Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

تلویزیون در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

تلویزیون

تلویزیون ۵۰ اینچ tcl مصرف شده برای ۱ ماه فروش به دلیل جابجایی ۳۵۰ دلار

کانادا ونکوور

شماره تماس: 12366668628                     امیر

https://www.fanofa.com/tv-fanofa0003978.htm





برند tcl یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی است که مقر آن در هویژو در استان گوانگدونگاست. شرکت تی‌سی‌ال طراحی، توسعه، تولید و فروش محصولات از جمله تلویزیون، تلفن همراه، سیستم‌های تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و لوازم الکتریکی کوچک را انجام می‌دهد. در سال ۲۰۱۰ شرکت تی‌سی‌ال ۲۵مین تولید کننده بزرگ لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان بود. و در سال ۲۰۱۳ سومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در بازار جهانی بود. این شرکت در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان چهارمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد.

تلویزیون های TCL نشان می دهد که در طول چند سال گذشته ارزش زیادی به ارمغان آورده اند. آنها اگر چه تازه وارد   هستند، اما  با تقلید کاملا قوی با همکاری خود با Roku و ویژگی های هوشمند خود وارد بازار  شده اند.

ویژگی ها نسبت به سایرین، مزایا و معایب تلویزیون تی سی ال

 

مزایا

سیستم عامل تلویزیون تی سی ال هوشمند و خوب می باشد. همه تلویزیون های هوشمند TCL از تلویزیون Roku استفاده می کنند. Roku بصری، سریع، کاملا برجسته و دارای تمام برنامه هایی است که اکثر مردم می خواهند.

انواع تلویزیون های TCL

1. تلویزیون تی سی ال ( TCL P607) - بهترین تلویزیون HDR از TCL

بهترین مدل تلویزیون tcl که تا کنون بررسی شده ، تلویزیون LED P607 P سری 4k است. کیفیت تلویزیون تی سی ال از نظر تصویر آن یک قدم بالاتر از مدل های  رقابتی های آن است، و همچنین یک تلویزیون مناسب  بازی با ویژگی های غیر معمول در این  محدوده قیمت است.

 

با توجه به ویژگی نور کم این نمونه، کیفیت عکس P-Series بسیار عالی است. این  ویژگی کمک می کند تا عمق  تصویر در تلویزیون  افزایش یابد . کنتراست تنها خصیصه‌ی بزرگ در مورد این تلویزیون نیست، گرچه این مدل  می تواند طیف وسیعی از رنگ ها را تولید و روشن تر  کند.

اگر شما  نگران زاویه دید باریک و ساختار  پلاستیکی  جعبه ی تلویزیون نباشید، TCL P607 یک انتخاب عالی در محدوده قیمت آن است.

2. تلویزیون تی سی ال ( TCL S405) - بهترین تلویزیون تی سی ال 4K

اگر شما به دنبال یک تلویزیون 4K کامل با بودجه محدود هستید، به هیچ وجه غیر از تلویزیون LED سری TCL S405 S از تلوبزیون های دیگر استفاده نکنید. این مدل تلویزیون عالی در سطح ابتدایی است و با پلت فرم عالی Roku بسته بندی می شود.

 

این تلویزیون  یک گام پایین تر از  مدل P607 است، اما این بدان معنا نیست که از ویژگی های HDR فانتزی مانند طیف رنگی گسترده و روشنایی بالا در اوبونتو بی بهره است. کیفیت تصویر  آن  کاملا خوب است، و اغلب  آن را انتخابی مناسب و حتی  ایده آل برای علاقه مندان به بازی  و به نسبت  بودجه ی هزینه شده می دانند. 

3. تلویزیون تی سی ال ( TCL S305)- بهترین مدل تلویزیون تی سی ال 1080P

اگر بخواهید چیزی واقعا ارزان قیمت داشته باشید که دارای ویژگی های عالی است، و به دنبال تلویزیون LED S305 1080p هستید.  باید گفت کیفیت عکس آن با P607 بالا مطابقت ندارد، اما می توان آن را به طور قابل توجهی ارزان تر پیدا کرد. این مدل کامل برای کسانی است که به دنبال یک تلویزیون ساده برای یک اتاق خواب هستند. ، از آنجایی که تلویزیون اتاق خواب  مدام  روشن نیست، لذا این  تلویزیون  می تواند گزینه‌ا ی مناسب با قیمت   مناسب  و عملکرد متوسط باشد. 

4. تلویزیون تی سی ال ( TCL UP130)

TCL UP130 یک تلویزیون LCD 4K است که با کیفیت تصویر بالاتر از حد متوسط است. این  مدل نمیتواند  نمونه ای برای مدل های رقیب به شمار آید. هر چند  پلتفرم هوشمند Roku ، عالی عمل می کند .

5. تلویزیون تی سی ال ( TCL US5800)

LED TCL US5800 Series UHD دارای کیفیت تصویر متوسط برای تلویزیون 4K است.  صفحه نمایش US5800 آن انعکاس های سخت و ویژه ای  را تولید می کند که نمی توان آن را با نور کم TV تلویزیون مقابله کرد. پلتفرم هوشمند Roku عالی است و به طور کلی  عملیات تلویزیون نیز کاربر پسند است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#تلویزیون #فروش_تلویزیون#تلویزیون_هوشمند#fanofa 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد