Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

کاریابی در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

کاریابی

مشاوره شغلی و تحصیلی بصورت رایگان برای تمام واجد شرایط هایی که در برلین و براندنبورگ زندگی میکنند

https://jobserviceberlin.de

آلمان - برلین

شماره تماس: 4917620228867                      مهسا بهروزیان

https://www.fanofa.com/-fanofa0004203.htm

 

 





براندنبورگ یکی از شانزده ایالت آلمان است. مرکز این ایالت شهر پوتسدام است.ایالت براندنبورگ در خاور کشور آلمان واقع شده و یکی از ایالت‌های جدید آلمان است که پس از اتحاد سال ۱۹۹۰ دو آلمان، تشکیل شد. ایالت براندنبورگ (Brandenburg) در شمال شرقی آلمان قرار دارد و مثل کمربندی که به «کمربند چربی خوک» (Speckgürtel) معروف است، پایتخت این کشور، برلین، را در بر می‌گیرد. ایالت براندنبورگ، ۲۹ هزار و ۴۷۷ کیلومتر مربع مساحت دارد و از این نظر بزرگ‌ترین ایالت آلمان محسوب می‌شود. تراکم جمعیت در براندنبورگ زیاد نیست. پایتخت این ایالت، شهر پوتسدام (Potsdam) در زمان دولت پروس هم مرکز این خطه بود. قصرهای بی‌شمار و پارک‌های بی‌نظیر، از شکوه و جلال این دوره خبر می‌دهند. شهر پوتسدام به‌خاطر داشتن امکانات زیربنایی، معماری زیبا و نزدیکی به پایتخت، از سطح زندگی بالایی برخوردار است.براندنبورگ پیرامون برلین را فراگرفته‌است ولی شامل برلین نمی‌شود.

کشور آلمان نسبت به دیگر کشورهای دنیا و اروپا در بسیاری از شاخص های زندگی مطلوب، عملکرد بسیار خوبی دارد. این کشور در زمینه شغل و درآمد، ثروت، کیفیت محیط زندگی، وضعیت سلامت، مسکن، آموزش و پرورش ، امنیت شخصی ، تعادل زندگی کاری و آرامش روانی شهروندان در حد متوسط است. ولی به طور کلی آلمانی ها نسبت به میانگین استانداردهای جهانی از زندگی خود رضایت بیشتری دارند و میزان امید به زندگی در این کشور از 0 تا 10 عدد 7.5 می باشد.

آلمان به طور کلی دارای آب و هوای معتدل فصلی است و تفاوت هر فصل نیز به وضوح احساس می گردد. شمال و بویژه شمال شرقی آلمان سردتر از جنوب این کشور است. در فصل گرما دمای هوا به 35 درجه خواهد رسید. این در حالی ست که در فصل زمستان تا منفی 5 درجه نیز کاهش دما خواهد داشت. اما نکته بسیار عالی در این تفاوت دما در این است که شما می توانید در تابستان از تابش آفتاب لذت ببرید و در دریای شمال تا بالتیک شنا کنید. این در حالی ست که در زمستان می توانید در کوه های آلپ به اسکی بروید. نام براندنبورگ، از نام منطقهٔ "برنابورگ در کنار رود هاول" گرفته شده است. شاه هاینریش اول این خطه را در سال ۹۲۹ میلادی، پس از پیروزی در جنگی با اسلاوها به خاک خود افزود . تا قرن ۱۴ میلادی، برنابورگ، یکی از بزرگترین دوک‌نشین‌های آلمان بود. در قرن ۱۹ و ۲۰ براندنبورگ و برلین، به مرکز سیاسی دولت پروس و آلمان تبدیل شدند. در سال ۱۹۴۷ سرانجام، نیروهای متفقین، دولت پروس را منحل کردند و براندنبورگ به عنوان جزئی از خاک آلمان شرقی، زیر حکومت "جمهوری دموکراتیک آلمان" قرار گرفت.

دانشگاه پتسدام آلمان دانشگاهی دولتی است که در منطقه براندنبورگ برلین آلمان واقع شده است. این دانشگاه در سال 1991از ادغام کالج لیبکنشت کارل و کالج ایالتی براندنبورگ تشکیل شده است و امروزه یکی از مکان های آموزشی و پژوهشی معتبر در آلمان و اروپا به شمار میرود. دانشگاه پتسدام در سال 2009میلادی، به عنوان یکی از برندگان “آموزش برتر” از طرف انجمن علوم آلمان معرفی شد.این دانشگاه شامل دانشکده های فلسفه و موسسه ریاضیات و ورزش ، دانشکده‌های علوم انسانی، ریاضیات و علوم و دانشکده‌های حقوق، اقتصاد و مطالعات اجتماعی و موسسات علوم کامپیوتری میباشد.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#استخدام#کاریابی#شغل#بیزینس#آلمان#برلین#fanofa

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد