Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

چاپ هر گونه تصویر روی تیشرت در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

چاپ هر گونه تصویر روی تیشرت

پیرینت روی تیشرت 

لیوان 

Mouse pad

پیریت روی تیشرت‌های پولو ، پیرینت مخصوص لوگوی کمپانی یا شرکت شما برای صاحبان کسب و کار.پیرینت روی mouse pad پذیرش انواع سفارسات با تعداد بالا ...

کانادا ونکور

شماره تماس: 17882512440

https://www.fanofa.com/-fanofa0002374.htm

چاپ طرح و تصویر بر تیشرت یکی از روش های اثرگذار تبلیغاتی است که امروزه صاحبان بسیاریازبرندها، محصولات عامه شناس، و شرکت های تولید کننده و خدماتی به منظور پیشبرد و توسعه ی تبلیغات خود به آن روی آورده اند. چاپ تیشرت  اقسام گوناگونی دارد. برخی از این اقسام عبارتند از: چاپ اسکرین، چاپ به صورت مستقیم، چاپ حرارتی، چاپ سابلیمیشن.

انتخاب نوع چاپ بسته به هدف تبلیغ کننده و سفارش دهنده ی طرح به روی تیشرت دارد.


درچاپ اسکرین؛ از صفحا ت تحت فشار به منظور  چاپ رنگ روی تی شرت استفاده می شود.  در این روش از هر صفحه پرس میتوان برای  چاپ یک رنگ استفاده کرد.چنانچه طرحی را که برای چاپ روی تیشرت در نظر گرفته اید، سه رنگ متفاوت دارد؛ شما به سه صفحه ی جداگانه بایت چاپ طرحتان نیاز دارید. این نوع چاپ از کیفیت مطلوبی  برخوردار است.


چاپ به صورت مستقیم از جمله انواع چاپ های تیشرت بسیار پر طرفدار است. این نوع چاپ امکان درج هر طرح و تصویری را به روی تیشرت در اختیار چاپ کنندگان و سفارش دهندگان قرار می دهد.

بهترین انتخاب برای شروع کار انتخاب چاپ حرارتی است. در این روش  طرح مورد نظر را  روی کاغذهای مخصوص چاپ کرده  و سپس با انتقال حرارت این طرح به روی تیشرت منعکس می شود.  با این روش می توان  هر نوع تصاویر رنگی را با کیفیت بالا به روی تیشرت  منتشر کرد.

چاپ سابلیمیشن با استفاده از عمل تصعید صورت می گیرد .جوهر تصعید، جوهری است  که در مجاورت  حرارت به گاز تبدیل می شود. حرارت بافت  پلی استر را برای باز کردن و جا به جایی جوهر به تیشرت آماده می کند. به کمک  این روش می توان بسیاری از تصاویر را بر روی اشیاء دیگر غیر از پارچه و تیشرت چاپ کرد  .  این  روش چاپ  نیاز به یک کاغذ مخصوص برای انتقال رنگ دارد که البته این کاغذها ارزان تر از کاغذ انتقال جوهر افشان است ، اما جوهر متعادل سازی این روش به مراتب  گران قیمت  است.


چاپ پلاستیزول، چاپ بر پایه آب، چاپ غیر پی وی سی، چاپ تخلیه، جوهر فلزی، چاپ سه بعدی، چاپ با استفاده از  برش و دوخت؛ از جمله انواع دیگر چاپ روی تیشرت است که بسیاری از این روش ها به منظور چاپ طرح و تصویر به روی تیشرت بهره می برند.

طرح و تصویر مورد نظر و مناسب با برند، کار، فعالیت، انجمن و سلیقه ی خود را به ما بسپارید و مرغوب ترین و مناسب ترین چاپ روی تیشرت را از ما مطالبه کنید. انتخاب رنگ، انتخاب تیشرت و حتی انتخاب نوع چاپ با شماست و می توانید به منظور نتیجه گیری بهتر بدر این خصوص با ما مشورت کنید. به خاطر داشته باشید طرح و تصویر کار و فعایت شما بر روی تیشرت به منزله ی برندی است که ماه ها بلکه سال ها در معابر و میادین و خیابان های هر نصب کرده اید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#پیراهن#تیشرت#چاپ#ونکوور#fanofa


آموزش موسیقی و شنا در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

آموزش موسیقی و شنا

آموزش ارگ ، ملودیکا و پیانو بصورت خصوصی در منزل موزیک زنده و شاد برای جشن‌ها و تولدهای شما فقط در محدوده کنیالتی +905550507750 Medrik دوره آموزش حرفه ای شنا دوره مقدماتی و آشنایی با آب شنای کرال سینه شنای قورباغه شنای کرال پشت شنای پروانه در تمام فصل ها امکان ادامه و تکمیل دوره های آموزشی در استخر سر پوشیده و گرم وجود دارد برای تمامی سنین فقط در محدوده کنیالتی +905550507750 Medrik @music2020swim با آب دوست باشید از آن لذت ببرید.

ترکیه آنتالیا آنالیا

شماره تماس: 905550507750+

https://www.fanofa.com/-fanofa0002127.htm

ملودیکا، سازی قابل حمل و دستی است که از دو قسمت  اصلی تشکیل شده است: قسمتی  که در دهان نوازنده قرار می‌گیرد و صفحه کلید س شبیه به  صفحه کلید  پیانو. نوازنده در قسمتی که در دهانش قرار گرفته می‌دمد و همزمان کلاویه‌ها را فشار می‌دهد و بدین ترتیب،  ملودیکا تولید صدا می‌کند.


ملودیکا سازی است بین هارمونیکا و پیانو آکاردئونی. ملودیکا هم مثل آکاردئون و هارمونیکا به خانواده سازهای آزاد بادی تعلق دارد. وقتی نوازنده در دهانیِ ساز می‌دمد، هوا حرکت می‌کند و وارد مجرای هوا در ساز می‌شود. بسته به اینکه کدامیک از کلید‌ها را فشار بدهید، هوا از مجرای هوا به سمت یکی یا بیش از یکی از زبانه‌ها  حرکت می‌کند و با ارتعاش آن، صدای مورد نظر را تولید می‌کند. نخستین  بار آندری بورل  ایتالیایی این ساز را به نام کلاویتاساخته است، اما فرم مدرن این ساز در دهه‌ پنجاه میلادی توسط شرکت آلمانی هونر  ساخته شد.

. نام تجاری «ملودیکا» در واقع نامی است که کمپانی هونر برای این ساز برگزیده است و نام انحصاری این شرکت بر این ساز است. نوازندگی  ملودیکا چندان دشوار  نیست و برای یادگیری آن کافی است یک ساز مبتدی در اختیار داشته باشید و استادی خوب تا نوازندگی این ساز را طی  مدت کوتاهی بیاموزید. آموزش ملودیکا پیچیدگی برخی سازها را ندارد و از همین روست که اگر علاقه کافی داشته باشید و مدت زمان مناسبی را صرف تمرین آن بنمایید خیلی زود به نتیجه خواهید رسید. ملودیکا انواع  گوناگونی دارد. سوپرانو، آلتو، تنور، باس و آکوردینا از جمله انواع ملودیکا هستند و هر یک  ویژگی و  صدایی متفاوت دارند. هرکدام از این سازها با هدف خاصی ساخته شده‌اند. به همین دلیل بهتر است با آشنایی از این ویژگی‌ها هنگام خرید، کمی دقیق‌تر به ساز و محدوده نوسان صدا توجه کنید. ملودیکا توان تولید محدوده‌های صوتی متفاوتی را دارد. گستره صوتی تولید شده در این ساز، شامل اصوات زیر و بم در محدوده 2 تا 3 اکتاو است. در حال حاضر چندین نوع ملودیکا با وسعت صدای متنوع تولید شده که بیش از بقیه انواع آن، مورد توجه علاقمندان به موسیقی قرار گرفته است. اغلب نوازندگان ملودیکا با چالش جدی در زمینه انتخاب بهترین ساز مواجه هستند.

انتخاب یک ساز نامناسب می تواند تمام تلاش های یک نوازنده تازه کار را از بین ببرد. برای اینکه مهارت‌های نوازندگی خود را بالا ببرید  باید با سازهای با کیفیت نیز نوازندگی کنید .البته  به منظور  هنرجویان مبتدی ملودیکاهای  ساده و دو اکتاوی مناسب و  مقرون به‌صرفه‌‌تر است. بسیاری از افراد مبتدی فقط قادر به نواختن بین دو یا دو و نیم اکتاو هستند. نوازنده‌‌های پیشرفته‌‌تر نیازمند سازهایی با اوکتاو بالاتر هستند . اگر به دنبال ملودیکای  پیشرفته و کامل هستید یک ملودیکای سه اکتاو انتخاب کنید. حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند سازهای سه اکتاو را تهیه کنند. به هر حال دیر یا زود مبتدی‌ها هم نوازندگان قابلی خواهند شد. در این صورت نیازی به خرید مجدد  ساز پیشرفته‌ ندارند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#شنا#آموزش#موسیقی#ترکیه#fanofa


 

آموزش آکادمیک نقاشی در کانادا

آموزش آکادمیک نقاشی

    زندگی را نقاشی کنیم.... و با طبیعت نزدیکتر شویم

آموزش آکادمیک طراحى به همراه آبرنگ و اکریلیک  برای تمامی علاقمندان از سن ۷ سال تا ۷۰ سال

آموزش بصورت حضوری در ریچموندهیل کانادا ( استان انتاریو) میباشد

در خلال آموزش از روش های هنر درمانی هم استفاده خواهد شد

 برای اطلاعات بیشتر تماس: yaldark222@gmail.com

https://artyal.com/painting/

کانادا ریچموند هیل

شماره تماس: 18889080611+

یلدا شریف

https://www.fanofa.com/-fanofa0002466.htm


در گذشته هنر آکادمیک به هنری اطلاق می‌شد که از نظر ترکیب‌بندی، طراحی یا کاربرد رنگ پیرو استانداردهای وضع شده توسط آکادمی‌های فرانسه باشد، اما امروزه این اصطلاح به معنی محافظه‌کاری و فقدان خلاقیت استفاده می‌شود.


در قرن های گذشته و تا اواخر حکمرانی  حکم رانان  قاجار،آموزش در هر زمینه‌ ای‌ از جمله هنر در چارچوبه ی استاد و شاگردی بود. بازار و کاروانسراها و برخی قهوه خانه ها  مکانی برای  کارآموزی و پرورش هنرمند بود.البته نمونه هایی از آتلیه های سلطنتی یا کتابخانه ها در کاخ های دوران تیموریان و صفویان ویا برخی از شهرها دیده می شود. روش‌ سنتی‌ آموزش  می ‌توانست‌ تاثیر روحی‌ و درونی‌ را در حیصو بیص  یادگیری از استاد به شاگرد انتقال دهد  و دلیل آن ارتباط نزدیک   این دو بود  در حیطه ی آموزش.
با این همه  این شیوه ی شوریده ی  آموزش آرام آرام  جای خود را به آموزش آکادمیک و علمی داد.  تاسیس دارالفنون در گسترش تربیت و تولید هنری بر پایه شیوه های آموزش کشورهای اروپایی داشت. اما مناط  تغییر در شیوه آموزشی در عرصه هنر نقاشی  را کمال الملک بنا نهاد.

شیوه‌ی آکادمیک نقاشى دربار قاجار در عهد رضا شاه با اندکی  دگرگونی ادامه پیدا کرد  و  به سبک رسمى این دوره بدل شد. هنر آموختگان مدرسه‌ی صنایع مستظرفه و مدارس روسیه (در تبریز) فعالیت داشتند. حسین طاهرزاده، بهزاد، اسماعیل آشتیانی، حسن‌على وزیری، رسام ارژنگی، میرمصور ارژنگی، على‌اکبر یاسمی، على‌محمد حیدریان، حسین شیخ، ابوالحسن صدیقى از جمله هنرمندان هنر رسمى عهد رضاشاه محسوب مى‌شوند. همچنین مى‌توان از محسن مقدم، رضا صمیمی، فتح‌الله عبادی، رضا شهابی، على‌اصغر پتگر، جعفر پتگر و ... نام برد. این افراد از پیروان مکتب کمال‌الملک به‌شمار مى‌‌آیند. اینان راه هنر آکادمیک سده نوزدهم اروپا را دنبال مى‌کردند. مکتب آنها بیش از هفتاد سال، هنر معاصر ایران را زیر نفوذ داشت و هنوز هم نقش مهمى در هدایت فرهنگ و سلیقه هنرى عمومى ایفا مى‌کند.


سال‌ 1319، مرگ کمال­الملک و آغاز انقراض «مکتب کمال­الملک» و آغاز تحولات نوین‌ نقاشی معاصر ایران بود. در این سال، به کوشش‌ آندره گدار‌، دانشکده‌ هنرهای زیبای تهران تأسیس‌‌ شده‌ و زمینه‌ای تازه برای آشنایی با تحولات جدید هنر غرب پیش آمد. اگرچه دانشکده مذکور همچنان‌ کمابیش میدان عرصه نقاشی ناتورالیستی شاگردان‌ کمال الملک هم بود امّا حضور اساتید فرانسوی سبب شد  تا نقاشان جوان، با شیوه‌های دیگر نقاشی‌ غرب-و شاید از همه مهمتر و بیش از همه-با امپرسیونیسم آشنایی یابند. با تأسیس دانشکده‌ هنرهای زیبای دانشگاه تهران و آشنایی تدریجی‌ جوانان مشتاق‌ ایرانی‌ با نقاشی نوین غربی ، از آن پس نقاشی شبیه به عکس، سیری‌ انحطاطی را آغاز کرد؛ سیری‌ که تقریبا سی سال بی‌ وقفه ادامه یافت و به قولی به‌ خالی‌ شدن‌ نقاشی‌ معاصر ایران از نقاشی عکس‌گونه و ناتورالیستی، و پرده‌های نقاشی از چهره آدمیان منجر گردید.


اولین ‌‌هنرآموزان‌ این مدرسه که برای‌ ادامه آموزش هنری به اروپا رفته بودند با ره‌آوردی‌‌ از‌ آشنایی‌ مکاتب جدید نقاشی و پیکره‌سازی به ایران‌ بازگشتند. در چنین شرایطی بود که جدال بین کهنه‌ و نو، میان پیروان کمال الملک و نوگرایان، درگرفت که‌ طبیعتا بر پایه خواستهای تازه‌ جامعه هنری ایران بود‌ به‌ نحوی که تدریجا، نوجویان قلمرو هنر معاصر ایران را تسخیر کردند. هنرمندان جوان، مشتاق و مفتون کشف پدیده‌های نوین هنری و جبران به‌ اصطلاح «عقب‌ماندگی» خود نسبت به‌ هنر نوین غرب‌ بوده و تلاش داشتند تا این عقب‌ماندگی را به سرعت‌ هرچه تمامتر جبران کنند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#نقاشی#آکادمیک#نقاشی#طراحی#fanofa


 

www.fanofa.com

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#سنجش#آزمون#گروه#تیم#fanofa


بار دیگر بنا داریم کمی با شما عزیزان و فعالان عرصه ی کسب وکار از گروه تبلیغاتی فانوفا و فرصتی را که این گروه در اختیار شما و کسب و کار شمامی گذاردسخن بگوئیم. فانوفا؛ www.fanofa.com نخستین وبسایت تبلیغاتی دو زبانه ی ایرانیان سرتاسر دنیاست که شما می توانید به صورت رایگان هرگونه فعالیت مجاز تجاری، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و به طور کلی هر گونه کسب و کار خود را در آن با تمامی ایرانیان و فارسی زبانان سراسر جهان به اشتراک بگذارید. آگهی شما در یکی از ویترین های وبسایت www.fanofa.comمنتشر خواهد شد. 


وبسایت www.fanofa.com آگهی هایشما را  در یکی  از  بخش های گوناگون خود  همچون ؛ ماشین و خودرو، املاک، خرید و فروش، مشاغل، خدمات، انجمن ها و... منتشر خواهد کرد و بلافاصله پس از انتشار، آگهی شما در معرض دید همه متقاضیان و مشتریان و مخاطبان قرار خواهد گرفت.وبسایت www.fanofa.com با شناخت  کامل از مقوله ی تبلیغات و اهمیت و اثرگذاری آن بر رونق  بسیاری از کسب و کارها اعم از کسب و کارهای خُرد وکلان و آگاهی از نقاط قوت و ضعف کسب و کارهای کساد پذیر و رونق گرفته به اقدامی کم نظیر مبادرت نموده. تاریخ کسب و کار مدرن اثبات نموده فضای مجازی یکی از اثرگذارترین و مناسب ترین فضاهای تبلیغاتی است فضایی پر مخاطب و پر بیننده، که در کمترین زمان ممکن می تواند ساکنان گرداگردکره ی خاکی رااز هر رویداد و رخدادی با خبر سازد.


گروه تبلیغاتی فانوفا با در نظر داشتن این ویژگی مهم نسبت به راه اندازی وبسایت www.fanofa.com اقدام نموده است.  پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا دست به کار شوید. و فعالیت خود را به ضمیمه ی چند تصویر از آن در وبسایت www.fanofa.com به اشتراک بگذارید و تاثیر تبلیغات در وبسایت www.fanofa.com را به عینه مشاهده کنید. گروه تبلیغاتی فانوفا به خوبی می داند که بسیاری از فعالیت های شما، یااموری که به قصد کسب و کار به آن اشتغال دارید بیرون از حوصله ی یک آگهی مختصر و موجز است. به عبارت ساده تر خدمات و فعالیت شما در قالب  یک آگهی مختصر  نمی گنجد و برای شناخت و معرفی آن به تفسیر و تفصیل بیشتری نیاز است  .  به همین منظور آگهی های تبلیغاتی مختصرشما پس از انعکاس در وبسایت www.fanofa.com در دو وبلاگ انحصاری گروه تبلیغاتی فانوفا  به آدرس http://fanofa.blogfa.com/ و https://fanofa-world.blogsky.com مفصلا انعکاس خواهد یافت و خدمات و فعالیت و کسب و  کار و یا محصولی که عرضه می کنید به صورت مشروح در وبلاگ های فانوفامنعکس خواهد شد. تمامی خدمات تبلیغاتی  که توسط وبسایت فانوفاwww.fanofa.com   و در و بلاگ های انحصاری فانوفا http://fanofa.blogfa.com و https://fanofa-world.blogsky.com  منتشر خواهد شد رایگان بوده و هیچ هزینه ای را برای شما در پی نخواهد داشت. گروه تبلیغاتی فانوفا با توجه به اهمیت و الزام تبلیغات و باور به این موضوع که در جهان مترقی و مدرن امروزه؛ تبلیغات به یکی از ارکان اصلی هر کسب و کار بدل گردیده با شما و در کنار شما فضایی امن و قابل اعتماد را به معرفی کسب و کار و فعالیت های تجاری و اقتصادی و فرهنگی شما اختصاص داده است. پس شتاب کنید" آب در یک قدمی است."

شیرینی فروشی ایرانی در مالزی

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

شیرینی فروشی ایرانی

سفارش انواع شیرینی ایرانی در مالزی پذیرفته میشود.

مالزی کوالالامپور

شماره تماس: 60104291870

https://www.fanofa.com/iranian-confectionery-fanofa0002063.htm



شیرینی دانمارکی، از جمله  شیرینی های  خشک است که با آرد سفید، شیر، شکر، تخم مرغ، کره یا مارگارین، مایه خمیر، وانیل و نمک تهیه و طبخ می‌شود. این شیرینی دارای لایه‌های بسیاری است که اضافه نمودن مخمر باعث تورم یا پف آن می‌شود. شیرینی دانمارکی در تمامی قنادی‌ها عرضه می‌شود و فقط با توجه به سابقه قنادی موردنظر ممکن است کیفیت دانمارکی‌های عرضه شده با هم تفاوت داشته  باشند. شیرینی  دانمارکی طرفداران زیادی داردو  در اغلب  جشن‌ها و دورهمی‌ها سرو می‌شود و برای صبحانه و عصرانه نیز گزینه ی مناسبی  به شمار می‌آید.


برخی از مورخان شیرینی پزی؛ پیدایش  شیرینی دانمارکی را اعتصاب کارگران نانوایی در دانمارک سال 1850 میلادی میدانند. این اعتصاب سبب  شد نانوایان؛ به استخدام  کارگران خارجی روی بیاورند؛  در میان کارگران خارجی؛  تعدادی  نانوای اتریشی نیز حضور داشتند. نانوایان  اتریشی راه و رسم  جدیدی را  در پخت و پز شیرینی و نان به همراه  آوردند. با استفاده از دستورالعمل‌های این افراد، به زودی شیرینی اتریشی در دانمارک محبوب شد. کشمکش  میان کارگران و کارفرمایان بالاخره به پایان رسید  اما نه تنها شیرینی‌های اتریشی در دانمارک به فراموشی سپرده نشد بلکه دانمارکی‌ها دستور تهیه این شیرینی را به میل و ذائقه‌ی خود تغییر دادندو پخت آن  را گرفتند.  آن ها در مصرف  میزان روغن و تخم‌مرغ آن شیرینی  تغییراتی به وجود آوردند. این تغییرات منجر به پخت شیرنی ای  شد که ما آن را امروزه شیرینی دانمارکی می نامیم. در تهیه ی  شیرینی دانمارکی  اصیل، کره، روغن و چربی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. اما درطبخ  صنعتی آن  از چربی شیرینی پزی استفاده می‌کنند. یکی از روش‌های پخت و پزی که نانواهای اتریشی با خود به ارمغان آوردند روش ورقه‌ورقه بود. با توجه به همین نام، در ابتدا این شیرینی را در دانمارک به نام wienerbrød می‌خواندند.عنوانی  که این شیرینی را    در شمال اروپا با آن می شناسند.


در دانمارک و دیگر کشورهای جهان شیرینی دانمارکی انواع و اشکال گوناگونی  دارد. برخی از آنها با شکلات، شکر، شکر و تخم مرغ، آجیل، مربا (معمولا سیب یا آلو) و کاسترد تهیه می‌شوند. شیرینی دانمارکی با طعم دارچین نیز در میان اغلب  کشورها دانمارکیی محبوب و  شناخته شده‌ای است.


همانگونه که اشاره شد؛ این شیرینی در اشکال مختلفی نیز پخته می‌شود. از جمله به صورت کاسه‌ای یا به شکل هشت و همچنین مارپیچی که به نام حلزونی نیز  شهرت دارد. در کشور  انگلستان شیرینی دانمارکی  با مواد مختلفی مانند مربا، کاسترد، زردآلو، گیلاس، کشمش، بادام یا گردو تهیه و طبخ می‌شود.

 همچنین به منظور معطر بودن شیرینی دانمارکی  به آن هل یا عصاره ی هل  نیز اضافه می‌کنند. در سوئد برای تهیه شیرینی دانمارکی از شکلات و پودر شکر استفاده می‌کنند. سوئدی‌ها علاقه  وافری به پخت شیرینی دانمارکی با کاسترد وانیلی دارند. این شیرینی به وسیله مهاجرین به آمریکا برده شده است و از اوایل قرن گذشته در این کشور محبوبیت فراوانی  به دست آورده است.

 در کشور  آمریکا؛  شیرینی دانمارکی با میوه یا پنیر شیرین تهیه می‌شود. شیرینی دانمارکی همراه با آجیل در آمریکا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#دسر#شیرینی#کیک#کبک#fanofa