Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

سمینار رایگان و منحصر بفرد در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

سمینار رایگان و منحصر بفرد

سمینار رایگان و منحصر بفردِ. سلامتى این ثروت بى بدیل. با حضور اساتید و متخصصین جناب اقایان: دکتر وحید شاهرخى متخصص داخلى. دکتر احمد امانت فوق تخصص قلب و عروق. امیر نورپور .international Master trainer ساعتى از وقت خود را براى بدست اوردن اطلاعاتى بسیار مفید و بینظیر براى حفظ سلامت خود و خانواده خود اختصاص دهید. دوشنبه ٢٨ دسامبر ساعت ١٠ صبح به وقت ونکوور دوشنبه ٢٨ دسامبر ساعت ٦ عصر به وقت ونکوور You are invited to a scheduled Zoom Meeting https://us02web.zoom.us/j/89240500890 Meeting ID: 892 4050 0890 Passcode: 153184 For more information please Call/text/WhatsApp or messenger +16047604382 Forouzan

کانادا ونکوور      شماره تماس: 16047604382

فروزان مولایی

https://www.fanofa.com/free-and-unique-seminar-fanofa0002867.htm

 

 

 رازهای سلامتی انسان گسترده و وسیع است .به نحوی که گاه بسیاری از ما انسانها به دلیل عدم آشنایی  با سرار صلامت خود را و سلامتی خود را ناخواسته به خطر می اندازیم . اکنو تلاش می کنیم تا در این گفتار به برخی ناگفته های سلامت تن و روان انسان اشاره ای گذرا داشته باشیم.

از رازهای سلامتی و تندرستی می توان به رعایت بهداشت فردی اشاره کرد. پژوهشگران ثابت کرده اند کسانی که از نظر جسمی تمیز هستند، کمتر در مورد دیگران قضاوت میکنند و از این لحاظ از نظر روحی سالمتر هستند.

مهمترین رازهای سلامتی و تندرستی

بیماریهایی مانند تبخال که به نوعی با احتمال ابتلا به آلزایمر مرتبط است یکی از مهمترین عوامل پلاک های پروتئینی است که در مغز افراد مبتلا به آلزایمر جمع میشود.

افراد چپ دست در مقایسه با افراد راست دستف بیشتر مضطرب و خجالت زده میشوند، محققان دانشگاه اسکاتلند دریافته اند که افراد چپ دست زمانی که درموقعیت و شرایط غیرمعمول قرار میگیرند، بیشتر از دیگران مضطرب و خجالت زده میشوند.

ماه تولد میتواند شانس ابتلا به بیماری آسم را در دوران کودکی زیاد کند، کودکانی که چهار ماه قبل از فصل سرما خوردگی و آنفولانزا متولد میشوند،در معرض احتمال بیشتری برای ابتلا به آسم قرار دارند.

“گلودرد میکربی” میتواند باعث قطع عضو شود، در یک وضعیت خیلی نادر، مردی از ایالت مینه سوتا که دچار گلودرد میکروبی شده بود، عفونت در کلیه بدن او پخش شد و ایجاد سندرم شوک سمی کرد. همین مساله باعث از کارافتادگی اعضای بدن و قطع دست و پای وی به علت قانقاریا شد.


ارتباط مستقیمی میان زندگی سالم و چهره سالم وجود دارد. افرادی که در زندگی خود مشکلی نداشته و سالم زندگی میکنند، معمولا چهره خندانی داشته و همه حال لبخند به لب دارند.

نوشیدنی گرم منجر به خونگرمی میشود، براساس یافته پژوهشگران دانشگاه ییل ، کسانی که روزانه یک فنجان نوشیدنی گرم مثل قهوه مصرف میکنند نسبت به دیگران رأفت و بخشندگی بیشتری دارند. گفتنی است که عکس این واقعیت در مورد نوشیدنی های سرد نیز صحت دارد.

مصرف قهوه باعث کاهش بافت سرطانی پستان میشود، پژوهشی اثبات کرده است که بیش از نصف زنان دارای ژنی هستند که نوشیدن سه فنجان قهوه در روز توسط آنها ژن را به گونه ای تحریک میکند که باعث کاهش توده پستان میشود. همچنین این ژن در برخورد با قهوه احتمال ابتلا به سرطان سینه را نیز کاهش میدهد.

آهن ربا با افسردگی مبارزه میکند، اخیرا دستگاهی ساخته شده که محرکی غیر تهاجمی برای مغز محسوب میشود و افسردگی را درمان می کند. اشعه های ناشی از آهن ربا باعث تحریک فرآیند مغزی در اداره خلق و خو میشود.

تغییر ساعت منجر به سلامت قلب میشود، محققان سوئدی دریافته اند که سرعت حملات قلبی در پاییز کم و دربهار بیشتر است و این مربوط به روند تغییر زمان در هر سال است.

استفاده مداوم و طولانی مدت از موبایل باعث کهیر و جوش و ایجاد حساسیت میشود. بیش از نصف موبایلها از جنس نیکل ساخته شده که باعث ایجاد مشکلات پوستی میشود.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#ونکور#سمینار#سمینار_آموزشی

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

وبینار انحصار وراثت در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

وبینار انحصار وراثت

به دلیل استقبال بالایی که از وبینار انحصار وراثت شد و درخاستهای زیادی از افرادی که موفق به شرکت در وبینار نشدند داشتیم تصمیم گرفتیم این وبینار را مجددا در تاریخ پنج شنبه ٨ اپریل ساعت ٧ عصر برگزار کنیم لطفا برای شرکت در وبینار به همین آیدی پیام دهید و جای خود را رزرو کنید. با سپاس

کانادا ونکور

شماره تماس: 16047195423

https://www.fanofa.com/webinar-fanofa0003437.htm

الهام قربانی

 

انحصار وراثت چیست ؟ سوالی است که وقتی فردی از دنیا می‌رود، مطرح می‌شود. وقتی فردی فوت می‌کند نزدیکان وی منحصربودن خود در ارث‌بری از متوفی را ثابت می‌کنند (وارث بودن خود را توسط مراجع قضایی تایید می‌کنند). دادگاه سهم الارث هر کدام از وارثان را نیز مشخص می‌کند. تشریفات قانونی این کار انحصار وراثت و رای صادره از دادگاه را گواهی یا تصدیق انحصار وراثت می‌نامند.

انحصار وراثت اولین مرحله برای تعیین تکلیف در خصوص اموال و میراث افراد بعد از فوت آنها است. انحصار وراثت به معنی تعیین تعداد افرادی که از متوفی ارث میبرند و میزان سهم الارث هریک از وراث است. پس از بررسی و تائید وراث توسط مراجع دارای صلاحیت قانونی؛ رایی صادر میشود که به آن گواهی انحصار وراثت گفته میشود.

 

مراحل صدور گواهی انحصار وراثت:

پس از فوت متوفی مطابق با قانون ایران، موضوع و تاریخ فوت در سیستم الکترونیکی و یکپارچه اداره ثبت احوال کشور ثبت و پس از ابطال شناسنامه متوفی، گواهی فوت او صادر و به ورثه تحویل داده میشود. این گواهی یکی از مدارک لازم برای درخواست انحصار وراثت است.

 

مرجع صدور گواهی انحصار وراثت:

برای صدور گواهی انحصار وراثت یکی از وراث متوفی یا هر شخص که منفعتی در اموال متوفی دارد یا وکیل آنها باید به شورای حل اختلاف آخرین محل اقامت دائمی متوفی مراجعه و دادخواست صدور گواهی انحصار وراثت کنند. اما در خصوص دعاوی دیگری مثل دعوای اصل و نسب و وقف و تولیت و ... باید به دادگاه های عمومی حقوقی دادخواست ارائه داد.

 

 

مدارک لازم جهت تقاضای گواهی انحصار وراثت:

اصل گواهی فوت و کپی برابر اصل شده آن

اصل شناسنامه و کارت ملی همه وراث متوفی همراه کپی برابر با اصل آن

اسامی کلیه وراث باید در فرم مخصوصی که توسط دادگستری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، نوشته شود و توسط دو نفر از اشخاصی که وراث و متوفی را می‌شناسند، در یکی از دفاتر اسناد رسمی امضا شده و امضای ایشان نیز توسط دفاتر اسناد رسمی گواهی شود.

وراث باید پس از فوت فرد، لیست کلیه اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول متوفی را به اداره دارایی حوزه محل سکونت متوفی ارائه کرده و رسید آن را دریافت کنند و همراه با تقاضای گواهی انحصار وراثت به دادگاه تقدیم کنند.

( در این مرحله نیاز به پرداخت مالیات به اداره دارایی نیست.)

 

تنظیم دادخواست به خواسته صدور گواهی انحصار وراثت بر روی فرم چاپی دادخواست

کلیه مدارک فوق به دفتر شورا ارائه و شورا پس از ملاحظه اسناد و مدارک با هزینه متقاضی، موضوع را یک نوبت در یکی از روزنامههای محلی آگهی میکنند. بعد از یک ماه از تاریخ انتشار آگهی (در صورتی که هیچ معترضی نداشته باشد) بدون دعوت از وراث و بدون تشکیل جلسه رسیدگی گواهی انحصار وراثت که در آن:

 

مشخصات متوفی

تعداد ورثه

مشخصات وراث

نسبت وراث با متوفی

سهم هر یک از ورثه از اموال متوفی

به طور دقیق مشخص شده است را صادر و به متقاضی تحویل میدهد.

 

شایان ذکر است درصورتی‌که پس از انتشار آگهی در روزنامه، کسی به مفاد دادخواست اعتراض داشته باشد، باید اعتراض خود را تقدیم شورا کرده و شورا جلسه‌ای را جهت رسیدگی تعیین میکند و به متقاضی و معترض ابلاغ کرده و پس از رسیدگی حکم مقتضی صادر میکند که قابل‌تجدید نظر نیز خواهد بود.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#وبینار#انحصار_وراثت#ونکور#حکم_متقضی#کانادا

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

کمپانى مووینگ و حمل و نقل در ونکوور

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

Economical Moving , Freight And Storage Service

کمپانى مووینگ و حمل و نقل بار. ادارى و مسکونى. با خدمات 24/7

کانادا - .ونکور

https://www.fanofa.com/economical-moving-freight-and-storage-service-fanofa0003479.htm

 


اسباب کشی از جمله کارهای پر دردسری است که غالبا افراد را کلافه می‌کند. اگر آن را تجربه نکرده باشید برای شما کمی سخت خواهد بود که همه کارها را به تنهایی انجام دهید. بنابراین توصیه می‌کنیم که تا پایان مقاله همراه ما باشید. در این مقاله به اهمیت نقش شرکت های باربری در جا‌به‌جایی می‌پردازیم و به شما راه‌هایی را نشان می‌دهیم که بتوانید راحت‌تر اسباب کشی کنید.

شرکت های باربری همان طور که از اسمشان پیداست وظیفه حمل و نقل انواع اثاثیه را بر عهده دارند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا فقط لوازم شما را از نقطه‌ای به نقطه دیگر جابه‌جا می‌کنند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال به نکاتی که اشاره می‌کنیم توجه کنید.

 

وظیفه اصلی این شرکت‌ها حمل بار است ولی آنها در کنار کار خود خدمات دیگری را نیز برای مشتریان در نظر می‌گیرند. خدماتی مانند مشاوره، بسته بندی اثاثیه، نظافت منزل و شستشوی لوازمی مانند مبل و فرش‌ها و چیدمان لوازم در منزل جدید و نگهداری لوازم شما در انبار از جمله موارد مهمی هستند که شرکت‌های حمل و نقل ارائه می‌دهند. البته همه شرکت‌ها این خدمات را ارائه نمی‌کنند. ممکن است بنا به شرایط کاری و توانمندی نیروی کار برخی از این سرویس‌ها در لیست وظایف شرکت مورد نظر شما نباشد.

پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد اسباب کشی دارید حتما قبل از اینکه کار خود را آغاز کنید کمی درباره شرکت های حمل بار تحقیق کنید و حداقل بخشی از کارهای خود را به آنها محول کنید. با این شیوه از استرس و نگرانی‌های شما کاسته می‌شود. به شرکت‌های باربری اعتماد داشته باشید و بدانید که آنها وظایف خود را در راستای کسب رضایت خاطر شما انجام می‌دهند. آنها کارهای خود را بر اساس اصول و قاعده انجام می‌‌دهند و می‌دانند که برای انجام کار خود از چه ابزاری باید استفاده کنند بنابراین کاملا حرفه‌ای و استاندارد عمل می‌کنند.

به طور مثال اگر حجم و تعداد لوازمتان را با شرکت مورد نظر در میان بگذارید آنها شما را برای جمع کردن و بسته بندی راهنمایی می‌کنند. به شما می‌گویند که چگونه ابزار خود را در کارتن‌ها بچینید که فضای کمتری را اشغال کنند و در عین حال آسیب نبینند. چیدمان لوازم در منزل نیز مانند هر کار دیگری به تخصص احتیاج دارد. اگر کمی حوصله به خرج دهید می‌توانید به سلیقه دلخواهتان منزل جدید را به هر سبکی که دوست دارید دکور بندی کنید. در صورت تمایل می‌توانید از ذوق و سلیقه نیروهای متخصص شرکت طرف قراردادتان در این زمینه استفاده کنید و کار چیدمان منزل را بر عهده آنها بگذارید. اگر نگران کثیف شدن فرش‌ها و پا خوردن آنها در هنگام رفت و آمد کارگران به منزل خود هستید می‌توانید کار نظافت و شستشوی آنها را پس از اتمام اسباب کشی بر عهده شرکت حمل باری که کلیه اثاثیه شما را انتقال داده است بگذارید. آنها در این کار خبره هستند و در سریع ترین زمان ممکن مبل و فرش ‌های کثیف شده را مثل روز اول درخشان می‌کنند.

با به کار گیری نیروهای توانمند و کاربلد شرکت های حمل بار اسباب کشی را برای خود دلچسب کنید و از هرگونه دلهره و اضطرابی به دور باشید.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#ونکور#کانادا#حمل_نقل#مووینگ#حمل_و_نقل#جابه_جایی

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/


بعد زمانی تبلیغ را نمی توان از تاریخ انسان تفکیک کرد. تبلیغات با نقطه آغازین خلقت انسان وهبوط آدم بر زمین پیوند دارد. چرا که انسان از یک سو دارای فکر و اعتقاد است و از سوی دیگر مصالح حیاتی ویژه دارد.

 

تاریخ پر نشیب و فراز جوامع انسانی گواهی می دهد که تبلیغ و ارتباط فکری و اعتقادی در هیچ عصر و زمانی از هیچ جامعه ای جدا نبوده است. حتی جوامع ساده و ابتدائی نیز ناگزیر بوده اند پیام های خود را در رابطه با مسائل مشترک حیاتی  به هر نوع ممکن از نقوش حجاری، دود، آتش، تصاویر، پرچم ها، اشارات، جارچی ها، کبوترانCسمبل ها و ابزار ها به همنوعان خود منتقل  کنند. دایرة المعارف(کالبز) در این باره می نویسد: تاریخ تبلیغات تاریخچه  گسترش و عمومی عقائد است، علامات، سخنوری ها، سمبل ها، آرزوها، رنگ آمیزی، نقاشی ها و کنده کاری های ابتدائی وعلامات ارتباطی به شیوه  ابتدائی مسائل تبلیغاتی بود که پیش از اختراع خط به کار می رفت به هر حال قرن ها توانایی خواندن و نوشتن محدود به افراد اندکی بود و در تواریخ آمده که فراعنه بر دیوار معابد و احرام، رموزی را نقش می کردند دال بر اخبار سیاسی و پیروزی های جنگی داشت و نیز رموزی که دال بر عبارات و معاملات بود دانشمندان باستان شناس درآثارباستانی عراق نشریه ای مربوط به1800 سال قبل از میلاد یافتند که کشاورزان را به افشاندن بذر و بر داشت محصول و مبارزه با آفات نباتی، راه نمایی می کرده است. از قدیمی ترین ادوار تمدن فرهنگ انسان، فلاسفه، نویسندگان، هنرمندان، شعرا و خطبا از دانش و فن، هنر و فلسفه درتبلیغات یاری جسته، دراین زمینه کتاب ها نوشته اند و نخستین جریده  رسمی به منظور تبلیغات در سال 91 قبل از میلاد در چین صادر شد.

 

 

 

تعریف تبلیغ

 

به عنوان شاخه ای از علوم ارتباطات در میان علوم انسانی جای داشته است و هر چند هنوز به صورت علم کاملاًَ مستقلی مطرح نشده است، اما می توان با تحقیق مطالعه و گسترش مباحث آن جایگاه آن  را در میان علوم انسانی مشخص نمود و به صورت کاملاًََ عملی ارائه کرد.

 

تبلیغ کوششی است تعمدی و حساب شده که به منظور شکل دادن به دریافت، دست کاری کردن ادراک و هم سو کردن رفتار مخاطبان با نیت مورد نظر ما تبلیغ صورت می گیرد و یا به بیانی دیگر انتقال فکر جهت تأثیر گذاری بر افکار و اعمال دیگران و نیل به مقاصد خاص با استفاده از ابزار و شیوه های گوناگون در زمان و مکانی محدود چرا که گاه تبلیغ در کوتاه ترین مدت می تواند اثر مطلوب به جا بگذارد و گاه در زمانی طولانی.

 

در فرهنگ تبلیغات در تعریف تبلیغ آمده است؛ عبارت است از هر نوع مطلب، اعلامیه یا اطلاعیه  برای جلب توجه مردم یا افکار عمومی که از طریق رسانه ها منتشر و در آن، کالا یا خدمات اعلام می شود. آگهی توسط شخص یا موسسه«آگهی دهنده»  و یا یک دفتر تبلیغاتی و اجرا و نشر آن توسط « رسانه» انجام می شود.

 

 

 

 

 

هدف از تبلیغات تجاری

 

در تبلیغات تجاری، ترغیب به معنی تلاش برای انگیختن دیگران به پذیرفتن دیدگاه سخن گو و یا پیام مورد نظر است. هدف از تبلیغات تجاری تشویق و ترغیب بیننده، شنونده و یا خواننده برای خرید و استفاده تجاری است.

 

تمام موفقیت ها درتجارت و کسب تولیدات صنعتی، اختراعات، تعلیم و تربیت منوط به طرز اجرای روش ترغیب است. بعضی تبلیغات اطلاعات را با ترغیب آمیخته و در بعضی  ترغیب کم بوده و در بعضی به هیچ وجه ترغیب کار نمی رود.

 

به طور کلی تبلیغات باید یک وسیله ی موثر برای ترغیب تلقی شود که به وسیله آن پیام گیران را به هدف خاصی که مورد نظر تبلیغات چی است جلب کند. که این کار اگر انجام دهند یا آن جنس را بخرند یا نخرند یا به فلان تولیدات صنعتی با نظر موافق نگاه کنند. اطلاعات که در آگهی داده می شود از نظر تبلیغات چی در درجه دوم اهمّیت قرار دارد و هدف اصلی ترغیب و تشویق پیام گیران است.

 

شکست یک هدف تبلیغاتی نتیجه ی دو عامل است :

 

1.    عدم مهارت در نوع عکس العمل که تبلیغات چی مایل است در پیام گیر به وجود بیاورد.

 

2.    تعبیر غلط پیام گیران از خصوصیات و جزئیات پیام تبلیغات چی است.

 

 

 

روش صحیح تبلیغات تجاری در افکار عمومی

 

تبلیغات تجاری به طور آشکار بر افکار عمومی مردم اثر می گذارد. این اثر گاه نیک و گاه بد وبرخی اوقات جمع اضداد است. تبلیغات تجاری می تواند عاملی برای آگاهی و یا بد آموزی باشد و انگیزش خرید مصرف را ایجاد کند و یا از میان ببرد و باعث شادی و یا غم بشود. در واقع تبلیغات تجاری قادر است به صورت یکی از عامل های تصمیم گیری رفتار همکاران که آن را دریافت می کنند اثرهای گوناگون به جای می گذارد. بنابراین باید با حوادث به افکار مردم منطبق باشد و تبلیغات چی باید از قایع وافکار عمومی آگاهی داشته باشد تبلیغات وسیله ای است برای نیل هدف، اثر تبلیغات در افکار عمومی شرطی کامل است که بر احساسات تکیه کند و احساسات را جهت بخشد. موفقّیت در تبلیغات زمانی حاصل می شود که نسبت به آن چه که گفته می شود آگاهی وجود داشته باشد. علاوه بر رابطه تبلیغات و مردم در تبلیغات تجاری محتوی اطلاعاتی و آموزشی آگهی های تجاری نیز باید مورد توجه قرار گیرد. تبلیغات تجاری را به هیچ عنوان نباید فقط از دید گاه آگهی های مبتذل و تکراری و پر سر و صدای تلویزیونی یا صفحات پر از رنگ و بی احساس مطبوعات نگریست.

 

 

 

 

 

 

تاریخچه ی مختصر تبلیغات در مراکز خرید

 

شاید یکی از قدیمی ترین اشکال ارتباط، تبلیغات در مراکز خرید باشد. در روم باستان بازرگانان نمادی از تجارتشان را برای جذب به نمایش می گذاشتند. باستان شناسان که «پامپی» و «هر که لانوم» را کاویده اند، بقایایی از نشانه های تجاری را توسط آهنگران ساخته شده بودند را یافته اند. آثاری نیز باقی مانده از نشان های رنگ شده با دست نیز در ورودی مغازه ها یافت شده است. در طی قرون وسطی بازرگانان به وسیله  مدل هایی از کلیدها، ابزارها، شمشیرها، ظروف آشپزخانه، سفال ها و دیگر محصولاتشان به تبلیغ کالای خود می پردازند. از آن جا که پیش تر مشتریان بی سواد بودند لازم بود که از نشانه هایی استفاده شود که به وضوح قابل فهم باشند.

 

در طول رنسانس نشانه های مصور در سراسر اروپا پایدار گشت. اینها اولین موارد هم کاری بین هنرمندان و بازرگانان راتشکیل می دادند. برخی از علائم و نشانه ها هنوز به کار می روند. نشانی که هنوز هم برای مغازه کار گشایی استفاده می شود از سه توپ طلایی تشکیل می شد که در اصل این مغازه ها بانک دار و وام دهنده بودند. میله راه راه ، نمایان گر آرایش گران و جراحان بود، این نشانه های مشهود صدها سال است که باقی مانده اند.

اما اکنون با رونق فضای مجازی و در دسترس قرار گرفتن اینترنت، تبلیغات در فضای مجازی به یکی ازبهتری و موفق ترین شیوه ی تبلیغات بدل گردیده. گروه تبلیغاتی فانوفا افتخار دارد گامی موثر در عرصه ی تبلیغات در فضای مجازی برداشته، تبلیغ رایگان و جهانی بودن وبسایت ماwww.fanofa.com از جمله خصیصه های گروه تبلیغاتی فانوفا است. شما که تبلیغات در همه ی عرصه های تبلیغاتی مانند آگهی، تیزر و.... ار تجربه کرده اید و از این طریق هزینه های هنگفتیرا متحمل شده اید، اکنون بخت تبلیغات خود را درگروه ابلیغاتی فانوفا بیازمایید. وبسایت ما را www.fanofa.com فراموش نکنید.

 

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

 

 

مونیتور قابل حمل در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مونیتور قابل حمل

مونیتور قابل حمل و قابل اتصال به هر وسیله www.thecomputerdeal.com

کانادا انتاریو تورنتو

شماره تماس: 16478480289           شهرام

https://www.fanofa.com/monitor-fanofa0003406.htm


امروزه نرم افزارهای تلفن‌همراه به قدری گسترده شده‌اند که دیگر قابل شمارش نیستند. نرم افزارهای متعددی در زمینه‌های بازی، فیلم، موسیقی، نگارش، کار و غیره وجود دارند. با این حال نوشتن با کیبورد تلفن‌های همراه برای مدت زمان طولانی کار راحتی نیست و معمولا به آسانی و یکپارچگی کیبوردهایی مانند لپ‌تاپ یا کامپیوتر‌های رومیزی نیز نمی‌باشند. وانگهی کاربران تلفن همراه گاه در شرایطی قرار می گیرند که ناگزیرند مطلبی را تایپ کنند در حالی که دسترسی به لپ تاپ ندارند. اهمیت مونیتورهای لمسی قابل اتصال به تلفن همراه در چنین اوضاعی ملموس است.

 

طبق گزارش ها، سامسونگ و ال جی برای ساده‌سازی کار با تلفن‌های همراه، در حال توسعه مانیتور قابل‌حمل برای گوشی‌های هوشمند هستند. این مانیتورها به گونه‌‌ای طراحی شده‌اند که به کاربران امکان استفاده از حداکثر توان محاسباتی گوشی‌های هوشمند را در صفحه نمایشی بزرگ‌تر می‌دهند، حتی اگر این مانیتور نزدیک و روی میز آنها قرار نگرفته باشد. این مانیتورهای قابل حمل از طراحی سبکی برخوردار بوده و از طریق اتصالات سیمی و بلوتوث به تلفن‌همراه متصل خواهند شد. هدف اصلی این ایده فراهم‌کردن نمایشگری بزرگ‌تر برای کاربران به منظور تجربه بهتر در حین تماشای محتوا، ویرایش عکس و فیلم یا انجام هر کار دلخواه دیگر در گوشی هوشمند است.

پیش از این، OEM ها روش‌های مختلفی را برای تبدیل با انتقال صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند به نمایشگر بزرگتر امتحان کرده بودند (OEM اصطلاحاً شرکتی است که یک قطعه را به عنوان محصول اصلی شرکت تولید می‌کند و این محصول به عنوان مواد اولیه برای تولید یک محصول دیگر در شرکتی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد). به عنوان نمونه، گوگل یک حالت دسکتاپ جدید را در اندروید 10 معرفی کرده، این حالت در اصل کاربران را قادر می‌سازد تا گوشی‌های هوشمند خود را به یک صفحه‌نمایش بزرگ متصل کرده و کارهای خود را به صورت کارآمدتر انجام دهند. سامسونگ نیز مدتی‌است که حالت دسکتاپ مشابهی به نام دکس مود (DeX Mode) را در دستگاه‌های خود قرار داده و همچنین رقیب کره‌ای این شرکت، ال‌جی نیز تجربه مشابهی را در نسخه نرم افزاری اندروید 10 خود معرفی کرده است.

 

با این حال، این مانیتورهای قابل حمل جدید به طور خاص برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند و تجربه کاربری دلنشینی را به ارمغان می‌آورند. مانیتورهای قابل حمل سامسونگ و ال‌جی دارای صفحه کلید داخلی نیستند و کاربران باید لوازم جانبی دیگر را به آنها متصل کنند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ مانیتور قابل‌حمل خود را سامسونگ دکس‌بوک (Samsung DeXbook) نام‌گذاری کرده‌ است. این دستگاه از نمایشگر 14.1 اینچی فول اچ‌دی و باتری 10،000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و وزن آن نیز کمتر از یک کیلوگرم می‌باشد. از طرف دیگر، ال جی محصول خود را کلودتاپ (Cloud Top) می‌نامد که دارای نمایشگر 14.1 اینچی فول اچ‌دی، اما باتری کوچکتر 5000 میلی‌آمپر ساعتی است؛ همین وزن این محصول در حدود 600 گرم عنوان شده است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#تورنتو#کانادا#مونیتور#قابل_حمل

#نمایشگر#درآمد_در_منزل#fanofa