Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

خرید رایگان از وبسایت آمازون در آمریکا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

خرید رایگان از وبسایت آمازون

پیشنهاد ویژه برای ایرانیان خارج از کشور، می‌توانید بسیاری از وسایل کاربردی خودتان را

آمریکا فلوریدا

شماره تماس: 14412455345                  سهراب راد

https://www.fanofa.com/-fanofa0003983.htm

 



شرکت امازون  فعالیت خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آفلاین کتاب آغاز، و سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت کرد. شرکت آمازون هم‌اکنون طیف گسترده‌ای از کالاها و محصولات را توزیع می‌کند که از کتاب، سی‌دی و دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری تا تجهیزات الکترونیکی و وسایل خانگی، کیف، کفش و انواع لباس را در برمی‌گیرد و امروزه از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان به‌شمار می‌آید.

جف بیزس بنیان‌گذار و مدیرعامل فعلی این شرکت با در اختیار داشتن ۱۷٪ از سهام و کپیتال گروپ با مالکیت ۶٪ از سهام آمازون، بزرگترین سهام‌داران آن محسوب می‌شوند. بخشی از سهام شرکت آمازون نیز در بازار بورس نزدک معامله می‌شود و بخشی از شاخص‌های اس اند پی ۵۰۰ و نزدک-۱۰۰ محسوب می‌شود. وبگاه‌های Alexa Internet، دیجیتال فتوگرافی رویو، گودریدز و بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها، متعلق به آمازون هستند.

در واقع فروشگاه آمازون Amazon Go می خواهد مفهوم جدیدی از فروشگاه ها را ارائه بدهد و به یاری شهرت و تبلیغی که از طریق این فروشگاه از آن خود می کند، عده بیشتری از مردم را به فروشگاه های آنلاین خود بکشاند.

به تازگی آمازون در سیاتل فروشگاهی با نام Amazon Go را افتتاح کرده است. نکته جالب و متمایزکننده در مورد این فروشگاه این است که این فروشگاه هیچ صندوقداری ندارد، خبری از نیروهای امنیتی هم که در محل حضور داشته باشند و برداشته شدن اجناس را پایش کنند، نیست.

در واقع فروشگاه Amazon Go می خواهد مفهوم جدیدی از فروشگاه ها را ارائه بدهد و به یاری شهرت و تبلیغی که از طریق این فروشگاه از آن خود می کند، عده بیشتری از مردم را به فروشگاه های آنلاین خود بکشاند.

 

اما این مطلب به معنی آن نیست که آمازون هیچ تمهیدی به کار نبرده باشد. در واقع در جای جای این فروشگاه دوربین و حسگر قرار داده شد. آنها به طور پیوسته قفسه ها و مشتری ها را می پایند و متوجه می شوند که چه اجناسی برداشته شده اند. وقتی یک مشتری به نقطه چک خروج از فروشگاه می رسد، از طریق گوشی اش که بایستی از طریق آن در اکانت آمازون پرایم رجیستر کرده باشد، اعلام حضور می کند و هزینه به صورت خودکار از او کم می شود.

پس اصلا به این صورت نیست که هر کسی بتواند وارد این فروشگاه بشود و به راحتی هر کالایی را برداد و بهایش را هم نپردازد.

با این همه نبود صندوقداری انسانی در این فروشگاه این احتمال و امکان را فراهم می آورد که یک فرد به خاطر فراموشی و غفلت و یا از روی عمد کالایی را بتواند بردارد و بهایش را هم نپردازد.

 

مثلا گزارشگر فناوری شبکه CNBC که به این فروشگاه رفته بود، برای آزمایش، یک عدد ماست برداشت و بدون پرداخت هزینه اش توانست خارج شود. بعد از آن مقام مسئول این فروشگاه خواست که در مورد این مطلب توضیح بدهد.

 

جیانا پوریری در این مورد گفت، این گونه برداشته شدن بدون پرداخت هزینه، در این فروشگاه آنقدر نادر است که آمازون اصلا نگران مسأله نیست و پی اش را نمی گیرد. در واقع سامانه آمازون در این فروشگاه آنقدر کارآمد است که آمازون اصلا برایش صرف نمی کند، موارد نادر اینچنینی را دنبال کند. به علاوه آمازون چنان شرکت بزرگی با سرمایه و درآمد عظیم است که چنین مبالغ اندکی اصلا زیانی به شرکت وارد نمی کند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#آمریکا#فانوفا#آگهی_رایگان#آمازون #خرید #خریدـرایگان#fanofa 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد