https://fanofa-world.blogsky.com/
تمایل به گسترش تبلیغات بازرگانی در اینترنت به
سبب سودآوری بالای آن فعالیتی اقتصادی است .امروزه ، بیشترین درآمد اقتصادی کشورها
تابع تبلیغات بازرگانی آنها است .سالانه بیشتر از۴۰۰ میلیارد دلار هزینه تبلیغات در سطح دنیا می شود
که از این میان آمریکا با حدود ۵۰درصد، بالاترین سهم و کشورهای در حال توسعه با کم
تر از ۲۰ درصد این مبلغ کمترین سهم را می برند. امروزه
فناوری های نوین ارتباطی توانسته اند در مقایسه با وسایل ارتباطی گذشته ،
فرایندهای تجاری و کسب درآمد اقتصادی را بهبود بخشند. به عنوان مثال ، اینترنت به
عنوان یک فناوری جدید توانسته است ویژگی های فناوری های قدیمی ارتباطی را یک جا در
خود داشته باشد و لذا در فعالیت های اخیر به خصوص در زمینه بازرگانی نفوذ بیشتری
پیداکند.
از دیدگاه تبلیغ بازرگانی ، چه از لحاظ نوع ارایه
خدمات ، یعنی پوشش جغرافیایی و یا حوزه دریافت مخاطب ، از بعد زمانی و همچنین
تعداد مجراهای دسترسی ، یک فناوری جهانی ، فراگیر، شبانه روزی و چند مجرایی و چه
از دیدگاه ویژگی های رسانه ای به لحاظ کیفیت صدا، تصویر، متن ، استفاده از قابلیت
های ترکیب صوت ، تصویر، حرکت در قالب فیلم و پویانمایی انیمیشن ، بسیار برجسته است
و ویژگی تعاملی بودن آن وجه ممتاز این فناوری است که مخاطب را جذب استفاده از
تبلیغات بازرگانی نموده است .
در ۲۰ سال اخیر سازمان های تبلیغاتی دریافته اند که با
توسل به ظاهرپرستی افراد می توانند، انواع کالاهایی را که در واقع نیازی به آنها
نیست به آنها بفروشند.مردم وقتی صبح از خواب بر می خیزند، صورت خود را با صابون
مخصوص و گران قیمتی می شویند که تولیدکنندگان آن می گویند، صورت را خوشبو خواهد
کرد.به این ترتیب مردم ، تقریبا به هرکاری دست می زنند، آن هم نه برای این که
خودشان می خواهند ، بلکه از ترس شرمندگی یا ناخوشایندی ظاهر خود نزد دیگران ، در
حالی که همه اینها ساخته سازمان های تبلیغاتی است که غرورهای طبیعی و جزیی را
تبدیل به اضطراب های مهمی کرده اند تا صاحبان کالاها و خدمات بتوانند از آنها سود
ببرند.
قطعا با توجه به مخارجی که امروز توسط شرکت های بزرگ صرف تبلیغات بازرگانی می شود و این هزینه ها که سرسام آورند انتظار فروش بیشتر کالاهای مورد تبلیغ و یا تغییر شمار مصرف کننده بالاتر است . جاذبه های تبلیغات شبکه ای و به خصوص ویژگی تعاملی بودن این نوع ارتباط، مصرف کننده پیام گیر را در جایگاهی قرار می دهد که خواسته های خویش را برآورده و پیام را بیشتر منطبق با انتظارها و خواسته های خود می یابد. علت این امر ویژگی های جدید این امکانات است .
اینترنت امروز جایگزین مدل های قبلی تعامل بین مشتری و تولیدکننده یا عرضه کننده کالا شده است .به زودی مشتریان در تمام بازارها این فرصت را خواهند داشت که به طور دقیق خواسته های خود را به عرضه کنندگان ارایه دهند، در مقابل ، عرضه کنندگان نیز از این توان برخوردار خواهند شد که به طور دقیق ، آن چه را مشتری می خواهد، بدون تأخیر و یا انحراف از خواست وی تحویل دهند.
گروه تبلیغاتی فانوفا با بررسی کارشناسی خود در حوزهی تبلیغات در فضای مجازی و تاثیر ان بر رونق کسب و کار، خدمات، خرید و فروش و.... گامی پویا به سوی هدفمند شدن تبلیغات و عرضهی خدمات درفضای مجازی برداشته است. شما نیز اگر می خواهید از این فرصت طلایی بهره مند شوید فانوفا را همراه همیشگی خود کنید و وبسایت فانوفا را به خاطر داشته باشید. www.fanofa.com
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #تبلیغاتی #آزمون #سنجش #گروه_تبلیغاتی#fanofa