https://fanofa-world.blogsky.com/
#fanofa
اسپانسر
سلام من مایلم که اسپانسر دو تا از هم زبانان افغانى که جانشان در خطر است باشم که بتوانند از کشورشان به امریکا مهاجرت کنند ایا کسى مى تواند مرا راهنمایی کند که چگونه درست عمل کنم البته از طریق
Afghan National on Parole into USA
آمریکا – کالیفرنیا – ساکرامنتو
شماره تماس: 18185463719 Ali
https://t.me/joinchat/pSlhRicz58k4ZDk5
شاید تاریخ دقیقی برای پناهگزینی و مهاجرت فردی یا گروهی و قومی مردم افغانستان، چون دیگر کشورها، نتوان به دست آورد؛ چرا که مهاجرت و آوارگی، تاریخی به قدمت تاریخ بشر دارد.
برخی از مردمان افغانستان از یک قرن پیش راه مهاجرت به خارج را در پیش گرفتهاند. از قرار معلوم نخستین مهاجرت دسته جمعی افغانها در سال 1860 میلادی – 1239 شمسی از افغانستان به استرالیا صورت گرفته است. در این مهاجرت که به خواست دولت انگلیس انجام گرفته بود، در حدود زیادتر از هفتاد فامیل از افغانهای نواحی غزنی و کابل برای راهیابی و شناخت از ناملایمتهای طبیعی به بزرگترین جزیرهای که مرکز تجمع برخی از جنایتکاران و آدمکشان انگلیس بود، برده شدند. هدف این بود تا به همیاری این مهاجرین که مردمانی سرسخت و مقاوم میباشند، از دشتهای سوزان «گبسون» و «سمسون» از پرت سواحل غربی استرالیا که به اقیانوس هند اتصال دارد تا شرق که به اقیانوس آرام ختم میشود شناخت پیدا کنند.
این مهاجرت که با وسایل نقلیه خود افغانها، یعنی شتر و قاطر، صورت گرفت ماهها به طول کشیده بود. چند فامیل نسبت به تشنگی و طولانی بودن راه به هلاکت رسیده بودند. بنابر این با همکاری انگلیس اولین هسته جمعیتی افغانها در استرالیا بنیاد گذاشته شد.
البته مهاجرین افغانی مقیم استرالیا، اولین گروه مهاجران افغانی نبودند، زیرا سالها قبل از آن تاریخ افغانها به آسیای میانه، هند، ایران و عراق رفته و برای همیشه مقیم آنجاها شدهاند. از جمله مهاجرانی که در عهد شاه محمود پسر تیمور شاه سدوزایی که افغانستان را برای همیشه ترک گفته و ساکن قلمرو ایران شدند، از طوایف اویماق هرات و بادغیس بودند. البته قبل از دوره عبدالرحمن مردم طعم تلخ مهاجرت و آوارگی و جابجاییها را چشیده بودند. ولی به گواهی تاریخ درهیچ دوره به اندازهای عصر عبدالرحمن مردم بخصوص هزارهها، دچار مصیبت قتل عام، اسارت، مهاجرت و آوارگی نشده و اتفاق شومی شبیه آن در تاریخ کشور رخ نداده است. همه نویسندگان و پژوهشگران و دستاندرکاران امور مهاجرت و آوارگی بر این باور اند که آوارگی دردی است که تنها خود آواره و مهاجر را عذاب نمیدهد، بلکه دیگران را نیز رنج میدهد. اما مهاجرت چندین دههی اخیر مردم افغانستان، در سه دهه اخیر و در یک قرن گذشته بسیار متفاوت است. چرا که فرار سه دههی اخیر افغانها از کشور، نه تنها موجب فراموشی آنها نگردید، که زمینه شناسایی آنها را نیز فراهم ساخته و فجایع اتفاق افتاده در کشور را به گوش جهانیان رسانیده است.
بدون شک اگر آوارگی سه دههی اخیر نمیبود، مردم افغانستان و جهان هرگز با مصیبت قتلعام، بردگی و آوارگی در یک قرن قبل آگاهی نمییافتند؛اما مهاجرت و آوارگی دوران اخیر، با تمامی مشکلات و گرفتاریهای خود این حسن را داشت که فرصتی را به مردم افغانستان فراهم ساخت که به گذشته خود نگاه کنند. گذشتهای که جز غم و اندوه، قتلعام، بردگی و آوارگی، دوری از عدالت، رفاه عمومی و آسایش فردی نبوده است.
بنابراین مهاجرت و آوارگی با تمامی خسارتها و مشکلات خود که مردم ما را گرفتار ساخت و از نگاه روحی ضربات جبران ناپذیری را بر همگان تحمیل کرد، ولی این نتیجه را نیز در پی آورد که واقعیتهای کتمان شده تاریخی را بر ملا سازد. لذا این رویکرد اجتماعی – فرهنگی یکی از دستاوردهای مهم و قابل توجه دوران مهاجرت به حساب میآید.
در دههی 90 میلادی افغانستان با داشتن بیش از 5 میلیون آواره بیش از یک سوم کل آوارگان جهان را به خود اختصاص داده بود. بدون مبالغه تقریباً 10 میلیون نفر از جمعیت این کشور و اتباع افغانستان با تناوب با پدیدهای آوارگی در خارج از کشور سروکار یافتهاند. تا قبل از سقوط طالبان در سال 1380ش/2001م افغانستان با داشتن 5/3 میلیون آواره در کشورهای همسایه و جهان 40 درصد از آوارههای جهان را به خود اختصاص میداد. البته این آوارگی به قوم، زبان، مذهب و منطقه خاص ارتباط نداشت، بلکه تمامی اقشار جامعه از هر قوم و منطقه را در بر میگرفت. در شرایط کنونی نیز با وجود شکل گیری دولت مستقل در کشور، ولی به دلایل مختلف از جمله نا امنی باز هم نزدیک به 5 میلیون مهاجر افغانی در کشورهای همجوار ایران و پاکستان و دیگر کشورهای جهان حضور دارند.
با کمال تآسف مهاجرت افغانها در پی بحرانهای اجتماعی و سیاسی افغانستان و جنگهای پی در پی تشدیدگردیده است. با ظهور طالبان در سال 1373 و بروز جنایتهای بی شمار توسط این گروه مهاجرت سیر صعودیتری پیدا کرد.
آنچه از تاریخ افغانستا ن روشن است و آمارها نیز آن را نشان میدهد، مهاجرت افغانها سابقهای طولانی دارد. اما موج وسیع مهاجرت به کشورهای ایران و پاکستان پس از کودتای هفت ثور سال 1357 صورت گرفت و عملکرد حکومت وابسته به شوروی باعث شورش و مقاومت علیه حکومت در ولایتهای مختلف کشور گردید و بخشی زیادی از مردم افغانستان در اثری این جنگها به کشورهای دیگر مهاجر گردید.
پس از تجاوز شوروی و شدت گرفتن جنگ میان مردم افغانستان و ارتش سرخ سیل مهاجرت به خارج از کشور افزایش یافت. به گفته مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران طبق آمارهای رسمی بیش از 800 هزار تبعه افغانی در ایران متولد شدهاند. این آمارها نشان میدهد که مهاجرت افغانها از سابقه طولانی برخوردار بوده وبه نقل از کمیسرعالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در خیلی از کشورها دو نسل از مهاجرین افغانی که در آنجا زندگی میکنند و شماری از آنان در کشورهای پناهنده پذیر متولد شدهاند و اکنون در همان کشور ازدواج نموده و صاحب فرزند شدهاند. بدین ترتیب شماری از افغانها نزدیک به سی سال عمرشان را به عنوان یک آواره یا مهاجر در وضعیتی خاص در کشورهای دیگر گذراندهاند.
به گفته یکی از مقامات مسوول در اداره اتباع و مهاجرین خارجی وابسته به وزارت کشور ایران، شمار افغانها که به ایران مهاجرت کردهاند زمانی به حدود سه ونیم میلیون نفر میرسید که پس از سرنگونی دولت داکتر نجیب الله، صدها هزار نفر از آنها بازگشتند. اما آغاز دور جدیدی از درگیریها دردوران حکومت مجاهدین باعث مهاجرت مجدد شد و شمار قابل توجهی از مردم که در دورههای گذشته در وطن مانده بودند نیز مجبور شدند افغانستان را ترک کنند.
پیروزی مجاهدین به جنگ چهارده سالهی افغانستان پایان نداد. از فردای تشکیل حکومت مجاهدین، گروههای رقیب به منظور کسب قدرت و یا رسیدن به اهدافشان جنگ جدیدی را علیه همدیگر آغاز کردند جنگ بین گروههای رقیب در کابل و جنگهای دیگری که هرروز در نقاط مختلف کشور برسر قدرت پیش آمد، این جنگها و درگیریها تأثیری به سزایی بر آوارگی و مهاجرت افغانها داشت به طوری که در جنگهای کابل دهها هزار نفر کشته و نیم میلیون آواره گردیدند.
این وضعیت با گسترش سیطره طالبان که هم چنان بر اقتدار خشونت آمیز خود در شرق و غرب افغانستان میافزود، تشدید شد و مهاجرتها از افغانستان به کشورهای دیگر، خصوصاً ایران و پاکستان، ادامه یافت.
با وجود پایان سلطه طالبان در اواخر سال 1380 و شکل گیری نظام جدید در این کشور تاکنون زمینه بازگشت مهاجران به وطن فراهم نشده است، هم اکنون، میلیونها آواره و مهاجر افغانی در کشورهای دنیا سرگردانند و هرروز بر تعداد آنان افزوده میشود. در حالی که هرروز قطعنامههای تازهای در حمایت از حقوق پناهندگان و مهاجران در جهان تصویب میشود، اما تصاویر اندوهبار وهولناک زندگی آوارگان افغانی قلب انسان را به لرزه در میآورد. تقریباً مردم همه کشورها در برابر درخواستهای مهاجران و پناهندگان یک صدا فریاد میزنند: «نه... بیگانه را به خانه راه ندهید.» در حالی که چهره گریان کودکان افغانی و صورتهای غمگینزنان و مردان آواره درخاطر همه نقش بسته است.
مهاجرین و پناهندگان افغانی در وضعیت کنونی حرمت و احترام شایسته یک پناهنده و یک مهاجر را ندارند. بر خوردهای خشن و غیر انسانی برخی از کشورها نسبت به آوارگان مقیم یا مهاجر و حتی فرزندان متولدشدهای در همان کشور انعکاس مییابد و مهاجرین مورد هتک حرمت قرار میگیرند، و حقوقشان پایمال میشود و بر خوردهای ناشایستی با آنها صورت میگیرد و به عنوان گروهی پست و حقیری توصیف میشوند که سزاوار هیچ ارج و احترام و یا برخورد برابر با دیگر شهروندان پیرو دین و مذهب یا آیین آن کشور نیستند.
این وضع رقت بار و توهین آمیز، باعث شده تا بحث حقوق پناهندگان در کشورهای پناهنده پذیر ضرورت پیدا کند. اگر کشورهای پناهنده پذیر نسبت به حقوق بشر، علاقه و توجه نشان میدهند، این امر تنها منحصر به شهروندان خودشان است. در خصوص دیگران، به ویژه اگر مساله مربوط به آوارگان افغانی باشد موضوع در تئوری و عمل کاملاً بر عکس است. و همین نکته است که مشکلات بزرگی فرا روی آوارگان ساکن در کشورهای پناهنده پذیر ایجاد کرده است. مقتضای این وضع نیز فعال ساختن موضوع حقوق بشر با نگاهی همه جانبه و جهانی و عدم اکتفا به شعار برای پناهندگان است. ما در جهانی زندگی میکنیم که ریاکاری، دروغ و ظاهرسازی آن را پرکرده است. باید پرده از آن برگیریم و برای حفظ کرامت و حرمت پناهندگان در کشورهای پناهنده پذیر تلاش کنیم.
مهمترین حقوق انسانی و فردی که هم مورد تأیید شرع مقدس اسلام و هم همه نهادهایی حقوقی بین الملل است و بدون ملاحظه نژاد، مذهب و تابعیت باید در همه جا رعایت شود، عبارتند از: حق زندگی، حق تحصیل، حق حرمت انسانی، حق آزادی و رفت و آمد و حق برابری با دیگران.
حق زندگی یا حیات و حق تحصیل، خاستگاه و مبنای سایر حقوق انسانی است و حق مقدسی است که خداوند آن را به همه انسانها ارزانی داشته است. لذا پاسداری از آن نیز وظیفه حتمی همه است؛ زیرا این حق را تمام ادیان الهی و زمینی به رسمیت شناخته و حقی است که در راستای بقای نوع بشر و آبادانی جهان هستی و استمرار زندگی بشری، از نعمتهای الهی به بندگان خداست و تمام مردم نیز با هر دین و مذهب، اصالت و وابستگی، عقب ماندگی یا پیشرفت، ارزش و موقعیت یا علم و جهل و حاکم یا محکوم، همه و همه در آن برابرند. اعلامیه جهانی حقوق بشر (دسامبر1949م) و کنوانسیون حقوق پناهندگان1951م و پروتکل 1967م. در ماده سوم خود نیز آن را به رسمیت شناخته و تاکید میکند که؛ «همه افراد از حق حیات، آزادی و سلامتی شخصی برخور دارند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#اسپانسر#آموزش#راهنمایی#افغانستان#آمریکا#مهاجرت#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
آموزش رسپی انواع نان
آموزش رسپی انواع نان کلاس ها در تلگرام با قیمت عالی در صورت تمایل به تلگرام پیام دهید.
کانادا – ونکوور
شماره تماس: 16049105394 فهیمه آزادی
https://www.fanofa.com/bread-recipe-training-fanofa0003919.htm
نان مهم ترین خوراکی میز صبحانهی مردم جهان را تشکیل میدهد و هر چند انواع متفاوتی دارد اما عشق به نان تازه و لذت بردن از آن در همه جای دنیا یکی است.نانهای متفاوتی در سرتاسر دنیا یافت میشوند؛ بسیاری از آنها به مناطق خاصی در جهان یا غذای ویژهای تعلق دارند. در این جستار معرفی چند نان معروف را در کنار شما معرفی خواهیم کرد.
بیگل
نان بیگل (Bagel) به کشور هلند تعلق دارد. بیگل نانی حلقوی شکلی است که معمولاً آن را برای صبحانه با پنیر خامهای تست یا به صورت ساندویچ میل میکنند. پخت این نوع نان از اقلیتهای یهودی هلند ریشه گرفته است و به سالهای ۱۶۱۰ بازمیگردد.
بیگلها میتوانند ساده باشند و از خمیر مایههای متفاوتی تهیه شوند، روی آنها مغزجات و دانههای گیاهی بپاشند یا در طبخ آن از انواع توتفرنگی یا شکلات استفاده کنند.
نان باگت
نان باگت یک نوع نان باریک و بلند فرانسوی است که معمولا روی آن مربا یا کره میمالند و نوش جان میکنند. باگت به معنای چوبدستی یا باتون است. این نان کلاسیک فرانسوی در ابتدا، گرد با پوستهای خوش طعم و درون آن حجیم و متراکم بود. به تدریج که مردم سطح ترد بیرونی را به درون آن ترجیح دادند، نان باگت رفتهرفته به شکل بیضوی و کشیدهی امروزی درآمد.
نان موزی
اصالت نان موزی به ایالات متحده میرسد. این نان شیرین از موز لهشده تهیه میشود و تقریبا مثل بافت کیک مرطوب است. دستور پخت این نوع نان، به دلیل تولید انبوه بکینگ پودر و جوش شیرین (دو مادهی ضروری پخت نان موزی) در دههی ۱۹۳۰ متداول شد.
در طول دوران رکود بزرگ اقتصادی آمریکا، مردم برای جلوگیری از اسراف مواد غذایی، از موزهای ماندهی خود نان تهیه میکردند. دستور طبخ مختلفی برای تهیهی نان موزی وجود دارد و میتوان در پخت آن، از شکلات، کشمش، آجیل و مغزجات استفاده کرد یا آن را به صورت کیک مافین پخت.
برد استیک
نان برِد استیک (Bread stick) یا نان چوبی که در زبان ایتالیایی به آن گریسینی (Grissini) میگویند، به شکل چوبهای باریک و بلندی است و معمولا در کنار غذاهای خوشمزهی ایتالیایی یا به عنوان پیش غذا سرو میشود.
برد استیک توسط یک نانوای ایتالیایی اهل تورین در دههی ۱۶۷۰ ابداع شد. این نوع نان در اکثر مواقع، گرم سرو میشود و روی آن سیر یا پنیر قرار میدهند. همچنین آن را در شکر دارچینی میغلتانند و به عنوان دسر میل میکنند.
نان بریوش
نان غنی و نازک بریوش (Brioche) به خاطر دارا بودن میزان زیاد کره و تخممرغ در ترکیباتش سبک، پفی و ترد است. قدمت این نان فرانسوی به چندین قرن میرسد و تا به حدی غنی و خوشمزه است که میتوان آن را بهسادگی با کره میل کرد.بااینوجود، اگر دسرهایی مثل پودینگ نان یا نان بریوش شکلاتی از آن درست کنند، حتی طعم بهتری هم پیدا میکند. همچنین خوردن نان بریوش در کنار فوی گراس یا جگر چرب کرهدار هم بسیار محبوب است.
نان قهوهای
نان قهوهای یک نان ایرلندی است که آن را از آرد گندم کامل ( سبوسدار)، جوانهی گندم و شکر قهوهای تهیه میکنند و میتواند به عنوان بخشی از صبحانهی سنتی ایرلندی همراه با کره و مربا میل شود. نان قهوهای به خاطر قیمت ارزان از دیرباز، موردعلاقهی طبقهی فرودست جامعه بوده است.
نان چاباتا
چاباتا (Ciabatta) یک نوع نان سفید ایتالیایی است که از آرد گندم، نمک، مایهی خمیر و آب درست میشود. این نان به خاطر بافت پفدار درونی و سطح خارجی تردش که به نان باگت فرانسوی شباهت دارد، به راحتی قابل تشخیص است.
چاباتا معمولا در کنار روغنزیتون سرو میشود و به خاطر بافت اسفنجی داخلش فوراً روغن را جذب میکند. این نان نسبتاً یک نوع نان جدید است که در سال ۱۹۸۲ ابداع شد اما تا دههی ۱۹۹۰ محبوبیت پیدا نکرد.
نان ذرت
نان ذرت یک نان خوشمزهی آمریکایی است که بر خلاف بیشتر نانها در تهیهی آن، از خمیر مایه استفاده نمیکنند. در عوض به منظور تخمیر و افزایش حجم نان، بکینگ پودر را به آرد ذرت میافزایند. این دستور پخت متعلق به بومیهای آمریکایی بود که بعدها توسط مهاجران انگلیسی به وام گرفته شد. امروزه، نان ذرت از محبوبیت خاصی در جنوب ایالات متحده برخوردار است.
نان
اصالت نان مسطحِ تخمیرشده به آسیای جنوبی، آسیای مرکزی و خاورمیانه باز میگردد. نان یک مادهی غذایی پرمصرف در آشپزی هندی به شمار میرود و با انواع چاشنیها، پودرهای مختلف کاری، ادویه جات و غذاهای متفاوت سرو میشود اما معمولا آن را گرم کرده و سپس با کره میل میکنند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آموزش#رسپی#غذا#پخت_پز#نان#ونکوور#fanofa
www.fanofa.com
http://fanofa.blogfa.com/
https://fanofa-world.blogsky.com/
آموزش فوق تخصصی آواز صداسازی
. آموزش فوق تخصصی آواز صداسازی
در 3سطح زیربرگزارمیگردد:
1 آموزش مدرسان (رفع مشکلات آوازی)
2 تربیت مدرس آواز
3 آموزش هنرجوی مقدماتی،متوسطه . تحول در ساختار آواز و حنجره با آموزش
4 موضوع زیر : 1 صداسازی متد singing success : مهارت اجرای رزوناتورهایhed ,pharyngeal chest وضعیت حنجره / تحریر یا چهچه / وکال فرای ، لبه یا vocal edge/ پل های صدایی / صدای میکس و میانی/تنفس ساپورت دیافراگم/warmup/بهداشت .تغذیه 2 سلفژ: کانتاتی(گام،فاصله،آکورد..) و پارلاتی(ریتم خوانی) 3 ردیف آوازی کلاسیک ایرانی :ردیف طاهرزاده،روایت استادشجریان و آنالیز از جهت فرم و مد به شکل دانشگاهی 4 تئوری و مبانی موسیقی: کتابهای پورتراب یا اسپاسبین آموزش تار و سه تار
@vocalist_bm
00989108534889
تهران – ایران
شماره تماس: 989108534889
سعید بیدگانی
https://www.fanofa.com/-fanofa0004184.htm
در حین
آواز خواندن دو عملکرد اساسی و در عین حال از لحاظ ساختار کاملا متفاوت ولی در
راستای هم و به موازات یکدیگر شکل میگیرند.وقتی هنرجو میخواهد تمی را به آواز
بخواند، در یک زمان باید از امکانات صوتی بدنش به بهترین نحو ممکن برای خلق یک صدا
ی خوب استفاده کند و هم زمان باید از لحاظ ذهنی شعور و بینشی را که نسبت به موسیقی
و سبک مربوطه در خود پخته و جمع آوری کرده است ارائه دهد.صداسازی ارتباط مستقیم با
عملکرد اولی پیدا میکند نه عملکرد دوم !! بنابر این صداسازی به مفهوم کلی یعنی علمی
که آگاهی شما را نسبت به بدنتان بعنوان یک ساز نشانه میگیرد.به زبان ساده تر، به این
مساله اشاره د ارد که چطور بتوانیم از امکانات صوتی بدنمان بطور صحیح و طبیعی
استفاده کنیم و چطور این امکانات میتوانند همزمان با توسعه ی آگاهیمان گسترش یابند.
صداسازی یعنی چطور با ساز شگفت انگیزی که در اختیار داریم رفتار کنیم و چطور میتوانیم توانایی اجرایمان را بالا ببریم. همانطور که یک نوازنده پیانو برای بالا بردن توانایی اجرایش تلاش می کند تا استفاده از وزن دستانش را بعنوان یک مهارت برای جلوگیری از هرگونه تنش و انقباضی از روی انگشتانش کشف کند؛ یک خواننده نیز باید به همین منوال در جهت ارتقاء کنترل و رهایی صدای خود گام بردارد. تنها یک تفاوت عمیق بین نوازندگی و خوانندگی وجود دارد. سازی مثل پیانواز قبل برای تولید یک صدای مناسب و دقیق و خوش لحن و رنگ طراحی شده است ونیازی به طراحی دوباره ی شما ندارد در حالیکه در آواز، شما باید هم زمان با یادگیری تکنیکهای وابسته به ژانر موسیقی مورد نظرتان ، سازدرونی تان را برای تولید با کیفیت ترین صدای ممکن طراحی کنید. که این داستان موجب شده تا آواز در هاله ای از ابهامات پیچیده فرد برود و به همین دلیل در ایران شاهد حضورافراد معدودی هستیم که می توانند صدایی جادویی خلق کنند و آنهایی هم که دارای این توانایی هستند اغلب بصورت ذاتی بوده و نه اکتسابی . در حالی که آموزش تکنیک های صدا مرتبط با علمی کاملاً تخصصی ونوین است که متاسفانه در کشور ما هیچگونه توجهی به آن نشده است و اگر هم گفتمانی در این زمینه وجود داشته باشد سالهاست که از لحاظ علمی مردود شده و اساتید ما از منسوخ بودن آن بی خبرند ولی با این وجود مباحث بسیاری از این قبیل را سینه به سینه در آموزشهای خود مطرح میکنند که این امرموجب می شود هنرجویی که ذاتاً نمی تواند صدای خوبی تولید کند سالهای سال با مشکلاتی که ریشه در عکس العملهای نادرست بدنش دارد در جا بزند و نهایتاً با کوله باری از غم و اندوه با اعتماد به نفسی بر باد رفته به او القاء شود که هرگز استعداد این رشته را ندارد!
www.fanofa.com
http://fanofa.blogfa.com/
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#آموزش#آواز#صداسازی#تخصصی#ایران#تهران#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
بازاریاب محصولات کشاورزی
مصطفی مهرپور
مدیر فروش
+989364988728
تهران – ایران
شماره تماس: 989364988728 مصطفی مهرپور
https://www.fanofa.com/-fanofa0004152.htm
کلیه فعالیت ها و عملیاتی که از مرحله شروع تولید و نیزتصمیم گیری در مورد تولید روی محصول انجام می شود تا زمانی که به دست مصرف کننده نهایی میرسد و بنابراین براساس این تعریف تصمیم گیری در مورد نوع واریته تولیدی و چگونگی تولید محصولات نیز شامل فرآیند بازاریابی است.
بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیلۀ آن افراد و گروه ها، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران تأمین می کنند و این تعریف بر مفاهیمی از قبیل نیازها، خواسته ها و تقاضا، کالاها، فایده، هزینه و رضایتمندی، مبادله و معاملات، روابط و شبکه ها، بازارها و بازاریابان و مشتریان تأکید دارد لذا مفهوم بازاریابی محصولات کشاورزی بر چهار اصل بازار هدف، نیازهای مشتری، بازاریابی یکپارچه و سودآوری استوار است.
استفاده صحیح و درست از هر نوع بازاریابی به فروش یک محصول میانجامد. زمان فروش، قیمت، محل و نحوه فروش و تبلیغات به عنوان اجزای یک بازاریابی محسوب میشوند. یک برنامه خوب بازاریابی منجر به افزایش مشتری و متعاقباً درآمد مضاعف میشود. یکی از محصولاتی که نقش اساسی در تأمین معیشت هر جامعه ای بازی می کند، محصولات کشاورزی می باشد.
کشاورزان به چند دلیل تصمیم به تولید محصولات ارگانیک میگیرند و یکی از آن دلایل شاید این باشد که به تولید این نوع محصولات اعتقاد داشته و تمام هم و غم خود را صرف تحقق استانداردهای ارگانیک میکنند. علاوه براین، رفتار مشتریان نشان داده که حاضرند پول بیشتری برای این نوع محصولات بپردازد که خیلی بیشتر از درآمد محصولات غذایی متداول است.
فروش محصولات کشاورزی در میادین میوه و ترهبار یکی دیگر از استراتژیهای عرضه و فروش است. یکی از مزیتهای این میادین این است که مدیریت این محل، خود مسئولیت تبلیغات را برعهده دارد و باعث صرفهجویی در پول و وقت شما میشود.
از اینترنت برای معرفی مزرعه و محصولات خود استفاده کنید. افرادی که به دنبال محصولات محلی، تازه و با کیفیت هستند، قطعاً به صورت آنلاین در اینترنت جستجو میکنند. در صورتی که وبسایت، حساب اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و … داشته باشید، مشتری هدف به راحتی شما را پیدا خواهد کرد.
نظر مشتری از دو طریق میتواند به رونق بیشتر کسب و کار شما بینجامد. از یک طرف مشخص میشود که مشتری از چه چیزی راضی بوده و باید همان مسیر را ادامه دهید و در عین حال به دلیل رضایت مشتری، تبلیغات دهان به دهان نیز صورت میگیرد، بدون اینکه هیچ هزینهای خرج کرده باشید. از طرف دیگر با نقدهای منفی، نقص و عیوب کار خود را میفهمید و میتوانید از آن در جهت بهبود شرایط استفاده کنید.
بسیاری از اوقات بهترین روش بازاریابی، نیازی به هزینه زیاد ندارد و ارائه خدمات مشتری نیز میتواند به همین شکل باشد. عرضه خدمات خوب، از نظر هزینه تفاوت چندانی با ارائه خدمات بد ندارد، هر چند که خدمات بد باعث ضرر نیز میشود. پاسخگویی فوری به پیامهای صوتی و پیامک ها یا یک پیام تشکر و … با اینکه تلاشهای کوچکی به نظر میرسند، اما تفاوتهای بزرگی ایجاد میکنند.
به منظور رونق و فروش بهینهی محصولات کشاورزی خوئد با ما تماس بگیرید. درست بفروشید و نه ارزان.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#کشاورزی#محصولات#ابزارآلات#بازاریاب#بازاریابی#تجارت#ایران#تهران#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
فروش سیب قرمز صادراتی
فروش سیب قرمز صادراتی در انواع بسته بندی موجود است.
تهران – ایران
شماره تماس: 98989364988728
مصطفی مهرپور
https://www.fanofa.com/sale-of-red-apples-for-export-fanofa0004153.htm
آیا می دانستید که یک سیب متوسط، از الیافی تشکیل شده است که حدود، 4 گرم فیبر دارد؟ و اینکه ضرب المثل،روزی یک عدد سیب بخورید،تا از دکتر دور بمانید. برای سیب بسیار مناسب است.
فواید سیب برای سلامتی و خواص
1. ضد سرطان
سیب ،دارای توانایی های ضدسرطان قوی است ،که بدن را از شر سلول های سرطانی ایمن نگه میدارد ؛ این، یکی از بهترین مزایای سیب است .دانشمندان انجمن تحقیقات سرطان آمریکا هم، موافق هستند که مصرف سیب می تواند خطر ابتلا به سرطان پانکراس را تا 23 درصد کاهش دهد و همچنین چند ترکیب در پوست سیب، نشان می دهد که پوست سیب هم پتانسیل رشد در برابر سلولهای سرطانی را دارد که، توسط محققان دانشگاه کورنل مشخص شده است. علاوه بر این ،سرطان کولورکتال را میتوان با مصرف فیبر از بین برد بنابراین دفعه بعد که پوست سیب را در زباله می اندازید، به ارزش غذایی آن فکر کنید.
2 ضد کلسترول
سیب حاوی مقدار زیادی فیبر می باشد.موقعی که ما سیب میخوریم فیبرهای محلول با چربی های روده رقابت می کنند.این رقابت بین الیاف و چربی، باعث کاهش جذب (LDL) چگالی لیپوپروتئین و سطح کلسترول بد و یا افزایش جذب (HDL)، چربی لیپو پروتئین و کلسترول خوب می شود که این باعث تنظیم و یا از بین رفتن کلسترول های مضر در بدن می شود.
3.تقویت ایمنی بدن با سیب
سیب ،دارای آنتی اکسیدان است که در سیب های قرمز خوشمزه بیشتر یافت می شود.این آنتی اکسیدان ،سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، تا دفاع طبیعی بدن را ایجاد کند.سایر مواد مغذی موجود در سیب، ویتامین c است که دارای خواص ضد التهابی می باشد به همین دلیل است که سیب به عنوان تقویت کننده های ایمنی بالا شناخته شده است.
4.جلوگیری از آلزایمر با خوردن سیب
آزمایش انجام شده بر روی موش ها نشان داد که مصرف منظم سیب در رژیم غذایی، باعث افزایش دوز بالای انتقال دهنده های عصبی به نام استیل کولین می شود.همچنین در آلزایمر، سلول های عصبی مغز آسیب می بینند و آب سیب که حاوی فلاونوئیدها است، به بهبود سلول های آسیب دیده کمک می کند بنابراین، نوشیدن آب سیب می تواند خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش دهد و می تواند در برابر کوچک شدن و نابودی مغز مبارزه کند.
5. جلوگیری از آسم با مصرف سیب
فیتوکمیکال ها و پلی فنول ها، مواد شیمیایی ای هستند که به سیب خواص درمانی می دهند، و می توانند به بهبود آسم، مشکلات تنفسی و بهبود عملکرد کلی ریه ها کمک کنند.تحقیقات نشان می دهد، کودکانی که به طور منظم و مداوم آب سیب مصرف می کنند، به نسبت افرادی که به ندرت آب سیب مصرف می کنند، خطر کم تری برای ابتلا به حملات آسمی و مشکلات تنفسی و خس خس کردن دارند.در مقابل، خوردن کامل سیب به نظر نمی رسد که برای آسم و مشکلات تنفسی و خس خس کردن کودکان مفید باشد.
یکی دیگر از فواید سلامتی مهم سیب این است که، با رادیکال های آزاد بی اکسیژن که باعث دیابت می شوند، مبارزه می کند.سیب ،غنی از فیبرهای محلول است، کلیدی برای تغییر نوسانات قند خون. میزان بالای فیبر محلول، پکتین موجود در سیب، به وسیله انتقال قند به جریان خون به میزان کم، به کنترل قند خون کمک می کند.زنانی که حداقل یک سیب در روز می خورند، 28 درصد کمتر به دیابت نوع 2 مبتلا می شوند، به نسبت افرادی که سیب نمی خورند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#سیب#سیب_قرمز#درختی#میوه#کشاورزی#تهران#fanofa