Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

خدمات فرنیچر و ساختمانی در کانادا

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

خدمات فرنیچر و ساختمانی

اسمبلی فرنیچر آیکیا ( میز ، دراور ، کمد ، تخت و ..) و دیگر برندها . فینیشیگ بیسمت ، رنگ آمیزی ، درای وال ، لمینت ، فرمینگ ، نصب لوستر ، نصب پاد لایت . نصب تی وی . رنویشن . تعویض و تعمیر و تمیز کردن گاتر (استراف) و دان پایپ .

کانادا انتاریو-ریچموند هیل

شماره تماس: 14165644030+

https://www.fanofa.com/assembly-handyman-fanofa0002236.htm


درای وال اصطلاحی است معادل کلمه Drywall در زبان انگلیسی ، که در فرهنگ ساخت و ساز خشک در ایران با همان تلفظ انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد . معادل کلمه درای وال در فارسی دیوارخشک است. دیوار خشک در صنعت ساختمان در مقابل دیوار بنایی به کار می رود .
منظور از دیوار بنایی یا ماسونری دیوار هایی است که در آنها از مصالحی چون آجر  ، سفال ، بلوک های سیمانی ، بلوک های متشکل از بتن هوادار اتوکلاو شده و به همراه ملات به عنوان مصالح چسباننده استفاده می گردد . در مقابل ، درای وال ها دیوارهایی است که در آنها انواع پوشش های ورقه ای یا تخته ای از جمله انواع صفحات روکشدار گچی تخته سیمانی الیافی با استفاده از ادوات اتصال  مانند پیچ ، میخ یا گاهاً پرچ بر روی سازه زیرسازی درای وال نصب می گردند .
دلیل اطلاق کلمه خشک یا درای (Dry) به درای وال ، عدم استفاده از ملات به عنوان یک ماده ی تر در بنای دیوار می باشد . در فرهنگ ساخت و ساز خشک  گاهی اصطلاحات متداول برای پوشش روی دیوارهای خشک از جمله پلاستر برد  و وال برد مترادف درای وال استفاده می گردد .
در ایران بدلیل آنکه شرکت کناف ایران استفاده از درای وال را شروع ، ترویج و توسعه داده است ، اصطلاحاتی چون دیوار کناف ، درای وال کناف ، دیوار خشک کناف و ساخت و ساز خشک کناف معادل درای وال مورد استفاده قرار می گیرد.


در خصوص  مقایسه ی دیوارهای کاذب با دیوارهای آجری یا بتونی باید گفت دیوارهای کاذب یا همان  درای وال ها  حدودا 15 درصد سبک تر هستند که باعث می شوند در نهایت ساختمان نیز سبک تر شده و در نتجه مقاومت به زلزله افزایش یابد . هم چنین در صورت تخریب ساختمان با توجه به سبک بودن کناف خطر جانی برای ساکنین به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت .

تفاوت دیگر این که  نحوه اتصال انعطاف پذیر پانل ها به پروفیل ها باعث کاهش نیروی زلزله می شود هم چنین سبک بودن مصالح درای وال ها  سبب می شود تا حمل آنها توسط کارگران راحت تر بوده و سرعت انجام پروژه بالاتر برود و هم چنین در مسافت های طولانی نیز با توجه به بسته بندی مناسب آسیبی به کناف ها وارد نشود .تفاوت بعدی این که   در ساختمان هایی که از درای وال ها استفاده می شود؛ در صورت خرابی تاسیسات به راحتی می توان به سیستم تأسیسات  دسترسی پیدا کرد  و آن ها را تعمیر کرد.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#اسباب#اثاثیه#تعمیر#خدمات#ساختمان#منزل#fanofa


 

تیم طراحی حرفه ای وان دیزاین در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

تیم طراحی حرفه ای وان دیزاین

گروه طراحی‌ وان دیزاین، با بیش از ۱۰ سال سابقهی کار حرفه‌ای در خدمت شماست. طراحی حرفه‌ای بیزنس کارت فوتوشاپ حذف / اضافه کردن بک گراند تصحیح نور و رنگ عکس ادیت عکس پروفایل.

کانادا- ونکوور

شماره تماس: 16046745677+

https://www.fanofa.com/one-design-team-fanofa0002244.htm



یک کارت ویزیت درست درمان نه تنها اطلاعات شما را در اختیار  مشتریان آینده ی شما قرار خواهد داد، بلکه ابزاری است  برای ارتباط بهتر و معرفی کامل تر. به همین دلیل، هیچ یک از ابزار شبکه دیجیتال و مجازی نتوانسته است جایگزین کارت ویزیت شود.


 کارت ویزیت در حقیقت معرفی مجمل و مختصری  از کار، فعالیت، موقعیت و جایگاه کاری شماست. شما با کارت ویزیت  اطلاعات درستی در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کار میکنید را با روشی بیادماندنی، قدرتمند و معنی‌دار به مخاطب یا مراجعه کننده انتقال می دهید.

حال شما را با نکاتی در خصوص کارت ویزیت آشنا می کنیم که میتوانید به کمک این نکات کارت ویزیت خود را از تکه کاغذ یا مقوایی ناچیز  به مرجع و منبع  ارتباطی قدرتمندی تبدیل کنید تا مشتریان را به شدت به کسب و کار خود جذب کنید.



پیش از آنکه  به این فکر کنید که چه اطلاعاتی باید روی کارت ویزیت شما درج بشود، اطمینان حاصل کنید  لوگو و شعار خود را در قسمتی از کارت ویزیت چاپ کنید.  کارت ویزیت باید  هویت کسب و کار شما را از طریق شکل و طرح ، رنگ‌ و سایه ، و کلمات به مشتریان آینده ی شما بشناساند.

هر کس که کارت ویزیت شما را در دستش میگیرد باید بتواند هویت برند شما را شناسایی کند و ، بی درنگ  تشخیص دهد، آدرس  وبسایت شما چیست  ، نمونه‌کارهای شما چیست، خبرنامه ی شما به چه ترتیب منتشر می شود ، یا حتی فروشگاه یا دفتر کار شما کجاست؟


کارت ویزیت قرار نیست اطلاعات شجرنامه شما را در اختیار بگذارد، بلکه شما را به کسانی که به گفتگو با شما علاقه‌مند هستند معرفی کند. خودتان را همانطور که میخواهید صدایتان بزنند معرفی کنید تا نیازی به معرفی مجدد به دارنده کارت ویزیت نباشد. عنوانی را بر روی کارت ویزیت بنویسید  که کارکرد اصلی شما را در کسب و کارتان توصیف میکند. کارکردی که میتواند باعث شود مشتریان آینده، شما را برای انجام آن به خاطر بسپارند. اطلاعات تماس هدف  اصلی کارت ویزیت است. در صورتی که میخواهید اشخاص با شما تماس بگیرند، باید به آنها بگویید چطور این کار را انجام دهند. اما کدامیک از اطلاعات تماس خود را باید روی کارت در نظر بگیرید؟ کلمه کلیدی "ارتباط مستقیم" را به خاطر داشته باشید. مشتریان و مراجعه کنندگان شما همواره به دنبال کوتاه ترین و مطمئن ترین و سریع ترین مسیر اتصال ارتباط با شما هستند.

 هدف از گذاشتن آدرس وبسایت روی کارت ویزیت چیست؟ این کار فقط برای این نیست که به دیگران بگویید شما هم یک وبسایت دارید. این مساله این روزها خیلی فراگیر است. خوشبختانه، مشتریان مشتاقی که کارت ویزیت شما آنها را تحت تاثیر قرار میدهد، به محض اینکه به خانه برمیگردند، آدرس وبسایت شما را در مرورگر اینترنت خود تایپ میکنند تا در مورد شما بیشتر بدانند. پس چرا اصلا آنها را به صفحه ای با همین مقصود هدایت نکنیم؟

یک صفحه با پیام خوشامدگویی ایجاد کنید یا اینکه یک ویدیوی معرفی کوتاه و جالب ضبط کنید که در آن اشخاص شما را بهتر بشناسند و بهتر بفهمند چطور میتوانید به آنها کمک کنید. یک پیشنهاد ویژه در آنجا برای آنها قرار دهید، یا یک جایزه بعنوان تشکر برای ارتباط با شما قرار دهید که بتوانند آنرا دانلود کنند. بطور خلاصه، مشتریان آینده ی خود را به صفحه‌ای بفرستید تا ارتباط شما با آن ها را را عمیق‌تر کند.

 

فضای سفید در کارت به نظر ساده اما مهم است. چند بار تا حالا برایتان پیش آمده که یک کارت ویزیت به دستتان برسد و آن قدر روی آن مطلب باشد  که خواند ان وقت گیرتر از خواند روزنامه یا مجله به نظر برسد.  به خاطر داشته باشید  زیاده گویی، بی نظمی و شلوغی کارت ویزیت موجب جذب مشتریان نخواهد شد.

در طراحی کارت ویزیت خود به خلاقیت باور داشته باشید. کاری کنید که مخاطب یا بیننده ی کارت ویزیت شما محو طرح کارت شما شود و از چند بار دین آن سیرمانی نداشته باشید. طرح و تصویر منحصر به فرد و مرتبط با کار و خدماتتان را بر روی کارت ویزیت بگذارید و از ترکیب و رنگبندی های چشمگیر و چشم نواز استفاده کنید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com

https://fanofa-world.blogsky.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#تیم#دیزاین#طراحی#تورنتو#fanofa


طراحی سایت و لوگو در مجارستان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

https://www.fanofa.com/web-design-fanofa0002199.htm

طراحی سایت و لوگو

یک آرم بسیار فراتر از یک تصویر است. این یک نقطه شناخت برای مشتریان و یک پایه مهم برای مارک تجاری شرکت شما است. ... یک آرم خوب طراحی شده راهی آسان برای انتقال به مشتریان بالقوه است که تجارت شما حرفه ای ، قابل اعتماد است و کالاها یا خدمات با کیفیت ارائه می دهد. www.dabardesign.com dabardesign #dabardesign #logo #bussiness #arm #professional #company # مهم # طراحی #sepsotlive # کیفیت # خدمات # بوک مارک # بوداپست # تهران #tedextehran #dream_big # 3d_animation_design # 3danimation # Cinema_4d #video #create_your_bissnes # عکسهای # عکس # لوگو


بوداپست

شماره تماس: 36204114324+

سپهر ستودگان



لوگو ؛ نشانی گرافیکی است که  در قالب  علامت، نماد، تصویر،نوشتار و یا ترکیبی از همه ی  این‌ها باشد.

این نشان توسط شرکت‌های گوناگون مانند شرکت های صنتی، خدماتی، تولیدی، تجاری و...  و هم‌چنین کسب وکارهای خُرد مورد  استفاده قرار می‌گیرد تا نوع خدمات، اهداف و محصولشان را سریع‌تر به متقاضیان و مخاطبان  بشناسانند. لوگوها به کمک  خلاقیت و در اغلب موارد  منحصر به فرد بودن و بصری بودن شان  در حافظه ی افراد  حک شده و ممدت ها در ذهن مخاطب ماندگارند. همانگونه که گفته شد لوگو می‌تواند ترکیبی از حروف، نشانه‌ها و نماد باشد که به منزله ی  چهره و مشخصه یک برند است.طراحی یک لوگوی زیبا و کارآمد اهمیت بسزایی در محبوبیت یک محصول یا یک شرکت دارد.بخشی از کسب و کار، محصول یا هویت بصری شما می‌باشد.لوگو به عنوان آرم، برند، علامت تجاری و هویت سازمان شما شناخته می‌شود. تصویر یک لوگوی خوب که با ایده و ابتکار طراحی شده  اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهن مخاطب خطور میکند. لوگوهایی مانند: کوکا کولا، نایک، اپل و ... از این زمره اند. طراحان و گرافیست های مطرح و موفق برای یک لوگو ماندگار و مطلوب ویژگی هایی را برشمرده اند. برخی از این ویزگی ها عبارتند از: سادگی، زیبایی، وحدت شکل، قابلیت کارآیی در اشکال مختلف، انسجام، عدم تشابه با علایم دیگر و یا تکراری بودن، هماهنگی لوگو با موضوع، رنگی بودن، به سادگی در خاطر ماندن، گویا  و شفاف بودن، اجرای دقیق داشتن و...



اما از  مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی  یک لوگو منحصر به فرد بودن آن است.لوگو در عین سادگی، پیام رسان اهداف، نکات و محتوایی است که باید به طور دقیق این مفاهیم در یک تصویر گنجانده شود . به همین دلیل برخی لوگو را  یکی از پیچیده  ترین موضوعات طراحی گرافیک می دانند. . لوگو مبنا، محتوا و درون مایه ی یک کسب و کار است، به بیان ساده تر  لوگو باید  در یک چشم به هم زدن، یک برنـــد را در ذهن مخاطب مانا و ماندگار کند.




تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که وقتی یک نفر را برای اولین بار ملاقات می کنیم و رفتار و ظاهرش به دلمان نمی‌نشیند، تا آخر عمر همین حس را به او داریم؟ حتی وقتی با او آشنا شویم و بیشتر بشناسیم، با این وجود تصویر نچسب اولیه در ذهنمان جولان می‌دهد. آری، برند شما از طریق لوگو، ظاهر سربرگ، شکل وب‌سایت و به طور کلی هویت بصری آن تاثیر اولیه و ابدی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

سال هاست که کارشناسان بزرگترین کمپانی های دنیا تاکید می کنند که لوگو، یکی از مهمترین عوامل شناسایی برند است. اهمیت یک لوگو را مانند  اهمیت چشم برای دیدن و زبان برای گفتن می دانند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#مجارستان#بوداپست#طراحی#طراحی_لوگو#لوگو#سایت#fanofa


 

خدمات زیبایی در استانبول

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات

زیبایی

خدمات زیبایی تاتو

ترکیه استانبول

شماره تماس: 905358904100+

جعفر براتی

https://www.fanofa.com/beauty-fanofa0002267.htm



انتقال  مواد رنگی با شیئی خارجی  در زیر پوست باعث تغییر رنگ پوست می شود. این اتفاق  را خالکوبی یا تاتو می نامند. انجام تاتو یا همان خالکوبی گاهی به دلیل انجام رسم و رسومات مذهبی یا اعتقادی است و  گاهی به قصد  زیبایی و خودنمایی.


 در گذشته زنان به منظور حفظ و یا افزایش زیبایی خود  خالکوبی میکردند. همچنین به دلایل خرافاتی مانند سپید بخت شدن , افزودن مهر شوهر , دورکردن چشم بد و از خالکوبی استقاده می کردند.نقش هایی مانند  طرح بوته گل یا گنجشک در زیر گردن برای زیبایی به کار گرفته می شد . از نقش سرو یا بوته گل بر روی سینه استفاده می کردند , خال تکی بر روی چانه یا میانه ابرو نیز هواخواهان  زیادی داشت.از تاتو یا خالکوبی در قدیم برای درمان نیز استفاده شد. خالکوبی بر گلو  برای برطرف شدن ترس. یا  بر آلت تناسلی یا زیر ناف؛ تمهیدی به منظور درمان ترس و یا باد فتق بود.پهلوانان نیز بر روی بازو یا سینه خود نقش شیر و یا اژدها را می کشیدند . شاید دیده باشید افرادی هستند که بر روی بازوی خود مثلا نام ( مادر ) یا کلمه معشوق خود را نقش می کنند این موارد نیز همان تتو نام دارند.


در اجرای خالکوبی  از ابزار  سوزن های مخصوصی استفاده می شود. تاتو با  درد فراوان و خونریزی زیاد همراه است.عدم رعایت بهداشت فردی بعد از انجام تاتو ، می تواند شخص تاتو شده  را در معرض ابتلا به بیماری های خطرناکی قرار دهد.

شیوه خال‌کوبی در گذشته ها در همه جا یکسان بوده‌است. ابتدا نقش را با سوزنی بر پوست حک می‌کردند تا اندکی خون بیاید. سپس ماده رنگی را بر این زخم قرار می‌داده‌اند تا به تدریج جذب پوست شود. ماده رنگی می‌توانسته شامل نیل، سرمه، دوده، چراغ، آب تره یا هر رنگ طبیعی ماندگار دیگر به صورت مایع یا جامد باشد که به آن خال‌کوبی گوشتی می‌گویند. اما امروزه  خالکوبی با دستگاه توسط دو نوع عمده از ماشین های خالکوبی انجام می شود ، دستگاه های آهنربایی که به مگنت یا گان هم مشهورند و دستگاه های روتاری که درون خود موتور کوچکی دارند . ساز و کار هر دو دستگاه در نهایت باعث حرکت رفت و برگشتی سوزن می شود . معمولا وقتی مردم از واژه "تتو" استفاده می کنند به خالکوبی با ماشین اشاره دارند و وقتی از "خالکوبی" یاد می کنند روش قدیمی با  استفاده از سوزن را در نظر دارند.



چنانچه تجهیزاتی که برای انجام تاتو (تتو) استفاده شده، به خون بیمار آلوده باشد، شخص تاتو شده شما در معرض بیماری هایی از قبیل هپاتیت سی، هپاتیت بی، سل، HIV، قرار خواهد گرفت.

تاتو اقسام گوناگونی دارد. از یکسو  تاتو روشی برای تزیین، نشان دادن وابستگی شخص به گروه یا عقیده ای خاص، تنوع طلبی، آرایش دائمی و... است . اما از سویی دیگر  می توان تاتو را حجابی  برای پوشاندن و از بین بردن نقایص مختلف مانند نقایص پوستی و لک و پیس  به شمار آورد. اگر چه در برخی کشورها  تاتو به عنوان روش درمانی توسط پزشکان شناسایی و معرفی نشده، اما در عین حال  نمی توان منکر فواید درمانی تاتو برای برخی از افراد شد. تاتو پزشکی باعث می شود تا عوارض بعد از بیماری( ویتیلیگوو )،و یا سوانحی از قبیل  تصادف، سوختگی ،شکستگی و  جراحی تا حدود زیادی استتار شده  ومنجر به  احساس رضایت و افزایش  اعتماد به نفس بیمار شود.

اجرای برخی تاتوها فراتر از درج  یک تصویر جذاب به منظور زیباسازی است. امروزه برخی  از تاتوهای ظریف و نازک الکترونیکی به عنوان ابزار کنترل ورود و خروج کارکنان برخی سازمان ها به کار می رود.

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#خدمات#زیبایی#آرایشی#بهداشتی#ترکیه#fanofa


آکادمی موسیقی در آمریکا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

آکادمی موسیقی صفا

آکادمی موسیقی صفا معرفی کننده موزیک کلاسیک معرفی کننده موزیک ایرانی در اروپا و امریکا

آمریکا فلوریدا

شماره تماس: 13525594899+

صفا امیری

https://www.fanofa.com/safa-music-academy-fanofa0002100.htm



موسیقی اصیل ایرانی که با عنوان  موسیقی سنتی ایرانی، موسیقی کلاسیک ایرانی و یا  موسیقی دستگاهی نیز شهرت دارد ؛ شامل دستگاه‌ها، نغمه‌ها، و آوازها، از سال‌ها پیش از میلاد مسیح تا به اکنون است که  سینه به سینه در میان  مردم ایران ساری و جاری است. بخشی سترگ  از آسیای میانه، افغانستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، و یونان متأثر از این موسیقی است و هریک از این اقلیم ها به سهم خود در شکل‌گیری این موسیقی اثر  گذاشته‌اند. از موسیقی‌دان‌ها یا به عبارتی نوازندگان موسیقی در ایران باستان می‌توان از باربد و نکیسا و رامتین یاد کرد. موسیقی اصیل ایرانی، از کهن‌ترین  موسیقی ی از عهد  باستان تا به امروز است. همچون گذشته‌های دور، مشاهیر صاحب سبک بسیاری در تاریخ موسیقی  ایران  سر برآورده و هر یک، نقشی به سزا  در قوام و دوام  این موسیقی اصیل داشته اند.


 می گویند؛ موسیقی ردیف دستگاهی امروز ایران میراث  آقا علی‌اکبر فراهانی نوازندهی تار دورهی ناصرالدین شاه قاجار است. آقا علی اکبر فراهانی به‌واسطهیمیرزا تقی خان فراهانی امیر کبیر به عزم  نشر موسیقی ایرانی به دربار آمد . سپس آقا غلامحسین برادر زاده آقا علی‌اکبر این موسیقی را به دو پسر علی‌اکبرخان به نام‌های میرزا حسینقلی و میرزا عبدالله، آموخت و آنچه از موسیقی باستانی ایران امروزه در دسترس تر و  مشهورتر است،  موسیقی توسط این دو استاد در قالب مجموعه نواخته‌ها و آموزش‌هایشان دسته بندی شد. این دسته بندی ها  «ردیف موسیقی» نام گرفت.



ردیف در حقیقت  مجمعی از  از مثال‌های ملودیک در موسیقی ایرانی است که تقریباً با واژهی رپرتوار در موسیقی غربی هم معناست و برابری می کند.

گردآوری و تدوین ردیف به شکل امروزی از اواخر سلسلهی  زند و اوایل سلسلهی  قاجار آغاز شده‌است. یعنی در اوایل دورهی قاجار سیستم مقامی موسیقی ایرانی تبدیل به سیستم ردیف دستگاهی شد و مقام‌های چندگانه جای خود را  به هفت دستگاه و پنج آواز دادند.

از اولین راویان ردیف می‌توان به خاندان فراهانی یعنی آقا علی اکبر فراهانی - میرزا عبدالله - آقا حسینقلی و یاد  کرد. ردیف‌هایی که امروزه  موجودند عبارتند از ردیف میرزا عبدالله، ردیف آقا حسینقلی، ردیف ابوالحسن صبا، ردیف علی اکبر شهنازی، ردیف موسی معروفی، ردیف دوامی، ردیف طاهرزاده ردیف محمود کریمی، ردیف سعید هرمزی، ردیف مرتضی نی‌داوود و . امروزه، ردیف میرزا عبدالله، ردیف صبا، ردیف شهنازی و دوامی به مراتب فراگیرتر و متواتر ترند و در مکاتب  و آموزشگاه های مشق  موسیقی آموزش داده می‌شوند.



موسیقی سنتی ایران شامل هفت دستگاه و شش آواز است. هفت دستگاه ردیف موسیقی سنتی ایرانی عبارت‌اند از:

1-دستگاه شور،2-دستگاه سه‌گاه3-دستگاه چهارگاه4-دستگاه همایون5-دستگاه ماهور6-دستگاه نوا7-دستگاه راست‌پنج‌گاه.



آواز بخشی از دستگاه مورد نظر است که می‌توان آن را دستگاه فرعی نامید. آواز از نظر فواصل با دستگاه مورد نظر یکسان و همانند  بوده. به‌طور مثال آواز دشتی از متعلقات دستگاه شور و از درجه پنجم آن بوده و به عنوان مثال اگر شور سل را در نظر بگیریم، دارای نت شاهد و ایست «ر» می‌باشد.

 بدین ترتیب در آواز شور ملودی با حفظ فواصل دستگاه شور روی نت «ر» گردش می‌کند و در نهایت روی همان نت می‌ایستد. به‌طور کلی هر آواز پس از ایست موقت روی ایست خودش، روی ایست دستگاه اصلی (در این‌جا شور) بازمی‌گردد. آوازهای متعلق به دستگاه موسیقی ایرانی عبارت‌اند از:

1-آواز ابوعطا، متعلق به دستگاه شور

2-آواز بیات ترک (بیات زند)، متعلق به دستگاه شور،

3-آواز افشاری، متعلق به دستگاه شور،

4-آواز دشتی، متعلق به دستگاه شور،

5-آواز بیات کرد، متعلق به دستگاه شور

6-آواز بیات اصفهان، متعلق به دستگاه همایون،

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#آکادمی#موسیقی#موزیک#آموزش#تدریس#آمریکا#fanofa