https://fanofa-world.blogsky.com/
در گذشته مدیران شرکتها و سازمانهای بزرگ برای معرفی محصولات و خدمات شرکت خود با استفاده از هدایای تبلیغاتی و یا حتی برچسپها و بنرهای تبلیغاتی در محیطهای اطراف خود سعی بر آن داشتند که شرکت و سازمان خود را به همه بشناسند . اما این روش تا مدتی توانست پاسخگوی نیاز آنها باشد. با وارد شدن اینترنت و شبکههای وسیع اجتماعی مدیران شرکتها دیگر به تبلیغات محدود اکتفا نکردند و هم اینک با استفاده از تبلیغات وسیع اینترنتی میتوانند تمامی محصولات و خدمات خود را به تمام دنیا معرفی کنند.
واژهی تبلیغات اینترنتی یک واژهی وسیع است که شامل موارد زیادی از جمله : ایمیل، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکههای اجتماعی، تبلیغات در سایتهای اَگهی رایگان، تبلیغات پاپآپ و تبلیغات ایمیلی میشود که هر کسی میتواند با استفاده از هر کدام از این موارد به راحتی به تبلیغات اینترنتی دسترسی داشته باشد.
با رشد اطلاعات در اینترنت، زمانی که افراد وقت خود را صرف آن می کنند نیز افزایش می یابد و همین مسئله بازار تازه ای برای تبلیغات اینترنتی باز کرده است. اکثر کمپانی ها و شرکت های بزرگ و توانگر در جهان تمام هم و غمشان به دست آوردن یک تکه جا برای تبلیغ در اینترنت است تا همه بتوانند آگهی های آنها را بخوانند و استقبال کنند.
در تبلیغات اینترنتی، شرکت ها، انجمن ها، فروشندگان، خریداران و فعالان صنعتی و اقتصادی و خدماتی می توانند اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیقتری از کالاها و خدمات خود را به مخاطبان ارائه دهند. مثلاً در یک تبلیغ مطبوعاتی، همه چیز به یک کادر مشخص خاتمه می یابد و نمیتوان شرکت و خدمات آنرا را بطور کامل بیان کرد ولی در تبلیغات سایت ها و وبلاگ ها، کاربر می تواند با کلیک بر لینک تعبیه شده، به سایت یا صفحه خاص دیگری منتقل گشته و در آنجا جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده کند.
در فضای اینترنتی، مطالب را می توان به سهولت ویرایش و حذف کرد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که تبلیغات به نمایش درآمده در یک سایت خاص را، با یک تغییر جزئی در کد آن، اصلاح نموده و نسخه جدید تبلیغ را در معرض دید مخاطب قرار داد. واضح است که نشریات از این ویژگی جالب محروم هستند چرا که پس از چاپ مطلب، نمی توان آن را دستکاری کرد.
در فضای اینترنتی این قابلیت وجود دارد که وبسایتهای مختلف اینترنتی بسته به نوع مخاطب خود مشغول فعالیت و ارائهی خدمات هستند. اینکه مخاطب و بازدیدکنندهی آن وبسایت به چه فعالیت خاصی علاقهمند است. به طور واضحتری می توان گفت تمامی وبسایتهای اینترنتی فعالیتهای خود را هدفمند و متناسب مخاطبین خاص خود انجام میدهند. مثلا وبسایتهایی مانند: فرهنگی، ورزشی، فناوری، زیارتی و… . بنابراین با وجود هدفمندی تبلیغات اینترنتی و ارتباط بهتر با مخاطبان خاص خود، این نوع بازاریابیها و تبلیغات این امکان را به صاحبان مشاغل میدهد که به مشتریان خاص خود به راحتی دسترسی پیدا کنند.
گروه تبلیغاتی فانوفا، با در نظر گرفتن اهمیت و کاربرد تبلیغات در فضای مجازی با انتشار رایگان آگهی های شما مبادرت به افتتاح وبسایت فانوفا www.fanofa.com نموده است. آگهی تبلیغاتی شما عزیزان و فعالان حوزه های گوناگون با مشخصاتی از قبیل آدرس، شماره تماس، ایمیل و.... در وبسایت فانوفا درج خواهد شد. و آگهی شما را در معرض تماشای فارسی زبانان سراسر جهان قرار خواهد داد. بکوشید از این فرصت بهره ببیرید و در راستای توسعهی فعالیت های خود به رایگان گامی موثر بردارید. فانوفا همراه فعالیت های شما.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #تبلیغاتی #آزمون #سنجش #گروه_تبلیغاتی#fanofa