Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

اخبار و تحلیل رمز ارزها در مالزی

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

اخبار و تحلیل رمز ارزها

برنامه اخبار و تحلیل رمز ارزها هر شنبه در رادیو آکادمی ویندانجل

مالزی

شماره تماس: 60260181500

https://www.fanofa.com/the-news-of-cryptocurrency-fanofa0004142.htm




بازار رمزارزها با نوسانات متعددی روبه‌رو است و از این رو تحلیل بازار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که فعالان عرصه کریپتوکارنسی باید انجام دهند.تحلیل‌گران مطرح زیادی در سراسر جهان با روش‌های مختلف به بررسی بازار ارزهای رمزنگاری شده می‌پردازند و حتی برخی از مشهورترین آنها تحلیل‌های خود را به فروش می‌رسانند و از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کرده‌اند.

سوالی که مطرح می‌شود این است که تحلیل بازار ارزهای رمزنگاری شده از چه طریقی امکان پذیر است. هر بازار مالی از دو رکن اصلی عرضه وتقاضا تشکیل شده است. هر شخص حقیقی یا حقوقی که در این بازار به مبادله می‌پردازد «تریدر» نامیده می‌شود.

 

در این بین تحلیل‌گر کسی است که دانش و اطلاعات کافی از بازار را در اختیار دارد و با استفاده از آن‌ها وضعیت بازار را پیش‌بینی و پیشنهادهایی جهت کسب سود بیشتر از بازار را مطرح می‌کند.

یک تریدر می‌تواند خود یک تحلیل‌گر باشد یا اینکه از نظرات وتحلیل تحلیل‌گران حرفه‌ای در کنار استنباط‌های خود استفاده کند.

برای تحلیل بازار رمزارز و سایر بازارها روش‌های مختلفی وجود دارد در یک تقسیم‌بندی کلی عوامل تاثیرگذار در بازارها را به دو بخش عمده تقسیم می‌کنند که دو مکتب اصلی در بازار سرمایه شکل داده‌اند:

 

۱. عوامل تکنیکال

وضعیت گذشته بازار رمزارز را بررسی و بر اساس موقعیت‌های مشابهی که در گذشته در بازار رخ داده پیش‌بینی می‌کند درآینده چه اتفاق‌هایی در بازار ممکن است رخ دهد.

بررسی عوامل تکنیکال سبب می‌شود تحلیل‌گر، هر بازاری که تمایل داشته باشد را بررسی کند و از انعطاف‌پذیری و سازگاری تحلیل تکنیکال در همه بازارها استفاده کند.

بررسی بازه‌های زمانی مختلف بر روی چارت تحلیل تکنیکال به سادگی انجام می‌شود و به تحلیل‌گر این اعتماد به نفس را می‌دهد که با تکیه بر داده‌ها وضعیت بازار را پیش بینی کند.

.2عوامل فاندامنتال

هر زمان و مکان مقتضیات خاص خود را دارد و از این رو تنها نمی‌توان بر روی عوامل تکنیکال تکیه کرد اینجا است که پای عوامل فاندامنتال و شکل دیگری از تحلیل هم به بررسی‌های تحلیل‌گران باز می‌شود.علمی که به بررسی متغیرهای اقتصادی، مالی و دیگر موارد تغییرپذیر درباره رمزارز می‌پردازد تحلیل فاندامنتال است.

بررسی اخبار و رویدادهای مهم مرتبط با رمزارز و آنالیز تمامی عواملی که می‌تواند روی بازار تأثیر مستقیم داشته باشد برعهده تحلیل‌گر است و تک‌تک این عوامل تحت عنوان عوامل فاندامنتال شناسایی می‌شوند.هدف از معامله‌گری در بازارهای رمزارز دستیابی به سود است و تریدر حرفه‌ای برای دستیابی به این هدف از انواع مختلفی از تحلیل‌ها مثل تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و روانشناسی بازار سود می‌برد.هر تحلیل‌گری که بتواند عوامل تاثیرگذار بیشتری را شناسایی کرده و در تحلیل خود لحاظ کند به نتایج مطلوب‌تری هم دست پیدا خواهد کرد. از این رو نباید نقش عوامل روانشناختی را در تحلیل‌ها نادیده گرفت.احساس کلی‌ای که فعالان بازار در یک مقطع زمانی تجربه می‌کنند روانشناسی بازار است و روی قیمت‌ها و وضعیت هر بازاری به ویژه بازار رمزارز تأثیر مستقیم خواهد داشت.از آنجا که رمزارزها کالاهای فیزیکی نیستند و پشتوانه مالی فیزیکی‌ای هم ندارند، بزرگ‌ترین سرمایه آن‌ها فعالان بازار هستند از این رو روانشناسی بازار در قیمت‌ها و وضعیت مبادلات تأثیر مستقیم دارد.

ترید و سرمایه‌گذاری دو مبحث کاملاً مجزا هستند و روش کار متفاوتی دارند تریدرها ریسک بیشتری را متحمل می‌شوند و از داده‌های تحلیل‌گران استفاده می‌کنند و در صرافی‌های ارزدیجیتال با خریدوفروش لحظه‌ای رمزارزها و تبدیل آنها به یکدیگر برای کسب سود استفاده می‌کنند.

این کار ریسک بسیار بالایی دارد و اغلب، کسانی وارد این روند کار می‌شوند که از قبل با بازارهای مالی آشنایی داشته باشند و اصول تحلیل را به خوبی بشناسند. یک تریدر لازم است به مرور زمان و کسب دانش کافی به یک تحلیل‌گر حرفه‌ای تبدیل شود و در عین حال از تحلیل کارشناسان توانمند هم استفاده کند.در عین حال برای ترید در بازار رمزارز روش‌های مختلفی وجود دارد که یک تریدر باید آنها را بشناسد و ضمن آگاهی کافی از بین آنها روشی برای مبادلات خود انتخاب کند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#تبلیغات_رایگان#فانوفا#رمز_ارز#درآمد_دلاری#درآمد_مشخص#ترید#مالزی#fanofa

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد