Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

مرکز تخصصی اکستنشن و زیبایی کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مرکز تخصصی اکستنشن و زیبایی

اکستنشن دائمی مو ،مژه و ابرو میکاپ و گریم انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست

کانادا تورنتو

شماره تماس: 14389902088                     نسیم نظرپور

https://www.fanofa.com/specialized-extension-and-beauty-center-fanofa0003095.htm


اکستنشن، همان‌طور که از نامش پیداست، به مو‌های اصلی متصل می‌شود تا قد مو یا حجم آن را بیشتر کند. انواع مختلفی از اکستنشن مو وجود دارد. برخی از انواع ارزا نقیمت هستند و از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند. انواع گران‌تر که ظاهری زیبا و طبیعی‌تر هم دارند از مو‌های واقعی و طبیعی تهیه شده‌اند.

بیشتر افراد گمان می‌کنند اکستنشن مو مخصوص خانم‌هایی است که دوست دارند موهایشان را بلند کنند، اما این تنها کاربرد اکستنشن مو نیست. افرادی که مو‌های نازک و کم‌پشتی دارند هم می‌توانند به کمک این روش موهایشان را پرتر کنند.

ابتدا آرایشگر مو‌ها را کاملا بررسی می‌کند تا از نظر نازکی و حجم مو و رنگ و حالت آن اطلاعاتی کسب کند. به این ترتیب می‌تواند به شما بگوید چه نوع اکستنشنی مناسب موی شماست؛ اکستنشن طبیعی یا مصنوعی یا اینکه چه رنگی باید تهیه کنید. متصل کردن این مو‌ها هم بین ۵ دقیقه تا ۵ ساعت ممکن است زمان ببرد. برای متصل کردن اکستنشن ۳ روش وجود دارد:

اکستنشن سرد: در این روش از نوعی چسب گیاهی به نام کراتین استفاده می‌شود تا موی مصنوعی به ریشه مو متصل شود. این چسب بی‌رنگ است. در روش دیگر اکستنشن سرد از حلقه‌های فلزی استفاده می‌کنند تا موی اضافه را به ریشه مو متصل کنند. البته معمولا از این نوع حلقه برای مو‌های ضخیم استفاده می‌کنند.

اکستنشن گرم: در این روش از پنسی گرم‌شده استفاده می‌کنند تا با کمک کراتین موی اضافه به موی اصلی بچسبد.

استفاده از کلیپس: در این مدل مو‌های اضافه به گیره یا کلیپسی متصل است و به راحتی به مو متصل و از آن جدا می‌شود.از میان این روش‌ها اکستنشن سرد با موی طبیعی آسیب کمتری به مو می‌رساند و برای مدت طولانی‌تری باقی خواهد ماند.

پرسش متداولی که خانم ها در خصوص اکستنشن مو می پرسند ؛ این پرسش است: «اکستنشن مو چقدر دوام دارد و ماندگاری آن چقدر است؟ »این موضوع به سرعت رشد مو‌ها بستگی دارد. از چند هفته تا چند ماه! کیفیت موی اضافه‌شده و نحوه نگهداری و رسیدگی به آن هم مهم است. هر روز باید ۲ بار صبح و شب مو‌ها را برس بزنید. با این وجود اگر مو‌های ضعیف و نازکی دارید نباید بیش از ۳ ماه اکستنشن را نگه دارید. در غیر این صورت اکستنشن می‌تواند به ریشه مو‌های خودتان هم آسیب بزند. با بلند شدن مو‌های طبیعی اکستنشن از ریشه مو فاصله می‌گیرد و وزن بیشتری به ریشه مو تحمیل می‌کند و این موضوع عامل کشش و ریزش مو می‌شود.

پرسش بعدی نیز از جمله پرسشهای متداول علاقمندان به اکستنشن مو است وآن این که : مو‌های اکستنشن از کجا می‌آید؟ پاسخ این پرسش از این قرار است:انواع مصنوعی در کارخانه و از پلاستیک و مشتقات نفتی تولید می‌شود، اما انواع طبیعی معمولا از هند وارد می‌شود. زنان هندی معمولا موهایشان را رنگ نمی‌کنند و مو‌های پر و باکیفیتی دارند. بلند کردن و فروش مو نیز نوعی تجارت در هند است.

حالا وقت آن رسیده که بدانیم اکستنشن مو به چه مراقبت هایی نیاز دارد: برخلاف آنچه گفته می‌شود که بعد از اکستنشن مو باید حتما از شامپو و ماسک موی مخصوص استفاده کرد، شما می‌توانید همچنان از محصولاتی که پیش از این استفاده می‌کردید، بهره ببرید، اما استفاده از محصولات خاص مو‌های اکستنشن‌شده، به حفظ کیفیت و براق ماندن مو‌های اضافه‌شده کمک می‌کند. البته توجه داشته باشید که محصولات حاوی سیلیکون ممکن است چسب اکستنشن را شل کنند. هنگام خشک کردن نیز ابتدا باید از حوله کمک بگیرید تا نم مو کامل کشیده شود و بعد از فاصله ۱۵ سانتی‌متری با سشوار مو‌ها را خشک کنید.

نکته دیگر مراقبت روزانه از مو است. اگر اکستنشن بلند دارید برای اینکه مو‌ها دور محل چسب گره نشود، هر روز ۲ بار باید آن‌ها را شانه کنید. البته برخلاف شیوه‌های معمول شانه زدن مو، به جای اینکه از ریشه به پایین مو بکشید باید از پایین مو شروع کنید و آرام‌آرام پلکانی به بالا بروید. برای حفظ دوام اکستنشن بهتر است از برس‌های مخصوص مو‌های اکستنشن‌شده استفاده کنید. دانه‌های به کار رفته در این برس‌ها بسیار نرم و نازک هستند. برس‌هایی که سر دانه‌هایشان برجسته است باعث کشیده شدن اکستنشن می‌شوند. هنگام خوابیدن نیز بهتر است یا مو‌ها را ببافید یا یک روسری سرتان کنید و هیچ‌وقت با مو‌های خیس و مرطوب نخوابید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#اکستنشن#مو#مژه#زیبایی#fanofa


 

خریدار خواربار ایرانی از ایران به ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

خریدار خواربار ایرانی از ایران به ترکیه

خریدار انواع خواربار ایرانی در ترکیه دنیزلی

ترکیه دنیزلی

شماره تماس: 905392237017                 محمد قمری

https://www.fanofa.com/buy-all-kind-of-iranian-agricultur-fanofa0002412.htm


زرشک گیاهی است که به نام های متفاوتی در سراسر دنیا شناخته شده است. میوه، پوست، وریشه گیاه زرشک در طب سنتی و گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

شکل ظاهری آن بوته ای به طول ۱ تا ۵ متر می باشد که از ساقه های تیغ دار قرمز رنگ و برگ های سبز دندانه ای تشکیل شده و اواخر بهار و ابتدای فصل تابستان شکوفه می دهد شکوفه های آن زرد رنگ است و میوه آن ابتدا به رنگ قرمز و بعد از مدتی تیره تر می شود. طعم و مزه آن ترش است و شکل بیضی مانند دارد. طبع آن سرد است و مصرف بیش از اندازه آن در افرادی که سرد مزاج هستند باعث بلغمی و سودآوری مضر است.

کشورمان ایران دارای اراضی گسترده ای برای کشت این محصول می باشد و ۹۸ درصد زرشک دنیا را تامین می کند. مناطق معتدل و حاصل خیز بستر مناسبی برای رویش آن می باشد. در حال حاضر خراسان جنوبی بیشترین سهم از کشت این محصول را به خود اختصاص داده است. این گیاه در بسیاری مناطق به صورت خودرو می روید و میوه می دهد.

زرشک در طب سنتی برای درمان بی اشتهایی، پلاک دندانی، کاهش تورم (ورم لثه)، مشکلات کلیه یا مثانه، اختلالات گوارشی، عفونت، سوءهاضمه، بیماری کیسه صفرا و سوزش سردل، گرفتگی معده، ورم طهال، مشکلات روده، نقرس و رماتیسم، آرتروز و ورم مفاصل، مشکلات گردش خون، برطرف کننده سوزش ادرار، درمان واریس و برای شست و شوی چشم از جوشانده ریشه و ساقه آن می توانید استفاده کنید. اگر چه هنوز تحقیقاتی قطعی در مورد خواص زرشک در درمان و بهبود این بیماری ها صورت نگرفته و همگی مصرف طب گیاهی و تجربی می باشد.

مواد تشکیل دهنده فعال در زرشک "اکسوئینولین آلکالوئیدها"،به ویژه"بربرین"هستند. این آلکالوئیدها در ریشه، ساقه های زیرین و پوست ساقه این گیاه یافت می شوند.


زرشک به صورت چای، شربت، کپسول، گیاه خشک شده و قرص در دسترس است. می توانید آن را با محصولات طبع گرم مانند دارچین و عسل و ... برای درمان کبد سرد استفاده کنید.

کاربردهای زرشک

۱- اسهال

گفته می شود که آلکالوئید موجود در زرشک به نام بربرین این خاصیت را دارد که با عفونت های باکتری، ویروسی، قارچی و انگلی مبارزه کند و همچنین سبب تحریک گلبول های سفید خون به نام ماکروفاژها می شود.

درطب گیاهی، زرشک عمدتا برای اسهال باکتریایی، اسهال سیار، عفونت های انگلی روده و کاندیدا (قارچ) مزمن استفاده می شود.

کپسول زرشک معمولا برای افرادی که توصیه شده مقدار ۵ تا ۱۲ درصد آلکالوئید ایزوکوئینولین استفاده کنند، مناسب است.

 

۲- سوءهاضمه

درصورت استفاده از زرشک برای سوء هاضمه، پزشکان طب گیاهی فرم مایع زرشک مانند عصاره یا چای آن را توصیه می کنند، زیرا تصور می شود طعم تلخ آن به خواص دارویی آن کمک می کند. این محلول را باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از غذا مصرف کنید.

 

۳- کبد و کیسه صفرا

به نظر می رسد زرشک ترشح و جریان صفرا را روان می کند و یک ملین ملایم است. اگر چه گاهی اوقات به عنوان یک درمان گیاهی برای سنگ صفرا توصیه می شود اما نباید به صورت سرخود و بدون مشورت با پزشک متخصص از آن استفاده کنید.

 

۴- عفونت دستگاه ادراری

یک مطالعه نشان می دهد که بربرین ممکن است در برابر باکتری های Escherichia coli و  Pseudomonas aeruginosa فعال باشد و با آنها مبارزه کند. بعضی از منابع می گویند نقش دانه و یا حبه های زرشک در مبارزه با عفونت های دستگاه ادراری بیشتر از ریشه است.

 

۵- کمک به ترک اعتیاد

 

به دلیل وجود عنصر الکالوئید بربرین قادر به درمان اعتیاد بهتر یا کاستو می تواند اعتیاد معتادان رابر طرف کند. این موضوع به دلیل انجام آزمایشات بر روی حیواناتی که به مورفین اعتیاد پیدا کرده بودند اثبات شده است.

مصرف بی رویه و بیش از حد زرشک ممکن است باعث اسهال شود. همچنین زرشک ممکن است فشار خون را کاهش دهد.

بدون مشورت پزشک مکملهای گیاهی/سلامتی را به کودک ندهید. زرشک نیز ممکن است برای نوزاد مناسب نباشد پس از مکمل این گیاه برای کودکتان استفاده نکنید. به خصوص نوزادانی که تازه متولد شده و بیماری زردی دارند.

بربرین موجود در زرشک می تواند متابولیز داروها در بدن را تغییر دهد، اگر چه هنوز اطلاعات محدودی در مورد فعل و انفعالات خاص این گیاه وجود دارد. به عنوان مثال، یک مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی فارماکولوژی نشان داد که بربرین مقدار سیکلوسپورین A داروها در بیماران پیوند کلیه را افزایش می دهد.

استفاده از این گیاه به عنوان مصرف غذایی مانعی ندارد اما هنوز به عنوان دارو و روش درمانی اطلاعاتی از آن اثبات نشده است. به یادداشت داشته باشید که ایمنی مکمل ها آزمایش نشده است.

هنوز مشخص نیست که آیا زرشک برای درمان انواع بیماری ها موثر است یا خیر و استفاده دارویی از این محصول توسط FDA تایید نشده است. توجه داشته باشید که زرشک نباید توسط پزشک شما به جای دارو تجویز شود. زرشک اغلب به عنوان یک مکمل گیاهی به فروش می رسد. در برخی از این مراکز هیچ استاندارد های تولیدی برای بسیاری از ترکیبات گیاهی وجود ندارد و برخی از مکمل های موجود در بازار نیز با فلزات سمی یا سایر مواد مخدر آلوده شده اند. مکمل های گیاهی/ بهداشتی باید از منبع قابل اعتماد خریداری شود تا خطر آلودگی به حداقل برسد.

با توجه به تحقیقات محدودی که درباره ی این گیاه صورت گرفته بسیار زود است که بخواهیم آن را در هر شرایطی به بیماران توصیه کنیم.


www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #ترکیه#دنیزلی#خرید#فروش#خواروبار#fanofa


شرکت بهار پارسیان ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

شرکت بهار پارسیان

‍ ‍ ‍ ‍ شرکت بهار پارسیان استانبول, اسنیورت و بیلیک دوزو نان لواش ایرانی بسته ۹ عددی ۸ لیر آب ۱۹ لیتری مینرال ۱۰ لیر همه روز ۱۰ صبح الی ۸ شب سفارش 05541892038

ترکیه استانبول          شماره تماس: 905541892038          بهار پارسیان

https://www.fanofa.com/bahar-parsian-company-fanofa0002249.htm


آب یکی از اصلی ترین عناصر جهان است که تبدیل آن به اشکال مختلف باعث برطرف کردن عمده ترین نیازهای اولیه انسان می شود. مصرف آب علاوه بر تامین نیاز زنده بودن انسان ها باعث سلامت پوست، مو، زیبایی، تناسب اندام، سلامت بدن، کارکرد بهتر مغز و مواردی از این قبیل می شود. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از متخصصین در هر زمینه ای نوشیدن آب فراوان را در کنار دیگر روش های درمانی پیشنهاد می کنند. سال هاست که مصرف آب های معدنی در کنار آب شهری رواج یافته است. شاید بد نباشد که بدانیم آب معدنی چگونه تولید می شود و نوشیدن آن تا چه اندازه برای بدن مفید است.به چه آبی، معدنی می گویند؟ آیا خرید آب آشامیدنی به معنای دسترسی به آب های معدنی است؟ در حقیقت آب معدنی آبی است که نسبت به آب معمولی از نظر میزان مواد معدنی، نوع مواد معدنی و گاز و همچنین درجه حرارت تفاوت داشته باشد. آب چشمه ‌ها به‌ طور کلی دارای نمک ‌هایی است که در موقع عبور آب از سطح زمین در آن حل می شود. مقدار این نمک ‌ها در آب ‌های معدنی به‌ مراتب زیادتر بوده و حداقل به یک در هزار می‌رسد.

در آب معدنی ترکیباتی مانند نمک ‌های ید، ترکیبات آرسنیک، ترکیبات گوگرددار، مواد رادیواکتیو و وجود دارد که در آب معمولی نیست. از آنجایی که آب های معدنی ممکن است از چشمه های مختلف در جای جای زمین به دست بیاید و ترکیبات قشر زمین در نقاط مختلف، متفاوت است، ترکیبات آب‌ های معدنی هم با یکدیگر فرق می‌کنند.


آب ‌های معدنی علاوه بر چشمه ‌های طبیعی از چشمه ‌هایی مصنوعی هم به دست می آیند. معمولا آب های معدنی خالص و طبیعی در همان چشمه داخل بطری هایی شبیه آب آشامیدنی نیم لیتری یا بزرگ تر پر شده و سپس برای مصرف توزیع می شوند.

انواع آب معدنی با توجه به سر چشمه های آب معدنی ممکن است با دیگری متفاوت باشد. سر چشمه های آب معدنی دو نوع هستند که در ادامه توضیح مختصری راجع به آن ها می دهیم.

این سرچشمه ها معمولا در ارتفاعات بسیار عمیق از سطح زمین قرار دارند. در این نوع سرچشمه ها آب را از اعماق زمین به بیرون بهره‌ برداری می‌ کند. معمولا اینگونه سرچشمه ها در درون کوه های آتشفشانی قرار دارد و بسیار محدود و منحصر به فرد هستند. تعداد کمی سرچشمه های عمقی آب معدنی در دنیا وجود دارند.

 نوع دیگر سرچشمه هایی هستند که  در ارتفاعات کمی از زمین قرار دارند. به آنها چشمه های سطحی نیز گفته می شود.چشمه های سطحی خودشان به چند دسته تقسیم می شوند. سر چشمه هایی که از سفره های آب زیرزمینی به دست می آیند و یا سرچشمه هایی که در سطح زمین از طریق آب های باران و برف به وجود می آیندبه طور کلی آب های عمقی بهتر از سر چشمه های نزدیک به سطح زمین هستند؛ زیرا سرچشمه هایی که بسیار نزدیک به سطح زمین هستند بسیار زیاد دچار آلودگی می شوند.


نکته مهم این است که ترکیبات شیمیایی آب های معدنی تغییر داده نمی شود اما نیاز به یک سالم سازی اولیه دارد. مراحل آماده سازی آب معدنی جهت انتقال به خط پرکن به قرار زیر است.

در این مرحله آب از منبع طبیعی خود به صور ت کاملا بهداشتی به منابع ذخیره آب هوایی یا زیر زمینی واحد منتقل میگردد. سپس مواد خارجی سنگین ته نشین شده و آلودگی های اضافی از آن جدا می شود.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #ترکیه#استانبول#نان#نان_لواش#آب#fanofa


www.fanofa.com

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

تا به حال فکر کرده‌اید  که چرا در دنیای تبلیغات، برخی موفق و برخی با شکست مواجه می شوند؟ چرا تبلیغات بعضی از کسب و کارها بیشتر از بعضی دیگر دیده می شود؟ پاسخ این سوالات در مفهومی به نام استراتژی تبلیغات نهفته است.

 

اما  اینکه استراتژی تبلیغات دقیقا چیست و به چه کار می آید، موضوعی است که در این گفتار به آن می‌پردازیم . استراتژی تبلیغات برنامه ای است که برای قانع کردن مشتری به خرید کالا یا خدمات به کار می رود. عناصر اصلی آن عبارتند از: خود محصول و مزایای آن، هفت راه شکار مشتری- مشتریان و خصوصیات  آنها- مسیرهای جایگزین برای آگاه کردن مشتریان از محصول- بهینه سازی انتخاب مشتریان با توجه به بودجه - توسعه استراتژی بیانیه جایگاه.

استراتژی های رسمی تبلیغات، بر مبنای «بیانیه جایگاه» هستند. بیانیه جایگاه، واژه ای تخصصی در بازاریابی و تبلیغات است و به این معناست که محصول شرکت در کجا قرار دارد، چه تفاوتی با کالا و خدمات رقیبان دارد و چگونه در اختیار مشتری قرار می گیرد.

مفهومی را که در بیانیه جایگاه نهفته است، مفهوم محصول می نامیم. مفهوم محصول، ارزش هایی که کالا یا خدمات ارائه می دهد و چارچوبی را که در آن جا می گیرد معرفی می کند. بنابراین مفهوم محصول برای چاقوی شکار، با دمپایی روفرشی ابریشمی صورتی که در تاریکی برق می زند، خیلی فرق می کند! مفهوم محصول، انتخاب متن، تصویر و پیامی را که باید در تبلیغات از آنها استفاده شود، مشخص می کند. تعریفی از مشتری هدف و دلیل انتخاب و خرید کالا نیز باید به طور نهفته در بیانیه جایگاه وجود داشته باشد.



مشتری هدف

 

مشتری هدف، ترکیبی گیج کننده از افراد است. در مرحله اول شامل فردی است که در نهایت محصول ما را می خرد. بعد از آن، شامل افرادی می شود که در شرایط خاصی تصمیم می گیرند که چه محصولی باید خریداری شود (اما خودشان آن را نمی خرند). و در آخر، شامل کسانی است که بر خرید محصول تاثیر می گذارند (بچه ها، همسر و دوستان). در حقیقت، صاحبان مشاغل کوچک که به مشتریان  خود نزدیک هستند، احتمالا می  دانند دقیقا چطور آژانس تبلیغاتی را در مورد مشتری هدف راهنمایی کنند.

 

رسانه ارتباطی

بعد از اینکه محصول، محیط مربوط به آن و مشتری هدف مشخص شدند، مسیرهایی که می توان به مشتری دسترسی داشت (یعنی رسانه های ارتباطی) باید ارزیابی شوند. پنج مسیر اصلی در اختیار صاحبان مشاغل قرار دارند:

- چاپی: روزنامه  ها (روزانه یا هفتگی) یا مجلات- شنیداری: رادیو ی FM و AM- ویدئویی: ویدئوهای تبلیغاتی، فروش تلویزیونی- شبکه جهانی اینترنت- ایمیل مستقیم- تبلیغات محیطی: بیلبورد، تبلیغات روی وسایل حمل و نقل عمومی (تاکسی و اتوبوس)

هر کدام از این مسیرهاها مزایا و معایب و الگوهای قیمت مخصوص به خود را دارند. بنابراین توجه به این نکته بسیار مهم است: چطور با توجه به بودجه ای که در اختیار داریم بهترین ابزار را انتخاب کنیم تا مناسب ترین پیام را به بیشترین تعداد مشتریان برسانیم.

 

اجرا

 

کمپین تبلیغات با استراتژی تفاوت دارد. کمپین مجموعه ای از برنامه های مستقل و هماهنگ است؛ اما استراتژی نحوه اجرا را مشخص می کند. حضور تبلیغات در همه جا و به صورت مداوم در درجه اول اهمیت قرار دارد. تمامی جنبه های کمپین از جمله متن، تصاویر و موسیقی باید بازتابی از استراتژی تبلیغاتی باشند. این مخصوصا زمانی که از چند مسیر مختلف، مثل تلویزیون، انتشارات، ایمیل و غیره استفاده می کنید مفید است. برای رسیدن به بیشترین انسجام لازم، خیلی از مبلغان حرفه ای از مفاهیمی استفاده می کنند که به صورت تصویر، شعار  تبلیغاتی یا ترکیبی از چند روش است.با این حال، صاحبان مشاغل کوچک باید به کمپین تبلیغاتی خود با دیدی واقع گرایانه نگاه کنند. البته، معمولا آنها دنبال راه حل های موثر و کم هزینه می گردند، اما در حالت عادی بعید است که بشود به طور همزمان از مسیرهای تبلیغاتی ای استفاده کرد که هم موثر و هم ارزان باشد.

به همین دلیل است که مشخص کردن بودجه ای مناسب برای تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار است. نمی شود پولی را که از قسمت های دیگر اضافه آمده برای تبلیغات هزینه کرد. با تخصیص دادن پول کافی و استفاده از مناسب ترین مسیر، می توانید به نتیجه ای که انتظار دارید برسید؛ یا حداقل وضعیت حاضر را بهبود ببخشید. از آنجا که هزینه ثابتی در ماه به این کار اختصاص می دهید، بهتر است بازدهی تبلیغات خود را ارزیابی کنید.


در اینجا تعدادی از بهترین استراتژی های تبلیغاتی را معرفی می کنیم که می توانید از آنها برای بهبود فعالیت های تبلیغاتی خود استفاده کنید:

 

۱. مخاطب هدف خود را شناسایی کنید

متاسفانه باید بگویم کالا یا خدماتی که شرکت شما ارائه می دهد، مناسب همه آدم های دنیا نیست. خیلی از کسب و کارهای کوچک، کمپین های تبلیغاتی هدفمندی ندارند، در حالی که مشخص کردن مخاطب هدف یکی از مزایای اولیه تبلیغات آنلاین است.

در حقیقت، باید بر مبنای داده هایی که جمع می کنید، بتوانید مخاطب هدف را به خوبی شناسایی کنید. با داشتن این اطلاعات و چیزهایی که از مشتریان فعلی خود می دانید، می توانید با تبلیغات  خوب، افرادی را که خصوصیات مشابهی با آنها دارند نیز مخاطب قرار دهید و بدین  شکل مشتریان بیشتری جمع کنید.

 

۲- تبلیغات خود را ارزیابی و پیگیری کنید

خیلی از کسب و کارهای کوچک اصلا نمی دانند آیا تبلیغات شان نتیجه دارد یا نه. پلتفورم های تبلیغات آنلاین مانند تلگرام اینستاگرام و فیس بوک، اطلاعات زیادی درباره تبلیغات شما در اختیارتان قرار می دهند و این به شما کمک می کند تا متوجه شوید آیا تبلیغات تان اثری دارد یا نه. ولی این بدین معنی نیست که لازم نیست به شخصه تبلیغ  خود را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید، اما بدین معنی است که می توانید برای قدم های بعدی خود تصمیمات سریع تری اتخاذ کنید.اگر تبلیغات  شما آنلاین نیست، حتما ایمیل یا شماره  تلفنی را برای شناخت بهتر اینکه کارها چطور پیش می رود اختصاص دهید. در ضمن مشتریان  هم می توانند از این طریق با شما در ارتباط باشند.

 

۳- بدانید که چه زمانی باید تبلیغ کنید

در نگاه اول، تبلیغ در تمام سال و اختصاص دادن بودجه مشخصی به صورت ماهانه برای این کار به نظر عاقلانه می رسد. اما امکان ندارد بتوانید در تمام سال به یک شکل و با یک نوع استراتژی تبلیغ کنید. اگر محصولات  شما فصلی هستند، باید در فصل مناسب تبلیغات  را به بالاترین حد برسانید. بهتر است کمی زودتر از فصل شروع کنید و بعضی از روش های تبلیغاتی را برای بعد کنار بگذارید.

بسته به نوع کسب و کاری که دارید، شاید مثلا عید نوروز فصل خوبی برای فروش  محصول شما باشد. بهتر است همیشه پول بیشتری برای هزینه تبلیغات در زمان های اوج فروش کنار بگذارید. در آخر، بهتر است همیشه حواس تان به رقبا هم باشد. اگر بودجه تبلیغات فصلی را از قبل کنار بگذارید، شاید حتی بتوانید از رقیبان  هم پیشی بگیرید.

 

۴- خوب برندسازی کنید

آیا مشتریان می توانند تبلیغ شما را بر مبنای متن، تصاویر، انتخاب رنگ، لوگو یا حروف چاپی در یک نگاه تشخیص دهند؟ اگر این سوال به نظرتان خنده دار می آید بهتر است نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برندهای مهم و معروف بیندازید. خیلی وقت ها فقط با دیدن رنگ آنها می توانید تشخیص دهید که به چه برندی تعلق دارند.

به مرور زمان، مشتریان طرح تبلیغ شما را شناسایی کرده و با آن ارتباط برقرار می کنند. شاید وسوسه شوید هر بار که تبلیغ جدیدی می سازید برند خود را تغییر دهید؛ اما این کار باعث گیج شدن مخاطبان شده و در بلند مدت تاثیر خود را از دست می  دهد. هدف شما باید این باشد که برند تان را در مکان های خاص و با تبلیغاتی که برای مخاطب هدف  آشنا باشد نمایش دهید. در یک کلام، خوب برندسازی کنید و تصویر برند خود را تغییر ندهید تا مشتریان با شما ارتباط برقرار کرده و وفادار بمانند.

 

۵- از منابع خود به خوبی استفاده کنید

همه می دانیم که رتبه بندی در جست وجوهای اینترنتی چقدر اهمیت دارد، اما شاید شما زمان و منابع کافی برای اینکه مطالب جدید و خلاقانه برای وب سایت خود تهیه کنید، نداشته باشید. در چنین مواقعی، بهترین فرصت است تا از خدماتی مانند وبلاگ ها  استفاده کنید تا بدون اینکه نیازی به بهینه سازی مطالب و کلمات کلیدی خود داشته باشید، در جستجوهای اینترنتی  در جایگاه های بالا دیده  شوید. اگر بودجه کافی برای تبلیغ دارید اما وقت برای تهیه محتوا ندارید، می توانید از این منابع استفاده کنید.

 

اگر بودجه کمی را به تبلیغات اختصاص داده اید، یا نمی‌خواهید بودجه‌ای را صرف تبلیغات کنید؛  برای تبلیغات از وبسایتی که آگهی‌های  شما را به رایگان به اشتراک می گذارد استفاده کنید. و بسایت www.fanofa.com   آگهی های شما را به رایگان در معرض دید مشتریان و متقاضیان خواهد گذاشت.

 

۶. در مکان های مناسب خودتان را به نمایش بگذارید

 

داشتنِ تصورات زیاد در مورد مشتریان هدف، خطرناک است. به عنوان مثال، اگر برنامه رادیویی ای است که از آن خوشتان می آید و تصور می کنید مشتریان  شما هم آن را دوست دارند، عاقلانه نیست هزینه زیادی صرف تبلیغات در برنامه رادیویی کنید؛ زیرا هم گران است و هم ثابت شده چندان موثر نیست.

فرصت های زیادی برای صرفه جویی در هزینه تبلیغات وجود دارند. اگر در مکان نامناسبی تبلیغ کنید، پول خود را هدر می دهید. به جای این کار بهتر است مشتریان خود را بشناسید. سپس، آنها را مورد ارزیابی قرار دهید. به این فکر کنید دوست دارند در کدام سایت های اینترنتی وقت بگذرانند، کجا می توانید افراد دیگری شبیه به آنها پیدا کنید، چه کتاب ها یا مجلاتی می خوانند و به کدام برنامه های رادیویی یا پادکست ها گوش می دهند. وقتی مشتریان خود را درست بشناسید، بهتر می توانید آنها را به کسب و کار خود جذب کنید.

 

به خاطر داشته باشید؛ تبلیغات چیزی نیست که آن را اجرا کنید و سپس فراموشش کنید. باید نگاهی راهبردی به آن داشته باشید و در زمان مناسب آن را به اجرا درآوردید. تبلیغات خود را به ما بسپارید و گروه تبلیغاتی فانوفا را هرگز فراموش نکنید. www.fanofa.com   

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#سنجش#گروه#آموزش#fanofa


 

فوری خودرو Ford Fokus ارمنستان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

فوری خودرو Ford Fokus

فروش #فوری خودرو Ford fokus

مدل 2007 _

بدون تصادف

تخفیف به خریدار واقعی

لطفا جهت اطلاعات بیشتر فقط با آیدی زیر در تماس باشید با تشکر

@Moh19800405

+37477198033


https://www.fanofa.com/immediate-sale-of-ford-fokus-fanofa0002945.htm


ارمنستان ایروان              شماره تماس: 37477198033     محمد مهاجری


فورد فوکاس یا فوکوس نمونه‌ایست در کلاس بدنه خودروهای کوچک شهری که در گونه‌های مختلفی تولید می‌گردد. فورد فوکوس (با تلفظ صحیح فوکاس) اولین بار در سال 1998 میلادی و توسط بخش اروپایی شرکت فورد طراحی گردید. این خودرو که به عنوان جایگزینی برای فورد اسکورت (Escort) ساخته شد، توسط مهندسین بریتانیایی و آلمانی در سال 1999 راهی بازارهای جهانی گردید.

فورد فوکوس (به انگلیسی: Ford Focus) خودرویی کامپکت محصول کمپانی فورد است که از سال ۱۹۹۸ تا کنون در چونگ‌کینگ، جمهوری خلق چین، آرژانتین، مکزیک، پرتوریا، آفریقای جنوبی، آلمان، فیلیپین، ستوبال، پرتغال، جمهوری چین، والنسیا، ایالات متحده آمریکا، روسیه، ویتنام و ونزوئلا تولید می‌شود. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده است.مدل آر-اس(RS) این خودرو مجهز به موتور درونسوز ۵ سیلندر خطی دو و نیم لیتری و چهار چرخ محرک است.


فورد فوکاس برخلاف خودروهای متداول آمریکایی، در ابعادی به مراتب کوچک‌تر ساخته شد و با استفاده از پیشرانه‌های کوچک 4 سیلندر، به نمونه‌ای کم مصرف برای شهرهای شلوغ امروزی تبدیل شد. این خودرو در مدل‌ها و گونه‌های مختلفی شامل نمونه‌های بدون آلایندگی الکتریکی (فورد فوکاس EV) تا نمونه‌های هات هچ قدرتمند (فورد فوکاس RS) ساخته شده و در حال حاضر یکی از بهترین اتومبیل‌های کوچک موجود در بازار به حساب می‌آید.

این خودرو تاکنون 2 نسل موفق را پشت سر گذاشته و نمونه‌های نسل سوم آن از سال 2012 در بازارهای حهانی به فروش می‌رسد. در ادامه به معرفی، بررسی تیپ‌های مختلف، پیشرانه‌ها و مرور مشخصات فنی فورد فوکوس 2018 خواهیم پرداخت.

فورد فوکوس 2018 نیز مانند سایر نسل‌ها، در دو کلاس سدان (Sedan) و هاچ بک (Hatchback) تولید شده و یک نمونه قدرتمند اسپرت از آن نیز در رده اتومبیل‌های هات هچ با کد RS به فروش می‌رسد. تمامی تیپ‌های این خودرو از امکانات نسبتا کامل و مدرنی سود برده و پیشرانه‌های کم مصرف و قابل قبولی نیز بر روی آن‌ها نصب شده است. کیفیت و لذت رانندگی این خودرو بسیار بالا بوده و حتی در نمونه ارزان‌قیمت پایه نیز شاهد عملکرد خوب موتور و هماهنگی آن با سیستم تعلیق و فرمان هستیم.



تمامی این نکات، فوکوس 2018 را به یکی از نمونه‌های نادر موجود در بازار تبدیل نموده که هم مناسب برای مسیرهای کوتاه و پر از ترافیک شهری بوده و هم قابلیت سواری لذت‌بخش در مسیرهای خارج شهری و کوهستانی را دارد. برخی مدل‌ها تنها در کلاس هاچ بک تولید شده و برخی دیگر در گونه سدان؛ اما همگی با تکیه بر کیفیت بالای ساخت و مواد اولیه مرغوب استفاده شده در کابین، این خودرو را به یکی از نمونه‌های برتر بازارهای جهانی تبدیل کرده است.

فورد فوکوس در یک طرح و محکم به نظر می رسد و ظاهر آن در اصطلاح "طراحی جنبشی" ساخته شده است. چشمگیرترین و رسا ترین آن قسمت جلویی است که از یک کاپوت برجسته ، اپتیک مجسمه سازی (در نسخه های گران قیمت با بی زنون مفصل گردنده) و سپر با ورودی هوای ذوزنقه ای و چراغ های مه شکن دور لبه ها بهره می برد.

 www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #ارمنستان#ایروان#ماشین#خرید#فروش#اتومبیل#فورد#fanofa