Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#fanofa





گروه تبلیغاتی فانوفا

اینترنت، محل مناسبی برای ارایه اطلاعات دقیق در مورد کالاها یا خدمات یک شرکت است .تبلیغات در اینترنت می تواند برای افزایش آگاهی از یک سازمان به طور کلی و کالاها و خدمات خاص آن سازمان مفید باشد. بازاریابان از شبکه اینترنت برای بدست آوردن اطلاعات و مشخصات مخاطبان خود استفاده میکنند. مثلا یک شرکت هواپیمایی از اینترنت برای مصاحبه با مسافران همیشگی خود جهت تعیین اولویت ها، سلیقه خرید و سایر اطلاعات مربوط به آن استفاده میکند.

یکی از مزایای اصلی شبکه اینترنت توانایی هدف قرار دادن گروههای بسیار مشخصی از افراد با حداقل اتلاف پوششی شبکه است. در نتیجه هدف قرار دادن دقیق و معین مخاطبان، پیامها را میتوان برای جذب نیازها و خواسته های مشخص مخاطبان مورد نظر، طراحی کرد.

ماهیت تعاملی شبکه اینترنت، باعث درگیری بیشتر مشتری میشود. وقتی کاربران رایانه از یک سایت شبکه دیدن میکنند، میتوانند اطلاعات فراوانی نسبت به مشخصات محصول، اطلاعات خرید و غیره به دست آورند. همچنین میتوان اطلاعات جدید را فورا در اختیار مخاطبان قرار داد. چون سایت های تبلیغاتی در  اینترنت یک رسانه پاسخی مستقیم است، قابلیت انجام فروش در آن بسیار بالاست. طراحی مناسب یک سایت میتواند باعث جلب توجه مخاطبان و ایجاد علاقه نسبت به شرکت و محصولات آن شود. با افزایش نفوذ رایانه های شخصی به خانه ها  و افزایش آگاهی و علاقه نسبت به استفاده از  اینترنت، توان بالقوه بازار نیز افزایش خواهد یافت.

درجهان امروز و تجارت نوین، وب سایت نقش بسیار مهمی در موفقیت شما دارد. درعصراطلاعات مخاطبین و رقیبان شما فقط یک کلیک با شما فاصله دارند. هم اکنون در دنیا صدها میلیون نفر از اینترنت استفاده مینمایند. زمینه فعالیت شما هر چه میخواهد باشد، مسلما شما نمیتوانید به سادگی از این جمعیت صرفه نظر کنید.

به طور کلی، اینترنت مکانی جهت حضورشما و تجارت شماست که ارزان وسریع می باشد، کاتالوگ یا اطلاعات شما همیشه در دسترس است، شما می توانید ۲۰ساعت در شبانه روز خدماتتان را ارائه دهید، ازترافیک وشلوغی شهرها به دورهستید، شما درمقابل بازار و تقاضای جهانی قرار دارید، ازبرخورد مستقیم بامشتری عصبانی خبری نیست، به راحتی و با سرعت می توانید پیامهایتان را انتقال دهید، شما می توانید هزینه های زیادی ازجمله پذیرش سفارشات، چاپ، نامه نگاری، پرسنل و را کاهش دهید.





اکنون بیایید و به اتفاق نگاهی به وبسایت تبلیغاتی فانوفا بیندازیم. بله همان وبسایتی که شما با آن آشنایید. تمام مزایایی که در خصوص تبلیغات در فضای مجازی در بالا به آن اشاره شد؛ دروبسایت فانوفا موجود است. مازاد بر آن به خار داشته باشید که تبلیغات شما در آن و بسایت به رایگان منتشر می‌شود. تمامی فارسی زبانان اقصی نقاط جهان قادرند پیام های تبلیغاتی شما را از هر نوع که باشد در وبسایت فانوفا مشاهده کنند. دروبسایت فانوفا شما تنها با درج یک آگهی، یام خود را به گرداگرد جهان رسانده اید و متقاضیان و علاقه مندان در تمام ساعات و دقایق شبانه روز می توانند از خدمات شما اطلاع حاصل کنند. فانوفا به شما و درکنار شماست. وبسایت فانوفا را فراموش نکنید. www.fanofa.com

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #گروه_تبلیغاتی #سنجش #آزمون#fanofa

 

آموزش رقص در کانادا

ww.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آموزش رقص

کلاسهای سالن رقص گلکسی مرکز رقص شما کلاس مبتدی مراحل اولیه روتین آسان

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16475049876           shelmann  sh

https://www.fanofa.com/-fanofa0004161.htm

 




رقصیدن بر روی سلامتی و روحیه انسان تاثیر دارد، در واقع رقصیدن هم یک نوع ورزش محسوب می شود البته دربخش ورزش های شاد قرار می‌گیرد. رقصیدن بدن را انعطاف پذیرتر می کند و همچنین روحیه کسانی را فکر می کنند افسردگی دارند را نیز افزایش می دهد.

رقصیدن بـه انعطاف‌ پذیری نیاز دارد، پس اگر انعطاف‌پذیری ندارید، بعد از اندک مدتی، انعطاف پذیرتر خواهید شد. چـه مرتبا بـه کلاس رقص بروید یا در باشگاه‌ های رقص شرکت بکنید، این فعالیت باعث منعطف‌ تر شدن حرکات‌تان می شود. انعطاف‌ پذیری در رقص تمام عضلات شـما را درگیر خواهد کرد.

همین کـه انواع بیشتری از رقص‌ها را یاد می گیرید، از گروه‌ های عضلانی متفاوتی استفاده خواهید کرد، کـه همین باعث پیشرفتی چشمگیر درتوانایی کلی‌تان برای انعطاف‌ پذیر بودن در زندگی روزمره می شود. رقصیدن شـما را ملزم می کند بـه روشهای  گوناگونی کـه در حالت عادی هرگز انجام نمیدهید خودتان را کِش بیاورید و خم و راست کنید، بنابر این، از میزان تغییرات در دامنۀ حرکتی خود حیرت زده خواهید شد. آدم‌های بسیاری مشاغلی دارند کـه برای مدت چند ساعت در روز پشت میز کار یا کامپیوتر مینشینند. نشستن طولانی مدت در طول روز، میتواند بـه خشکی و سفتی مفاصل منجر و هنگامیکه سعی می کنید حرکت کنید موجب درد شود. رقصیدن بر مبنایی منظم، انعطاف‌ پذیری شـما را در کل افزایش خواهد داد، کـه میتواند جلوی بعضی از آسیب‌ های نشستن طولانی مدت را بگیرد. رقصیدن کمک میکند تا قدرت کلی بدن‌تان افزایش پیدا کند چون بعضی از حرکات بر خلاف وزن بدن خودتان صورت میگیرند. بسته بـه سبک رقصی کـه انجام می دهید، ممکن اسـت پرش یا چرخش رابه طرقی در فعالیت خود داشته باشید کـه بـه نیرو و قدرت بیشتر پاها نیاز دارد. رقص کلاسیک کـه در سالن‌ هایی مانند سالن اپرا اجرا می شود، نیازمند بالا و پایین پریدن، جست و خیز کردن و گاهی دویدن اسـت. اگر یک مرد رقاص پارتنر خودرا بلند کند، قدت پاها و بازوان خودرا افزایش خواهد داد.

علاوه بر قوی‌تر شدن درحین رقص قطعا استقامت بدنی و فیزیکی‌ تان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اکثر رقص‌ ها حرکات پیوسته‌ ای هستند کـه تا متوقف شدن موزیک ادامه پیدا می کنند. تحمل و استقامت بـه خرج دادن، توانایی ادامه دادن بـه حرکت واستفاده از عضلات برای دوره‌ ای زمانی طولانی تر اسـت. رقصیدن سرعت تپش قلب را افزایش میدهد کـه بـه افزایش بنیه و استقامت شـما درگذر زمان منجر میشود. اگر بطور منظم می‌رقصید، متوجه خواهید شد کـه هر بار کـه این فعالیت را انجام می دهید می توانید برای مدت زمان طولانی‌ تری برقصید.

از آنجایی کـه رقصیدن یک فعالیت اجتماعی اسـت، میتواند احساس کلی شـما در رابطه با تندرستی را التیام ببخشد. شـما دراین نوع از ورزش منزوی و از بقیه جدا نیستید. ممکن اسـت در یک کلاس رقص یا در یک باشگاه رقص یا فستیوال رقص اجتماعی باشید. هر کجا کـه باشد این احتمال وجوددارد کـه آدم‌های دیگری هم در آن مشارکت داشته باشند. داشتن رابطۀ اجتماعی با سایر آدم‌ها کار بسیار مناسبی اسـت کـه می توان آنرا انجام داد. اینکار اعتماد بـه نفس شـما را افزایش و احساس تنش و استرس‌ تان را کاهش میدهد.

باور بکنید یا نه مطالعات و پژوهش‌ های اخیر ادعا می کنند رقصیدن شـما را باهوش‌ تر میکند. نشان داده شده اسـت کـه رقصیدن منظم بـه دور ماندن شـما از بیماری آلزایمر کمک می کند. اینکار عملکرد شناختی را درهر سنی افزایش می دهد. در مطالعه‌ ای کـه در دانشکده‌ ی دکتری آلبرت انیشتین انجام شد، نشان داده شده اسـت کـه اکثر فعالیت‌ ها کـه توسط افراد سالمند انجام می شود.

ww.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#رقص#آموزش#دنس#آموزشگاه#تورنتو#fanofa

 

تدوین فیلم در استرالیا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

تدوین فیلم

تدوین فیلم و تیزر

استرالیا بالمین

شماره تماس: 9809195885425                   فاطی احمدی

https://www.fanofa.com/edit-video-fanofa0004179.htm





برای تهیه و تولید یک فیلم مراحل بسیار زیادی طی می شود تا یک اثر هنری به صورت فیلم در عرصه های متفاوت و مختلفی تولید شود، از آخرین مراحل تولید فیلم می توان به تدوین اشاره نمود! در این مقاله از گرافیستار قصد داریم بدانیم تدوین فیلم چیست و چه اتفاقاتی در این بین به وجود می آید تا بتوانیم نتیجه بسیار موثر و ایده آلی را کسب کنیم.

یک فیلم پس از تولید به مرحله بسیار مهم و ضروری به نام تدوین فیلم نیاز دارد تا بتوان محتوای تصویری فیلم را ویرایش نمود، به همین جهت به تدوین فیلم، در واقع ویرایش فیلم نیز گفته می شود که البته این موضوع با استفاده از فناوری های روز عرصه دیجیتال صورت می گیرد.اگر بخواهیم هنر تدوین فیلم را در یک جمله توصیف کنیم، می توانیم بگوییم که تدوین یا ویرایش فیلم در اساسی ترین حالت ممکن یعنی هنر و تکنیکی خاص برای مونتاژ و یا ایجاد یک دنباله منسجم از یک مجموعه تصاویر برداری شده از یک فیلم.

این روز ها استفاده از تدوین و ویرایش فیلم کاربرد های بسیار متنوع و گسترده ای دارد و تنها به خلق پروژه های تلویزیونی و سینمایی ختم نمی شود. بلکه می توان از آن در انواع پروسه های سینمایی یا مستند، انیمیشن سازی و یا حتی فیلمبرداری های شخصی نظیر فیلمبرداری عروسی مورد استفاده قرار داد.

حال که با مفهوم تدوین فیلم آشنا شدید، نوبت به آن رسیده است تا به معرفی و بررسی اهمیت این نکته بپردازیم. همان طور که می دانید در تهیه و ساخت یک فیلم اجزای بسیار متنوعی همانند بازیگران، کارگردان، فیلمنامه، نحوه فیلمبرداری و مکان فیلمبرداری و دخیل هستند.

 

اگر  تمامی این موارد از نظیر بازیگران و درجه یک و بهترین نیز باشند و هرکس به خوبی وظایف خود را به طور تمام انجام دهد، باز هم مرحله تدوین است که کمک می کند کیفیت فیلم نهایی به چه صورت باشد!!

 

در واقع صحنه های به هم پیوسته ای که در فیلم ها وجود دارد، پس از مرحله تدوین عبور کرده و آن کیفیت مطلوب را برای پخش و اثرگذاری بر دل مخاطب به دست آورده است و به همین دلیل برخی از فیلم هایی که در دل مخاطبان می نشیند و طرفداران بسیار زیادی را نیز به دنبال دارد، اثر تدوین نهایی و جذابی بوده که تدوینگر به درستی آن را بر روی فیلم پیاده سازی نموده است.

 

در نهایت اگر بخواهیم یک جمع بندی کاملی از صحبت های خودمان داشته باشیم می توانیم این گونه بیان کنیم که در میان تمامی جزئیات یک فیلم، تدوین آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای آن که شما بتوانید یک فیلم تاثیرگذار و مطلوبی را تهیه کنید، باید از یک تدوینگر استفاده کنید، تدوینگری که کار خود را به درستی بلد است.

تدوین نیز دارای روش ها و فنون منحصر به فردی است که در ادامه بررسی انواع روش های تدوین خواهیم پرداخت. در حالت کلی از مهم ترین روش های تدوین می توان به روش های زیر اشاره نمود:

 

تدوین بر مبنای موقعیت تصویر

تدوین بر مبنای فرم

تدوین بر مبنای مفهوم

تدوین بر مبنای حرکت

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#تدوین#فیلم#ویدیو#تدوین_فیلم#استرالیا#fanofa

 

 

کاریابی در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

کاریابی

مشاوره شغلی و تحصیلی بصورت رایگان برای تمام واجد شرایط هایی که در برلین و براندنبورگ زندگی میکنند

https://jobserviceberlin.de

آلمان - برلین

شماره تماس: 4917620228867                      مهسا بهروزیان

https://www.fanofa.com/-fanofa0004203.htm

 

 





براندنبورگ یکی از شانزده ایالت آلمان است. مرکز این ایالت شهر پوتسدام است.ایالت براندنبورگ در خاور کشور آلمان واقع شده و یکی از ایالت‌های جدید آلمان است که پس از اتحاد سال ۱۹۹۰ دو آلمان، تشکیل شد. ایالت براندنبورگ (Brandenburg) در شمال شرقی آلمان قرار دارد و مثل کمربندی که به «کمربند چربی خوک» (Speckgürtel) معروف است، پایتخت این کشور، برلین، را در بر می‌گیرد. ایالت براندنبورگ، ۲۹ هزار و ۴۷۷ کیلومتر مربع مساحت دارد و از این نظر بزرگ‌ترین ایالت آلمان محسوب می‌شود. تراکم جمعیت در براندنبورگ زیاد نیست. پایتخت این ایالت، شهر پوتسدام (Potsdam) در زمان دولت پروس هم مرکز این خطه بود. قصرهای بی‌شمار و پارک‌های بی‌نظیر، از شکوه و جلال این دوره خبر می‌دهند. شهر پوتسدام به‌خاطر داشتن امکانات زیربنایی، معماری زیبا و نزدیکی به پایتخت، از سطح زندگی بالایی برخوردار است.براندنبورگ پیرامون برلین را فراگرفته‌است ولی شامل برلین نمی‌شود.

کشور آلمان نسبت به دیگر کشورهای دنیا و اروپا در بسیاری از شاخص های زندگی مطلوب، عملکرد بسیار خوبی دارد. این کشور در زمینه شغل و درآمد، ثروت، کیفیت محیط زندگی، وضعیت سلامت، مسکن، آموزش و پرورش ، امنیت شخصی ، تعادل زندگی کاری و آرامش روانی شهروندان در حد متوسط است. ولی به طور کلی آلمانی ها نسبت به میانگین استانداردهای جهانی از زندگی خود رضایت بیشتری دارند و میزان امید به زندگی در این کشور از 0 تا 10 عدد 7.5 می باشد.

آلمان به طور کلی دارای آب و هوای معتدل فصلی است و تفاوت هر فصل نیز به وضوح احساس می گردد. شمال و بویژه شمال شرقی آلمان سردتر از جنوب این کشور است. در فصل گرما دمای هوا به 35 درجه خواهد رسید. این در حالی ست که در فصل زمستان تا منفی 5 درجه نیز کاهش دما خواهد داشت. اما نکته بسیار عالی در این تفاوت دما در این است که شما می توانید در تابستان از تابش آفتاب لذت ببرید و در دریای شمال تا بالتیک شنا کنید. این در حالی ست که در زمستان می توانید در کوه های آلپ به اسکی بروید. نام براندنبورگ، از نام منطقهٔ "برنابورگ در کنار رود هاول" گرفته شده است. شاه هاینریش اول این خطه را در سال ۹۲۹ میلادی، پس از پیروزی در جنگی با اسلاوها به خاک خود افزود . تا قرن ۱۴ میلادی، برنابورگ، یکی از بزرگترین دوک‌نشین‌های آلمان بود. در قرن ۱۹ و ۲۰ براندنبورگ و برلین، به مرکز سیاسی دولت پروس و آلمان تبدیل شدند. در سال ۱۹۴۷ سرانجام، نیروهای متفقین، دولت پروس را منحل کردند و براندنبورگ به عنوان جزئی از خاک آلمان شرقی، زیر حکومت "جمهوری دموکراتیک آلمان" قرار گرفت.

دانشگاه پتسدام آلمان دانشگاهی دولتی است که در منطقه براندنبورگ برلین آلمان واقع شده است. این دانشگاه در سال 1991از ادغام کالج لیبکنشت کارل و کالج ایالتی براندنبورگ تشکیل شده است و امروزه یکی از مکان های آموزشی و پژوهشی معتبر در آلمان و اروپا به شمار میرود. دانشگاه پتسدام در سال 2009میلادی، به عنوان یکی از برندگان “آموزش برتر” از طرف انجمن علوم آلمان معرفی شد.این دانشگاه شامل دانشکده های فلسفه و موسسه ریاضیات و ورزش ، دانشکده‌های علوم انسانی، ریاضیات و علوم و دانشکده‌های حقوق، اقتصاد و مطالعات اجتماعی و موسسات علوم کامپیوتری میباشد.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#استخدام#کاریابی#شغل#بیزینس#آلمان#برلین#fanofa

 

کیک در کالیفرنیا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

کیک

با سلام simplysweetbyshadi با انواع شیرینیهای خوشمزه ، دسر، کاپ کیک ،کیک پاپ ، برای مراسم عروسی ، نامزدی ،تولد ، baby shower و ........ اماده انجام سفارشات شما عزیران می باشد.لطفا برای دیدن عکسها به صفحه اینستاگرام و فیس بوک simplysweetbyshadi مراجعه فرمایید. با تشکر https://www.instagram.com/simplysweetbyshadi

کالیفرنیا ساکرامنتو

شماره تماس: 19162764978

https://www.fanofa.com/cake-fanofa0004181.htm

 







ایده پختن کیک‌های فنجانی و کوچک برای اولین بار در سال 1796 در کتاب آشپزی American Cookery توسط امیلیا سیمونز ارائه شده است او در کتاب خود به پختن نوعی کیک با بافت نرم و سبک داخل فنجان‌های کوچک اشاره‌ کرده است؛ با این حال نام کاپ کیک برای اولین بار در سال 1828 به وجود آمد آن هم وقتی که الیزا لسلی نویسنده و متخصص مشهور آشپزی، کتاب آشپزی خود به نام Receipts را که شامل اولین دستور تهیه کیک فنجانی بود منتشر کرد.

در اوایل قرن نوزدهم دو تعریف متفاوت برای کیک فنجانی وجود داشت.

در چندین قرن پیش، قبل از اینکه قالب‌های مافین به طور گسترده در دسترس مردم قرار بگیرند؛ کیک‌ها اغلب در فنجان‌های سفالی پخته می‌شدند و نام خود را از فنجانی که در آن پخته می‌شدند می‌گرفتند. این تعریفی است که امروزه هم به کار می‌رود. در حال حاضر به هر کیک کوچکی که هم اندازه فنجان باشد کاپ کیک گفته می‌شود.

اما در تعریف دیگر، کیک فنجانی اشاره به کیکی داشت که مواد تشکیل دهنده آن با استفاده از یک فنجان استاندارد وزن می‌شد. اما سال‌های بعد، هنگامی که استفاده از یک اندازه واحد برای مواد تشکیل دهنده کیک به طور محکم در آشپزخانه‌های خانگی تثبیت شد این دستور العمل‌ها به نام کیک یک، دو، سه، چهار شناخته شدند به این دلیل که آن‌ها از چهار ماده شامل: یک فنجان کره، دو فنجان شکر، سه فنجان آرد، و چهار تخم‌ مرغ تشکیل می‌شدند.

پس از رایج شدن مفهوم کاپ کیک آن‌ها به محبوب‌ترین کیک‌های خانگی تبدیل شدند و سال‌ها بعد برای اولین بار در سال 1919 یک شیرینی پزی آمریکایی به نام hostess این دسر تک نفره را به عنوان “کیک میان وعده” معرفی کرد و به فروش رساند.در دستور العمل‌های اولیه و اصلی کیک فنجانی خبری از فراستینگ نبود و آن‌ها تنها با برخی ادویه جات و میوه‌های خشک طعم دار می‌شدند. اما سرانجام در سال 1920 برای اولین بار از فراستینگ وانیلی یا شکلاتی در تزیین کاپ کیک‌ها استفاده شد.امروزه در قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها کاپ‌ کیک‌ها با طعم‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند. ظرافت ظاهری، اندازه کوچک و شکل متعادل آن‌ها برای اهداف تزیینی باعث شده است که این مدل کیک به یک محصول مقرون به صرفه و مناسب برای قنادی‌ها و مشتریان تبدیل شود. و با توجه به این که همه از کوچک تا بزرگ طرفدار پر و پا قرص کاپ کیک‌ها هستند می‌توان آن‌‌ها را به راحتی در مراسم‌های مختلف مثل جشن سیسمونی، جشن دندونی، جشن تولد و حتی جشن سالگرد ازدواج و عروسی سرو کرد.

جالب است بدانید محبوبیت کاپ کیک‌ها به قدری زیاد است که حتی توانسته‌اند روزهایی را در تقویم از آن خود کنند. به عنوان مثال 18 اکتبر روز جهانی کاپ کیک شکلاتی، 9 نوامبر روز جهانی کاپ کیک وانیلی و 15 دسامبر روز جهانی کاپ کیک لیمویی نام گذاری شده است.

رکورد خوردن بیشترین کیک فنجانی در کم‌ترین زمان متعلق به شخصی با نام Glutton Matt Stonie  است که توانسته با خوردن 125 کاپ کیک در 8 دقیقه و 55.15 ثانیه رکورد عجیبی را در خورن کیک به ثبت برساند.

بزرگ‌ترین کاپ کیک جهان در سال 2009 درست شد. این کیک دو میلیون کالری، 4 فوت ارتفاع و 1224 پوند وزن داشت.

در انگلستان به کیک فنجانی fairy cake و در استرالیا به آن patty cakes (پتی کیک) می‌گویند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#کیک#دسر#غذا#تولد#ازدواج#آمریکا#کالیفرنیا#fanofa