Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

گروه تبلیغاتی فانوفا

تا به حال اندیشیده اید که چرا در دنیای انبوه تبلیغات، برخی موفق و برخی با شکست مواجه می شوند؟ چرا تبلیغات بعضی از کسب و کارها بیشتر از بعضی دیگر دیده می شود؟ پاسخ این سوالات در مفهومی به نام استراتژی تبلیغات نهفته است.

حال اینکه استراتژی تبلیغات دقیقا چیست و به چه کار می آید، موضوعی است که در این جستار بررسی شده است. همچنین شما می توانید در اینجا با شش استراتژی تبلیغات آشنا شوید.

به گزارش برخی منابع، استراتژی تبلیغات برنامه ای است که برای قانع کردن مشتری به خرید کالا یا خدمات به کار می رود. عناصر اصلی این برنامه موارد زیر هستند:

 

خود محصول و مزایای آن

مشتریان و خصوصیات  آنها

مسیرهای جایگزین برای آگاه کردن مشتریان از محصول

         بهینه سازی انتخاب مشتریان با توجه به بودجه 

استراتژی های رسمی تبلیغات، بر مبنای «بیانیه جایگاه» هستند. بیانیه جایگاه، واژه ای تخصصی در حوزه بازاریابی و تبلیغات است و به این معناست که محصول شرکت در کجا قرار دارد، چه تفاوتی با کالا و خدمات رقیبان دارد و چگونه در اختیار مشتری قرار می گیرد.

 







مفهومی را که در بیانیه جایگاه نهفته است، مفهوم محصول می نامیم. مفهوم محصول، ارزش هایی که کالا یا خدمات ارائه می دهد و چارچوبی را که در آن جا می گیرد معرفی می کند. بنابراین مفهوم محصول برای چاقوی شکار، با دمپایی روفرشی ابریشمی صورتی که در تاریکی برق می زند، خیلی فرق می کند! مفهوم محصول، انتخاب متن، تصویر و پیامی را که باید در تبلیغات از آنها استفاده شود، مشخص می کند. تعریفی از مشتری هدف و دلیل انتخاب و خرید کالا نیز باید به طور نهفته در بیانیه جایگاه وجود داشته باشد.

مشتری هدف، ترکیبی گیج کننده از افراد زیادی است. در مرحله اول شامل فردی است که در نهایت محصول ما را می خرد. بعد از آن، شامل افرادی می شود که در شرایط خاصی تصمیم می گیرند که چه محصولی باید خریداری شود (اما خودشان آن را نمی خرند). و در آخر، شامل کسانی است که بر خرید محصول تاثیر می گذارند (بچه ها، همسر و دوستان). در حقیقت، صاحبان مشاغل کوچک که به مشتریان  خود نزدیک هستند، احتمالا می  دانند دقیقا چطور آژانس تبلیغاتی را در مورد مشتری هدف راهنمایی کنند.

بعد از اینکه محصول، محیط مربوط به آن و مشتری هدف مشخص شدند، مسیرهایی که می توان به مشتری دسترسی داشت (یعنی رسانه های ارتباطی) باید ارزیابی شوند. پنج کانال اصلی در اختیار صاحبان مشاغل قرار دارند:

 

چاپی: روزنامه  ها (روزانه یا هفتگی) یا مجلات

شنیداری: رادیو ی FM و AM

ویدئویی: ویدئوهای تبلیغاتی، فروش تلویزیونی

شبکه جهانی اینترنت

ایمیل مستقیم

تبلیغات محیطی: بیلبورد، تبلیغات روی وسایل حمل و نقل عمومی (تاکسی و اتوبوس)

هر کدام از این کانال ها مزایا و معایب و الگوهای قیمت مخصوص به خود را دارند. بنابراین مرحله ای مهم در استراتژی تبلیغات، توجه به این نکته بسیار مهم است: چطور با توجه به بودجه ای که در اختیار داریم بهترین ابزار را انتخاب کنیم تا مناسب ترین پیام را به بیشترین تعداد مشتریان برسانیم.

گروه تبلیغاتی فانوفا با در نظر گرفتن استراتژی های تبلیغاتی گامی موثر درراستای ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات کسب و کار و فعالیت های اقتصادی فارسی زبانان گرداگرد جهان فراهم آورده است. به منظور راستی آزمایی این موضوع کافی است آگهی تبلیغاتی خود را در وبسایت فانوفا به  آدرس www.fanofa.com ثبت نمایید و روند توسعه ی فعالیت خود را مشاهد کنید. به خاطر داشته باشید که تبلیغ و انتشار اگهی در وبسایت فانوفا رایگان است.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #گروه_تبلیغاتی #سنجش #آزمون#fanofa 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد