Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/




تبلیغات کالا به روندی گفته می شود که طی آن کالا به بازار عرضه می شود، توسعه پیدا می کند و به فروش می رسد. این تبلیغات شامل شناخت جامعه مصرف کننده و استفاده از سیاست هایی در جهت جذب مشتری و استمرار فروش می باشد.

میتوان گفت تبلیغات کالا زیرمجموعه ای از تبلیغات مرسوم است. تمرکز تبلیغات کالا روی جذب مشتری و همسو کردن تولیدات با نیازهای اوست. اینکه متقاضی برای رسیدن به محصول چه راه‌هایی را طی میکند و فروشنده در جهات هموار ساختن این راه باید چه اقداماتی انجام دهد.

تبلیغات کالا یکی از مهمترین بخشهای هر کسب و کاری است، بدون تبلیغات کالا و دیجیتال مارکتینگ شما شانس حداکثری عرضه کالا به مشتریان خاص خود را از دست می دهید. در ادامه به تاثیرات و نقشهای تبلیغات کالا میپردازیم تا به درک درستی از آن برسید:

شناخت بهتر مشتریانتان.

هدفگیری موثر خریداران.

کسب اطلاعات درباره رقبا ( تاکتیک­های تولید و تبلیغات)

اطمینان از همسو بودن فاکتورهای تبلیغ و فروش.

جایگیری مناسب محصول در بازار

در اینجا سوالاتی مطرح می شود که باید از خود به عنوان یک بازاریاب کالا بپرسید و آنها را در بهبود محصول منعکس کنید. طرح این سوالات میتواند به شما کمک کند تا از رضایت محصول در بین مشتریان به اطمینان برسید.

به عنوان یک بازاریاب شما باید همواره ارتباطتان را با واحد فروش حفظ کنید. این ارتباط با این هدف است که جذب و متقاعد کردن مشتری به بهترین نحو صورت بگیرد و مطمئن شوید که به درک درستی از ویژگی های محصول رسیده اند.

 

افزایش درآمد و بهبود فروش.

آیا این محصول متناسب با بازار امروزی هست؟

آیا محصول میتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان امروزی باشد؟

ویژگی متمایز کننده این محصول با نمونه های مشابه رقیب در چیست؟

راهی برای افزایش این تمایز نسبت به رقبا در بازار وجود دارد؟

 

در ادامه به پنج قدم که میتواند به سیاستهای تبلیغاتی شما در دیجیتال مارکتینگ نظم ببخشد میپردازیم.

به تعریف مشخصی از جامعه هدف و شخصیت خریداران برسید، اولین قدم برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق تعریف کالا نسبت به اقتضای کالای عرضه شده است.

با دانستن اطلاعات در قدم اول میتوانید تمرکز خود را روی ویژگی های کالا و بهبود آن در جهت رفع نیاز مشتریان خود بگذارید.

اطمینان حاصل کردن از آگاهی مشتری از ویژگی های محصول و رساندن پیام و هدف از تولید کالا بر عهده بازاریاب است. سوالاتی از قبیل تمایز محصولتان نسبت به نمونههای مشابه، دلیل ترجیح محصول شما نسبت به محصولات رقیب و متقاعد کردن مشتری برای خرید و اعتماد به شما.

برای محصول خود هدف تعیین کنید. اهداف معمولی که برای تبلیغات کالا تعریف میشوند میتواند شامل:

افزایش درآمد

تعامل با مشتری

بهبود شعبات فروش

جذب مشتری از بازار رقیب

گروه تبلیغاتی فانوفا، با بررسی تمام امکانات لازم تبلیغاتی و شناخت ابزار و امکانات تبلیغات موثر و بادوام و رعایت جمیع جوانب سعی در ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات نموده. تبلیغات در وبسایت فانوفا www.fanofa.com رایگان است. چشم انداز تبلیغات این گروه، چشم اندازی جهانی است. و به همین دلیل مخاطبان بی شماری را به خود اختصاص داده است. با انتشار آگهی تبلیغاتی در وبسایت فانوفا، تمامی دغدغه های خُرد و کلان  تبلیغاتی را به ما بسپارید و از مزایای تبلیغات موثر بهره مند شوید. فانوفا پیشرو در عرصه‌ی تبلیغات.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #گروه_تبلیغاتی #آموزش #سنجش#fanofa 

 

 

محصولات کشاورزی و ارگانیک در تهران

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

بنده تامین کننده محصولات کشاورزی و ارگانیک با استاندارد لازم به مقصد تمامی کشورها هستم.

تهران ایران

شماره تماس: 9809902325478                          مهدی

https://www.fanofa.com/i-am-a-supplier-of-agricultural-and-organic-products-with-the-necessary-standard-to-any-country-fanofa0003943.htm

 

 

این روزها تب مصرف غذاهای ارگانیک یا همان مواد غذایی که به طور طبیعی و بدون هیچ نوع کود یا آفت کشی پرورش داده می‌شود، در میان مردم، سوپرمارکت‌ها و میوه‌فروشی‌ها بالا گرفته است. فرض کنید در یک مغازه میوه‌فروشی هستید، یک طرف سیب‌های ارگانیک و طرف دیگر سیب‌های معمولی چیده شده است. هر دوی آنها به اندازه کافی سفت، براق و قرمز به نظر می‌رسد. حتی می دانیم هر دوی آنها به اندازه کافی ویتامین و فیبر دارد و از طرفی فاقد چربی، سدیم و کلسترول نیز است.

حال پرسش اینجاست که تفاوت این دو چیست و چه عاملی باعث شده مواد غذایی ارگانیک در مقایسه با انواع معمولی گران تر باشد؟

لغت ارگانیک به شیوه یا عملکرد کشاورزان هنگام پرورش، تولید و حتی فرآوری محصولاتی از جمله میوه ها، سبزیجات، صیفی جات و حبوبات اشاره می کند. در عین حال لبنیات و حتی گوشت نیز که در رده محصولات دامی جای دارد، از این طبقه بندی خارج نیست.

 


هدف کشاورزان و دامپرورانی که در این زمینه فعالیت می کنند، به طور مشخص حفاظت از خاک و آب به عنوان دو عنصر اصلی تولید محصول و در عین حال کاهش آلودگی هاست. در واقع کشاورزان و دامپرورانی که محصولات خود را به شیوه ارگانیک پرورش می دهند، به هیچ وجه از روش های قراردادی و معمول برای کوددهی، کنترل آفات و حتی شیوه های رایج مقابله با انواع بیماری های دامی استفاده نمی کنند.

 

یک کشاورز ارگانیک به جای استفاده از علف کش های شیمیایی، از روش های به نسبت سخت اما محیط زیست دوست تر، نظیر کشت دوره ای، پخش مالچ (مواد آلی قیرمانند حاصل از تجزیه کاه و برگ های مرده) یا کودهای حیوانی برای کنترل آفات بهره می گیرد.

 

گاهی باغبان های حرفه ای از صفحات پلاستیکی سیاه رنگی که به مالچ مشهور است، استفاده می کنند اما مالچ طبیعی مشخصا باید از جنس مواد آلی باشد تا همزمان رشد علف ها را کاهش و تکثیر کرم ها را افزایش دهد و در عین حال مانع تبخیر آب از سطح خاک نیز شود.

 

کشاورزان عادی برای بالا بردن میزان رشد گیاهان از کودهای شیمیایی استفاده می کنند اما کشاورزان ارگانیک، از کودهای طبیعی نظیر کودهای حیوانی و کمپوست (مخلوط کود گیاهی و خاک) نه تنها برای رشد گیاه بلکه حتی برای تغذیه خاک کمک می گیرند.

 

کشاورزان عادی برای کاهش آفات و بیماری ها، حشره کش های سنتزی و مصنوعی را روی محصولات خود اسپری می کنند، اما کشاورزان ارگانیک آفت کش های خود را از منابع طبیعی می گیرند. آنها برای این منظور بیشتر از مزایای حشرات و پرندگان در کنترل زادآوری دیگر حشرات یا حتی به عنوان تله استفاده می کنند.

 

از طرف دیگر، کشاورزان عادی برای کنترل علف های هرز، بیشتر به علف کش های شیمیایی و مصنوعی وابسته هستند اما راهکار کشاورزان ارگانیک مشخصا بر استفاده از عناصر طبیعی نظیر گیاهان رقیب بومی، برداشت علف با دست و استفاده از مالچ تاکید دارد.

 

از طرف دیگر دامپروران عادی اغلب به دام های خود آنتی بیوتیک، دارو و حتی ترکیبات هورمونی برای رشد و مقابله با انواع بیماری ها می دهند اما دامپروران ارگانیک دام های خود را با مواد غذایی ارگانیک تغذیه می کنند و مهم تر از همه امکان استفاده از فضاهای باز را برای آنها میسر می سازند. این دامپروران باور دارند که کاربرد روش های پیشگیرانه، چرای دوره ای، رژیم غذایی متعادل و تمیز نگه داشتن دائم محل اسکان دام ها در کنترل بیماری های آنها نقش بسزایی دارد.

 

کاشت محصولات ارگانیک، مستلزم داشتن امکانات خاصی نیز هست اما پرسش اینجاست که آیا افراد عادی هم می توانند در فضاهای محدود از جمله در باغچه های کوچک یا حتی گلدان برخی از انواع آنها را پرورش دهند؟ پاسخ این پرسش از نظر بسیاری از متخصصان مثبت است، به عنوان مثال برخی از سبزیجات و صیفی جات را می توان براحتی در فضای مناسب اما محدود پرورش داد.

اغلب سبزیجات و صیفی جات برای رشد خوب و آسان نیازمند نور خورشید و زهکشی مناسب خاک است اما خاک آنها باید توانایی نگهداری رطوبت را نیز داشته باشد. سایه زیاد کاشت سبزیجات را با مشکلات عدیده همراه خواهد کرد. علاوه بر این، مکان مورد نظر نباید در معرض باد باشد. تحقیقات نشان داده حتی بادهای با سرعت متوسط هم می تواند میزان محصول را تا حدود 30 درصد کاهش دهد.

 


جالب است بدانید حتی چند تکه چوب که در اطراف گلدان به شکل تیرک محکم شود نیز می تواند مانع تاثیر مخرب باد بر محصولات کشاورزی شود. نکته ای که در مورد فضاهای محدود از جمله گلدان باید به خاطر داشت، استفاده از تکنیک کشت تناوبی است. کاشت یک نوع محصول آن هم به طور مداوم در فضای محدود به هیچ وجه توصیه نمی شود، زیرا قطعا باعث کاهش محصول، افزایش عوامل بیماریزا و علف های هرز خواهد شد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان#تهران #کشاورزی #زراعی #محصول#fanofa 

فروش بیزینس در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

فروش بیزینس

بیزینس گل فروشى واقع در ونکوور با ٣سال سابقه به فروش مى رسد 7786804076

کانادا ونکوور

شماره تماس: 17786804076                          محسن سالاریان

https://www.fanofa.com/-fanofa0003936.htm






اگر می‌ خواهید کسب و کار موفقی به عنوان یک گل فروش داشته باشید پس در انتخاب مکان مغازه خود دقت کنید. موقعیت مکانی یک گل فروشی مهم ‌ترین عامل فروش شما می باشد. بیشتر گل فروش ‌ها، بخش اعظمی از درآمد خود را از فروش گل و گیاه به اهالی محله خود بدست می ‌آورند. در نتیجه جامعه هدف شما در این کسب و کار در درجه اول همسایگان و هم محلی ها می باشند.

 

تا حد ممکن تلاش کنید گل فروشی خود را در یکی از مناطق بالای شهر راه اندازی کنید زیرا خوب یا بد این طبقات مرفه جامعه هستند که نسبت به خرید گل‌ علاقه بیشتری دارند. در سال های اخیر و با کاهش قدرت خرید مردم، بسیاری گل را از سبد خرید خانواده حذف کرده اند، اما خانواده هایی که همچنان از نظر مالی توانایی خوبی دارند همچنان دوست دارند گل بخرند. همچنین سعی کنید حداقل ۵۰۰ متر از دیگر مغازه ‌های گل فروشی فاصله داشته باشید.

از آنجایی که می خواهید یک گل فروش باشید پس پیش از هر چیزی می بایست با گل ها آشنا باشید. یک گل فروش خوب با اکثر گل ها و گیاهان آپارتمانی آشنا است. همچنین می داند که برای هر مناسبتی از چه گلی استفاده می شود. یک گل فروش خوب و حرفه ای هیچ گاه درمقابل پرسش مشتری درباره خصوصیات گل ها و گیاهان در نمی ماند و یک مشاور عالی در زمینه گل داری محسوب می شود.



اگر فکر می ‌کنید که با هنر گل‌ آرایی آشنا نیستید و بر آن تسلط ندارید پس از فکر راه اندازی گل فروشی بیرون بیایید. یکی از اصلی ‌ترین ارکان کسب و کار گل فروشی، هنر گل ‌آرایی است. البته شما می توانید با ثبت نام در آموزشگاه های گل‌ آرایی با این هنر زیبا و زیرشاخه های آن آشنا شوید.

هیچ گل فروشی بدون آموختن مهارت ‌های گل‌ آرایی نمی‌ تواند دسته گل هایی باشکوه و زیبا را خلق کند و به فروش برساند. مهارت شما در گل ‌آرایی است که مشتری های تان را مجذوب مغازه شما می کند و آن ها را به مشتریانی دائمی تبدیل می کند. البته باید توجه داشته باشید که هر ساله نوآوری های جدیدی در هنر گل ‌آرایی بوجود می آید. پس آموختن مهارت ‌های گل ‌آرایی امری نیست که با یک بار کلاس رفتن آن را به طور کامل فرا گرفته باشید بلکه آموختن گل ‌آرایی فرآیندی مداوم و همیشگی است؛ البته درصورتی که به کار و مشتری خود اهمیت می دهید و می خواهید نسبت به سایر رقبای کاری تان برتر باشید.

خرید گل و نگهداری از گل ها موضوع مهم دیگری است که به عنوان مدیر یک گل فروشی باید به آن توجه کنید. برای خرید گل می بایست به بازار گل شهرتان مراجعه کنید.




www.fanofa.com


http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گل #گل_فروشی #بیزینس #ونکوور#fanofa 

کلینیک فیزیوتراپی و کایروپرکتیک در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

کلینیک فیزیوتراپی و کایروپرکتیک

فیزیوتراپی کایروپرکتیک طب گیاهی و سوزنی ماساژ درمانی درمان صدمات ناشی از تصادفات

کاناددا تورنتو

شماره تماس: 14165514325

https://www.fanofa.com/sheppard-clinic-fanofa0003946.htm







کایروپراکتیک یا درمان دستی یک روش درمانی مربوط به تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات دستگاه اسکلتی عضلانی و تأثیر این اختلالات بر روی دستگاه عصبی و سلامت عمومی، می‌باشد.کایروپراکتورها از دست‌های خود برای درمان اختلالات مربوط به استخوان‌ها، عضلات و مفاصل استفاده می‌کنند. روش‌های درمانی که در طی آن‌ها این‌گونه از دست‌ها استفاده می‌شود، درمان دستی نام دارند.  استئو پاتی متدی دیگر برای ارزیابی، درمان و پیشگیری از طیف وسیعی از بیماری‌ها و مشکلات فیزیکی است. پزشک متخصص استئوپاتی، از ترکیبی از استئوپاتی و تکنیک‌های  درمان دستی بر روی عضلات و مفاصل استفاده می‌کند تا  عملکرد آن‌ها را بهبود دهد، درد بیمار را تسکین دهد و همچنین روند بهبودی را تسریع بخشد.کایروپراکتیک یا کایروپرکتیک Chiropractic زیر شاخه ای از درمان های مکمل یا Complementary and alternative medicine بوده و نوعی درمان مشکلات سیستم اسکلتی بدن انسان است. کسانی که از این روش استفاده میکنند

 

حرکاتی را روی بدن بیمار انجام میدهند

نرمش هایی را به وی یاد میدهند

به وی یاد میدهند که چگونه در انجام دادن کارهای روزمره از اندام های خود درست استفاده کند تا از مشکلات اسکلتی پیشگیری کند

از دارو استفاده نمیکند

ممکن است مشاوره تغذیه ای هم بدهد

شایعترین کاری که در کایروپرکتیک انجام میشود درمان کمردرد و درد گردن با مانیپولاسیون (حرکت دادن) ستون مهره Spinal manipulation است.

 

درمانگر های کایروپرکتیک عقیده دارند که علت بسیاری از دردهای ستون مهره نیمه دررفتگی در مفاصل آن است و بنابراین میتوان با انجام حرکاتی بر روی ستون مهره بیمار آن مفاصل را میزان کرده Adjustment و یا جاندازی کرد.

 

اساس درمان در کایروپراکتیک حرکات دست درمانگر است.

 

مانورهایی که یک درمانگر کایروپراکتیک انجام میدهد به این صورت است که ابتدا بیمار را بر روی تخت مخصوصی خوابانده و سپس با دست خود نیروها و فشارهایی را بر قسمت های خاصی از بدن وارد میکند.

 

قسمت هایی از ستون مهره و اندام ها را بیش از حد معمول میپیچاند و یا میکشد و یا ضرباتی ناگهانی با سرعت زیاد ولی شدت کم به آن وارد میکند.

برای انجام مانورهای کایروپرکتیک ممکن است فقط از دست درمانگر و یا از وسایلی استفاده شود. ممکن است در حین انجام حرکات توسط درمانگر، صداهایی در ستون مهره شنیده شود که به علت حرکت سطوح مفصلی و آزاد شدن حباب های گاز در مفاصل ستون مهره است. درست مانند وقتی که با فشار دادن به مفاصل انگشت از آنها صدا خارج میشود.

مانورهای کایروپرکتیک معمولا دردناک نیست با این حال ممکن است بعد از بعضی حرکات آن، بیمار تا چند ساعت دردی موضعی در محل داشته باشد.

 

گاهی اوقات درمانگر کایروپراکتیک از روش های فیزیوتراپی برای کاهش درد بیمار استفاده میکند. روش هایی مانند

 

سرما و گرما

ماساژ

اولتراسوند

دیاترمی

تحریک الکتریکی عضلات

تحریک الکتریکی اعصاب

کشش

اشعه مادون قرمز

 

 

همانطور که گفته شده زمینه اصلی فعالیت کایروپراکتیک درمان کمردرد و دردهای گردنی است. با این حال بعضی مواقع ممکن است در درمان سردرد و بعضی دردهای مفاصل دیگر هم فعالیت کنند.

 

 

یک درمانگر کایروپرکتیک که به آن Chiropractor یا دکتر کایروپرکتیک (Doctor of Chiropractic (DC هم میگویند کسی است که به مدت ۵-۴ سال در دانشگاه درس میخواند و آموزش های لازم را فرا میگیرد.

آموزش دوره های کایروپراکتیک عمدتا در کشورهای انگلیسی زبان صورت میگیرد. دکتر کایروپراکتیک سعی میکند مشکلات سیستم حرکتی بدن ( و بخصوص ستون فقرات) را با انجام مانورها و حرکاتی بر روی آنها برطرف کند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com

https://fanofa-world.blogsky.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#تورنتو #کلینیک #فیزیوتراپی #کایروپرکتیک#fanofa

 

 

برق ،نورپردازی ،دوربین مداربسته ،شبکه ،سیستم هوشمند در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

برق ،نورپردازی ،دوربین مداربسته ،شبکه ،سیستم هوشمند

کلیه امور برق وسیستم امنیتی و دوربین تجاری و اداری و مسکونی

کانادا انتاریو

شماره تماس: 14164751101               شمیم سلیمانی

https://www.fanofa.com/-fanofa0003948.htm





دوربین‌های مدار بسته به یکی از مهم‌ترین وسایل امنیتی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند و هر روز ویژگی‌های جدیدی به این دوربین‌ها اضافه می‌شوند. یکی از این فناوری های جدید، تکنولوژی ضبط تصاویر باکیفیت درشب است. درواقع دوربین های مداربسته دید در شب همگی مجهز به فناوری بهبود تصاویر به صورت الکترونیک هستند. در طول روز استفاده از دوربین‌های مختلف می‌تواند باعث افزایش امنیت شود اما در شب به دلیل نور کم این موضوع با مشکل مواجه می‌شود و تأمین امنیت در شب باید توسط دوربین دید در شب انجام شود.     

نام دیگر دوربین دید در شب، مادون قرمز است که می‌تواند بدون توجه به روشنایی به عملکرد خود ادامه دهد. در واقع دوربین مادون قرمز در محیط‌هایی که نور به صفر می‌رسد فعال بوده و می‌تواند از محیط به شکل ویژه‌ای تصویر برداری کند. دوربین‌های دید در شب به دلیل تصویر بهبود یافته الکترونیکی می‌توانند تصاویر مناسبی را ضبط کنند. در دوربین‌های دید در شب عنصری با نام تقویت تصویر وجود دارد که باعث می‌شود تصویر در تاریکی مطلق به شکل مناسب ضبط شود. درواقع در دوربین‌های دید در شب لامپ تقویت کننده نور وجود دارد که در مواقع نیاز نور مرئی و مادون قرمز را به نور الکتریکی تبدیل می‌کند. سیستم داخلی دوربین‌های دید در شب به صورت تک رنگ هستند که این موضوع به معنی نمایش تصاویر به رنگ سبز تیره است. علت نمایش این رنگ به خاطر چشم انسان بوده که به رنگ سبز تیره حساس است. دوربین‌های مادون قرمز به دلیل طیف امواجی که دارند توسط چشم انسان قابل رویت نیستند و سنسورهای تعبیه شده در دوربین‌های دید در شب به گونه‌ای است که تصویر را برای چشم انسان قابل شناسایی می‌کند.






سیستم های دوربین های دید در شب المان های اپتیک مانند لنز، منشور و آینه که در سیستم های دید در روز به کار می روند را دارا بوده و علاوه بر آن ویژگی های اپتیکی لازم برای دید در شب را نیز دارا هستند. همچنین سلول تقویت تصاویر را نیز دارا می باشند که با استفاده از آن قابلیت مشاهده تصاویر در تاریکی شب در حضور فقط چند هزارم لوکس نور فراهم می شود. لامپ تشدید کننده نور هم در سیستم های نظارت تصویری شبانه وجود دارد که نور موجود اعم از نور مرئی و اشعه مادون قرمز را جمع کرده و آن را به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید. این انرژی الکتریکی بسیار کم و ضعیف بوده، سپس در این سیستم تقویت می شود و تصاویر را برای ما نمایش می دهد. در این سیستم محل تبدیل نور به الکتریسیته که دقیقا در مقابل لامپ تشدید کننده نور قرار می گیرد، فتوکاتد نام دارد و قطر آن در سیستم های دوربین های دید در شب 25 میلیمتر می باشد. دوربین های دید در شب رنگ های متنوع را نشان نمی دهند و فقط تصاویر را به یک رنگ یعنی سبز تیره که چشم انسان حساسیت بیشتری نسبت به آن دارد نشان می دهد. روش کار کلیه دوربین های دید در شب بر اساس دارا بودن محدوده ای از نور، مثل نور مهتاب در حالت پسیو یا غیر فعال و یا نور مادون قرمز در حالت اکتیو یا فعال است. این نور موجود ساخته شده از فوتون ها بوده و در لامپ فوتونی جمع آوری می گردد و سپس به الکترون تبدیلی می شود. الکترون های ایجاد شده با استفاده از الکتریسیته و فرآیند شیمیایی خاصی شده، سپس به سوی پرده ای فسفری برای نمایان شدن تصاویر پرتاب می گردند . سپس ما به عنوان بیننده می توانیم از میان عدسی چشمی دوربین دید در شب، تصویری که تشکیل می شود را مشاهده نماییم. لازم به ذکر است که این تصویر به رنگ سبز می باشد. دوربین مداربسته دید در شب به دو صورت فعال و غیر فعال کار می کنند.

دوربین دید در شب با کمک اشعه مادون قرمز کار کرده و اشعه را با لیزر نامرئی و یا نور افکن مرئی به سمت شیء یا سوژه مورد نظر ارسال می نماید و به این ترتیب و با بهره گیری از نور ارسال شده، تصویر سوژه مورد نظر در دوربین دید در شب قابل مشاهده می گردد.

دوربین دید در شب نور حاصل از ماه یا ستارگان یا به طور کلی نور کم موجود در محیط را تقویت و تشدید کرده و در حقیقت اصلا از خود نور و پرتو مرئی یا نامرئی ساطع نمی کند. در این نوع سیستم دوربین های دید در شب، نور بازتابانده شده از هدف را تقوبت کرده و آن را به شدتی می رسانند که چشم انسان بتواند آن را به خوبی تشخیص بدهد. در حقیقت امکان دید تصاویر در شب با این مکانیزم در دوربین های مداربسته میسر می گردد.   

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#برق #نورپردازی #دوربین #مداربسته#fanofa