Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

فروش واحد مسکونی در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آریا پارس

فروش واحد های مسکونی در غرب استانبول سیته ، رزیدانس ، آپارتمان نرمال مناسب برای اقامت ترکیه 1+1 1+2 1+3 شروع قیمت ها از 200,000 لیر برای کسب آگاهی بیشتر در واتس آپ در تماس باشید. +905539176514 +905541863579

ترکیه استانبول

شماره تماس: 905539176514

https://www.fanofa.com/arya-pars-fanofa0004141.htm

 





امروزه اتباع ایرانی فراوانی برای خرید ملک در ترکیه به این کشور مهاجرت میکنند. عده ای از این اتباع ایرانی و خارجی اقدام به خرید ملک در ترکیه به قصد زندگی و عده ای نیز به مقصد سرمایه گذاری در ترکیه خانه خریداری میکنند.در این میان یکی از بیشترین نکته ها و سوالات مشتری ها که میخواهند در ترکیه ملکی را خریداری کنند این است که آیا در رزیدانس در ترکیه و یا آپارتمان ملکی را خریداری کنند؟

به دلیل بالا رفتن میزان درخواست خریداران به زندگی و خرید رزیدانس در ترکیه، تعداد رزیدانس Residence در شهر استانبول رو به افزایش میباشد.یکی از بارزترین تفاوت بین خرید ملک در رزیدانس Residence با آپارتمان در ترکیه این است که، رزیدانس ها خدمات و کیفیت زندگی در یک هتل را برای ساکنین خود فراهم می آورد، برای مثال خدماتی مانند نظافت، امکانات اجتماعی، لابی و سیستم امنیتی 24 ساعته در رزیدانس ها موجود میباشد.

رزیدانس دارای سیستم امنیتی 24 ساعته و دوربین های مدار بسته میباشد، همچنین سیستم امنیتی در رزیدانس در ترکیه بسیار پروفشنال و بیشتر از آپارتمان ها میباشد.

هرگز در زیدانس های ترکیه به مشکل قطع آب و یا برق بر نخواهید خورد

یکی از بزرگ ترین تفاوت بین خرید ملک در رزیدانس Residence با آپارتمان در ترکیه این است که رزیدانس ها در ترکیه دارای خدمات لابی میباشند.

رزیدانس ها در ترکیه دارای سیستم هوشمند میباشند.

در رزیدانس ها خدماتی مانند نظافت و اتاق مخصوص انتظار برای مهمانان وجود دارد.

در رزیدانس ها Residence در ترکیه هرگز به مشکل کمبود جا برای پارکینگ برای خود و مهمانان خود بر نخواهید خورد.

تمامی واحدها در رزیدانس ها دارای سیستم گرمایشی مسترک و سیستم عایق صوتی میباشند.

رزیدانس در ترکیه ساخته شده بر اساس استانداردهای بین المللی و مقاوم در برابر زلزله میباشند.

خدمات فنی در رزیدانس ها به صورت 24 ساعنه وجود دارد، در صورت احتیاج ساکنین مراجعه میکنند و خرابی های داخلی رزیدانس مانند خرابی آسانسور و سایر را به صورت اضطراری بر طرف میکنند.

رزیدانس ها در ترکیه معمولا در نقاط مرکزی با دسترسی عالی به سیستم حمل و نقل عمومی و مراکز خرید واقع شده اند.

یکی دیگر از تفاوت بین خرید ملک در رزیدانس Residence با آپارتمان در ترکیه این است که اگر قصد کسب درآمد از طریق خرید ملک در ترکیه دارید، برای مثال میخواهید ملک خود را اجاره داده و از اجاره بهای آن سود ببرید و یا ملک را به دفترکاری تبدیل کنید، رزیدانس گزینه ای بسیار ایده آل برای شما میباشد.

دارای خدمات رفاهی بسیار کامل مانند استخر، سالن فیتنس، حمام، سونا و فضای بیشتر و بزرگ تری برای گشتن در سیته و یا همان مجتمع میباشد.

به غیر از شرایط خاص، سندهای اکثر واحدهای رزیدانس  آماده تحویل میباشد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#فروش #ملک #املاک #خرید #ترکیه #استانبول#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد