https://fanofa-world.blogsky.com/
کدام سرمایه گذار یا فعال افتصادی را سراغ دارید که در سودای حفظ و افزایش سرمایه خود نباشد؟ به عبارت ساده تر افزایش سرمایه از جمله راز و رمزهای عالم تجارت است. با افزایش سرمایه؛ صاحبان سرمایه پی به موفقیت و کامیابی و یا ناکامی خود در کسب و کار می برند. حال باید دید ساز و کار افزایش سرمایه چیست؟ خواهید گفت: خرید موفق و مناسب، یافروش با حاشیه سود کافی. یا به روز آوری خدماتی که در دست دارید. بله همه ی این ها از جمله موارد با اهمیت در اقتصاد و حفظ و افزایش کسب و کار به شمار می آید. اما فراموش نکنید که همه ی این موارد پیش نیازی دارد. پیش نیاز در این موارد چیست؟ درست حدس زدید؛ تبلیغات. چنانچه تبلیغات در مسیر درست و اصولی خود اجرا و انجام گیرد؛ بی تردید شما مقدمات لازم به منظور حفظ و افزایش سرمایه را به دست آورده اید و به عبارت ساده تر زیرساخت های لازم به منظور رشد اقتصادی خدمات و کسب و کار خود را فراهم کرده اید. اکنو که راه و رسم حفظ و افزایش سرمایه بر ما شناسانده شد و دانستیم که تبلیغات از جمله مهمات طریق حفظ و افزایش سرمایه است و قت ان رسیده که بهترین و مطولوب ترین روش تبلیغات را بیابیم.
تبلیغات اینترنتی یکی از مؤثرترین روشها برای معرفی تمام مشاغل، یافتن مشتریان جدید و متنوعسازی جریان درآمد آنها است.
به عبارت دیگر تبلیغات الکترونیکی یا همان تبلیغات اینترنتی هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت و در بستر وب نمایان میشود. تبلیغاتی که میتواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانههای اجتماعی، دستگاههای تلفن همراه و حتی در ایمیل دیده شود.
اینترنت فرصتهای گستردهای را برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ارائه میدهد.
مدت زیادی است که تبلیغات اینترنتی در دنیا شناخته شدهاند، اما نکته جالبی که در این خصوص وجود دارد محدود نبودن آنها است. دنیای تبلیغات الکترونیک به طور دائمی در حال گسترش است. هر روز روشهای تازهای برای این نوع تبلیغات کشف میشود و با معرفی آن به سرعت مخاطبان خود را در اینترنت پیدا میکند. از همین رو دیجیتال مارکترها باید دائماً اطلاعات خود را به روز نگه دارند و از روشهای نوین تبلیغات اینترنتی باخبر باشند.
تبلیغات اینترنتی یکی از مؤثرترین روشها برای معرفی تمام مشاغل، یافتن مشتریان جدید و متنوعسازی جریان درآمد آنها است.
به عبارت دیگر تبلیغات الکترونیکی یا همان تبلیغات اینترنتی هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت و در بستر وب نمایان میشود. تبلیغاتی که میتواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانههای اجتماعی، دستگاههای تلفن همراه و حتی در ایمیل دیده شود.
اینترنت فرصتهای گستردهای را برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ارائه میدهد.
مدت زیادی است که تبلیغات اینترنتی در دنیا شناخته شدهاند، اما نکته جالبی که در این خصوص وجود دارد محدود نبودن آنها است. دنیای تبلیغات الکترونیک به طور دائمی در حال گسترش است. هر روز روشهای تازهای برای این نوع تبلیغات کشف میشود و با معرفی آن به سرعت مخاطبان خود را در اینترنت پیدا میکند. از همین رو دیجیتال مارکترها باید دائماً اطلاعات خود را به روز نگه دارند و از روشهای نوین تبلیغات اینترنتی باخبر باشند.
از جمله جدیدترین روشهای تبلیغات دیجیتال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تبلیغات در لینکدین
با اینکه در گذشته چندان از این روش استفاده نمیشد، اما لینکدین محیط بسیار مناسبی برای جذب مشتری به شمار میرود.
پوش مارکتینگ
این روش با استفاده از هوش مصنوعی و علایق کاربر انجام میشود. از این رو نرخ تبدیل نسبتاً بالایی دارد. در این حالت با توجه به پارامترهای مشخص پیام تبلیغاتی برای مخاطب ارسال میشود.
ویدئو مارکتینگ
پیشبینی میشود در آینده ویدئو جای محتوای نوشتاری را بگیرد و تمایل کاربران بیشتر به سمت تماشای ویدئوها میل کند.
تبلیغات همسان
در این نوع از تبلیغات، محتوای موردنظر متناسب با رابط کاربری سایت به کاربران نشان داده میشود و تجربه کاربری یکپارچهای را برای مخاطب رقم میزند.
وقتی قصد دارید تبلیغاتی را مدیریت کنید باید ببینید در چه پلتفرمها یا محیطهایی میتوانید به مخاطب هدفتان دسترسی بیشتری داشته باشید و در همان جا تبلیغاتتان را در معرض نمایش قرار دهید تا به خوبی در دید مشتریان بالقوه قرار بگیرید.
این روزها هم که اکثر مردم مدت زیادی از وقت خود را در شبکههای اجتماعی یا به وبگردی در دنیای آنلاین میگذرانند. قابلیت اتصال موبایل به این پلتفرمها باعث شده تا در هر ساعت از شبانهروز، در اوقات مرده، در زمانهای انتظار و حتی زمانی که بیحوصله یا تنها و بیکار هستند به سراغ موبایلشان بروند و سعی کنند وقت خود را در محیطهای آنلاین سپری کنند.بنابراین بدون شک میتوان گفت بهترین مکان برای تبلیغات در این روزها همین پلتفرمهای آنلاین هستند.
به عنوان اولین مزیت تبلیغات اینترنتی میتوان به در دسترس بودن آن اشاره کرد؛ یا به عبارت دیگر:
دسترسی بیشتر به کاربران
مخاطبان هدف زمان زیادی را در محیط اینترنت سپری میکنند و تبلیغات در این محیط میتواند بیشترین تأثیر را بر روی ایشان داشته باشد. اینترنت برای کسبوکارهای مختلف امکانی فراهم میکند تا صرفنظر از مکانی که هستند، محصولات یا خدمات خود را به مردم در نقاط دیگر عرضه کنند و کسبوکار خود را توسعه دهند.
یکی از مزایای اصلی تبلیغات اینترنتی این است که بدون حدومرز، میتوانید در بستر اینترنت به راحتی یک کلیک، به تمام نقاط جهان دسترسی پیدا کنید. از نظر بسیاری از متخصصان بازاریابی دیجیتال، دنیا به یک دهکده جهانی تبدیل شده است که به بسیاری از استارتآپها چنان فرصت رشدی میدهد که در فضای آفلاین حتی نمیتوان آن را تصور نمود.
هدفمند بودن تبلیغات الکترونیکی
در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با هدفگذاری دقیق و مطابق با نیاز کاربر محصول خود را عرضه کنید. از امکاناتی که پلتفرمهای دیجیتال در اختیارتان قرار میدهد، استفاده کنید و مشتریان خود را در دستههای مختلف قرار دهید. میتوانید مخاطبان خود را برحسب علاقه، اولویتهایشان، جنسیت، سن و … تقسیمبندی کنید و محصول یا خدمتی را به دست آنها برسانید که نیازشان رفع شود و از آن استقبال کنند.
تا به حال به این موضوع اندیشیدهاید که آیا واقعا مردم به تبلیغاتی که در سکوهای مترو، بدنه اتوبوس و … که هر روزه با آن برخورد میکنند، توجهی نشان میدهند؟ آیا برایشان جذابیتی دارد؟ هزینههای کلان بسیاری صرف تبلیغات آفلاین میشود، به امید اینکه رهگذرها تبلیغات را ببینند، بخوانند و به واسطه آن با محصول یا خدمات شما آشنا شوند و از آن استفاده کنند. در صورتی که در تبلیغات آنلاین، با انتخاب و دستهبندی کاربران میتوانید بهینه و مقرونبهصرفه تبلیغات خود را به دست مخاطبان هدف برسانید.
امکان انتخاب مخاطب هدف در تبلیغات اینترنتی وجود دارد. شما میدانید مادران بیشتر از چه پلتفرمهایی استفاده میکنند یا به چه صفحاتی سر میزنند، پس میتوانند محصولات مرتبط با مادران را در همین صفحات بگنجانید. به همین ترتیب محل حضور کاربران مذهبی، ورزشکاران، کودکان و … کاملاً مشخص است. با هدفمند کردن تبلیغات میتوان با صرف هزینه کمتر به بیشترین بازدهی رسید.
به خصوص الگوریتمهایی که در شبکههای اجتماعی به کار میروند، بسیار هوشمند هستند و رفتار کاربران مختلف را مورد بررسی و مطالعه قرار میدهند. این موضوع باعث میشود تبلیغات مرتبط با نیاز و سلیقه کاربران به آنها نشان داده شود؛ در نتیجه این دستهبندی و هدفگذاری دقیق، میتوانید با صرف هزینهی تبلیغاتی کمتر، فروش و بازدهی تبلیغات خود را افزایش دهید.
از مزایای تبلیغات اینترنتی میتوان به قدرت انعطافپذیری بسیار زیاد آن اشاره کرد. شما میتوانید با یک کلیک ساده، سرمایهگذاری خود را روی کمپین موردنظر افزایش دهید. ممکن است پس از شروع کمپین و بررسی نتایج موجود، نیاز باشد بعضی از پارامترها را جهت بهینهسازی تغییر دهید و یا حتی گاهی کمپین را متوقف و از بودجه خود به نحوی دیگر استفاده کنید.
در صورتی که در تبلیغات فضای آفلاین، همانند آگهی تلویزیونی، وقتی تبلیغ خود را پخش میکنید، امکان تغییر سریع و راحت وجود ندارد. به طور مثال در تبلیغات بیلبوردی، شرایط استفاده و اجرا سخت و هزینهبر است. قراردادهای حداقل دو هفتهای بین طرفین امضا میشود و اگر شما بعد از شروع کمپین، بخواهید تصویر بیلبورد خود را تغییر دهید، هزینه و زمان زیادی از شما گرفته میشود. با تقریب خوبی برای آگهیهای تلویزیونی و دیگر تبلیغات آفلاین نیز همین شرایط حاکم است.
گروه تبلیغاتی فانوفا با در نظر گرفتن تمامی محاسن تبلیغ در فضای مجازی به کمک شما فروشندگان و تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات آمده. شما عزیزان می توانید به رایگان خدماتغ محصولات، کالا و هر فعالیت صنغی خود را به رایگان در وبسایت فانوفا درج نمایید و فعالیت خود را به اطلاع مشتریان و متقاضیان خود در تمام دنیا برسانید. گروه تبلیغاتی فانوفا به رایگان اگهی های تبلیغاتی شما را در وبلاگ های انحصاری خود به تفصیل بازتاب خواهد داد. گروه تبلیغاتی فانوفا را به خاطر بسپارید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
از جمله جدیدترین روشهای تبلیغات دیجیتال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تبلیغات در لینکدین
با اینکه در گذشته چندان از این روش استفاده نمیشد، اما لینکدین محیط بسیار مناسبی برای جذب مشتری به شمار میرود.
پوش مارکتینگ
این روش با استفاده از هوش مصنوعی و علایق کاربر انجام میشود. از این رو نرخ تبدیل نسبتاً بالایی دارد. در این حالت با توجه به پارامترهای مشخص پیام تبلیغاتی برای مخاطب ارسال میشود.
ویدئو مارکتینگ
پیشبینی میشود در آینده ویدئو جای محتوای نوشتاری را بگیرد و تمایل کاربران بیشتر به سمت تماشای ویدئوها میل کند.
تبلیغات همسان
در این نوع از تبلیغات، محتوای موردنظر متناسب با رابط کاربری سایت به کاربران نشان داده میشود و تجربه کاربری یکپارچهای را برای مخاطب رقم میزند.
وقتی قصد دارید تبلیغاتی را مدیریت کنید باید ببینید در چه پلتفرمها یا محیطهایی میتوانید به مخاطب هدفتان دسترسی بیشتری داشته باشید و در همان جا تبلیغاتتان را در معرض نمایش قرار دهید تا به خوبی در دید مشتریان بالقوه قرار بگیرید.
این روزها هم که اکثر مردم مدت زیادی از وقت خود را در شبکههای اجتماعی یا به وبگردی در دنیای آنلاین میگذرانند. قابلیت اتصال موبایل به این پلتفرمها باعث شده تا در هر ساعت از شبانهروز، در اوقات مرده، در زمانهای انتظار و حتی زمانی که بیحوصله یا تنها و بیکار هستند به سراغ موبایلشان بروند و سعی کنند وقت خود را در محیطهای آنلاین سپری کنند.بنابراین بدون شک میتوان گفت بهترین مکان برای تبلیغات در این روزها همین پلتفرمهای آنلاین هستند.
به عنوان اولین مزیت تبلیغات اینترنتی میتوان به در دسترس بودن آن اشاره کرد؛ یا به عبارت دیگر:
دسترسی بیشتر به کاربران
مخاطبان هدف زمان زیادی را در محیط اینترنت سپری میکنند و تبلیغات در این محیط میتواند بیشترین تأثیر را بر روی ایشان داشته باشد. اینترنت برای کسبوکارهای مختلف امکانی فراهم میکند تا صرفنظر از مکانی که هستند، محصولات یا خدمات خود را به مردم در نقاط دیگر عرضه کنند و کسبوکار خود را توسعه دهند.
یکی از مزایای اصلی تبلیغات اینترنتی این است که بدون حدومرز، میتوانید در بستر اینترنت به راحتی یک کلیک، به تمام نقاط جهان دسترسی پیدا کنید. از نظر بسیاری از متخصصان بازاریابی دیجیتال، دنیا به یک دهکده جهانی تبدیل شده است که به بسیاری از استارتآپها چنان فرصت رشدی میدهد که در فضای آفلاین حتی نمیتوان آن را تصور نمود.
هدفمند بودن تبلیغات الکترونیکی
در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با هدفگذاری دقیق و مطابق با نیاز کاربر محصول خود را عرضه کنید. از امکاناتی که پلتفرمهای دیجیتال در اختیارتان قرار میدهد، استفاده کنید و مشتریان خود را در دستههای مختلف قرار دهید. میتوانید مخاطبان خود را برحسب علاقه، اولویتهایشان، جنسیت، سن و … تقسیمبندی کنید و محصول یا خدمتی را به دست آنها برسانید که نیازشان رفع شود و از آن استقبال کنند.
تا به حال به این موضوع اندیشیدهاید که آیا واقعا مردم به تبلیغاتی که در سکوهای مترو، بدنه اتوبوس و … که هر روزه با آن برخورد میکنند، توجهی نشان میدهند؟ آیا برایشان جذابیتی دارد؟ هزینههای کلان بسیاری صرف تبلیغات آفلاین میشود، به امید اینکه رهگذرها تبلیغات را ببینند، بخوانند و به واسطه آن با محصول یا خدمات شما آشنا شوند و از آن استفاده کنند. در صورتی که در تبلیغات آنلاین، با انتخاب و دستهبندی کاربران میتوانید بهینه و مقرونبهصرفه تبلیغات خود را به دست مخاطبان هدف برسانید.
امکان انتخاب مخاطب هدف در تبلیغات اینترنتی وجود دارد. شما میدانید مادران بیشتر از چه پلتفرمهایی استفاده میکنند یا به چه صفحاتی سر میزنند، پس میتوانند محصولات مرتبط با مادران را در همین صفحات بگنجانید. به همین ترتیب محل حضور کاربران مذهبی، ورزشکاران، کودکان و … کاملاً مشخص است. با هدفمند کردن تبلیغات میتوان با صرف هزینه کمتر به بیشترین بازدهی رسید.
به خصوص الگوریتمهایی که در شبکههای اجتماعی به کار میروند، بسیار هوشمند هستند و رفتار کاربران مختلف را مورد بررسی و مطالعه قرار میدهند. این موضوع باعث میشود تبلیغات مرتبط با نیاز و سلیقه کاربران به آنها نشان داده شود؛ در نتیجه این دستهبندی و هدفگذاری دقیق، میتوانید با صرف هزینهی تبلیغاتی کمتر، فروش و بازدهی تبلیغات خود را افزایش دهید.
از مزایای تبلیغات اینترنتی میتوان به قدرت انعطافپذیری بسیار زیاد آن اشاره کرد. شما میتوانید با یک کلیک ساده، سرمایهگذاری خود را روی کمپین موردنظر افزایش دهید. ممکن است پس از شروع کمپین و بررسی نتایج موجود، نیاز باشد بعضی از پارامترها را جهت بهینهسازی تغییر دهید و یا حتی گاهی کمپین را متوقف و از بودجه خود به نحوی دیگر استفاده کنید.
در صورتی که در تبلیغات فضای آفلاین، همانند آگهی تلویزیونی، وقتی تبلیغ خود را پخش میکنید، امکان تغییر سریع و راحت وجود ندارد. به طور مثال در تبلیغات بیلبوردی، شرایط استفاده و اجرا سخت و هزینهبر است. قراردادهای حداقل دو هفتهای بین طرفین امضا میشود و اگر شما بعد از شروع کمپین، بخواهید تصویر بیلبورد خود را تغییر دهید، هزینه و زمان زیادی از شما گرفته میشود. با تقریب خوبی برای آگهیهای تلویزیونی و دیگر تبلیغات آفلاین نیز همین شرایط حاکم است.
گروه تبلیغاتی فانوفا با در نظر گرفتن تمامی محاسن تبلیغ در فضای مجازی به کمک شما فروشندگان و تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات آمده. شما عزیزان می توانید به رایگان خدماتغ محصولات، کالا و هر فعالیت صنغی خود را به رایگان در وبسایت فانوفا درج نمایید و فعالیت خود را به اطلاع مشتریان و متقاضیان خود در تمام دنیا برسانید. گروه تبلیغاتی فانوفا به رایگان اگهی های تبلیغاتی شما را در وبلاگ های انحصاری خود به تفصیل بازتاب خواهد داد. گروه تبلیغاتی فانوفا را به خاطر بسپارید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
طراحی سایت
طراحی و توسعه انواع سایت تولید محتوا سئو پشتیبانی سایت توسعه اپلیکیشن اندروید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در پی وی پیام دهید
کانادا – تورنتو
شماره تماس: 16474501376
علی فاضل
https://www.fanofa.com/web-design-fanofa0003315.htm
همه ما صاحبان وب سایت، و کسب و کارهای آنلاین، می خواهیم در نتیجه های ابتدایی موتور های جستجو قرار گیریم. اما این مهم بستگی به دانش و مهارت هایی در حوزه سئو مارکتینگ دارد. حتما از خود میپرسید تعریف سئو چیست و سئو مارکتینگ به چه معنایی است.
در پاسخ به seoچیست بایستی گفت شاید بارها نام SEO (سئو) به گوشتان خورده باشد و برایتان سوال پیش آید که معنی سئو چیست و یا سئو مخفف چیست در پاسخ به این سوالات بایستی در تعریف سئو بگوییم که واژه SEO به فارسی سئو نوشته می شود و سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد و به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد.حال که با معانی و مفهوم seo آشنا شدید در امتداد مقاله به بررسی مزایای سئو می پردازیم.
سئو در اصل، بالا بردن میزان بازدید یک سایت است. این کار به کمک روشهای مختلف انجام میشود که یکی از این روشها، تولید محتوا است. با افزایش میزان محتوای یک سایت و بالا رفتن حجم آن، میزان بازدید آن نیز بالا خواهد رفت. این روزها از روشهای مختلفی برای افزایش رتبه وبسایت استفاده میشود که باعث موفقیت سئو مارکتینگ شده است.
اهداف شما از افزایش سئو میتواند متفاوت باشد. ممکن است این اهداف شامل افزایش درآمد، افزایش مشتری و یا افزایش فروش باشد که به روند توسعه کسب وکار شما، کمک میکند. در عین حال، بهینهسازی موتورهای جستجو میتواند به بازاریابی و کسب و کار شما کمک کند. با افزایش بهینهسازی مطالب سایت، به مرور میتوانیم شاهد افزایش میزان سرمایه و یا بازگشت سرمایه از دست رفته در کسب و کار باشیم.
در واقع هدف سئو، دستیابی به بالاترین رتبه در جستجوی گوگل است که به افزایش میزان رونق کسب و کارهای اینترنتی کمک میکند. به طور حتم، ارتباط مستقیمی بین کلمات کلیدی و صفحات سایت وجود دارد. جستجوی گوگل نیز بر اساس این کلمات کلیدی، صورت میگیرد. به مرور زمان و با افزایش میزان کلیکهای انجام شده بر روی لینک سایت، میزان سئو سایت بر اساس قوانین گوگل نیز، افزایش پیدا خواهد کرد. این میتواند به بهبود نمایش لینک سایت، در نتایج جستجو کمک کند.
اهداف دستیابی به سئو میتواند با توجه به کسب و کارهای مختلف آنلاین، متفاوت باشد. در صورتی که میخواهید به یکی از اهداف سئو برسید، باید ابتدا جایگاه خود را در میان رقبای خود پیدا کنید و در نهایت آن را تثبیت نمایید. این تثبیت میتواند به برند سازی کسب و کار شما و افزایش میزان شناخت مردم از آن، کمک کند. مطمئناً هر چه میزان کسب و کار شما بزرگ باشد، متناسب با آن نیز باید اهدافی را برای افزایش سئو در نظر بگیرید
امروزه بسیاری از کسب و کارها علاوه بر فعالیت سنتی، به صورت اینترنتی نیز فعالیت میکنند و اهداف آنها از راهاندازی کسب و کارهای اینترنتی، کسب درآمد، افزایش میزان درآمد و در نهایت توسعه کسب و کارشان است. بسیاری از سایتهای فروش، اهمیتی به روند کسب و کار خود نمیدهند و تنها به راه اندازی کسب و کار اینترنتی اکتفا میکنند، که نتیجه آن میتواند تنها یک فروش گذرا باشد. در حالی که برخی از دیگر سایتها، به طور مداوم به کسب و کار خود توجه دارند و سعی آنها نیز بر این است که با افزایش میزان بازدید از سایت و بهینهسازی مطالب و صفحات سایت، گام های بزرگی برای افزایش فروش محصولات و همچنین توسعه کسب و کار بردارند.
بنابراین اولین هدف سئو این است که، شما تمایل خود را برای افزایش فروش و رونق کسبوکار خود، مشخص نمایید. در این میان، شما باید مدت زمان کسب و کار خود را نیز تعیین کنید. آیا میخواهید به صورت طولانی مدت در این زمینه فعالیت کنید و یا اینکه میخواهید این کار برای شما صرفاً به صورت کوتاه مدت و تنها برای کسب سود جزئی باشد.
یکی از اهدافی که در بهینهسازی سایت به کار میرود و بسیاری از وبمسترها به آن توجه ویژهای دارند، افزایش میزان بازدید و یا افزایش ترافیک سایت است. به این وسیله میتوان به بالاترین رتبههای لیست جستجو گوگل و صدرنشینی، دست یافت. در کنار این افزایش رتبه، میزان فروش نیز افزایش پیدا خواهد کرد و در نتیجه رونق و توسعه کسب و کار نیز، بالاتر خواهد رفت.
برای وضوح این مسئله یک جستجوی گوگل انجام دهید، در صورتی که لینک سایت شما در صفحه اول گوگل نباشد، به این معنا است که میزان بازدیدکننده و ترافیک سایت شما پایین است. در حالی که بسیاری از سایتها در تلاش هستند تا از هر شگردی برای افزایش سئو و نزدیک شدن به صفحه اول جستجو گوگل، استفاده کنند. قطعاً هر شگرد و یا ترفندی را که در بهینهسازی سایت به کار میگیرید، به نوعی به عنوان یکی از کاربردها و اهداف سئو به حساب میآید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#سایت#وبسایت#طراحی_سایت#تورنتو#کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
فروشگاه PHD Furniture
مبلمان استایل ایرانی/ایتالیایی/کلاسیک و لوکس فروشگاه PHD Furniture با بیش از شش سال سابقه و حضور در بسیاری نمایشگاه های کانادا در تورنتو بهترین و نفیس ترین مبلمان را در کانادا عرضه میکند.
تولیدات ما مستقیماً در ایران تولید و با استانداردهای کانادا برای شما فرستاده خواهد شد.
سفارشات رنگ و پارچه پذیرفته میشود.
فروش اقساطی و فاینانس موجود میباشد. از فروشگاه های ما در تورنتو دیدن فرمایید.
وبسایت ما نمونه هایی از تولیدات ما را به شما نمایش میدهد. 7777 Keele St. Unit 9 ,L4K 1Y7, Northeast corner of Keele & Hwy 7 Tel. :416-477-1054
416-648-1781
www.phdfurniture.com http://www.phdfurniture.ca/ پیج مبلمان ما در اینستاگرام https://www.instagram.com/phdfurniture/?hl=en پیج نقره ما در اینستاگرام http://www.instagram.com/Helia_Silverjewellery
کانادا – تورنتو شماره تماس: 14164771054
https://www.fanofa.com/-fanofa0003177.htm
تاریخچه
مبل در جهان موضوعی است که کنجکاوی ما را برمیانگیزد؛
چون امروزه مبلمان و کاناپه اهمیت بسیاری یافته و کنجکاو هستیم بدانیم که آیا در گذشته
نیز چنین جایگاهی داشته است و اگر نه، چطور و طی چه مراحلی به جایگاه کنونی خود رسیده
است؟امروزه مبلمان تنها یک وسیله راحتی در خانه نیست؛ بلکه میتوان گفت
که تبدیل به نمادی از خانه پر آسایش و امن شده است. خانه جایی است برای داشتن راحتی
و آرامش، و قسمتی از خانه که بیش از هر جای دیگری این حسها را تجربه
میکنیم، روی
مبل و به ویژه کاناپه است.
اهمیت جایگاه مبلمان در زندگی روزمره ما به قدری است که اغلب، هنگام گذراندن روزهای سخت – مثلاً روزهایی که درگیر یک پروژه یا امتحان هستیم – آرزو میکنیم که کاش زودتر این دوره را پشتسر بگذاریم تا بتوانیم روی کاناپه شیرجه بزنیم و خودمان را روی آن پهن کنیم. کاناپه برای ما نمادی از لحظات آسودگی و دلخوشی است؛ لحظاتی که دغدغه و مشکل خاصی نداشته و اوقات خوشی را در دنیای شخصی خود و یا در کنار عزیز و عزیزانمان تجربه میکنیم.
حتی بسیاری از زمانهایی که مشغول پرداختن به علایق خود هستیم نیز روی مبلمان میگذرد. مثل زمانی که به تماشای فیلم مورد علاقهمان میپردازیم یا کتاب مورد علاقهمان را میخوانیم و موسیقی مورد علاقه خود را گوش میدهیم، یا حتی زمانهایی که در کنار دوستانمان و اقوام میگذرانیم نیز اغلب روی کاناپه سپری میشود.
بنابراین شاید نادرست نباشد اگر بگوییم امروزه کاناپه نمادی از زندگی روزمره بشری است. اما آیا تاریخچه مبل در جهان هم گویای همین جایگاه برای مبلمان در عصرهای گذشته است؟ سوالی که جلب توجه میکند آن است که این وسیله شگفت انگیز از کجا پیدا شده است؟ چه تاریخچه ای را پشت سر گذاشته و چگونه به شکل کنونی خود در آمده است؟
بر اساس تاریخچه مبل در جهان، عموم خانهها در دوره قرون وسطی فاقد اتاق نشیمن به مفهومی بودند که ما امروزه میشناسیم و آنچه وجود داشته، یک اتاق معمولی بوده است که در آن نیمکتهایی به شکل زاویهدار در اطراف یک آتش قرار میگرفتهاند و تمام ساکنان خانه در این اتاق گرد هم میآمدند. اعضای خانواده تا کارکنان و حتی مهمانها روی این نیمکتها- که اغلب چوبی بودند- مینشستهاند.
ایده استفاده از مواد نرم و پوشاندن آنها با پارچه و پوست حیوانی به منظور ایجاد یک نشیمن راحت، ایده جدیدی نبود. همانطور که ذکر شد در دنیای باستان نیز از بالش استفاده میشده است، اما هنگامیکه قطعات بالشمانندی به هم متصل شدند و یک نشیمن راحت ثابت به عنوان مبل را به وجود آوردند؛ آن زمان بود که یک حیطه مهم در لوازم داخلی منزل پدیدار شد.
مبلمان منزل تا پایان دوره الیزابت (۱۵۵۸-۱۶۰۳) به عضو ثابت طراحی داخلی خانه تبدیل شد و برای قرنها پس از آن در انگلستان توسعه یافت. در طی این مدت، تجارت مبل همراه بود با هر چیز پارچهای دیگر مربوط به دکوراسیون خانه،همچون پرده، دیوار آویزهای پارچهای، فرش و سایر کفپوشها و پارچه کتان.
مهم است که توجه داشته باشیم که این دوره نیز مربوط به زمان رنسانس است. یعنی زمانی که تفکر عمومی در حال پشتسر گذاشتن برخی از آموزههای سختگیرانه و ریاضتمآبانه کلیسا بود. زمانی که کشف قواعد فیزیکی دنیا آغاز شده و سنتهای مختلف به چالش کشیده شد و یکی از نتایج این تغییر رویکرد به دنیا این بود که نشیمنهای سخت سنگی و چوبی نیز رو به نرمتر شدن گذاشت.
تاریخچه مبل در جهان یک بار دیگر، به ما نشان داد که چطور ارزشهای اجتماعی بر تولیدات یک جامعه، نحوه مصرف آنها و نگاه عمومی به آن تولیدات تاثیر میگذارد؛ حالا که دیگر احساس راحتی در خانه، منفی و نفسانی نبود، پس باید این راحتی به عموم افراد معرفی میشد و این گونه شد که صندلیهایی بهتر از نسخههای پیشین و نیز مبلمان وارد بازار شد و این یعنی تغییر معماری داخلی خانه و اتاقها به منظور هماهنگ شدن با این وسایل راحتی جدید.
تاریخچه مبل در جهان بدون نام افرادی چون «لرد فیلیپ استن هوپ» موسوم به کنت چهارم چسترفیلد (۱۶۹۴-۱۷۷۳) کامل نمیشود. کسی که یک قطعه مبل به نام «مبل چسترفیلد» تا امروز نام او را زنده نگه داشته است.
این چهره برجسته در تاریخچه مبل جهان، همانطور که یک سیاستمدار، نویسنده و مدافع هنری (والتر پسر او بود!) بود یک طراح مد و یک نوآور نیز بود. او قطعه مبلی را طراحی کرد که افراد زیادی بتوانند همزمان و در کنار هم روی آن بنشینند، بدون اینکه لباسهایشان چروک شود.
لرد چسترفیلد و مبلی که طراحی کرد مربوط به دورهای موسوم به دوران «بازسازی» در انگلستان است. شخصی به نام «اولیور کرمول» جمهوریای ایجاد کرده بود که به تعالیم ریاضت مآبانه کلیسا توجه داشت. اما با درگذشت وی جمهوری سختگیرانه وی و دوره کرمولی نیز درگذشت و دوره بازسازی آغاز شد؛ خاندان سلطنتی تحت لوای پادشاه چارلز دوم بازسازی شد و لباسهای پرزرق و برق نیز بازگشت و طراحی داخلی با استفاده از رنگهای پر جنب و جوش و پارچههای روان در مقابل طراحی سیاه-سفید- خاکستری و نه چندان راحت دوره کرومولی قرار گرفت.
این بار نیز تاریخچه مبل در جهان مورد دیگری از تاثیر ارزشهای روز یک جامعه بر فضای زندگی و اشیای مورد استفاده در آن را پیش روی ما نهاد و مشاهده کردیم که چطور لرد چستر فیلد توانست ابتکاری به خرج دهد تا مبلی راحت و کاربردی را برای زمانهای که لباسهای اشراف زادگان بسیار حجیم و چند لایه بود طراحی کند. این طراحی افسانه ای، موجب میشد که نجبا بدون اینکه معذب باشند و یا شیوه سلوک و وقار آنها خدشهدار شود بتوانند با لباسهای چند لایه خود به راحتی روی مبل بنشینند و برخیزند. بنابراین فضا به گونهای شد که هر کسی که سری در سرها داشت باید ناگزیز از این نوع مبل نیز تهیه میکرد.
مبل چسترفیلد با بدنه لمسهدار و دکمهدوزی شده و دستههای رولی و نیز ارتفاع یکسان در بخش پشتی و دسته مبل، به جهت طراحی ماندگار و ارزش کاربردی بالا تا امروز نیز عضو ثابت طراحی داخلی بسیاری از خانهها باقی مانده است.
تاریخچه مبل در جهان آنجا که در مورد هنر و راحتی در سالهای میانه سده ۱۶۰۰ تا ۱۷۰۰ صحبت میکند، متضمن یک تغییر کانال از انگلستان به فرانسه است. آن هم به زمان لویی چهاردهم و جانشین او لویی پانزدهم. میتوان گفت که این دو پادشاه انقلابی در عرصه مبلمان به وجود آوردند و در این دوران بود که صندلی راحتی به عرصه آمد. این دوران دقیقاً متضاد دوران قرون وسطا بود. کاخ، مرکز مد مبلمان اروپایی بود و همچنین مرکزی که سازندگان مبل را مورد حمایت قرار میداد و بستری برای نوآوری ایجاد میکرد.
قطعاً همگی شما در مورد صندلی لویی چهاردهم شنیدهاید و نیز در مورد نیمکتهای درازی که عملاً نمادی از آن دوره محسوب میشوند. البته در این دوره خود حیطه مبلمان نیز شروع به رشد کرد و علت آن گردهمایی نجیب زادگان در دربار بزرگ شاه بود. زیرا آنها در این زمان نیاز به مبلمان مناسبی داشتند که روی آن احساس راحتی کنند.
وقتی نجیب زادگان با پول زیادی که در جیب دارند خواستار نشیمن راحتی هستند، این یعنی یک فرصت برای یک بازار و کسب و کار، و نتیجه چنین فرصتی ظهور اتاقهای نشیمن و وسایلی همچون صندلیهای راحتی و کاناپه بود.
هنگامی که تاکید بر نوآوری به عرصه مبلمان وارد شد، این ایده را تقویت کرد که مبلمان در عین راحت بودن، میتواند و باید کاملاً هنرمندانه نیز باشد. مبلمان به هویت و وضعیت صاحبان خانه گره خورد و منعکس کننده انواع فعالیتهایی شد که انجام آنها هنگام حضور در منزل، برای ساکنان خانه مهم بود. این ایده در نهایت از سمت اشراف به سمت تودههای مردم تسری پیدا کرد.
سابقه وجود فضایی برای گردهم آمدن اعضای خانواده یا اعضای یک انجمن و یا کارکنان یک سازمان، به سپیده دم شکلگیری تمدن برمیگردد، اما ظهور اتاق نشیمن به شکلی که امروز میشناسیم و وجود مبلمان یکی از عناصر تعریف کننده آن است، به موازات شکلگیری خانههای تک_خانواده به وجود آمد و ایده استفاده از اتاق نشیمن مبله از طبقه نجبا به سوی عموم مردم گسترش پیدا کرد.
نجبا از اتاق نشیمن مبله برای کنارهگیری از مشغولیتهای روزمره و استراحت کردن استفاده میکردند. کارهایی همچون سیگار کشیدن، خواندن با صدای بلند و اجرای موسیقی همراه با یکدیگر، برخی از فعالیتهایی بود که در این اتاق انجام میشد.
یکی دیگر از مبلهایی که شایسته است هنگام صحبت در مورد « تاریخچه مبل در جهان» به آن بپردازیم، مبلهایی با پشتیهای همچون کوهان شتر هستند. این مبلهای زیبا با آراستگی بسیاری که در ساخت آن به کار رفته است، بیانگر سبک نئوگوتیک هستند. صنعت مبل سازی دائما در حال تغییر و تحول است و فعالان این صنعت مدل های گوناگونی را به بازار عرضه کرده اند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
محصولات آرایشی اوریفلیم سوئد
محصولات آرایشی , بهداشتی و درمانی اوریفلیم سوئد
با قیمتهایی باور نکردنی .
محصولات ۱۰۰% گیاهی و ارگانیک.
مشاور فروش اوریفلیم سوئد در کشور ترکیه.
ارسال محصولات از ترکیه به هر نقطه ای که شما بخواهید.
. 00905360159357 واتساپ
کانال تلگرام : https://t.me/Oriflamee_aqz
https://www.fanofa.com/oriflame-sweden-cosmetics-fanofa0002763.htm
ترکیه – آنتالیا شماره تماس: 905360159357 قربانعلی قربانزاده
اوریفلیم نام یک شرکت لوازم آرایشی سوئدی است که بهصورت بازاریابی شبکه ای فعالیت میکند. این شرکت، طبق اظهارات خود، دارای درآمد بیش از یک میلیارد یورو در سال و همچنین مالکیت پنج کارخانه در پنج کشور را داراست.
داستان ما از جایی شروع می شود که برادران آف یوکنیک به همراه دوستشان به نام Bengt Hellsten، تصمیم می گیرند که برای زیبایی و سلامت پوست مردم، کاری خارق العاده انجام دهند. درواقع کاری که در آن زمان به ذهن کسی نرسیده بود و یا اگر هم رسیده بود، جرات انجام آن را نداشتند. رویای آن ها در سال ۱۹۶۷ در یک ساختمان قدیمی که دو اتاق داغون داشت، شروع شد. این ساختمان قدیمی در مرکز استکهلم (پایتخت سوئد) قرار گرفته بود. آن ها با این کار می خواستند، زیبایی طبیعی را به مردمی که فکر می کردند زیبا نیستند، هدیه دهند. در دهه ۶۰ میلادی، با بوجود آمدن جنگ ضد ویتنام، جنگ های سبز و فعالان دانشجویی، کلمه زیبایی و مراقبت از پوست، دیگر معنی خاصی نداشت، چرا که خیلی از مردم به فکر سلامت پوست و بدن خود نبودند. لذا با بوجود آمدن چنین اوضاعی، ایده برادران آف یوکنیک، با استقبال خوبی روبرو نشد. آن ها برای بهبود اوضاع بوجود آمده، تصمیم گرفتند که به جای سرمایه گذاری در فروشگاه های زنجیره ای، از افرادی که خواستار کارآفرینی هستند، استفاده نمایند. آن ها آموزش هایی راجع به سلامت و زیبایی و محصولاتی که باید ارائه می شد، به افراد طالب کار دادند و از آن ها خواستند که بعنوان مشاوره زیبایی (بازاریاب) به در خانه های مردم بروند و محصولات آرایشی اوریفلیم را معرفی نمایند. کمپانی اوریفلیم با این ایده توانست، افراد زیادی را به صورت هرمی در سراسر دنیا جذب نماید، و با این روند، یه یک کسب درآمدی فوق العاده برسد. این نظریه و طرز فکر، توسط شرکت اوریفلیم پرشیا وارد ایران شد و مردم ایران هم که خواستار کارآفرینی بودند، بشدت استقبال کردند؛ اما بخاطر مشکلات و ناهنجاری ها و مطابقت نداشتن با نظام اسلامی ایران و پیروی کردن از روش گلدکوئیستی، نمایندگی شرکت اوریفلیم در ایران بسته شد. اما بعد از گذشت ۶ سال ازآن موضوع، شرکت وارنا از طریق ترکیه و ارمنستان، محصولات اوریفلیم را توسط مشاورانش به ایران ارسال کردو امروزه بازاریابی شبکه ای به صورت گسترده در ایران وجود دارد که به صورت قانونی نیز در حال فعالیت می باشد.
ویژگی های
منحصر بفرد برند اوریفلیم
برند اوریفلیم، بعد از ۴۰ سال از فعالیت خود، با توجه به فراز و نشیب هایی که داشته، توانست دستاوردهایی بدست آورد و سرمایه اندک خود را چند برابر کند، حال در ادامه به اختصار راجع به دستاوردهای محصولات اوریفلیم می پردازیم:
محصولات آرایشی اوریفلیم به بیش از ۶۰ کشور در جهان ارسال می شود.
درآمدسالانه اوریفلیم در حدود ۱٫۵ بیلیون یورو است.
تعداد مشاوران بازاریابی اوریفلیم در حدود ۳٫۶ میلیون نفر در جهان است.
شرکت اوریفلیم، دارای ۷۹۰۰ کارمند در سراسر جهان می باشد.
این شرکت، دارا ی ۱۰۰۰ نوع لوازم آرایشی است.
Oriflamme، بنیانگذار و موسس بنیاد کودکان در جهان (World Childhood Foundation) نامیده می شود.
کمپانی اوریفلیم،دارای مرکز تحقیق و توسعه با بیش از ۱۰۰ دانشمند در جهان است.
محصولات اوریفلیم توسط ۵ کارخانه در کشورهایی چون: سوئد، چین، روسیه، هند و لهستان تولید می شود.
برند محصولات اوریفلیم، در بورس NASDAQ OMX در سال ۲۰۰۴ به ثبت رسیده است.
از مهمترین مزایای محصولات اوریفلیم، آزمایش نشدن محصولات بر روی حیوانات از ابتدای پیدایش تا به امروز بوده است.
شرکت اوریفلیم، بیش از ۱۰۰ میلیون کاتالوگ دارد که به ۳۵ زبان در دنیا ترجمه شده است.
https://fanofa-world.blogsky.com/
آموزشگاه موسیقی آویژه
مژده مژده توجه توجه
یک جلسه رایگان جهت آشنایی با سیستم آموزش
... آموزش گیتار از مبتدی تا حرفه ای
... بخش مجازی آموزشگاه موسیقی آویژه همراه و پشتیبان شما ایرانیان عزیز در سرتاسر دنیا با دریافت شهریه باورنکردنی
... زیر نظر سینا مصباحی کارشناس رسمی موسیقی و نوازنده گیتار از دانشگاه هنر ایران تلفن:
00905527955012
05527955012
اینستاگرام: avijehmusicacademy
Sinamesbahiofficial1 مشاوره رایگان رضایت شما اعتبار ما
https://www.fanofa.com/-fanofa0003218.htm
ترکیه – استانبول
سینا مصباحی شماره تماس: 905527955012
سئوالات متداول درباره گیتار
گیتار یکی از سازهای زهی است که با مضراب یا
انگشت نواخته میشود و شش سیم دارد. گیتار نتیجه تحول (عود) لوت در اروپا است.
گفته میشود زریاب نامی عود را به اندلس آورد و از آن پس این ساز در اسپانیا و
دیگر مناطق اروپا رایج شد.
گیتارها به دو دسته بزرگ گیتار آکوستیک و گیتار
الکتریک (برقی) تقسیم میشوند. برای سبک های مختلف قطر دسته ساز تفاوت های جزئی با
هم دارند.
نوازندگان ایرانی معروف گیتار: لیلی افشار، مهرداد پاکباز، فرزاد دانشمند، سیمون آیوازیان، بهرام آقاخان
1- آیا برای آموختن گیتار متد نوشته شده خاصی وجود
دارد؟
بله متدهای گوناگونی وجود دارند. برای گیتار
فلامنکو : متد خوان مارتین، پاکو پنیا، پاکو سرنا، توماتیتو گیتار کلاسیک: متد
آقای فرزاد دانشمند، قطعات ساده کلاسیک، باخ، قطعات تارگا، آلبنیز، یپز و ویلا
لوبوس
2- تفاوت گیتار کلاسیک و فلامنکو چیست؟
گیتار فلامنکو گیتار کلاسیک کاملا به هم شبیه
هستند. فقط فاصله سیم با دسته در گیتار فلامنکو معمولا کمتر از گیتار کلاسیک است.
به دلیل استفاده زیاد آکوردها در این سبک، لازمه نگه داشتن چند سیم هم زمان، فاصله
کم سیم با دسته است. عموما بدنه گیتار فلامنکو نازکتر است و برای ساخت کناره و پشت
آن بیشتر از چوب سرو اسپانیایی استفاده می شود که مجموع این عوامل صدایی تندتر و
واضح تر ایجاد می کند. روی بدنه گیتار فلامنکو برای جلوگیری از ضرب ناخن دست راست
ورقه ای ضربه گیر می چسبانند.
3- نواختن این ساز سخت است یا راحت؟
هیچ سازی آسان یا سخت نیست و برای نواختن هر کدام
بایستی روزانه تمرین کنید. خوب نواختن هر سازی به دو عامل زمان و تمرین نیاز دارد.
سازهایی مانند پیانو یا سنتور از آنجا که از قبل کوک شده اند، در ابتدا صدایی
بسیار دلنشین تر دارند. اما سازی مانند ویلن که هنرجو خود بایستی صدای مورد نظر را
ایجاد کند کمی سخت تر بنظر می رسد.
4- آیا نواختن این ساز سنین میانسالی دیر نیست؟
آموختن موسیقی در هیچ سنی دیر نیست. بقول معروف
ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است!
5- از چه موقع بایستی ساز را تهیه کنم؟
قبل از تهیه ساز حتما با مربی خود مشورت کنید.
حدودا از جلسه دوم یا سوم بهتر است که ساز را داشته باشید.
6- در حال حاضر قیمت یک گیتار چقدر است و یک هنرجو
به چه نوع سازی نیاز دارم؟
تهیه ساز بسته به بودجه شما دارد. اگر تازه شروع به
آموختن گیتار کرده اید بهتر است سازی در حد متوسط بگیرید. با حدوددو تا سه میلیون تومان یک گیتار متوسط خوب می توانید
بخرید. قیمت گیتار الکتریک بالاتر است. برای خرید حتما با مربی خود مشورت کنید و
نظر او را جویا شوید.
7- ویژگی های یک ساز خوب چیست؟
طبیعتا جنس گیتار به مرغوبیت چوب بدنه آن بستگی
دارد. چوب دسته گیتار چنانچه از چوب های سخت مثل چوب آبنوس باشد، کیفیت مرغوب ساز
را نشان می دهد. دسته ی گیتار تاب نداشته باشد. فاصله سیم با دسته زیاد نباشد. از
سیم آزاد تا بدنه گیتار تک تک باره ها با انگست اشاره گرفته شده و با دست راست به
صدا درآیند. هیچیک صدای گِز نداشته باشد. در صورت داشتن تیونر، با کوک سیم آزاد
پرده های مختلف صدای کاملا کوک داشته باشند.
8- کلاس های اموزش گیتار اغلب یه چه ترتیبی است و به ازای هر جلسه آموزش، چه مقدار بایستی
تمرین کنم؟
کلاس های آموزش گیتار بطور معمول هفته ای 1 جلسه است. بصورت خصوصی و
هر جلسه نیم ساعت است. در این 30 دقیقه مدرس درس های قبلی داده شده و نحوه نواختن
شما را کنترل می کند و در صورت صحیح بودن و تمرین مناسب شما، درس جدیدی به شما می
دهد. در طی هفته می بایست روزی نیم ساعت تا 1 ساعت در منزل تمرین کنید.
9- آیا آموزش گیتار برای کودکان نیز امکان پذیر است؟
بلی از آنجا که گیتار سایز کوچک برای کودکان هم
هست از سنین کم هم می توانند به فراگیری گیتار بپرداند. توجه داشته باشید در این
سنین اگرچه فراگیری کودکان بسیار بالا است اما بدلیل عدم تمرکز و زود خسته شدن
کودکان از آنان توقع پیشرفت سریع نبایستی داشت.
10- قبل یا همزمان با فراگیری گیتار چه درس های دیگری
به من کمک می کند تا نواختن این ساز را بهتر بیاموزم؟
آموختن مبانی موسیقی (تئوری و سلفژ) به یادگیری
شما کمک می کند. همینطور گوش دادن به موسیقی و خواندن کتاب های مربوط به موسیقی
نیز موثر است.
11- چه مدت زمانی طول می کشد تا من بتوانم این ساز را
در حد قابل قبولی بنوازم؟
دوره مقدماتی برای گیتار پاپ حدودا شش ماه طول می
کشد. البته این زمان بسته به زمان تمرین هر هنرجو متفاوت است.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#استانبول#آموزشگاه#موسیقی#آواز#ترکیه#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa