Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

نیسانRouge در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

نیسانRouge

لیز ترانسفر Nissan Rouge SV AWD 2019 CASH INCENTIVE: $2000 CAD مبلغ ماهانه ۳۷۸ دلار پلاس تکس ( با احتساب مبلغ نقدی، مقدار پرداختی ماهانه ۳۳۲ دلار پلاس تکس). تماس : ۶۴۷۸۸۷۷۱۵۴ با مشخصات زیر Total Kilometre allowance = 100000 Excess km charge = 10 cents Original lease term (months) = 60 Lease expires = 38 months Current Mileage = 4190 km total Remaining free km =95810 km Available km now: 29480 km/year Purchase Option at end of lease = $12963 Excellent condition, Very low mileage, Low monthly payment, Includes Wear and Tear Warranty 6478877154

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16478877154

https://www.fanofa.com/nissan-rouge-fanofa0003822.htm

 

نیسان روگ یک خودروی کراس‌اوور کوچک است که توسط شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان تولید شده‌است. این خودرو از اکتبر سال ۲۰۰۷ برای مدل سال ۲۰۰۸ تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، محور جلو، و چهارچرخ محرک بوده طول آن در حالت طبیعی ۱۸۲٫۹ اینچ، عرض آن در حالت طبیعی ۷۰٫۹ اینچ و وزن آن در حالت طبیعی ۳٬۵۲۹ پوند (۱٬۶۰۱ کیلوگرم) است. از سال ۲۰۱۳، این مدل با ایکس-تریل برابری می‌کند که در خارج از آمریکای شمالی به فروش می‌رسد، و این موضوع در اصل آن‌ها را یکسان می‌کند. در حال حاضر این خودرو پرفروش‌ترین وسیله نقلیه مدل نیسان در ایالات متحده به‌شمار می‌رود.

 

 

نیسان پس از وعده‌ووعیدهای فراوان سرانجام رسماً نسل جدید کراس‌اوور روگ (در بازارهای خارج از ایالات‌متحده ایکس‌تریل) را معرفی کرده است. هرچند نسل جدید این خودرو بر اساس فرمول موفق نسل کنونی ساخته شده اما نیسان وعده داده است که روگ جدید ایمن‌تر و کاربردی‌تر خواهد بود. نسل قبلی روگ سال گذشته در کلاس خود سومین کراس‌اوور پرفروش بازار آمریکا بود اما این نسل کاملاً سالخورده شده و حالا نسل جدید با بهبود راحتی داخلی و برخورداری از تکنولوژی‌های مدرن می‌خواهد راه موفق سلف خود را ادامه دهد.

نسل جدید روگ اما کمی کوچک‌تر از نسل کنونی شده است به‌گونه‌ای که از طول آن ۴۳.۲ میلی‌متر، از فاصلهٔ محوری ۲.۵ میلی‌متر و از ارتفاع آن ۵۳.۳ میلی‌متر کاسته شده است. این کراس‌اوور جدید بر اساس نسخهٔ جدیدی از پلت‌فرم CMF-C/D نیسان ساخته شده و به‌وضوح بیشتر روی جذب خانواده‌ها تمرکز دارد تا راننده‌ها فردی. بااین‌حال روگ مدل ۲۰۲۱ رانندگی سرگرم‌کننده‌تری نسبت به نسل قبلی دارد چراکه سیستم فرمان آن سریع‌تر شده و سیستم تعلیق چند اتصالی عقب آن اصلاح شده است.


علیرغم فاصلهٔ محوری کوتاه‌تر، روگ در داخل جادارتر شده است به‌گونه‌ای که حالا در عقب ۱۵.۲ میلی‌متر فضای پا و ۱۷.۸ میلی‌متر فضای سر بیشتری ارائه می‌کند. در نسل جدید اما دیگر خبری از صندلی‌های ردیف سوم نیست و روگ صرفاً به‌صورت پنج‌نفره و با دو ردیف صندلی ارائه می‌شود. همچنین در این نسل حجم صندوق بار هم از ۱۱۱۳ لیتر قبل به ۱۰۳۳ لیتر کاهش پیدا کرده است اما اگر صندلی‌های عقب خوابانده شوند، حجم کل صندوق به ۲۱۰۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند که از ۱۹۸۰ لیتر قبل بیشتر است. همچنین دهانهٔ صندوق بار هم بزرگ‌تر و مربع‌تر از قبل شده است. چه صندلی‌های عقب باز باشند چه خوابیده، روگ جدید بعد از هوندا CR-V و تویوتا رافور، سومین صندوق بار بزرگ در کلاس خود را ارائه می‌کند.

در داخل روگ مدل ۲۰۲۱ یک صفحه‌نمایش هشت اینچی به‌صورت استاندارد برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ارائه می‌شود که از اپل کارپلی و اندروید اتو هم پشتیبانی می‌کند درحالی‌که یک نمایشگر نُه اینچی با وضوح بالاتر هم قابل سفارش خواهد بود که از ناوبری ماهواره‌ای داخلی هم برخوردار است. علاوه بر این، صفحه آمپر استاندارد خودرو نیز بزرگ‌تر شده و حالا یک نمونهٔ هفت اینچی جایگزین نمونهٔ پنج اینچی قبلی شده است. در همین حال، در تیپ‌های پلاتینوم، یک صفحه آمپر تمام دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی به همراه نمایشگر سربالای ۱۰.۸ اینچی ارائه می‌شود. در کنسول مرکزی روگ هم یک شیفتر دندهٔ الکترونیکی کوچک به همراه پورت‌های USB تایپ A و C جای گرفته‌اند.

پرچم‌دار خانوادهٔ نسل جدید روگ تیپ جدید پلاتینوم است که به تودوزی چرمی، دوخت لوزی شکل، رنگ داخلی منحصربه‌فرد، دستیار ProPilot، اپل کارپلی بی‌سیم، پد شارژ بی‌سیم، سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو، نورپردازی داخلی و مجهز است. تیپ‌های پایین‌تر مثل SL و SV هم از رینگ‌های ۱۹ اینچی، صندلی‌های چرمی، سقف پانورامیک و درب صندوق اتوماتیک برخوردار هستند. جدیدترین نسخه از سیستم ایمنی ProPilot که در روگ ارائه شده از راداری با بُرد بیشتر و دوربینی با حوزهٔ دید گسترده‌تر سود می‌برد و به لطف به‌روزرسانی سیستم دنبال کنندهٔ خطوط جاده، حالا بهتر می‌تواند خودرو را بین خطوط نگه دارد.

نیسان برای نسل جدید روگ یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی را در نظر گرفته که برای اولین بار در نسل جدید سدان آلتیما مدل ۲۰۱۹ معرفی شد. این موتور که ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد، به یک گیربکس CVT متصل شده است. گفته شده روگ با این قوای محرکه در نسخهٔ دیفرانسیل جلو در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی بین ۷.۸ تا ۸.۱ لیتر و در نسخهٔ چهارچرخ محرک بین ۸.۱ تا ۸.۴ لیتر بنزین مصرف می‌کند. این کراس‌اوور کامپکت جدید ظرفیت بکسل ۶۱۰ کیلوگرم را دارد که در کلاس خود کمترین است. نسل جدید نیسان روگ مدل ۲۰۲۱ از پاییز آینده راهی نمایندگی‌های فروش در سراسر ایالات‌متحده خواهد شد.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#استخدام#فروش_نیسان#نیسان#تورنتو#کانادا

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد