Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

پاپی نژاد مالتیز در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

پاپی نژاد مالتیز

چهار قلاده پاپی بسیار زیبا از نژاد مالتیز . پسر و دختر . تاریخ تولد نوامبر ۲۰۲۰ . شماره تماس ۶۰۴۶۵۵۳۵۳۵ لطفا برای قیمت و سایر اطلاعات تماس بگیرید .

کانادا ونکور              شماره تماس: 16046553535           فرزانه بقا

https://www.fanofa.com/puppy-dogs-fanofa0003080.htm



نژاد سگ مالتیز (maltese) یک سگ کوچک خانگی است، این پت خلق و خوی ملایم و بی خطری دارد. سگ مالتیز عروسکی با همه همانند یک دوست صمیمی رفتار می کند. مالتیز جزو گروه سگ های عروسکی است.این سگ پوستی سفید رنگ دارد، که زیبایی خاصی به این سگ عروسکی بخشیده است، بطوریکه برخی از افراد مالتیز را به عنوان سگ سفید برفی می نامند.سگ مالتیز اصیل با اینکه جثه کوچکی دارد، اما یک سگ نیرومند و قوی می باشد، این سگ توانایی شرکت و کسب مقام در مسابقه هایی همچون چابکی، عملکرد و جست و جو کردن یک شئ گم شده را دارد.

این سگ کوچولو تاریخچه دراز و طولانی مدتی دارد، به گونه ای که این نژاد سگ را برخی از نویسندگان و شاعران قدیم یونانی در کتاب ها و اشعاری که نوشته اند، به نشانه هایی از سگ کوچک عروسکی اشاره کرده اند..برخی از نژادهای مالتیز همانند سگ شیتزو می تواند موهای دراز و برخی دیگر همانند سگ پودل مینیاتوری می تواند موهای کوتاه و فری داشته باشد. که هر کدام از آنها زیبایی خاصی دارد.پت های زیادی حاصل از جفت گیری این سگ با دیگر نژاد های هم رده مالتیز وجود دارد.

ویژگی‌های مثبت سگ:

به طور ذاتی سگ‌های مطیع و رامی هستن.

سگ نژاد مالتیز خیلی سریع همه چیزو یاد می‌گیره.

ریزش موی کمی دارن.

هایپوآلرژیک هستن و برای افرادی که به سگ‌ها حساسیت دارن انتخاب ایده‌آلی به شمار میان.

برای درمان بیماری‌ها مفیدن.

به راحتی می‌شه از اون‌ها در آپارتمان نگهداری کرد.

سگ خوبی برای افراد تازه‌کاره که برای اولین بار می‌خوان از یک سگ نگهداری کنن.

با انواع حیوانات سازگارند.

با آدم‌ها رابطه خوبی دارند.

نگهبان خوبی هستند.

ویژگی‌های منفی سگ

سگ‌های حساسی هستن.

 به توجه زیاد نیاز دارن.

نباید مدت زیادی در خونه تنها بمونن.

نمی‌شه از اون‌ها در کنار بچه‌های کوچک نگهداری کرد.

حسودن و دوست ندارن رقیب داشته باشن.

سیستم گوارشی حساسی دارن.

مستعد ابتلا به بیماری‌های دهان و دندان هستن.

نسبت به سرما، گرما و رطوبت زیاد حساسن.

بعضی از اون‌ها دارای اضطراب جدایی هستن.



یکی از نکته‌های جالب در سگ های مالتیز (Maltese) این است که می توانید با تغییر در نحوه اصلاح مو، آن‌ها را به شکل‌ها و فرم‌هایی جذاب و زیبا درآورید . در سال های اخیر نژاد مالتیز بسیار پرطرفدار شده است و البته این نژاد نیز ثابت کرده است که می‌تواند برای بیشتر خانواده‌ها و افرادی که می خواهند سگ را به عنوان حیوان خانگی داشته باشند، گزینه ای بسیار مناسب است.

سگ های مالتیز پرانرژی و نیرومند هستند. دوست دارند تحرک داشته باشند، به اطراف دویده و بازی کنند تا کاملا خسته شوند (که معمولا بسیار طول می کشد تا به مرحله خستگی برسند) و پس از آن نزد صاحبانشان باز می گردند و انتظار دارند در حالی که در آغوش گرفته شده اند، موهایشان نوازش شود.

سگ های نژاد مالتیز می‌توانند همدم و همراهانی بسیار خوب باشند. به همین علت یکی از مناسب ترین نژاد ها برای استفاده در سگ درمانی هستند. همچنین از نظر مطیع بودن، چابکی و مهارت های ردیابی، در رده بالایی قرار می گیرند. سگ های این نژاد زیبا و دوست داشتنی که علاقه و وفاداری زیادی به صاحبان خود دارند، می توانند یک انتخاب مناسب برای بسیاری از افراد باشند.

مالتیزها برخلاف ماهیت پرانرژی، اندازه بسیار کوچکی دارند بنابراین حتی آپارتمان‌ها و ساختمان‌های کوچک نیز برای آن‌ها مناسب است. همچنین سگ های مالتیز با این که موهایی بسیار زیادی دارند اما موی زیر لایه (پشم زیرین) ندارند و ریزش موی آن ها بسیار کم است و این موضوع نیز یکی از نکات مثبت برای نگه داری از آن‌ها در آپارتمان می باشد.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#سگ#پاپی#حیوان#حیوان_خانگی#fanofa


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد