Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

آرایشگر در ارمنستان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آرایشگر

ارمنستان ایروان

شماره تماس: 37449856584                     افسانه تقیزاده

https://www.fanofa.com/hair-stylist-fanofa0003410.htm

 


اکسیدان ها و کاربرد آن ها

اکسیدان چیست؟

اکسیدانها در واقع موادی تقریبا مایع شکل هستند که به منظور فعال سازی رنگ و یا پودر دکلره از آنها استفاده میشوند و بعنوان یک کاتالیزور عمل میکنند که موجب ثبات رنگ میشوند آمونیاک موجود در اکسیدانها کوتیکول مو را جدا کرده و موجب پاک شدن سولفورهاب مو و نفوذ رنگ به داخل مو می شوند.

نسبت اکسیدان به رنگ مو

تقریبا بیشتر رنگها روی تیپ رنگ عبارت ۱ به ۲ یا ۱ به ۱/۵ دیده میشود یعنی اگر یک واحد رنگ استفاده میشود یک برابر و نیم اکسیدان باید اضافه شود.

اما در مواد دکلره ترکیب باید به شکلی انجام شود که مواد حاصل از ترکیب پودر و اکسیدان شکل خمیری شکل نه خیلی شل و نه خیلی سفت به خود بگیرد و براحتی روی موها مالیده شود.

اکسیدان ها در چه درصد هایی وجود دارند

1.      اکسیدان ۳ درصد

این نوع اکسیدان به ولوم ۱۰ یا اکسیدان شماره ۰.۵ نیز معروف است و جزء ضعیف ترین نوع اکسیدان ها به شمار می رود و از آن در هایلایت مو و مش مو و انواع لایت استفاده می شود.

 

۲. اکسیدان ۶ درصد

این اکسیدان به ولوم ۲۰ یا اکسیدان شماره یک نیز معروف است و برای پوشش تارهای سفید مو و دکلره های ضعیف و دکوپاژ از آن استفاده می شود.

 

۳. اکسیدان ۹ درصد

این اکسیدان به ولوم ۳۰ یا اکسیدان شماره دو نیز معروف است و قابلیت روشن کنندگی موها را دارد و از انواع اکسیدان های پرطرفدار برای دکلره کردن موها نیز به شمار می رود.

 

۴. اکسیدان ۱۲ درصد

این اکسیدان به ولوم ۴۰ یا اکسیدان شماره سه معروف است و برای دکلره های قوی از آن استفاده می شود ترجیحا بهتر است که شما برای دکلره از این نوع اکسیدان استفاده نکنید زیرا باعث آسیب های جدی به موها می شود و در صورت تمایل به استفاده از آن بهتر است از آرایشگران حرفه ای و با تجربه برای دکلره کردن موهایتان استفاده نمایید.

 

دکو کرم چیست؟

دکو کرم هم یک روشن کننده است که به شکل کرمی می باشد و اثر مخرب پودر دکلره را ندارد اما ضعیف است و فقط می تواند موها را تا پایه 5 6 روشن کند و برای موهای حساس، دکلره کردن صورت و بدن، موهای رنگ شده، رنگساژ مو و موهای نازک و آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

بسته بندی اکسیدان ها

اکسیدان ها در بسته بندی هایی مختلفی ساخته و روانه بازار شده اند. بسته بندی هایی به صورت بطری های 50 ، 100 ، 200 و 300 میلی لیتری از رایج ترین حجم های رایج در بازار هستند و شما می توانید بر حسب نیاز خود یک اکسیدان دارای حجم مناسب را خریداری کنید. البته لازم به ذکر است که این محصولات در حجم های بالاتر مثل 3000 میلی لیتر نیز در بازار موجود است که این حجم های بالا معمولا در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

نکات مهم در خرید اکسیدان ها

در صورتی که شخص بخواهد موی خود را ۳ درجه روشن کند و موهای او نازک رنگ‌ نشده باشد، می‌تواند با استفاده از اکسیدان شماره ۲ یا همان ۹ درصد و ترکیب آن با رنگ دلخواه مو را ۳ درجه روشن کند.

باید از اکسیدان¬های درصد بالا برای موهای ضخیم‌ تر و تیره‌ تر استفاده شود.

برای روشن شدن موها تنها به اندازه یک درجه، اکسیدان شماره یک یا ۶ درصد پیشنهاد می‌شود. اکسیدان ۱۲ درصدی نیز برای روشن کردن ۴ تا ۵ درجه مو کاربرد دارد. باید توجه داشت که باید از ترکیب رنگ و اکسیدان استفاده شود و آن¬ها به تنهایی هیچ تاثیری روی مو ندارند.

 رنگ موی شماره ۰۰ برای موهایی که سفیدی آن¬ها بیش از ۵۰ درصد است، پیشنهاد می‌شود.

بی رنگ کننده ها :

برای روشن ، بی رنگ و اکسید نمودن مو از یک عامل اکسید کننده استفاده می شود . برای بدست آوردن رنگ بهتر و شفاف تر و همچنین برای استفاده از رنگ های روشن و بلوند برای موها استفاده از بیرنگ کننده ها الزامی است به طوریکه حتی برای دوام بیشتر و نفوذ پذیری بیشتر رنگ موهای نیمه دائمی از بیرنگ کننده های استفاده می شود . این عامل اکسید کننده باید غیر سمی بوده و به طور تدریجی عمل کرده و حساسیت پوستی ایجاد نکند . مهمترین اکسیدان شناخته شده برای موی انسان پراکسید هیدروژن است . اکسیدان فرآورده ای است که به عنوان فعال کننده همراه فرآورده بیرنگ کننده مو و رنگ مو کاربرد دارد . اکسیدان می تواند به شکل مایع ، لوسیون و کرم باشد و با توجه به میزان پراکسیدان هیدروژن با درصدهای متفاوت تولید شود.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#آرایشگر#ایروان#ارمنستان#سالن_زیبایی#آرایشگاه#رنگ_مو#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد