Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

طراحی سایت در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

طراحی و توسعه انواع سایت تولید محتوا سئو پشتیبانی سایت توسعه اپلیکیشن اندروید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در پی وی پیام دهید.

کانادا تورنتو     

شماره تماس: 16474501376

علی فاضل

https://www.fanofa.com/web-design-fanofa0003315.htm

 


سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

بیشتر روش های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات و ایمیل مارکتینگ تا زمانی که از آنها به صورت مستمر استفاده میکنید ارزشمند هستند و به محض متوقف کردن فعالیت های خود با افت شدید یا از دست رفتن آن مجرای بازاریابی مواجه میشویم ولی بازاریابی محتوایی و سئو برای کسب و کار شما ارزش افزوده ای پایدار ایجاد میکنند که حتی پس از متوقف کردن فعالیت های خود تا مدت ها برای شما سودآور خواهند بود.

 

موفقیت در سئو نیازمند زمان و تلاش بسیار است ولی دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت و تا مدت ها به یکی از مهمترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. برای رسیدن به این نقطه باید استانداردهای سئو را به درستی بشناسیم، در ادامه مهمترین فعالیت هایی که برای موفقیت در سئو باید انجام دهیم را با هم مرور خواهیم کرد.

اصلاً چرا سئو سایت اینقدر مهم است؟

در هر ثانیه 63000 جستجو در گوگل انجام میشود.

61 درصد از کسب و کارهای دنیا، سئو و بازاریابی محتوا را مهمترین روش بازاریابی خود میدانند.

به طور متوسط 41 درصد از هزینه های بازاریابی در شرکت های بزرگ در فضای آنلاین خرج میشود.

46 درصد از جستجوها در گوگل به کسب و کارهای محلی اشاره دارند.

نرخ تبدیل به مشتری و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است.

به جرات میتوان گفت که مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتور برای موفقیت یک سایت توجه به استانداردهای سئو هنگام طراحی و کدنویسی آن است. گوگل برای درک محتوای صفحه باید پیش از هر چیز به آنها دسترسی داشته باشد و این نحوه دسترسی وابستگی مستقیم به ساختار سایت شما و نحوه کدنویسی آن خواهد داشت.

مواردی شامل رعایت استانداردهای HTML هنگام کدنویسی، بهینه سازی سایت برای موبایل، افزایش سرعت صفحات، نشانه گذاری استاندارد (Schema) و را میتوان از مهمترین فاکتورهای سئو تکنیکال دانست که در کارگاه آموزش سئو تکنیکال بخش های مهمی از آن بررسی و آموزش داده میشود.

پس از آنکه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتوای آن بررسی شده و موضوع صفحه تعیین میگردد. نگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نیازمند شناخت دقیق از الگوریتم های گوگل برای بررسی و درک آن است. سایت های بسیاری وجود دارند که صفحات آنها مملو از محتوای غنی و ارزشمند است ولی به دلیل عدم شناخت از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمیکنند.

گستردگی مفهوم سئو موجب میشود هرشخص به فراخور تجربه و دانش خود تعریف متفاوتی از آن ارائه نماید. هدف ما از جمع آوری این تعریف ها کمک به درک بهتر و سریعتر در این حوزه و شناسایی ابعاد گسترده آن است.

 

در ابتدا از افرادی که در حوزه سئو و بهینه سازی سایت موفق و تاثیرگذار هستند تقاضا کردیم تا تعریف خود از این واژه را به صورت مختصر برای ما ارسال کنند.

 

در ادامه متوجه شدیم که برای ارائه تعریف از سئو نیازی نیست که حتما یک متخصص سئو باشید، بلکه همه افرادی که به نوعی با فضای کسب و کارهای اینترنتی، تبلیغات و تولید محتوا در ارتباط هستند میتوانند نگاهی متفاوت و نقطه نظری کاربردی درباره سئو ارائه دهند.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تورنتو#سایت#طراحی_سایت#کانادا

#وبسایت#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

تدریس آنلاین شیمی در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

تدریس آنلاین شیمی و علوم دبیرستان، کالج و دانشگاه شیمی معدنی، شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی پلیمر و ... با کسب بالاترین نمرات، بهترین دانشگاه ها و رشته های کانادا را به خود اختصاص دهید 28 سال سابقه تدریس در بهترین موسسات آموزشی ایران و کانادا محمد سهیلی TEL: 6477101020 Email: soheilimohammad6@gmail.com

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16477101020                     محمد سهیلی

 

https://www.fanofa.com/online-teaching-of-chemistry-fanofa0003374.htm

 

 

شیمی پلیمر زیر شاخه ای از علم شیمی است که به بررسی درشت ملکولها یا همان پلیمر ها می پردازد. پلیمر ها ملکولهای طویل و بزرگی هستند که از به هم پیوستن واحدهای تکراری به نام مونومر تشکیل می شوند. بعد از جنگ جهانی دوم تحقیقات و مطالعات فراوانی بر روی پلیمر ها آغاز شد. زیرا این مواد اغلب ویژگی های منحصر به فرد و جالبی را از خود نشان می دادند که هم می توانستند جایگزینی برای فلزات در بسیاری از کاربردها باشند و هم اینکه کاربردهای جدیدی برای آنها تعریف شود. سالانه میلیون ها تن از پلیمرها در سراسر جهان تولید می شود و در بسیاری از صنایع با فناوری پیشرفته هم این گونه مواد کاربردهای بسیار مهمی پیدا کرده اند. با توجه به اهمیت روز افزون و استفاده های متنوعی که پلیمر ها دارند وجود رشته ای که فقط این مواد را مطالعه کنند شاید خیلی دور از ذهن نباشد. در سال ۱۹۴۶ هرمان مارک، انستیتوی تحقیقاتی پلیمر، که اولین موسسه تحقیقاتی که برای مطالعه صرف بر روی پلیمر ها بود را تاسیس کرد. قبل از این تاریخ در برخی دانشگاههای امریکا بر روی پلیمر ها کار می شد، اما اولین موسسه ای که به طور تخصصی برای مطالعه شیمی پلیمرها تاسیس شد موسسه آقای مارک بود. دانشگاه آکرون هم دانشگاهی است که نزدیک به ۱۰۰ سال است که در زمینه پلیمرها و صنعت لاستیک کار می کند. می توان دانشگاه آکرون در ایالت اوهایو امریکا را قطب پلیمر امریکا و یا حتی جهان دانست. دانشگاه آکرون دانشگاه شناخته شده ای نیست اما در زمینه صنعت لاستیک و همچنین پلیمرها حرف های بسیاری برای گفتن در سطح جهان دارد.

 

 

در ایران اما در سال ۱۳۸۳، دانشگاه تهران تصمیم به تاسیس این گرایش برای مقطع کارشناسی ارشد برای رشته شیمی گرفت. قبل از این تاریخ هم دانشگاهها و اساتید زیادی در دانشگاههای کشور بر روی پلیمر ها کار می کردند، اما به طور تخصصی این دانشگاه تهران بود که برای اولین بار اقدام به تاسیس این گرایش کرد. پس از این دانشگاه، برخی دانشگاههای دیگر مثل دانشگاه اصفهان، گرگان و و همچنین پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران هم اقدام به تاسیس این گرایش در دانشگاههای خود کردند. در سال ۱۳۸۵ دانشگاه تهران اولین دانشجوی دکتری خود در این گرایش را هم گرفت تا عملا پایه گذار اصلی این رشته در کشور باشد.

 

مباحث اصلی

سنتز پلیمرها، شناسایی و بررسی خواص مکانیکی و شیمیایی، طیف سنجی و بررسی ساختار پلیمرها، پیدا کردن کاربردهای بیشتر، بررسی تکنولوژی پلیمرهای مختلف، مطالعه کامپوزیت ها و بسیاری موارد دیگر، زمینه هایی است که دانشجویان این رشته درآن مشغول هستند.

 

 

 

دروس دانشگاهی

در دانشگاههای مختلف چارت درسی این رشته کمی تفاوت دارد. اما دروسی مثل سنتز پلیمرها، شیمی و تکنولوژی پلیمرها، شیمی فیزیک پلیمرها و سینتیک پلیمریزاسیون از جمله دروسی هستند که معمولا برای دانشجویان ارائه می شوند. دروسی هم مانند پلیمرهای طبیعی، آنالیز پلیمرها، مخلوط های پلیمری و به صورت دروس اختیاری ارائه می شوند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 #تدریس#آنلاین#شیمی#تدریس_شیمی#تدریس_آنلاین_شیمی

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/


ممکن است شما صاحب یک کسب‌وکار سنتی یا آنلاین باشید، اما از تعداد مشتریان و فروش خود راضی نیستید. مدام این سوال ذهن شما را درگیر می‌کند که «چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری» یا روش‌های «تبلیغات موثر برای جذب مشتری» به چه صورت است.

در این گفتار با ما همراه باشید تا به به این سوالات پاسخ دهیم و به شما بگوییم در بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری باید چه اصولی را در نظر بگیرید. تبلغات نوعی آگاهی بخشی به مخاطب بوده که از طریق انتقال پیام صورت می‌گیرد. در واقع شما با اطلاع‌رسانی در خصوص یک محصول یا خدمت، مخاطب را در مورد ویژگی‌های مختلف آن محصول آگاه کرده و آنها را ترغیب به خرید خواهید کرد. این کار معمولا از طریق یک رسانه صورت خواهد گرفت.این رسانه می‌تواند تلویزیون و رسانه‌های جمعی، مطبوعات و روزنامه‌ها یا تابلوهای تبلیغاتی باشد. اما انواع تبلیغات در کسب‌وکار متفاوت بوده و هر کدام از آنها باید روش خاص خود را انتخاب کنند.

ضمن آنکه تبلیغات با مفهوم بازاریابی و مارکتینگ شباهت‌های زیادی دارد و البته تفاوت‌هایی نیز دارد که آنها را از هم جدا می‌کند. با این اوصاف اینکه چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری؛ تا حد زیادی به تعریف و دیدگاه ما از تبلیغات بستگی دارد. چرا که انواع مختلفی از تبلیغ وجود دارد که ممکن است هر کدام از آنها برای گروهی از کسب‌وکارها مناسب باشد.

 

به عنوان مثال، تبلیغات در کسب‌وکارهای سنتی و آفلاین کاملا متفاوت از کسب‌کارهای آنلاین است. در دسته اول؛ بیشتر به دنبال روش‌هایی همچون تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، بنری و مواردی از این قبیل هستند. این در حالی است که روش‌های تبلیغات موثر در کسب‌وکارهای آنلاین بیشتر شامل تبلیغات کلیکی، بنری، بازاریابی محتوایی، پیامکی و مواردی از این قبیل است.

 

در تبلیغات موثر برای جذب مشتری چکار باید کرد؟

تبلیغات از دیرباز پا به پای کسب‌وکار وجود داشته و بدون تبلیغات موثر هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند موفق شود. با این حال مساله بر سر این است که روش‌های تبلیغات موثر با گذر زمان دستخوش تغییر می‌شود.ضمن آنکه روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که متناسب با هر کالا یا خدماتی متفاوت بوده و تغییر می‌کند.

 

به هر حال؛ اینکه چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری؛ نیازمند در نظر گرفتن برخی نکات بوده که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

گام اول: برای تبلیغات موثر اندازه کسب‌وکارتان را در نظر بگیرید

سوپر مارکت فعال در ابتدای کوچه با یک کارخانه بزرگ تولید محصولات لبنی هر دو یک کسب‌وکار محسوب می‌شوند. اما اندازه‌ و سبک آنها بسیار متفاوت است.یک سوپر مارکت باید خود را به افرادی که در آن محله زندگی می‌کنند، معرفی کند. در حالی که آوازه شهرت یک کارخانه محصولات لبنی معمولا باید به تمام کشور برسد. بنابراین جهت پیاده‌سازی بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری؛ باید ابتدا اندازه کسب‌وکار خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن اقدام کنید.

برای بسیاری از کسب‌وکارهای خرد مانند کتاب‌فروشی‌ها، فروشگاه‌ها یا اغذیه‌ فروشی‌ها روش‌های فیزیکی و سنتی مانند پخش تراکت و بروشور کارساز است.اما برای کسب‌وکارهای بزرگ و متوسط تبلیغات تلویزیونی یا اینترنتی می‌تواند راهگشا باشد.

 

 عدم توجه به اندازه کسب‌وکار به هنگام تبلیغات، باعث می‌شود تا آگهی شما به دست افرادی که باید برسد، نرسد. ضمن آنکه اندازه کسب‌وکار نقش تعیین کننده‌ای در میزان هزینه تبلیغات خواهد داشت. برای تبلیغات جذاب جهت جذب مشتری می‌توان اندازه کسب‌وکارها را به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم‌بندی کرد که اکثر آنها جزء دسته‌های کوچک و متوسط هستند. بنابراین لازم نیست که حتما برای تبلیغات موثر به فکر روش‌های پرهزینه باشیم.

برای تبلیغات ارزان و موثر نیاز است که حتما مشتریان خود و ویژگی‌های آنها را بشناسید. هر گروه از مشتریان یک سری ویژگی‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خاص خود را دارند.جهت انتخاب بهترین تبلیغات برای جذب مشتری حتما ابتدا نیاز است که مشتریان خود را بشناسید.


به عنوان مثال، مشتریان یک کالای لوکس روش‌های تبلیغات خاص خود را نیاز دارند. آنها ممکن است چندان تحت تاثیر تبلیغات محیطی قرار نگرفته و بیشتر به تبلیغات اینترنتی توجه کنند.گاهی اوقات جمعیت مشتریان چندان زیاد نیست و شما می‌توانید بهتر با آنها ارتباط برقرار کنید. اما در بسیاری از مواقع تناسب جمعیتی مشتریان به گونه‌ای بوده که نمی‌توان با همگی آنها ارتباط گرفت. سن و جنسیت دو عامل تاثیرگذار دیگر هستند که در به کارگیری ایده‌های خلاقانه برای تبلیغات موثر باید به آنها توجه کرد.به عنوان مثال، کودکان نیازمند تبلیغات شاد و استفاده از ترکیب رنگ‌ها و اشکال مختلف در ساخت آگهی‌ها هستند. این در حالی است که برای بزرگسال باید روش‌های دیگری را به کار برد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

 

گروه تبلیغاتی فانوفا؛ افتخار دارد؛ انتقال دهنده‌ی آگهی تبلیغاتی تمامی فعالیت های کلان و خُرد شما عزیزان باشد. در هر نوع کسب و کاری که فعال هستید؛ هر نوع پیشه‌ای که دارید؛ فروشنده‌ی هر نوع کالای منقول غیر منقولی که هستید، می توانید اگهی تبلیغاتی خود را به رایگام در وبسایت گروه تبلیغاتی فانوفا به رایگان به اشتراک بگذارید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

 

کفش در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

کفش

کفش آدیداس سایز ۴۴

کاملا نو قیمت ۷۰ یورو

آلمان هامبورگ

شماره تماس: 4915229964068

محمد امین موسوی

 

https://www.fanofa.com/-fanofa0003247.htm

 

شرکت بزرگ آلمانی آدیداس که توانست طی سالیان گذشته خود را به عنوان معتبرترین برند ورزشی جهان معرفی نماید، در اصل در سال 1924 توسط یک آلمانی به نام «آدولف داسلر» با نام «گبرودر داسلر شوفابریک » تاسیس شد و بعدها در سال 1948 نام «آدیداس» به خود گرفت. شرکت آدیداس در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع لباس، کفش، پاافزار و کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، محصولات مراقبت های شخصی و لوازم لوکس فعالیت می کند. این هلدینگ بزرگ، شرکت تولید پوشاک ورزشی «ریباک»، شرکت لوازم گلف «تیلورمِید»، و شرکت «راک پورت» را تحت مدیریت دارد.

 

 دومین برند معتبر جهان ورزش و اولین برند معتبر اروپا، توسط مردی بنیانگذاری شد که در یک خانواده کارگری رشد یافت. پدر، یک کارگر تولیدی کفش بود و مادر مدیریت یک خشکشویی را بر عهده داشت. دوران مدرسه اش که تمام شد، سر به سودای کار در کنار پدر در کارخانه تولید کفش سپرد. پس از جنگ جهانی اول، یک شرکت تولید چینی تاسیس کرد و کمی بعد هم پا در بازار تولید چرم گذاشت.


«هرتزوگن آوراخ» زادگاه مادری بود و آدولف داسلر که او را «آدی» صدا می کردند، برای وسعت دادن به خشکشویی مادر و شراکت با برادر در کار تولید کفش به آنجا بازگشت. بی برقی های متناوب آنها را آزار می داد و در بدترین شرایط با پدال های مولد برق کار می کردند. سال 1936 شد و آدی برای فروش محصولاتش با یک ساک راهی دهکده بازیهای المپیک گردید تا «جسی اُوِنز» قهرمان دوومیدانی المپیک را متقاعد به خرید کفش های ورزشی تولیدی خود کند. اونز، متقاعد شد و خرید. همان کفش ها، برای داسلر تاریخساز شد و ورق زندگی او را برگرداند. اری، اونز 4 مدال طلای المپیک را در آن سال بدست آورد و در مقابل همه رسانه ها تایید کرد که کفش ها تاثیر زیادی در روند کار او داشته است . شهرت داسلرها بالا گرفت و تا قبل از شروع جنگ جهانی سالانه 200 هزار جفت کفش ورزشی فروختند.

اما داستان انشعاب کارخانه دو برادر به جنگ جهانی دوم برمی گردد. در این مورد دو روایت وجود دارد:اول اینکه، پیش از جنگ جهانی دوم، داسلرها به حزب نازی پیوستند. رادولف خود را به سران حزب نزدیکتر کرد و این امر موجب اختلاف آدولف که نسبت به تداوم جنگ بدبین بود، شد. با بازداشت رادولف توسط نیروهای آمریکایی در سال 1943، این شائبه برای او به وجود آمد که آدولف او را لو داده است و سال های بعد رادولف این امر را دلیل جدایی از برادرش و در نتیجه، تاسیس شرکت پوما دانست. تاریخچه آدیداس مانند هر برند مطرح جهانی دارای فراز و نشیب های زیادی بوده است.

 

 

 

روایت دوم این است که در سال 1943 و در طی بمباران برخی مناطق آلمان، وقتی که آدولف به همراه همسر و فرزندانش به یک پناهگاه زیرزمینی پناه می برد، رادولف هم به همراه خانواده اش به آنجا می آید. آدولف که منظورش به متفقین بود، فریاد می زند:حرامزاده ها پیدایشان شد». اما رادولف این جمله را به خود می گیرد و در ذهنش می ماند. 8 سال بعد، آنها به خاطر پررنگ ماندن این سوتفاهم در ذهن رادولف از هم جدا می شوند. در هر حال، یکی از این دو روایت می تواند درست باشد.

 

 

برادرها در سال 1947 به طور رسمی از هم جدا شدند. زمانی که رودی شرکت جدیدی به نام «رودا» که مخفف نامش بود تاسیس کرد. این شرکت بعدها به «پوما» تغییر نام داد. آدولف نیز در 18 آگوست 1949، شرکت «آدیداس» که مخفف نامش آدی داسلر بود را تاسیس کرد.هرچند بسیاری از مردم فکر می کنند که آدیداس مخفف جمله انگلیسی «هر روز درباره ورزش رویاپردازی می کنم» ( All Day I Dream About Sport ) است، اما در واقع، این نام مشتق شده از اسم و فامیل آدولف داسلر است.

در سال 1987، هورست داسلر -پسر و جانشین آدولف- به طرز مشکوکی فوت شد. شرکت بدون یک مدیر لایق ، به ورطه ورشکستگی افتاد. در این هنگام، «برنارد تاپی» که یک صنعتگر فرانسوی بود، شرکت آدیداس را به شرط حفظ نام، به مبلغ 243 میلیون و 900 هزار دلار از خانواده داسلر خرید. تاپی، این پول را از طریق وام بدست آورده بود. اما وی در سال 1992 دیگر نتوانست بدهی های بانک را پرداخت کند و در نتیجه بان «کردیت لیونه» فرانسه، شرکت عظیم آدیداس که دسترنج سالها زحمت آدولف داسلر بود را به مزایده گذاشت.

نهایتا، در سال 1993 شرکت آدیداس با قیمت 683 میلیون و 514 میلیون دلار به «روبرت لوئی دریفوس» فرانسوی رسید. این قیمت چندین برابر وامی بود که آن بانک به تاپی داده بود. بانک، سود کلان کرد، تاپی اعلام ورشکستگی کرد و بعدها به زندان افتاد، و دریفوس ماند و یک مسئولیت بزرگ.

 

دریفوس نشان داد که یک مدیر لایق و شایسته است و اگر اغراق نباشد می توان او را ناجی آدیداس نام نهاد. او آدیداس را زنده کرد. گرچه چالش هایی بر سر رقابت و کپی برداری نهادهای ورزشی از لوگو و برند داشت و البته شکایت هم کرد و نتیجه گرفت، اما با ادغام آدیداس با چند شرکت دیگر (در راس آنها گروه سالامون) و خریدن شرکت هایی چون «ریباک» و استخدام بهترین متخصصان طراحی پوشاک ورزشی، خود را در مقام رقابت تنگاتنگ با «نایک» رقیب دیرینه آمریکایی قرار داد. دیگر، پوما در این میان یارای رقابت با آدیداس را نداشت و از قافله عقب مانده بود که تا هم اکنون هم ادامه دارد. امروز، رقابت اصلا بین آدیداس و نایک است.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#هامبورگ#کفش#فروش_کفش#خرید_کفش

#آلمان#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

آرایشگر در ارمنستان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آرایشگر خانوم رنگ مش های لایت ماساژه صورت کوتاهی مو اصلاح ابرو اصلاح صورت وکس پاکسازی صورت با ماسک کاشت ناخن کراتین.

ارمنستان ایروان         شماره تماس: 37495102708            امیرسام پارسافر

https://www.fanofa.com/hair-stylist-fanofa0003385.htm

 

 

ایجاد تکه های روشن روی زمینه تیره را هایلایت یا رنگ و مش می گویند. تفاوت رنگ و مش با هایلایت در میزان روشنی و تیرگی زمینه موها با تکه ها میباشد. اگر زمینه مو تیره و تکه های ایجاد شده 6 یا 7 درجه روشن تر باشد به آن مش می گویند و اگر تفاوت زمینه مو با تکه های ایجاد شده 2 یا 3 درجه باشد هایلایت گفته می شود.هایلایت یا  رنگ و مش سالهاست که در بین خانمها طرفداران زیادی داشته و هنوز هم ادامه دارد.

 این نوع هایلایت برای کسانی که موهای خوبی دارند استفاده می شود و جلوه طبیعی تری را ایجاد می ‏نماید. برای اینکار کافی دسته های باریکی از از بخش جلو و بصورت لایه لایه جدا نمایید. رنگی را که برای هایلایت می ‏خواهید استفاده نمایید خیلی نباید روشن باشد و برای طبیعی جلوه دادن بهتر است یک یا دو درجه از موهایتان روشن تر باشد ‏تا طبیعی جلوه دهد.

 برای موهایی که بافت ضخیم و زبری دارند استفاده از مش تیکه مناسب تر می باشد. در این نوع ‏هایلایت، دسته های 3 سانتی از مو را گرفته و به رنگ های روشن تر از پایه مو آغشته نمایید.

 این هایلایت برای کسانی که می خواهند تغییر ظریفی داشته باشند مناسب می باشد و کافی است فقط ‏دسته های نازکی از قسمت های پنهان مو را گرفته و رنگ نمایید. این مدل مو زمانی که موهایتان را بروی شانه هایتان رها ‏نمایید قابل مشاهده می باشد.

 

اما در دو سال اخیر تکنیکهای جدید از رنگ مو رواج پیدا کرد که افرادی زیادی جذب آن شده اند.برای نمونه بالیاژ, آمبره, سامبره و.

 

بالیاژ

بالیاژ به تکنیکی گفته می شود که در آن آرایشگر آزادانه رنگ را بر موهای شما می گذارد.در این روش نسبت به روش سنتی فویل نتیجه ی ملایم تر و طبیعی تری خواهیم داشت. در این تکنیک رشد ریشه باعث تغییر شدید در ظاهر نمی شود و نیاز به ترمیم رنگ ریشه  کمتر از حالت های دیگر است. این نوع رنگ کردن مو برخلاف روش های دیگر بیشتر با استفاده از دست انجام می پذیرد و برای همه موها، چه کوتاه و چه بلند قابل اجراست. البته بهترین حالت آن روی موهایی است که بلندی آن ها حداقل تا زیر شانه است.

 

آمبره

آمبره یکی از محبوب ترین تکنیک های رنگ در سالهای اخیر است و به نظر می رسد که محبوبیت آن همچنان ادامه داشته باشد.در رنگ به روش آمبره رنگ تیره از ریشه شروع می شود و هر چه به ساقه می رسیم رنگ روشن تر است.

 

سامبره

سامبره روش جدیدتری نسبت به آمبره است. سامبره ترکیبی از آمبره و بالیاژ است که در سالن زیبایی استفاده می شود. تغییر رنگ از تیره به روشن ملایم تر از روش آمبره است.

 

کالر ملتینگ

این روش مشابه آمبره و سامبره است با این تفاوت که از سه رنگ یا بیشتر استفاده می شود. لزوماٌ از رنگ تیره به روشن نمی ریم. می توان از هر رنگی در ریشه شروع کرد و به هر رنگی در ساقه رسید.

 

مش فویل

فویل هم چنان محبوب ترین روش برای تغییر دادن رنگ موست. با فویل می توان موها را  هایلایت یا لولایت کرد.می توان به یک تغییر ساده بسنده کرد یا هایلایت و لولایت فراوانی داشت و تغییر واضح تری ایجاد کرد.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#آرایشگر#آرایشگاه#ارمنستان#ایروان#آرایشگر_خانم

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa