Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

تابلوفرش در اصفهان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

تابلوفرش

تابلوفرش با عکس دلخواه، آیه و منظره سایز نمونه: 50 در 70 فرش درجه یک ارسال به سراسر کشور قابل شست‌وشو دورویه، بدون پرزدهی انواع قاب موجود تحویل درب منزل امکان تسویه درب منزل شما هم میتونید عکستون رو توی تلگرام یا واتساپ بفرستین و یه تابلوفرش مانا از هنرنما دریافت کنید شماره تماس 09931202348 هنرنما، نامی آشنا، نقشی زیبا، فرشی مانا

ایران اصفهان

شماره تماس: 989931202348                       مهد فرش هنرنما

https://www.fanofa.com/tableau-fanofa0004105.htm

 





در ایران تنوع انواع فرش بسیار زیاد است و شما به هر نقطه ای از ایران که سر بزنید انواع فرش های مختص با آن منطقه را مشاهده خواهید کرد که ویژگی های خاص خود را دارند. وجود انواع فرش ها در ایران سبب شده است که فرش های ایران به دلیل داشتن تنوع و زیبایی در جهان شهرت داشته باشند. فرش دورو ابریشم نیز یکی از ارزشمندترین فرش های ایرانی است که بسیار مورد علاقه تجار خارجی است.

فرش دورو ابریشم

فرش دورو ابریشم یکی از انواع فرش های ایرانی است که به سبب داشتن ویژگی های متمایز و خاص دارای شهرت فراوانی است ، فرش دورو ظاهر خاصی دارد که به راحتی می توان از آن به محل بافت فرش پی برد. این فرش توسط مردمان ترکمن ایران بافته می شود و به قالی ترکمن نیز معروف است. این فرش به سبب این که از طرح و نقش ، تکنیک ، ترکیب بندی و رنگ خاصی برخوردار است به عنوان یک اثر با ارزش هنری به حساب می آید و به همین دلیل است که فرش دورو مشتریان زیادی از تمام دنیا دارد.

از روستای دویدوخ بعنوان مرکز فرش دورو ابریشم نام برده می شود. از زمان های بسیار دور در این روستا فرش دورو ابریشم بافته می شود و قدمتی طولانی دارد. ساکنان این روستا از طریق بافت فرش دورو امرار معاش می کنند و در واقع هنر خود را به جهانیان عرضه می کنند. برخی از فرش های دستباف این روستا به دلیل این که از ارزش بالایی برخوردار هستند به ثبت جهانی نیز رسیده اند که در نوع خود قابل توجه هستند. این روستا در بخش مرزی خراسان شمالی و در راز و جرگلان واقع شده است.

آماری که در مورد بافت فرش دورو وجود دارد نیز بسیار قابل توجه است. بر اساس آمارها در هر سال حدود دو هزار متر مربع از این فرش در روستای دویدوخ بافته می شود و نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که هیچکدام از این فرش ها در اصطلاح روی دست بافندگان نمی ماند چرا که بسیاری از مشتریان در انتظار پایان یافتن بافت فرش ها هستند. در استان خراسان شمالی و با محوریت روستای دویدوخ در حدود چهارصد دار قالی برای بافت فرش دورو ابریشم وجود دارد. اکثریت فرش های دورو ابریشم که در این خطه بافته می شوند به کشورهای خارجی صادر می شوند که چیزی در حدود ۸۰% کل فرش های ابریشم دورو بافته شده را شامل می شود. کشورهایی اروپایی ، ژاپن و کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس از مهمترین مشتریان فرش ابریشم دورو هستند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#تابلو#طراحی#فرش#تابلو_فرش#ایران#اصفهان#fanofa 

دعوت به همکاری در اصفهان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

دعوت به همکاری

ایران اصفهان خمینی شهر

شماره تماس: 9809908261445

احمد سراجیان

https://www.fanofa.com/davat-be-hamkari-fanofa0004123.htm








ماتریس آیزنهاور ابزار ساده‌ای برای اولویت‌بندی کارها و مدیریت زمان است. با شناخت ماتریس آیزنهاور می‌آموزیم که چگونه از زمان خود بهترین استفاده را بکنیم. در سال 1954 (1333 هجری شمسی) رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، جناب دوایت دی. آیزنهاور، در جریان یک سخنرانی بین‌المللی حرف جالبی زد. مضمون سخنان آیزنهاور این بود: «مشکلات من دو نوعند: فوری‌ها و مهم‌‌ها. فوری‌ها مهم نیستند، و مهم‌ها هم هیچگاه فوری نیستند.»

 

آیزنهاور در آن زمان متوجه این نکته‌ی مهم شده بود که مدیریت زمانیِ صحیح، نه فقط به معنی انجام دادن همه‌ی کارهاست، بلکه به معنی انجام دادن مؤثر کارهاست. به عبارت دیگر، باید قسمتی از وقت‌مان را به تکمیل کردن کارهای مهم اختصاص بدهیم، نه اینکه همه‌اش را صرف انجام دادن کارهای فوری بکنیم. برای این کار، و برای کم کردن استرس و نگرانی از برنامه‌ی زمانبندی فشرده، باید فرق بین این دو واژه را بدانیم:

 

مهم: کارهایی که انجام دادنشان باعث می‌شود به اهدافی که در سر داریم برسیم. چه اهداف شخصی و چه حرفه‌ای.

فوری: کارهایی که نیازمند واکنش سریع هستند و انجام دادنشان معمولا باعث می‌شود، شخص دیگری را به هدفش برسانیم. این کارها اغلب شامل آنهایی است که هم ما رویشان تمرکز می‌کنیم و هم خودشان توجه ما را می‌طلبند، زیرا اگر سریع انجامشان ندهیم، باید به زودی با عواقبشان سر و کله بزنیم.

وقتی که بدانیم کدام کارها فوری‌اند و کدامشان مهم، آنگاه می‌توانیم از تمایل ناخودآگاه خود به تمرکز کردن بر کارهای بی‌اهمیت جلوگیری کنیم. با علم به نوع کار، می‌توانیم برنامه‌‌ی زمانبندی‌مان را بهینه‌سازی کنیم تا جای خالی را برای پرداختن به کارهایی که برای موفقیت‌مان لازم است، جور کنیم.

نحوه‌ی استفاده از ماتریس آیزنهاور

برای استفاده از ماتریس آیزنهاور، باید اول لیستی از کارها و پروژه‌هایی تهیه کنید که احساس می‌کنید باید انجامشان بدهید. سعی کنید هر چیزی که وقتتان را در سر کار می‌گیرد، هر قدر هم که بی‌اهمیت باشد، در این لیست بگنجانید. (اگر آدمی باشید که می‌خواهد به کارش مسلط باشد، باید این لیست را از قبل داشته باشید.)

 

سپس، هر یک از این کارهایی که لیست کرده‌اید را داخل یکی از 4 دسته‌بندی زیر قرار دهید:

 

مهم و فوری

مهم ولی غیرفوری

غیرمهم ولی فوری

غیرمهم و غیرفوری

حالا از استراتژی‌های زیر برای برنامه‌ریزی استفاده کنید:

 

۱. مهم و فوری

۲ جور کار مهم وفوری داریم: دسته‌ی اول آن کارهایی هستند که نمی‌توانستید پیش‌بینی‌‌شان کنید و حالا دم بزنگاه غافلگیرتان کرده‌اند، و دسته‌ی دوم کارهایی هستند که گذاشته‌ایدشان کنار تا در دقیقه‌ی ۹۰ به آنها برسید.

 

می‌توانید با برنامه‌ریزیِ جلو جلو و همچنین پرهیز از موکول کردن کارها به بعد، تا حد زیادی از شر کارهای دقیقه‌ی نَودی خلاص شوید. پس این از دسته‌ی دوم! اما چه کار کنیم تا غافلگیر نشویم؟ از آنجا که علم غیب ندارید، بهتر است همیشه دربرنامه‌ریزی‌تان جایی را خالی بگذارید برای همین کارها تا به این راحتی غافلگیر نشوید. (چه بسا که مجبور شوید پس از وقوع یک بحران، کل کارها را از نو برنامه‌ریزی کنید.)

اگر کلی کار فوری و مهم دارید، بنشینید و ببینید که کدامشان را می‌توانستید از قبل پیش‌بینی کنید، و به این فکر کنید که چطور می‌توانید مکانیزمی پیدا کنید تا بتوانید کارهای مشابه با آنها را جلو جلو برنامه‌ریزی کنید تا دیگر فوریت پیدا نکنند.

این تنها یکی از چند روش حل مشکلات به روش ماتریس آیزنهاور است. باماتماس بگیرید واز  راه و روش های دیگر حل مشکلات ماتریس با خبر شوید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#ماتریس#همکاری#ایران#اصفهان#مدیریت#fanofa 

گلیم در مازندران

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

گلیم

اکثر گلیم ها سایزشون۶۰×۱۰۰ قیمت الان ۴۵۰۰میلیون تومن

ایران مازندران

شماره تماس: 989115771077

الناز احمدی

https://www.fanofa.com/kilims-fanofa0004128.htm

 



گلیم دست بافته ای ساده است از (تار پنبه یا پشم) و پود (بشم) که معمولاً از پشم حیوانات اهلی ساخته میشود. فرش گلیم یکی از سبک ترین انواع فرش است که معمولا در مناطق ترکمن ، ترک و قفقازی بافته می شود. این نوع فرش از پشم و موی حیوانات بافته می شود و برای رنگرزی نخ های آن نیز از گیاهان طبیعی استفاده می شود. معمولا گلیم فرش های موجود در بازار در اندازه های استاندارد 100 در 70 سانتیمتر ، 150 در 100 سانتیمتر ( نیم ذرع ) ، 2 در 3 متر و 3 در 4 متر بافته می شوند. اما می توان آن ها را در ابعاد کناره ای برای پهن کردن در راهروها یا راه پله ها یا پر کردن فضاهای خالی خانه نیز پیدا کرد.شاید گلیم نوعی ساده از  قالی باشد. روی این اصل می توان پذیرفت که بافت گلیم قبل از ابداع قالی رواج داشته است. آثار به دست آمده در آرامگاه فراعنه مصر ۲۵۰۰سال قبل از میلاد از وجود گلیم در آن زمان خبر می‌دهد . هر منطقه طرح مختص به خود را داراست و عموماً به عنوان فرش کاربرد داشته است. ممکن است بافت گلیم با تغییراتی کاربردهای دیگری غیر از فرش در بین عشایر داشته باشد: از جمله نمک دان ، جل اسب، نوار چادر.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

گلیم ها عموما با نقوش شکسته(هندسی )بافته می شوند. این نقوش بیشتر شامل لوزی، سه گوش ،چهار گوش،انواع گل ،بوته،ترمه،شش گوش،انواع حیوانات اهلی ودرنده ونیز بسیاری از نقوش دیگر می شود.شاید بتوان گفت در آسای مرکزی ، شرق اروپا و شمال آفریقا هر جا که پرورش بز و گوسفند و شتر رواج داشته و مردمانش در بافت فرش تخصص داشته اند گلیم هم بافته اند. مردمان ترکمن، ففقاز، ترک، عرب و دستبافته گلیم را تولید و بکار برده اند.

در ادبیات فارسی عموماً گلیم با زیلو یا جاجیم و به یک معنی بکار رفته است.

به طور مشخص گلیم فرشی است که از بافتن پود بر تار هایی که بر دار افراشته تنیده شده است بافته می شود.دربافت گلیم  از دستگاه کمکی نظیر ماسوره و استفاده نمی‌شود؛ که این مورد تفاوت گلیم با زیلو یا جاجیم و انواع دیگر ذکر شده در ادبیات می باشد. قدیمی ترین گلیم بافته شده در مصر به دست آمده .البته در کشور هایی مانند هند، چین، افغانستان، پاکستان ودیگر کشور های خاورمیانه بافت گلیم صورت می گیرد. برای مقاومت و استحکام گلیم‌بافها از محل ورود ریشه‌ها به گلیم از نوعی گره که به نام “دو گره” معروف است استفاده می‌کنند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 

شستشوی گلیم نیز مانند شستشوی فرش است. چون اکثر گلیم ها از پشم تهیه می شوند بهتر است، گلیم ها را با پودر های لباسشویی نشویید و به جای آن از شامپو فرش استفاده کنید. و پس از شستشوی گلیم با شامپو از نرم کننده استفاده کنید. سپس گلیم را روی طناب یا نرده آوزیران کنید و اجازه دهید در سایه و در معرض وزش باد خشک شود. اگر روی گلیم شما لکه دارد باید قبل از شستشوی گلیم به لکه برداری بپردازید. اکثر گلیم ها قبل از شستشو به تثبیت رنگ نیاز دارند. زیرا ممکن است در حین شستشو با مواد شوینده رنگ قاطی کنند و به همین علت باید برای شستشوی گلیم حتما به قالیشویی های مجاز مراجعه کنیم تا گلیم دچار آسیب نشود.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 

#تبلیغات#فانوفا#گلیم#فرش#طراحی#فروش#طرح#مازندران#ایران#fanofa 

 

 

 

 

 

 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/




اولین قدم در موفقیت یک تبلیغ، افزایش احتمال دیده شدن آن از طرف گروه هدف است. استفاده از تبلیغی که برای یک رادیوی بین المللی تهیه شده در یک رادیوی محلی موسیقی، نمی‌تواند ‌ایده خوبی باشد. در مورد علایق بازار هدف خود (مانند ورزش، موسیقی، آشپزی و )، جایی که به این علایق می‌پردازند (فرودگاه، باشگاه، خانه، ماشین و ) و نیز اینکه چطور آن را دوست دارند (روزنامه، رادیو و ) اطلاعات کسب نمایید. تا زمانی که در مورد این مسائل اطلاعاتی نداشته باشید نمی‌توانید تبلیغی هوشمندانه بسازید.

اگر می‌خواهید مردم نسبت به تبلیغ شما عکس‌العمل نشان دهند، حتما باید هدف مشخصی داشته باشید. آیا هدفتان این است که به شما زنگ بزنند، به فروشگاهتان بیایند یا به وب سایتتان مراجعه نمایند؟ هدفتان هر چه که باشد، باید تمام عناصر تبلیغ را طوری درگیر آن هدف کنید که مشتریان متقاعد شوند آن هدف برآورده می‌شود. فرض کنید هدفتان این است که مشتریان را جهت برقراری تماس رایگان ترغیب نمایید. در این‌صورت مثلا باید بگویید: «همین حالا با شماره تلفن تماس رایگان ما تماس بگیرید.»

اگر تبلیغ شما شامل یک گواه و شاهد است، از او بخواهید تا سخن خود را با چنین جمله‌ای شروع کند: «زمانی که من با شماره تلفن تماس رایگان این شرکت تماس گرفتم، » یا می‌توانید از چنین جمله‌ای استفاده نمایید: «یک تماس رایگان با شماره تلفن ما، می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد».اهداف چندگانه می‌توانند باعث خدشه در ارائه تصویر شفاف از شرکت و سردرگمی مشتریان گردند و زمانی‌که مردم سردرگم شوند معمولا عملی انجام نمی‌دهند.

مطالعات نشان داده که مصرف‌کنندگان 7 برابر بیشتر از خواندن تبلیغات، اخبار روزنامه‌ها را دنبال می‌کنند. مصرف‌کنندگان به طور میانگین روزانه در معرض 3500 تبلیغ قرار دارند.

طراحی یک تبلیغ به فرمت خبر، نه تنها باعث جلب توجه بیشتر می‌شود، بلکه باعث افزایش باورپذیری نیز می‌گردد. باورپذیر بودن تبلیغ یکی از مهم‌ترین فاکتورها در عکس‌العمل مصرف‌کنندگان است. تبلیغات آگهی-خبر شامل عنوان مجاب کننده، مقدار زیادی اطلاعات آگاهی بخش، متون جالب، نقل قول‌ها و استفاده از گرافیک و نمودارها است.دلیل اینکه تبلیغ آگهی- خبر خیلی مجاب کننده است این است که مردم دیگر از تبلیغات فروش مستقیم خسته شده‌اند و یک فروش نرم، آرام و معتبر در قالب خبر را ترجیح می‌دهند.

مشتریان شما، نگهبان و مراقب شما نیستند. آنها مسوول فروش، درآمد، نام تجاری و حسن شهرت شما هم نیستند. برای آنها فقط این مهم است که شما چگونه و با چه پیشنهادی به آنها فایده می‌رسانید. بنابراین جملات «ما » را کنار بگذارید و به دنبال فروش فایده باشید. مردم در نهایت به دنبال دو چیز هستند: کسب لذت و دوری از درد.

به مردم بگویید که محصول شما چه فایده‌هایی دارد که می‌تواند درد را از آنها بگیرد یا لذتی را به آنها هدیه کند. این مساله را با لیست کردن خصوصیات و ویژگی‌های محصول اشتباه نگیرید. برای مردم اینکه این خصوصیات محصول شما چه فایده‌ای را به طور خاص برای شخص آنها دارد خیلی مهم‌تر است از اینکه لیست ویژگی‌های محصول شما را بدانند.

برای این کار ابتدا خصوصیات محصول را لیست کنید و سپس فایده هر یک را از دید مصرف‌کننده بنویسید (دفع درد یا کسب لذت). در ضمن مطالعات نشان داده‌اند که مردم به ترس از دست دادن چیزی (درد) بیشتر و بهتر پاسخ می‌دهند.

بستری مناسب، فراگیر، پویا و قابل اعتماد جهت درج آگهی های تبلیغاتی خود بیابید. وب سایت یا شبکه‌ای اجتماعی در اینترنت که آگهی شما را در معرض تماشای مخاطبان فراوانی قرار دهد. منبعی که آگهی مختصر شما را در وبلاگ های خود به طور مفصل و موسع تشریح کند و باعث بشود آگهی شما در صدر آگهی های پر مخاطب و پر بیننده‌ی  جستجوگرها قرار بگیرد.

بله درست حدس زدید وبسایت تبلیغاتی فانوفاwww.fanofa.com بستری مناسب برای شما، آگهی های شما و اهداف تجاری و کسب و کار شماست. همین حالا آگهی خود را به رایگان در فانوفا به اشتراک بگذارید و اعجاز تبلیغ دراین وبسایت را مشاهده کنید. فانوفا، همینجا، همین حالا، همه جا.

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #گروه_تبلیغاتی #سنجش #آزمون#fanofa

 

 

 

 

فروش برنج در اصفهان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

فروش برنج

فووووووری فروش عمده و خرد انواع برنج مرغوب برنج محلی درجه یک برنج هندی قیمت عالی _____________ کد تخفیف ویژه ۹۱۳ _______________ راهنمایی و قیمت انواع برنج درخدمتم

ایران اصفهان

شماره تماس: 9809138730621                         محمدرضا اکبری

https://www.fanofa.com/sell-rice-fanofa0004104.htm

 

 


یکی از پر طرفدارترین غذاهای جهان برنج است. این ماده غذایی بسیار مغذی است. در کل جهان مصرف برنج مرسوم است. اما مردم آسیا نسبت به امریکا، اروپا، آفریقا مصرف بالاتری دارند. در مصرف این نوع ماده غذایی نباید زیاده روی کرد. زیرا مصرف آن عوارضی همچون دیابت، چاقی شکمی، .. را به دنبال خواهد داشت. اما باید بدانید حذف آن از برنامه غذایی نیز عوارضی را به همراه دارد. باید درست مصرف کنید و ورزش را فراموش نکنید.

در اصل کالری یعنی مقدار انرژی که از مصرف یک ماده غذایی بدست می آید. کالری ۱۰۰ گرم برنج سفید که تقریبا برابر با نیم لیوان برنج است ۱۳۰ کالری می باشد. کالری ۱۰۰ گرم برنج قهوه ای که برابر نیم لیوان برنج قهوه ای است ۱۱۱ کالری می باشد.

ارزش مواد غذایی بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل باید هیچ ماده غذایی را از برنامه خود حذف نکنیم. برنج نیز منبع بسیاری از مواد مغذی از جمله کربوهیدارات، انواع ویتامین ها مانند ویتامین ب، روی، مس، سلنیوم، منگنز و مواد معدنی مانند آهن، فیبر و چربی می باشد. باید دانست نان و برنج یکی از اصلی ترین گروه های غذایی به شمار می روند و ارزش غذایی بالایی دارند. ازش غذایی برنج به گونه ای است که مواد اولیه برای ترمیم بافت ها را ذخیره می کند.

کربوهیدارات یکی از مواد تشکیل دهنده برنج است که تقریبا ۹۰ درصد آن را تشکیل می دهد. کربوهیدرات در غلات، حبوبات، میوه، سبزیجات نیز موجود است. تحقیقات نشان می دهد کم کردن مصرف کربوهیدارات به تناسب اندام کمک می کند. در کل کربوهیدرات نیمی از انرژی بدن را تامین می کند. کاهش مصرف کربوهیدارات به سلامت قلب کمک می کند. برای افراد دیابتی بسیار موثر می باشد. البته باید دانست که حذف کامل کربوهیدرات باعث ایجاد یبوست، کم بود انرژی و ایجاد خستگی و کمبود ویتامین های B,C می شود.

در اصل گرفتن دریافت انرژی اضافه یعنی ذخیره چربی در بدن، حال این انرژی شاید از مصرف بی اندازه برنج باشد و موجب اضافه وزن شود. اما خود برنج هیچ چربی ندارد و کلسترون درون برنج تقریبا صفر است. بنابراین اگر برنج به اندازه مصرف شود موجب اضافه وزن نمی گردد. نکته اینجاست که اکثر افراد برنج را چرب مصرف می کنند و با افزودن روغن و کره به برنج آن چرب کرده و میزان کالری آن را بالا می برند.

ویتامین ها از جمله ویتامین B موجب کاهش ریزش مو شده  و اسید آمینه های موجود در آن به حفظ و نگهداری بافت های بدن کمک می کنند و همچنین انرژی زیادی برای بدن ایجاد می کنند. این انرژی از کربوهیدرات تامین می شود. این انرژی یک نوع سوخت برای تمام بدن می باشد.

یکی از خواص برنج کنترل بیماری هایی مانند فشار خون، سرطان، جلوگیری از آلزایمر و مراقبت از پوست، سلامت قلب و عروق و می باشد. یکی از مواد تشکیل دهنده برنج سدیم می باشد که در کنترل فشار خون نقش به سزایی دارد. فیبرهای موجود در برنج از بدن در برابر سلول های سرطانی جلوگیری می کند. آب برنج در درمان بسیاری از بیماری های پوستی مناسب است. در کل ریز مغذی های برنج موجب جلوگیری از آلزایمر می شود.

 

از جمله خواص دیگر برنج میتوان به موارد زیر اشاره کرد. با ما همراه باشید تا اطلاعاتمان را در این زمینه افزایش دهیم.

 

در برنج یک نوع فیبر نامحلول وجود دارد که از یبوست جلوگیری می کند.  علاوه بر آن باعث  افزایش ادرار شده که همین امر باعث دفع چربی های بدن می شود. برنج شامل انواع ویتامین ها است و سبوس برنج باعث سلامت قلب و عروق است. برنج در درمان بیماریهایی مثل سندرم روده و اسهال نیز تاثیر به سزایی دارد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#برنج#ایران#اصفهان#برنج_شمال#مرغوب#کیفیت#fanofa