. شما نمی توانید مشخص کنید که چه برنامه ای را در چه زمانی تماشا کنید و تنها قادر به انتخاب از میان برنامه هایی هستید که در زمانی خاص در دسترس شما قرار گرفته است.

 

اما IPTV چگونه کار می کتد و اکانت IPTV چیست؟ به جای انتقال محتوا از طریق پالس های نوری در فیبرهای نوری یا امواج رادیویی ماهواره، آی پی تی وی محتوای مورد نظر را از طریق اینترنت در اختیار شما می گذارد. همچنین به جای آن که تعدادی برنامه در زمانی خاص در دسترس شما قرار گیرد تا از بین آن ها دست به انتخاب بزنید. بیشتر ارائه دهندگان IPTV از سرویسی تحت عنوان VOD (ویدئو بر اساس تقاضا) استفاده می کنند. بنابراین مهم ترین تفاوتی که IPTV ایجاد کرده است این است که شما می توانید انتخاب کنید که چه چیزی را تماشا کنید تا آن را  در زمان دلخواه خود دریافت نمایید.

 

امروزه شرکت های بزرگی همچون Netflix و Hulu نیز از همین ایده استفاده می کنند. با این تفاوت که تمرکز آن ها به جای تلویزیون بیشتر بر روی فیلم های سینمایی است و برای استفاده از آنها باید اشتراک آی پی تی وی تهیه نمود.

نام این سرویس کاملا تداعی کننده کاری که انجام می دهد است. شما ویدئو را هر موقع که بخواهید دریافت می کنید. سایت های استریم کننده فیلم های سینمایی نمونه ای از VOD هستند. شما هیچ محدودیت زمانی نخواهید داشت و فقط اعلام می کنید که چه چیزی را می خواهید تماشا کنید و تهیه کنندگان این سرویس نیز آن را برای شما از طریق اینترنت می فرستند و شما هم به سادگی آن را تماشا می کنید. نت فلیکس، هولو و سرویس ویدئوهای آمازون مثال های خوبی از ارائه این سرویس هستند. برخی از سرویس های VOD به ارائه تبلیغات تعاملی هم می پردازند. به این صورت که یا انتخاب این تبلیغات معمولا وارد یک وبسایت می شوید تا با جزییات بیشتری از آن مطلع شوید.

 

سرویس پخش با تأخیر

بسیاری از شبکه های رسانه ای در حال حاضر به مشترکان خود اجازه می دهند تا برنامه هایی را که از دست داده اند در زمان دیگری تماشا کنند. سرویس پخش با تأخیر شاید از جهات گوناگون شبیه سرویس VOD باشد. اما تفاوت اساسی بین این دو سرویس در این است که محتوای به اشتراک گذاشته شده در این سرویس پخش با تأخیر دارای مدت زمانی محدود است. شما نمی توانید قسمتی از سریال محبوبتان را که مربوط به چند سال پیش است از طریق این سرویس به تماشا بنشینید. برای این کار باید از سرویس VOD استفاده کنید.

شما در IPTV هم می توانید به تماشای برنامه های زنده بنشینید. برای مثال رویدادهای ورزشی را می توانید از طریق این سرویس به صورت زنده تماشا کنید. در واقع می توان گفت که IPTV از این لحاظ بسیار شبیه همان تلویزیون های معمولی عمل می کند. FOX Sports Go, CBS Sports HQ, Hulu Live TV و Sling TV نمونه های معروفی هستند که به ارائه این سرویس می پردازند. هرچند سرعت توسعه این سرویس نسبتا بالاست ولی با این حال هنوز به میزان محبوبیتی که سرویس VOD در حوزه IPTV کسب کرده است نرسیده است. شاید دلیل این موضوع هم همین باشد که این سرویس توسط تلویزیون های معمولی با هزینه ای کمتر در دسترس است.

همان طور که پیش از این گفته شد تلویزیون های سنتی از طریق امواج رادیویی و آنتنی که روی سقف خانه ها نصب می شود به پخش برنامه می پردازند. این آنتن امواج رادیویی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند تا در نهایت با تبدیل آن ها به صدا و تصویر به محتوایی قابل پخش برای شما تبدیل شوند. اما IPTV چگونه کار می کند؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت:

 

مرحله اول: ذخیره برنامه ها در آی پی تی وی

تکلیف برنامه های زنده که مشخص است اما برنامه ها و فیلم ها باید به طریقی ذخیره شوند تا بتوان از طریق VOD به انتخاب و پخش آن ها دست زد. برخی از ارائه دهندگان سرویس VOD تعداد برنامه های در دسترس را محدود می کنند. نه به این خاطر که فضای ذخیره سازی کمی در اختیار دارند بلکه این کار در واقع راهی است برای محدود کردن و کنترل پهنای باند کلی و تاثیری که بر سرعت اینترنت می گذارد. زیرا هر چه تعداد این برنامه ها بیشتر باشد طبیعتا تعداد مشترکان بیشتری به تماشای آن ها خواهند نشست و این ناخودآگاه موجب تاثیرگذاری روی سرعت اینترنت خواهد شد.

 

مرحله دوم: تولید و آماده کردن برنامه ها در تلویزیون IPTV

اول از همه برنامه های تلویزیونی باید به فرمتی دیجیتالی که قادر به ارسال از طریق پروتکل اینترنت باشند تبدیل شوند. گرچه گاهی اوقات این برنامه ها در همین فرمت تولید می شوند و دیگر نیازی به تبدیل آن ها نیست. با محدودیت هایی که در پهنای باند وجود دارد فشرده سازی هم از الزامات است. در همین راستا بیشتر برنامه هایی که در IPTV موجود هستند در فرمت

مرحله سوم: استریم ویدئوها در IPTV

 

قتی از وبسایتی بازدید می کنید در واقع در حال ایجاد ارتباطی بین دو کامپیوتر هستید. به این صورت که کامپیوتر شما به عنوان کلاینت در حال گرفتن اطلاعات از کامپیوتر سرور است. سرورها به طور کلی خیلی سریع و قدرتمند هستند و بسیاری از مشتریان می توانند به طور همزمان با تاخیر بسیار کمی محتوای مد نظر خود را از آن دانلود کنند. البته شیوه ارتباط بین کلاینت و سرور در هنگام استریم ویدئو ها در IPTV کمی متفاوت می باشد.

 

در اینجا کلاینت ها فشار بیشتری بر سرور وارد می کنند که می تواند باعث تاخیر بسیار زیادی در دیدن ویدئو شود. این نوع ارتباط بیشتر به عنوان IP Multicasting شناخته می شود که در آن یک سرور به طور همزمان در حال ارائه خدمت به تعداد زیادی از کلاینت ها است. ماهیت اینترنت باعث می شود این که اطلاعات به صورت مساوی و همگام به طیف وسیعی از کلاینت ها ارسال شوند کاری مشکل و طاقت فرسا باشد. به همین دلیل بسیاری از سرویس دهندگان IPTV از نوعی از شبکه تحت عنوان CDNs استفاده می کنند که در آن قبل از ارسال داده ها از آن ها چندین کپی تهیه می شود تا کار ارسال آن ها ساده تر صورت گیرد.

مرحله چهارم: نمایش برنامه ها در آی پی تی وی

هر کسی که کامپیوتر و اینترنت داشته باشد قادر به تماشای برنامه های IPTV خواهد بود ولی مطمئنا خیلی از مشترکان دوست ندارند که برنامه های تلویزیونی را در مانیتور یک کامپیوتر نگاه کنند. از این رو استفاده از ست تاپ باکس ها هم می تواند گزینه ای دیگر برای استفاده از برنامه های IPTV باشد. ست تاپ باکس فرمت سیگنال های دریافت شده از طریق اینترنت را به فرمتی قابل پخش در تلویزیون تبدیل کند. البته راهی دیگر هم برای دیدن برنامه های IPTV وجود دارد و آن استفاده از دانگل هایی است که از لحاظ ظاهری شبیه فلش های USB هستند ولی در واقع دسترسی تلویزیون به اینترنت را ممکن می کنند.

این دانگل ها به سوکت HDMI تلویزیون وصل شده و از طریق وای فای ارتباط آن را با اینترنت برقرار می کنند. یکی از این دانگل ها تحت عنوان Google’s Chromecast است که پس از اتصال به کامپیوتر، تبلت یا گوشی هوشمندتان، شما را مستقیما به سرویس های استریم ویدئویی متصل می کند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#ماهواره#اینترنتی#پاریس#فرانسه#ماهواره_اینترنتی#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

مشاوره خانواده و فردی در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مشاوره خانواده و فردی

وقت مشاوره تلفنی و آنلاین با سرکار خانم کاظمی کارشناس ارشد مشاوره خانواده جهت دریافت نوبت از طریق واتساپ با شماره 00989392639479 تماس حاصل فرمایید.

آلمان باواریا      شماره تماس: 989196548123

https://www.fanofa.com/family-counseling-fanofa0003274.htm

 





مشاوره خانواده چیست و چگونه به رابطه سالم اعضای خانواده کمک می کند

 

مشاوره خانواده چیست و چگونه به رابطه سالم اعضای خانواده کمک می کند ؟

در مشاوره خانواده ، تنش و اضطراب اعضا که به خاطر مشکلاتی مانند اختلافات خانوادگی و دعوا، اعتیاد، بروز حوادث مانند فوت بیماری روحی یا جسمی، ازدواج یا تولد یک عضو و غیره، وجود دارد و مانع از ارتباط سالم اعضای آن می شود درمان می شود.

 

یکی از اشکال روان درمانی مشاوره خانواده می باشد. مشاوره خانواده تلاش می کند با بهبود روابط اعضای خانواده و از بین بردن استرس ها و تنش ها به بهتر شدن وضعیت خانواده و خوشبختی اعضای آن کمک کند. مشاوره خانواده شاخه ای از علم روانشناسی نوین است که به مطالعه رفتار فرد به فرد اعضای خانواده و نقش آنها در خانواده می پردازد. مشاوره خانواده سعی می کند با تمامی اعضای خانواده جلسات روان درمانی داشته باشد ولی در مورد برخی از تعارضات در خانواده این امر امکان پذیر نیست. در مشاوره خانواده جلسات به صورت فردی با افراد برگزار می شود نه دسته جمعی همچنین تلاش می کند با استفاده از نبوغ و ویژگی‌های هر فرد از اعضای خانواده کار مشاوره خانواده را انجام دهد و به بهبود روابط و سطح زندگی به خانواده ها کمک کند. همچنین مراجعه به یک متخصص روانشناس جهت روانشناسی خانواده بسیار مفید خواهد بود.

در مشاوره خانواده ، تنش و اضطراب اعضا که به خاطر مشکلاتی مانند اختلافات خانوادگی و دعوا، اعتیاد، بروز حوادث مانند فوت بیماری روحی یا جسمی، ازدواج یا تولد یک عضو و غیره، وجود دارد و مانع از ارتباط سالم اعضای آن می شود درمان می شود

یکی از اشکال روان درمانی مشاوره خانواده می باشد. مشاوره خانواده تلاش می کند با بهبود روابط اعضای خانواده و از بین بردن استرس ها و تنش ها به بهتر شدن وضعیت خانواده و خوشبختی اعضای آن کمک کند. مشاوره خانواده شاخه ای از علم روانشناسی نوین است که به مطالعه رفتار فرد به فرد اعضای خانواده و نقش آنها در خانواده می پردازد. مشاوره خانواده سعی می کند با تمامی اعضای خانواده جلسات روان درمانی داشته باشد ولی در مورد برخی از تعارضات در خانواده این امر امکان پذیر نیست. در مشاوره خانواده جلسات به صورت فردی با افراد برگزار می شود نه دسته جمعی همچنین تلاش می کند با استفاده از نبوغ و ویژگی‌های هر فرد از اعضای خانواده کار مشاوره خانواده را انجام دهد و به بهبود روابط و سطح زندگی به خانواده ها کمک کند. همچنین مراجعه به یک متخصص روانشناس جهت روانشناسی خانواده بسیار مفید خواهد بود.

مشاور خانواده به طور دراز مدت از خانواده ها حمایت می کند. هدف مشاور خانواده سلامت، خوشبختی و رابطه سالم اعضای خانواده می باشد. هدف مشاوران خانواده بیشتر از درمان ، پیشگیری است . بنابراین بهتر در کنار خانواده باشند تا بتوانند خانواده را در برابر مشکلات و بحرانهایى از جمله اعتیاد، مسائل پزشکی، تشخیص سلامت جسمی و روانی کمک کنند. مشاور خانواده ای که بتواند در این امور به خانواده همکاری لازم را برساند یک مشاور خانواده ایده آل است. همچنین داشتن ارتباطات درست، اخلاق مداری، توانایی حل مسائل، آموزش و رهبری از جمله ویژگی های یک مشاور خانواده خوب است. ارتباط خانواده ها با مشاور می تواند در بهبود ارتباطات، رفع اختلافات خانوادگی تاثیر بسیاری داشته باشد.

ر

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#مشاوره#خانواده#فردی#روانشناس#باواریا#آلمان#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

آرایشگر در ارمنستان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آرایشگر

ارمنستان ایروان

شماره تماس: 37449856584                     افسانه تقیزاده

https://www.fanofa.com/hair-stylist-fanofa0003410.htm

 


اکسیدان ها و کاربرد آن ها

اکسیدان چیست؟

اکسیدانها در واقع موادی تقریبا مایع شکل هستند که به منظور فعال سازی رنگ و یا پودر دکلره از آنها استفاده میشوند و بعنوان یک کاتالیزور عمل میکنند که موجب ثبات رنگ میشوند آمونیاک موجود در اکسیدانها کوتیکول مو را جدا کرده و موجب پاک شدن سولفورهاب مو و نفوذ رنگ به داخل مو می شوند.

نسبت اکسیدان به رنگ مو

تقریبا بیشتر رنگها روی تیپ رنگ عبارت ۱ به ۲ یا ۱ به ۱/۵ دیده میشود یعنی اگر یک واحد رنگ استفاده میشود یک برابر و نیم اکسیدان باید اضافه شود.

اما در مواد دکلره ترکیب باید به شکلی انجام شود که مواد حاصل از ترکیب پودر و اکسیدان شکل خمیری شکل نه خیلی شل و نه خیلی سفت به خود بگیرد و براحتی روی موها مالیده شود.

اکسیدان ها در چه درصد هایی وجود دارند

1.      اکسیدان ۳ درصد

این نوع اکسیدان به ولوم ۱۰ یا اکسیدان شماره ۰.۵ نیز معروف است و جزء ضعیف ترین نوع اکسیدان ها به شمار می رود و از آن در هایلایت مو و مش مو و انواع لایت استفاده می شود.

 

۲. اکسیدان ۶ درصد

این اکسیدان به ولوم ۲۰ یا اکسیدان شماره یک نیز معروف است و برای پوشش تارهای سفید مو و دکلره های ضعیف و دکوپاژ از آن استفاده می شود.

 

۳. اکسیدان ۹ درصد

این اکسیدان به ولوم ۳۰ یا اکسیدان شماره دو نیز معروف است و قابلیت روشن کنندگی موها را دارد و از انواع اکسیدان های پرطرفدار برای دکلره کردن موها نیز به شمار می رود.

 

۴. اکسیدان ۱۲ درصد

این اکسیدان به ولوم ۴۰ یا اکسیدان شماره سه معروف است و برای دکلره های قوی از آن استفاده می شود ترجیحا بهتر است که شما برای دکلره از این نوع اکسیدان استفاده نکنید زیرا باعث آسیب های جدی به موها می شود و در صورت تمایل به استفاده از آن بهتر است از آرایشگران حرفه ای و با تجربه برای دکلره کردن موهایتان استفاده نمایید.

 

دکو کرم چیست؟

دکو کرم هم یک روشن کننده است که به شکل کرمی می باشد و اثر مخرب پودر دکلره را ندارد اما ضعیف است و فقط می تواند موها را تا پایه 5 6 روشن کند و برای موهای حساس، دکلره کردن صورت و بدن، موهای رنگ شده، رنگساژ مو و موهای نازک و آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

بسته بندی اکسیدان ها

اکسیدان ها در بسته بندی هایی مختلفی ساخته و روانه بازار شده اند. بسته بندی هایی به صورت بطری های 50 ، 100 ، 200 و 300 میلی لیتری از رایج ترین حجم های رایج در بازار هستند و شما می توانید بر حسب نیاز خود یک اکسیدان دارای حجم مناسب را خریداری کنید. البته لازم به ذکر است که این محصولات در حجم های بالاتر مثل 3000 میلی لیتر نیز در بازار موجود است که این حجم های بالا معمولا در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

نکات مهم در خرید اکسیدان ها

در صورتی که شخص بخواهد موی خود را ۳ درجه روشن کند و موهای او نازک رنگ‌ نشده باشد، می‌تواند با استفاده از اکسیدان شماره ۲ یا همان ۹ درصد و ترکیب آن با رنگ دلخواه مو را ۳ درجه روشن کند.

باید از اکسیدان¬های درصد بالا برای موهای ضخیم‌ تر و تیره‌ تر استفاده شود.

برای روشن شدن موها تنها به اندازه یک درجه، اکسیدان شماره یک یا ۶ درصد پیشنهاد می‌شود. اکسیدان ۱۲ درصدی نیز برای روشن کردن ۴ تا ۵ درجه مو کاربرد دارد. باید توجه داشت که باید از ترکیب رنگ و اکسیدان استفاده شود و آن¬ها به تنهایی هیچ تاثیری روی مو ندارند.

 رنگ موی شماره ۰۰ برای موهایی که سفیدی آن¬ها بیش از ۵۰ درصد است، پیشنهاد می‌شود.

بی رنگ کننده ها :

برای روشن ، بی رنگ و اکسید نمودن مو از یک عامل اکسید کننده استفاده می شود . برای بدست آوردن رنگ بهتر و شفاف تر و همچنین برای استفاده از رنگ های روشن و بلوند برای موها استفاده از بیرنگ کننده ها الزامی است به طوریکه حتی برای دوام بیشتر و نفوذ پذیری بیشتر رنگ موهای نیمه دائمی از بیرنگ کننده های استفاده می شود . این عامل اکسید کننده باید غیر سمی بوده و به طور تدریجی عمل کرده و حساسیت پوستی ایجاد نکند . مهمترین اکسیدان شناخته شده برای موی انسان پراکسید هیدروژن است . اکسیدان فرآورده ای است که به عنوان فعال کننده همراه فرآورده بیرنگ کننده مو و رنگ مو کاربرد دارد . اکسیدان می تواند به شکل مایع ، لوسیون و کرم باشد و با توجه به میزان پراکسیدان هیدروژن با درصدهای متفاوت تولید شود.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#آرایشگر#ایروان#ارمنستان#سالن_زیبایی#آرایشگاه#رنگ_مو#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

مکانیک در ارمنستان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مکانیک

مکانیک تمام ماشین ها

ارمنستان ایروان                  شماره تماس: 37441137127

امین پارسافر

https://www.fanofa.com/-fanofa0003394.htm

 

 

مکانیک خودرو چیست ؟ رشته مکانیک خودرو یکی از رشته های گروه مکانیک است و آموزش های مربوط به صنعت خودرو را در بر می گیرد. خودرو یکی از ابزارهای امروزه بشری قرار گرفته و از صنایع مهم در کشور محسوب می گردد و روز به روز هم در حال پیشرفت در صنعت خودرو سازی است و هر روز و هر روز شاهد میدان رقبا یعنی مهندسان خودرو می باشیم. در صورت بروز اختلال درخودرو و  برای تعمیر خودرو باید متخصصین آشنایی با صنعت خودرو نیز داشته باشند زیرا برای نگهداری و تعمیر رعایت کلیه اصول ضروری است.

 

 

شخصی که از همه فت و فن ماشین آگاهی کامل داشته باشد و تمام ابزار کاری خودرو را می شناسد و در تعمیر آن خبره است را مکانیک کار می گویند. علاقمندان باید علاوه بر علاقه کاری نسبت به صنعت خودرو ، نیز باید از استعدادهای فنی خودرو برخوردار باشند. در رشته مکانیک خودرو برای افزایش کیفیت آموزشی درباره خودروسازان از اوایل اختراع موتورهای احتراقی تا به الان در زمینه بررسی، تحقیق راه اندازی و تعمیر خودرو به علاقمندان مکانیکی آموزش داده می شود. مرکز آموزش مجازی پارس برای تمامی علاقمندان دوره آموزش مکانیک خودرو را ارایه نموده است تا علاوه بر کمک به نمایان شدن استعدادها و خلاقیت های آنها باعث آشنایی بیشتر و بدست آوردن اطلاعات بیشتر از تمام مولدها از جمله از طرز کار، تعمیرات، آشنا شدن با قطعات ماشین، مشکلات و حسن ها و طرز ساخت و شناخت مواد اولیه اطلاعات کامل پیدا نمایند و پارس در پایان دوره به تمامی علاقمندان ، مدرک مکانیک خودرو اعطا می نماید.

 

 

 

موقعیت شغلی رشته مکانیک خودرو : دانشپذیران بعد از گذراندن دوره می توانند در موقعیت های شغلی زیر نیز کار نمایند :  1-    موتورهای بنزینی را تعمیر نمایند. 2-    سیستم فرمان (steering system) و تعلیق را بازسازی و تعمیر نمایند. 3-    موتور را تنظیم می نمایند. 4-    حتی می توانند موتور سیکلت را تعمیر کنند. 5-    تعمیرات جعبه دنده و دیفرانسیل به عهده مکانیک کار است. 6-    توانایی تعمییر دستگاه های سوخت رسانی موتورهای بنزینی و دیزلی 7-    تعمیر انواع دستگاه های الکتریکی خودروها (باطری سازی) 8-    تعمیرات بدنه و قفل در خودرو و شیشه بالابر  9-    به عهده گرفتن کارگاه ها و تعمیرگاه ‌های مجاز 10-     کار کردن در کارگاه های کوچک و خصوصی 11-     فعالیت در کارخانجات صنعتی 12-     فعالیت در مرکز های حجیم ساز قطعات صنعتی یک مکانیک خودرو باید تمام مهارت های فنی خوب را در عیب یابی خودرو بداند حتی باید فردی با حوصله باشد و با مشتری ارتباط مناسبی برقرار نماید. موقع تحویل خودرو به مشتری انصاف را رعایت کرده و دستمزد به حق را بگیرد. مکانیکی های خودرو می تواند به صورت ماشینی و یا خصوصی برای شرکت های خودرو سازی کار نماید. درآمد مکانیک خودرو : معمولا شغل های فنی حقوق مناسبی دارند. تعمیرکار خودرو هم یکی از شغل های فنی می باشد.  هر شخص تعمیرکار خودرو دارنده تخصص و مهارت و تجربه می باشد که بعد از آموزش دیدن چندین برابر شده است که با در انجام دادن بالاترین کیفیت که به مشتریان ارایه می دهد و آن ها را نسبت به کار خود جلب می نماید، می تواند به درآمد خوبی در کار مکانیکی دست پیدا کند.  میزان درآمد مکانیک خودرو در کشورهای جهان عبارتند از : در کشور آمریکا شغل مکانیکی یا همان تعمیرکار خودرو میزان متوسط درآمد آن ها سالانه این شغل 35.790  دلار (برای همه مشاغل 33.840 دلار) در سال 2010  و همانند با آخرین آمارها در سال 2013، 36.200  دلار می باشد. در کشور استرالیا میزان متوسط درآمد سالانه این شغل 43.000  دلار (قبل از کسر مالیات) می باشد. و در کشور انگلستان متوسط درآمد سالانه این شغل بین 23.000  تا 30.500  دلار و برای  افراد باتجربه تا 38.000  دلار می باشد. در کتاب تعمیرخودرو با انواع تعمیرات قطعات و آشنایی با ابزارهای خودرو آشنا می شوید. آشنایی با بخش های خودرو : خودرو دارای بخش های مختلفی است که بدون هریک از آن  ها ماشین به درستی کار نمی کند در این مقاله به تعدادی از قسمت های خودرو اشاره می فرماییم . -    ترمز خودرو :  کارایی ترمز برای نگهداشتن ماشین در حالی که ماشین با سرعت بالا در حرکت است می باشد. ترمز علاوه بر نگه داشتن ماشین در حالت کامل ، وظیفه دارد خودرو را در سراشیبی کنترل نماید ، توقف مرحله ای، و کم کردن سرعت به اندازه دلخواه می توان اشاره نمود. سیستم برق خودرو شامل استارت ، دینام، باطری، سیم کشی ، جعبه فیوز، آمپر یا صفحه نمایش  می باشد .

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 #مکانیک#مکانیکی#ایروان#ارمنستان#تعمیرات

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

دوستان و همراهان عزیز؛

گروه تبلیغاتی فانوفا در این گفتار در تلاش است، خلاصه ای از وضعیت و شرایط موفقیت و کامیابی در تجارت انلاین را به شما عزیزان یادآوری کند. وبسایت و وبلاگهای انحصاری ما همچنان در خدمت شماست و شما می توانید آگهی های تبلیغاتی خود را در وبسایت ما به اشتراک بگذارید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 

شما چه یک پیشگام در راه اندازی یک استارتاپ باشید و یا یک مغازه دار، اگر به فکر فروش کالا یا خدمات خود به صورت آنلاین هستید بهتر است که این ۵ اصل را مد نظر داشته باشید:

ایده یا محصولتان بد است؟

قبل از هر اقدامی شما باید دست به تحقیق بزنید که آیا اصلا بازاری برای محصول و یا ایده شما وجود دارد! یا نه؟ کسی که شما را دوست دارد و می شناسد به شما در مقابل ایده یا محصول وحشتناک‌تان چه نظری خواهد داد؟! پس منابع نظرسنجی مناسب را انتخاب کنید.

استراتژی تجاری شما چیست؟

این موضوع برای من جای تعجب دارد که چطور بعضی از افراد بدون تعیین استراتژی پول گزافی را خرج بازاریابی می کنند. بر چه اساس محصول خودتان را قیمت گذاری کرده اید؟

رقبایتان در چه حدی هستند؟

چگونه مشتریان جدید را جذب  و حفظ می کنید؟

چه چیزی باعث رشد تجارت شما می شود؟

وقتی به این پرسش ها (و بسیاری دیگر )  پاسخ دادید و طرح کسب و کار خود را آماده کردید آنگاه آماده اید که به بازار حمله کنید. البته اگر شما طرح خود را با زندگی واقعی مقایسه نمودید و بخش هایی را به آن افزودید و یا کاستید آنگاه نتایج مثبت را خواهید دید

 

تفاوت شما در چیست؟

 

شما ممکن است تنها فردی نباشید که  فلان محصول یا بهمان کالا را بصورت آنلاین می فروشد. بنابراین چه چیزی باعث تفاوت شما با دیگر خرده فروشان این بازار می شود؟ شما نمی توانید در قیمت گذاری متفاوت باشید زیرا به احتمال زیاد قرارداد هایی زیر حداقل قیمت شما وجود خواهند داشت.

چه چیز دیگری در مورد نشان تجاری. تجربه . خدمات و ممکن است دیگران را وادار کند که از سایت شما خریداری کنند؟اینترنت مکان بزرگیست, اگر شما نتوانید با منحصربه فرد کردن کسب و کار خود موقعیت مناسبی را بدست بیاورید قطعا در میان  رقبا حرفی برای گفتن نخواهید داشت.

 

بودجه شما چقدر است؟ مهم  نیست که محصول شما چیست و یا به چه اندازه است. اگر شما بودجه کافی را جهت عرضه محصولتان نداشته باشید دنیا از محصولتان بی نصیب خواهد ماند. اگر شما یک حداکثر بودجه مشخص کرده اید, برای واقع بینانه کردن باید آن را ۲ برابر کنید, پس همیشه یک طرح جهت افزایش سرمایه در چنته داشته باشید.

 

زندگی شخصی یا کاری ؟ مسئله اینست.

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ساده تر از شغل های دیگر نیست . افرادی  که برای درآمد بیشتر کنار شغل اصلی خود دست به برپایی یک تجارت آنلاین می زنند تحسین برانگیزند . قطعا تلاش زیادی می کنند. اما به خاطر داشته باشید که خدمات انلاین تلاش بیشتری را نسبت به دیگر مشاغل طللب می کند. شما در مشاغل انلاین ناگزیرید وقت بیشتری برای  کار خود بگذارید. چه بسا مشتریان شما شبانه روز و در اوقات تعطیلی به شما مراجعه خواهند نمود.

 

برنامه ریزی برای ساخت سایت مهم است سپس شما باید یک طرح و برنامه برای بازاریابی . خدمات مشتریان . تعطیلات و تهیه کنید, شما باید پاسخگو مشتریان در مواقعی که حتی برای شما مناسب نیست باشید. شما باید مطمئن شوید برنامه کسب و کاری تهیه کرده اید  که در مدیریت زمان شخصی و کاری به شما کمک می کند.این بدان معنا نیست که هر کس این موارد را رعایت کند حتما در کسب و کار آنلاین خود موفق می شود این اصول برای شروع کار لازم هستند اما برای موفقیت کافی نیستند با این حال نا امید نشوید و از همین امروز طرح و برنامه کسب و کار خود را بریزید و واقع بین باشید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 #ایرانیان_خارج_کشور#ایرانی#گروه_تبلیغی#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa