Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان



با توجه به رشد دنیای اینترنت و مجازی بیشتر افراد سعی می کنند که خود را با اینترنت و فضای مجازی سرگرم کنند و اگر شما بهترین فروشنده و بازاریاب باشید با استفاده از پست ها و همین دنیای اینترنت می توانید مشتری های زیادی را به سمت خود جذب کنید، البته لازم به ذکر است که تیزر تبلیغاتی شما باید کارآمد و زیبا باشد تا نظر مخاطبان شما را جلب نماید، بیشتر افراد با توجه به نیاز خود یک پیج را دنبال می کنند و زمانی که شما در آن صفحه کاربری تبلیغات انجام می دهید مخاطبان آن صفحه می توانند با شما تعامل داشته و محصول شما را خریداری کنند.

امروزه با توجه به پیشرفت و تکنولوژی هایی که روز به روز در حال بروزرسانی و رو به رشد می باشد نمی توان به روش سنتی به کار خود ادامه داد، بنابراین برای اینکه فروش خود را حتی از روزهای طلایی خود بیشتر کنید نیازمند یک تیم حرفه ای برای رسیدگی به شبکه های اجتماعی و وب سایت شما می باشد تا با استفاده از آن بتوانید درآمد بالایی را تجربه نمایید.  گروه تبلیغاتی فانوفا به منزله‌ی ایجاد بستری پر بیننده فضای مناسب تبلیغات شما ار دروبسایت خود به آدرس www.fanofa.com فراهم آورده است. در این وبسایت شما آگهی های تبلیغاتی خود را رایگان به اشتراک می‌گذارید و تمامی مخاطبان این وبسایت که می توان گفت فارسی زبانان سراسر جهان هستند آگهی شما را مشاهده و با فعالیت و خدمات و کسب و کار شما آشنا خواهند شد.

 کارشناسان و متخصصان بازاریابی و بازرگانی، بازاریابی و تبلیغات را نحوه ای از ارتباطات منظم، دقیق و هدفمند می دانند که با استفاده از شیوه های جدید و خلاقانه می تواند به  مخاطبان برای خرید کالایی مشخص و یا خدماتی خاص، کمک و همفکری برساند.

همه می دانیم که  تبلیغات بر ضمیر ناخودآگاه مخاطبان اثرگذار است،و همین تاثیرات آهسته آهسته می توانند پس از مدتی فعالیت تجاری یا کسب و کار و یا خدمات و سایر مشاغلی را که در فضای مجازی تبلیغ شده، به سوددهی برساند. این تغییرات کوچک و نامحسوس بعد از مدتی در یک زمان مشخص به چشم خواهند آمد. هرگاه که به تاثیرات یک تبلیغ فکر می کنیم، بدون شک به نحوه تاثیر تبلیغ بر روی یک نام تجاری خاص می اندیشیم. این تاثیرات بعد از طی کردن یک سیر منظم در تبلیغ اثر گذار خواهد بود.

یکی از مسائلی که می تواند تجارت شما را در بین رقبا منحصر به فرد جلوه بدهد جنبه ظاهری تبلیغاتتان است. شما باید از این موضوع به عنوان یک ابزار برای موفق کردن تبلیغات خود استفاده کنید. مهم نیست که این عنصر  رنگ های مورد استفاده در تبلیغ شما،  لوگوی شما یا نوع قلمی که در تبلیغ استفاده می‌کنید باشد، در هر صورت باید خلاقیت را در طراحی و پیاده‌سازی این عناصر حفظ کنید. شما قرار است با تبلیغات خود باعث جلب توجه کاربران شوید، اما نه برای لحظه ای کوتاه، هدف شما این است که کاربران نامتان را به خاطر بسپارند و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که یکی از ویژگی های تبلیغ خلاقانه متفاوت و غیر تکراری بودن آن است. در واقع مخاطب شما نباید هر بار یک تبلیغ را مشاهده کند حتی اگر آن تبلیغ یک طراحی خلاقانه داشته باشد.  تنوع در تبلیغات رادر نظر داشته باشید.

گروه تبلیغاتی فانوفا مفتخر است بستری مناسب را برای تبلیغات شما فارسی زبانان سراسر جهان فراهم آورده است. از این پس نگران هزینه های سرسام آور تبلیغات، هزینه های چاپ و تکثیر و انتشار نباشید و فانوفا را صفحه‌ای صمیمی برای فعالیت های خود یدانید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #تبلیغاتی #آزمون #سنجش #گروه_تبلیغاتی#fanofa 

مهد کودک چاملیک در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مهد کودک چاملیک

سلام ،سلام سروران گرامی مهد کودک چاملیک شعبه دوم با کادر آموزشی مجرب در خدمت فارسی زبانان دنیزلی .ما بهترینیم چون بهترینها وجودشان با ماست!! .ما متفاوتیم چون تفاوت رو در برنامه ریزی ،آموزش،محیط ،تغذیه به چشم خواهید دید!! ما موفق هستیم چون تیمی آموزشی فرهنگی در اختیار داریم همراه با روانشناسان متخصص و هنرمندانی خلاق. مهد کودک ما متفاوت از تمام ، مهدهای (خانگی)میباشد چون مهد ما مهد خصوصی ومجزا محیطی مخصوص کودکان دلبند شماست،به کودکان خود فرصت دهیدو تفاوت آموزش کودکان و تربیت اجتماعی آنان را با مهد کودک چاملیک تجربه کنید. متاسفانه افرادی هستند که مشکل با موفقیت ما را دارند و به نفع خودشان شایعه پراکنی کرده اند... ،رضایت اولیای گرامی باعث خوشحالی ما میباشد وبرای عزیزانی که درصدد این شایعه پراکنی هستند دعای خیر و ارزوی موفقیت دارم خداوند بهشون برکت دهد. منتظر حضور گرم عزیزانتان هستیم ترم پائیز با تخفیف باور نکردنی. واتساپ05399266213 تلفن تماس05525757000 مدیریت :سرکار خانم محرابی .مهد کودک چاملیک(شعبه2). برای کودکان فارسی زبان. مرکز ما با کادری که کودکان را بسیار دوست دارند با هدف،خلق خاطرات،بسیار زیبا برای کودکان شما در این مرکز فعالیت میکند.. (شعار مرکز ما؛مهربانی،صداقت،خوش رفتاری ودلسوز بودن ،توجه به نقاط قوت و،ضعف شکوفه ها،تنوع آموزشها،احترام به شخصیت تک تک نوگلان برای فراهم کردن محیطی شاد وامن،وایجادی خاطری آسوده برای شما سروران که کودکان دلبندتان را برای ساعاتی به ما میسپارید. (دنیزلی) 05525757000 با مدیریت سرکار خانم محرابی 05399266213واتساپ

ترکیه دنیزلی

فرزانه محرابی

https://www.fanofa.com/chamlik-kindergarten-fanofa0004068.htm

 

     






   نخستین مهد کودک توسط فردریش ویلهلم اوت، در سال ۱۸۳۷ میلادی در شهر باد بلنکنبورگ در ایالت تورینگن در کشور آلمان ایجاد شد. میرزا جبار عسگرزاده معروف به جبار باغچه‌بان بنیان‌گذار نخستین کودکستان ایران بود. مهد کودک مرکب از دو واژهٔ عربی مهد به معنای گهواره و کودک فارسی و در مجموع به معنای گهوارهٔ کودک ترجمهٔ واژهٔ غربی آن است که به فارسی می‌شود باغ کودکان که به اشتباه به مهد کودک ترجمه شده است و در گذشته از واژهٔ فارسی کودکستان استفاده می‌شد که از نظر معنا صحیح تر از مهد کودک می‌باشد. اولین مهد کودک ایران با نام «ایران» توسط خانم «برسابه هووسپیان»، از ایرانیان ارمنی دهه 30 خورشیدی در خیابان «معتمد الدوله» با مجوز وزارت فرهنگ تاسیس شد.لازم به ذکر است که در تاریخ ایران بین این دو نفر که کدام یک اولین بودند نقل قول های متناقضی است!

مهد کودک یا کودکستان نوعی آموزشگاه است که برای نگهداری و پرورش کودکان خردسال، و گذار آن ها از محیط خانه به مدرسه ایجاد شده است. مهد کودک محلی است برای مراقبت، شناخت استعدادها،‌ پرورش عاطفی، جسمی، هوشی، رفتاری (اجتماعی) گفتاری و رشد خلاقیت کودکان در سن پیش از دبستان که با توجه به مدت فعالیت روزانه، جغرافیای فعالیت و نوع خدمات دارای انواع ذیل می باشد:

مهد کودک تمام وقت: مهد کودکی است که از ساعات اولیه روز به مدت ۸ ساعت فعالیت دارد.

 

مهد کودک نیمه وقت: مهدکودکی است که روزانه به مدت ۴ ساعت در نوبت صبح یا بعدازظهر فعالیت می نماید.

مهدکودک پاره وقت: مهدکودکی است که روزانه کمتر از ۴ ساعت در تمام ایام هفته یا صرفا در روزهای خاص فعالیت دارد.

مهد کودک تخصصی: مهد کودکی است که ضمن انجام فعالیت های مهد کودک منطبق با نیازهای کودکان و توانمندیهای ایشان در یک یا چند رشته فرهنگی هنری ورزشی و بطور تخصصی با حضور مربیان واجد مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته مربوط فعالیت دارد.

مهد کودک شبانه روزی: مهدکودکی است که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد.

مهد کودک شبانه: مهدکودکی است که به صورت شبانه از ساعت ۱۷ تا ۷ صبح روز بعد فعالیت دارد.

مهد کودک غیرانتفاعی: مهدکودکی است که توسط افراد خیر و موسسات خیریه به منظور ارائه خدمات ذیربط به صورت رایگان به کودکان اقشار نیازمند و آسیب پذیر تاسیس می شود.

مهد کودک، کودک در خانه: مهدکودکی است که به منظور ارائه خدمات ذیربط به ۳ تا ۷ سال در منزل مسکونی مدیر مسئول تاسیس می شود.

روستا مهد: مهدکودکی است که به منظور ارائه خدمات ذیربط به کودکان روستائی تاسیس می شود.

مهد کودک با اهداف بهبود سلامت روانی و اجتماعی، آموزش و نهادینه سازی ارزشهای اخلاقی، پرورش استعدادها و خلاقیت، آموزش و بهبود مهارت های زندگی در بچه ها و همچنین کمک به والدین در مراقبت و پرورش آنها ایجاد شده است.

 

کودکان بین 2 تا 6 سالگی، در مقایسه با نوباوگان و کودکان نوپا ، زمان بیشتری را دور از خانه و والدین سپری می‌کنند. طی 30 سال گذشته ، تعداد کودکانی که به کودکستان یا مهدکودک می‌روند، افزایش یافته است. این روند عمدتا به علت افزایش چشمگیر مشارکت زنان در نیروی کار است. در حال حاضر ، مادران 67 درصد از کودکان پیش دبستانی شاغل هستند. کودکستان ، برنامه‌ای است که هدف آن بالا بردن سطح رشد کودکان 2 تا 5 ساله است و بر تجربه‌های آموزشی تاکید می‌وزد.

برخی از اهداف آموزشی هر مهدکودک به قرار ذیل است:

ارتقای سلامت زیستی،روانی و اجتماعی کودکان

پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای کودکان در ابعاد مختلف

آموزش مفاهیم اجتماعی نظیر تعاون، نوع دوستی ،گذشت و ارزش های مطلوب زندگی

 کمک به اولیا در مراقبت، نگهداری و آموزش کودک

 آماده سازی کودک برای ورود به نظام تحصیلی رسمی کشور.

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#کودک#مهدکودک#ترکیه#مراقبت#دنیزلی#fanofa 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

     










   در گذشته مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ برای معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ خود با استفاده از هدایای تبلیغاتی و یا حتی برچسپ‌ها و بنرهای تبلیغاتی در محیط‌های اطراف خود سعی بر آن داشتند که شرکت و سازمان خود را به همه بشناسند . اما این روش تا مدتی توانست پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد. با وارد شدن اینترنت و شبکه‌های وسیع اجتماعی مدیران شرکت‌ها دیگر به تبلیغات محدود اکتفا نکردند و هم اینک با استفاده از تبلیغات وسیع اینترنتی می‌توانند تمامی محصولات و خدمات خود را به تمام دنیا معرفی کنند.

 واژه‌ی تبلیغات اینترنتی یک واژه‌ی وسیع است که شامل موارد زیادی از جمله : ایمیل، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در سایت‌های اَگهی رایگان، تبلیغات پاپ‌آپ و تبلیغات ایمیلی می‌شود که هر کسی می‌تواند با استفاده از هر کدام از این موارد به راحتی به تبلیغات اینترنتی دسترسی داشته باشد.

   با رشد اطلاعات در اینترنت، زمانی که افراد وقت خود را صرف آن می کنند نیز افزایش می یابد و همین مسئله بازار تازه ای برای تبلیغات اینترنتی باز کرده است. اکثر کمپانی ها و شرکت های بزرگ و توانگر در جهان تمام هم و غمشان به دست آوردن یک تکه جا برای تبلیغ در اینترنت است تا همه بتوانند آگهی های آن‌ها را بخوانند و استقبال کنند.

   در تبلیغات اینترنتی، شرکت ها، انجمن ها، فروشندگان، خریداران و فعالان صنعتی و اقتصادی و خدماتی می توانند اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیقتری از کالاها و خدمات خود را به مخاطبان ارائه دهند. مثلاً در یک تبلیغ مطبوعاتی، همه چیز به یک کادر مشخص خاتمه می یابد و نمیتوان شرکت و خدمات آنرا را بطور کامل بیان کرد ولی در تبلیغات سایت ها و وبلاگ ها، کاربر می تواند با کلیک بر لینک تعبیه شده، به سایت یا صفحه خاص دیگری منتقل گشته و در آنجا جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده کند.

در فضای اینترنتی، مطالب را می توان به سهولت ویرایش و حذف کرد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که تبلیغات به نمایش درآمده در یک سایت خاص را، با یک تغییر جزئی در کد آن، اصلاح نموده و نسخه جدید تبلیغ را در معرض دید مخاطب قرار داد. واضح است که نشریات از این ویژگی جالب محروم هستند چرا که پس از چاپ مطلب، نمی توان آن را دستکاری کرد.

در فضای اینترنتی این قابلیت وجود دارد که وب‌سایت‌های مختلف اینترنتی بسته به نوع مخاطب خود مشغول فعالیت و ارائه‌ی خدمات هستند. اینکه مخاطب و بازدیدکننده‌ی آن وب‌سایت به چه فعالیت خاصی علاقه‌مند است. به طور واضح‌تری می توان گفت تمامی وب‌سایت‌های اینترنتی فعالیت‌های خود را هدفمند و متناسب مخاطبین خاص خود انجام می‌دهند. مثلا وب‌سایت‌هایی مانند: فرهنگی، ورزشی، فناوری، زیارتی و . بنابراین با وجود هدفمندی تبلیغات اینترنتی و ارتباط بهتر با مخاطبان خاص خود، این نوع بازاریابی‌ها و تبلیغات این امکان را به صاحبان مشاغل می‌دهد که به مشتریان خاص خود به راحتی دسترسی پیدا کنند.

گروه تبلیغاتی فانوفا، با در نظر گرفتن اهمیت و کاربرد تبلیغات در فضای مجازی با انتشار رایگان آگهی های شما مبادرت به افتتاح وبسایت فانوفا www.fanofa.com  نموده است. آگهی تبلیغاتی شما عزیزان و فعالان حوزه های گوناگون با مشخصاتی از قبیل آدرس، شماره تماس، ایمیل و.... در وبسایت فانوفا درج خواهد شد. و آگهی شما را در معرض تماشای فارسی زبانان سراسر جهان قرار خواهد داد. بکوشید از این فرصت بهره ببیرید و در راستای توسعه‌ی فعالیت های خود به رایگان گامی موثر بردارید. فانوفا همراه فعالیت های شما.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #تبلیغاتی #آزمون #سنجش #گروه_تبلیغاتی#fanofa 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/








تمایل به گسترش تبلیغات بازرگانی در اینترنت به سبب سودآوری بالای آن فعالیتی اقتصادی است .امروزه ، بیشترین درآمد اقتصادی کشورها تابع تبلیغات بازرگانی آنها است .سالانه بیشتر از۴۰۰ میلیارد دلار هزینه تبلیغات در سطح دنیا می شود که از این میان آمریکا با حدود ۵۰درصد، بالاترین سهم و کشورهای در حال توسعه با کم تر از ۲۰ درصد این مبلغ کمترین سهم را می برند. امروزه فناوری های نوین ارتباطی توانسته اند در مقایسه با وسایل ارتباطی گذشته ، فرایندهای تجاری و کسب درآمد اقتصادی را بهبود بخشند. به عنوان مثال ، اینترنت به عنوان یک فناوری جدید توانسته است ویژگی های فناوری های قدیمی ارتباطی را یک جا در خود داشته باشد و لذا در فعالیت های اخیر به خصوص در زمینه بازرگانی نفوذ بیشتری پیداکند.
از دیدگاه تبلیغ بازرگانی ، چه از لحاظ نوع ارایه خدمات ، یعنی پوشش جغرافیایی و یا حوزه دریافت مخاطب ، از بعد زمانی و همچنین تعداد مجراهای دسترسی ، یک فناوری جهانی ، فراگیر، شبانه روزی و چند مجرایی و چه از دیدگاه ویژگی های رسانه ای به لحاظ کیفیت صدا، تصویر، متن ، استفاده از قابلیت های ترکیب صوت ، تصویر، حرکت در قالب فیلم و پویانمایی انیمیشن ، بسیار برجسته است و ویژگی تعاملی بودن آن وجه ممتاز این فناوری است که مخاطب را جذب استفاده از تبلیغات بازرگانی نموده است .
در ۲۰ سال اخیر سازمان های تبلیغاتی دریافته اند که با توسل به ظاهرپرستی افراد می توانند، انواع کالاهایی را که در واقع نیازی به آنها نیست به آنها بفروشند.مردم وقتی صبح از خواب بر می خیزند، صورت خود را با صابون مخصوص و گران قیمتی می شویند که تولیدکنندگان آن می گویند، صورت را خوشبو خواهد کرد.به این ترتیب مردم ، تقریبا به هرکاری دست می زنند، آن هم نه برای این که خودشان می خواهند ، بلکه از ترس شرمندگی یا ناخوشایندی ظاهر خود نزد دیگران ، در حالی که همه اینها ساخته سازمان های تبلیغاتی است که غرورهای طبیعی و جزیی را تبدیل به اضطراب های مهمی کرده اند تا صاحبان کالاها و خدمات بتوانند از آنها سود ببرند.

قطعا با توجه به مخارجی که امروز توسط شرکت های بزرگ صرف تبلیغات بازرگانی می شود و این هزینه ها که سرسام آورند انتظار فروش بیشتر کالاهای مورد تبلیغ و یا تغییر شمار مصرف کننده بالاتر است . جاذبه های تبلیغات شبکه ای و به خصوص ویژگی تعاملی بودن این نوع ارتباط، مصرف کننده پیام گیر را در جایگاهی قرار می دهد که خواسته های خویش را برآورده و پیام را بیشتر منطبق با انتظارها و خواسته های خود می یابد. علت این امر ویژگی های جدید این امکانات است .

اینترنت امروز جایگزین مدل های قبلی تعامل بین مشتری و تولیدکننده یا عرضه کننده کالا شده است .به زودی مشتریان در تمام بازارها این فرصت را خواهند داشت که به طور دقیق خواسته های خود را به عرضه کنندگان ارایه دهند، در مقابل ، عرضه کنندگان نیز از این توان برخوردار خواهند شد که به طور دقیق ، آن چه را مشتری می خواهد، بدون تأخیر و یا انحراف از خواست وی تحویل دهند.

 گروه تبلیغاتی فانوفا با بررسی کارشناسی خود در حوزه‌ی تبلیغات در فضای مجازی و تاثیر ان بر رونق کسب و کار، خدمات، خرید و فروش و.... گامی پویا به سوی هدفمند شدن تبلیغات و عرضه‌ی خدمات درفضای مجازی برداشته است. شما نیز اگر می خواهید از این فرصت طلایی بهره مند شوید فانوفا را همراه همیشگی خود کنید و وبسایت فانوفا را به خاطر داشته باشید. www.fanofa.com

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #تبلیغاتی #آزمون #سنجش #گروه_تبلیغاتی#fanofa 


 


 

کباب دنده در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

کباب دنده

کانادا انتاریو ریچموند هیل

شماره تماس: 164766722378

https://www.fanofa.com/lamb-chops-fanofa0004085.htm

 


دنده کباب یکی دیگر از کباب های خوشمزه و لذیذ ایرانی است که خاستگاه آن به شهر تاریخی کرمانشاه برمی‌گردد. دنده کباب همانطور که از اسم آن پیداست از گوشت دنده گوسفند تهیه می‌شود. و به همراه پیاز و سیر و دیگر طعم دهنده ها طعم دار می‌شود. دنده کباب یکی از غذاهای مهم شهر کرمانشاه است، که در مهمانی ها یا مجالس مهم سرو می‌شود. تهیه دنده کباب بر خلاف بسیاری از کباب ها و مانند کباب شیشلیک نیاز به تبحر و تجربه کافی در زمینه آشپزی دارد تا بتوان کبابی با کیفیت و خوشمزه درست کرد.

کباب دنده در بین ایرانی‌ها که خود در تهیه و پخت انواع کباب صاحب سبک هستند جایی ندارد. برای ملتی که عادت کرده‌اند تکه‌های قلمبه راسته را نوش‌جان کنند، به نیش کشیدن چند تکه استخوان که به زحمت می‌توان کمی گوشت و دنبه در آن یافت، جذابیت ندارد ‌اما اگر دنده توسط یک حرفه‌ای آماده شده باشد، می‌توانید آن را یک خوراکی فوق‌العاده بیابید و از خوردن تکه‌های گوشت نرم و چرب بین دنده‌ها لذت ببرید. برای همین حتما از یک قصاب بخواهید که دنده را برای کباب آماده کرده و به شما بدهد. پس از آن جز طعم‌دار کردن و میل کردن آن کار دیگری برای شما نمی‌ماند.

در مرحله اول برای تهیه دنده کباب اصیل کرمانشاهی، اول دنده گوسفند را تمیز کنید و بشویید. سپس یک کاسه مناسب را تهیه کنید و درون آن چند تکه یخ بریزید و گوشت را به مدت یک ساعت در داخل کاسه یخ ها قرار دهید. بعد از گذشتن این زمان، دنده ها را از کاسه یخ کارج کنید و آبکشی کنید و در یک صافی قرار دهید تا آب آن خارج شود.

در مرحله بعد پیازها را همراه سیرها را پوست بگیرید و بشویید، سپس آن ها را رنده کنید. یک کاسه نسبتا بزرگ و گود را تهیه کنید و سیر و پیاز رنده شده را درون آن بریزید. در ادامه مقداری روغن مایع را به همراه 1 پیمانه ماست چکیده، برگ بو، نمک و فلفل سیاه به کاسه اضافه کنید و همه مواد را به خوبی مخلوط کنید تا یکدست شوند.

در ادامه دنده ها را درون کاسه قرار دهید و به خوبی آن ها را زیر و رو کنید تا به خوبی دنده به همه مواد آغشته شود و کاملاً طعم دار شود. در ادامه سر کاسه را با سلفون بپوشانید و برای اینکه گوشت کاملا طعم دار شود و مقداری نیز نرم تر شود، کاسه را به مدت 5 ساعت در یخچال قرار دهید.

هنگامی که دنده کباب را از یخچال برای کباب کردن خارج می کنید، حتما دقت کنید که قطعات پیاز و سیر خرد شده را بر روی دنده را پاک کنید، چون هنگام کباب کردن می سوزند و طعم و ظاهر کباب را خراب می‌کنند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#کباب#انتاریو#کباب_دنده#کباب_داغ#گوشت#fanofa