Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

آموزش رقص در کانادا

ww.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آموزش رقص

کلاسهای سالن رقص گلکسی مرکز رقص شما کلاس مبتدی مراحل اولیه روتین آسان

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16475049876           shelmann  sh

https://www.fanofa.com/-fanofa0004161.htm

 




رقصیدن بر روی سلامتی و روحیه انسان تاثیر دارد، در واقع رقصیدن هم یک نوع ورزش محسوب می شود البته دربخش ورزش های شاد قرار می‌گیرد. رقصیدن بدن را انعطاف پذیرتر می کند و همچنین روحیه کسانی را فکر می کنند افسردگی دارند را نیز افزایش می دهد.

رقصیدن بـه انعطاف‌ پذیری نیاز دارد، پس اگر انعطاف‌پذیری ندارید، بعد از اندک مدتی، انعطاف پذیرتر خواهید شد. چـه مرتبا بـه کلاس رقص بروید یا در باشگاه‌ های رقص شرکت بکنید، این فعالیت باعث منعطف‌ تر شدن حرکات‌تان می شود. انعطاف‌ پذیری در رقص تمام عضلات شـما را درگیر خواهد کرد.

همین کـه انواع بیشتری از رقص‌ها را یاد می گیرید، از گروه‌ های عضلانی متفاوتی استفاده خواهید کرد، کـه همین باعث پیشرفتی چشمگیر درتوانایی کلی‌تان برای انعطاف‌ پذیر بودن در زندگی روزمره می شود. رقصیدن شـما را ملزم می کند بـه روشهای  گوناگونی کـه در حالت عادی هرگز انجام نمیدهید خودتان را کِش بیاورید و خم و راست کنید، بنابر این، از میزان تغییرات در دامنۀ حرکتی خود حیرت زده خواهید شد. آدم‌های بسیاری مشاغلی دارند کـه برای مدت چند ساعت در روز پشت میز کار یا کامپیوتر مینشینند. نشستن طولانی مدت در طول روز، میتواند بـه خشکی و سفتی مفاصل منجر و هنگامیکه سعی می کنید حرکت کنید موجب درد شود. رقصیدن بر مبنایی منظم، انعطاف‌ پذیری شـما را در کل افزایش خواهد داد، کـه میتواند جلوی بعضی از آسیب‌ های نشستن طولانی مدت را بگیرد. رقصیدن کمک میکند تا قدرت کلی بدن‌تان افزایش پیدا کند چون بعضی از حرکات بر خلاف وزن بدن خودتان صورت میگیرند. بسته بـه سبک رقصی کـه انجام می دهید، ممکن اسـت پرش یا چرخش رابه طرقی در فعالیت خود داشته باشید کـه بـه نیرو و قدرت بیشتر پاها نیاز دارد. رقص کلاسیک کـه در سالن‌ هایی مانند سالن اپرا اجرا می شود، نیازمند بالا و پایین پریدن، جست و خیز کردن و گاهی دویدن اسـت. اگر یک مرد رقاص پارتنر خودرا بلند کند، قدت پاها و بازوان خودرا افزایش خواهد داد.

علاوه بر قوی‌تر شدن درحین رقص قطعا استقامت بدنی و فیزیکی‌ تان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اکثر رقص‌ ها حرکات پیوسته‌ ای هستند کـه تا متوقف شدن موزیک ادامه پیدا می کنند. تحمل و استقامت بـه خرج دادن، توانایی ادامه دادن بـه حرکت واستفاده از عضلات برای دوره‌ ای زمانی طولانی تر اسـت. رقصیدن سرعت تپش قلب را افزایش میدهد کـه بـه افزایش بنیه و استقامت شـما درگذر زمان منجر میشود. اگر بطور منظم می‌رقصید، متوجه خواهید شد کـه هر بار کـه این فعالیت را انجام می دهید می توانید برای مدت زمان طولانی‌ تری برقصید.

از آنجایی کـه رقصیدن یک فعالیت اجتماعی اسـت، میتواند احساس کلی شـما در رابطه با تندرستی را التیام ببخشد. شـما دراین نوع از ورزش منزوی و از بقیه جدا نیستید. ممکن اسـت در یک کلاس رقص یا در یک باشگاه رقص یا فستیوال رقص اجتماعی باشید. هر کجا کـه باشد این احتمال وجوددارد کـه آدم‌های دیگری هم در آن مشارکت داشته باشند. داشتن رابطۀ اجتماعی با سایر آدم‌ها کار بسیار مناسبی اسـت کـه می توان آنرا انجام داد. اینکار اعتماد بـه نفس شـما را افزایش و احساس تنش و استرس‌ تان را کاهش میدهد.

باور بکنید یا نه مطالعات و پژوهش‌ های اخیر ادعا می کنند رقصیدن شـما را باهوش‌ تر میکند. نشان داده شده اسـت کـه رقصیدن منظم بـه دور ماندن شـما از بیماری آلزایمر کمک می کند. اینکار عملکرد شناختی را درهر سنی افزایش می دهد. در مطالعه‌ ای کـه در دانشکده‌ ی دکتری آلبرت انیشتین انجام شد، نشان داده شده اسـت کـه اکثر فعالیت‌ ها کـه توسط افراد سالمند انجام می شود.

ww.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#رقص#آموزش#دنس#آموزشگاه#تورنتو#fanofa

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد