Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا


www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

گاهی ممکن است یک فروشنده حرفه ای محصولی را بخواهد به شما معرفی کند اما در این کار موفق نباشد. در این مواقع پیشنهاد میشود از او بخواهید که دیگر ادامه کار را پیش نرود. اما اگر قرار بود افراد موفق در تجارت، راز و رمز موفقیتشان را به ما بگویند، چه خواهند گفت؟در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.وقتی به خوبی از اوضاع یک کسب و کار و مشکلات موجود در آن اطلاع دارید، چالش های آن را نیز درک می کنید و می دانید که چطور می شود این چالش ها را از سر راه برداشت.

کریستوفر ون دکار مدیرعامل شرکت هومیک هاروست می گوید:

اینکه شما چالش های پیش روی کسب و کار خود را به طور کامل درک کنید، می توانید به اعتماد به نفس لازم برای ادامه کار برسید. وقتی شما اعتماد به نفس داشته باشید می توانید آن را چه از طریق تماس تلفنی و چه از طریق گفتگوی حضوری، به مشتری منتقل کنید.

 

شما باید برای یادگیری مسائل مربوط به شرکت های B2B و نقاط ضعف آنها زمان بگذارید و پیشنهاداتی برای رفع مشکلات ارائه دهید. این کار به شما کمک می کند تا همواره برای هر شرایطی آماده باشید. سعی کنید به راه حل هایی فکر کنید که هزینه ها را کاهش می دهند و یا منجر به افزایش درآمد شما می گردند.

هرگز از قیمت خود کوتاه نیایید. آیا فکر می کنید اگر به مشتری تخفیف بدهید و محصول خود را با قیمت پایین ارائه دهید، او دیگر به سراغ رقبای شما نمی رود؟ اگر اینطور فکر می کنید بهتر است بدانید که در اشتباه هستید.همان طور که پیش از این نیز گفته شد، شما می توانید با شناسایی چالش های پیش رو زمینه فروش را طبق قیمتی که ارائه داده اید، به سادگی فراهم کنید.

 

مت استیسی، موسسه شرکت هوستون می گوید:

 

خیلی بعید است که یک مشتری فقط به خاطر قیمت، محصول شما را نخواهد. اگر از کیفیت محصول خود اطمینان دارید، پای قیمتی که برای آن تعیین کرده اید، بایستید.

 

تخفیفی که شما بر روی محصول خود اعمال می کنید نه تنها به جذب مشتری کمک نمی کند بلکه به شرکت شما نیز آسیب می رساند.

بهترین فروشندگان آنهایی هستند که بیشتر بر روی نتایج حاصل از فروش تمرکز می کنند. این کار باعث می شود که شما بیشتر به محصول و کیفیت آن توجه کنید.

 

مطمئن باشید که شما هرچه بیشتر ارزش محصول و خدماتتان را درک کنید، در فروش آن موفق تر خواهید بود.

 

اما این بدین معنا نیست که درک شما از ارزش محصولتان می تواند به فروش آن به تمام کسب و کارها کمک کند. جان استیسی، مدیرعامل دالاس، می گوید:

 

« هنگامی که یک کسب و کار برای حل مشکلش به سراغ شما می آید، بدون شک از شما توقع دارد تا مشکلش را حل کنید، شما می توانید با یک پیشنهاد جذاب آنها را خوشحال کنید. به عنوان مثال برای آنها توضیح دهید که تا مدت ها نیازی به جایگزین کردن محصول ندارد.»

حتما می دانید که گفتگوی حضوری با مشتریان می تواند احتمال به موفقیت رسیدن معامله را بالا ببرد.

 

رایان هالند، رییس نت فلور آمریکا، می گوید:

 

بسیاری از فروشندگان با فروش حضوری مشکل دارند، آنها معتقدند که تنها درصورتی می توان موفق به فروش حضوری شد که مشتری در همان شهر حضور داشته باشد. اما حقیقت این است که شما باید به خاطر مشتری تان رنج سفر را به جان بخرید و به دیدار مشتری بروید.

 

اگر محصول شما قیمت بالایی دارد و شما نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارید باید به فکر برقراری روابط بلند مدت باشید، پس سعی کنید بلندپروازانه فکر کنید.

به نظر شما چرا فروشندگان B2B به فروش موفق دست نمی یابند؟ یکی از دلایل اصلی این است که آنها خود را به طور کامل از رقبا جدا می کنند.

 

زمانی که ارزش محصولتان را درک کنید، به همان مقدار فروش محصول به کمپانی های بزرگتر بیشتر می شود. بلیک براسمن، موسس کمپانی پتریک آرایکس می گوید: به میزان اعتمادی که به گزاره ارزش خود دارید، فروش تان افزایش می یابد.» اگر گزاره ارزش محصول را منطبق با مشتریان تان تعریف بکنید، بر فروش کلی شرکت خود تاثیر آن را خواهید بود.

تام تیلوایر که بیش ازسی دهه در امر تبلیغات بیزینس و صنایع گوناگون فعالیت داشته می گوید مدیران و صاحبان صنایع و کسب و کارهای خرد به میزان قابل توجهی در طول تاریخ فعالیت خود از عدم تبلیغات یا تبلیغات فصلی و موقتی ضرر و زیان دیده اند. او می گوید بهترین شکل تبلیغات تبلیغات مستمر و پی در پی است . زیرا در  این مدل از  تبلیغات  مشتریان و متقاضیان به مانند یک دانش آموز در سر کلاس در س به دلیل تکرار مکرر محصول ، خدمات و کالای شما را به ذهن می سپاند و حتی به اطرافیان خود پیشنهاد می دهند. گروه تبلیغاتی فانوفا در همین راستا پذیرای اگهی های شما دروبسایت خود بوده هست و خواهد بود. اگهی از شما تفصیل و توسعه ی آن در وبلاگ های انحصاری گروه تبلیغاتی فانوفا با ما . www.fanofa.com

 را به خاطرداشته باشید.


#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد