Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

همراهان عزیز، فعالان اقتصادی، صاحبان کسب  و کارهای خرد و کلان، گروه تبلیغاتی فانوفا همچون گذشته افتخار دارد در پیشرفت و پیشبرد اهداف خرد و کلان اقتصادی شما همگام و همدوش شما در خدمت شما عزیزان باشد. همچون ادوار گذشته چند کلامی در خصوص اهمیت و فوائد تبلیغات فضای مجازی با شما عزیزان سخن خواهیم گفت و در وبسایت گروه تبلیغاتی فانوفا به آدرس www.fanofa.com چشم به راه شما هستیم.

 


تبلیغات در فضای مجازی

میزان ضریب نفوذ و اثرگذاری شبکه های اجتماعی در زندگی انسان مدرن تا بدان حد بالا رفته  که هر تولید کننده کالا یا  فعال اقتصادی را به منظور ترویج فروش و ترغیب مخاطبان به سوی خود جلب می کند. گرچه شمار فراوانی  از شبکه های اجتماعی و  دیگر برنامه های فضای مجازی، مختص دنیای مدرن ساخته شده و در این جوامع رشد و رونق دارد، لیکن حضور شبکه های اجتماعی در قشر شهرنشین کشورهایی که تا ترقی و پیشرفت راه زیادی در پیش دارند نیز به حد قابل توجهی بالا رفته است؛ تا  آن حد که طبق برخی از آمار، ساعتهای زیادی  از زندگی شهرنشینان ایرانی در شبکه های اجتماعی اینترنتی و موبایلی می گذرد!

متاسفانه در برخی کشورها ، نه آمار دقیقی از میزان نفوذ شبکه های اجتماعی در جمعیت کشور در دست  داریم و نه آماری مورد اطمینان  از میزان نفوذ این ابزار در تصمیم گیری های ایرانیان. اما چند واقعیت انکار ناشدنی در این میان وجود دارد:

  • شمار قابل توجهی از مردم کشورهای پیشرفته و حتی عقب مانده در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، یوتیوب، واتس اپ، وایبر، تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، گوگل پلاس، کلوب، آپارات و حضور دارند و روز به روز بر این افزوده  می‌شود.
  • بسیاری از کاربران  شبکه های اجتماعی، بخش پیشرو و آوانگارد اجتماع بوده و تاثیر بسزایی بر سلایق، علایق، انگیزه ها و سبک و سیاق خرید اقشار جامعه و خانواده خود دارند.
  • بخش عمده ای از جامعه  که تا کنون  در فضای مجازی حضور نیافته‌اند، در حال پیوستن به شبکه های اجتماعی هستند تا از  این قافله‌ی پر سرعت عقب نمانند!
  • تا چندسال آینده ضریب نفوذ شبکه های مجازی  در تمامی کشورها  افزایش خواهد یافت.

ویژگی ها و اهمیت شبکه های اجتماعی در جهان امروز

  • آگهی های منتشر شده در  شبکه های اجتماعی تا ۷۸ درصد بر  خرید، تاثیرگذار است.
  • مطالب منتشره در  شبکه های اجتماعی می‌تواند  تا ۸۵ درصد به تغییر سلیقه‌ی انسان منجرشود.
  •  در برخی از نظر سنجی‌ها؛ اعتماد و التفات  به مطالب شبکه های اجتماعی تا ۴۶ درصد برآورد شده است.
  • بنا بر نظر کارشناسان فضای مجازی امروزه  بیش از  ۳۳ درصد افراد به کمک  شبکه های اجتماعی با برندها و محصولات و خدمات جدید آشنا می شوند.
  • میزان دستیابی به یکهزار نفر مخاطب در یک روزنامه بیش از یکصد برابر هزینه در برابر دستیابی به همین تعداد مخاطب در شبکه هایی اجتماعی به مانند فیس بوک است.
  • مخاطبان بسیاری در این عرصه حضور دارند و بر خلاف دیگر رسانه ها، هر روز بر تعداد مخاطبین افزوده می شود. پس آمار و اخباری که  در این کتاب یا در آن روزنامه  ارائه شود، فوراً، قدیمی و تاریخ گذشته خواهد شد.
  • مخاطبان فضای مجازی  در همین فضا می توانند محصول و اجناس و کالای مورد نیاز خود را  خریداری  نمایند و هزینه ی خرید خود را به صورت  آنلاین پرداخت نمایند.
  • تبلیغات در فضای مجازی  بسیار ارزان و ارزنده است.
  • تبلیغات در این فضا چند رسانه ای و مولتی مدیا است و از متن، صدا، تصویر، فیلم و می توان به منظور تبلیغات بهره برد.
  • در فضای دیجیتال، همراه با تبلیغات، امور روابط عمومی و ایجاد باشگاه مشتریان نیز امکان پذیر است.
  • تبلیغات  در فضای مجازی ، آزاردهنده و حوصله سربر نیست و مخاطب را نمی آزارد.
  • اثر بخشی و ثمر بخشی تبلیغات در فضای دیجیتالی به مراتب  بیشتراز دیگر فضاهای تبلیغاتی است.
  • ارزیابی تبلیغات و میزان اثربخشی آن در فضای مجازی  به سهولت  قابل بررسی و اندازه گیری است.
  • در تبلیغات فضای مجازی می توان مخاطب را درگیر کرد و با لایک و کامنت به نظرخواهی و انجام اقدامات تعاملی دست زد.
  •  در تبلیغات درفضای مجازی می توان در خصوص  مخاطب هر منطقه و  بر اساس فرهنگ و ویژگی های جمعیت شناسی  آن، تبلیغات کرد.
  • برنامه های پیشبرد فروش و جشنواره ها و اخبار و اطلاعات به سرعت در فضای مجازی ، قابل اطلاع رسانی و اجراست.

آمارهای کارشناسان تبلیغات در فضای مجازی در خصوص  تبلیغات برندها ی معتبر جهانی در شبکه های اجتماعی حکایت ازآن دارد  که  درآمد حاصل از تبلیغات در این فضا در سال ۲۰۱۲ حدود ۵ میلیارد دلار بوده، در سال ۲۱۰۴ به بیش از ۷ میلیارد دلار،  در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسیده است!  و پیش بینی می شود هر روز، هزینه های تبلیغات و شیوه های تبلیغاتی در این عرصه بیش از پیش شود.

نکته اینجاست که به طور کلی این فضا برای همه‌ی  برندها مفید فایده و اثرگذار نیست و نظارت و کنترل بر آن نیز تا حدودی محدود است و در عین حال باید توجه کنیم که در ایران، میزان حضور و نفوذ شبکه های اجتماعی کمتر از غرب است، و فرهنگ استفاده و بهره مندی از فضای اینترنت هنوز به طور کامل جا نیفتاده است، اما بسیاری از برندها فضا را برای تبلیغ و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مناسب دیده اند و اقداماتی را آغاز نموده اند و به مرور، تمامی برندها و تولید کنندگان و عرضه کنندگان خدمات می توانند از فضای شبکه های اجتماعی برای تبلیغ و اطلاع رسانی و بهره گیری از مزایای گسترده آن استفاده کنند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد