Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

خدمات طراحی گرافیک در مازندران

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

خدمات طراحی گرافیک

سلام دوستان وقتتون بخیر هر کاری که ما میکنیم به تغییر وضعیت موجود باور داریم ما به متفاوت فکر کردن باور داریم روش ما برای برند شما و تبلیغاتتون به چالش کشیدن وضعیت موجود با ساختن هویت بصری زیباست ، کافیه از طریق لندینگ پیج ما به وب سایت ، ایمیل و شبکه های اجتماعی متصل بشید و با ما در ارتباط باشید.

ایران آمل             شماره تماس: 98989376102922

مجتبی احمدی


https://www.fanofa.com/-fanofa0003329.htm




گرافیک به این معنی که طراحی گرافیک، نمایشی بصری بر روی یک سطح اطلاق میشود.همانند

دیوارها، کاغذها، صفحه نمایش کامپیوتر و یا حتی یک سنگ و که در آن نوعی اطلاع رسانی،چهره نگاری یا سرگرمی وجود دارد.از  لحاظ فنی می توان گفت که طراحی گرافیک یعنی هنر برقراری ارتباط بصری ازطریق عکس های متنی، نمادها و کارهای هنری که وظیفه انجام آن ها بر عهده ی یک طراح گرفیک است.باید بگوییم که طراحی گرافیک چیزی نیست که در سال های اخیر بوجود آمده باشدبلکه در گذشته هم نیز وجود داشته است اما امروزه به اوج شکوفایی خود رسیده است.موضوع مهم در هنر طراحی گرافیک، وسعت اثر گذاری در مخاطبین است.مقدار تأثیر گذاری چه در ابعادکوچک، مانند فروش کالا، و چه در ابعاد بزرگ، همانند مقبول جلوه دادن یک سازمان بین المللی، نه تنها به محتوی بلکه به کیفیت کار طراح گرافیک هم بستگی دارد.با شناخت درست و کامل بازارهای جهانی وضوابط حاکم بر آن ها، کشور ما نیزمی تواند به گروه های صادر کنندگان طراحی گرافیک بپیوندد و از این روش، در آمدی ارزی تأمین کند.

گفته می شود که طراحی گرافیک از زمان های خیلی دور در میان بشر وجود داشتهو برای تزئین وسایل،ساختمان ها و پارچه ها بکار برده می شد.اصطلاح طراحی گرافیک و شغل مرتبط با آن با ورود صنایعی همچون عکاسی، چاپ و ویدئورونق فراوانی پیدا کرد و امروزه به کار افرادی اتلاق می گردد که در طراحی چاپ عمومی و صنعت چاپ کتاب مورد استفاده قرار می گیرد.از همان ابتدای تمدن بشر، انسان ها به طراحی گرافیک علاقه مند بودندو از آن بعنوان نماد قدرت استفاده می کردند.

یک برند، رابطه مستقیم بین یک کسب و کار یا سازمان با مخاطبان آن است.هویتِ یک برند، نحوه ی برقرای ارتباط برقراری یک سازمان با شخصیت، لحن و ذات،همینطور خاطرات، احساسات و تجربه هایش است.

طراحی گرافیک هویت بصری، دقیقاً به این شکل است:عناصر بصری هویت برند که به عنوان وجه ی یک برند در برقراری ارتباط باخصوصیاتی نامشهود از طریق تصاویر، اشکال و رنگ ها، عمل می کند.

هنر های بصری: شامل چیزهایی مثل عکاسی و تصویر برداری می شود.

تایپوگرافی: هنر و یا فرآیند تنظیم، ترتیب بندی و یا طراحی حروف می گردد.

صفحه آرایی: تنظیم المنت های بصری در یک صفحه چاپ شده می باشد.

از هرکدام از این سه مهارت مدت ها است که استفاده می شود.در واقع تاریخ پیدایش طراحی گرافیک به خیلی قبل تراز آنچه

که فکر می کنید بر می گردد.شاید جذاب ترین شاخه های رشته طراحی گرافیک برای یک نقاش، تصویر سازی باشد.مصور سازی و یا همان تصویر سازی یا ایلستراسیون، از گرایش های نقاشی در حیطه ی گرافیک است. ایلستراتور باتوجه به تکنیک های مخصوص، در زمینه طراحی، به موضوعاتی که به نوعیبا گرافیک در ارتباط هستند،می پردازد. همانند طراحی کتاب کودک.تصویر تجسم یافته هر پدیده و کار تصویرگر تجسم نمودن یک پدیده ویا موضوع به وسیله تصویر برای نمایش بهتر فضای مطالب و در نهایت برای درک بهتر آن است.هدف اصلی یک مصورساز یا یک طراح ایلوستراسیون، راهنمایی بینندگان درباره مطالبی استکه فهم ویا تجسم آن از طریق نوشتن و یا گفتار مشکل می باشد.

به طور کلی، اکثر افراد، کلمه (آرم) را به جای (نشانه) می شناسند.نشانه از واژه یونانیsemeion

 

گرفته شده است که دو واژه و معمولا برای مطالعه زبان هایی ویژه با نظام های نشانه ای غیرزبانی

اعم از تصویر- ایماء و اشاره- تئاتر و به کار می رود.نشانه یا آرم  بیان مفهوم چیزی است که درقالب شکل دیگری در ذهن تجلی میابد.  نماد را باید روی کاغذ ثبت نمود.نماد باید تماماَ بیانگر چیزی باشد که عینیت پیدا کرده است.در طراحی نشانه، ریتم، فرم، تکنیک و قدرت اجرایی، یکجا به نمایش در می آید.

عنوان اصلی و نوشته ها از عوامل بصری اصلی در طراحی به چشم می آیند، وجود آنها در صفحه یک موضوع ضروری برای هدایت چشم به موضوع مورد نظر است. نوشته باید در صفحه خوانا باشد و مزاحم عناصری دیگر نباشد. آرایش و تخصیص حروف در مرحله ی آماده سازی قبل از چاپ است که به چاپ ازنوع فلزی و یا لترپرس مربوط می گردد . برای انواع حروف چینی که با هر نوع سیستم حروف چینی انجام شده باشد نیز طراحی حروف اطلاق می گردد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#طراحی#گرافیک#آمل#تهران#خدمات_طراحی#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد