Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/


امروزه با توجه به رقابت شرکت ها و برندهای بزرگ در بازاریابی و جذب بیشتر مخاطبان تبلیغات کارآمد و زیرکانه عامل موفقیت در این رقابت هاست، کسب و کاری که با تبلیغات هدفمند بر روی جلب توجه مشتری ها تمرکز کند احتمال موفقیت بیشتری دارد. همانطور که می دانید اینکه تنها محصولی را تولید کنید و در بازار عرضه کنید کافی نمی باشد و نمی تواند موفقیت تجارت شما را تضمین کند. حتی اگر محصول شما از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد بازهم لازم است تا از راه های متفاوتی مردم را از وجود محصولتان آگاه کنید. شناخت ابزارهای تبلیغاتی و میزان و شکل تاثیر گذاری هر کدام متفاوت است و شما با شناخت این تفاوت ها و هماهنگ کردن آنها با ویژیگی های برند خود میتوانید اثرگذاری خود را بیشتر کنید. درحال حاضر با وجود اینترنت، روش های تبلیغاتی تغییرات فراوانی کرده اند. تبلیغات اینترنتی در میان کسب و کارها فراگیر شده اند در نتیجه روش های سنتی تبلیغات تاثیر کمتری در انتخاب مردم دارند. شما میتوانید برای دادن آگاهی از هرگونه تغییرات جالب در محصولات یا نحوه ی عرضه آنها، برتری هایی که برند شما نسبت به سایر برندهای مشابه دارد، امتیازاتی که برای مخاطب فراهم کرده اید و برای انتقال هر پیام دیگری به مشتری هایتان از تبلیغات بهره ببرید. اما چه تبلیغاتی روی مردم تاثیر میگذارد؟ یا اصلا چگونه این تاثیر مثبت بر میزان فروش شما تاثیر میگذارد؟

هدف اصلی هر تبلیغاتی ابتدا نگه داشتن اعتماد مشتری های ثابت و جذب مخاطبین جدید و جلب اعتماد آنهاست تا تبدیل به مشتری شودند. بنابراین مدیران همواره در پی یافتن راه هایی برای اندازه گیری تاثیر تبلیغات در فروش هستند. در واقع ارزیابی و تحلیل درست از این موضوع که آیا تبلیغات ما بر میزان فروش تاثیر داشته و اگر تاثیر داشته میزان اثر گذاری آن تا چه اندازه بوده بسیار مهم تر از خود سودی است که از طریق تاثیر این تبلیغات داشته ایم. در برند سازی و فروش، تبلیغات به عنوان وسیله‌ای کارآمد مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه تأثیری که تبلیغات در فروش دارند انکار ناپذیر است تا جایی که می توان گفت تبلیغات همواره نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می آید. لازم به ذکر است عامل نیروی انسانی در فروش حضوری همانند تبلیغات دیداری دارای اهمیت بالایی می باشد. چنانچه نحوه فروش و معرفی محصول به عاملین فروش درست آموزش داده شود خود از جمله عوامل تبلیغات در فروش یک برند است. لازم به ذکر است جهت تبلیغات مؤثر می بایست آهسته آهسته قدم برداشت تا هم مشتریان قدیم فعال بمانند و هم به تعداد مشتریان جدید افزوده شود. این نکته را باید در نظر داشت که عامل هزینه برای به وجود آمدن یک برند و سپس هزینه‌های تبلیغات برای تبدیل شدن به یک برند معتبر دغدغه امروز بسیاری از شرکت ها می باشد.

اثربخشی تبلیغات به برند ها کمک می کند تا تشخیص دهند که آیا تبلیغات آنها مورد توجه مخاطبان خود قرار گرفته است یا خیر و آیا بهترین بازده تبلیغات را دارند یا بازده تبلیغات آن ها پایین است . این کار آنها را قادر می سازد نقاط قوت ، ضعف و میزان بازگشت سرمایه در کمپین های خاص را بسنجند ، بنابراین می توانند متناسب با آن تنظیم شوند. با کنترل بیشتر مشتری ها و مسدود کردن تبلیغاتی که نمی خواهند ببینند ، برند ها باید اطمینان حاصل کنند که تبلیغات خود را با ترکیبی کامل از دسترسی و ارتباط انجام دهند. صاحبان کسب و کارهایی که مایل به تبلیغ کردن برند خود هستند در ابتدا و قبل از شروع انجام یک تبلیغات باید میزان انتظاری که از یک تبلیغات دارند را درنظر داشته باشند. آماری که از میزان اثربخشی تبلیغات بعد ازانجام تبلیغات توسط فاکتور های مختلف به دست می آید باید ثبت شود. این فقط به شما می گوید که چه چیزی توانسته مفید واقع شود و انجام دوباره آن به شما کمک میکند یا میزان پیش بینی های شما تا چه میزان درست بوده. پس از اجرای استراتژی شما ، چه اتفاقی می افتد؟ در حین تجزیه و تحلیل عملکرد پس از کمپین ، بینش های واقعی و عملی آشکار می شود.

می دانید که تبلیغاتی موثر است که افراد بیشتری آن را ببینند. هر چقدر که یک تبلیغات بیشتر دیده شود احتمال موفقیت آن بیشتر است. اگر نتوانید به صورتی عمل کنید که تبلیغات به درستی پخش شود و مخاطب های بیشتری آن ار ببینند احتمال موفقیت خود در آن تبلیغات را از دست خواهید داد.

 

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و یا میخواهید برای برند خود تبلیغات موثری انجام دهید ابتدا باید بدانید که آمار بازدید مجله یا شبکه ای که قصد انجام تبلیغات در آن دارید به چه صورت است. اگر میخواهید یک بیلبورد تبلیغاتی داشته باشید باید بدانید که کدام خیابان یا بزرگراه رفت و آمد بیشتری دارد یا در چه مکان هایی احتمال دیده شدن یک بیلبورد بیشتر است و یا در چه مکانی احتمال اینکه یک نوشته دیده شود وجود ندارد. مثلا خیابان هایی که همیشه ترافیک سنگینی دارد مکانی مناسب برای انجام یک تلیغات خوب بیلبورد است. راننده هایی که در ترافیک مانده اند ناخودآگاه بارها یک تبلیغ مشابه را میبینند و میخوانند . کافی است یک تبلیغ کنجکاو کننده یا جذاب در چنین مکانی نصب کنید که هزارن ماشینی که ساعت ها دراین خیابان ها به آرامی عبور میکنند به برند شما جذب شوند. امروزه دیگر همه میدانند که تبلیغاتی که بر اساس طنز باشد در کشور ما بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد. حتی در بیلبور های تبلیغاتی هم میبینید که فقط عکس بیلبوردی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که محتوای طنز دارد. یک تبلیغ با طنز خوب خود به خود در دست مردم پخش می شود و تعداد زیادی هر روز آن را میبینند. در واقع با بررسی آمار مخاطبان رسانه های مختلف (مثلا تعداد مخاطبان شبکه های تلویزیونی یا رادیویی که تبلیغ خاصی را پخش کرده اند یا تیراژ روزنامه ها و مجلاتی که تبلیغی را منتشر کرده اند) می توان تا حدودی به میزان دیده شدن تبلیغات پی برد.

دوستان و همراهان به گروه تبلیغاتی فانوفا بپیوندید. رایگان و جهانی تبلیغ کنید و از فوائد تبلیغات بهره مند شوید. وبسایت دوزبانه فانوفاwww.fanofa.com وبسایتی است که پیام های شما را به رایگان به مخاطبان و متقاضیان سراسر جهان می رساند. فانوفا در خدمت شما . www.fanofa.com

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 

 #تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#حمل_نقل#جابجایی#سرویس#جابجایی_در_تورنتو#fanofa

 

 

اکسسوری هاجر در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

اکسسوری هاجر

Instagram: @hajarjewellery

To purchase please check: https://www.etsy.com/ca/shop/Hajaaraccessories

کانادا تورنتو

شماره تماس: 14167219972

علی حسینیان

https://www.fanofa.com/-fanofa0003795.htm



اکسسوری (accessory) به هر گونه لوازم جانبی غیر از پوشاک که در کنار لباس‌های پوشیدنی استفاده می‌شود، گفته می‌شود. اکسسوری‌ها، پوشیدنی یا حمل‌کردنی هستند. در این جستار به توضیح معنای اکسسوری و معرفی انواع آن پرداخته می‌شود.

 

آیا پوشیدن ساعت مچی‌ مردانه برای شما یک دغدغه است؟ در صنعت مد به این لوازم چه می‌گویند؟ وقتی به دنیای مد و پوشاک وارد می‌شویم، “اکسسوری”‌ یکی از رایج‌ترین اصطلاحاتی است که با آن مواجه می‌شویم. اما اکسسوری چیست ؟ اکسسوری یعنی چه و در دنیای مد و پوشاک چه معنایی می‌دهد؟ در این مقاله به تعریف و معرفی اکسسوری و انواع آن در حوزه پوشاک پرداخته می‌شود.

استفاده از اکسسوری در قرن بیست و یکم رواج یافت. در زبان انگلیسی اکسسوری یعنی با اضافه کردن یک شیء به شیء دیگر آن را مفیدتر، زیباتر یا کاربردی‌تر جلوه دهیم. در حوزه مد و پوشاک اکسسوری یعنی وسایل ثانویه و جانبی که در کنار لباس‌های پوشیدنی استفاده می‌شود. به طور کلی به لوازم جانبی صنعت پوشاک، اکسسوری گفته می‌شود.

 اکسسوری کمک می‌کند تا لباسی که یک شخص می‌پوشد، برجسته و جذاب شود. با اکسسوری می‌توان ضعف یک لباس را پنهان کرد. 

اکسسوری‌ها می‌توانند به دو دسته تقسیم بندی شوند:

یکی آن‌هایی که حمل می‌شوند.

دیگری آن‌هایی که پوشیده می‌شوند.

اکسسوری های حمل شونده

اکسسوری‌هایی که حمل می‌شوند شامل کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌های دستی، چتر‌های آفتابی و چتر‌های معمولی، کیف جیبی، چوب‌های دستی و کروات است.

اکسسوری های پوشیدنی

اکسسوری‌هایی که پوشیده می‌شوند شامل کت، چکمه و کفش، دستمال گردن، کراوات، کلاه، کلاه‌های بی لبه، کمربند و بند‌های شلوار یا ساس بند، جوراب، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری، جوراب و جوراب‌های ساق بلند است.

در کل انواع اکسسوری شامل کیف‌ها، کمربند، اکسسوری‌های مربوط به جشن‌های عروسی، شنل ها، دکمه، گوشواره‌ها، بادبزن‌ها، دستمال‌ها، دستکش، کیف‌های دستی، کلاه، طلا و جواهرات، اکسسسوری‌های چرم، گردنبندهای مردانه، دستکش‌های جادوگری، کیف پول، بازوبند، شال ها، روسری، دستبند، عینک آفتابی، آویزان کردنی‌ها و چتر‌ها می‌شود. 

در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا، اکسسوری‌های مدرن مانند بادبزن‌های دستی، چتر‌های آفتابی و دستکش‌ها برای تشخیص جنسیت، نژاد و طبقه در زنان اهمیت بالایی داشت در این دوره، زنان برای داشتن یک سبک زندگی شادتر از اکسسوری‌ها استفاده می‌کردند. زنان برای پوشاندن دستان خود از دستکش استفاده می‌کردند و هر نشانه‌ای از کار و خستگی را می‌پوشانیدند.

همچنین در اوایل قرن شانزدهم در ایتالیا انواع مدال های کلاه مد شد که به عنوان اکسسوری مردانه تلقی می‌شدند. افراد غیر نظامی که سطح اجتماعی بالاتری داشتند از این کلاه‌ها استفاده می‌کردند.

فهرست همه انواع اکسسوری

کمربند چرمی

کمربند پارچه‌ای عریض

کیف

لوازم عروسی

شنل

عبا

دکمه سر دست

محافظ گوش

روسری

گوشواره

دستکش

کش مو ( در کل انواع اکسسوری مو زنانه)

پاپیون

کیف دستی

دکمه سر آستین زنانه و مردانه

کلاه

جواهرات

دستکش پشمی بدون انگشت

ربان

دامن

دستمال جیبی

پانچو

بادبزن دستی

دستبند

جوراب

انگشتر

شال

مقنعه

عینک آفتابی

بند شلوار (ساس بند)

کراوات

تاج سر

چتر

کیف پول

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#اکسسوری#بدلیجات#هاجر#اکسسوری_هاجر#تورنتو#بدلیجات_در_تورنتو#fanofa 

مربی شخصی در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مربی شخصی

مربیگری خصوصی (Personal Training) چربی سوزی کاهش و افزایش وزن افزایش و کاهش حجم تغذیه کاراته از مبتدی تا حرفه ای 6472364222

کانادا تورنتو

بهنام

شماره تماس: 16472364222

https://www.fanofa.com/personal-training-fanofa0003779.htm

 


فواید کاهش وزن ؛ با پیروی از برنامه غذایی اصولی به کاهش وزن و تناسب اندام خواهید رسید. کاهش وزن بهانه هایی بیش از خرید لباس جدید به همراه دارد. با کاهش تنها ۵ یا ۱۰ درصد از وزن، سلامت بدن را بهبود می بخشید. کاهش وزن خطر بیماری قلبی، دیابت و را کاهش می دهد اما گاهی کاهش های ناگهانی و سریع اثرات منفی برای بدن دارد که خود را نشان نمی دهند. باتوجه به اینکه سلامت همه افراد مهم است در ادامه تاثیرات مثبت و منفی کاهش وزن را بیان می کنیم.

 

فواید کاهش وزن ؛ بالا رفتن انرژی معمولا بیشتر افراد با شروع کاهش وزن احساس می کنند انرژی بدن شان افزایش یافته است. چرا؟  هر چه فعالیت بدن کمتر باشد انرژی نیز کمتر مصرف می شود. پس دیگر مثل گذشته با بالا رفتن از پله ها یا مقداری دویدن به سادگی از نفس نمی افتید.

 

۲- فواید کاهش وزن ؛ بهبود حافظه پژوهشگران سوئدی در سال ۲۰۱۳ نشان دادند که خانم ها بعد از شش ماه کاهش وزن نتایج بهتری در تست حافظه کسب کردند. اسکن مغزی نشان داد فعالیت مغز پس از کاهش وزن بیشتر شده است. این فعالیت هنگام ذخیره اطلاعات بیشتر می شود که در نتیجه قدرت حافظه بهبود پیدا می کند. در پژوهش های قبلی نیز دریافتند بین چاقی و حافظه ضعیف ارتباط وجود دارد به خصوص در خانم هایی که فرم بدنشان گلابی شکل است و بیشتر وزنشان اطراف ران و باسن است.

کاهش وزن سبب می شود احساس جذابیت کنید اما لاغری و افزایش اعتماد به نفس حتما سبب تقویت رابطه با همسرتان نمی شود. پژوهشگران در سال ۲۰۱۳ به نتیجه رسیدند کاهش ۳۰ کیلو یا بیشتر در طی دو سال یا کمتر معمولا باعث بهبود روابط همسران می شود اما در مواردی همسر احساس حسادت می کند و یا خود را مورد تهدید می بیند. چرا؟ تغییر شکل بدن شما ممکن است شریکتان را در مورد انتخاب های سالم خود نگران کند. از طرفی دیگر ممکن است شریک زندگی نگران تغییر شخصیت شما شود. شما حس عالی نسبت به خودتان دارید اما جذاب شدن و افزایش اعتماد به نفس ممکن است تعادل یک رابطه را تغییر دهد. ممکن است طرف مقابل اعتماد به نفس خود را از دست بدهد یا فکر کند دیگر مانند گذشته مهم نیست. بسیاری از این چالش ها در دوستی ها نیز اتفاق می افتد.

 

سیگار کشیدن، قرار گرفتن در معرض آفتاب در طولانی مدت و اشعه های خورشید سبب سرطان می شود اما چاقی هم با چندین نوع سرطان در ارتباط است. داشتن اضافه وزن سبب التهاب در بدن و در نتیجه عوض شدن سلول های داخل بدن می شود. با کاهش تنها ۵ درصد از وزن بدن التهاب های خطرناک را کاهش دهید. در پژوهش های انجام شده بر روی زنان و مردان دارای اضافه وزن  مشخص شد آنها بعد از کاهش وزن خطر ابتلا به سرطان خود را همانند فردی با وزن طبیعی پایین آوردند.

 

۵- فواید کاهش وزن ؛ درمان افسردگی و بهبود حالات روحی اضافه وزن سبب افسردگی می شود و گاهی اوقات برعکس این قضیه اتفاق می افتد؟ مشخص نیست که کدامیک عامل اولیه بوده است. بیشتر افراد بعد از کاهش وزن احساس خوشحالی دارند بعضی نیز تغییری حس نمی کنند. برای درصد کمی از افراد، حتی بعد از کاهش ۴۵ کیلو هم تغییری در خلق و خو ایجاد نمی شود و به این معناست که اضافه وزن مشکل اصلی شما نیست.

فواید کاهش وزن ؛ تغییر طعم غذاها کاهش مقدار زیادی وزن در زمانی کوتاه ممکن است سبب تغییر جوانه های چشایی شود. پژوهشگران دانشگاه استنفورد دریافتند که ۸۷ درصد از بیماران تحت عمل جراحی چاقی، پس از جراحی گزارش کردند که طعم غذاها برایشان تغییر کرده است. نصف آنها طعم غذا را واضح تر و نیمی دیگر طعم غذا را کمتر می گفتند. در نتیجه آنهایی که معتقد بودند طعم غذا کمتر شده است در طول سه ماه ۲۰ درصد بیشتر از گروه دیگر وزن کم کردند. پژوهشگران می گویند به تحقیقات بیشتری نیاز است تا مشخص شود دلیل اصلی تغییر جوانه های چشایی چیست. در بررسی دیگر دریافتند سه چهارم از بیمارانی که مورد عمل جراحی چاقی قرار گرفتند بعد از عمل از غذاهای خاصی مثل گوشت و لبنیات بدشان می آمد.

فواید کاهش وزن ؛ لذت از ورزش افزایش وزن سبب درد مفاصل و سوزش ریه ها می شود. در حالی که فردی با وزن طبیعی چنین مشکلاتی ندارد. همین که تصمیم به کاهش وزن دارید، ورزش نیز کم کم به یکی از کارهای روزانه لذت بخش و انرژی زا تبدیل می شود درست همانطور که باید باشد. علاوه بر این، سبک تر شدن سریع تر و قوی ترتان می کند. اعتقاد بر این است که فردی با کاهش هر نیم کیلو، دو ثانیه زودتر یک و نیم کیلومتر را بدود.

 

فواید کاهش وزن ؛ کاهش علائم آرتروز تا به حال شنیدید که کاهش وزن استخوان هایتان را ضعیف می کند؟ کاهش وزن با از دست دادن حجم استخوان ها همراه است اما تنها در شرایطی که رژیمی ناسالم بگیرید یا بیش از حد بخواهید وزن کم کنید. کاهش وزن درست و با برنامه مزایایی نیز برای فرد به همراه دارد. وزن اضافی شاید استخوان ها را قوی تر کند ( آنها مجبورند وزن بیشتری را حمل کنند ) اما به مفاصل آسیب می رساند. به تازگی پژوهش ها نشان دادند که چربی احشایی در اطراف شکم در زنان و مردان برای استخوان ها مضر است. کاهش وزن به کاهش علائم آرتروز نیز کمک می کند.

با برنامه های ورزشی ما همراه شوید و به سلامت تن و روان دسترسی پیدا کنید. چربی سوزی کاهش و افزایش وزن افزایش و کاهش حجم تغذیه، سلامت شما را تضمین می کند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#مربی#شخصی#مربی_شخصی#تورنتو#ورزش#تفریح#فیتنس

#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#حمل_نقل#جابجایی#سرویس#جابجایی_در_تورنتو#fanofa 

سرویس در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

سرویس - کابینت

با سلام : مدرک کارپنتری و کابینت میکر :دمولیشن : ریپیر و تعویض و رنگ درایوال با داشتن کارگو‌ون برای مووینگ با سابقه سی سال آماده همکاری با ریزنبل پرایس 7788992257 با احترام امیر

کانادا ونکوور

شماره تماس: 17788992257

https://www.fanofa.com/-fanofa0003786.htm

 


کابینت چیست ؟

کابینت ها بطور معمول قفسه‌ای است  که بستگی به نیاز در  فضاهای  مختلف منزل  بکار می رود

ولی بطور معمول در دکوراسیون های مختلف  در فضا های :

 

آشپزخانه و   حمام ( به صورت تکی ) بکار می رود  و معمولا در فضای آشپزخانه برای نگهداری وسایل و  مواد غذایی کاربرد زیادی داردو کمتر دکوری است که در آشپزخانه آن از کابینت استفاده نشود.اما نکته مهم درباره یک کابینت  مطلوب این است که دارای سه ویژگی شاخص باشد از جمله :

 

زیبایی ( که بستگی به جنس و رنگ و لعاب آن دارد)

 

کارایی ( مربوط به کاربرد  کابینت است که نسبت و اندازه آن باید متناسب با افراد خانواده باشد)

 

استحکام (  مربوط به جنس کابینت است و  کابینت باید دارای جنسی محکم و دارای ثبات باشد)

 

در مورد نحوه اجرای کابینت طرح های فراوانی وجود دارد  ولی طبق اصول طراحی و اجرای دکوراسیون بهتر است که کابینت  اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی  اجرا شود .

کابینت توکار

کابینت های توکار دارای معایب و مزایای  خاص خود هستند و معمولا  این کابینت ها در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن بکار می رود فضای که برای این نوع کابینت  ها بکار می رود یک فضای از قبل تعین شده است.

و بطور معمول یک فضای دائمی می باشد و کمتر می توان در آن تغییر ایجاد نمود.اما برای اجرای کابینت توکار بهتر است از طرح های  جذابی استفاده نمایید.و داشتن تناسب میان این  طرح  با سایر فضا بسیار مهم می باشد .

کابینت روکارکابینت های رو کار در بحث دکوراسیون دارای طرفداران زیادی است.

 

و نکته مهم اینکه در صورت تمایل می توان هر زمان که بخواهید در آن تغییرات چشمگیری ایجاد نمایید.در گذشته بنا به استحکام ، از کابینت های روکار فلزی استفاده می شود و امروزه با تنوع جنس

از کابینت ها با ساختار متفاوتی استفاده می شود و نکته مهم اینکه در زیبایی کابینت توکار و یا روکار باید توجه شود که آنچه مهم است انتخاب شما می باشد وموردی که میتواند آن را زیبا نشان دهد استفاده از ذوق و سلیقه مشتری می باشد .

انواع کابینت

صفحه کابینت MDF

کابینت  ام دی اف از جمله کابینت های پرطرفدار می باشد که علاوه بر زیبایی که به فضای آشپزخانه می بخشد .کارایی و دوام فوق العاده ای نیز دارد و امروزه در طرح ها با کانسپت های بسیار لوکسی اجرا می شود .ام دی اف (MDF) از تخته‌های فیبر با دانسیته متوسط و پوششی از لایه نازکی از وینیل تشکیل شده‌است.اما می‌تواند طوری طراحی شود که  نشان دهنده بافت چوب باشد و جنس ام دی اف معمولا  از نظر مقاومت بسیار مطلوب می باشد و می توان آن را در انواع دکوراسیون ها اجرا نمود.

ویژگی های کابینت MDF

دارای فرم مناسب

قابلیت کردن راحت

سبک و با دوام

 

دارای روکش های متنوع و  مناسب با سلایق مختلف و

کابینت پی وی سی (pvc)

کابینت پی وی سی ازجمله کابینت های بسیار لوکسی است.

که امروزه در بیشتر دکوراسیون های کلاسیک بکار می رود ویژگی جذابیت و دوام فوق العاده جنس (pvc)  باعث شده است علاوه بر کابینت در ساختن کالا های دیگر نیز از آن استفاده شود.

و بطور خلاصه درباره ساختار پی وی سی می توان گفت که  جنس آن تشکیل شده از ورق پلی وینیل کلرایدو به این دلیل پی وی سی نامگذاری شده‌است  این جنس از نظر زیبایی و کیفیت بسیار مناسب می باشدو می تواند ارتباط دهند فضای آشپزخانه با دیگر فضا های منزل باشد.

ویژگی کابینت پی وی سی (pvc)

مناسب جهت انواع دکوراسیون ها

دارای رنگ و لعاب جذاب

از نظر قیمت مقرون به صرفه

مقاوم در برابر رطوبت

لوکس بودن طرح های آن و

کابینت  پی وی سی

(pvc) در مقایسه با کابینت های چوبی از نظر هزینه و سبکی  و نگهداری

 

ارجحیت دارد البته کابینت های چوبی نیز دارای مزایای بسیار چشمگیری هستند.

کابینت پی وی سی به دلیل پرطرفدار بودن امروزه در طرح های بسیار جذاب و زیبا و متنوعی تولید و عرضه می شوند.و این برای آن است که با سلایق مختلف هماهنگ باشد.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#کابینت#سرویس#سرویس_کابینت#ونکور#کابینت_کانادا#fanofa 

اجاره در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

 

اجاره

با سلام اجاره کوتاه مدت و بلند مدت برای خانم اتاق بسیار تمیز و مبله در منطقه نورت یورک ،پشت سوپر خوراک و دسترسی آسان به پلازای ایرانیان،داری اینترنت پرسرعت و نامحدود و تمام یوتیلیتی یه اتاق650$ یه اتاق 750$ اتاق ،مبله بسیار تمیز و جادار اتاق بزرگ و تمیز مبله با کلیه امکانات در بیسمنت آماده اجاره می باشد.

کانادا تورنتو

شماره تماس: 14169384481                                  بهار نظری نژاد

https://www.fanofa.com/rent-fanofa0003774.htm

 

 

محله نورث یورک واقع در شمال تورنتو کانادا است و یکی از محبوب ترین مناطق تورنتو است و ایرانیان بسیاری در این منطقه ساکن هستند.

محله نورث یورک (North York) تورنتو

نورث یورک / North York در شمال تورنتو بین Etobicoke و Scarborough ، قرار دارد و  یکی از محبوب ترین مناطق حومه شهر تورنتوی کانادا است. این منطقه که از یک تاریخ چشمگیری برخوردار است دارای مردمانی با  فرهنگ های مختلف نیز میباشد و این امر باعث شده تا این منطقه به یک منطقه چند فرهنگی تبدیل شود. North York یکی از شهرهایی است که در سال 1997 شهر تورنتو به بخشی از مگا شهر تورنتو تبدیل شد. North York جذابیت های منحصر به فردی دارد که باعث شده جمعیت بسیاری از تورنتو را در خود جای دهد .این محله دارای دانشگاه ها، اماکن تاریخی و محلات مختلف منحصر به فرد زیادی میباشد. ایرانی ها بیشتر در شمال خیابان یانگ سکنا دارند.

تعدادی از محله های منطقه نورث یورک :

The Peanut : این محله که در جاده دون میلز بین شپرد و خیابان فینچ قراردارد جمعیت قابل توجهی از مهاجران و پناهندگان ، خانواده های تنها و جوانان برخوردار است. آمار جرم و جنایت در این منطقه بسیار بالا است و این منطقه را به یک منطقه جنایی تبدیل کرده است.

York Mills : این منطقه واقع در خیابان یونگ و لسلی ، خیابان لارنس به بزرگراه 401 است.و یکی از مناطق ثروت مند نشین همراه با خانه های بسیار گران قیمت و لوکس میباشد. و دارای خانوار هایی با درآمد های بالا در کانادا است. همچنین کالج گلندون (Glendon College) که بخشی از دانشگاه یورک میباشد در این منطقه واقع شده است.

Central North York : واقع در  خیابان یونگ ، از بزرگراه 401 تا فینچ است.بعد از جنگ جهانی دوم بافت روستایی آن کمرنگ و تبدیل به مرکزی تجاری و فرهنگی شد. این منطقه نیز مرکزی از  هنرهای نمایشی ، سالنهای سینما ، مراکز خرید و سایر امکانات رفاهی میباشد.

Lawrence Manor: واقع در خیابان آلن تا خیابان Briar Hill به بزرگراه 401 است. در دهه 1950 که بسیاری از یهودیان تورنتو از هسته شهر خارج شدند به این منطقه آمدند و اینجا معروف به  قلب یهودیان تورنتو شد. این منطقه نیز با کنیسه ها ، مدارس عبری ، کتابفروشی ها ، بازارهای delis and kosher پوشیده شده است.

Little Moscow :  این منطقه نیز بعد از فروپاشی شوروی جمعیت چشمگیری از روس ها ،اوکراینی ها ، گرجی ها و سایر گروه های قومی از اتحاد جماهیر شوروی سابق را در خود جای داده است و جمعیت زیادی از یهودیان روسی را دارد و مملو از فروشگاه ها با علائم روسی است.

Koreatown North : واقع در خیابان Yonge بین خیابان چرچیل و خیابان استیلز است.از اوایل دهه 1990 دومین جمعیت بزرگ کره ای ها در تورنتو در را دارد در جوار مرکز شهر کرهوتاون ، یکی از بزرگترین جماعت کره ای ها در خارج از سرزمین مادری خود است. ، این منطقه جدید دارای فروشگاه های خرده فروشی ، فروشگاه های مواد غذایی کره ای (برخی از آنها بسیار بزرگ) ، کافه های کارائوکه (به ویژه جمعه های فعال) و رستوران های خانوادگی که از کره جنوبی ها و کسانی که در بخش شمالی تورنتو زندگی می کنند پذیرایی می کند. تعداد زیادی چینی نیز در اینجا زندگی می کنند. بخش های ازین منطقه نیز فارسی نشین هم زیاد دارد .

Persian Section :  واقع در خیابان Yonge بین فینچ و استیلزاست این منطقه که یکی از مناطق ایرانی نشین تورنتو است دارای مغازه ها و رستوران های ایرانی بسیاری در خیابان یانگ است و جمعیت این منطقه همه به فارسی صحبت میکنند شما در اینجا میتوانید هر چیز ایرانی را از جمله باقوا ، حلوا ، کباب های ایرانی ، صنایع دستی و... را تهیه کنید.

Downsview :  داونزویو در دهه 1870 مزرعه ای  در نزدیکی تقاطع امروز خیابان کیل و خیابان ویلسون بود. اکنون فراتر از تقاطع خیابان شپرد و خیابان دافرین رفته است.این منطقه شامل فرودگاه ،پایگاه های سابق نیروهای کانادایی است که تا حد زیادی به پارک Downsview تبدیل شده است. این فرودگاه هنوز هم به عنوان یک مرکز تولید و آزمایش هوافضا Bombardier مورد استفاده قرار می گیرد.

Jane and Finch Corridor. : این منطقه تقریباً با بزرگراه 400 به غرب محدود شده است. این منطقه که یکی از مناطق فقیر نشین تورنتو است دارای افرادی با درآمد های پایین ، مهاجران ، پناهندگان ، جوانان و خانواده های تنهای بدون پشتیبان میباشد . تا قبل از سال 2009 آمار جرم و جنایت در این منطقه بسیار بالا بود اما از سال 2009 با احداث دانشگاه ها در این منطقه سعی شد که این آمار کاهش پیدا کند و هم اکنون نیز شرایط این منطقه بسیار بهتر شده است.

Flemingdon Park : این منطقه در شمال با خیابان Eglinton East ، در غرب با رودخانه Don (شاخه غربی) و در شرق و جنوب با رودخانه Don (شاخه شرقی) هم مرز است. این منطقه نام خود را از نخستین مالک اروپایی خود ، رابرت جان فلمینگ ، شهردار تورنتو در سالهای 1892-1893 و 1896-1897 گرفته است. این منطقه نیز منطقه دیگری است که دارای میزان جرم و جنایت قابل توجهی است و همچنین بیشترین نسبت خانواده های مهاجر ، کم درآمد و تنها را حمایت  میکند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#احاره#خانه#آپارتمان#اجاره_در_تورنتو#منزل#خانه_اجاره_ای#fanofa