Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

آموزش موسیقی و شنا در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

آموزش موسیقی و شنا

آموزش ارگ ، ملودیکا و پیانو بصورت خصوصی در منزل موزیک زنده و شاد برای جشن‌ها و تولدهای شما فقط در محدوده کنیالتی +905550507750 Medrik دوره آموزش حرفه ای شنا دوره مقدماتی و آشنایی با آب شنای کرال سینه شنای قورباغه شنای کرال پشت شنای پروانه در تمام فصل ها امکان ادامه و تکمیل دوره های آموزشی در استخر سر پوشیده و گرم وجود دارد برای تمامی سنین فقط در محدوده کنیالتی +905550507750 Medrik @music2020swim با آب دوست باشید از آن لذت ببرید.

ترکیه آنتالیا آنالیا

شماره تماس: 905550507750+

https://www.fanofa.com/-fanofa0002127.htm

ملودیکا، سازی قابل حمل و دستی است که از دو قسمت  اصلی تشکیل شده است: قسمتی  که در دهان نوازنده قرار می‌گیرد و صفحه کلید س شبیه به  صفحه کلید  پیانو. نوازنده در قسمتی که در دهانش قرار گرفته می‌دمد و همزمان کلاویه‌ها را فشار می‌دهد و بدین ترتیب،  ملودیکا تولید صدا می‌کند.


ملودیکا سازی است بین هارمونیکا و پیانو آکاردئونی. ملودیکا هم مثل آکاردئون و هارمونیکا به خانواده سازهای آزاد بادی تعلق دارد. وقتی نوازنده در دهانیِ ساز می‌دمد، هوا حرکت می‌کند و وارد مجرای هوا در ساز می‌شود. بسته به اینکه کدامیک از کلید‌ها را فشار بدهید، هوا از مجرای هوا به سمت یکی یا بیش از یکی از زبانه‌ها  حرکت می‌کند و با ارتعاش آن، صدای مورد نظر را تولید می‌کند. نخستین  بار آندری بورل  ایتالیایی این ساز را به نام کلاویتاساخته است، اما فرم مدرن این ساز در دهه‌ پنجاه میلادی توسط شرکت آلمانی هونر  ساخته شد.

. نام تجاری «ملودیکا» در واقع نامی است که کمپانی هونر برای این ساز برگزیده است و نام انحصاری این شرکت بر این ساز است. نوازندگی  ملودیکا چندان دشوار  نیست و برای یادگیری آن کافی است یک ساز مبتدی در اختیار داشته باشید و استادی خوب تا نوازندگی این ساز را طی  مدت کوتاهی بیاموزید. آموزش ملودیکا پیچیدگی برخی سازها را ندارد و از همین روست که اگر علاقه کافی داشته باشید و مدت زمان مناسبی را صرف تمرین آن بنمایید خیلی زود به نتیجه خواهید رسید. ملودیکا انواع  گوناگونی دارد. سوپرانو، آلتو، تنور، باس و آکوردینا از جمله انواع ملودیکا هستند و هر یک  ویژگی و  صدایی متفاوت دارند. هرکدام از این سازها با هدف خاصی ساخته شده‌اند. به همین دلیل بهتر است با آشنایی از این ویژگی‌ها هنگام خرید، کمی دقیق‌تر به ساز و محدوده نوسان صدا توجه کنید. ملودیکا توان تولید محدوده‌های صوتی متفاوتی را دارد. گستره صوتی تولید شده در این ساز، شامل اصوات زیر و بم در محدوده 2 تا 3 اکتاو است. در حال حاضر چندین نوع ملودیکا با وسعت صدای متنوع تولید شده که بیش از بقیه انواع آن، مورد توجه علاقمندان به موسیقی قرار گرفته است. اغلب نوازندگان ملودیکا با چالش جدی در زمینه انتخاب بهترین ساز مواجه هستند.

انتخاب یک ساز نامناسب می تواند تمام تلاش های یک نوازنده تازه کار را از بین ببرد. برای اینکه مهارت‌های نوازندگی خود را بالا ببرید  باید با سازهای با کیفیت نیز نوازندگی کنید .البته  به منظور  هنرجویان مبتدی ملودیکاهای  ساده و دو اکتاوی مناسب و  مقرون به‌صرفه‌‌تر است. بسیاری از افراد مبتدی فقط قادر به نواختن بین دو یا دو و نیم اکتاو هستند. نوازنده‌‌های پیشرفته‌‌تر نیازمند سازهایی با اوکتاو بالاتر هستند . اگر به دنبال ملودیکای  پیشرفته و کامل هستید یک ملودیکای سه اکتاو انتخاب کنید. حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند سازهای سه اکتاو را تهیه کنند. به هر حال دیر یا زود مبتدی‌ها هم نوازندگان قابلی خواهند شد. در این صورت نیازی به خرید مجدد  ساز پیشرفته‌ ندارند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#شنا#آموزش#موسیقی#ترکیه#fanofa


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد