Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

جگر ذغالی در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

جگر ذغالی

Charcoal BBQ House جگر ذغالی در ریچمندهیل ،با مدیریت جدید و منوی جدید و محیطی گرم و خاطره انگیز ، آماده پذیرایی حضوری و آنلاین در Ubereats, Doordash, and SkipTheDishes از شما عزیزان میباشد تلفن6477454427 address 10185 Yonge st unit 7

کانادا، ریچموند هیل

شماره تماس: 16477454427

https://www.fanofa.com/charcoal-bbq-fanofa0002733.htm


یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی ، دل و جگر است که طرفداران زیادی دارد. هرچند امروز با باز شدن پای فست فودها به زندگی ، چلوکبابی ها یا جگرکی ها کم رونق تر شده اند اما هنوز هم خوردن دل و جگر لذت بخش است و هر کس با هر نوع سلیقه ای را به سمت خود می کشاند .

امعا و احشا خوراکی گونه های گوناگونی دارند که بعضی از آن‌ها مانند جگر و قلوه بیشتر شناخته شده‌اند. محققان گاهی اوقات از امعا و احشا خوراکی با اصطلاح اَبَرغذا نام می‌برند، چون در صورت مصرف متعادل، مجموعه بسیار غنی‌ای از ویتامین‌ها و مواد مغذی را درون خودشان جای داده‌اند. در این مجال، مختصری با ابرغذاها و گونه ی متعارف آن دل و جگر و قلوه آشنا بشویم.


جگر،‌ مغذی‌ترین نوع از امعا و احشا خوراکی است که منبع غنی و مهمی برای دریافت ویتامین A محسوب می‌شود. ویتامین A موجود در جگر برای سلامتی چشم‌ها مفید است و خطر ابتلا به بیماری‌های التهاب‌زا مانند بیماری آلزایمر و آرتریت را هم کاهش می‌دهد.

جگر، منبع خوبی برای دریافت این مواد مغذی هم محسوب می‌شود:‌ اسید فولیک، آهن، کروم، مِس و روی. ویژگی دیگر جگر، مفید بودن آن برای سلامت قلب است. به‌علاوه،‌ این امعا و احشا خوراکی برای افزایش سطح هموگلوبین در خون نیز مفید به‌شمار می‌رود.


قلوه سرشار است از مواد مغذی مهم، پروتئین‌ها و اسیدهای چرب امگا-۳. به همین دلیل است که قلوه را به‌عنوان خوراکی مهمی برای کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب معرفی می‌کنند.

دِل، امعا و احشا خوراکی دیگری است که فولات، آهن، روی و سلنیوم دارد. به‌علاوه، منبع عالی‌ای برای دریافت ویتامین‌ B۲، ویتامین B۶ و ویتامین B۱۲ محسوب می‌شود که هر سه موردشان در گروه ویتامین‌های B-complex قرار می‌گیرند. ویتامین‌های B موجود در انواع امعا و احشا خوراکی مانند دِل دارای اثرات محافظتی برای دستگاه قلبی-عروقی هستند و درنتیجه از بدن درمقابل ابتلا به بیماری‌های قلبی محافظت می‌کنند.


ویتامین‌های B دارای فواید مهم دیگری هم هستند، ازجمله حفظ فشار خون در محدوده سالم، کاهش کلسترول بد خون و کمک به شکل‌گیری عروق خونی سالم. این ویتامین‌ها برای مغز نیز مفید به‌شمار می‌روند و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر، زوال عقل، افسردگی و اختلال اضطرابی را هم کاهش می‌دهند.

گوشت دِل، منبع فوق‌العاده‌ای هم برای دریافت کوآنزیم Q۱۰ یا CoQ۱۰ محسوب می‌شود. کوآنزیم Q۱۰ دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی است و می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف یا درمان آن‌ها، خصوصا بیماری‌های قلبی، ‌موثر باشد. مطالعات مختلفی نشان داده‌اند که کوآنزیم Q۱۰، فرآیندهای پیری را کُند می‌کند و سطح انرژی را در بدن افزایش می‌دهد.

 


www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#جگر#ذغالی#ریچموند#شهر#دل#قلوه#fanofa


مشاور املاک در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

 

 

 

مشاور املاک

 مسعود هاشمی؛ مشاور املاک درمونترآل بزرگ.مهندس راه و ساختمان از پلی تکنیک تهران با بیش ازسی و پنج سال سابقه در خرید، فروش و ساخت مسکن. مشاوره تلفنی و حضوری. متخصص در امر سرمایه گذاری در املاک. خدمات ۱۰۰٪ رایگان برای خریداران. بهترین شرایط تهیه وام برای خرید ملک

کانادا، کبک ، شماره تماس: 15142984567      مسعود هاشمی

https://www.fanofa.com/real-estate-broker-fanofa0002766.htm


متداول ترین نوع خانه های مردم کانادا، خانه های مستقل یا خانه های دوپلکس  است. شما همچنین می توانید نسبت به خرید آپارتمان  یا خانه های به هم چسبیده که در کانادا به آن  تاون هاوس هم گفته می شود، مبادرت  نمایید. در کانادا خریداری  خانه مزایایی متعددی  دارد، خرید خانه نه تنها یک  سرمایه گذاری که به مثابه ی  امکان پس انداز برای خریدار نیز به شمار می رود. 
مواردی وجود دارد که در هنگام ارائه پیشنهاد برای خرید خانه باید مد نظر قرار گیرد، برخی از این موارد عبارتند از ؛ به هنگام خرید ، شما باید ابتدا حداقل 5 ٪ قیمت خانه را پرداخت نمایید. عنوان  این پرداخت، پیش پرداخت (Down payment) است.مالیات انتقال به میزان 1 ٪ ارزش ملک به قیمت فروش اضافه خواهد کرد، این مالیات در هنگام خرید اولین خانه در کانادا به  خریدار تعلق نخواهد نمی گیرد.
احتمال اضافه شدن هزینه هایی از قبیل  ارزیابی و هزینه بیمه وام مسکن نیر  به خرید وجود دارد.
یکی از موارد مهم ، قرار دادن شرط بازرسی خانه به عنوان یکی از شروط پیشنهاد خرید می باشد. عناوین بازرسان خانه در کتاب زرد ، تحت عنوان "Home Inspection Service" قابل دسترسی است. بازرس، خانه را از نظر  ترک فونداسیون، نشتی ، عیوب لوله کشی، سیم کشی و غیره بررسی می کند تا از نبود این گونه مشکلات اطمینان حاصل شود. شما بعنوان خریدار خانه، طرف قرارداد بازرس خواهید بود.

در صورت تامین آب  مصرفی خانه از منبع اختصاصی، شما احتیاج خواهید داشت که آزمایش تست آب را با هزینه خودتان انجام دهید. در صورت اتصال لوله کشی خانه به سیستم آب شهری  نیازی به این آزمایش نیست.
چنانچه خانه ی مورد نظر شما  دارای مخزن سوخت باشد، فروشنده موظف به پر کردن مخزن قبل از تغییر مالکیت خواهد بود، مگر اینکه پر نشدن آن مورد توافق فروشنده و خریدار قرارا گرفته باشد.
گرفتن یک وکیل واجد شرایط برای اطمینان از صحت و کامل بودن مدارک قانونی الزامی است. شما میتوانید قبل از انتخاب وکیل ، قیمتها و خدمات متفاوت شرکتهای حقوقی مختلف را مقایسه نمایید.در هر سال شما ملزم به پرداخت مالیات بر املاک خواهید بود. مقدار مالیات بستگی به ارزش و موقعیت مکانی خانه دارد.

 
شما باید ضمن تماس با موسسه مالی خود، اطمینان پیدا کنید که پول و درآمد کافی برای تامین پیش پرداخت و اقساط ماهیانه وام مسکن منتخب خود را دارید. به این عمل گرفتن "پیش تاییدیه وام مسکن" می گویند. بسیاری از فروشندگان مایلند قبل از فرآیند فروش ، از گرفتن پیش تاییدیه وام توسط شما اطمینان حاصل کنند.
توصیه می شود قبل از ارائه پیشنهاد برای خرید خانه ، یک آژانس املاک مورد اعتماد را انتخاب نمایید. آنها می توانند به شما در پیدا کردن خانه مورد نظرتان، انجام مذاکره بر روی پیشنهاد، درک شرایط و ضوابط و موارد دیگر کمک رسانند. هنگام خرید خانه به برق خانه بسیار توجه داشته باشید سیستم سیم کشی برق خانه به هنگام خرید الزاما توسط یک برقکار کنترل و تایید می گردد.  اگر خانه برای گرم کردن از گرم کن های برقی استفاده می کند ،هزینه ی  برق شما گرانتر خواهد شد. 
راههای متعدد و متفاوتی جهت جستجو برای خرید خانه در کانادا وجود دارد، در اینجا بعضی از این راه ها عنوان می گردد:
بنگاههای املاک ، راهنمای فروش املاک که غالبا به صورت هفتگی منتشر می شود. خانه هایی که با تابلو  "For Sale" به فروش گذاشته شده،و ... از این جمله اند.

مشاور املاک مسعود هاشمی با 35 سال تجربه در خدمت شماست.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#مشاور#مشاور_املاک#املاک#رهن#خرید#فروش#اجاره#fanofa


 

بیمه در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

بیمه

برخی از مزایایی که بیمه به مصدومان تصادفات رانندگی ارائه میدهد: حقوق ماهیانه تا سقف ۱,۶۰۰ دلار پرداخت هزینه مددکار در منزل پرداخت هزینه ی دارو و درمان تا بهبودی کامل پرداخت خسارت تحصیلی پرداخت هزینه وسایل و تجهیزات پزشکی پرداخت هزینه بازسازی منزل در صورت لزوم پرداخت هزینه افراد تحت سرپرستی شما فارغ از اینکه چه کسی مقصر باشد، فارغ از وضعیت اقامت و فارغ از اینکه در زمان تصادف بیمه باشید یا خیر، در هر تصادفی که به شما آسیبی وارد شود، بیمه موظف به ارائه خدمات فوق الذکر در صورت احراز شرایط است. یک وکیل خبره میتواند در اخذ این مزایا بسیار موثر باشد. وکلای متخصص در تصادفات معمولا هیچ پولی از شما تا زمان بسته شدن پرونده دریافت نمیکنند. آنها پس از دریافت مبلغ خسارت نهایی، بسته به میزان تجربه و مهارت، هزینه ای مابین ۲۵ تا ۴۵ درصد مبلغ دریافتی را از شما اخذ میکنند. در صورت بروز هرگونه تصادف، شما میتوانید با تیم ما که بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تصادفات دارد از طریق شماره ۶۴۷۶۰۹۱۸۴۴ تماس حاصل نمایید.

کانادا، تورنتو

شماره تماس: 16476091844

الهام

https://www.fanofa.com/insurance-fanofa

0002720

.htm

بیمه ها انواع  گوناگونی دارند و هر کدام از آنها میتوانند در زمان نیاز بخشی از هزینه ها ی شما را تأمین کنند. بیمه سلامت و درمانی و همچنین بیمه عمر از مهمترین بیمه هایی هستند که نه فقط  در هزینه ها به ما کمک میکنند بلکه نوعی سرمایه گذاری محسوب میشوند بنابراین بیمه در زندگی همه ی ما از ارزش  بالایی برخوردار است. بیمه علاوه بر زندگی در کار و تجارت نیز سهم بسزایی دارد . استفاده از بیمه به  نوعی آینده نگری به شمار می رود و  میتواند در آینده در هزینه ها به ما یاری برساند.

 


کارشناسان فایده مهم بیمه این است که میتواند بخشی از هزینه های غیر قابل پیش بینی در آینده را پوشش دهد بنابراین از این نظر باعث آسودگی خاطر میشود. با توجه به اینکه بیمه ها انواع مختلفی دارند بنابراین میتوان از هر کدام از آنها به حد نیاز در زندگی استفاده نمود. حتی در کسب و کارمان نیز بیمه از اهمیت زیادی برخوردار است مثل بیمه ی حوادث و آتش سوزی.

بیمه هایی که خدماتی برای سلامتی و درمان دارند از مهمترین انواع بیمه محسوب میشوند چون این بیمه میتواند هزینه های درمانی را در زندگی کاهش دهد بنابراین وقتی از بیمه استفاده میکنیم علاوه بر اینکه در هزینه ها صرفه جویی میکنیم یک سرمایه گذاری انجام میدهیم که طولانی مدت میتوانیم از آن بهرمند شویم.


بیمه ها کمک میکنند تا خیال آسوده تری بابت آینده فرزندانمان هم داشته باشیم. بیمه ی عمر نیز انواع مختلفی دارد میتوان از آن برای داشتن زندگی بهتر در آینده استفاده نمود. در واقع با استفاده از بیمه کیفیت زندگی خود را افزایش میدهید چون بیمه ها امکانات زیادی را در اختیار ما قرار میدهند بنابراین با استفاده از آنها میتوان هم آسودگی فکری و هم آسودگی از نظر پرداخت هزینه ها برای ما ایجاد میشود.


بیمه ی حوادث هم از انواع مهم بیمه است که جزء نیازهای ضروری زندگی است چون حوادث هم غیر قابل پیش بینی هستند بنابراین باید بیمه را یک جزء جدایی ناپذیر در زندگی خود در نظر بگیریم. امروزه بیمه تنوع بیشتری پیدا کردند و هر کدام از آنها میتوانند در پرداخت هزینه ها به ما کمک کنند و بیش از همه با استفاده از بیمه مخصوصا بیمه ی عمر که در اکثر کشورهای جهان ارائه میشود میتوان آتیه ی بهتری ار برای خانواده و خود ایجاد نمود.

بیمه ها در اصل حمایت مالی را در زندگی برای ما فراهم میکنند بنابراین مثل سرمایه گذاری هستند که میتوانند در  خیلی از موارد به هزینه هایی که باید در زندگی بپردازیم به ما کمک کنند. پس هر چقدر که از بیمه ها بیشتر استفاده کنیم به نوعی بیشتر سرمایه گذاری و آینده نگری کردیم.


هزینه های درمانی و سلامتی جزء دغدغه های مهم در زندگی است که بیمه میتواند در این قسمت به ما کمک کند و امنیت خاطر بیشتری را ایجاد کند. استرس ها و نگرانی ها در زندگی میتوانند با استفاده از بیمه و داشتن آینده ی بهتر کاهش پیدا کنند. همچنین در مدیریت هزینه ها و صرفه جویی که در زندگی برای آن تلاش میکنیم میتواند با استفاده از بیمه هم تحقق یابد.


نیاز ما به بیمه هر روز بیشتر میشود و استفاده از آن باید برای تک تک اعضای خانواده و فرزندان باشد تا آینده ی بهتری هم برای خود و هم برای فرزندانمان داشته باشید بیش از همه با بیمه میتوانیم نگرانی های خود را بابت بخشی از هزینه ها در زندگی کاهش دهیم.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#بیمه#تورنتو#ونکوور#بیمه_تصادف#تصادف#fanofa


 

فروش فرش های دستبافت عشایری

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#فرش#فروش#دستباف#عشایر#خرید#fanofa


فروش فرش های دستبافت عشایری

Black Friday Sale Up to 40% OFF فروش فرش های دستبافت عشایری این فرش ها داری الیاف طبیعی‌ هستند و بعضی از الیاف حتی توسط خود بافنده ریسیده و با مواد کاملا طبیعی رنگ رزی شده. طرح ها بصورت ذهنی و بدون استفاده از نقشه ترسیم شده که بصورت خلاقانه توسط بانوان عشایر بافته شده. از هر فرش فقط یک نمونه وجود دارد و طرح و بافت منحصر بفرد و تکرار نشدنی میباشد. برای دیدن نمونه ها به ادرس اینستاگرام ما مراجعه کنید https://www.instagram.com/p/CH8o6r8hAML/?igshid=11dp1zcxi32h1 Non-policy to return 10 days Exchange 30 days free deliveri امکان ارسال ۳ نمونه از فرش های مورد پسند شما جهت انتخاب بهترین گذینه مطابق سلیقه و دیزاین منزل شما Call : (647)640-030 (Arina)

کانادا، تورنتو

هدیه عرفانیان، شماره تماس: 16476400360

https://www.fanofa.com/sale-of-nomadic-hand-woven-carpets-fanofa0002650.htm



با مشاهده ی  فرش، گلیم و گبه حس خوبی  به همه ی ما منتقل می شود. چه آنهایی که با فرش و فرش بافی و تار و پود و رنگ بیگانه اند و چه کارشناسان و کارآزمودگان صنعت فرش.  فرش های عشایری سنت و  اصالت  ایران و اقوام ایرانی رو به ما انتقال می دهند.

امروزه دامداری، به ویژه پرورش گوسفند ممر اصلی درآمد میلیون‌ها تن از عشایر ایرانی است.

 با این حال بخش بزرگی از فرهنگ عشایر به دلیل تمایل قبیله‌ها به یکجانشینی رفته ر فته به دست فراموشی سپرده شده است. ایل‌های عشایر  ناحیه‌هایی را می یابند  که شرایط مساعد  آن ایشان را به اقامت طولانی‌تر و پرهیز از کوچ‌های پرزحمت ترغیب می‌کند. بااین توصیف به تدریج پدیده‌ای به نام عشایر یکجانشین ظهور خواهد یافت. امروزه اکثر ایلیاتی‌ها با خودروهای شخصی  و جابجا می‌شوند و به این ترتیب امروزه شاهد منظره‌هایی هستیم که کاملاً با تصورات ما از عشایر شترسوار تفاوت دارد. در گذشته رقابت‌های سرسختانه ای  بین چادرهای مختلف یک ایل برقرار بود. زنان فرشباف طرح‌های فرش را با الهام از محیط اطراف خود می‌بافتند و سعی می‌کردند که فرشی زیباتر خلق کنند. اما از آنجایی که صحنه‌های بکر گذشته امروزه دیگر به ندرت دیده می‌شود، طرح‌های امروزی از ذوق هنری طبیعی پیشین بی‌بهره‌اند. بااین توصیف فرش قدیمی عشایر سرمایه‌گذاری ارزشمندی است که اسباب و اثاثیه ای  گرانبها  برای آیندگان به شمار می رود.


 

www.fanofa.com

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  


همراهان گرامی گروه تبلیغاتی فانوفا، خوشحالیم که همچنان همراه و همگام با شما هستیم و توانسته ایم تریبون تبلیغاتی مشاغل و خدمات و کسب و کار شما باشیم. سال جاری میلادی، آرام آرام واپسین روزهای عمر خود را سپری می کند، این سال تمامی مردم جهان با ابر بحرانی به نام کرونا دست به گریبان بودند. روابط انسان ها، دوستی ها، محافل، صنعت، کسب و کار، تجارت ، اقتصاد، همه چیز و همه چیز در سایه ی تهدید این بیماری مهلک رنگ باخت و بسیاری از مردم با امید به پایان رسیدن این بیماری و  با وحشت به کنج خانه های خو د خزیدند. بسیاری از صاحبان صنایع ورشکسته شدند، بسیاری تا مرز ورشکسته شدن به پیش رفتند و بسیاری درمانده و مستأصل لنگان لنگان با کورسوی امیدی که در وجود خود سراغ داشتند به پیش راندند.

گروه تبلیغاتی فانوفا بر حسب وظایف حرفه ای خوددر این بحران گام به گام با شما عزیزان همراه بود و گامی به عقب ننشست. اکنون به شما نیز توصیه می کنیم توان و قدرت و امکانات خود را در توسعه و باروری کسب و کار خود  دوباره به کارببندید. خبرهای خوش واکسن کرونا گرداگردکره ی مصیبت زده گردید و به گوش همه ی جهانیان رسید. بارقه ی امید و شادی در چشمان تک تک شهروندان نقش بست. امید را پشتوانه ی کار و فعالیت خود کنید. تلاش کنید و بربرنامه های دوران پساکرونا بیشتر تمرکز کنید. ما همچنانی که تا کنون، از این به بعد نیز چه دردوران نابودی کرونا و چه پس از کرونا به عهدی که با شما عزیزان بسته ایم وفاداریم و وبسایت فانوفا را  www.fanofa.com به  مثابه ی جایگاهی امن و مورد اعتماد برای تبلیغات شما و کسب و کار تمامی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی تان حفظ خواهیم نمود.

  به روزهای روشن و سرشاری از پاکی و شادی آینده بیندیشید. روزهای پاک و عاری از کوئید نوزده درپیش است. خیابان ها، پارک ها، کافه ها، فروشگاه ها، تفرجگاهها و بازار دوباره شلوغ و پر رفت و آمد خواهد شد و کسب و کارها جانی دوباره خواهد گرفت و فانوفا دروبسایت www.fanofa.com ودر وبلاگ های انحصاری خود http://fanofa.blogfa.com/ و https://fanofa-world.blogsky.com

با شما خواهد بود. ضرر وزیان دوران دردناک کرونا جبران خواهد شد و روز و روزگاراز سر گرفته می شود. با فانوفا همراه باشید و به دنیای پر زرق و برق و بازار های پر رونق و کسبو کارهای پر مشتری و اقتصادی پویا و موفق بیندیشید. ما همچنان با شما خواهیم بود و به عنوان نخستین گروه تبلیغاتی رایگان فارسی زبانان سراسر دنیا آگهی های شما را به آگاهی مخاطبان و مشتریان شما خواهیم رساند. وبسایت www.fanofa.comرابه خاطر داشته باشید  وازهمین حالا به رونق کسب و کار و جبران ضرر و زیان وارده دردوران  پس از کرونا بیندیشید.  شتاب کنید ما از هماکنونبه شما خوش آمد می گوییم و وبسایت و وبلاگ های خود راصمیمانه دراختیار شما و پیام های تبلیغاتی شما قرار خواهیم داد. فانوفا یارو یاور شما www.fanofa.com.



 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#سنجش#آزمون#گروه#تیم#fanofa