Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

فروش ویلا در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

# #fanofa

فروش ویلا

فروش ویلاهای سوپرلوکس، در بهترین مناطق انتالیا،با تمام امکانات لوکس،استخر، سونا، جکوزی و.... خرید مستقیم از سازنده واتساپ:05313544573 تلفن :05396335608

ترکیه آنتالیا

شماره تماس: 9005396335608            محمد عیوضی

https://www.fanofa.com/sale-of-super-luxury-villas-fanofa0003957.htm

 


شهر آنتالیا در سواحل جنوب غربی کشور ترکیه، در منطقه مدیترانه قرار دارد. شهرهای نزدیک به آنتالیا، فتحیه در 200 کیلومتری غرب، مرسین در 480 کیلومتری شرق و قونیه در 320 کیلومتری شمال شرقی آن واقع است. مناظر شهر آنتالیا متنوع هستند، از کوهستان گرفته تا دشت های مسطح. با توجه به مناظر متنوع این شهر، برخی از شهرهای آنتالیا مانند ساید منظره دریایی ندارند. بهترین مناطق برای دیدن مناظر دریایی، کاس و کالکان است. این مناطق تنوع بسیار خوبی دارند.

 

مردم ترکیه و به ویژه آنتالیا به تدریج با سبک لباس غربی سازگار شده اند. زنان و مردان طبقه اجتماعی بالا و متوسط، پیراهن، کاپشن و شلوار می پوشند. با این حال، افراد طبقه کارگر پایین همچنان به پوشیدن لباس های سنتی راغب هستند. زنان حتی در اوج تابستان، روسری و لباس های بلند می پوشند. در ضمن به یاد داشته باشید، اگر مایل به بازدید از یکی از مساجد بسیار زیبا در این شهر هستید، مهم است که زنان روسری سر کنند، چرا که ورود بدون حجاب، نشانه بی احترامی است.

شهر آنتالیا به دلیل تابستان های طولانی و زمستان های کوتاه، با حدود 300 روز آفتابی در سال مشهور است. در طی ماه های تابستان، هوا تا دمای بیش از 40 درجه سانتی گراد افزایش می یابد. ماه های زمستان، از دسامبر تا مارس، میانگین دما در حدود دوازده و سیزده درجه است. در اوایل بهار و اواخر پاییز نیز، ممکن است بارندگی های پراکنده‌ای نیز  رخ دهد.

شهر آنتالیا به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری ترکیه مستقر شده است. این شهر از طرف مهاجران نیز به عنوان یکی از بهترین مناطق برای زندگی در ترکیه مورد استقبال قرار می گیرد. اما در مورد زندگی در شهر آنتالیا چه می توان گفت؟ آیا این مقصد گردشگری همیشه پویا می تواند میزان رضایت بازدید کنندگان را در بلند مدت در پی داشته باشد؟ آیا شهر آنتالیا مکان مناسبی برای زندگی است؟ وقتی صحبت از زندگی دائمی در شهر آنتالیا می شود، قطعا به درجه خاصی از آشنایی با زیرساخت های مدرن این شهر و میزان هزینه ها و مخارج نیاز داریم تا به بهترین نحو خود را با نوع زندگی روزمره در شهر آنتالیا وفق دهیم.

 

 منطقه آنتالیا دومین مکان محبوب در ترکیه برای خریداران املاک خارجی است. در این شهر افرادی را از سراسر جهان پیدا می کنید که در آن زندگی می کنند. این امر باعث می شود شهر آنتالیا کاملا جهانی باشد و به ندرت جمعیت کثیر ترک و اروپایی در آن پیدا شود. لازم نیست در خود شهر زندگی کنید، بسیاری از شهرها و دهکده های کوچکتر ساحلی نیز وجود دارند که به کانون های مهاجرتی بزرگی تبدیل شده اند. اما اگر سبک زندگی شهری را می پسندید، پس خود آنتالیا جایی است که باید زندگی کنید.

 

در شهر آنتالیا سینماهای بسیار خوبی وجود دارد که غالبا فیلم ها را با نسخه های جدید به زبان انگلیسی و همچنین ترکی نمایش می دهد. شما می توانید در مرکز آنتالیا زندگی کنید و به یکی از بهترین سواحل ترکیه و فراتر از آن دسترسی آسان داشته باشید. ساحل لارا یکی از طولانی ترین سواحل ترکیه است که حدود 12 کیلومتر امتداد دارد. در حالی که قیمت ملک در منطقه مسکونی لارا بالاتر از سایر محلات است اما ساکنان از این که هزینه زندگی شهری را در کنار یک فضای ساحلی شیک می پردازند، از خرید ملک در این منطقه بسیار استقبال می کنند.

هداشت و درمان در شهر آنتالیا در وضعیت خوبی است. شما از استاندارد مراقبت های پزشکی که در سراسر ترکیه وجود دارد، قطعا راضی خواهید بود و هر ساله تعداد زیادی از خارجی ها به این کشور مراجعه می کنند تا از آخرین خدمات مراقبت های بهداشتی با قیمت های بسیار کم تر نسبت به کشور خود بهره مند شوند.

چه خرید کردن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، همه ما باید این کار را انجام دهیم و در حالی که اگر می خواهید برای مدت طولانی در هر مکانی زندگی کنید، فروشگاه ها گزینه خوبی برای صرف گذران اوقات فراغت و تعطیلات هستند.

 

خرید در شهر آنتالیا با طیف وسیعی از مراکز خرید جدید، ارائه جدیدترین مارک ها و محصولات تجاری، بازارهای بزرگ که محصولات متنوعی ارائه می دهند که عموما در مقایسه با انگلستان و سایر مناطق اروپایی بسیار ارزان تر است، قطعا برایتان حیرت انگیز است. همچنین فروشگاه های سنتی در سطح شهر نیز وجود دارد که همه چیز از فرش های سنتی فوق العاده زیبا که از مواد طبیعی تولید شده اند تا مرباها و ژله های میوه ای و می فروشند.

آنتالیا با رستوران های مجهز، دانشگاههای معتبر و اماکن تاریخی و توریستی مکانی مناسب و جذاب برای زندگی است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان#فروش #سوپرلوکس #فروش_ویلا#fanofa 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد