Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/




هر فعالیتی الزاماتی دارد که برای رسیدن به موفقیت در آن باید به آنها توجه شود، برای هدایت وسیله ی نقلیه ی سنگین در بزرگراه، شخص باید گواهینامه ی پایه یک داشته باشد، برای موفقیت در ورزش باید آموزش ببیند و تمرین کند، یا برای رسیدن به دوران بازنشستگیِ راحت، شخص باید با آگاهی سرمایه گذاری کند. و اگر شما می خواهید در کسب و کار موفق باشید.

اصول کسب و کار موفق و فرمول آن متفاوت است. الزامات قطعی وجود دارند که باید شناخته، پیاده سازی و مدیریت شوند تا کسب و کار شما به موفقیت برسد.

 

بایدهای زیادی وجود دارند اما این مقاله شامل مهم ترین آنهاست که برای آغاز، پیشبرد و رشد یک کسب و کار کوچک سود آور، ضروری هستند.

ویژگی های صاحبان کسب و کار موفق

عشق ، شور و انگیزه

 

این کلمه شرط اساسی پروژه های کسب و کار و کارآفرینی را توصیف می کند ” عشق

 

آیا کاری وجود دارد که بارها آن را تکرار کنید بدون اینکه خسته شوید؟

آیا شده نخوابید زیرا کاری که دوست داشتید را به پایان نرسانده باشید؟

آیا شده بارها از چیزی تعریف کنید بدون اینکه خسته شوید؟

آیا کاری وجود دارد که حاضر باشید همچنان و تا پایان زندگی آن را ادامه دهید؟

 

داشتن عشق و انگیزه باعث موفقیت شما در هر کسب و کاریست این کار از شروع پروژه شما تا عملی شدن پروژه و دادن حقوق به کارمندان ادامه پیدا می کند همه این انرژی نتیجه عشق به کسب و کار است.

ریسک

 

صاحبان کسب و کار آماده ریسک پذیری و شنا در دریای خطرات برای آینده هستند اما همه کسانی که حاضر هستند دست به ریسک بزنند کارآفرین نیستند. آیا چیزی که کارآفرینان را از هم برتر نشان می دهد ریسک پذیریست؟

صاحبان کسب و کار موفق علاقه زیادی به ریسک و خطر پذیری دارند کارآفرین موفق همیشه از خود می پرسد که آیا این خطرات استحقاق این کسب و کار را دارد؟ و اگر کسب و کار من نتیجه مثبتی نداشت تکلیف چیست؟

مدیریت پول

پیروزی در هر کسب و کاری زمان زیادی را می طلبد اگر سرمایه کم و محدودی دارید باید با درایت از آن استفاده کنید صاحبان کسب و کار این رکن از کسب و کار را باید خیلی جدی بگیرند زیرا همه برنامه ها و نقشه های آن بر پایه آن استوار است حتی بعد از شروع کار و عملی کردن پروژه های خود.

کارآفرینان به خود شک می کنند اما نه بیش از حد

 

ممکن است از خود بپرسید که من یک کارآفرین هستم؟ و پاسخ این سوال ممکن است باعث شود به خود شک کنید.

 

اگر شجاعت آن را دارید که از خود این سوالات ترسناک را بپرسید_ آیا من می توانم این کار را انجام دهم؟ آیا می خواهم این کار را انجام دهم؟ به جای نگرانی درباره آنچه می خواهید انجام دهید حدس بزنید که آیا حس شما آنچه را که می خواهید به شما می رساند.

برای فروش تقاضا کنید.

یک کارآفرین کسب و کار، باید همیشه به یاد داشته باشد که بازاریابی، تبلیغات، فعالیت های تبلیغاتی بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر هوشمندانه، گران، یا هدفمند باشند کاملاً بی ارزش هستند مگر اینکه یک چیز تحقق یافته شده باشد و آن چیزی نیست جز تقاضای فروش.

 

این به این معنی نیست که یک مذاکره کننده ی عالی بودن، تبلیغات خوب و یا یک متخصص روابط عمومی یک دارایی فوق العاده ای برای کسب و کار شما نیست بلکه همه این مهارت ها بی ارزش خواهد بود اگر شما به طور فعال از مردم درخواست نکنید که آنچه را تولید می کنید بخرند.

همیشه در دسترس باشید.

ما در زمانی زندگی می کنیم که انتظار داریم فست فودی که سفارش می دهیم تنها در عرض چند دقیقه آماده شود، لباسی که به خشک شویی می دهیم در همان روز آماده شود و پولمان به راحتی از دستگاه های خود پرداز پرداخت شود.

 

همانطورکه این الگوی در حال توسعه را می بینید شما هم بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار کوچک خود که اداره می کنید، باید آسان ترین راه را برای دستیابی مردم به کسب و کارتان فراهم کنید. شما باید از این واقعیت آگاه باشید که مردم به سختی کار می کنند و پولی که به سختی در می آورند را به راحتی خرج نمی کنند، شما باید قادر باشید به مشتریان آنچه که می خواهند ارائه دهید در زمانی که آن را می خواهند.

جلب توجه کنید.

صاحبان کسب و کارهای کوچک نمی توانند زمان، پول و انرژی در فعالیت های تبلیغاتی را با هدف ایجاد آگاهی صرفاً از طریق قرار گرفتن در معرض نمایش و به طور مکرر و در بلند مدت، هدر دهند.

 



اگر چنین عمل کنید خیلی قبل ازین که به اهدافتان برسید شکست می خورید. در عوض، هر فعالیت تبلیغاتی که در آن شرکت می کنید باید پولتان را به جیبتان برگرداند بنابراین می توانید همچنان به جلب کردن توجهات و رشد کارتان ادامه دهید.

نکته‌ی قابل تامل دیگری که بر کسب و کار تاثیر بسزایی دارد؛ تبلیغات است. تبلیغاتی که فراگیر باشد، در هر ساعتی از شبانه روز قابل مشاهده باشد، به رویت علاقه مندان و نیازمندان برسد و مقرون به صرفه باشد. گروه تبلیغاتی فانوفا تمامی شرایط مطلوب و مناسب تبلیغات را در وبسایت خود فراهم آورده است.     www.fanofa.com    شما می توانید بصورت رایگان آگهی های تبلیغاتی خود را در وبسایت گروه تبلیغاتی فانوفا منتشر کنید. www.fanofa.com    و پیام خود را به گوش مخاطبان و متقاضیان فارسی زبان سراسر جهان برسانید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد