Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  




معمولا تبلیغات به این صورت نوشه میشوند که انگار بیننده از یک علاقه ی ابتدایی نسبت به موضوع تبلیغ برخوردار است. این درحالیست که با این روند عده ی زیادی از مخاطبان از دایره ی تاثیرگذاری تبلیغ خارج میشوند.اینگونه تصور کنید که من مشتری شما هستم، چه چیز جذابی در شما وجود دارد که تمام حواس خودم را به تبلیغ بسپارم؟پیش از آن که ساعت ها و روزها به دنبال انتخاب کانال و رسانه ی ارتباطی مناسب بگردید، به پیام خود فکر کنید.

بیشتر تبلیغات، بی تاثیرند؛ زیرا که نویسنده ی تبلیغ بیش از اندازه مینویسد، بیش از اندازه نشان میدهد و بیش از اندازه به مشتری اطلاعات میدهد. نویسنده ی تبلیغات از ترس اینکه مخاطبی را از دست بدهد آن قدر اطلاعات را درون تبلیغ میریزد که مخاطب سردرگم شده و با تبلیغ انس نمیگیرد. وقتی سعی میکنید ناشیانه با همه صحبت کنید، در واقع با هیچکس صحبت نمیکنید.

تبلیغ شما چه میزان در مخاطب احساس نیاز ایجاد میکند؟ آیا مخاطب با دیدن تبلیغ این خلا را در نداشتن محصول یا خدمت شما احساس میکند؟

برخی از تبلیغات برای شما توسعه ی برند ایجاد میکنند، برخی دیگر باعث ایجاد یک رابطه میان شما و مشتریان میگردند و برخی نیز وظیفه ی ایجاد اعتبار را دارند. اگر منبع مالی خوبی برای راه اندازی یک کمپین برند سازی قوی را ندارید بر روی رابطه سازی و ایجاد اعتماد بر روی مشتریان بالقوه تمرکز کنید. تا زمانی که نتوانید هزینه ی شروع توسعه ی برند خود را بپردازید، باید برای تبلیغات در این زمینه تردید کنید. میزان منابع مالی در دسترس شما، محدود کننده ی شماست.

اگر به نتایج فوری نیازمندید، تبلیغ شما باید دارای پیامی حاوی یک محدودیت زمانی باشد. این کار هم میتواند به نفع هم به زیان شما باشد. در واقع مشتریان دوست دارند، چیزی را که مهلت دارد، به تاخیر بیندازند. با محدود کردن زمان، شما ورودی سریعتری خواهید داشت، همچون عبارت “فرصت را از دست ندهید”. از طرف دیگر در بسیاری از مواقع با گذر زمان، موضوع تبلیغ از خاطر مشتری ها میرود، پس هر چه سریعتر مشتری را به اقدام سوق دهید، فرصت بیشتری برای مشتری شدن وی دارید.

باید تبلیغات رقبای خود را همواره رصد کنید. پیش از رقیب بودن، یعنی بازی را باختن.

چه مدت طول میکشد تا چرخه ی مشاهده ی تبلیغ تا خرید صورت پذیرد؟ در واقع تبلیغ برای یک رستوران سریهتر به خرید منجر میشود تا تبلیغ برای تعمیر خرابی یک ماشین. به خاطر اینکه درصد بسیاری از افراد به دنبال غذای خوب برای وعده ی غذایی بعدی خود هستند اما معلوم نیست آن کس که تبلیغ شما را دیده است چه مدت بعد دچار خرابی ماشین شود. به خاطر داشته باشید، مشتری ابتدا باید به مقدار کافی در معرض تبلیغ شما قرار گیرد، سپس باید صبر کنید تا ادامه ی ماجرا، یعنی خرید صورت گیرد.

تبلیغات یعنی دانستن همه چیز درباره ی مخاطبان! اگر مخاطب خودتان را نشناسید، چگونه می خواهید پیام خود را به او انتقال دهید؟ قبل از اینکه حتی در مورد طراحی آگهی فکر کنید، خودتان تحقیق کنید. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ چند ساله هستند؟ مرد هستند یا زن؟ اگر شما نمی توانید به این سوالات در مورد مخاطبان خودتان پاسخ دهید یعنی شما هنوز آماده تبلیغ نیستید،

شما در این مرحله تحقیقات خود را انجام داده و  نیازبه مکان مناسبی برای تبلیغات دارید. مکانی که در دسترس باشد. طیف وسیعی مخاطب داشته باشد. و تبلیغات در آن کم هزینه باشد. گروه تبلیغاتی فانوفا فضایی مناسب برای تبلیغات شماست. انتشار آگهی در وبسایت فانوفا www.fanofa.com  رایگان است. مخاطبان فراوانی در کشورهای گوناگون دارد و چنانچه آگهی شما نیز به توضیحات مفصل تری داشته باشد، گروه تبلیغاتی فانوفا این توضیحات را در وبلاگ های انحصاری خود؛http://fanofa.blogfa.com/ و https://fanofa-world.blogsky.com/    منتشر خواهد کرد.

 

 



 اگر در وبسایت فانوفا آگهی کرده اید پس مطمئن باشید، محل مناسبی را برای اجرا انتخاب کرده اید. حالا باید نظر مخاطبان تان را با یک طرح برجسته و چشم نواز جلب کنید. اینکه شما در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دارید دلیل نمی شود که آن ها حتما باید به طرح شما توجه کنند؛ یعنی شما باید تصویری انتخاب کنید که منظور و مقصود شما را برساند و از رنگ هایی که مناسب محصول و برند شما هستند بهره ببرید. طراحی خود را روشن و واضح ترتیب دهید. علاوه بر این ها فراموش نکنید که آرم مناسبی در طراحی خود داشته باشید. شما باید پیدا کردن مشتریان بالقوه و خرید محصولات را آسان کنید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

مربی بدنسازی و تناسب اندام در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

کانادا انتاریو ریچموند هیل

شماره تماس: 14165257148

میترا بیات

 

مربی بدنسازی و تناسب اندام

مربی بدنسازی و تناسب اندام با ۱۵ سال سابقه در خصوص کاهش وزن وسایز ، افزایش وزن و سایز، فرم دهی، حرکات اصلاحی، تی ار ایکس،ایروبیک در خدمت دوستان در منزل ویا کاندو شما در منطقه ریچموند هیل میباشم . درصورت نیاز تماس بگیرید.

https://www.fanofa.com/fitness-trainer-fanofa0003871.htm

 



اگر بخواهیم تعریفی از ورزش TRX ارائه کنیم، باید بگوییم که این ورزش شامل تمرینات کششی و استقامتی است که توسط لوازمی که به کش یا سیم تی آر ایکس معروف هستند، اجرا می‌شوند. تمرکز اصلی این ورزش در بالا بردن تعادل، استقامت بدن، انعطاف پذیری، چربی سوزی، و ثبات بدن است. انجام دادن این ورزش کالری بسیار بیشتری نسبت به سایر ورزش‌ها می‌سوزاند. این مورد باعث می‌شود تا ورزشکار از نظر تعادل عضلانی در شرایط مطلوب‌تری قرار بگیرد. این امر در نهایت باعث به وجود آمدن شرایط فیزیکی ایده آلی خواهد شد که مد نظر ورزشکار است.

 

کش تی آر ایکس وسیله‌ای است بسیار مقاوم و از جنس نایلون. این کش از سقف آویزان می‌شود و می‌تواند تا ۶۰۰ کیلوگرم ورزن را به راحتی تحمل کند. شما با کش تی آر ایکس می‌توانید به راحتی طیف کاملی از حرکات ورزشی را انجام دهید. این حرکات باعث می‌شود تا بدن انرژی بسیار بالایی را مصرف کند. یکی از ویژگی‌های این ورزش تقویت عضلات کور بدن است که با ورزش trx به راحتی تقویت می‌شوند.

یکی از سوالات مهمی که بسیاری به دنبال آن هستند، که رابطه بین ورزش trx و لاغری چیست؟ اکثر کسانی که این ورزش را انجام می‌دهند پس از گذشت ۲ تا ۳ ماه از تاثیراتی که این ورزش روی تناسب اندامشان گذاشته، شگفت‌زده می‌شوند. تمرکز اصلی ورزش تی آر ایکس روی اندام‌های میانی بدن است. وقتی ماهیچه‌های میانی بدن شروع به فعالیت کردند، سایر ماهیچه‌ها را هم با خود همراه می‌کنند. وقتی فشار کافی روی ماهیچه‌ها وارد شد، عضلات بدن شروع به سوختن چربی می‌کنند و در نتیجه در ناحیه کمر، شکم، داخل ران، بازو و دیگر اندام‌ها، چربی سوزی رخ می‌دهد. بنابراین پس از مدتی شاهد سفت شدن اندام میانی و بازوها و ران می‌شوید. بهترین روش برای نتیجه گیری و رسیدن به تناسب اندام، ادغام این ورزش با ورزشی مانند یوگا یا پیلاتس است. با این روش به راحتی به تناسب اندام مورد نظر خود می‌رسید.

وقتی ورزش trx را با سایر ورزش‌ها و تمرینات لاغری مقایسه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که ورزش trx و لاغری فواید بسیاری برای خانم‌ها دارد. هدف خانم‌ها از ورزش به طور کلی لاغری و تناسب اندام است. این ورزش تمام بدن را درگیر می‌کند و باعث چربی سوزی و سوزاندن کالری می‌شود. و بدین ترتیب به شما کمک می‌کند تا علاوه بر اینکه راحت‌تر به بدن ایده‌آل خود برسید، بدنی قوی‌تر و سالم‌تر هم داشته باشید. فراموش نکنید که ورزش trx مقاومت بدن شما را بسیار بالا برده و به شما قدرت کنترل این مقاومت را خواهد داد. تمرینات تی آر ایکس به شما اجازه می‌دهد تا قدرت بدنی خود را به چالش بکشید و  مرکز قدرت بدن خود را نسبت نوع چالش تغییر دهید.

 

ورزش تی آر ایکس، ورزشی کاملا اقتصادی است. شما نیازی به تهیه ماشین‌های گران بدنسازی نخواهید داشت. قیمت سازه این ورزش گران نیست و اگر امکان نصب آن را در خانه ندارید، می‌توانید تنها با تهیه کش آن و نصب آن به سقف یا در اتاق شروع به انجام این ورزش بکنید. برای انجام این ورزش شما حتی نیازی به تهیه دستکش یا کفش مناسب با این ورزش ندارید. شما می‌توانید هر نوع کفش و لباس ورزشی برای انجام تمرینات trx بپوشید.

تی آر ایکس  یک نوع ورزش هوازی و استقامتی است که حرفه‌ای‌ها به راحتی می‌توانند آن را انجام دهند. TRX یک ورزش قدرتی محسوب می‌شود و توان شما را بسیار زیاد می‌کند.هدف اصلی ورزش TRX تقویت، استقامت، قدرت بدنی، تعادل و انعطاف پذیری بدن است. تکنیک‌های انجام این ورزش طوری طراحی شده تا روی مرکز ورزن بدن تمرکز کند و عضلات اصلی و جانبی بدن را همزمان درگیر کند. این ورزش می‌تواند بین  هر شخصی می‌تواند این ورزش را انجام دهد. البته اگر برای اولین بار قصد انجام TRX را دارید، حتما زیر نظر مربی این کار را انجام دهید. این ورزش یکی از انواع ورزش‌های ایروبیک است و  ضربان قلب شما پس از چند دقیقه انجام آن به شدت بالا می‌رود.

ورزش تیاریکس یک ورزش بسیار عالی برای چربی سوزی است. شما می‌توانید در یک جلسه یک ساعته تا ۱۶۰۰ کالری بسوزانید. علاوه بر این، ورزش TRX برای افراد مسن هم مفید است. تجهیزات این ورزش کم حجم است و سبک است و می‌توانید در اتاق خود هم آن را انجام دهید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تبلیغات_خارج_کشور#بدنسازی#تناسب_اندام#انتاریو#کانادا

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

نجاری در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

نجاری

خدمات نجاری ساختمانی 4168904542

Universal_framing_carpentry@hotmail.com

کانادا تورنتو

شماره تماس: 14168904542

https://www.fanofa.com/framing-carpentry-corp-fanofa0003870.htm

 

نجاری یا درودگری حرفه ای است که در گروه صنایع چوب قرار میگیرد. فردی که شغل نجاری را انتخاب مینماید به ساخت انواع محصولات چوبی میپردازد؛ محصولاتی که ممکن است در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند. سازندگان در و پنجره چوبی، مبلمان، کابینت و اشیائ تزئینی چوبی همگی را میتوان به عنوان نجار شناخت. همچنین کسانی که به کنده کاری روی چوب می پردازند و تولید کنندگان ساز نیز در گروه نجاران و درودگران قرار میگیرند.

نیاز بشر به سرپناه و در دسترس بودن چوب، احتمالا نجاری را به یکی از اولین فعالیت های شغلی بشر تبدیل کرده است. از آنجا که چوب در برابر رطوبت و حرارت و سایر عناصر فرسایش میابد و از بین می رود یافتن آثار چوبی که بیانگر پیشینه هنر نجاری باشد چندان ساده نیست. آثاری از چاه های آب ساخته شده از چوب بلوط در کاوش های باستانی آلمان پیدا شده که به حدود 7000 سال پیش باز میگردد. هر چند نخستین کتاب هایی که به آموزش نجاری پرداخته اند متعلق به قرن 18 و 19 میلادی هستند؛ از نقاشی های به جا مانده از مصر باستان که متعلق به 2000 سال پیش است، تصاویری از مبلمان چوبی نشان داده شده که نشان میدهد هنر نجاری به عنوان صنعت خلق و تزئین آثار چوبی در آن زمان نیز وجود داشته است. هنر نجاری احتمالا از مصری ها و بعدها از چین به یونان، بابل، ایران و سایر تمدن ها رسیده است.

شغل نجاری بازار کار مناسبی دارد و با توجه به اینکه بسیاری از نیازهای ما در جوامع از جنس چوب تولید میشوند، تقاضای مناسبی در بازار برای این شغل وجود دارد. درآمد نجار با توجه به مهارت و وسعت فعالیت او مشخص میشود و بسته به توانایی های فرد متفاوت است. در ایران و به خصوص در شهرهای بزرگ مغازه های کوچک و شخصی نجاری، به مرور جای خود را به کارگاه های بزرگ و مشترک صنعتی میدهند. در خارج از کشور نیز بازار کار مناسبی برای این حرفه وجود دارد و استادکاران نجاری میتوانند در بیشتر کشورهای جهان مشغول کار شوند.

برای یادگیری نجاری بهترین و ساده ترین روش آن است که دوره های آموزشی نجاری را در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهر خود بگذرانید، با اصول اولیه هنر نجاری آشنا شوید و پس از دریافت مدرک در یک کارگاه نجاری به عنوان شاگرد مشغول کار شوید. کار کردن به صورت عملی در محیط کارگاه امکان آشنایی هر چه بیشتر با انواع چوب و دستگاه ها و ابزار نجاری را فراهم میاورد. حداقل زمان لازم برای یادگیری مهارت های نجاری به صورت عملی یک سال است که بسته به توان یادگیری کارآموز و شیوه آموزش استاد می تواند طولانی تر نیز باشد.

کار با چوب به فضای نسبتا زیادی نیاز دارد؛ ابزار نجاری پر سر و صدا هستند و برش و پرداخت چوب گرد و غبار زیادی ایجاد مینماید. با توجه به این نکات فعالیت نجاری در محیط های مسکونی مناسب نیست و نمیتوان یک کارگاه نجاری کامل در خانه ایجاد نمود. اگر اصرار دارید کار نجاری را در خانه انجام دهید، بهتر است عملیات برش چوب را در کارگاه ها انجام دهید و سپس چوب های برش خورده را به خانه منتقل نمایید و یا به ساخت اشیای تزئینی چوبی در خانه بپردازید. هنرهای معرق و منبت کاری را نیز میتوان در فضای خانه انجام داد.

نجاری نیز مانند هر صنعت دیگری ابزارهای خاص خود را میطلبد، این ابزار را میتوان در گروه ابزار دستی و ابزار برقی و ابزار برشی دسته بندی نمود. اره، متر، تراز، چکش، اسکنه، رنده ابتدایی ترین ابزار دستی نجاری هستند. برای آشنایی با ابزار برقی نجاری مطلب[۷ ابزار برقی ضروری برای شروع کار در صنعت چوب] را مطالعه کنید. بیشتر برندهای ابزارآلات معتبر، گروه ابزار نجاری را نیز ارائه مینمایند. این ابزار با توجه به کیفیت و ویژگی های در نظر گرفته شده گستره قیمت متفاوتی دارند.

اور فرز نجاری ابزاری است که برای ایجاد شیار و ابزار زدن روی لبه های چوب استفاده میشود و در بیشتر فعالیت های مرتبط با چوب کاربرد دارد. اگرچه بیشتر اور فرزها ساختار ظاهری یکسانی دارند ممکن است برخی مدل های اور فرز موجود در بازار قابلیت های متفاوتی داشته باشند. کولت نگه دارنده تیغچه در اور فرز نجاری از مهم ترین قسمت های این ابزار محسوب میشود.

اسکنه، بیرم، قلم درز یا مغار ابزاری است که در نجاری برای تزئین و برش چوب استفاده میشود. معمولا اسکنه را از جنس استیل و یا فولاد میسازند تا مقاومت و دوام مناسب داشته باشد. اسکنه نجاری لبه پهنی دارد که برای برش چوب استفاده می گردد. نجار اسکنه نجاری را روی چوب حرکت میدهد و با کمک چکش ضربات آرامی به دسته اسکنه وارد مینماید تا قطعات اضافی چوب را تراش داده و جدا نماید. اسکنه نجاری انواع و اشکال مختلفی دارد که هر یک کاربرد خاص خود را دارند.

رنده نجاری ابزاری است که برای صاف کردن، نازک کردن و یکدست کردن سطح چوب استفاده میشود. رنده نجاری در دو مدل چوبی و فلزی ارائه میشوند؛ رنده نجاری چوبی تنها یک تیغه دارد در حالیکه رنده نجاری فلزی به دو تیغه مجهز است. تیغه دوم کار خرد کردن پوشالها و خارج کردن آنها از داخل رنده را بر عهده دارد.

یکی دیگر از ابزارهای پر کاربرد در هر کارگاه، گیره نجاری است. همان گونه که از نامش پیداست برای ثابت نگه داشتن یک جسم در وضعیت خاص استفاده میشود. گیره نجاری با نام پیچ دستی نیز شناخته میشود. انواع مختلف گیره نجاری وجود دارد که هر یک برای کاربرد خاص طراحی شده اند. گیره نجاری C شکل، F شکل، گیره دستی فنری، پیچ دستی فشاری، گیره زاویه دار و گیره تسمه ای از انواع رایج گیره نجاری هستند.

در کنار این ابزار ساده ابزارهای برقی پیشرفته و قدرتمندی نیز هستند که جزو ابزار ضروری هر کارگاه نجاری محسوب میشوند. با پیشرفت تکنولوژی برخی از این ابزار با هم ترکیب شده اند تا در قالب یک ابزار از عهده انجام چند کار مختلف برآیند و همچنین فضای کمتری را اشغال کنند. دستگاه های چند کاره نجاری در مدل های مختلف تولید میشوند و از 2 کار تا چند کار را میتوانند انجام دهند. با خرید یک دستگاه نجاری چند کاره میتوانید کار برش، شیار زنی، ابزار زنی، رنده و کندگی را انجام دهید.

خدمات نجاری، منزل، دفترکار،محل کار و.... را به ما بسپارید و از تنوع و دگرگونی  صنعت نجاری در زندگی بهره بگیرید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 #تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تبلیغات_خارج_کشور#نجاری#نجار#تورنتو#کانادا

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 


اصلا مهم نیست که شما، شرکت شما، کسب و کار شما و... به چه میزان خدمات یا محصولات خوبی ارائه می دهد؛ مهم این نکته است که  اگر تبلیغ مؤثر نکنید با هدف فروش خود فاصله بسیار زیادی خواهید داشت.هدف حرفه ای از هر تبلیغاتی این است که با کمترین هزینه یا هزینه ای مقرون به صرفه به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید تا راه را برای پیدا کردن مشتری جدید برای شرکت شما هموار کنند، البته ریسک این موضوع همیشه پابرجاست.

اگر تبلیغات شما به نحو خوبی انجام شود، یک قدم موفقیت آمیز برای شرکت شماست، در غیر این صورت پولی است که دور ریخته شده است.

۱- ابتدا مخاطب و بازار خاص را هدف بگیرید

به یاد داشته باشید که تبلیغات شما باید برای مخاطبان آن بازار خاص باشد و این یک اشتباه بزرگ است که تبلیغاتی در سطح وسیع بدون اینکه نوع مخاطب در نظر گرفته شود، انجام شود.همیشه این سوال را از خود بپرسید که چه نوع مشتری را می خواهید جذب کنید. بعد از آن در تبلیغات تان با   همان زبان رایج مخاطبان خاص تبلیغ کنید.

 

2- مزایا و تسهیلات جانبی محصول و خدمات خود را پر رنگ کنید

 

یکی از راه های تبلیغات مؤثر، تبلیغات و معرفی تسهیلات و امتیازات خرید، استفاده از خدمات و سرویس شرکت شما است. این مقوله رقابت را در بین رقیبان به نفع شما رقم می زند، همچنین اگرچه تبلیغات با حجم بالا یک مزیت محسوب می شود اما تا زمانی که تسهیلات و امتیازهای جانبی ارائه ندهید در ذهن مخاطب و مشتری مورد نظرتان به حد لازم رسوخ نکرده اید.

 

۳- از تصویر یا نمایه استفاده کنید

 

خیلی از محصولات را به راحتی از روی تصاویر بیلبوردها می توان تشخیص داد. اگر زمینه فعالیت شما کوچک تر است به یاد داشته باشید که لوگوی تبلیغاتی و بسته بندی، اثری مشابه را در ذهن مشتری باقی خواهد گذاشت.

به نمایش گذاشتن یک تصویر آن هم به صورت مداوم و پایدار چه در وب سایت های تبلیغاتی، چه در بیلبورد ها و چه در فضاهای تبلیغاتی کوچک تر حتما امکان رسوخ به ذهن مشتری را به شما می دهد.

 

۴- بدانید که برای پول درآوردن مجبور هستید پول خرج کنید

 

راه های زیادی وجود دارند که می توان پول را پس انداز کرد، اما اشتباه نکنید که تبلیغات، حیطه خوبی برای پس انداز کردن پول نیست، بلکه باید آن را خرج کنید.

 

ممکن است تبلیغات هدفمند نسبت به تبلیغات سنتی و عام خرج بیشتری داشته باشد، اما نترسید، این به این خاطر آن است که سود متقابل را به شما باز می گرداند.

 

۵- مکان تبلیغات بسیار مهم است

 

سایت اینترنتی، کانال تلویزیونی و رادیویی یا مجله مورد علاقه شما حتما و لزوما مورد علاقه مخاطب و مشتری شما نیست.

در مورد علاقه های احتمالی مشتری و مخاطب هدف خود تحقیق کنید، مطالعه کنید و از سلیقه شخصی خودتان در انتخاب راه های تبلیغاتی اجتناب کنید.

هدف شما فقط ارتباط برقرار کردن با مشتری و هدف خاص به نحوی که او می پسندد است، نه به نحوی که شما می پسندید.

 

۶- بودجه بی بازگشت را صرف تبلیغات نکنید

برای مثال اگر ماهی ۵۰۰ دلار بودجه برای تبلیغات کنار گذاشته اید، روی کاغذ درست محاسبه کرده اید، اما در عمل شرایطی مانند فصلی بودن محصولات تان و زمان های رکود در بازار هدف تان را حتما در نظر بگیرید.

 

۷- گوناگونی در تبلیغات

 

این خیلی معمول است که در فعالیت های تجاری و بازرگانی، صاحبان شرکت و کسب وکار بعد از پیدا کردن مکانی برای تبلیغات که کاملا برگشت هزینه را به همراه دارد، دست از گشتن برای پیدا کردن بازارهای دیگر می کشند.

 

تا آنجایی که به تبلیغات مربوط می شود نباید تمام تخم مرغ های تان را تنها در یک سبد بگذارید.

رسانه ها و وسایل ارتباطی گوناگونی را انتخاب کنید و هرچند وقت یک بار تغییر و تفاوت ایجاد کنید؛ چه در بودجه تبلیغاتی خودتان و چه در پیدا کردن بازار هدف جدید تر.

 

۸- زیاد سعی نکنید به دنبال ارائه خدمات و سرویس همه پسند باشید

هیچ محصولی یا سرویسی مورد پسند همه افراد نیست. تلاش برای گسترش تبلیغات در مخاطبان متفاوت به منظور گسترش بازار هدف برای فعالیت های بازرگانی کوچک اصلا مناسب نیست.

بنابراین به جای همه گیر شدن سعی کنید فقط در بازار هدف خودتان کامل و بی نظیر باشید.

 

۹- مدل های تبلیغات خود را از قبل امتحان کنید

پیشاپیش امتحان کنید؛ آیا افراد متوجه می شوند قصد دارید چه پیغامی را از طریق این تبلیغ برسانید و آیا همه پیغام یکسانی دریافت می کنند؟ اگر نه، سعی کنید مدل و شعار تبلیغاتی خود را واضح تر و گویا تر تدارک ببینید.برای سنجیدن مدل های تبلیغاتی، حتی برگه های نظرخواهی  روان شناسی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

۱۰- بر تبلیغات تان نظارت داشته باشید

کار ساده ای است که بدانید مشتریان تان از چه طریقی با شرکت شما آشنا شده اند.

 

حتی خیلی از کارآفرینان این کار را نمی کنند و در عوض به دنبال پیدا کردن المان یا فاکتورهای جذابی هستند که در تبلیغات باعث جذب مشتری شده یا اینکه چه شرکت تبلیغاتی با فاکتورهای سودآورتری محصول شما را به نحو برجسته تری به نمایش می گذارد.

گروه تبلیغاتی فانوفا با ایجاد فضایی مناسب و متناسب؛ پیامهای بازرگانی شما را به رایگان در وبسایت خود به آدرس www.fanofa.com  منعکس خواهد کرد. انتشار آگهی های تبلیغاتی شما در معرض دید مخاطبان فارسی زبان گرداگرد جهان قرار خواهد گرفت و بر کسب و کار شما اثری حیرت انگیز برجای خواهد گذاشت.

 



www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تبلیغات_خارج_کشور

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

نان و شیرینی طعم بهشتی در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

نان و شیرینی طعم بهشتی

ارائه دهنده انواع نان و شیرینی ایرانی خانگی درمونترال سفارش : یک روز قبل از تحویل تحویل : روزهای کاری از ساعت ۱۶به بعد دلیوری موجود می باشد ۵۱۴۹۷۷۹۳۱۲

کانادا کبک

شماره  تماس:  15149779312

نگار

https://www.fanofa.com/taste-of-paradise-bakery-pastry-fanofa0003872.htm

 



آیا تا به حال شنیده اید آنچه که می‌خورید هستید ؟ حتما گاهی متوجه نیاز شدید به شیرینی شده اید در این میان میل به خوردن شیرینی بدترین چیز است بخصوص زمانی که نمی توانید خودتان را کنترل کنید اما شکر در سبک زندگی سالم مشکل ایجاد می کند و تاثیر مستقیمی بر احساسات عصبی دارند.

این تنها مغز نیست که نیاز به مصرف قند دارد، اما اگر در رژیم غذایی تان پروتئین کم تر از حد مورد نیاز باشد، می تواند میل برای غذاهای قندی را تحریک کند. سطوح پروتیین کم می تواند باعث افزایش غیرطبیعی و کاهش سطح قند خون شود و این امر راه را برای نیاز فوری انرژی که از شکر به دست می آورید، هموار می کند.

 

 

برای داشتن اندامی مناسب ، افراد زیادی وجود دارند که کالری کافی مصرف نمی کنند به همین دلیل، بدن نیاز به انرژی فوری دارد که به راحتی می توانید از غذاهای شیرین دریافت کنید.

ممکن است این را درک نکنید، اما هرچه غذا نمک بیشتری داشته باشد نیاز شدید تر است اگر مصرف سدیم بیشتر از آنچه که بدن نیاز دارد باشد، به طور خودکار هوس شکر می کنید.

اگر به طور کامل شکر را کنار گذاشته اید می تواند یکی از دلایل اصلی این باشد طبق انجمن قلب آمریکا، یک فرد معمولی نباید بیش از 9 قاشق چای خوری شکر مصرف کند در حالی که یک زن تنها 6 قاشق چای خوری مجاز است و اگر کم تر از آن مصرف کنید جهش قند خواهید داشت که غیرقابل کنترل خواهد بود.

اگر میزان سروتونین نامتعادل باشد، کمی احساس افسردگی و بی حالی خواهید کرد و این می تواند باعث شود غذاهای شیرین بخورید این انتقال دهنده عصبی برای کنترل حال بسیار مهم است هر زمان که کمی سطح سروتونین افزایش یابد باعث می شود که احساس خوشحالی کنید کربوهیدرات در غذاهای شیرین به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.

سطح پایین آهن در بدن می تواند باعث رخوت و کاهش سطح انرژی شود در حالی که انرژی کمی دارید به دنبال چیزی هستید که بتواند انرژی لحظه ای را در اختیار تان قرار دهد، که از غذاهای شیرین نشات می گیرد.

مغز نقش مهمی در نیاز به غذا و غذاهای شیرین بازی می کند و می تواند سطح دوپامین را افزایش دهد، که بیش ترین لذت را برای مغز فراهم می کند که مغز نمی تواند آن را انکار کند.

به خوبی نخوابیدن می تواند "هورمون گرسنگی" را ترشح کند که باعث می شود بیشتر از آنچه لازم است غذا بخورید کمبود خواب هم چنین باعث می شود احساس خستگی کنید و تمایل به خوردن غذاهای شیرین داشته باشید تا کمی انرژی بگیرید.

با افزایش مقدار سروتونین اثر جانبی شکر نسبت به اثر مستقیم آن بیشتر است وقتی شکر مصرف می شود انسولین آزاد می شود و به آمینو اسیدها می پیوندد و با هم به ماهیچه ها می رسند و تریپتوفان را ترک می کند آمینو اسید کوچکی که به طور معمول یک مسیر روشن برای رسیدن به مغز است و در تولید سروتونین استفاده می شود این ارتباط را ایجاد می کنید که شکر باعث می شود احساس خوبی داشته باشید در واقع، این برای برخی از دیگران حقیقی تر است. مطالعه ای در ژانویه 2009 در ژورنال "رفتار خوردن" گزارش شد، افزایش مصرف غذاهای شیرین توسط افراد مبتلا به اضافه وزن را هنگامی که سطح تریپتوفان کاهش یافته است گزارش داد.

چیزهای کمی می توانند عادات غذایی سالم را سریع تر از استرس برهم بزنند نه اینکه سبک زندگی حول آن را ذکر کنند. رهایی غیرقابل اجتناب از کورتیزول که با یک محرک استرس همراه می شود قند خون را بالا و پایین می برد.

 

برای بالا نگه داشتن انرژی به دنبال سریع ترین راه برای رسیدن به نزدیک ترین غذای شیرین هستید. محققان دانشگاه میشیگان نشان دادند که میزان مصرف شکر در واکنش به افزایش سطح هورمون استرس سه برابر شده است

براساس گزارش وب سایت علوم روان شناسی، نیکول مطالعه ای که در سال 2008 منتشر شد می گوید شکر در افزایش سطح اندورفین در مغز و در نتیجه تسکین درد پیدا شده است.

 



میل به شیرینی برخلاف دیگر مواد شیمیایی اعتیاد آور رخ می دهد علاوه بر این، بسیاری از زنانی که تجربه میل به شیرینی را دارند با سندروم قبل از قاعدگی همراه است که منجر به زیاده روی در شکلات و یا دیگر شیرینی ها می شوند این کار را به این دلیل انجام می شود که سطح اندورفین در پایین ترین حد قرار دارد.

عدم تعادل در باکتری های مفید که در روده هستند می توانند منجر به مخمر و قارچ ها شوند که باعث افزایش هوس شکر در افراد با مخمر و قارچی می شوند. آلرژی های غذایی و حساسیت های غذایی می توانند باعث عدم تعادل در قند خون شوند.

 

علاوه بر این، پاسخ سیستم ایمنی که با مصرف غذاهای آلرژیک ایجاد می شود شکل مخصوص به خود از نیاز به سیستم ایمنی را ایجاد می کند این فرآیند گوارشی مربوط به سیستم گوارشی را می توان با احیای تعادل باکتری و یا درمان آلرژی کاهش داد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#طعم_عالی#کیک#شیرینی#نان#کانادا

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa