Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

مراقبت از کودک در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مراقبت از کودک

کانادا ونکوور

شماره تماس: 16047289404               مالکا ابهری

https://www.fanofa.com/childcare-fanofa0003908.htm





وقتی کودکتان شروع به راه رفتن می کند یا حتی در مرحله قبل از آن یعنی حرکت به روش چهار دست و پا است باید هوشیارتر باشید ، دریچه ها را بپوشانید پرده ها را بکشید و درها را قفل کنید.

یکی از مراقبت های اصلی از کودکان علاوه بر مراقبت از رشد کودک ( رسیدن به قد و وزن نرمال) مراقبت از تکامل کودک است.مراقبت از تکامل کودک بدین معنی است که والدین و اشخاص مرتبط با کودک همگی کمک کنند تا کودک مهارتهای لازم مانند برقراری ارتباط ، زبان ، حرکات متناسب با سن در پاها و دستها را کسب کند .تا در بزرگسالی فردی مفید و مستقل و کارآمد برای خود و جامعه باشد.

پایه اساسی برای رسیدن به این نقطه فراهم کردن فرصت های یادگیری برای کودک است که از همان ابتدای تولد توسط والدین صورت می گیرد.و انجام آن مستلزم داشتن آگاهی و اطلاعات کافی والدین است.

 

گاهی به اشتباه چنین تصور می شود که کودکان بخصوص نوزادان و شیرخواران نیاز به یادگیری ندارند و خودبخود سیرتکامل و کسب مهارت ها را طی خواهند کرد.اما علم پزشکی ثابت کرده است که از همان بدو تولد نوزادان از والدین خود یاد میگیرند و این یادگیری از طریق تقلید ، بازی و تکرار صورت می گیرد.

چون وقتی فرزندانتان نوپا هستند کارهای شگفت آور و خطرناک انجام می دهند که ممکن است به سلامتی آنها آسیب بزند.

از کودکانتان درسنین نوپایی مراقبت های ویژه ای بکنید زیرا او هنوز توانایی ایستادن ، راه رفتن و ... به طور کامل ندارد سعی کنید کودکانتان را در کارها حمایت کنید و تا حد ممکن هنگام حرکت در روزهای اول پا به پای او بروید چرا که شدت حرکت او گاهی به به هم خوردن تعادل و خطرات احتمالی ختم می شود.

کودکان همیشه و در هر زمان به مادر خود نیاز دارند و امنیت بزرگترین نیاز آنهاست قبل از اینکه بتوانند چهار دست و پا حرکت کنند بسیار کنجکاو هستند و چیزهایی را در دهانشان فرو می کنند مراقب باشید اسباب بازی ها مناسب سن آنها باشد تا در گلویشان گیر نکند.

کودک شما کنجکاو است پس بدون آنکه چیزی از خطر بداند به سراغ هرگوشه از خانه خواهد رفت، اگر منزلتان پله دار است باید بسیار مراقب باشید و ابتدا و انتهای پله ها را بپوشانید.

کودکان بسیار به اکتشافات علاقه مند هستند به همین دلیل به آشپزخانه که خطرناک ترین محیط خانه است می آیند ، همه کابینت ها را با چیزی ببندید و مواد شیمیایی را دور از دسترس کودک نگه دارید.

هیچ شکی نیست که کودکان آب بازی را دوست دارند و اوقاتی را در حمام سپری می کنند. هیچ وقت کودک نوپا و کوچک تان را تنهایی در حمام و وان رها نکنید و قبل از اینکه کودک را در آب بگذارید آب را امتحان کنید که خیلی سرد یا داغ نباشد ، فراموش نکنید که رها کردن کودک در آب ممکن است موجب خفگی شود.

می توانید کودک خود را به طور نامحسوس کنترل کنید مثلاً وقتی آنها خواب هستند با دوربینی که در اتاق نصب شده شما می توانید از آشپزخانه آنها را کنترل کنید یا وقتی در پله ها بالا پایین یا بازی می کنند با کنترل از راه دور حواستان به آنها خواهد بود.

کودکان وقتی آغاز به راه رفتن می کنند چندان تعادلی برای حفاظت از خود ندارند به همین دلیل به دیوار و ... اصابت می کنند ، بهترین کار برای جلوگیری از آسیب دیدگی آنها ایمن سازی محیط است اگر امکانش وجود دارد کنار دیوارهای خالی را با بالشتک و پشتی های نرم بپوشایند تا هنگام برخورد دچار حادثه نشوند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#مربی #مهد_کودک #کودک #مراقبت #fanofa 

 

قبول سفارشات نقاشی و نقاشیخط (کالیگرافی) در تگزاس

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

قبول سفارشات نقاشی و نقاشیخط (کالیگرافی)

قبول سفارشات نقاشی و نقاشیخط و کالیگرافی آموزش نقاشی برای تمام سنین ، آموزش کالیگرافی و نقاشیخط بصورت آنلاین ... 8328806414 شماره تماس WhatsApp: +989123169917

آمریکا تگزاس هوستون

شماره تماس: 18328806414

https://www.fanofa.com/painting-and-calligraphy-fanofa0003938.htm








کالیگرافی یا خوشنویسی یکی از انواع هنر است که پس از به وجود آمدن خط وارد دنیای ما شد و آن را دگرگون کرد. واژه‌ی کالیگرافی (Calligraphy) به معنای هنر زیبانویسی است. واژه‌ی کالیگرافی به دانش درست‌نویسی شکل کلمات نیز گفته می‌شود.کالیگرافی بیش از ۳هزار سال قدمت دارد. شاید بتوان تولد این هنر را با برخورد اولین جوهر به کاغذ پوستی مصادف دانست. بسیاری اولین کالیگرافی را متعلق به چینی‌ها می‌دانند و بسیاری دیگر معتقدند که رومی‌ها مخترع این سبک نوشتاری بوده‌اند.

با این وجود در یک مورد توافق وجود دارد و آن هم این است که کالیگرافی در اواسط قرن پانزدهم و پس از ورود صنعت چاپ به اروپا به‌صورت مجزا مورد استفاده قرار گرفت. درواقع در این دوران، بین دست‌نوشته‌‌های معمولی و سبک‌های خاص نوشتاری تمایز ایجاد شد.

کالیگرافی یا خوش‌نویسی، نوعی هنر بصری است که با نوشتار در ارتباط است. حروف و کلمات در کالیگرافی به کمک ابزارهای سر پهن یا قلم‌مو به‌شکلی هنرمندانه روی کاغذ می‌آیند. به بیان دیگر، کالیگرافی هنر نوشتن حروف و کلمات، به شیوه‌ای ابرازگر، هماهنگ و ماهرانه است.

کالیگرافی مدرن طیف وسیعی از شکل‌های نوشتاری را در بر می‌گیرد. این طیف از خط‌نوشته‌‌های کاربردی تا طراحی‌های هنری را که بعضا کلمات در آن‌‌ها خوانا نیستند را در برمی‌گیرد. کالیگرافی کلاسیک از تایپوگرافی و دست‌خط غیر کلاسیک متفاوت است اما می‌تواند هردوی این‌ها را شامل شود.

کالیگرافی دارای انواع گوناگونی است. هر یک از سبک‌های نوشتاری مورد استفاده در کالیگرافی، به نقطه‌ی خاصی از دنیا تعلق دارند. در ادامه چند مورد از مشهورترین سبک‌های کالیگرافی‌ را برایتان معرفی خواهیم کرد:

 



 خوش‌نویسی غربی: در خوش‌نویسی یا کالیگرافی به سبک غربی، معمولا از قلم شیب برای نوشتن کلمات استفاده می‌شود. سَری قلمِ شیب بسته به نوع خط انتخابی متفاوت است. خط کارولینگین خط انگلیسی، خط ایتالیک و خط رومی از انواع خطوط مورداستفاده در این سبک از خوش‌نویسی هستند.

 

 خوش‌نویسی اسلامی (عربی): خوش‌نویسی اسلامی که با نام خوش‌نویسی عربی نیز شناخته می‌شود، متفاوت‌ترین نوع کالیگرافی است. این سبک از کالیگرافی که با هنر اسلامی منطبق است، نوعی حالت معنوی در کلمات ایجاد می‌کنند. مسلمانان از این کالیگرافی برای نوشتن قرآن کمک گرفته‌اند. از معروف‌ترین خطوط این سبک می‌توان به خط کوفی و خط نسخ اشاره کرد.

 

 خوش‌نویسی شرقی: ابزار خوش‌‌نویسی به سبک شرقی، به «چهار گنجینه‌ی یادگیری» معروف هستند. این چهار گنجینه عبارتنداز قلم‌مو، جوهر، کاغذ و جوهردان. تنوع خطوط در کالیگرافی شرقی به نوع و اندازه‌ی قلم‌مو بستگی دارد.

 

 خط کایشو یکی از خطوط سنتی مورد استفاده‌ در این سبک است که در عین سادگی و خوانایی، زیبایی بسیار چشم‌گیری دارد. کالیگرافی شرقی، تاکید بسیاری بر ظاهر حروف دارد و به نظر می‌رسد که همین موضوع به نوشته‌‌های شرقی جان بخشیده است.

استفاده از کالیگرافی در زندگی روزمره، باعث می‌شود ارزش کارتان افزایش پیدا کند و از سوی اطرافیان بیشتر مورد توجه قرار گیرد. خوش‌نویسی شما را حرفه‌ای‌تر نشان خواهد داد و احترام بیشتری را به سوی‌تان روانه خواهد کرد.

 

این روزها تقریبا می‌توان در هر نقطه‌ای از شهر اثری از کالیگرافی مشاهده کرد. کلاس‌های خوش‌نویسی جزو کلاس‌هایی هستند که همیشه مورداستقبال قرار می‌گیرند. اما برای اینکه بیشتر با کاربرد کالیگرافی در دنیای امروز آشنا شوید موارد زیر را مطالعه کنید:

 

بیان هرچه بهتر خود: هیچ چیزی به اندازه‌ی استفاده از خط خوب نمی‌تواند روی سایرین تاثیر بگذارد. هنگامی که از کالیگرافی در کارهای گوناگونی همچون نوشتن رزومه‌ی کاری یا سایر مواردی که در آن نیاز به ابراز خودتان دارید، استفاده می‌‌کنید، توجه بیشتری دریافت می‌کنید.

 

خط خوب شما این پیغام را به اطرافیان‌تان ارسال می‌کند که شما فردی منظم و قابل اعتماد هستید. بنابراین احتمال اینکه به واسطه‌ی استفاده از کالیگرافی شغل رویاهایتان را به دست آورید بسیار بالاست.

 

کسب درآمد: یکی از ویژگی‌های جالب کالیگرافی این است که شما می‌توانید استعداد خود را در این زمینه تبدیل به پول کنید. کسب‌وکارهای بسیاری هستند که به هنر شما نیاز دارند و از آن برای انجام طراحی‌‌های مرتبط با کسب‌وکارشان کمک می‌گیرند. از سوی دیگر، بسیاری از افراد نیز تمایل دارند این هنر را یاد بگیرند؛ پس به یک معلم خطاطی مجرب نیاز دارند.

 

متمایزسازی کسب‌وکار: همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم بسیاری از کسب‌وکارها به کالیگرافی نیاز دارند. کالیگرافی به کسب‌وکارها کمک می‌کند که در بین رقبای خود متمایز شوند. بسیاری از کسب‌وکارها برای طراحی لوگو، کارت‌های هدیه و خوش‌آمدگویی و حتی دکوراسیون فروشگاه‌شان از کالیگرافی استفاده می‌کنند.

 

ایجاد حس خاص بودن در افراد: ما در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم و داشتن روابط اجتماعی حرف اول را می‌زند. هنگامی برای نوشتن مطلبی هر چند کوچک وقت صرف می‌کنیم و آن را با حروف زیبا می‌آراییم، این پیام را به مخاطب خود منتق می‌ کنیم که فردی ارزشمند و خاص است. حتی خارج از فضای مجازی، نوشتن نامه‌ای که با خط خوش نوشته شده باشد، باعث می‌شود تا مخاطبین ما خود را متمایز از سایرین در نظر بگیرند.

 



برقراری تعادل روحی: این روزها در بیشتر کشورهای دنیا، نوعی گرایش فکری نسبت به کار ایجاد شده است که باعث می‌شود بیشتر افراد تمامی وقت و انرژی خود را به کار کردن اختصاص دهند.

افرادی که دارای چنین طرز فکری هستند، مدام به‌دنبال دریافت سهم بیشتری از زندگی هستند و نمی‌توانند به خودشان استراحت دهند. بسیاری از روان‌شناسان برای متعادل‌سازی سبک زندگی این افراد، تمرین کالیگرافی را پیشنهاد می‌دهند. کالیگرافی با ایجاد حس آرامش و تمرکز باعث پرت شدن حواس افراد از افکار استرس‌زا می‌شود.

ساخت کارت پستال و هدایای خاص: کالیگرافی پرکاربردترین ابزار در ساخت کارت پستال و کارت‌های هدیه است. نه‌تنها صاحبان این کسب‌وکارها از کالیگرافی استفاده می‌‌کنند، بلکه افراد خلاق نیز برای هدیه دادن به دوستان و نزدیک‌شان از این هنر بهره می‌برند. وجود نوشته‌های زیبا ارزش هر هدیه‌ای را افزایش خواهد داد.




www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#نقاشی #آمریکا #تگزاس #طراحی #خوشنویسی #سفارشات#fanofa 

هوشمندسازی منزل و فروشگاه و شرکت و مغازه و .... در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

هوشمندسازی منزل و فروشگاه و شرکت و مغازه و ....

با هوشمندسازی خانه و شرکت و فروشگاه و مغازه و ویلا و ... با تیمی قوی و حرفه ای توسط شرکت BRIOT با بیست سال سابقه درخشان در خدمت هموطنان عزیز میباشیم

استانبول ترکیه

شماره تماس: 9005352751619                    مسعود بابازاده

https://www.fanofa.com/smart-home-store-company-shop-etc.-fanofa0003923.htm



طبق تعریف ساختمان هوشمند به ساختمانی گفته می شود که در آن عملیات کنترلی از طریق تلفن همراه هوشمند یا نرم افزارهای کامپیوتری و یا نرم افزار تحت وب انجام می شود. برای انجام عملیات کنترلی در خانه هوشمند نیازی به حضور فیزیکی کاربر در محل نیست و کاربر قادر خواهد بود از راه دور عملیات مورد نظرش را به انجام برساند.

 

کنترل کلیه وسایل الکتریکی، روشنایی، امنیتی و در قالب هوشمندسازی ساختمان ها به کمک اینترنت و از راه دور امکان پذیر است. اکنون که با تعریف هوشمند سازی ساختمان آشنا شدید به بیان نحوه هوشمندسازی ساختمان ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

هوشمندسازی ساختمان تقسیم بندی های مختلفی دارد. در یک دسته بندی ساختمان ها را از نظر نوع ارتباط تجهیزات با یکدیگر تفکیک می کنند. این دسته بندی شامل خانه هوشمند بی سیم (وایرلس) و خانه هوشمند با سیم (تحت وایر) می شود. در یک دسته بندی دیگر ساختمان ها را از نظر نوع عملکرد و میزان کنترل های قابل انجام توسط کاربر دسته بندی می کنند. در این دسته بندی می توان به BMS و اتوماسیون خانگی اشاره کرد.

کلیدواژه اتوماسیون خانگی اغلب زمانی به کار برده می شود که در هوشمندسازی ساختمان، هدف کنترل بخشی از تجهیزات مربوط به یک واحد ساختمان باشد. به عنوان مثال در یک ساختمان هوشمندسازی صرفا جهت کنترل سیستم روشنایی واحدها صورت بگیرد. در این صورت اصطلاح اتوماسیون خانگی واژه مناسبتری است.

 

در سوی دیگر bms که مخفف سیستم مدیریت ساختمان است برای هوشمندسازی کلیه بخش های یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. طبق این تعریف bms اغلب برای مجتمع های تجاری و اقامتی مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا در این مجتمع ها مشاعات از اهمیت ویژه ای برخوردارند و کنترل تجهیزات مرتبط با مشاعات به عهده مدیریت مجموعه است.

 

در ساختمان های مسکونی به دلیل تنوع سلایق ساکنان کمتر می توان سیستم bms را به صورت کامل اجرا کرد. به عنوان مثال ساکنین در مورد دمای آب موتورخانه به تفاهم نمی رسند

هوشمندسازی ساختمان مزایای زیادی دارد که از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

صرفه جویی در مصرف انرژی

کنترل پذیری بیشتر سیستم

کنترل تجهیزات از راه دور

افزایش سطح کارآمدی تجهیزات

ارتقا سطح زندگی و آسایش بیشتر

هوشمندسازی ساختمان مراحل مختلفی دارد که عبارتند از:

 

نیازسنجی و تعیین تجهیزات مورد نیاز

انتخاب محصولات هوشمندسازی ساختمان و خرید محصولات

نصب و راه اندازی تجهیزات هوشمندسازی ساختمان

در این مرحله با توجه به نیازهای کاربر نیازسنجی هوشمندسازی ساختمان صورت می گیرد. بهتر است برای انجام نیازسنجی از یک مشاور خبره کمک بگیرید.

 

مشاوران خانه هوشمند گلدوِر آماده ارائه هرگونه مشاوره به صورت رایگان به شما هستند.

 

به طور کلی جهت نیازسنجی لازم است ابتدا تجهیزاتی را که می خواهید از راه دور کنترل کنید مشخص کنید. تجهیزاتی شامل وسایل روشنایی، سیستم سرمایش و گرمایش، لوازم الکتریکی مورد نیاز و پس از تعیین تجهیزات باید جزئیات بیشتری را در مورد هریک مشخص کنید. به عنوان مثال تعداد سرخط های روشنایی، نوع سیستم سرمایش و گرمایش و تعداد لوازم الکتریکی که می خواهید به سیستم متصل شوند.

جهت کنترل سیستم روشنایی می توانید از کلید لمسی هوشمند استفاده کنید.

جهت کنترل تجهیزات الکتریکی نیز می توانید از رله های هوشمند که در دو نوع مینی و تابلویی تولید شده اند استفاده کنید.

نصب و راه اندازی برخی از سیستم های هوشمندسازی ساختمان از پیچیدگی بالایی برخوردار است و باید توسط یک تیم فنی آموزش دیده انجام شود.

اما برخی از محصولات نیز به راحتی قابل نصب و راه اندازی هستند.

هوشمندسازی ساختمان ها به روش های مختلفی انجام می شود که با توجه به نیازها و خواسته های شما تغییر می کنند. مهمترین مرحله هوشمندسازی ساختمان نیازسنجی دقیق و انتخاب درست محصولات مورد نیاز است که با توجه به سلیقه کاربر و ویژگی های محصولات شرکت های مختلف صورت می گیرد.بهتر است در مرحله نیازسنجی از یک مشاور با تجربه کمک بگیریم تا نیازسنجی را به درستی و با در نظر گرفتن همه جوانب آن انجام دهیم.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#ساختمان #آپارتمان #هوشمند #هوشمند_سازی #منزل #ترکیه #استانبول#fanofa 

استخدام در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

استخدام

دپارتمان گوشت و پروتئین اربن گیت استخدام می کند. (فقط ساکنین ترای سیتی) ارسال رزومه: Resume@urbangate.ca

کانادا ونکوور

شماره تماس: 16044728888            هادی

https://www.fanofa.com/hire-fanofa0003918.htm



قصابی‌ها انواع گوشت را به گوشت بره، گوشت گوسفند، گوشت گوساله و گاو تقسیم‌بندی می‌کنند. گوشت بره را می‌توان از رنگ روشن صورتی‌اش تشخیص داد. این گوشت کم‌چرب است، زود می‌پزد و طعم بسیار خوبی دارد و معمولا از اوایل اسفند تا اوایل تیرماه به راحتی در بازار پیدا می‌شود. بهترین نوع گوشت بره را باید در ماه فردوردین بخرید. گوشت گوسفند، استخوان‌دار است و به رنگ قرمز روشن عرضه می‌شود. مهر و آ‌بان دوره فراوانی این نوع گوشت در بازار است و باید بدانید به طور معمول از اوایل فروردین تا ۱۵ اردیبهشت خیلی کم در بازار پیدا می‌شود. گوشت گوساله و گاو، اما به رنگ قرمز پررنگ هستند و چربی آن‌ها کمتر است. این نوع گوشت از اواخر بهار تا اوایل پاییز به شکل فراوان در بازار پیدا می‌شود.

انتخاب‌هایی مثل گوشت شتر و گوشت بز هم پیش روی شماست. گوشت شتر طعمی شیرین دارد و بیشتر برای پختن آش و سوپ مناسب است. با این حال همان طعم شیرین و البته رنگ زرشکی مایل به سیاهش خیلی طرفدار ندارد. پزشکان مصرف گوشت بز را هم برای مبتلایان به چربی و فشار خون تجویز می‌کنند. اگر چه می‌توانید این گوشت را از روی بوی بد آن تشخیص دهید، اما معمولا بیشتر مردم وقتی متوجه می‌شوند سرشان کلاه رفته که در خانه با گوشتی سفت و دیرپز روبرو می‌شوند. چون گوشت بز و میش نسبت به بقیه گوشت‌ها ارزان‌تر است،

اولین قدم در خریداری گوشت قرمز توجه به مهر سازمان دامپزشکی است. حالا بیایید سراغ اصل مطلب برویم. قدیمی‌ها می‌گویند هر چقدر رنگ گوشت روشن‌تر باشد، بهتر است و راحت هضم می‌شود ولی این تصور درست نیست. مثلا گوشت گوساله جوان رنگ روشنی دارد، ولی باید بدانید هضم این گوشت اصلا آسان نیست.

برای همیشه این نکته را گوشه‌ای از ذهن‌تان حک کنید که اگر گوشت دارای رشته‌های عضلانی باشد، یعنی حیوان ذبح شده پیر بوده است. گوشت خوب به رنگ روشن زنده است و چربی آن سفید یا کمی زرد است. سختی گوشت هم می‌تواند معیاری برای خرید بهتر باشد. اگر گوشتی شل باشد یعنی بک جای کار لنگ می‌زند.

همین که گوشت قرمز تازه بیشتر از ۲۴ ساعت در مغازه بماند، چربی روی آن کف می‌کند. در این حالت می‌توانید حباب‌های هوا را روی گوشت دید. در این صورت رنگ گوشت تیره می‌شود. دقت کردن به چربی هم می‌تواند اسرار گوشت مانده را فاش کند؛ در این حالت چربی چرک و تیره است.

 

بهترین راه خرید گوشت، همان قصابی‌ها هستند که جلوی چشم شما اقدام به تمیز کردن و کشیدن گوشت می‌کنند با این حال اگر به هر دلیلی مجبور هستید گوشت یخ‌زده بخرید، بهتر است اجازه دهید یخ آن باز شود، بعد آن را قطعه قطعه کرده و داخل فریزر بگذارید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#رستوران#ونکوور#استخدام#گوشت #دپارتمان #پروتئین#fanofa 

استخدام در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

استخدام

با سلام دعوت به همکاری؛ یک نفر اقا مسلط به زبان انگلیسی جهت همکاری در زمینه بازاریابی و فروش سنگهای تزیینی بنا؛ دوستانی که مایل هستند لطفا با شماره ۴۱۶۸۸۰۱۰۹۰ تماس بگیرند 4168801090 زمانی

 

کانادا تورنتو

شماره تماس: 14168801090                   محمد زمان

https://www.fanofa.com/hire-fanofa0003927.htm




بازاریاب یا مارکتر به کسی گفته می شود که به دنبال روش هایی است تا برای محصول تولید شده یا خدمات ارائه شده توسط شرکت بازار مناسب پیدا کند و با روش های مناسب پل ارتباطی مناسبی میان نیازمشتری (بازار هدف) و محصول (خدمات شرکت) ایجاد کند.

 

شاید بتوان اصلی ترین کار بازاریاب را کشف ارزش محصول/خدمات و پیدا کردن روش های ارتباطی بین بازار و ارزش تولیدی دانست.

 

بازاریاب ها به طور معمول افرادی هستند که علاوه بر دانش علمی زیاد و به روز، خلاقیت فراوانی دارند و سعی می کنند از خلاقیت خود برای پیدا کردن چنل ها و روش های ارتباطی تازه استفاده کنند.

 

یکی از اصلی ترین وظایف بازاریاب یا تیم بازاریابی شرکت را می توان تعیین استراتژی های مشخصی برای افزایش تأثیر برندتجاری و ایجاد ارزش های مورد نیاز در مشتریان دانست.

 

بازاریاب کسی است که به دنبال یک پاسخ (توجه، خرید، رأی، اعانه) از طرف دیگر است که به آن چشم اندازها می گویند. درصورتی که هر دو طرف در پی فروش چیزی به یکدیگر باشند هردوی آنها بازاریاب هستند.

 

طرف دیگر بازاریاب کسی است که عواملی مانند طراحی محصول، طراحی خدمات پس از فروش، تبلیغات، پیشبرد فروش، تعیین قیمت ها، تعیین انواع تخفیفات، طراحی کانال های توزیع محصول و را برعهده دارد.

 

یک بازاریاب افزون بر داشتن مهارت های ویزیتوری (معرفی کننده) و فروشندگی (ارائه کننده مستقیم محصول / خدمت محدود و دریافت کننده مستقیم و هم زمان بهای آن)، وظایف دیگری نیز دارد؛ از قبیل

 

1- توان بالای مذاکره های توجیهی، استدلالی، مشاوره ای و حتی مقابله ای.

 

2- تسلط بر مفاهیم و دانش های تخصصی و وابسته به بازاریابی.

 

3- توان جذب سفارش های بالا.

 

4- جذب و انتقال اطلاعات در مجرای مدیریت سیستم های اطلاعاتی (Marketing Information System) سازمانی.

 

5- ارائه مشاوره های بهره وری تولید به تصمیم گیران در سازمان.

 

6- مدیریت جزئی در روابط مشتریان.

 

7- شرکت در امور هماهنگ برندینگ سازمانی و ساختمان ذهنی مناسب در بازار.

 

8-شناسایی کدهای توزیعی مناسب.

 

9- تجسس اطلاعات

 

بنابراین، در می یابیم که وظایف بازاریاب در طبقه بندی ساختمان بازاریابی یک سازمان به چه صورتی است.

 

بازاریاب ها در بالا بردن تقاضا برای محصولات مهارت دارند، اما این برداشت محدودی است ازآنچه آنها انجام می دهند. درست همانطور که افراد شاغل در حوزه تولید و آمار مسئولیت مدیریت عرضه را بر عهده دارند، بازاریاب ها مسئول مدیریت تقاضا هستند. بازاریاب ها در پی آنند تا میزان، زمان بندی و ترکیب تقاضا را طوری تحت تأثیر قرار دهند تا اهداف سازمان را برآورده کنند. تقاضا می تواند به هشت حالت وجود داشته باشد:

 

- تقاضای منفی: مصرف کنندگان محصول را دوست ندارند و حتی ممکن است پول پرداخت کنند تا با محصول مواجه نشوند.

 

- تقاضای ناموجود: مصرف کنندگان ممکن است از وجود محصول بی خبر باشند یا علاقه ای به آن نداشته باشند.

 

- تقاضای نهفته: امکان دارد مصرف کنندگان نیاز زیادی به محصولی داشته باشند که محصولات موجود قادر به برآورده کردن این نیازها نباشند.

 

- تقاضای رو به کاهش: مصرف کنندگان کمتر محصول را خریداری می کنند یا اینکه اصلا دیگر خریداری نمی کنند.

 

- تقاضای نامنظم: خریدهایی که مصرف کننده انجام می دهند بر اساس فصل، ماه، هفته، روز یا حتی ساعت متغیر هستند.

 

- تقاضای کامل: مصرف کنندگان به صورت کافی همه محصولاتی را که در بازار ارائه شده است خریداری می کنند.

 

- تقاضای فراتر از کامل: تعداد مصرف کنندگانی که خواهان خرید محصول هستند بیش از تعداد محصول است.

 

- تقاضای ناسالم: مصرف کنندگان ممکن است مجذوب محصولاتی شوند که نتایج اجتماعی ناخوشایندی داشته باشند.

 

در هر یک از این موارد، بازاریاب ها (مارکترها) باید دلایل یک حالتی از تقاضا را شناسایی کنند و یک طرح عملیاتی را تعیین کنند تا تقاضا را به سوی یک حالت مطلوب تر سوق دهد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#استخدام #سنگ #سنگ_تزئینی #تورنتو#fanofa