https://fanofa-world.blogsky.com/
دوستان و همراهان گرامی، گروه تبلیغاتی فانوفا همچون گذشته در وبسایت خود به آدرسwww.fanofa.com در انتظار آگهی های شماست. تا به رایگان آنها را در وبسایت خود منتشر و در معرض تماشای مخاطبان و متقاضیان فارسی زبان گرداگرد جهان منتشر سازد. در همین راستا مواردی را در خصوص تبلیغات در فضای مجازی با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت. فانوفا انعکاس آگهی کسب و کار شما.
دنیا دنیای فروش است؛ اما نه فروش تحمیلی مثل قدیم بلکه فروش پاسخگواین یعنی در زمان گذشته کسب و کارها با خود میگفتند، من چه چیزی دارم و باید به چه کسی بفروشم؟ که معمولا برای فروش به زور و فشار متوسل میشدند؛ اما در حال حاضر با ظهور تکنولوژی و دنیای مجازی نوع نگرش تغییر کرده است و تمرکز از روی محصول به مخاطب تغییر کرده است. ما باید نیازهای عمیق مخاطب خودمان را کشف کنیم و برای این کار نیاز داریم که مخاطب را در شبکه های اجتماعی مختلف دنبال کنیم تا با خواستههای او آشنا شویم.
دنیای تبلیغات، دنیای شگفت انگیز و عجیبی است و تقریبا اکثر ما درگیر آن هستیم؛ چون هر روز به هر کجا که میرویم یا به هر جا که نگاه میکنیم، پیامهای مختلفی میبینیم. در واقع قدرت تبلیغات در عصر جدید به اندازهای فراگیر شده است که دیگر نیازی نیست ما به این فکر کنیم که به چه چیزی نیاز داریم یا باید چه چیزهایی بخریم و حتی با چه افرادی در ارتباط باشیم؛ چون تبلیغات به صورت گسترده روی تمام جنبههای زندگی ما تاثیر میگذارد و این همان قدرت تبلیغات است که باید از آن آگاه باشیم.
طبق آمار از هر چهار دقیقه ای که افراد در اینترنت وقت می گذرانند، یک دقیقه در شبکه های اجتماعی صرف می شود. این آمار برای برخی حتی بیش تر هم می شود.
این روزها بسیاری از کاربران ایرانی برای دنبال کردن اخبار روز، ارتباط برقرار کردن با دوستان خود و حتی خرید آنلاین از فروشگاههای مختلف از شبکههای اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، لینکدین، واتساپ و تلگرام استفاده میکنند. از این رو شبکه های اجتماعی میتواند یک محیط خوب و فرصتی ارزشمند برای برندسازی و گسترش کسب و کار باشد که با تبلیغات در شبکه های اجتماعی میتوان به این هدف رسید.
معمولا برای بسیاری از صاحبین کسب و کار این سوال در ذهنشان به وجود میآید که تبلیغات آنلاین بهتر است یا آفلاین؟! برای جواب به این سوال ما میگوییم این موضوع به کسبوکار شما مربوط میشود؛ به طور مثال اگر مشتریان هدف شما در فضای شبکه های اجتماعی حضور چندانی ندارند، قطعا تبلیغات آفلاین مثل بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند گزینه مناسبی باشد؛ اما همانطور که میدانید این روزها تقریبا همه چیز به سمت فضای مجازی رفته است، در نتیجه کمتر کسب و کاری وجود دارد که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی جایی نداشته باشد و چون با قدرت دنیای مجازی آشنا هستیم بهتر است با تبلیغات در شبکه های مجازی آشنا باشیم.
اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی با سرعت زیاد در میان افراد بیشتری رخ میدهد، در نتیجه شما میتوانید در کنار تبلیغات در شبکه های اجتماعی از هر کاربر خود به عنوان یک تریبون تبلیغاتی برای به اشتراک گذاری محصول یا خدمات شما استفاده کنید و این یک فرصت استثنایی و عالی را برای رشد کسب و کارتان فراهم میسازد.
حضور پر رنگ و قوی در شبکه های اجتماعی کمک میکند تا همیشه در معرض دید کاربران قرار بگیرید و احساس نیاز را در آنها ایجاد کنید و تبدیل به یک کسب و کار اجتماعی شوید.
حضور مستمر این فرصت را در اختیار شما قرار میدهد تا تعاملی صمیمی با کاربران پیدا کنید و این روابط دوستانه منجر به ایجاد مشتری وفادار میشود.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی هزینه بسیار کمتری نسبت به تبلیغاتهای آفلاین دارد. از طرفی تمام کاربران به نوبه خودشان یک بیلبورد تبلیغاتی رایگان برای برند و محصولات شما هستند؛ چرا که سرعت انتقال اطلاعات در شبکه اجتماعی بسیار سریع شکل میگیرد و شما میتوانید در ظرف مدت زمان کوتاهی، با هزینه بسیار کم به کمک یک استراتژی شبکه های اجتماعی اصولی کسب و کار خود را گسترش دهید.
همانطور که قبلتر در آمارهای جهانی بررسی کردیم، هر کاربر اینترنت حدود 2 ساعت و 24 دقیقه به صورت روزانه وقت خود را صرف شبکه های اجتماعی میکند. این قاعده درباره کاربران ایرانی نیز مستثنی نیست. حال اگر بخواهیم به صورت جزئیتر رفتار کاربران ایرانی را بررسی کنیم، خوب است بدانید طبق آمار اعلام شده توسط خبرگزاری مهر، معاون وزیر ارتباطات اعلام کرده است که کاربران ایرانی روزانه 1 ساعت و 4 دقیقه از وقت خود را در شبکه های اجتماعی صرف میکنند. از این رو بازاریابان نوین تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به بسیاری از کسب و کارها توصیه میکنند. علاوه بر این بسیاری از شبکه ها مثل فیسبوک و اینستاگرام، خودشان امکاناتی برای تبلیغات و هدف گذاری مخاطبین اراده دادهاند. در حال حاضر در ایران از شبکه های مختلفی مانند اینستاگرام، لینکدین، واتساپ، تلگرام و فیسبوک برای تبلیغات استفاده میشود.
این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که فرقی ندارد شرکت کوچکی داشته باشید یا صاحب یک شرکت چند ملیتی که در محدوده جهانی فعالیت دارد، فقط باید بدانید که تنها راه جهت رسیدن به توانایی تبلیغات در شبکه های اجتماعی و گسترش برندسازی خود در رسانه اجتماعی، تدوین و اجرای یک راهبرد و استراتژی قوی در تبلیغات در شبکه های اجتماعی و استفاده از این منبع بالقوه است.
حال این که چگونه بتوانید برند و سازمان خود را در شبکه های اجتماعی در معرض دید عموم کاربران یا مشتریان بالقوه خود قرار دهید، ممکن است متغیر باشد. از این رو نوع استراتژی تعریف شده برای شما در شبکه های اجتماعی مختلف نیز متغیر می شود. به طور مثال ممکن است شما نیاز به محتوای ویدئویی برای بیان نوع فعالیت خود داشته باشید یا گاهی یک متن کوتاه ممکن است شما را به هدفتان برساند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #گروه_تبلیغاتی #آموزش #سنجش#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
گلوبال امیگرند
سرمایه گذاری،خرید،فروش،اجاره،کسب شهروندی،ترکیه،ویزا کانادا،ویزای,اروپا ،اجازه کار، @globalemigrant +1 (818) 818-8275,
ترکیه – آنکارا
شماره تماس: 9005071737659 فرهاد مهرانی
https://www.fanofa.com/globalemigrant-fanofa0003921.htm
پیش زمینه تاریخی، غنای فرهنگی، برخورداری از موقعیت استراتژیک، پیشرفت چشمگیر اقتصادی، موقعیت کمنظیر جغرافیایی، بازار کار فعال و بینالمللی و آب و هوا و طبیعت منحصر به فرد، موجب تمایز ترکیه از سایر نقاط جهان شده است. از لحاظ جغرافیایی، ترکیه همچون پلی میان اروپا و آسیا است و به همین خاطر دارای بازار کار بینالمللی و فعال و موقعیت تجاری فوقالعادهای در منطقه است که این موضوع فرصتهای کاری و تجاری پرسودی را موجب شده است.
در عین حال، این کشور با توجه به جاذبههای گردشگری متنوع، طبیعت و آب و هوای فوقالعاده، سواحل زیبا، تاریخ و فرهنگ متفاوت و غنی، امنیت بالا و هزینههای مناسب اقامتی، تفریحی و گردشگری، سالانه میلیونها توریست را از سراسر دنیا به سمت خود جذب میکند و یکی از ۱۰ مقصد محبوب و برتر تفریحی و توریستی دنیا محسوب میشود. از جانبی دیگر با توجه به هزینههای نسبتا بالای تحصیل و زندگی در کشورهای مطرحی مانند انگلیس، کانادا، آمریکا و استرالیا و همچنین دشواری پروسه دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی این کشورها، دانشجویان بینالمللی زیادی به واسطه هزینههای مناسب تحصیل و زندگی و مزایای برتر تحصیلی نظیر حضور دانشگاههای معتبر و بینالمللی، تنوع رشتههای تحصیلی، کیفیت آموزشی بالا، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و دریافت ویزا، امکان دریافت کمک هزینه تحصیلی، امکان کار حین تحصیل و نبود شرط سنی و گپ تحصیلی، کشور ترکیه را برای تحصیل انتخاب کردهاند.
به همین دلیل، در حال حاضر این کشور علاوه بر مقصد گردشگری و توریستی به عنوان یکی از مقاصد برتر تحصیلی جهان نیز محسوب میشود. در کنار این موارد، بنابر گزارش خبرگزاری euronews در سال ۲۰۱۸، رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان، قانون جدیدی را تصویب کرد که به واسطه آن مبلغ خرید ملک در ترکیه برای شهروندان خارجی از ۱ میلیون به ۲۵۰ هزار دلار و مبلغ سرمایهگذاری و سپرده بانکی نیز برای افراد خارجی از ۲ میلیون به ۵۰۰ هزار دلار کاهش پیدا کرد.
مصادف شدن کاهش ارزش لیر ترکیه با تصویب قانون جدید سرمایهگذاری و خرید ملک در این کشور با استقبال بینظیری از شهروندان تمامی نقاط دنیا روبرو شده است. این بدین خاطر است که شهروندان خارجی میتوانند علاوه بر خرید ملک و سرمایهگذاری پرسود در قطب توریستی و تجاری آسیا، از پاسپورت معتبر و حق شهروندی این کشور نیز برخوردار شوند.
در عین حال امکان اقامت طولانی و کسب درآمد ارزی از ملک خریداریشده در ترکیه، جذابیت سرمایهگذاری در این کشور را افزایش داده است. همچنین سرازیر شدن حجم بالایی از سرمایههای خارجی به ترکیه منجر به شروع پروژههای عظیمی نظیر شبکه متروی جدید، کانال استانبول و سومین فرودگاه استانبول گردیده و سرعت پیشرفت این کشور را طی چند سال اخیر به چند برابر افزایش داده است. در مجموع میتوان اینطور گفت که نزدیکی مسیر به ایران، شباهت اقلیمی، فرهنگی و مذهبی، وجود گزینههای مناسب و مقرون به صرفه ملکی به نسبت ایران، جاذبههای متنوع گردشگری و بسیاری از مزایای بیشمار دیگر این کشور را به یکی از اولویتها و انتخابهای اصلی شهروندان ایران برای سرمایهگذاری، تحصیل، کار و زندگی بدل کرده است.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#سرمایه_گذاری #فروش #خرید #املاک #ترکیه #آنکارا#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
خدمات کابینت
Rose & Cottage Interiors انواع کابینت های آشپزخانه و vanities طراحی و بازسازی کامل رنگ آمیزی ریفیس تعمیرات جزئی و کلی ساخت و دلیوری و نصب در کمتر از یک ماه 647-830-1355
کانادا – تورنتو
شماره تماس: 16478301355 سودابه
https://www.fanofa.com/rose-cottage-interiors-fanofa0003894.htm
اهمیت طراحی کابینت آشپزخانه بر کسی پوشیده نیست و طبق تجربه اکثر کارفرمایان برای طراحی دکوراسیون داخلی و یا بازسازی منزل به طراحی و اجرای کابینت لوکس و لاکچری تاکید ویژه ای دارند زیرا تاثیر مستقیم و بسزایی در زیبایی بصری کل محیط منزل دارد و علاوه بر آن طراحی و اجرای موفق و مناسب کابینت آشپزخانه نظم و چیدمان بهتر وسایل آشپزخانه را میسر می نماید.
نکته بسیار مهم این است که طراحی آشپزخانه صرفا جانمایی گاز ، یخچال ، سینک و تعدادی یونیت نمی باشد بلکه طراحی یک آشپزخانه می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر موارد فوق بتواند در هارمونی کامل با تمام فضا و بصورت فضایی لوکس و لاکچری در خدمت اصول زیبایی شناسی فضا بوده و جذابیت آن را دو چندان نماید.
کابینت های گلاس و ام دی اف که بیشتر برای سبک مدرن استفاده می شود و با توجه به تنوع در طراحی خلاقانه به شدت مناسب آشپزخانه های کوچک است که امکان استفاده بهینه از کابینت آشپزخانه را میسر می نماید.
به طور کلی دکوراسیون داخلی باید به گونه ای باشد که طراحی فضاها بر اساس میزان مساحت و کاربری داخلی محیط در نظر گرفته شود. همچنین تمامی فضاها باید نیاز های صاحب خانه را برطرف کند. طراحی آشپزخانه و مخصوصا کابینت ها از مهمترین جنبه های دکوراسیون داخلی است. می توان بیان کرد بیشتر زیبایی دکوراسیون داخلی به طراحی آشپزخانه مربوط می شود، بطوری که وجود کابینت آشپزخانه و تجهیزات مختلف نیاز به هماهنگی متناسبی با سایر قسمت های طراحی شده در خانه را داشته باشند.
طراحی آشپزخانه باید با توجه به نیاز و فضای موجود صورت گیرد. طراحی آشپزخانه تنها به معنای دکوراسیون و چیدمان وسایل در آن نیست. بلکه باید روح سرزندگی و خلاقیت در آن مکان به وجود آید. می توان از روش طراحی هایی به سبک کلاسیک و مدرن برای ایجاد فضایی تازه استفاده کرد. در نتیجه نقش کابینت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه هائز اهمیت است. معمولا در دکورراسیون آشپزخانه کابینت ها بیشترین نقش را ایفا می کنند. بطوری که از آنها برای نگهداری ظروف و لوازم آشپزی استفاده می شود. همچنین با توجه به فضایی که برای طراحی آشپزخانه و کابینت ها داریم ، می توانیم از کابینت های چند طبقه یا کابینت های هوایی و زمینی استفاده کنیم. که این کار سبب تنوع و ریتم در طراحی و چیدمان کابینت ها در آشپزخانه می شود.
انتخاب یک کابینت مناسب برای آشپزخانه تصمیم بسیار سختی است زیرا کابینت ها دارای قیمتی بالا هستند و در نتیجه می توانند با زیبایی خود فضا را تحت تاثیر قرار دهند. کابینت ها علاوه بر اینکه ظاهر فضا را به خوبی جلوه می دهند در عین حال کاربردی هم باید داشته باشند. مهمترین مسئله که از همه بیشتر چالش برانگیز است این است که نه قیمت و نه ظاهر دلیل بر مناسب بودن کابینت ها برای فضا نیستند. بلکه دلیل آن این است که تنوع در کابینت ها با توجه به مد روز همیشه در حال تغییر است و مصالح و روش های جدیدی در ساخت و ساز وجود دارد که دارای ویژگی هایی با کیفیت عالی هستند. عوامل متعددی در انتخاب کابینت آشپزخانه تأثیرگذار هستند، مانند سبک، متریال، اندازه ها و قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد که قبل از انتخاب آن ها باید تحقیقات زیادی انجام گیرد. مهمترین عامل این است که کابینت ها اغلب بیشترین هزینه ی آشپزخانه را شامل می شوند.
اولین قدمی که باید انجام دهید میزان هزینه ایی که می خواهید را در نظر بگیرید،با توجه به تنوع و ابزار های بروز در بازار انتخاب خیلی سخت می شود، بهترین کار در قدم دوم میزان مساحت برای طراحی کابینت در آشپزخانه شما می باشد.پس باید سبکی و متریالی را انتخاب کنید که علاوه قیمت مناسب کاربری کافی برای لوازم آشپزخانه داشته باشد و در عین حال فضای آشپزخانه را دلگیر و تاریک نکند. و قدم آخر اینکه اولویت خود را مشخص کنید زیبایی یا کارایی کابینت ها، کدام برای شما اهمیت دارد.
انتخاب سبک کابینت آشپزخانه به طرح شما بستگی دارد. کابینت های شما نباید خیلی با سایر فضاهای آشپزخانه تان متفاوت باشد، زیرا ممکن است سبب تناقض در دکوراسیون شما شود. برخی نکات اساسی را در انتخاب سبک کابینت ها در نظر بگیرید. اگر برای پیدا کردن سبکی مناسب به مشکل برخورده اید، توصیه می کنیم نمونه کارهای مختلف در سبک های کابینت را ببینید سپس در انتخاب سبک تصمیم بگیرید.
شما باید انتخاب خود را بر اساس فضای آشپزخانه و میزان روشنایی آن با متریال کابینت در نظر بگیرید (برای مثال کابینت های تیره آشپزخانه را کوچکتر نشان می دهند). یکی از بهترین راه حل ها ترکیت MDF با چوب می باشد. پس رنگ و متریالی را انتخاب کنید که علاوه بر همخوانی با سایر لوازم آشپزخانه سبب کوچکتر نشان دادن فضای آشپزخانه شما نشود.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#تورنتو #خدمات #کابینت #فایبرگلاس #خدمات_کابینت#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
به روز کردن حمام (نصب شیر آب سرد و گرم توالت به صورت اشانتیون)
کانادا – تورنتو
شماره تماس: 14168710992 مهدی خالدی
https://www.fanofa.com/reconstruction-and-renovation-services-fanofa0003895.htm
معمولا تابستان فصل مناسبی برای تغییر و تحول در فضای خانه است. حمام نیز جزو فضاهای خانه است که بازسازی آن اهمیت دارد و فضای لازم را در اختیارتان میگذارد. حمامتان چه کوچک و چه بزرگ باشد باید در بازسازی حمام کاربردی بودن را در نظر بگیرید.
قطر لولهکشی حمام در واحدهای مسکونی معمولا ۵ سانتیمتر است. احتمالا هیجوقت به این فکر نکردهاید چهقدر مو و آشغال از فاضلاب و لولهکشی حمام رد میشود. هرچه قطر لولهکشی حمام پهنتر باشد احتمال گرفتگی لولهکشی حمام هم کمتر میشود. پس بهتر است در بازسازی حمام به تعویض لولهکشی حمام فکر کنید مخصوصا اگر چند سالی از عمر خانه میگذرد.
در لولهکشی حمام از سه نوع لوله استفاده میشود:
لوله آهنی و فولادی گالوانیزه: این لولهها این روزها چندان در لولهکشی حمام استفاده نمیشوند، هرچند ارزانتر هستند.
لوله چدنی: این نوع لولهها بیشتر در تاسیسات زیربنایی استفاده میشوند و برای پروژههای کوچک مانند لولهکشی حمام به کار نمیروند.
لوله پلاستیکی و pvc: یکی از پرطرفدارترین مدل برای لولهکشی حمام هستند.
معمولا با افزایش قطر لوله هزینه لولهکشی حمام کمی بیشتر میشود اما این اختلاف هزینه چندان زیاد نیست و به دردسرهای بعدی میارزد.
ضمنا اگر در منطقهای سردسیر زندگی میکنید که احتمال یخزدگی در شب وجود دارد مهم است که لولهکشی حمام از طریق دیوار خارجی رد نشود.
در بازسازی حمام به نورپردازی حمام هم توجه کنید. لامپهای توکار که در سقف گذاشته میشوند میتوانند اتاق را تا حد خوبی روشن کنند. همچنین میتوانید برای تنظیم نورپردازی حمام به جای کلید، سوئیچی قرار دهید که نور را قابل تنظیم کند. این قابل تنظیم بودن در نورپردازی حمام قابلیتی کاربردی است. برای زمانی که شیو یا آرایش میکنید نور روشن و زیاد لازم است تا بتوانید به خوبی همهچیز را زیرنظر داشته باشید. برای اوقاتی هم که خسته هستید و دوش آخر شب پیش از خواب را میگیرید نور کم بهتر است و آرامش بیشتری به شما میدهد.
از انوع فضای نگهداری در حمام کابینت دارو است. آیا در حمام جای کافی برای نصب کابینت دارو دارید؟ بسیاری زیر روشویی کابینتی درست میکنند و به این ترتیب علاوه بر ایجاد فضای نگهداری در حمام جای زیادی را هم از دست نمیدهند. ضمن اینکه در این صورت میتوان به جز دارو چیزهای دیگری هم نگهداری کرد. فقط یادتان باشد جای هر دارویی در محیط مرطوب حمام نیست و شاید بهتر باشد فقط موادی مثل بتادین را داخل این فضای نگهداری در حمام بگذارید.
اخیرا گذاشتن توالت فرنگی در حمام بسیار پرطرفدار شده که البته دلیل خوبی هم دارد. به دلیل کمبود فضا معمولا فقط یک توالت ایرانی در خانهها ساخته میشود که برای افرادی که پادرد دارند یا نمیتوانند مدتی طولانی چمباتمه بزنند معضل است. با ساخت توالت فرنگی در حمام تمام این مشکلات حل میشود و لولهها نیز معمولا در دیوار مخفی میشود و فضای نگهداری در حمام را اشغال نمیکند. فقط یادتان باشد اگر روزی خواستید این توالت را بردارید باید دیوار را ترمیم کنید.
گذاشتن پنجره در فرآیند بازسازی حمام اگر به درستی انجام شود قابلیتی بسیار خوب است. نکتهای که باید حواستان به آن باشد این است که برای حفظ حریم خصوصی شیشه مات بگیرید. ضمنا مطمئن شوید دوروبر شیشه سنگ شده باشد که اگر آب روی آن پاشید مشکلی ایجاد نشود. در ضمن بهتر است پنجرهای بخرید که دسته پلاستیکی دارد و زنگ نمیزند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#خدمات #نوسازی #نصب #تورنتو #شیرآلات#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
درود بر همه ایرانیان و فارسی زبانان سراسر جهان برای تک تک شما از صمیم قلبم شادی و سلامتی و ثروت آرزو می کنم دوستان شروع می کنم با یک خبر بد بسیار مهم: "شما هر کسب و کاری که داشته باشید،اگر برای آن *وب سایت* نداشته باشید در آینده ای نزدیک کسب و کار شما خواهد مُرد و از بین خواهد رفت" اما اکنون یک خبر خیلی خوب و بسیار مهم: اکنون یعنی در حال حاضر فرصتی ست کوتاه برای نجات همیشگی کسب و کارتان و جلوگیری از نابودی و شکست و رسیدن به *موفیقت*! چرا؟ "چون من هم اکنون اینجا هستم تا وب سایت اختصاصی و مدرن شما را با سرعت و کیفیت بالا ولی در عین حال با سرمایه ای اندک بسازم" نکته مهم: "در کنار این وب سایت،شما از امتیاز *یک سال پشتیبانی استاندارد،به صورت کاملا رایگان* بر خوردار می شوید" (همه پلن ها) "در پاپان پروژه نیز، یک *فیلم آموزشی* بسیار آسان با فارسی روان و کاملا قابل درک برای همه،از پنل پیشخوان وب سایت تان ، به صورت کاملا *رایگان* در اختیارتان می گذارم تا خودتان بتوانید به راحتی هر چه تمام تر وب سایت خود را *مدیریت* کنید و محتواهای متنی و تصویری وب سایت تان را تغییر دهید و یا محتواهای جدید متنی و تصویری تولید، و در وب سایت تان منتشر کنید و در معرض دید میلیونها نفر در سراسر جهان بگذارید! این عالی ست،مگر نه؟! الان دارم با خودم فکر می کنم که من چقدر دوست دارم کسب و کارهای شما رونق صد چندان به خودش بگیرد،آن هم ، هم اکنون و همین حالا،تصمیم گرفتم چون قرار است بهترین خدمات را به شما بدهم ، یک *سورپرایز ویژه* هم براتون داشته باشم: "برای تمام کسب و کارهایی که وب سایت آنها را با خدمات و تعهدات آورده شده در بالا می سازم،متناسب با کسب و کارشان و جغرافیایی که در آن واقع شده اند،یک *استراتژی* عالی و حرفه ای و کاملا اجرایی را به صورت کاملا *رایگان* ارائه خواهم داد تا خیلی زود به درآمدهای باورنکردنی از دنیای وب با فروش محصولات و خدماتی که الان دارند،دست پیدا کنند. *این یک صرفه جویی 10.000 دلاری برای شما خواهد بود!* "در هر تجارت و بیزینسی،وب سایت همه چیز است" پس همین حالا شروع کنید و جهت آگاهی از پاسخ هر سوالی که در ذهن تان به وجود آمده،لطفا همین الان به من پیام دهید بی صبرانه منتظر حضور هوشمندانه و گرم شما هستم و با افتخار به سوالات شما جواب خواهم داد پلن ها در سه دسته اصلی ارائه می شوند: _ سایت شخصی : پایه 150€ _ سایت شرکتی : پایه 300€ _ سایت فروشگاهی : پایه 400€ ***تمامی پلن ها دارای یک سال پشتیبانی و آموزش رایگان می باشند + هدیه 10.000 دلاری ارائه استراتژی برای کسب و کار آنلاین شما -تضمینی و کاملا اجرایی-
ایران – آذربایجان غربی
شماره تماس: رضا هشترودی
https://www.fanofa.com/web-design-fanofa0003912.htm
همه مردم در مورد اهمیت وب سایت برای تجارت خود آگاه هستند. هر از گاهی نیز به خود می گویم که شاید هنوز کسانی باشند که این آگاهی را نداشته باشند. شش دلیلی که درذیل عنوان شده در واقع از جمله دلایل ابتدائی اهمیت وب سایت شما است.
دلیل اول
وجود وب سایت، اعتبار شما را اقزایش می دهد.وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتری های بالقوه دارد. یک طراحی حرفه ای، متن مناسب با نوشتار خوب، اطلاعات مقید از محصولات و اطلاعات تماس مناسب باعث افزایش اعتماد مشتریان به شرکت شما می شود. به مردم می فهماند که شما دارای دانش و به روز هستید. اگر شما در طراحی یک سایت با کیفیت و دارای اطلاعات مفید هزینه کنید، مردم حتما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.
▪ دلیل دوم
وب سایت باعث می شود شرکت شما در هر زمان و از هر مکان قابل دسترس باشد.تا آوریل سال ۲۰۰۲ میلادی، فقط در آمریکا، ۱۶۶ میلیون نفر از مردم روی خط بوده اند. برخی از آنها در جستجوی محصولات و خدمات شما هستند. با داشتن یک وبسایت، شما شرکت خود را برای دنیایی از فرصتها برای دسترسی مردمی که غیر از سایت شما راهی دیگر برای رسیدن به شما ندارند آماده می کنید. با کلیک ساده موس، هر کسی می تواند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز به شرکت شما، به تبلیغات شما و به چند و چون فعالیت های شما دسترسی داشته باشد.
دلیل سوم
وجود وب سایت سهولت ارجاع مشتریان جدید به شرکت شما را فراهم می کند.برای بسیاری از تجارتها، یک منبع حیاتی برای یافتن مشتریان جدید، ارجاع سایرین است. داشتن وب سایت این امکان را فراهم می کند که مردم به راحتی سایت شما را به دیگران ارجاع دهند. آدرس وب سایت راحت تر از شماره تلفن به خاطر می ماند به علاوه دادن راه های مختلف تماس با شما به مردم، امکان برقراری تماس را بیشتر می کند.
دلیل چهارم
وب سایت یک ابزار قوی فروش است.فروش محصولات از طریق یک فروشگاه اینترنتی یک راه بسیار عالی برای افزایش فروش است. شما یک ویترین دائمی و سهل الوصول که هزینه آن خیلی کمتر از یک فروشگاه آجری است دارید. ضمن اینکه مردم بیشتری امکان دسترسی به آن را دارند. وجود اطلاعات فروش موثر در وب سایت شما، امکان وادار شدن مردم به کلیک روی دکمه خرید را افزایش می دهد. هرچند که شما از طریق اینترنت نتوانید فروش انجام دهید، وب سایت شما یک سرمایه مهم است. وب سایت شما یک شروع برای متقاعد کردن بازدید کنندگان به نیاز آنها به محصولات شما است. شما آنها را برای خرید تحریک می کنید سپس از آنها دعوت می کنید که با شما تماس بگیرند.
دلیل پنجم
وب سایت باعث افزایش ارزش تبلیغات شما می شود.اضافه کردن آدرس وب سایت در تبلیغات، کارت تجاری و امضاء شرکت، یک راه خوب برای جلب مشتری به شرکت شما است. داشتن آدرس سایت به مردم کمک می کند که هر زمان که در مورد شما می شنوند و یا تبلیغات شما را می بینند، به پیام شما عکس العمل نشان دهند. مراجعه به وب سایت شما راحت تر از نوشتن نامه یا رفتن به مغازه یا حتی تلفن زدن به شما است. همچنین بازدید از وب سایت خیلی راحت است چون هیچ مغذوریتی وجود ندارد و بازدید کنندگان تحت فشار نیستند.
دلیل ششم
وب سایت به شما کمک می کند با مشتریان بالقوه در ارتباط باشید.مردم زیادی وجود دارند که به آنچه شما ارائه می کنید علاقمند هستند. ولی ممکن است هم اکنون برای خرید آمادگی نداشته باشند. شما باید با آنها در ارتباط باشید تا زمانی که آنها برای خرید آمادگی یافنتد، با خبر شوید. وب سایت یک روش عالی برای تسهیل این فرایند است. شما می توانید از طریق وب سایت خود آدرس تماس مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید. سپس می توانید به تناوب، نامه یا خبرنامه برایشان ارسال کنید. در ارتباط ماندن با مردم به تازه ماندن شرکت شما در اذهان کمک می کند.
خوب، شما هر شش راهی را که وب سایت شما به تجارت و کسب و کار خرد و کلان شما کمک می کند را می دانید. آیا می خواهید این فرصت را برای رقیبان خود رها کنید ؟ حتما جواب شما منفی است. هر روز که صبر کنید، به رقبا این اجازه را که در حیطه فعالیت شما روی خط باشند داده اید. همین امروز این اجازه را از آنها سلب کنید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#طراحی #طراحی_سایت #ایران #آذربایجان#fanofa