Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

چاپ هر گونه تصویر روی تیشرت در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

چاپ هر گونه تصویر روی تیشرت

پیرینت روی تیشرت 

لیوان 

Mouse pad

پیریت روی تیشرت‌های پولو ، پیرینت مخصوص لوگوی کمپانی یا شرکت شما برای صاحبان کسب و کار.پیرینت روی mouse pad پذیرش انواع سفارسات با تعداد بالا ...

کانادا ونکور

شماره تماس: 17882512440

https://www.fanofa.com/-fanofa0002374.htm

چاپ طرح و تصویر بر تیشرت یکی از روش های اثرگذار تبلیغاتی است که امروزه صاحبان بسیاریازبرندها، محصولات عامه شناس، و شرکت های تولید کننده و خدماتی به منظور پیشبرد و توسعه ی تبلیغات خود به آن روی آورده اند. چاپ تیشرت  اقسام گوناگونی دارد. برخی از این اقسام عبارتند از: چاپ اسکرین، چاپ به صورت مستقیم، چاپ حرارتی، چاپ سابلیمیشن.

انتخاب نوع چاپ بسته به هدف تبلیغ کننده و سفارش دهنده ی طرح به روی تیشرت دارد.


درچاپ اسکرین؛ از صفحا ت تحت فشار به منظور  چاپ رنگ روی تی شرت استفاده می شود.  در این روش از هر صفحه پرس میتوان برای  چاپ یک رنگ استفاده کرد.چنانچه طرحی را که برای چاپ روی تیشرت در نظر گرفته اید، سه رنگ متفاوت دارد؛ شما به سه صفحه ی جداگانه بایت چاپ طرحتان نیاز دارید. این نوع چاپ از کیفیت مطلوبی  برخوردار است.


چاپ به صورت مستقیم از جمله انواع چاپ های تیشرت بسیار پر طرفدار است. این نوع چاپ امکان درج هر طرح و تصویری را به روی تیشرت در اختیار چاپ کنندگان و سفارش دهندگان قرار می دهد.

بهترین انتخاب برای شروع کار انتخاب چاپ حرارتی است. در این روش  طرح مورد نظر را  روی کاغذهای مخصوص چاپ کرده  و سپس با انتقال حرارت این طرح به روی تیشرت منعکس می شود.  با این روش می توان  هر نوع تصاویر رنگی را با کیفیت بالا به روی تیشرت  منتشر کرد.

چاپ سابلیمیشن با استفاده از عمل تصعید صورت می گیرد .جوهر تصعید، جوهری است  که در مجاورت  حرارت به گاز تبدیل می شود. حرارت بافت  پلی استر را برای باز کردن و جا به جایی جوهر به تیشرت آماده می کند. به کمک  این روش می توان بسیاری از تصاویر را بر روی اشیاء دیگر غیر از پارچه و تیشرت چاپ کرد  .  این  روش چاپ  نیاز به یک کاغذ مخصوص برای انتقال رنگ دارد که البته این کاغذها ارزان تر از کاغذ انتقال جوهر افشان است ، اما جوهر متعادل سازی این روش به مراتب  گران قیمت  است.


چاپ پلاستیزول، چاپ بر پایه آب، چاپ غیر پی وی سی، چاپ تخلیه، جوهر فلزی، چاپ سه بعدی، چاپ با استفاده از  برش و دوخت؛ از جمله انواع دیگر چاپ روی تیشرت است که بسیاری از این روش ها به منظور چاپ طرح و تصویر به روی تیشرت بهره می برند.

طرح و تصویر مورد نظر و مناسب با برند، کار، فعالیت، انجمن و سلیقه ی خود را به ما بسپارید و مرغوب ترین و مناسب ترین چاپ روی تیشرت را از ما مطالبه کنید. انتخاب رنگ، انتخاب تیشرت و حتی انتخاب نوع چاپ با شماست و می توانید به منظور نتیجه گیری بهتر بدر این خصوص با ما مشورت کنید. به خاطر داشته باشید طرح و تصویر کار و فعایت شما بر روی تیشرت به منزله ی برندی است که ماه ها بلکه سال ها در معابر و میادین و خیابان های هر نصب کرده اید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#پیراهن#تیشرت#چاپ#ونکوور#fanofa


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد