Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

وکالت کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

وکالت

بدی را با عدالت پاسخ دهید،مهربانی را با مهربانی.(کنفوسیوس) بانوان و آقایان گرامی، دفتر بین المللی نوشادها با ۱۹ سال سابقه، در ضمینه های تخصصی ذیل آماده خدمات رسانی میباشد: - دادگاهای بین المللی منجمله دادگاه حقوق بشر اروپا؛ - اربیتریشن های بین‌المللی در حوزه های تجاری، سرمایه گذاری، ورزشی و دریایی؛ - حل و فصل اختلافات تجاری، سرمایه گذاری، ورزشی و دریایی از طریق میانجیگری. بمنظور رفاه حال فارسی زبانان محترم، کانال تلگرامی دفتر بین المللی حقوقی نوشادها با هدف اطلاع رسانی مطالب حقوقی راه اندازی گردید. درصورتی که نیاز به مشاوره و یا طرح سوالات حقوقی با ما تماس حاصل فرمایید. “ تجربه ما راه حل شماست” پیروز و سربلند باشید، دفتر بین المللی حقوقی نوشادها آدرس کانال تلگرام: noshadhalawparsi

کانادا تورنتو    شماره تماس: 18036480300                              Sam noshdha

https://www.fanofa.com/advocate-fanofa0003138.htm


دیوان کیفری بین‌المللی نخستین دادگاه دائمی بین‌المللی برای رسیدگی به جرایم نسل‌کشی، جنایات علیه بشریت، جنایت جنگی و جنایت تجاوز  است که مقر آن در لاهه، هلند قرار دارد.این دادگاه به جرایمی رسیدگی می‌کند که پس از این تاریخ توسط اتباع یا در قلمرو یکی از کشورهای عضو انجام شده باشد یا اینکه با تصویب شورای امنیت سازمان ملل متحد به این دیوان احاله شده باشد.این دادگاه تاکنون به پنج موضوع نسل کشی اوگاندا، نسل کشی کنگو، نسل کشی آفریقای مرکزی، جنگ دارفور در سودان، و نسل کشی کنیا رسیدگی و علیه ۱۴ نفر اعلام جرم کرده که از بین آن‌ها ۷ نفر فراری، ۲ نفر مرده (یا تصور می‌شود که مرده باشند)، ۴ نفر در بازداشت و یک نفر به‌طور داوطلبانه در دادگاه حاضر شده‌اند.

اساسنامه رم در یک کنفرانس بین‌المللی از نمایندگان تام‌الاختیار کشورها در 17 جولای ۱۹۹۸ که به موجب تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل متحد در رم برگزار شده بود، با ۱۲۰ رأی موافق، ۷ رأی مخالف (چین، عراق، اسرائیل، لیبی، قطر، امریکا و یمن) و ۲۱ رای ممتنع به تصویب رسید. و در ۱ ژوئیه ۲۰۰۲ با تصویب آن توسط ۶۰ کشور موجودیت پیدا کرد.

تا فوریه ۲۰۱۳ تعداد کشورهای عضو این نهاد به ۱۲۲ کشور رسیده‌است. تقریباً تمام کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی، حدود نیمی از کشورهای آفریقایی به همراه استرالیا، نیوزیلند و کانادا عضو دیوان هستند. اما از کشورهای آسیایی تنها ژاپن، مغولستان، افغانستان، تاجیکستان، اردن، کامبوج و تیمور شرقی به این دادگاه پیوسته‌اند.


چهل  کشور هم اساسنامه رم را امضا کرده‌اند اما هنوز به تصویب مجالس قانون‌گذاری خود نرسانده‌اند. اسرائیل، سودان و آمریکا از امضای پیمان دادگاه بین‌المللی خودداری کرده‌اند. ایران در ۳۱ دسامبر ۲۰۰۲ اساسنامه را امضا کرده، اما هنوز تصویب آن را در دستور کار مجلس قرار نداده‌است.

 

تا مارس ۲۰۱۶ تعداد کشورهای عضو این نهاد به ۱۲۴ کشور رسیده‌است. ۳۱ کشور دیگر هم اساسنامه رم را امضا کرده‌اند اما هنوز به تصویب مجالس قانون‌گذاری خود نرسانده‌اند. کشورهای مهمی چون آمریکا، روسیه و چین (۳ عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد) و هند (دومین کشور پرجمعیت جهان) از منتقدان این دادگاه بوده و به آن نپیوسته‌اند.

بر اساس ماده پنج اساسنامه رم، دیوان بین‌المللی کیفری به ۴ گروه از جرایم اشخاص حقیقی رسیدگی می‌کند که «جدی‌ترین جرایم از نظر جامعه بین‌المللی در تمامیت آن» نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت، جنایت جنگی و جنایت تجاوز توصیف شده‌اند. اساسنامه رم، تمام این جرایم به جز جنایت تجاوز یا جنایت علیه صلح را تعریف کرده، اما در خصوص تجاوز سرزمینی به توافق نرسیده‌است. به همین جهت مقرر شده که دیوان از رسیدگی به موضوعات مربوط به این جرم تا هنگامی که کشورهای عضو در ارائه تعریفی از آن و شرایط تعقیب مرتکبین آن به توافق برسند خودداری کند.

 

کشورهای پذیرنده میثاق، وظیفه دارند که در صورت ایراد اتهام علیه شهروندان خود یا متهمانی که وارد حوزه حاکمیت آن‌ها می‌شوند آنان را دستگیر و برای پیگرد به دادگاه تحویل دهند یا در محاکم داخلی به جرایم آنان رسیدگی کنند. دادگاه حق صدور حکم در مورد اتباع کشورهایی که عضو دادگاه نیستند یا جرمی در آن‌ها اتفاق می‌افتد را ندارد. مگر اینکه این موارد توسط شورای امنیت سازمان ملل به آن ارجاع شده باشد.

 

این دیوان در ۴ مورد می‌تواند وارد عمل شود:

 

زمانی که یکی از کشورهای عضو، داوطلبانه پیگیری موردی از جنایت و نقض حقوق بشر در درون خود را به دادگاه محول کند.

زمانی که یک کشور غیرعضو، در یک مورد معین، صلاحیت دادگاه را به رسمیت بشناسد و پرونده‌ای از جنایت جنگی یا نقض حقوق بشر را به آن احاله دهد.

خود دیوان می‌تواند راساً وارد عمل شود. به خصوص زمانی که افراد حقیقی یا نهادهای غیردولتی، شکایتی را به آن تسلیم کنند (که البته پیشرفت کار در این زمینه کاملاً به همکاری کشور محل جنایت بستگی دارد).

زمانی که شورای امنیت موردی را به دیوان ارجاع دهد. مانند پرونده عمر حسن البشیر در جنگ دارفور یا معمر قذافی در جنگ داخلی لیبی

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#وکیل#وکالت#حقوق#fanofa


ورکشاپ آنلاین در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

ورکشاپ آنلاین

سلام به همه ی دوستان و هموطنان کلاس آنلاین فتوشاپ و گرافیک دیزاین مناسب برای تمام شاخه های شغلی از جمله دیجیتال مارکتینگ طراحی لوگو و بیزنس کارت انجام کار‌ ادیت عکس در آتلیه ها و.... با قیمت پایین تر تمامی کلاس ها جلسه اول و معرفی نرم‌افزار و ابزار ها رایگان میباشد. لطفا برای شرکت در کلاس ها با شماره : +1(506)349-4849 و یا ایمیل : Sepehrbastani4@gmail.com ارتباط بگیرید. منتظر همه عزیزان هستیم.

کانادا کبک

شماره تماس: 15063464849

سپهر باستانی

https://www.fanofa.com/online-workshop-fanofa0003110.htm


دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح برای بازاریابی محصولات یا خدمات از طریق فن آوری های دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ از طریق هر رسانه دیجیتالی مانند موبایل، صفحات نمایشگر تبلیغاتی و ...امکانپذیر است. اگر شما صاحب یک وب سایت باشید یا در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنید حتما با دیجیتال مارکتینگ آشنا هستید. وقتی که شما قصد توسعه یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ  را دارید، ازکجا باید  کنید؟ هر استراتژی نیازمند یک برنامه ریزی منظم و اجرای دقیق آن می باشد. یکی از دلایل اصلی شکست بسیاری از کسب و کار نداشتن برنامه برای استراتژی  می باشد. پس اولین کار شما نوشتن یک برنامه و اجرای دقیق آن می باشد.

از سال 2012، در خصوص مقدار استفاده از بازاریابی دیجیتال توسط صاحبان کسب و کار نظر سنجی های مختلفی انجام شده است. نتایج این تحقیقات یک رشد چشم گیری در استفاده از دیجیتال مارگتینگ را نشان می دهد .تا چند سال پیش حدود دو سوم یا سه چهارم کسب و کارها بازاریابی دیجیتال  خود را به دلیل آشنا نبودن به تکنیک های جدید بدون هیچ گونه برنامه ای پیش می بردند که این مقدار امروزه به 44 درصد کاهش پیدا کرده است، البته هرچند که هنوز مقدار بالایی است اما می توان امیدوار بود که در چند سال آینده تمامی کسب وکارها طبق یک برنامه و استراتژی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت های خود را انجام می دهند.

اگر بخواهیم از ابزارهای آفلاین دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم اولا هزینه بسیار بالایی دارد و ثانیا به هیچ وجه نمی تواند برای ما هدفمند باشد. منظور از ابزارهای آفلاین در دیجیتال مارکتینگ استفاد از تبلیغاتی تلویزیونی، رادیویی، تلفنی و تبلیغات گسترده محیطی است.

 

این نوع تبلیغات به هیچ وجه برای ما بازدهی خوبی نخواهد داشت. به طور کلی انتقال پیام از طریق این رسانه ها برای مخاطب هدف ما تقریبا غیرممکن است. به عنوان مثال اگر بخواهیم تبلیغات کسب و کارمان را که خیلی هم تخصصی است و مخاطب هدف خاص خودش را دارد در تلویزیون انجام دهیم تبلیغ ما برای هرکسی که پای تلویزیون نشته است نمایش داده می شود و این به هیچ عنوان هدفمند نخواهد بود.هرگز نمی توانید از طریق تبلیغات تلویزیونی پیام مشخصی را برای گروهی از مخاطبان هدف خود ارسال کنید. مثلا اگر شما قبلا محصولاتی را به گروهی از افراد فروخته اید دوباره نمی توانید برای آن ها پیام سفارشی شده جهت فروش مجدد محصولات تان با تخفیف ویژه ارسال کنید!

 

نکته بعدی در استفاده از رسانه های آفلاین دیجیتال مارکتینگ سنجش بازدهی تبلیغات است. به عنوان مثال اگر شما همزمان بخواهید از تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد های داخل شهر استفاده کنید سنجش میزان بازخورد برای شما بسیار سخت خواهد بود. مثلا نمی توانید بفهمید به طور میانگین چند نفر از تبلیغات تلویزیونی و چند نفر از تبلیغات بیلبوردی داخل شهر مشتری شما شده اند؟ این نکته منفی باعث می شود هیچوقت ندانید چقدر از بودجه ای که برای تبلیغات صرف کرده اید برای شما سود داشته است.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین نوع پیشرفته ای از بازاریابی وفروش  است که با کمک گرفتن از ابزارهای دیجیتال فرآیند جذب مشتری، فروش و وفادار سازی مشتری را برای ما آسان می سازد. در دیجیتال مارکتینگ هر آن چیز که از مشتریان مان نیاز داشته باشیم در اختیار ماست. به طور کامل می توانیم رفتار آن ها را آنالیز کنیم و متوجه شویم که دقیقا آن ها چه می خواهند.

 

به عنوان مثال مرحله اول در دیجیتال مارکتینگ بررسی نیاز مشتریان هدف ماست. در این مرحله که با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود ما سعی می کنیم بفهمیم مشتریان ما دقیقا چه می خواهند. مثلا اگر ما یک فروشگاه اینترنتی کتاب  داریم باید جست و جوی مشتریان مان در اینترنت را شناسایی کنیم. مثلا افراد زیادی به جای خرید کتاب، خرید  رمان خارجی را   جست و جو می کنند. این دقیقا همان اطلاعاتی است که ما باید از آن ها باخبر باشیم. با استفاده از ابزارهای دیجیتال مربوط به آنالیز کلمات کلیدی می توانیم این اطلاعات را بدست آوریم و آن ها را دسته بندی کنیم.

 

این فقط یک مثال ساده از هدفمندی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین بود! به طور کلی دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها هدفمند خواهد بود. حال اگر به این اطلاعات ارزشمند دسترسی پیدا کنیم می توانیم تبلیغات خود را بسیار هدفمندتر انجام دهیم. به عنوان مثال اگر بخواهیم محصولی از فروشگاه اینترنتی خود را بفروشیم می دانیم که دقیقا مشتریان چه چیزهایی جست و جو می کنند و ما هم می توانیم با تمرکز روی آن ها نیاز اصلی مشتریان را شناسایی کنیم و به بهترین نحو برطرف شان کنیم.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#ورکشاپ#کار#شغل#کارگروهی#آموزش#fanofa


سرمایه گذاری در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

سرمایه گذاری در زیباترین و لوکس ترین پروژه های آنکارا ،مناسب برای اخذ شهروندی ارتباط ۹۰۵۰۶۱۹۶۹۷۸۳+

زیباترین و لوکس ترین پروژه های آنکارا Simpaş Marina, Ege vadisi, Altın oran ve en lux konutlar مناسب برای اخذ شهروندی بهترینها را از ما بخواهید. ۹۰۵۰۶۱۹۶۹۷۸۳+

ترکیه آنکارا، شماره تماس: 905061969783 یلدا صارمی

https://www.fanofa.com/of-ankara-investment-in-the-most-beautiful-and-luxury-project-fanofa0002639.htm



در قدیم به آنکارا " آنگورا و آنقره " می گفتند و در حال حاضر این شهر تبدیل به یکی از شهرهای مهم نه تنها ترکیه که جهان و اوراسیا شده است ، آنکارا از سال ۱۹۲۳ میلادی پایتخت ترکیه شد ، جالب است بدانید که قبل از آنکارا ، استانبول پایتخت بود ولی وقتی که عثمانی سقوط کرد ، دیگر این عنوان را نداشت ، همیشه آنکارا یکی از شهرهای حائز اهمیت از نظر صنعتی و تجاری بوده است و مسافران ورودی به این شهر بسیار زیاد هستند ، در گذشته در این شهر محصولاتی مانند انگور ، عسل و گلابی کاشت و برداشت می شد ولی امروزه دیگر جای خود را به آنتالیا داده است ، لازم به ذکر است که آنکارا یکی از مناطق خشک ترکیه می باشد و امروزه ساخت و سازهای زیادی در این شهر صورت گرفته و بیشتر زمین های آنکارا تبدیل به مجتمع های تجاری و مسکونی شده اند.



شهر آنکارا نیز مانند دیگر شهرهای ترکیه بسیار روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و سلسله های مختلف در دوره های مختلف آن را تصرف کرده اند ، از جمله مهم ترین سلسله هایی که در تاریخ آنکارا نقش مهمی داشتند ایرانیان ، رومیان ، سلجوقیان ، عثمانیان و فریگیه ای ها بوده اند و هنوز هم آثار تاریخی این سلسله ها به یادگار از آن ها در آنکارا به جای مانده است ، این شهر از جمله قدیمی ترین شهرهای ترکیه می باشد ، شهر آنکارا در زمان هیتی ها بسیار اهمیت پیدا کرد ، هیتی ها در هزاره دوم قبل از میلاد مسیح حکمرانان آسیای میانه و صغیر بودند که بعد از آن ها فریگیه ای ها و لیدی ها ، ایرانی ها ، یونانی ها ، گالات ها ، رومی ها ، بیزانس ها و در نهایت ترک ها بر این شهر تسلط پیدا کردند ، ابتدا سلجوقی و بعد عثمانی صاحبان این شهر بودند ، تا زمانی که جمهوری ترکیه به وجود آمد و این شهر خسته یکی از شهرهای بزرگ ترکیه معرفی شد ، به طور کلی می توان تاریخ آنکارا را بخش های باستان ، سلتیک ،رومی ، بیزانتی ، حاکمان ترک و جمهوری ترکیه تقسیم کرد.



مردم آنکارا بسیار مهربان و خونگرم و مهمان ‌نواز هستند و اگر  با آن ها ارتباط برقرار کنید ، بدون شک می توانید لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را در کناز این مردم تجربه کنید ، از آن جایی که این شهر بیشتر از نظر سیاسی مورد توجه است و توریست های ورودی به این شهر بیشتر برای کار به این جا می آیند مردم آنکارا شاید نسبت به مردم استانبول خشک تر به نظر برسند ولی این تنها در ظاهر است و زمانی که با آن ها خودمانی شوید دیگر احساس نمی کنید در غربت هستید و اینکه شاید بدانید که زنان در ترکیه بعد از ازدواج از نام خانوادگی شوهرش استفاده می نمایند و ازدواج ها نیز باید رسما ثبت گردند و بدون ثبت قانونی ، غیر قانونی است ، مردهای ترک آنکارایی مردمی خانواده دوست هستند ، چند همسری در این شهر به مانند شهرهای دیگر ترکیه ، غیرقانونی می باشد و جرم محسوب می شود .

قهوه خانه ها در همه جای آنکارا وجود دارند و اگر به قهوه خانه ای بروید ، تعجب نکنید اگر مرد یا زن ترکی آمد و در کنار شما نشست و چندین چای به شما تعارف کرد ، حتما قبول کنید ولی اگر دیگر نمی خواهید چای بنوشید ، فنجان خود را به نشانه کافی بودن برگردانید ، این مردم واقعا خونگرم هستند و مطمئنا گر به آنکارا سفر کنید ، می توانید خاطرات بسیار جالبی را بسازید .

زبان همه مردم ترکیه در همه شهرهای ترکیه ، ترکی استانبولی است که از قدیمی ترین زبان های دنیا به شمار می رود ، مردم آنکارا نیز به زبان ترکی استانبولی صحبت می کنند ، شاید می دانید که زبان ترکی و نوشتار آن دچار تحولات بسیاری در زمان های مختلف شده است و به دوه های ترکی قدیم ، دوره فرهنگ اسلامی و دوره مدرن تقسیم بندی می شود و بیشتر مردم آنکارا را ترک های ترکیه تشکیل می دهند و اغلب مردم ، مسلمان می باشند ، همچنین در این شهر کردهای ترکیه و کردهای مهاجر دیگر نیز زندگی می کنند ، در آنکارا علاوه بر مسلمانان ، درصد کمی هم از ادیان مسیحی و یهودی نیز ساکن هستند ، لازم به ذکر است که مسلمانان آنکارا اغلب اهل سنت هستند و دین رسمی این شهر ، اسلام است .

واحد پول ترکیه ، لیره ترکیه است و هر لیر معادل 100 قروش است ، خوب است بدانید که اولین لیر ترکیه در سال 1843 و به عنوان لیره عثمانی انتشار یافت و قبل از ورود اسکناس به بازار مردم برای معاملات خود از لیره زرد استفاده می کردند که جنس آن طلا بود ، زمانی بود که نرخ تورم در ترکیه بسیار بالا بود و ارزش لیر به همین دلیل بسیار پایین بود و کم تر شد ، به همین دلیل دولت ترکیه از ژانویه  2005 ، تعداد صفرهای لیر را کم کرد و لیر ارزش بیشتری یافت .

آنکارا یکی از خشک ترین مناطق ترکیه است که اگر در فصل بهار به این شهر سفر کنید بسیار به شما خوش می گذرد ، چرا که یکی از بهترین زمان ها برای سفر به آنکارا است ، باران بهاری در این فصل ، شهر را بسیار زیبا می کند ، تابستان در آنکارا هم مانند تابستان تهران با آلودگی هوای کم تر ، بیشترین سفر به آنکارا در تابستان انجام می شود و آب و هوای آنکارا در این زمان بسیار عالی است ، در پاییز هوای آنکارا رو به سردی می گراید و در زمستان هم آنکارا همیشه بارانی است و گاهی هم برف می بارد.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #ترکیه#آنکارا#سرمایه#سرمایه_گذاری#مجتمع#مسکونی#پروژه#fanofa


 

اجاره در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

اجاره

بیسمنت دو خوابه دو واشروم خشکشویی جدا آشپزخانه جدید پارکینگ یک سوم یوتیلیتی

کانادا تورنتو، شماره تماس: 16472225044       محسن صارمی

https://www.fanofa.com/rent-fanofa0003116.htm



امروزه سبک خانه‌های ایرانی شباهت زیادی به خانه‌های غربی پیدا کرده است. اگر علاقه‌مند به زندگی لوکس و مدرن باشید، احتمالا کلمه لاندری روم یا واشروم به گوش‌تان خورده است. با گذر زمان گزینه‌های زیادی برای مدرن‌تر کردن و افزایش سطح رفاه، به خانه‌ها اضافه می‌شود؛ یکی از این موارد واش روم یا اتاق لباسشویی است.

 واشروم  یک عبارت انگلیسی و به معنای اتاق لباسشویی (یا رختشوی‌خانه) است. این اتاق، یک بخش جدید است که به خانه‌های لوکس اضافه شده و دستگاه ماشین لباسشویی، تجهیزات مربوط به شستشو و خشک کردن لباس در آن قرار داده می‌شود. کارهای مربوط به شستن، خشک کردن و اتوی لباس‌ها درواشروم  روم انجام می‌شود. واشروم روم با این که فضایی خدماتی به شمار می‌رود اما می‌تواند به طرز زیبایی طراحی شود.




در واشروم دیوارها قفسه‌بندی می‌شود. معمولا جایی برای آویزان کردن لباس‌ها پس از شستشو نیز در نظر گرفته می‌شود. معمولا یک اتاق جداگانه را برای لاندری روم در نظر می‌گیرند.

 

واشروم در گذشته نیز وجود داشته؛ اما نه به فرم امروزی آن. در خانه‌های قدیم قسمتی از خانه که معمولا در زیرزمین یا انباری بوده، برای شستن و خشک کردن لباس استفاده می‌شد و ماشین لباسشویی نیز در آن قرار می‌گرفت. اما خبری از دکوراسیون و طراحی مدرن امروزی نبود. امروزه در هتل‌های لوکس نیز این بخش به حالت مدرن، طراحی شده است. امروزه واشروم به عنوان بخش جدیدی به خانه‌های مدرن اضافه شده است.

در یک اتاق لباسشویی، علاوه بر ماشین لباسشویی، می‌توان در صورت نیاز یک ماشین خشک‌کن مجزا نیز قرار داد. اتو، میز اتو، جالباسی‌ها، بند رخت، مایعات و پودرهای رخت‌شویی، قفسه‌هایی برای قرار دادن آن‌ها و لباس‌ها و لوازم مورد نیاز، همچنین، سبدهایی برای لباس‌های کثیف یا تفکیک لباس‌ها از نظر رنگ یا جنس، از جمله لوازمی است که در واشروم  می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.




واش روم باید فضای نسبتا بزرگی داشته باشد. فضای آن برای قرار دادن لباسشویی و ماشین لباس خشک کن و وسایل آویز خشک کردن لباس و اتو و میز اتو مناسب باشد. اگر فضای زیادی برای این کار ندارید، موارد زیر را امتحان کنید تا یک واشروم جمع و جور داشته باشید:

 

استفاده از میز اتوی تاشو، ایده مناسبی است. بعد از اتمام کار اتو، می‌توانید آن را تا کرده و در کمد قرار دهید. یا برای قرار دادن شوینده‌ها از سبدهای تاشو استفاده کنید.

از فضای خالی دیوارها استفاده بهینه کنید. می‌توانید آویزهای دیواری نصب کنید و بخشی از وسایل کوچک را روی آن‌ها آویزان کرده تا فضای کمتری را اشغال کند. می‌توانید از قفسه‌های دیواری استفاده کنید و مواردی مانند حوله‌ها و هم چنین لباس‌ها را روی آن‌ها قرار دهید. هم چنین می‌توانید تمام شوینده‌ها را در پلاستیک یا ساک گذاشته و از آن‌ها آویزان کنید.

فضای شما کوچک باشد یا بزرگ در هر حال، استفاده از شلف‌ها برای فضای واش روم به شدت توصیه می‌شوند؛ چرا که علاوه بر زیبایی که به محیط منتقل می‌کنند، بسیار کاربردی هستند و شما می‌توانید وسایل دکوری و یا اجزای تزئینی را روی آن‌ها قرار دهید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#اجاره#اتاق#سوییت#fanofa


 

تدریس موسیقی در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

تدریس موسیقی

سلام و درود ریتم و سازهای کوبه ای ( مشخصا درامز ) جذاب ترین و مفید ترین ساز برای ورود به دنیای موسیقیست ، مضاف بر اینکه آموزش به کودکان مهارت و تجربه خاص خود را میطلبد. به همین دلیل است که بسیاری از دلبندانتان پس از مدتی کلاسها و دوره های موسیقی را پس میزنند و نه تنها برایشان جذاب نیست بلکه ملال آور است. شما میتوانید از دو طریق با من برای خود یا کودکان بالای ٣ سال خوددر تماس باشید: تدریس پیانو و سازهای ریتمیک

آدرس اینستاگرام

shahramshojaee

کانادا تورنتو

شماره تماس: 14373888191

شهرام شجاعی

https://www.fanofa.com/-fanofa0003123.htm



ساز کوبه‌ای از سالیان پیش تاکنون در کشورهای مختلف نواخته شده است. سازهای کوبه‌ای با تولید ریتم‌های زیبا جایگاه ویژه‌ای را در دنیا موسیقی به دست آورده‌اند.

 

آن‌ها کاملاً منحصربه‌فرد و خاص می‌باشند زیرا دسته ساز کوبه‌ای جز معدود سازهایی است.سازهای کوبه ای به صورت عمده با دست یا بوسیله کوبه ها یا چکش هایی نواخته می شوند. برخی با تکان دادن و سایش به صدا در می آیند. ساز های کوبه ای به دو گروه تفسیم می شوند، گروه اول ساز هایی که توانایی ارایه چند نت را دارند مانند تیمپانی و ناقوس و ساز هایی که فقط قابلیت ارایه یک نت را دارند مانند مثلث و سنج.

 

در ایران سازهای دف،دایره،تنبک و دایره‌زنگی جز سازهای کوبه‌ای محسوب می‌شوند.

در کشورهای غربی، سازهایی چون پرکاشن،کاخن و درامز سازهای کوبه‌ای هستند. درامز، ساز پرمخاطب در بین جوانان، فقط توانایی نواختن یک نت را دارد.

شاید فکر کنید نواختن یک نت در سازی مثل درامز، آن را سازی خسته‌کننده جلوه دهد ولی در اصل به خاطر کنار هم قرار گرفتن چند ساز، آن را به سازی باشکوه و پرطرفدار تبدیل کرده است.

پرکاشن، جز قدیمی‌ترین ابزار و ادوات موسیقی است که در دسته ساز کوبه ای قرار دارد. به‌واسطه تکان دادن و ضربه زدن با دست صدا تولید می کند و تنوع زیادی هم دارند. گاهی، صدایی که از این سازها شنیده می‌شود، صوت خاصی ایجاد نکرده و فقط برای تولید کردن ریتم در ارکستر کاربرد دارند و گاهی نیز،از آن‌ها برای ساخت ملودی استفاده می شود.ارتفاع و میزان صدای سازهای کوبه‌ای متفاوت بوده است و غالباً در ارکستر، در بخش انتهایی در کنار سازهای بادی قرار می‌گیرند. کاربرد اصلی سازهای کوبه‌ای برای اجرای موسیقی‌های محلی و سبک‌های کلاسیک است.تاریخچه سازهای کوبه‌ای نشان می‌دهد که این سازها با پیدایش موسیقی “جاز” و “راک” ، رواج پیداکرده است و  همچنین عضو جدایی‌ناپذیر موسیقی می باشند.

هنگ درام سازی است که در دسته ساز کوبه‌ای قرار می‌گیرد. این ساز توسط سیم و یا دمیدن صدا تولید می‌کنند,با ضربه‌ زدن، و یا لرزاندن قطعات ساز تولید صدا می‌کتد.امروزه برخی از افراد از هنگ درام به‌عنوان سازی استفاده می کنند که در طبیعت آن را می‌نوازند و در مدیتیشن و ریلکسشن و در ورزش یوگا بسیار استفاده می کنند و صدای ساز کوبه ای هنگ درام با ورزش‌هایی مثل یوگا سازگاری خوبی داشته و ارامش بخش است.

 


اصطلاح کاخن، برای سایر آلات موسیقی جعبه‌ای شکل موجود در موسیقی آمریکای لاتین و مکزیک نیز استفاده می‌شود. شکل ظاهری کاخن مشابه صندوق است.معمولاً ، نوازنده ساز کوبه‌ای کاخن، روی ساز نشسته و با کف دست یا انگشتان دست، به صفحه جلویی ساز که تاپا نامیده می شود و  همچنین به صفحات کناری و بالایی آن ضربه می زند و تولید صدا می‌کند.

تمپو ، از دو واژه “تم ” و “پو” به معنی سرعت و ضرب گرفته‌شده است. تمپو  یکی از ساز کوبه که ازنظر شکل ظاهری مشابه تنبک بوده اما شیوه نواختن و صدای آن  طبیعتا متفاوت است.غالباً، تمپو نوازان ، این ساز را زیر بغل یا روی پا گذاشته و آن را در حالت ایستاده یا در حرکت می‌نوازند. درواقع، تمپو، ملاکی برای ارزیابی سرعت قطعه‌های موسیقی است. به‌طورمعمول، نوآموزان تمپو ، از دستگاه “مترونوم” ، برای نگه‌داشتن وزن قطعه بهره می‌برند.تمپو از کشورهای عربی جنوب خلیج فارس، ترکیه و عراق به ایران راه پیدا کرده است.

تمبک یک ساز کوبه‌ای است که به آن ضرب هم می‌گویند. این ساز از اجزایی با نام‌های دهانه‌ی بزرگ، تنه، دهانه‌ی کوچک، نفیر و پوست تشکیل شده است. در ساخت این ساز از چوب درخت گردو، افرا یا توت استفاده می‌کنند. تمبک‌ها را در اندازه‌های مختلف می‌سازند.

 

معمولا اندازه‌ی تمبکی که در ارکستر به کار می‌رود بزرگتر و تمبک‌های مورد استفاده در تک نوازی‌ها کوچک‌تر است. پوست تمبک در تک نوازی به علت حجم کوچک‌تر آن نازک‌تراست و برای ارکستر از پوست ضخیم‌تر، کهنه و عمل آمده‌ی بز یا میش استفاده می‌شود که باید در تمام نقاطش دارای قطر یکسان باشد. پوست تمبک را با چسب یا سریش بر روی لبه‌ی بیرونی دهانه‌ی بزرگ می‌چسبانند.برای نت نویسی و نت خوانی تمبک از خط حامل سه خطی استفاده می کنند.


 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#صدا#موسیقی#تدریس#آموزش#fanofa